Linssen speculeert over Vitesse-transfer: Vorig jaar ketste een deal af

Linssen speculeert over Vitesse-transfer: "Vorig jaar ketste een deal af"

Gepubliceerd: zaterdag 13 april 2019 om 08:39za 13-04-2019 om 08:39

De kans is aanwezig dat Bryan Linssen volgend jaar niet meer het Vitesse-shirt draagt. De aanvaller mikt op een stap hogerop en gaat na dit seizoen zijn laatste contractjaar in.

Als Vitesse nog wat aan Linssen wil verdienen, moet de club hem komende zomer verkopen. Een transfer ligt 'in de lijn der verwachtingen', schrijft de Gelderlander. "Dit zou zomaar het laatste jaar Vitesse kunnen zijn", zegt Linssen tegen de ochtendkrant. "Vorig jaar ketste een deal af (FC Nürnberg volgens de Gelderlander, red.). Het is geen geheim dat ik naar het buitenland wil. Maar er speelt nu niets concreet."

Linssen maakte vorig seizoen zeventien Eredivisie-doelpunten. Dit seizoen staat de teller 'slechts' op negen goals. "Natuurlijk wil ik dit seizoen ook minimaal tien keer scoren. Liefst nog wat meer", zegt Linssen.

"Ik heb dus wel een missie. Een verband met blessureleed zie ik daarentegen niet. Ik heb de voorbije weken hier en daar kansen gehad. Maar geen grote kansen. Dan stokt de productie even."

Poll

Wat moet Linssen doen?

(1736 stemmen)

Plaats een reactie

PRICE +7989
zaterdag 13 april 2019 om 08:41
Feyenoord
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18485
zaterdag 13 april 2019 om 08:42
Zou ook kunnen idd, denk alleen dat hij ook financieel een stap wil maken dus daarom verwacht ik Duitsland!
Vind ik leuk
PRICE +7989
zaterdag 13 april 2019 om 08:45
Vorig seizoen Neurenberg afgeketst. In de Bundesliga zal toch wel een betere club zijn voor hem? Ja en in Nederland zoy Feyenoord bij hem wel passen.
Vind ik leuk
Kaar +4302
zaterdag 13 april 2019 om 09:23
Neeeee.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:16
Feyenoord is zeker geen stap omhoog!!
Vind ik leuk
Il Gordo +21239
zaterdag 13 april 2019 om 08:44
Nee.
Vind ik leuk
PRICE +7989
zaterdag 13 april 2019 om 08:46
Ik zeg ja👀
Vind ik leuk
Il Gordo +21239
zaterdag 13 april 2019 om 08:47
:-)

Dan zeg ik in december 2019 dat Feyenoord eens moet stoppen met halen van uit zogenaamde uitblinkers uit de subtop ;-)
Vind ik leuk
Don en Ad +642
zaterdag 13 april 2019 om 09:54
Zal wel naar Ajax gaan.
Vind ik leuk
Mineola +637
zaterdag 13 april 2019 om 11:01
Jullie spelen in de subtop, en jullie hebben ook geen uitblinkers..
Vind ik leuk
Il Gordo +21239
zaterdag 13 april 2019 om 11:28
Is goed.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4807
zaterdag 13 april 2019 om 11:10
Lopen er in de jeugd niet nog wat leuke spelers rond? Stam is wel een trainer die jonge jongens veel kansen wilt geven.
Vind ik leuk
Il Gordo +21239
zaterdag 13 april 2019 om 11:28
Zat. Gewoon de kans geven.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4807
zaterdag 13 april 2019 om 11:31
Jaa precies, daar is Stam in dat opzicht wel degelijk een goede aanwinst voor feyenoord. Ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe die het daar gaat doen want zo ervaren is hij niet.. al was gio dat natuurlijk ook niet.
Vind ik leuk
Kaar +4302
zaterdag 13 april 2019 om 12:47
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen dan🙈
Vind ik leuk
PRICE +7989
zaterdag 13 april 2019 om 12:55
Klopt, ik denk dat wij beide weinig invloed hebben 😁
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18485
zaterdag 13 april 2019 om 08:41
Lekker naar Duitsland gaan! Mooie speler en past perfect bij de subtop of iets eronder in Duitsland! Succes ik gun het je!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 08:43
Een stap hoger in Nederland zit er naar mijn mening niet in.
Vind ik leuk
leozao +2630
zaterdag 13 april 2019 om 10:58
Scheelt eraan of je F'noord een stap hoger vind..
Vind ik leuk
Il Gordo +21239
zaterdag 13 april 2019 om 11:29
Dat is het. Maar dan zit het er nog steeds niet in.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:15
Mwaah op de ranglijst wel iets maar zie dat niet echt als een stap hogerop. Jij wel?
Vind ik leuk
Testata +571
zaterdag 13 april 2019 om 08:44
Hogerop........

Heeft Utrecht interesse?
Vind ik leuk
bennings +360
zaterdag 13 april 2019 om 10:31
Wij zitten niet op kabouter Linssen te wachten
Vind ik leuk
Il Gordo +21239
zaterdag 13 april 2019 om 08:45
Reacties over overstap naar Feyenoord in 3-2-1...
Vind ik leuk
G.Kopf +5743
zaterdag 13 april 2019 om 09:48
Die zijn al geweest, sommige mensen gunnen Feyenoord geen vooruitgang.
Vind ik leuk
Nemis07 +161
zaterdag 13 april 2019 om 08:48
Laat hem eerst maar weer eens opstaan en de ploeg naar de play-offs leiden. Heeft dan wel 9 goals gemaakt maar hij speelt veel anoniemer dan afgelopen seizoen. Soms zie je hem de hele wedstrijd niet.
Vind ik leuk
RR12 +804
zaterdag 13 april 2019 om 08:49
De jongen overschat zichzelf. Gewoon een povere voetballer die in Vitesse zijn top heeft.
Vind ik leuk
LIO7 +1878
zaterdag 13 april 2019 om 10:04
Dat denk ik dus ook. Bij een grotere club wordt hij helemaal onzichtbaar.
Vind ik leuk
Dicky +654
zaterdag 13 april 2019 om 09:18
Vitesse moet Linssen verkopen. Zijn eerste seizoen was zeer goed. Dit seizoen komt hij wat gemakzuchtig over. Net of hij toch wel zeker is van een basis plaats. Cashen nu hij nog wat oplevert. Dat is beter voor de club.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:54
Mee eens! Lekker laten gaan, zal er niet rouwig om zijn...
Vind ik leuk
Geeltje +2111
zaterdag 13 april 2019 om 09:55
Kara, Serero, Bero en Matavz behouden voor het volgende seizoen.
De rest afscheid van nemen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:38
+ Buitink die gaat er nog veel scoren voor ons clubbie.
Vind ik leuk
Geeltje +2111
zaterdag 13 april 2019 om 11:01
Afwachten hoe hij zich ontwikkeld,dat geldt ook voor Doekhi. Clarke-Salter terug naar Chelsea en voor hem Miazga terug halen.

Clark, Büttner , Foor, Thelander en v/d Werff aan een goed doel geven. Ik was Mevrouw Beerens nog vergeten.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 11:39]
Vind ik leuk
Dicky +654
zaterdag 13 april 2019 om 11:27
Foor lijkt ieder seizoen maar een half jaar te kunnen presteren. Heel vreemd. Toch zou ik hem zeker niet van de hand doen. Clark heeft ook wel een paar wedstrijden zeer sterk gespeeld. Maar ook zwaar onvoldoende. Doekhie is nog jong. Dat kan wanneer hij rustiger wordt nog wel eens wat worden. De voorhoede spelers vind ik eigenlijk allemaal wel wat hebben. Maar je hebt niets aan 4 spitsen. Dauda hoef je niet definitief over te wanneer je Buitink houdt. Darfalou een jaartje verhuren. Van der Werf en Büttner moeten sowieso pleiten. Aan hen heb je totaal niets. Ach we zien wel. Op het moment dat Vitesse volgend seizoen geen nieuw centrum haalt gaat de verkoop van seizoenkaarten ver achteruit denk ik. Mensen zijn er helemaal klaar mee. Ik blijf gewoon gaan. Maar ook ik sidder bij de gedachte dat Van der Werf volgend seizoen weer achterin staat.
Vind ik leuk
Geeltje +2111
zaterdag 13 april 2019 om 11:34
Foor is een harde werker, maar dat ben ik ook. Clark kan niet eens een paas over 3 meter geven en Büttner is een blind peerd(Heb jij al vaak gezegd) v/d Werff moet je helemaal niet over praten. Wat er ook gebeurt, er moeten in ieder geval eerst een paar goeie verdedigers gehaald worden voor het volgende seizoen. Play offs kun je denk ik ook vergeten met de uitwedstrijden Utrecht en Ajax.
Vind ik leuk
Dicky +654
zaterdag 13 april 2019 om 11:38
Op het moment dat Vitesse morgen zo speelt als tegen PSV win je in de Galgenwaard. Maar we kennen Vitesse 😒
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:52
In de strijd om de play-offs wordt vandaag een cruciale wedstrijd. “6 punten”.
Vind ik leuk
Geeltje +2111
zondag 14 april 2019 om 19:13
Helaas maar 1tje:)
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 13 april 2019 om 11:20
Was bij andere clubs vaak eentje die het verschil maakte en zoals je zegt hij begon goed. En ook nu valt hij nog steeds wel op. Misschien zit het in de aanvoer naar Linssen toe? Dat hij de ballen anders krijgt.

Ik geloof niet dat Vitesse zo'n club is die cashen wil toch?
Als Linssen zich weer oppakt dan kan hij van waarde zijn voor Vitess lijkt mij.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 11:21]
Vind ik leuk
Dicky +654
zaterdag 13 april 2019 om 11:35
Hij oogt lui. Zijn kracht vorig seizoen was toch wel dat hij overal op liep als een jack russel. Het is zeker geen verkeerde speler hoor. Maar ik denk verder dan alleen het sportieve resultaat van volgend seizoen. Linssen is niet heel jong en zijn contract loopt af. Als je dan een paar miljoen kan krijgen is dat goed om Vitesse financieel gezond te houden. Bovendien moet Vitesse zich vooral defensief versterken komend seizoen. Daar is ook geld voor nodig. Op het moment dat Vitesse Linssen verkoopt, een fatsoenlijke centrale verdediger koopt (dus geen transfervrij gokje als Van der Werf, Thelander) en een Musonda huurt dan doe je zowel sportief als financieel goed zaken.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 13 april 2019 om 13:01
Ja, aandacht op de defensie is wel nodig. Maar het lijkt alsof Vitesse altijd liever aanvallers koopt?
Misschien Bottechin en vd Heijden halen voor een jaartje? Veel clubs zoeken een nieuwe defensie en Ajax haalt Pierie van H'veen, een club die achterin blundert.

Denk je het vertrek van Linssen dan intern te kunnen oplossen met talent?
Vind ik leuk
Dicky +654
zaterdag 13 april 2019 om 13:38
Niet vanuit de jeugd. Eigenlijk alleen Buitink lijkt nu de Eredivisie aan te kunnen. Die jongen heeft er al 6 in liggen dit seizoen. Dat is mooi voor een speler van 18.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 13 april 2019 om 14:14
Zeker mooi ! En eigen jeugd geeft ook meer binding voor supporters. Wij hadden Sander vd Streek via jullie gekregen, prachtige speler, misschien is dat nog een optie om terug te halen? Dan haal je 'eigen bloed' terug en een prima speler?
Vind ik leuk
Dicky +654
zaterdag 13 april 2019 om 16:48
Dat is één van de weinige spelers waar Vitesse het niet in zag zitten en die na Vitesse goed doet. Eigen jeugd is mooi als ze aan het niveau voldoen. Maar ik vind het ook prima wanneer een speler van buiten komt en het goed doet voor Vitesse. Zo heb ik meer met Curovic en Kashia dan met Theo Janssen bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 15 april 2019 om 19:04
Minder met Theo? Dat verrast me Dicky, die man is een icoon toch? Of houdt je meer van de poetsers dan de briljante genieen? Dat kan niks mis mee.
Voor mij is Theo wel bijzonder net als Bosveld was.
Dat Theo nu op TV het stoute jongetje speelt is wel weer jammer, maar hij kon een leuk balletje raken.

En Ødegaard dan, jij ziet hem 90 min, is hij echt zo goed? Ik zie bijvoorbeeld niet wat hij doet als Vitesse de bal niet heeft.
Vind ik leuk
Dicky +654
maandag 15 april 2019 om 19:56
Ik vind het jammer dat Janssen nooit honderd procent gaf bij Vitesse zoals hij bijvoorbeeld wel bij Twente deed. Daar vond ik het echt een sterspeler. In Arnhem was hij altijd te dik en vertoonde hij vedette gedrag. Daarom waardeer ik spelers al Kashia meer. In aanleg niet zo goed als Janssen. Maar hij heeft wel altijd honderd procent gegeven. Dat waardeer ik. Ik ben niet kapot van Ødergaard. Deze jongen heeft een mooie techniek en een aardige trap. Maar wil zich te veel laten zien. Vaak houdt hij ballen te lang vast terwijl er al lang iemand vrij loopt. Als hij dan ziet dat hij het zelf niet kan oplossen geeft hij hem alsnog. Maar dan is de snelheid en verassing al uit de aanval.
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 15 april 2019 om 20:19
Ja, qua instelling zat er wel iets los bij Theo. Ook in die docu bleek dat, als hij geen zin had dan trainde hij niet. Hij zal dat wel lollig vinden maar als collega weet ik niet wat ik zou zeggen, dan moet hij het wel zondag laten zien en dat deed hij dus NIET altijd.
Heb ook twijfels of Odegaard iets voor Ajax is, zeker niet van Ziyech niveau.
Vind ik leuk
Dicky +654
maandag 15 april 2019 om 20:36
Janssen gaf geen 100% omdat hij wist dat hij toch wel in de basis stond. Dat lag natuurlijk ook aan de trainers die Janssen bij Vitesse had. Maar ja. Hij was een hele tijd in aanleg de beste speler bij Vitesse. Die zet je dan niet snel op de bank. Zeker ook omdat Janssen uit het oer Ernemse Broek komt. Het publiek had gek geworden wanneer Janssen gepasseerd zou worden. Bij Twente had hij die status in het begin niet en daar zagen we de geweldige speler die hij was. Ødergaard is nog jong. Hij wil zich nu teveel bewijzen door alles zoveel mogelijk alleen te doen. Maar talent heeft hij wel. Ik sluit niet uit dat hij een betere speler dan Ziyech wordt.
Vind ik leuk
Cookee +12956
dinsdag 16 april 2019 om 18:55
Goh beter dan Ziyech, nee dat zie ik niet, die doet ook veel vuil werk.

Mja, zoveel talent hebben als Theo en er met de pet naar gooien... sneu toch? EN nu is hij trainer en moet hij jongetjes vertellen dat ze hun best moeten doen... grappig toch?

We gaan het zien, over een jaar vertel ik je wel of je gelijk had Dicky. :)
Vind ik leuk
Dicky +654
zaterdag 13 april 2019 om 13:55
Ik ben er geen fan van om spelers bij een competitie genoot te huren. Bottegin en Van der Heijden zijn fantastische verdedigers voor een club als Vitesse. Maar dan alleen in eigendom.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 13 april 2019 om 14:17
Misschien is er iets te regelen met Feyenoord? We weten ook niet wat een nieuwe TD bij Fey gaat inbrengen.
Dat ze gekocht worden, ik denk dat ze in het systeem van Vitesse prima passen en vd Heijden heeft dat al bewezen.
Vind ik leuk
Dicky +654
zaterdag 13 april 2019 om 16:58
Van der Heijden naast Kashia was een mooie koppeltje. Bottegin is een beetje een type Kashia. We gaan het allemaal zien. Zon slecht centrum als dit seizoen hebben we in Arnhem al 10 jaar niet meer gehad. Ik geef zelfs de voorkeur aan Sprokkel, Van der Struik of Konterman in het centrum dan aan Van der Werf. Voor een keeper is het ook niet te doen wanneer deze man voor je staat te stuntelen. Op dit moment kan je Neuer bij Vitesse op doel zetten en dan is ook hij na 4 wedstrijden helemaal onzeker. Van der Werf is echt één van de zwakste verdedigers die ik ooit gezien heb. Het is net een hondje. Kijkt alleen maar naar de bal en heeft geen idee wat er om hem heen gebeurt.
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 15 april 2019 om 19:10
Ja, toen met vd Heijden liep dat wel aardig en dan Vejinovics er net voor, toch? Dan heb je het aardig staan.
Voor Fey vind ik Botte en Heijd een beetje te traag omdat Fey met ruimtes zou moeten durven spelen, dan heb je meer snelheid nodig. Maar eigenlijk moet Vitesse zelf ook zulke spelers kunnen scouten ipv dure jongens te halen toch? Snelheid en verdedigen... dan heb je voorin ook meer vertrouwen.

Voor een keeper is dat inderdaad niet bepaald lekker.
Vind ik leuk
Dicky +654
maandag 15 april 2019 om 20:06
Van der Heijden werd destijds voor niets opgepikt evenals Kashia. Vitesse geeft niet snel geld uit voor een verdediger. Dit jaar breekt dat Vitesse erg op. Als je geen goede goedkope cv kan halen dan heb ik liever dat de knip een keer getrokken wordt. Dit seizoen hebben we het zwakste centrum in de Eredivisie. Dat is onacceptabel wanneer je de 4e begroting van Nederland hebt. Bert Jacobs zei vroeger dat je geen huis kan bouwen zonder een goede fundering. Hij bouwde aan een sterk Vitesse met jongens als Van der Gouw, Sturing, Thijssen, Bos, Vermeulen achterop en mannen als Eijer, Van den Brom, Laamers op het midden. De spits was niet heel bijzonder (Van Arum) maar doordat het achterin en op het middenveld zo goed stond had je een ijzersterk Vitesse. Nu lijkt Vitesse te vaak de nadruk te leggen op de aanval en laat het de achterhoede een beetje verslonsen.
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 15 april 2019 om 20:16
Goh ja, met Thijssen ook nog, prachtig team.

Ja dat idee had ik ook al, net of Vitesse supporters wil plezieren met aanvallers te halen, maar de defensie vergeet.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:54
Vitesse wil juist altijd cashen.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 11:54]
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 15 april 2019 om 19:31
Nou als je Odegaard haalt daar valt niks aan te cashen.
Ik vind dat Vitesse niet veel verkoopt, ze bouwen wel aan iets.
Wordt tijd dat ze eens gaan oogsten, want steeds als ik denk, nu komen ze dan is't weer niks.
Vind ik leuk
woensdag 17 april 2019 om 22:12
Ze hebben elke keer dat een speler goed werd, snel verkocht: Büttner, Ginkel, Pröpper, Zhang, Vejinovic, Bony, Diks, Nakamba, Rashica, Van Wolfswinkel.
Best wel reputatie van snel cashen bij succes. Huurspelers is aanvulling en daarbij valt natuurlijk niets te cashen.
Alleen deze zomer Linssen en Matavz naar verluid goed bod afgeslagen, maar je weet ook niet hoe concreet dat was.
Vind ik leuk
Cookee +12956
donderdag 18 april 2019 om 16:59
Matavz is voor mij de beste echte spits vd ED.
Linssen zakt ietsje weg, maar is wel goed geweest.

Maar er is toch wel geld daar, waarom dan cashen?
Vind ik leuk
donderdag 18 april 2019 om 21:53
Onderdeel van het verdienmodel.
Er is geld omdat we stelselmatig spelers goed verkopen en alleen schijntjes voor inkomende transfers uitgeven. Er hoeft al een paar jaar niet meer bijgelapt te worden door de eigenaar. Zou ook ivm FFP niet ongelimiteerd kunnen.

Sinds de overname al zo’n 80 miljoen aan uitgaande transfers. En schat 15mln voor inkomende transfers, waarvan nu nog een aantal spelers met waarde in de selectie.

Edit:
Daarbij op de vraag waarom cashen: spelers zelf zien clubs als Vitesse ook als springplank, dus willen ook graag door carrière maken. Type spelers is er ook naar snel verkocht te willen worden (jonge groeibriljanten die of oude rotten die carrière een boost wil geven). Die kun je dan nog wel een half jaar of jaartje houden, maar dan houdt het wel op.
[Reactie gewijzigd op donderdag 18 april 2019 om 21:57]
Vind ik leuk
Cookee +12956
vrijdag 19 april 2019 om 16:11
Maar dan kom je in een vicieuze cirkel toch?
Ik wil Vitesse graag zien aanhaken, is dat niet de ambitie dan? Ik lees dat het aantal huurspelers steeds minder wordt dan moet je toch kunnen bouwen?
Vind ik leuk
Eddy T67 +2544
zaterdag 13 april 2019 om 11:34
inderdaad. Mijoentje of 4. Dan lekker Kuwas pakken ofzo.
Vind ik leuk
Dicky +654
zaterdag 13 april 2019 om 11:37
Liever een fatsoenlijke cv halen en een Musonda huren.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2544
zaterdag 13 april 2019 om 11:40
Als Musonda fit wordt...We weten eigenlijk nog steeds niet hoe goed hij is. Maar Kuwas kan voorin uit de voeten. Achter de spits. Ik zie hem wel in het geel en zwart spelen. Er zijn nog meer relatief goedkope opties. Maher is nog steeds transfervrij.....Haal hem over met een goed verhaal. Maak hem belangrijk.
Vind ik leuk
Dicky +654
zaterdag 13 april 2019 om 11:47
Maher had je eerder kunnen halen. Nu is hij belangrijk bij AZ. En ik verwacht dat AZ hem definitief vast gaat leggen. Kuwas is een leuke speler. Maar een rechtsbuiten. Laten we eerst maar kijken of Gong niet vergelijkbaar of beter is. De defensie moet prioriteit zijn voor komend seizoen. Vitesse scoort genoeg. Maar als je in de afgelopen 5 wedstrijden 11 goals maakt en slechts 4 punten overhoudt dan zegt dat heel veel.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2544
zaterdag 13 april 2019 om 12:07
Over versterking van de defensie zijn we het wel eens ja :)

Maar zo'n Maher moet je wellicht proberen over te halen om voor Vitesse te kiezen. Laat maar zien welke plannen je met hem hebt. betaal hem net iets meer. Laat zien dat Vitesse dit soort spelers bij Az kan weghalen. Wat ambitie uitstralen
Vind ik leuk
woensdag 17 april 2019 om 22:15
Verdediging is prio 1, maar je moet 1 a 2 linksbuitens erbij hebben. Achter Linssen hebben we niemand die echt daar speelt. Dus in ieder geval 1 topper halen en ogen open houden voor tweede man voor die positie (jeugd ook alleen Berden, maar das niks)
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:28
Dit is zijn top
Misschien pec zwolle
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 09:53
Van mij mogen ze ‘m komen halen. Ondanks zijn doelpuntjes, grote delen van de wedstrijd geheel onzichtbaar...
Vind ik leuk
bennings +360
zaterdag 13 april 2019 om 10:30
Idd ,speelt niks klaar
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:07
Linssen de womaniser. Haha die gast had meer buitenvrouwen dan er werken in nieuwstad in Groningen. Kleine genieter 😂 Wel heerlijk giftig ventje. Ik raad hem dan ook slavia praag aan wegens zijn tweede hobbie.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 13 april 2019 om 11:25
Er is ook niks mis met sommige Russinnen of Poolsen?

Jij lijkt me een goede manager, daar kan Rayola nog een puntje aan zuigen, wat in dit verband een ongelukkige uitdrukking is.
Vind ik leuk
bennings +360
zaterdag 13 april 2019 om 10:29
Hij mag blij zijn dat hij hij Vitesse speelt ,dat is duidelijk zijn plafond voor kabouter Linssen
Vind ik leuk
Optelsom +807
zaterdag 13 april 2019 om 10:31
Feyenoord zou hij echt wel passen.......AZ?
Vind ik leuk
Mineola +637
zaterdag 13 april 2019 om 11:03
Wij hebben alleen een fatsoenlijke spits nodig.
Vind ik leuk
Il Gordo +21239
zaterdag 13 april 2019 om 11:30
Nee, waarom zou Feyenoord hem moeten halen?
Vind ik leuk
Eddy T67 +2544
zaterdag 13 april 2019 om 12:08
Met zijn inzet en werklust past hij denk ik wel heel goed bij
Feyenoord. Denk dat het legioen dat heel erg waardeert Of dat voldoende is.....
Vind ik leuk
Il Gordo +21239
zaterdag 13 april 2019 om 14:44
Ik werk ook hard. En ik kom voetballend (ook) tekort.

Daarnaast heeft Linssen ook geen restwaarde. Als Feyenoord geld uitgeeft, moet het aan jonge talenten zijn.
Vind ik leuk
Kwal +850
zaterdag 13 april 2019 om 11:10
Ik zou eerder mikken op een stuk lager op. Deze lilliputter zoals Slutsky hem noemt, komt tekort
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 11:10]
Vind ik leuk
Geeltje +2111
zaterdag 13 april 2019 om 11:17
Misschien iets voor de K*tKeuken divisie (nec).
Vind ik leuk
Kwal +850
zaterdag 13 april 2019 om 21:06
Daar zou hij beter tot zijn recht komen denk ik inderdaad.
Vind ik leuk
Geeltje +2111
zaterdag 13 april 2019 om 21:42
Dat zouden jullie wel willen bij dat armoedige clubje.
Vind ik leuk
Kwal +850
zondag 14 april 2019 om 01:07
Mijn club speelt tegen Juventus Geeltje
Vind ik leuk
Geeltje +2111
zondag 14 april 2019 om 06:28
Lul niet zo dom Nekker.
Waarom reageer je dan niet in Ajax topic's?

Of doe je dat met een ander account? Maakt niet uit hoor, volgens NvC hebben Arnhemmers verschillende accounts.Maar het omgekeerde blijkt wel weer.

s6 tegen een Jong team Vrijdag.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 07:01]
Vind ik leuk
ForzaVVV +1594
zaterdag 13 april 2019 om 12:35
Hopelijk komt er voor hem een club ala mainz of Düsseldorf. Leuke clubs om mee in de Bundesliga te spelen. Zo'n club is hem gegund. Zoniet dan lekker bij Vitesse verlengen. Zeker ook geen verkeerde club voor hem.
Vind ik leuk
VA1 +3102
zaterdag 13 april 2019 om 16:17
Lekker laten gaan die ouwe mosterd poot. Denk alleen dat ie in Duitsland niet zo veel kopduels gaat winnen...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:38
Hmm..niet best. Feyenoord? Lijkt me een paar stapjes te hoog. Misschien een Duitse club of iets van Willem II/Fortuna/Pec? Daarbij zijn de eigen reserves van de club iets van 130 miljoen euro negatief (jaarverslag 2017/18). Dit wordt ieder jaar meer. Dus het geld dat transfers uiteindelijk moeten opleveren is straks hard nodig, want de eigenaar zal dat gat in die eigen reserves (eigen vermogen) bij vertrek niet opvullen. Momenteel staat er een dubieuze garantie/lening tegenover om het boekhoudkundig recht te trekken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws