'PSV en ik zijn niet uit op een verhuur en dan kijk je ook naar het buitenland'

'PSV en ik zijn niet uit op een verhuur en dan kijk je ook naar het buitenland'

Gepubliceerd: zaterdag 13 april 2019 om 12:44za 13-04-2019 om 12:44

Bart Ramselaar richt zich op een zomertransfer. De PSV'er komt in het eerste elftal niet aan minuten en zit vaak zelfs niet eens bij de selectie. Ramselaar moet het doen met een plek bij Jong PSV in de Keuken Kampioen Divisie, waar hij niet aan zijn trekken komt.

"Ik heb nog een contract voor twee jaar, dus zo makkelijk is het niet om een stap te maken", vertelt Ramselaar aan het Eindhovens Dagblad. "Verhuur is niet iets waar PSV en ik op uit zijn en dan ga je ook naar het buitenland kijken. Ik wacht wat er komt en heb vertrouwen dat er iets moois voor mij bij zit. Er zijn genoeg mooie clubs."

Ramselaar kon afgelopen zomer vertrekken, maar zijn droomclub zat niet tussen de geïnteresseerde clubs. Hij verwacht komende zomer makkelijker weg te kunnen. "Nu we weer een half jaar verder zijn, is het voor alle partijen waarschijnlijk iets makkelijker geworden om een oplossing te vinden. En tot die tijd blijf ik alles geven."

Poll

Heeft Ramselaar de kwaliteiten voor PSV 1?

(1428 stemmen)

Plaats een reactie

AFCA9 +705
zaterdag 13 april 2019 om 12:45
Zou gewoon een stapje terugzetten als ik hem was. Als hij nog niet goed genoeg word bevonden voor PSV1 dan betwijfel ik ten zeerste of hij een stap hogerop wilt.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1485
zaterdag 13 april 2019 om 12:51
Dat is natuurlijk moeilijk als je nu een hoop geld ontvangt van PSV. Ik zie geen Nederlandse club zijn loon overnemen en in het buitenland zal het in Engeland of Duitsland bijvoorbeeld een tweede klasse club gaan worden. Daar is overigens ook niets mis mee maar je moet het wel willen. Een club als bijvoorbeeld Sunderland of een Nurnberg. Misschien kan hij zich bij zo'n club weer in de picture spelen.
Vind ik leuk
appeltje +4245
zaterdag 13 april 2019 om 13:32
Sunderland speelt momenteel League One hè...
Vind ik leuk
ForzaVVV +1485
zaterdag 13 april 2019 om 13:52
Die gaan promoveren 😉 naar championship. Nurnberg staat nog in de Bundesliga. Het waren gewoon voorbeeldjes.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 13:59]
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:11
Grove fout van Brands om hem te kopen, iedereen met een beetje verstand van voetbal kan zien dat Bart een simpel werkertje is.
Vind ik leuk
Merdocs +113
zaterdag 13 april 2019 om 20:41
Vandaar dat hij Klaasen meteen van de hand deed.
Vind ik leuk
PRICE +6759
zaterdag 13 april 2019 om 12:53
Terug naar Utrecht
Vind ik leuk
ForzaVVV +1485
zaterdag 13 april 2019 om 12:58
Dat zou zeker een mooie club zijn mocht er niks uit het buitenland komen. Alleen zal hij wel flink moeten inleveren. Ik heb het idee dat hij daar niet voor open staat.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 12:59]
Vind ik leuk
PRICE +6759
zaterdag 13 april 2019 om 13:03
Welke buitenlandse competitie zou hij passen
Vind ik leuk
ForzaVVV +1485
zaterdag 13 april 2019 om 13:11
Zoals ik al zei. Hij zal dan naar een 2de Bundesliga club moeten gaan of Championship en vandaar proberen hogerop te komen. Deze clubs betalen hogere salarissen dan menigeen Nederlands club.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:53
België
Vind ik leuk
lars Utrecht +1515
zaterdag 13 april 2019 om 15:22
Ik denk, Ramselaar kennende, dat hij daar zeker wel voor open staat, maar dat PSV een transferbedrag wilt hebben wat wij niet kunnen betalen.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1485
zaterdag 13 april 2019 om 15:26
Ik denk dat FC utrecht dat momenteel ook niet wil betalen aangezien middenveld goed bezet is bij jullie. Verder zal hij ook wel een flink salaris vragen aangezien hij nu ook goed verdiend. Ik denk dat Fc Utrecht hier niet aan gaat beginnen.
Vind ik leuk
lars Utrecht +1515
zaterdag 13 april 2019 om 15:41
Middenveld is zeker goed, maar zal wel wat mutaties ondergaan onder vd Brom verwacht ik. Onze selectie (en dus zeker het middenveld) is ingekocht op 4-4-2 terwijl vd Brom 4-3-3 speelt. Heel ander type middenvelders nodig dus.

Ik ken Ramselaar een beetje (niet goed), maar die laat zich niet zo leiden door geld, zeker niet door deze periode van niet spelen. Hij zal een volgende keuze maken op sportieve gronden, daar ben ik van overtuigd. Maar zoals gezegd zie ik dat niet in Nederland doen ivm het transferbudget wat subtoppers hebben en de vraagprijs die PSV zal gaan hanteren.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12899
zaterdag 13 april 2019 om 13:14
Kom maar naar Heerenveen! En Lammers mag ook wel blijven, die komt bij jullie toch niet aan de bak...
Vind ik leuk
PRICE +6759
zaterdag 13 april 2019 om 13:19
Piroe jaartje Heerenveen, Lammers terug naar Eindhoven
Vind ik leuk
De Liefhebber +12899
zaterdag 13 april 2019 om 13:20
Met Ramselaar? Deal!!
Vind ik leuk
PRICE +6759
zaterdag 13 april 2019 om 13:21
Wie weet
Vind ik leuk
Johnnies +2788
zaterdag 13 april 2019 om 13:14
Wij hebben een overschot aan middenvelders.
Vind ik leuk
Voetbal34 +410
zaterdag 13 april 2019 om 12:47
Hij is bij ons welkom 😁😁
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:54
Bij jullie is iedereen welkom.😉
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 14:54]
Vind ik leuk
KCP +1117
zaterdag 13 april 2019 om 12:48
Toptransfer
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:50
De zoveelste miskoop in Eindhoven.
Vind ik leuk
MeAgain +7147
zaterdag 13 april 2019 om 13:03
Hoezo miskoop?
Vorig seizoen onder cocu bijna alles gespeeld en kampioen geworden. Nieuwe trainer en hij hoort er niet meer bij. Is hij dan de zwakste schakel? Nee ik denk het niet. Is hij het niveau wat psv moet hebben, nee ik denk het niet. Hij zal denk ik wel met verlies verkocht worden maar echt een miskoop denk ik niet. Niet alle aankopen zijn een versterking helaas.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 13:11
Ramselaar speelde vorige week tegen Den Bosch en viel niet op.
Mauro junior was zelfs de slechtste van het veld.
Dat ligt niet aan Van Bommel of de afwezigheid van Cocu. Gewoon niet goed genoeg.
Vind ik leuk
MeAgain +7147
zaterdag 13 april 2019 om 16:45
Kan mij ook voorstellen dat de motivatie niet geweldig meer is. Maar idd niet goed genoeg voor het niveau waar psv heen moet.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:53
Nee daar heb je met Ramselaar een punt. Hij was een grote aankoop en dan motiveert de KKD misschien niet maar
Dumfries, Frenkie, de Ligt en Bergwijn voelden zich nooit te groot voor de KKD.
Vind ik leuk
MeAgain +7147
zaterdag 13 april 2019 om 17:54
Ik denk wanneer je ze nu een paar weken daar laat spelen dat ook deze jongens niet vrolijk en gemotiveerd zijn hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 17:57
Romero en Schuurs doen het wel.
Maar ik snap wel wat je bedoelt.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:50
Men heeft het wel over een leegloop bij Ajax, maar gaat PSV niet een zelfde situatie tegemoet deze zomer?

Er zijn toch wel een flink aantal (basis)spelers die toch mogelijk voor een vertrek staan, danwel omdat ze al lang bij PSV zitten of omdat er interesse voor ze is.

Denk aan Zoet, Schwaab die niet verlengd wordt, Pereiro die nog steeds niet onomstreden is, interesses voor Bergwijn en Lozano schemert, Luuk die misschien nog 1 stap wil maken om zijn zakken te vullen en dan heb je inderdaad nog jongens als Ramselaar, maar ook die nieuwe Mexicaan, dat kan ook zomaar ineens over zijn komende zomer.
Vind ik leuk
#Keizerout +50226
zaterdag 13 april 2019 om 12:55
Wie gaat Zoet kopen dan? Die keept echt matig voor zijn doen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:57
De vraag is of er interesse komt, denk wel dat hij een transfer kan maken, als Balotelli keer op keer een club vind dan kan Jeroen Zoet toch wel een club vinden in een andere competitie, gewoon je zaakwaarnemer aan het werk zetten.

De vraag is alleen in welke competitie je dan uitkomt en of je dan niet bij een lage club speelt en niet om de prijzen dus.
Vind ik leuk
#Keizerout +50226
zaterdag 13 april 2019 om 13:08
Lastige jongens met veel talent zijn wel populair.
Balotelli speelt trouwens wel altijd onder zijn niveau.
Als Zoet daarvoor tekent vindt hij ook wel een club :p
Vind ik leuk
Nilsinno +944
zaterdag 13 april 2019 om 13:02
Unnerstal is niet minder maar zoet is een redelijke keeper maar niet meer dan dat misschien een middenmoter in Duitsland of Italië
Vind ik leuk
#Keizerout +50226
zaterdag 13 april 2019 om 13:11
Unnerstall vind ik moeilijk in te schatten.
Over Zoet heb je denk ik gelijk.
Vind ik leuk
Nilsinno +944
zaterdag 13 april 2019 om 12:59
Het verschil is dat eigenlijk alleen lozano en Bergwijn een aderlating is als je Europees eens wat wilt laten zien bij Ajax zal het veel moeilijker worden om de spelers die waarschijnlijk weggaan te vervangen als hè op dit niveau wilt blijven meedoen, ik hoop dat onze Marc een goede schaduw lijst heeft
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 13:02
De Ligt en vooral Frenkie zijn onvervangbaar en onbetaalbaar, dat is zeker waar, maar er gaan echt wel jongens blijven, Daley, Dusan, Donny, David, Dolberg, Nous, Onana, dus als je goed inkoopt kun je het prima weer aanvullen en wat Ajax kan kopen is 2/3 klasses beter dan wat PSV kan kopen op dit moment.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:54
Die jongen heeft 2 jaar amper op niveau gespeeld en is ver teruggeworpen in zijn ontwikkeling. Hij moet terug naar de basis, terug naar Utrecht ipv. aan het buitenland te denken. Niemand wacht op hem daar. Investeer weer in jezelf.
Vind ik leuk
Fc uuuuu +465
zaterdag 13 april 2019 om 12:58
Contract ontbinden en weg welke club gaat geld uitgeven voor een speler die laatste jaar amper heeft gespeeld.
Vind ik leuk
Romario9 +13942
zaterdag 13 april 2019 om 13:05
Idd, ik snap dat Ramselaar zelf hoopt op een mooie club in het buitenland, maar misschien moet ie eens met Maher gaan praten. Die kwam uit een vergelijkbare situatie en had de topclubs nou ook niet direct voor het uitkiezen.
Vind ik leuk
Ruud1987 +6362
zaterdag 13 april 2019 om 13:07
Wellicht niet iets voor een AZ of Feyenoord ? Bij AZ naast maher of bij Feyenoord als vervanger van Vilhena, lijkt mij beter dan meteen naar het buitenland.

Vond het een geweldig talent bij Utrecht hoop dat hij of wat meer speeltijd krijgt bij van Bommel of ergens anders in NL gaat spelen, zou voor hem beter zijn omdat ik denk dat je na zo een lange zure periode niet klaar bent voor het buitenland.

Al heeft ie denk ik wel de potentie en talent ervoor.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1485
zaterdag 13 april 2019 om 13:23
Ik denk dat een Feyenoord of AZ geen transfersom voor hem gaan betalen want de vraag is nu of hij dit niveau weer kan halen na zolang niet meer op niveau gespeeld te hebben. Wat dat betreft is de voetbalwereld zeer vluchtig. Aangezien PSV nog geld wil zien verwacht ik geen transfer in Nederland.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 13:12
De kwaliteiten zijn oke
Mooie speler voor Duitsland.!! Dortmund...of ..Schalke 04
Vind ik leuk
Rabarber +8206
zaterdag 13 april 2019 om 15:36
Ben je niet goed wijs? Of bedoel je het 2e elftal?
Vind ik leuk
Optelsom +728
zaterdag 13 april 2019 om 13:15
Van bommel is een topper, maar met deze speler zit hij er (denk ik) toch naast
Vind ik leuk
Cantona +1387
zaterdag 13 april 2019 om 13:20
Doordat hij weinig speelminuten maakt zal z'n droomclub ook niet zomaar voorbij komen.
Hij moet eerst zorgen dat hij weer in de picture komt en ik denk dat een verhuur dan ook de beste optie is.
Wel jammer, ik vond het een leuke voetballer.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 13:26]
Vind ik leuk
Mr bien +8648
zaterdag 13 april 2019 om 13:35
Daar gaat 5 miljoen
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 13:55
Was beter bij Utrecht gebleven. Speelde heel goed daar.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:01
Ik verliet mijn laatste baan en begon twee maanden met internetwerken. Ik heb $ 29463 gewonnen om webpagina's te beheren. Hoe? Ik werk via internet! Mijn oude baan maakte me ongelukkig. Nu kan ik zeggen dat mijn leven vreselijk is veranderd ten goede! Controleer wat ik nu aan het doen ben. Open gewoon de link op deze site en bezoek de kaarten enzovoort op thuismedia en meer kaarten voor meer informatie ..

>>>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m
Vind ik leuk
AFP +3579
zaterdag 13 april 2019 om 14:02
Laat PSV nou eens menselijker zijn voor Ramselaar en hem een transfer niet moeilijker maken dan nodig is.
Misschien is Ramselaar een grote aanwinst voor Feyenoord als hij daar zin in heeft, maar PSV moet niet het onderste uit de kan vragen aan Feyenoord b.v.
Vind ik leuk
Geer-dh +267
zaterdag 13 april 2019 om 14:19
A.D.O
Vind ik leuk
bennings +360
zaterdag 13 april 2019 om 14:27
Kom maar terug naar je cluppie(utreg)
Vind ik leuk
Mari +13218
zaterdag 13 april 2019 om 14:42
Is hij er nog?
Mislukt?
Vind ik leuk
Ray01 +166
zaterdag 13 april 2019 om 14:56
Ramselaar is te zwak voor PSV, als PSV wilt concurreren met de Europese top net zoals Ajax dat doet.. PSV moet in alle linies het elftal opkrikken.. centraal achter zeker.. en Perreiro vervangen met een speler zoals Ziyech of Van de Beek..
Vind ik leuk
raoul88 +973
zaterdag 13 april 2019 om 15:06
Kom lekker naar ADO!!
Vind ik leuk
barry m +605
zaterdag 13 april 2019 om 15:39
wie is zijn droom club?
toch niet ajax he
hahah
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:46
Zal wel een optie zijn voor Brighton als Propper een tranfer gaat maken. Ze hebben aardige ervaring met spelers van PSV . En is in verhouding niet zo duur . In de top hebben ze zoveel aardige spelers 1x verliezen en je opvolger staat klaar . Ramselaar zal het voetballen toch niet verleerd zijn ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws