'Bij PSV is de druk enorm groot en die druk kan ook te groot worden'

'Bij PSV is de druk enorm groot en die druk kan ook te groot worden'

Gepubliceerd: zaterdag 6 april 2019 om 11:38za 06-04-2019 om 11:38

Laatste update: zaterdag 6 april 2019 om 12:01za 06-04-2019 om 12:01

Bryan Linssen ziet kansen voor Vitesse in de thuiswedstrijd tegen Eredivisie-koploper PSV. De clubtopscorer is hersteld van hamstringproblemen en staat vermoedelijk aan de aftrap in de Gelredome.

"PSV maakt een goede indruk. Ze staan niet voor niets eerste", zegt Linssen tegen De Telegraaf. "Soms winnen ze gemakkelijk, soms minder gemakkelijk, maar ze winnen wel steeds weer. Ze hebben ontzettend veel kwaliteit, vooral ook voorin met Luuk de Jong, Steven Bergwijn en Hirving Lozano. Achterin staan niet de meest sierlijke voetballers, maar ze maken wel verdomd weinig fouten."

Toch ziet de Limburger kansen. "Bij PSV is de druk enorm groot en dat zou een keer een valkuil kunnen zijn. Die druk kan ook te groot worden", aldus Linssen. "Wij moeten ontzettend goed spelen om het PSV moeilijk te maken. Als wij het hen moeilijk maken, dan weet ik zeker dat ze nerveus worden. Wij hebben ook veel kwaliteiten. Dat moet allemaal op zijn plek vallen tegen PSV. Als dat niet gebeurt, dan hebben wij geen kans."

Poll

Wat wordt Vitesse - PSV?

(2277 stemmen)

Plaats een reactie

Watzijnwij +281
zaterdag 6 april 2019 om 11:43
Bla bla bla, Vitesse wordt en passant gewoon omver geblazen. 0-2.
Vind ik leuk
Morris +24111
zaterdag 6 april 2019 om 11:44
Dat denk ik ook
Vind ik leuk
1313 +11959
zaterdag 6 april 2019 om 12:01
Toch een lastig wedstrijdje, en die Linssen kan toch wel aardig ballen hoor! Als hij het op ze heupen heeft, kunnen er rare dingen gebeuren.
Vind ik leuk
Morris +24111
zaterdag 6 april 2019 om 12:16
Nee joh. Eitje voor psv.
Vind ik leuk
Realist1892 +1601
zaterdag 6 april 2019 om 13:17
Dat zeg jij omdat je Hoopt dat het niet zo is.
Vind ik leuk
Realist1892 +1601
zaterdag 6 april 2019 om 13:19
We zullen zien hoop voor Ajax dat ze vanavond zelfs ook winnen.
W2 is een rare ploeg.
Veel geluk vanavond.
Vind ik leuk
RenW +5632
zaterdag 6 april 2019 om 12:41
Schwaab maakt gelukkig ook niet veel fouten
Vind ik leuk
Senn +7950
zaterdag 6 april 2019 om 13:48
Noem er eens 3?
Vind ik leuk
RenW +5632
zaterdag 6 april 2019 om 14:12
De 3 goals tegen Ajax bijv.
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 11:45
Ach als , als het bekende verhaal😊
Vind ik leuk
LukaB +591
zaterdag 6 april 2019 om 11:55
Man man wat een dooddoeners en open deuren van Linssen
Vind ik leuk
PRICE +6768
zaterdag 6 april 2019 om 13:15
Bryan Linssen PSV 0-4 Klaar
Vind ik leuk
jari11 +5036
zaterdag 6 april 2019 om 11:43
Vitesse doet meestal niet teveel moeite tegen PSV, laten we hopen dat PSV de druk voelt en dan toch wat foutjes gaat maken. Ik denk toch helaas dat het een gemakkelijke overwinning wordt..
Vind ik leuk
TottenhamHOT +17593
zaterdag 6 april 2019 om 11:47
Wel sinds tijden een vol stadion! Slutsky zal zich ook willen laten zien en Odegaard en Linssen willen graag lekker ballen dus ik ben benieuwd!
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 11:50
Slutsky laat zich eerder teveel dan te weinig zien. Onze Siberische ijsbeer.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +17593
zaterdag 6 april 2019 om 11:51
Toch vind ik het een aanwinst voor de ED, moest eerst wennen maar vind het een leuke kerel!
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 16:49
Daar heb je gelijk in.
Vind ik leuk
Whatevaa +961
zaterdag 6 april 2019 om 17:25
Dit zijn de potjes waar een odegaard zichzelf zou moeren laten zien, bewijzen! Een goede pot tegen de top naast de goede vorm die hij nu heeft en je kan je droomtransfer maken naar de top 3. Maja tis hoop hoop en nog eens hoop. We hebben et zelf weggegeven.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +17593
zaterdag 6 april 2019 om 17:47
Komt goed, het is een mooi seizoen nu de prijzen nog!
Vind ik leuk
Whatevaa +961
zaterdag 6 april 2019 om 19:29
Tis idd een mooi seizoen. Ik geniet met volle teugen. Nou nog ff 2 derin jassen!! En niets meer tegen.
Vind ik leuk
B H +458
zaterdag 6 april 2019 om 11:49
Vitesse deed tegen Ajax helemaal niets... helaas
Vind ik leuk
Dicky +516
zaterdag 6 april 2019 om 12:39
Vitesse doet altijd dezelfde moeite tegen PSV als het tegen jouw clubje doet. PSV is alleen wel een stuk sterker.
Vind ik leuk
jari11 +5036
zaterdag 6 april 2019 om 12:45
Oef wat een sneer, ik weet nu al dat ik niet kan slapen vanavond..
Vind ik leuk
Dicky +516
zaterdag 6 april 2019 om 12:48
Het was geen sneer. Het is gewoon een feit dat PSV een stuk beter is dan Vitesse. Dat jij daar niet van kan slapen vind ik nogal vreemd.
Vind ik leuk
jari11 +5036
zaterdag 6 april 2019 om 13:51
Was ook een grapje sheriff, wedstrijd is ook morgen pas dus komt goed.
Vind ik leuk
Dicky +516
zaterdag 6 april 2019 om 14:12
Je lijkt seniele Sjaakie wel.
Vind ik leuk
PRICE +6768
zaterdag 6 april 2019 om 13:18
Slaappil helpt jari11
Vind ik leuk
jari11 +5036
zaterdag 6 april 2019 om 13:51
Nee joh rotzooi.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1033
zaterdag 6 april 2019 om 11:44
Druk of geen druk mogen de beste kampioen worden dit jaar,spannend man de laatste 6wedstrijden.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zaterdag 6 april 2019 om 11:45
Onnodig spannend en dat al 5 jaar pff
[Reactie gewijzigd op zaterdag 6 april 2019 om 11:46]
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zaterdag 6 april 2019 om 11:45
Nog steeds druk? Damn Mickey👀
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 11:48
Vitesse moet ook voor de nacompetitie hoor
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 12:08
Ajax vitesse komt ook nog toch dan moeten ze ook voor nacompetitie toch?
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 11:48
Persoonlijk had ik liever Ødegraad dan Marin, denk dat hij beter de positie van F. de jong had ingevuld bij ajax..
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 11:59
Odegaard is een totaal ander type dan de jong en marin ook. Ik verwacht dat blind op de 6 komt, dan marin op 8 en donny op 10.
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 12:35
Ben niet helemaal mee eens, ødegraad komt dichter in de buurt van de Jong dan Marin.. plus de Jong is meer defensief ingesteld vergelijken met ødegraad..
Vind ik leuk
Dicky +516
zaterdag 6 april 2019 om 11:50
Wij hadden beter ons best moeten doen tegen Excelsior, NAC, Emmen, De Graafschap, Fortuna enz. Daar behoor je punten te pakken. Daar win je de strijd om bij de eerste 4 te eindigen. De top twee is totaal niet interessant. Een zege op deze clubs zegt niets als je met 2-1 van NAC verliest. Het wordt eens tijd dat die gasten dat begrijpen.
Vind ik leuk
Retweet +827
zaterdag 6 april 2019 om 11:51
Winnen en dan zetten we een hele grote stap!
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 11:54
Vitesse heeft de punten ook nog zeker nodig om de PO te halen.. Psv heeft echter de volledige druk met Ajax in de nek hijgend..
Vind ik leuk
Geeltje +1891
zaterdag 6 april 2019 om 12:02
Ik zeg het telkens weer, de verdediging is niet zwak maar erg zwak. Ondanks dat heeft Vitesse maar 1x verloren thuis.Als Psv een slechte dag heeft, kunnen we er mss een puntje uitslepen.
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 12:29
Helemaal mee eens.. Verdediging is dramatisch dit seizoen.. Alleen Karavaev haalt nog een beetje niveau
Vind ik leuk
PRICE +6768
zaterdag 6 april 2019 om 13:19
Daarom gaat Willem 2 vanavond PSV helpen
Vind ik leuk
RW1913 +3012
zaterdag 6 april 2019 om 11:58
Lekker Bryan, Vitesse heeft Odegaard en Linsen, maar PSV heeft Bergwijn, Lozano, Luuk, Gaston en de reserves die ook het verschil kunnen maken dus..
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 12:19
Appeltje eitje voor Psv helaas 0-2.
Vind ik leuk
ficusje +3143
zaterdag 6 april 2019 om 12:58
Vitesse is geen probleem voor psv,zie ze bij willem 2 wel pnt verspelen.willem 2 de beker,als ze winnen van psv.
Vind ik leuk
PRICE +6768
zaterdag 6 april 2019 om 13:20
Ik doe er nog 2 goals bij 0-4
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 13:01
Het zou zo maar eens kunnen, dat PSV uiteindelijk tenonder gaat door de druk. Net als Ajax een aantal jaren gelden tegen de Graafschap op de laatste speeldag.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 6 april 2019 om 13:02]
Vind ik leuk
Testata +257
zaterdag 6 april 2019 om 13:27
Oftewel Vitesse heeft geen geen schijn van kans.
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 13:31
Laten we alsjeblieft hopen dat psvoor gewoon wint morgen.

Ajax hoeft van mij geen kampioen te worden
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 13:59
Izak gaat vanavond bij psv de druk afnemen
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 14:10
Denk dat PSV in al die jaren toch wel met druk om kan gaan. En niet zoals Ajax gelijk speelt bij de Graafschap😆
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 14:21
De druk bij ajax groter,het zoveelste jaar dat ze falen.
En onder die druk,zal ajax wederom falen.
Prijs de Heer daarvoor.
Vind ik leuk
14forever +9224
zaterdag 6 april 2019 om 15:04
1-3
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 18:07
PSV heeft een tijdje wat minder vorm gehad. Lozano bijvoorbeeld. Ik ben er zeker van dat hij na zijn wissel extra gebrand is om het te laten zien deze speelronde. Let maar op PSV gaat nu weer zwingend over het veld.
Bergwijn liet de voortekenen donderdag al zien.
Forza PSV.
Vind ik leuk
zaterdag 6 april 2019 om 18:12
Onzin over druk. Bij PSV is altijd druk net als bij Ajax.
Ajax zou meer druk moeten hebben die liggen immers achter.
Logisch toch.
Als Ajax verliest is het een gat van 5
Als PSV verliest is het een gaatje van 1
Dus de grootste druk ligt bij Ajax.
Zoals Cruijff gezegd zou hebben: Das logisch..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws