NAC grijpt laatste strohalm tegen FC Emmen na slippertje van Scherpen

NAC grijpt laatste strohalm tegen FC Emmen na slippertje van Scherpen

Gepubliceerd: vrijdag 12 april 2019 om 21:55vr 12-04-2019 om 21:55

Laatste update: vrijdag 12 april 2019 om 21:59vr 12-04-2019 om 21:59

FC Emmen leek hard op weg naar een gouden overwinning op bezoek bij NAC Breda, maar gaf vlak voor tijd een overwinning uit handen. Doelman Kjell Scherpen ging in de fout, waardoor NAC een 1-1 gelijkspel overhield aan het treffen en de laatste strohalm in de strijd om degradatie greep.

Beide ploegen leken zich te realiseren hoe groot de belangen waren en schotelden het massaal toegestroomde publiek een nerveuze ontmoeting voor. NAC opende het meest voortvarend, maar FC Emmen benutte na een kwartier spelen zijn eerste mogelijkheid. Anco Jansen zette de aanval op en Luciano Slagveer verraste Benjamin van Leer vanuit een moeilijke hoek: 0-1.

De Bredase fans smeekten vervolgens om Luka Ilic: de Servische Manchester City-huurling mocht in de eerste helft al invallen, als vervanger van Mounir El Allouchi. Voor rust raakten beide ploegen het houtwerk: een vrije trap van Caner Cavlan eindigde via Van Leer tegen de lat en Giovanni Korte raakte in de blessuretijd het aluminium met een kopbal.

FC Emmen raakte vormgever Jansen kwijt met een blessure en beperkte zich in de tweede helft tot tegenhouden. NAC drong aan, maar kon geen bres in de Drentse muur slaan. Vlak voor tijd was Jafar Arias zelfs nog dichtbij de 0-2, maar de spits kwam net tekort. Het leek FC Emmen niet te deren totdat Scherpen een vrije trap van Luka Ilic totaal verkeerd taxeerde: Erik Palmer-Brown schoot uit de rebound de 1-1 binnen. In de slotfase ging het helemaal los: beide ploegen kregen in de zinderende blessuretijd nog kansen op de overwinning, maar moesten genoegen nemen met een gelijkspel.

FC Emmen komt op 29 punten en loopt voorlopig één punt uit op De Graafschap en Excelsior, die dit weekend tegen PSV en Ajax spelen. NAC sluipt juist één puntje dichterbij de nummers 16 en 17: de marge is nu nog vier punten.

Plaats een reactie

LuckyLuksch +12784
vrijdag 12 april 2019 om 21:57
NAC gaat er gewoon uit. Slecht georganiseerd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 21:57]
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 21:58
En matige keeper bij Emmen
Vind ik leuk
appeltje +4311
vrijdag 12 april 2019 om 21:59
Keepte prima. 1 foutje. Van Leer keepte ook prima. Ook 1 foutje. Waren beide meteen goals.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 22:08
Bede beslissende fouten.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +975
vrijdag 12 april 2019 om 22:11
Doet niet af aan de kunde van de keeper op welk moment het fout gaat toch? Een fout is een fout
Vind ik leuk
appeltje +4311
vrijdag 12 april 2019 om 22:16
Dat is wel vaker bij keepers...
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 22:10
Prima!? Prima voor Emmen misschien. Die gast kan er geen hout van. Ik hoop dat Ajax dat ook gezien heeft...
Vind ik leuk
voebtalie +3831
vrijdag 12 april 2019 om 22:31
Hij kan echt niet keepen.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1664
vrijdag 12 april 2019 om 23:16
Nee hij kan er geen hout van daarom wil Ajax hem hebben. Er is ook totaal geen keepers kennis in huis bij Ajax.
Onana gezien in destijds in JA? Die maakte zoveel fouten en nog steeds maakt hij slippertjes.
Vind ik leuk
voebtalie +3831
zaterdag 13 april 2019 om 01:20
Onana was heel wild toen hij in ja keepte. Maar die keeper van Emmen kan er gewoon niets van. Hij is heel lang dus van der sar denkt dat hij er nog wat van kan maken. Die gaat het echt nooit redden in Ajax 1.
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1893
vrijdag 12 april 2019 om 23:21
Foutje en prima gaan niet hand in hand
Vind ik leuk
appeltje +4311
vrijdag 12 april 2019 om 23:24
Natuurlijk wel. Heb je ooit iemand een perfecte wedstrijd zien spelen?
Vind ik leuk
Mo +13250
vrijdag 12 april 2019 om 23:21
Maakt het hele seizoen al fouten en blunders.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18446
vrijdag 12 april 2019 om 21:59
Met alle respect wat moet Ajax met deze jongen?
Vind ik leuk
Ove +4184
vrijdag 12 april 2019 om 22:04
Op doel zetten
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 22:15
Als Feyenoord hem nou even een aanbieding doet, zijn wij er vanaf 😂
Vind ik leuk
Ove +4184
vrijdag 12 april 2019 om 22:21
Nee,daar trappen wij niet in !
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 22:21
Nee, dat hebben we gezien de afgelopen jaren 😂😂
Vind ik leuk
Ove +4184
vrijdag 12 april 2019 om 22:28
Veel slechte aankopen bij Feyenoord de laatste jaren,heb je gelijk in
Maar Scherpen slaat alles
Vind ik leuk
Storm14 +197
vrijdag 12 april 2019 om 22:32
Ook de bal idd, ipv dat ie m gewoon opvangt en blijft staan!
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
zaterdag 13 april 2019 om 00:04
😂😂😂😂🤣
Wij hebben Vermeer al
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 00:07]
Vind ik leuk
035 +1099
vrijdag 12 april 2019 om 23:20
Waarom op doel zetten? Alle hoge ballen vangen?😊
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 22:10
Met winst doorverkopen.
Vind ik leuk
74ratje +1017
vrijdag 12 april 2019 om 22:21
Dat vraag ik me t hele seizoen al af. Heeft Emmen meer punten gekost, als opgeleverd. Waarschijnlijk zit zn leeftijd mee.
Vind ik leuk
PRICE +7961
vrijdag 12 april 2019 om 22:06
Scherpen, Jurjus 2
Vind ik leuk
Hans Worst +1743
vrijdag 12 april 2019 om 22:58
Jurjus is beter....zegt al heel wat...
Vind ik leuk
PRICE +7961
vrijdag 12 april 2019 om 23:00
Jurjus beter, mmmmm dan is Scherpen absoluut NIET scherp
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 22:12
Jonge keeper met potentie, maar hij maakte vandaag wel een zoetje
Vind ik leuk
Hans Worst +1743
vrijdag 12 april 2019 om 22:49
Valt enkel op door zn lengte. Vind scherpen ook een overschatte keeper. Staat vaak gewoon te kijken als er een bal op di el komt, of hij gaat op zn kont zitten, of hij staat wat kauwgumkauwend voor zich uit te staren als ie weer een fout heeft gemaakt.
Vind van Leer zelfs nog beter, en die draait me toch een slecht seizoen bij Nac...
Vind ik leuk
HupHolland +4462
zaterdag 13 april 2019 om 03:22
ia ia ia
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 21:58
Ja, dat zit er dik in. Wordt ook al jaren wanbeleid gevoerd, even een clubje mensen bij elkaar roepen in de winter om een paar aankopen te doen, dat is toch geen beleid voeren?
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
vrijdag 12 april 2019 om 22:00
Jah en wat voor spelers zijn mee aan komen zetten geen enkele verbetering als je dit bv vergelijkt met Groningen die hebben zich goed versterkt na de winterstop!!!!
Vind ik leuk
Hans Worst +1743
vrijdag 12 april 2019 om 23:00
Groningen had natuurlijk wel wat meer te besteden dan NAC he, maar t zit bij Nac meer in t slechte beleid.
Vind ik leuk
Hyena +30537
vrijdag 12 april 2019 om 21:59
Jammer dat NAC pas de laatste tien minuten alles of niets ging spelen, had veel eerder gemoeten. Scherpen mag in Emmen blijven trouwens. Die jongen komt echt behoorlijk tekort.

En die Arias.. Nog nooit heb ik iemand zoveel ballen zien verliezen binnen vijf minuten. Zo'n jongen kost Emmen de laatste paar minuten nog bijna de kop, want ze hielden voornamelijk door hem niks meer vast. Meeverdedigen deed hij verder ook niet.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 22:03
Lekker op basis van een ketser. Speelt de rest van de wedstrijd gewoon weer heel sterk.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1594
vrijdag 12 april 2019 om 22:07
Mensen vergeten hier dat het nog maar om een keeper van 19 jaar waar nog veel potentie in zit.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +975
vrijdag 12 april 2019 om 22:13
Heeft de lengte en de reflexen toch? De rest is volgens mij gwn ervaring, maar geloof dat sommigen denken dat hij de nieuwe tweede keeper wordt ofzo.
Vind ik leuk
TheManager +872
vrijdag 12 april 2019 om 22:43
Bovendien heeft Ajax doirgaans ook wat betere verdedigers als Emmen en soeelt Ajax wat meer naar voren. Er wordt duidelijk gekeken naar potentie, leeftijd e.a. factoren die maken dat een keeper bij Ajax past. Denk best dat hij zich daar verder kan ontwikkelen al moet er nog wel een eerste keeper worden gehaald als Onana vertrekt; denk noet dat hij daar zo snel voor in aanmerking zal komen.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +975
zaterdag 13 april 2019 om 11:19
Ik denk dat ze voor volgend jaar die jongen van Benfica kopen. Ben benieuwd wat die kan, zal toch niet voor niks zo n tijd eerste doelman geweest zijn daar. Vindt het overigens wel vermakelijk hoe iedereen afgaat over hoe dit geen goede keeper is. Terwijl een van de beste Nederlandse keepers ooit betrokken is bij deze transfer. Die was volgen mij op z'n 23e ofzo pas klaar ervoor en weet dus echt wel welke dingen hij nog moest leren in die 4 jaar en wat dus te leren is. Wat mij betreft mag vd sar het helemaal uitzoeken wat de keepers betreft ik heb r t volste vertrouwen in. Ik denk overigens dat het niet verkeerd is om een stuk of 8 keepers onder contract te hebben. Daarvan heb je dan gwn 1 19 jarige als derde keeper en jong Ajax keeper en de rest moet je verhuren vind ik. Ik denk dat elmaach bijv totaal niet zou misstaan bij een eredivisie laagvlieger, of keuken kampioen divisie topploeg.
Vind ik leuk
PRICE +7961
vrijdag 12 april 2019 om 22:06
Strohalmpje voor NAC
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
vrijdag 12 april 2019 om 22:28
Voor Nac geldt :" Scherpen brengen geluk."
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 21:57
Ze zullen hem natuurlijk gewoon halen, maar volgens mij kan die jongen dan ook meteen beter 2 jaar verhuurd worden in de eredivisie.
Vind ik leuk
Hans Worst +1743
vrijdag 12 april 2019 om 23:02
Aan emmen verhuren. Ik zie geen andere club die zo'n onzekere keeper op goal willen hebben.
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
vrijdag 12 april 2019 om 21:59
Was te verwachten dat word volgend jaar KKD. Als je zon wedstrijden niet wint verdien je het ook niet om erin te blijven....
Vind ik leuk
Jakob289 +315
vrijdag 12 april 2019 om 21:59
Ik blijf het zeggen: dat keepertje heeft niks te zoeken in Amsterdam. Niet vanwege die tweets van honderd jaar geleden, maar gewoon omdat hij het niveau niet aankan!
Vind ik leuk
Hyena +30537
vrijdag 12 april 2019 om 22:01
Eens, zijn motoriek lijkt ook nergens op. Springt voortdurend op rare manieren naar de bal toe en echt lekker klem heeft hij de meeste ballen niet.
Vind ik leuk
RenW +5743
vrijdag 12 april 2019 om 22:12
Is 19, speelt nu al in de ED, Wat verwacht je eigenlijk?
Vind ik leuk
Spiegel +11592
vrijdag 12 april 2019 om 22:19
Volgens mij leer je in de jeugd al dat je een bal met je vuisten weg moet stompen en niet met je vlakke hand.
Vind ik leuk
Jordtt +1638
vrijdag 12 april 2019 om 23:05
En ook niet met je voeten moet keepen als dat niet nodig is. Ik heb deze wedstrijd puur op de keepers gelet. Van Leer heb ik voor het eerst een klein beetje begrepen waarom Ajax hem haalde. Keepte goed, hield NAC echt in de wedstrijd met superveel, goede reacties (oa die vrije trap in de eerste helft).
Scherpen keepte aardig, maar oogt vanaf de flank onzeker, resulteerde ook in de goal. Eigenlijk is dat gek, zo een lange keeper die onzeker is daarmee. Anderzijds logisch, hij keete alles met zijn voeten. Zodra hij zijn handen moet gebruiken zie je een soort paniek. Ik vraag me af of je dt iemand aan kan leren...
Vind ik leuk
Spiegel +11592
vrijdag 12 april 2019 om 23:32
Voor bijv een Lamprou of Vermeer kan ik het begrijpen dat ze ietwat onzeker zijn in de lucht. Maar iemand met de lengte van Scherpen moet gewoon heersen in de lucht en bij hoge ballen.

Die gozer kan met zijn armen in de lucht als vlaggenmast fungeren dus dat zou juist 1 van zijn sterke punten moeten zijn.
Vind ik leuk
RenW +5743
zaterdag 13 april 2019 om 00:20
Als je 19 bent en in een leer proces zit, zou iets aanleren best wel kunnen lukken. Hij was begin van het seizoen nog A-junior. Waar gaat dit over eigenlijk. Keepers zijn na hun 26ste op hun sterkst.
Vind ik leuk
RenW +5743
zaterdag 13 april 2019 om 00:16
19 mag fouten maken, Zoet maakt ze ook nog en Onana ook.
Zo lang de keepers minder fouten maken dan de veldspelers, zal ik niet klagen
Vind ik leuk
meee +299
zaterdag 13 april 2019 om 09:40
op die leeftijd kun je schaven wat je wil maar een echt goede keeper maak je er niet meer van
Vind ik leuk
HansVites +6764
vrijdag 12 april 2019 om 22:00
Wat is dat NAC slecht zeg
Vind ik leuk
schfan1920 +6382
vrijdag 12 april 2019 om 22:01
Dit had de avond voor NAC moeten worden. Nu met 4 punten achterstand is volgende week in Sittard wel een hele belangrijke. Pak je daar de winst dan kan het nog. En ze moeten nog tegen ons, dus dat kan zomaar +3 voor ze zijn ;-)
Vind ik leuk
Lee +1103
vrijdag 12 april 2019 om 22:11
Heb vanavond de wedstrijd zitten kijken maar dit NAC wint niet in Sittard hoor, wat een slecht elftal zeg, nee hoor, het doek is gevallen voor NAC vanavond, die gaan in 4 wedstrijden geen 4 punten meer inlopen.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
vrijdag 12 april 2019 om 22:01
Dan kan Ajax liever Dommel kopen van Twente,die is echt wel beter dan Lange Jan👍
Vind ik leuk
ForzaVVV +1594
vrijdag 12 april 2019 om 22:04
Nou die Dommel maakte in zijn eerste jaar bij Twente ook veel foute. Nu wel al een stuk beter geworden.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
vrijdag 12 april 2019 om 22:06
Wat een metamorfose,Nu is hij 4 keer duurder geworden..Petje af😌
Vind ik leuk
ForzaVVV +1594
vrijdag 12 april 2019 om 22:11
Zo snel kan het gaan als je goede door ontwikkeling door maakt. Dat kan met die scherpen ook gebeuren. Die kerel is nog maar 19 en staat toch maar mooi ak Eredivisie te keepen. Die wordt alleen maar beter maar waar uiteindelijk die lat ligt weet niemand.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
vrijdag 12 april 2019 om 22:15
Zal een gevalletje Schuurs worden,Die jongen kan beter bij Emmen blijven..Unnerstahl gaat weg,Dan verhuurd worden door Ajax aan Vvv..
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 22:03
Wat een verrassing. Wéér een fout van Scherpen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 22:09
Goed gescout van Ajax. Dat krijg je bij gebrek aan zelfopgeleide keepers.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 22:13
Hahaha deze week nog een keeper uit de jeugd contract getekend.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 22:25
Gefeliciteerd, als het echt een talent is waarom dan kopen?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 22:48
Dat heet investeren.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
vrijdag 12 april 2019 om 23:31
🔝
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
vrijdag 12 april 2019 om 23:31
Niet nodig.
Vind ik leuk
Mozes24 +1162
vrijdag 12 april 2019 om 22:09
Ik denk echt dat Ajax weer om de prijzen gaat spelen met "toekomstige" aankopen zoals Kjell Scherpen😂😂😂.
Vind ik leuk
Ove +4184
vrijdag 12 april 2019 om 22:23
Vergeet Pierie niet,en Mallejan
Absolute wereldtop
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 22:10
Gefeliciteerd Ajax met deze fantastische aanwinst Scherpen..😂
Vind ik leuk
Jahike +824
vrijdag 12 april 2019 om 22:11
Staat er als kop boven dit stuk “NAC grijpt laatste strohalm” Hoezo? NAC heeeft juist verzuimd die strohalm te pakken. Die hadden echt 3 punten moeten pakken. Er had boven moeten staan “Emmen houdt NAC van zich af” o.i.d. Dit gaat um echt niet meer worden in Breda.
Vind ik leuk
meee +299
zaterdag 13 april 2019 om 09:45
de ED gaat um niet worden. de KKD dat gaat um wel worden. ze ruilen met die subsidieclub uit overijssel. de ene schande voor de andere schande
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 22:13
Die volleyballer doet mij denken aan Stanley Menzo uit tegen Auxerre.... ik zag en zie hier al het hele seizoen geen topkeeper in.. ook niet in wording
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 22:15
Het is niet de eerste keer dat Scherpen de ploeg punten kost helaas, maar Emmen had de wedstrijd eerder in het slot moeten gooien. Voetballend was de ploeg ook beter dan NAC. Ploeg doet zichzelf wederom tekort.
Vind ik leuk
Der Monarch +2211
vrijdag 12 april 2019 om 22:16
Misschien helpt het als ie zijn achternaam zou veranderen in Scherper..
Vind ik leuk
meee +299
zaterdag 13 april 2019 om 09:46
onscherper?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 22:20
Arme kjeld ..succes met de volgende !
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1474
vrijdag 12 april 2019 om 22:22
Als Ajax de keeper van Emmen haalt wel even 1jaar of 2verhuren.is er nog niet klaar voor.
Vind ik leuk
FCE1925 +299
vrijdag 12 april 2019 om 22:28
Duidelijk punten laten liggen in Breda. Hadden deze pot met 0-2 /0-3 kunnen winnen
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 22:39
Die scherper kan er toch helemaal niks van hoeveel fouten heeft die al niet gemaakt dit seizoen. Kan die wel jong en lang zijn.. maar snap niet dat Ajax zo veel interesse heeft in hem
Vind ik leuk
Come on Utreg +30185
vrijdag 12 april 2019 om 22:40
Keepertje, keepertje.. pfff
Vind ik leuk
Guntherr +1859
vrijdag 12 april 2019 om 22:53
Waarom kunnen ze de laatste 10 minuten wel volle bak ervoor gaan???
Vind ik leuk
Mo +13250
vrijdag 12 april 2019 om 23:23
Ik weet niet hoe vaak ik dit seizoen al 'fout Scherpen' of 'blunder Scherpen' heb zien staan maar volgens mij heeft die jongen Emmen al 20 punten gekost inmiddels, wat is die slecht zeg... Heb liever Lamprou op doel dan deze jongen, en dat is heel veelzeggend.
Vind ik leuk
JohanLeo +807
vrijdag 12 april 2019 om 23:48
Ze moeten Miedema kopen!
Een meid die echt weet te scoren, nu nog spotgoedkoop is en een regelrechte aanwinst zou zijn.
Ik begrijp domweg niet waarom er nog steeds geen enkele eredivisieclub deze transfer aandurft.

Ze zou een goudmijntje zijn!
Vind ik leuk
Lasse +129
zaterdag 13 april 2019 om 00:04
Nac leeft helemaal niet meer...
Vind ik leuk
Hazelnoot +192
zaterdag 13 april 2019 om 00:08
Hij was niet scherp vandaag.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 00:14
Wat hebben wij toch ook een kut keeper 🎤
Vind ik leuk
wil +1371
zaterdag 13 april 2019 om 00:46
Het is toch niet te hopen voor Ajax dat ze die Scherpen gaan halen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 00:52
Scherpen, fantastische keeper. Ajax wil hem graag hebben.
Vind ik leuk
NeresHeld +28
zaterdag 13 april 2019 om 00:53
Nou goed oefenen bij Ajax hij is nog jong kan later misschien goed keepen voor Ajax. En anders verhuren gelijk aan Emmen.
Vind ik leuk
Optelsom +807
zaterdag 13 april 2019 om 01:25
Scherpen koekenbakker
Vind ik leuk
Patje41 +1221
zaterdag 13 april 2019 om 01:44
Dus ajax: niet kopen!!!!!!!
Vind ik leuk
Streaker +3900
zaterdag 13 april 2019 om 01:57
Scherpen is de slechtste keeper sinds decennia. Emmen had het niet slechter kunnen treffen, maar ze mag blij zijn in de Eredivisie te opereren. Zonder deze keeper hadden ze meerdere plaatsen hoger gestaan. Wat een lachertje zeg.
Vind ik leuk
Smithsonian +45179
zaterdag 13 april 2019 om 06:25
Gewoon echt een kutkeeper.

Slechter dan bijlow.

Net alsof hij op handbal zit bij die tegengoal.

Succes ermee jullie aller ajax.
Vind ik leuk
utreg1971 +2079
zaterdag 13 april 2019 om 07:14
Topkeeper😂😂😂😂
Vind ik leuk
FCE1925 +299
zaterdag 13 april 2019 om 08:55
Scherpen is een prima keeper voor iemand van zijn leeftijd. Wat duidelijk is, is dat hij nog ervaring moet opdoen, om situaties beter te kunnen inschatten. Wat een aantal hier suggereren, dat Ajax hem eerst maar terug moeten verhuren. Ben ik het niet mee eens. Ik heb dan liever dat Emmen een andere keeper haalt, laat het opleiden dan maar aan Ajax over.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +1226
zaterdag 13 april 2019 om 10:33
Volkomen onnodig puntverlies voor Emmen. Maar ik denk, maar vooral hoop dat ze het gaan redden. Datzelfde heb ik met NAC, ik hoop dat ze nog wat klimmen en desnoods via de nacompetitie erin blijven, ik gun het ze wel.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 13 april 2019 om 13:42
Om dit nou als fout van Scherpen aan te merken vind ik ver gaan.
Hij weet die bal te stoppen en had hem over kunnen tikken.
Is dat dan een foutje, mja... maar fouten horen bij voetbal.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws