AZ ziet derde plaats steeds verder wegglippen na bizarre slotfase tegen ADO

AZ ziet derde plaats steeds verder wegglippen na bizarre slotfase tegen ADO

Gepubliceerd: zaterdag 13 april 2019 om 20:29za 13-04-2019 om 20:29

ADO Den Haag heeft in een krankzinnige slotfase drie punten overgehouden aan het uitduel bij AZ. De Hagenezen kwamen gelukkig op 0-2, misten legio kansen op 0-3, leken het deksel op de neus te krijgen (2-2) maar sloegen in de laatste minuut toch nog toe: 2-3.

ADO-doelman Robert Zwinkels werd al gauw aan het werk gezet in het AFAS Stadion. De goalie redde in het eerste kwartier knap op pogingen van Oussama Idrissi en Guus Til, waarmee hij AZ frustreerde en zijn ploeg op de been hield. De reddingen van Zwinkels bleken even later al helemaal goud waard. Na een half uur kopte Erik Falkenburg de onverdiende 0-1 tegen de touwen op aangeven van Nasser El Khayati.

De thuisploeg had even nodig om te bekomen van die klap. Vlak na de openingstreffer hield Bizot Falkenburg van zijn tweede doelpunt af, maar daarna nam AZ de regie in de wedstrijd 'als vanouds' weer over. Wederom was Zwinkels nodig om de Alkmaarders van scoren te houden, iets dat hem in de tweede helft ook vaak lukte. Bizot, zijn AZ-collega aan de overkant, slaagde daar vlak na de thee niet in. Wederom klopte Falkenburg hem met het hoofd na een voorzet van El Khayati: 0-2.

De frustratie bij AZ nam alsmaar toe nadat ook Teun Koopmeiners en Calvin Stengs niet tot een treffer kwamen en een goal van invaller Bjorn Johnsen werd afgekeurd omdat hij een overtreding zou hebben gemaakt. Ook ADO liet legio kansen op een derde goal liggen en dus kon AZ blijven hopen op een comeback. De aanvalsgolven van de gastheren leken op niets uit te lopen, totdat Albert Gudmundsson vijf minuten voor tijd Zwinkels toch klopte en de aansluitingstreffer op het bord zette.

In de vier minuten blessuretijd probeerde AZ met man en macht om nog een punt over te houden aan het duel. Diep in blessuretijd leek die missie alsnog te slagen toen Albert Gudmundsson met een knappe volley de 2-2 aantekende, maar het spektakel was daarmee nog niet ten einde. Sheraldo Becker, een van de uitblinkers bij ADO, ontsnapte en schoot zijn ploeg toch nog naar de zege.

Plaats een reactie

Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 20:30
Echt onverdiend. AZ speelt al heel het seizoen beter voetbal en horen op de 3e plaats te staan.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:31
Zo werkt het helaas niet altijd in het voetbal. Maar als ik AZ de laatste weken zie spelen word ik daar ook niet warm van.
Vind ik leuk
InternetHeld +4920
zaterdag 13 april 2019 om 20:32
Op zijn zachts gezegd niet nee.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:46
Zaten ff in een flow, ff maar
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:47
Na de winterstop een goede periode gehad, met goed voetbal en resultaat! Apart dat dat ineens weg kan zijn. Ze maken alleen nog kans als ze in de kuip winnen binnenkort, anders is het over.
Vind ik leuk
Tarcotsira +957
zondag 14 april 2019 om 01:28
Toch teveel jonge spelers denk ik dan.…...
Vind ik leuk
1313 +13083
zaterdag 13 april 2019 om 20:32
Zeker onverdiend. Toch mijn felicitaties aan ADO, wat toch na zo'n tegenslag een prima counter in zijn mars heeft. Eerlijk is eerlijk, Beugelsdijk had er niet meer in moeten staan! Zag net die overtreding en dat was gewoon rood. Mja, denk dat dit de 3de plek gaat kosten voor AZ.
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
zaterdag 13 april 2019 om 20:39
Dank u👍
Vind ik leuk
1313 +13083
zaterdag 13 april 2019 om 20:40
No problem!👍
Vind ik leuk
lars Utrecht +1515
zaterdag 13 april 2019 om 21:09
Beugelsdijk raakt het been wat in de lucht hangt. Dus geen kans op blessure. Dat terwijl Midstjo echt het been van El Kayahti klemt van achteren. Dat was in mijn optiek eerder een rode kaart dan Beugelsdijk. Overigens werd er ook nog een penalty onthouden bij ADO.

Wel gelukkig gewonnen uiteraard, maar de arbitrage zat voor de zoveelste keer niet tegen bij AZ.
Vind ik leuk
1313 +13083
zaterdag 13 april 2019 om 21:16
Ja, maar ik heb dit seizoen toch wel heel veel rode kaarten gezien voor veel minder dan deze overtreding hoor. Je weet het gewoon niet meer in deze competitie. Maar als ik zie waarvoor ze soms rood krijgen, dan zou deze van Beugelsdijk in die gevallen donkerrood zijn. Niet echt consequent dus.
Vind ik leuk
lars Utrecht +1515
zaterdag 13 april 2019 om 23:38
Dat ben ik met je eens, maar dat is een andere discussie. Maar als je Beugelsdijk als voorbeeld wilt noemen kan je beter die van Midstjo erbij pakken, want die was echt schandalig.
Vind ik leuk
1313 +13083
zaterdag 13 april 2019 om 23:45
Ja, beide waren gewoon rood simpel. Toch frapant dat Beugelsdijk de beslissende assist geeft.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zondag 14 april 2019 om 00:27
100% penalty voor ADO niet gegeven en die overtreding op El Khayati was rood, maar daar horen we niemand over.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:29
You're damn right
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:28
My man!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:44
Ik ben blij voor mijn clubje
Vind ik leuk
1313 +13083
zaterdag 13 april 2019 om 23:47
Ik ook hoor.👍
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 02:30
Mijn clubs zijn Ado & Ajax :)
Vind ik leuk
Dicky +701
zaterdag 13 april 2019 om 20:32
Vind je dat? Ik vind al het hele seizoen heel matig en sta er van te kijken dat ze überhaupt 4e staan.
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 20:33
Nee, dat vind ik niet (dat ze 3e horen te staan).
Vind ik leuk
Dicky +701
zaterdag 13 april 2019 om 20:36
Oké, meningen verschillen. Ik vind het niet veel. Maar eigenlijk laten alleen 020 en PSV goed voetbal zien. De rest is zeer wisselvallig.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:38
Je bedoelt Ajax?
Vind ik leuk
Dicky +701
zaterdag 13 april 2019 om 20:40
020 is voldoende.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:42
Ach, die haat is juist wel lekker. Heel Nederland heeft er de pleuris in als Ajax kampioen word. Keep on hating
Vind ik leuk
Dicky +701
zaterdag 13 april 2019 om 20:43
Zal ik doen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:44
Oke Dicky hihi
Vind ik leuk
Dicky +701
zaterdag 13 april 2019 om 20:46
Hi hi? Oké gekke meid.
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zaterdag 13 april 2019 om 21:00
Speciaal voor jou dolberg. Wel het filmpje afkijken, dan snap je waarom ik hem plaats https://youtu.be/6phgxN8Wk_E
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 21:00]
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:05
Hahaha !! Goed gevonden, dat moet ik je nageven. :)
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:41
PSV&Ajax steken er met kop en schouders boven uit.
Voor de rest is er praktisch geen wedstrijd te voorspellen.
Vind ik leuk
HanV +5733
zaterdag 13 april 2019 om 20:47
Dat valt wel mee, die 1-1 bij NAC - Emmen had ik precies goed, maar ik ben natuurlijk ook wel goed in voorspellen, ook al zeg ik het zelf.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:42
PSV laat effectief voetbal zijn. Geen goed voetbal.
Vind ik leuk
Dicky +701
zaterdag 13 april 2019 om 20:45
Niet mee eens. Ook zij hebben wedstrijden echt goed voetbal laten zien net als dat 020 ook veel slechte wedstrijden heeft gehad.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:48
Iemand die te kinderachtig is om Ajax te tikken, neem ik niet serieus.

Fijn weekend.
Vind ik leuk
Dicky +701
zaterdag 13 april 2019 om 20:50
Dan had je ook niet hoeven reageren.
Vind ik leuk
zwollie +9918
zaterdag 13 april 2019 om 21:05
020 is gewoon Ajax dicky
Vind ik leuk
Tarcotsira +957
zondag 14 april 2019 om 01:35
Zo effectief zijn ze niet sinds de winterstop ...
Vind ik leuk
zwollie +9918
zaterdag 13 april 2019 om 21:04
Zeg gewoon Ajax dicky in plaats vaan 020, je bent toch geen klein kind.
Vind ik leuk
Dicky +701
zaterdag 13 april 2019 om 21:28
Nee en dus maak ik zelf uit wat ik doe.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:01
020. Haha zielige gozer.
Vind ik leuk
Dicky +701
zaterdag 13 april 2019 om 23:04
Dat vind ik van iedereen die jouw door NSBers gefinancierde clubje steunt.
Vind ik leuk
RenW +5760
zaterdag 13 april 2019 om 21:07
020 serieus?
Vind ik leuk
Dicky +701
zaterdag 13 april 2019 om 21:28
Ja.
Vind ik leuk
RenW +5760
zaterdag 13 april 2019 om 21:30
Snap het al.
Vind ik leuk
Dicky +701
zaterdag 13 april 2019 om 21:31
Mooi.
Vind ik leuk
RenW +5760
zaterdag 13 april 2019 om 22:24
Fijn zo, blij dat je er bent.
Vind ik leuk
Dicky +701
zaterdag 13 april 2019 om 22:31
Oké.
Vind ik leuk
RenW +5760
zaterdag 13 april 2019 om 22:38
Zal wel niet lang duren als je weer iemands zoon voor hoop stront uit gaat maken.
Vind ik leuk
Dicky +701
zaterdag 13 april 2019 om 22:41
Nooit gedaan.
Vind ik leuk
RenW +5760
zaterdag 13 april 2019 om 22:45
Dream on
Vind ik leuk
Dicky +701
zaterdag 13 april 2019 om 22:49
Oké
Vind ik leuk
zwollie +9918
zondag 14 april 2019 om 09:49
Dan krijgt hij weer de zoveelste ban hier.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5839
zaterdag 13 april 2019 om 21:27
Mijn vraag is beantwoord:)
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12587
zaterdag 13 april 2019 om 21:37
Waarom dan ?
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 21:40
Omdat ik er geen kut van meen ;-)
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12587
zaterdag 13 april 2019 om 21:43
😂😂😂ohhw
Vind ik leuk
Mineola +639
zaterdag 13 april 2019 om 20:38
Tja, slecht centrum en geen fatsoenlijke spits. Moet je nagaan hoe slecht de andere subtoppers blijkbaar zijn.
Vind ik leuk
Dicky +701
zaterdag 13 april 2019 om 20:43
Klopt. Vitesse heeft het zwakste centrum van de Eredivisie en een blessure golf van hier tot Tokio. Maar dan presteert het ondermaats. Utrecht valt ook tegen. AZ heeft daar prima van geprofiteerd.
Vind ik leuk
Mineola +639
zaterdag 13 april 2019 om 20:54
We hebben onze beste spelers verkocht en niks fatsoenlijks gehaald. Middenvelders als laatste man en in de spits. Het is mij een raadsel waarom Vitesse daar niet van kan profiteren.
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 21:05
Het is mij een raadsel waarom Maxie Huiberts zo opgehemeld wordt. Ja, hij verkoopt lekker (wat niet zo moeilijk is in deze markt). Maar z'n aankopen overtuigen vooralsnog nauwelijks.
Vind ik leuk
Mineola +639
zaterdag 13 april 2019 om 21:16
Hij heeft ook kritiek gehad toen weghorst en alireza verkocht werden. We kregen daar prima bedrag voor dat heeft hij goed gedaan, maar vervolgens werd er niks fatsoenlijks aangetrokken. Toch hoop ik dat hij gewoon blijft en in de zomer eens wat geld gaat uitgeven.
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 21:17
Ja, je moet 'm niet direct affikken. Voor hetzelfde geldt draait die Rotariu wel als een ster.
Vind ik leuk
Dicky +701
zaterdag 13 april 2019 om 21:26
Wat ik al aangaf. Ongelooflijk veel blessures en de zwakste defensie van de Eredivisie. En dan heeft het ook nog eens vaak tegen gezeten. Dan nog had Vitesse het beter moeten doen hoor.
Vind ik leuk
RenW +5760
zaterdag 13 april 2019 om 21:09
O die Dicky, dan snap ik 020 wel.
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 21:46
Overigens wel pech met die blessure van Boadu, al moet ik nog zien of-ie het rendement uit z'n eerste 5 potjes had kunnen doorzetten. Maar dat hij een betere spits is dan Seuntjes en Johnsen (waarom hebben ze die gekocht?) mag duidelijk zijn.
Vind ik leuk
Mineola +639
zaterdag 13 april 2019 om 22:10
Geen idee , lijkt een soort wanhoops aankoop geweest te zijn . We hadden nog een Tsjechische spits gekocht maar die scheurde na een kwartier alles af in zijn knie. Zat niet echt mee wat dat betreft.
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 22:12
Die Novakovich lijkt me een mooie spits voor AZ. Jong, talentvol en hoeft vast niet het volle pond te kosten. Overigens zie ik 'm overigens ook best naar Feyenoord komen.
Vind ik leuk
AZVork +3065
zaterdag 13 april 2019 om 21:19
Nee hoor. De rest is nog slechter.
Vind ik leuk
PRICE +8166
zaterdag 13 april 2019 om 20:34
Duur punten verlies AZ
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 20:34
Jep. Potje gezien?
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6067
zaterdag 13 april 2019 om 20:34
Welnee. AZ staat waar het hoort te staan. Als je 23 kansen hebt, dan moet je er ook gewoon eentje meer in schieten.
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 20:38
Exact.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:30
31
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:35
Klopt, maar ondanks dat wat een heerlijke overwinning
Vind ik leuk
PRICE +8166
zaterdag 13 april 2019 om 20:36
Straks is AZ voor de 3e plaats uitgeschakeld als ze zo door gaan.
AZ PSV wordt dan voor de Eindhovenaren stukje makelijker
Vind ik leuk
RR12 +804
zaterdag 13 april 2019 om 20:37
AZ speel een deel goed voetbal van het jaar, maar weet dat nooit 28 wedstrijden te doen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
zondag 14 april 2019 om 03:57
Maar als je nooit wat wint wat is "goed voetbal" ? dan waard in het geval van AZ........
Vind ik leuk
rexxo +16807
zaterdag 13 april 2019 om 20:45
Sinds de winst op Ajax weinig goeds gedaan.
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 20:46
Inderdaad.
Vind ik leuk
Old Star +8451
zaterdag 13 april 2019 om 20:47
Onverdiend of niet AZ scoort veel en veel te weinig. Je kunt wel veel meer balbezit hebben en beter zijn, maar het is allemaal te voorspelbaar en weinig doeltreffend. T is dat Guus Til na de winterstop doelpunten is gaan maken anders waren we 5e of 6e. T ontbreekt aan een echt goede spits en de vleugels zijn gewoon te voorspelbaar en egoïstisch.
Van den Brom zal ze ook nooit laten kruizen. Zorg eens voor wat verwarring ipv altijd t zelfde riedeltjemet naar binnen draaien en recht op de keeper schieten...
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 20:52
Helemaal eens.
Vind ik leuk
VetPens +314
zaterdag 13 april 2019 om 20:47
Ik ben AZ supporter en dit blijft klote , maar realistisch gezien is dit helaas juist AZ. 😥 Gewoon vrede mee nemen........😥😥😥
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 20:53]
Vind ik leuk
Nuance +10860
zaterdag 13 april 2019 om 20:58
Wen er maar aan. Het leven van een zogenaamde topploeg is niet makkelijk.
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 21:01
Ik weet er alles van ;-)
Vind ik leuk
Smithsonian +45252
zaterdag 13 april 2019 om 20:58
Ach ze laten het altijd liggen wanneer het erom toe doet.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
zaterdag 13 april 2019 om 21:10
Als het er op aan komt stelt AZ met v.d. Brom altijd teleur, "in het zicht van de haven...." jaar in jaar uit.
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 21:13
Jep.
Vind ik leuk
Emnu +8289
zaterdag 13 april 2019 om 21:12
Nou ja zeg!
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 21:13
:-)
Vind ik leuk
Emnu +8289
zaterdag 13 april 2019 om 21:19
Je kan ook te objectief zijn, Gordo, holy crap haha.
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 21:21
Mag je niet een beetje prikken hier? Ik vind het regelmatige gedweep over het voetbal (en het fan-tas-tische beleid) van AZ vaak 'wat overdreven' ;-)
Vind ik leuk
Emnu +8289
zaterdag 13 april 2019 om 21:24
Maar Robert Eenhoorn zou je maar wat graag bij Feyenoord willen zien , toch? ;)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 21:26]
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 21:31
Eenhoorn wel ja. Huiberts niet.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
zondag 14 april 2019 om 03:55
Nou....ze doen het, beleidsmatig, relatief gezien met de financiën voorhanden, beter dan Feyenoord.....
Budget AZ = 24 miljoen - Feyenoord = 67 miljoen !!!!!
Ik vermoed dat het v.d. Brom te verwijten valt, interessant om te zien wat er gebeurt na het vertrek van de trainer bij AZ.
Vind ik leuk
Kramertje +1040
zaterdag 13 april 2019 om 21:17
je kan wel goed voetballen maar uiteindelijk gaat het toch om de punten.

Laat AZ nou maar gewoon 4e worden dan hebben ze het gewoon goed gedaan.
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 21:18
Eens.
Vind ik leuk
AZVork +3065
zaterdag 13 april 2019 om 21:18
Nou nee. Ik ben nog in supporters home. Begint nu te brzinken. Zoveel kansen gehad dus dan verdien je deze nederlaag gewoon punt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:33
Ik kom er net vandaan.
Ga jij morgen nou maar naar de kerk en bidden dat Ajax de beker wint.
Ik heb het tegen 7 man gezegd toen ik stond te pissen.
Ik kreeg 14 verbaasde ogen.
3de word je niet meer. Dus er is alles aan gelegen...
Vind ik leuk
AZVork +3065
zondag 14 april 2019 om 06:46
Nou nee. Al ben ik er wel vroeg genoeg voor uit om naar de kerk te kunnen. En nee ik ga daar niet voor bidden. AZ geeft weer eens als het er op aan komt niet thuis. Niks te zoeken in Europa. Jammer maar helaas.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
zondag 14 april 2019 om 09:25
Of ze keken met verbaasde ogen vanwege het kleinste lulletje dat ze ooit hebben gezien.....ik begrijp nu ineens die achternaam van je, tsja, je moet toch wat....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:39
Ik ben 2 meter en heb schoenmaat 48.
Je weet wat ze zeggen hè, over mannen met grote voeten....
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
zondag 14 april 2019 om 10:42
Ik wist dat je zou gaan reageren.........ha ha 🙈
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:46
Ze kunnen mijn kleine piep niet zien.
Er hangen schaamschotjes...
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
zondag 14 april 2019 om 20:04
Ja. ja........;)
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:21
Zet je AZ bril even af. Zo geweldig is het allemaal niet.
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 21:22
Klik even op m'n profiel. Zo AZ-minded ben ik niet.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5839
zaterdag 13 april 2019 om 21:25
Meen je dit😂
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:30
Hahahaha ach gossie écht? Waarom staan ze er dan niet?
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 21:32
Omdat ze niet goed genoeg zijn. En Feyenoord net wat minder slecht.

En ja, ik ben echt heel verdrietig nu.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:47
Wij zijn het eens
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:03
AZ is Feyenoord in alles voorbij ....... (2 weken geleden opgetekend hier op VP)
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 23:08
Zal best.

AZ is in een aantal dingen Feyenoord (en misschien zelfs Ajax en PSV) voor bij. Maar zeker niet in alles. Wel moet Feyenoord er 'alles' aan doen om te voorkomen dat AZ niet structureel voorbij komt.

Tot zover mijn nuance.
Vind ik leuk
companen +2364
zondag 14 april 2019 om 06:49
Niet in alles maar meesten aspecten wel. Geef ik je gelijk in
Vind ik leuk
Sooike1208 +6001
zaterdag 13 april 2019 om 23:43
Ach, hou toch op. Als je ziet tegen wie AZ verliest verdienen ze het helemaal niet. Ook gewoon 3x(!) verdiend van ons verloren dit seizoen. Verder is het gewoon lachwekkend dat er miljoenen is betaald voor die johnson. Terwijl je voor het zelfde bedrag sol had kunnen kopen. AZ moet hopen dat ajax de bekerfinale wint want aks ze play offs moeten spelen is het lang niet zeker dat ze die winnen. Ik vind echt dat AZ wordt overschat dit seizoen. Sorry
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 23:47
Ik ben het volkomen met je eens.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:34
Amen
Vind ik leuk
AZVork +3065
zondag 14 april 2019 om 06:52
Je hebt gelijk. Een goede fase na de winterstop en dan weer zover trrug vallen. Onbegrijpelijk. Vierde is de max en zelfs dat zal nog spannend genoeg worden. En ja die Johnson is niks. Hoop dat Boadu snel fit is al kun je je niet richten op zo'n jonge spits. En ik dacht dat Sol niet wilde? Kan er naast zitten hoor.
Vind ik leuk
Sooike1208 +6001
zondag 14 april 2019 om 12:16
AZ is nooit voor sol gekomem. Ik debk dat sol echt wel interesse zou hebben gehad
Vind ik leuk
AZVork +3065
zondag 14 april 2019 om 20:52
Ik weet het niet. Denk dat sol meer zin had in een buitenlands avontuur. Maar of az gepolst heeft weet ik niet
Vind ik leuk
Mineola +639
zondag 14 april 2019 om 18:31
Geen nood, volgend seizoen rollen we jullie gewoon weer 2 keer op. En eindigen we zoals gewoonlijk weer in de top 4. Wel leuk al die babbels van supporters van clubs die onder ons staan, maar een keer boven ons eindigen doen ze nooit😂😂.
En daar hoeven we niet eens goed voor te spelen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:27
LUL niet! Voor de rust 31 (!) schoten op doel. Wij 4 (!)
Als je ze zelf niet maakt maken wij ze wel.
Lesje efficiency.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 10:56
31 schoten op doel voor de rust? Kan nooit of je reageert vol sarcasme
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:58
Als het op de videoschermen staat geloof ik dat. Ik zeg niet dat ze allemaal tussen de palen waren. Maar neem van mij aan dat het 1 richtingsverkeer was. Balbezit De Haag nog geen 30%
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 23:51
In heel de wedstrijd 36 schoten en jij zegt 31 in de 1e helft?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 05:28
Dat is wat ik heb gelezen op de videoschermen in de rust.
Vind ik leuk
Feye1908 +9267
zaterdag 13 april 2019 om 20:30
Feyenoord kan uitlopen...we gaan dus weer verliezen vanavond
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:36
Hahaha!
Maar spelen jullie ook vanavond?
Vind ik leuk
Feye1908 +9267
zaterdag 13 april 2019 om 20:38
Nog 7 minuten. Thuis tegen Heracles.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:40
Oké, stand?
Vind ik leuk
Feye1908 +9267
zaterdag 13 april 2019 om 21:01
Toen je het vroeg, 0-0...

Nu nog steeds trouwens 😉
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:03
Thanks, maar zo houden jullie AZ wel in de race voor de derde plek..
Vind ik leuk
Feye1908 +9267
zaterdag 13 april 2019 om 21:18
Vooruit, nu 1-0 dan
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:19
Hahaha, gefeliciteerd!
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 21:01
9-6.
Vind ik leuk
PRICE +8166
zaterdag 13 april 2019 om 20:36
Feyenoord wint heus vandaag
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zaterdag 13 april 2019 om 21:13
Winnen van dat kut Heracles!
Vind ik leuk
Janzijnvader +17425
zaterdag 13 april 2019 om 20:31
Kansloze bende... Weer een heel seizoen weggooien op het einde.. gefeliciteerd Midden-Noord!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zaterdag 13 april 2019 om 20:31
Dank je vader van Jan.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30193
zaterdag 13 april 2019 om 21:07
Die 4e houdt AZ wel vast. Maar je jaf stieken vast op meer gerekend.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zaterdag 13 april 2019 om 20:31
Jaaaaaa, wat is dit lekker zeg. Oh wat ben ik trots op die gasten, eerst wurgen we Utrecht, nu AZ, volgende week pakken we PSV ook. De play offs zijn weer in beeld, hoop dat we doorpakken en we in een flow raken. Zwinkels, Becker en Pinas weer erg goed. We zijn heel effectief de laatste tijd. Dit is wat in de ploeg zit.

Opvallend; zowat de hele wedstrijd hebben we het volle uitvak gehoord.

Haagse Trots! 💚💛
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 20:34]
Vind ik leuk
PeterAdo +379
zaterdag 13 april 2019 om 20:32
Ja zeker heerlijk
Vind ik leuk
PRICE +8166
zaterdag 13 april 2019 om 20:48
Deze doet zeer bij AZ
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:32
Trek die lijn nog maar even door, we hebben jullie nodig volgende week ;)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zaterdag 13 april 2019 om 20:35
Me hele tafel ligt vol, haha.

We moeten de play offs nog kunnen halen. Het kan, elke kans is een kans.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:36
Als jullie nou PSV voor ons pakken, pakken wij Groningen voor jullie ;)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zaterdag 13 april 2019 om 20:39
We doen het alleen voor onszelf, dit is jullie strijd :) Maar dat we willen winnen mag duidelijk zijn. Play offs, kan.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23137
zaterdag 13 april 2019 om 20:40
Hehe lekker
Vind ik leuk
JonnyBones +636
zaterdag 13 april 2019 om 20:33
Becker is ondergewaardeerd
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zaterdag 13 april 2019 om 20:36
Is voor mij een topper, als ie minder mist en vaker afmaakt is het een echte topper voor de hele club. In potentie een van de betere spelers.
Vind ik leuk
JonnyBones +636
zaterdag 13 april 2019 om 20:39
Hij mist idd wel vaak kansen, maar ik vind dat hij nu veel harder werkt t.o.v vorige seizoenen. Veel van het gevaar komt ook van hem af, vooral in uitwedstrijden
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zaterdag 13 april 2019 om 20:42
Eens, goede speler en ik hoop van harte dat hij bij gaat tekenen.
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zaterdag 13 april 2019 om 21:05
Als Becker meer afmaakt is het echt een topper. Hij brengt al heel veel gevaar met zich mee, het afmaken blijft alleen wel erg vaak een punt. Dit seizoen dus 5 keer gescoord en dat is een record. Als je dat bekijkt qua percentage met goede kansen is dat echt laag, maar vandaag heeft die wel voor de 3 punten gezorgd dus zware top
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
zaterdag 13 april 2019 om 20:40
👏👍
Vind ik leuk
PRICE +8166
zaterdag 13 april 2019 om 20:48
GEFELICITEERD midden noord
Vind ik leuk
N9na +348
zaterdag 13 april 2019 om 20:48
Lekker man k gun t ado ook echt!
Vind ik leuk
De Liefhebber +13069
zaterdag 13 april 2019 om 20:49
Dat PSV pakken is prima. Dit was natuurlijk een beeeeetje lucky.....Beugelsdijk rood!
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zaterdag 13 april 2019 om 21:08
Lucky? Staan tot 83e minuut met 0-2 voor met beide goede goals. Hadden met name in de tweede helft nog kans op 0-3. Knap terug gekomen van AZ uiteindelijk maar gewoon weer netjes gescoord van Becker. Dus vind het Lucky wel meevallen. Moet wel toegeven dat beugelsdijk absoluut rood had moeten krijgen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 21:08]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:36
Nee joh!
Vind ik leuk
Old Star +8451
zaterdag 13 april 2019 om 20:49
Gefeliciteerd met de punten. Het gaat weer des AZs...
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zaterdag 13 april 2019 om 20:52
Dank je man. ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:00
Gefeliciteerd en ook met de drie punten van volgende week alvast 😜
Vind ik leuk
Come on Utreg +30193
zaterdag 13 april 2019 om 21:08
Weer een mooie zege. Congrats ADO! Playoffs kan zeker nog!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:37
Wij hebben niks te zoeken in Europa
Vind ik leuk
Come on Utreg +30193
zondag 14 april 2019 om 08:57
Deelname aan de play offs is toch ook aardig? Extra wedstrijden. Extra inkomsten.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:10
Zo trots dat je een plaatje van juventus hebt hahaha
Vind ik leuk
Vak-DD +12937
zaterdag 13 april 2019 om 21:13
Knappe overwinning van ADO, gefeliciteerd 👍🏻
Vind ik leuk
Emnu +8289
zaterdag 13 april 2019 om 21:14
Adauhhhh 😀

Top man, feli.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 21:15]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zondag 14 april 2019 om 09:59
Thanks, jij ook met de overwinning.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zaterdag 13 april 2019 om 21:15
Geweldige sfeer van Den Haag! Toppers!
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5839
zaterdag 13 april 2019 om 21:28
Opvallend? Ik ben niet anders gewend van ADO man. Mooi!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zondag 14 april 2019 om 09:59
Wij zijn niet opvallend, dat 't AZ publiek het maar liet gaan. Ze waren erg stil. Wij zijn altijd luid.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5839
zondag 14 april 2019 om 13:03
Theaterpubliek. Az komt tussen plek 15 en 18 als t om sfeer gaat met Excelsior, Zwolle en Vitesse ong.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zondag 14 april 2019 om 13:44
Jostiband publiek
Vind ik leuk
Mineola +639
zondag 14 april 2019 om 18:35
Die snuiftokkies van jullie dan haha.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zondag 14 april 2019 om 18:40
Kunnen jullie nog een puntje aan zuigen. Kansloos publiek daar zeg op de tribunes🤣
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 18:41]
Vind ik leuk
Mineola +639
zondag 14 april 2019 om 18:45
Geloof mij er is geen Az supporter jaloers op Een ADO supporter haha. En dat een ADO tokkie als jij het kansloos en zelfs jostiband noemt, is alleen maar lachwekkend.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 08:50
Tokkie ben je zelf idioot! Ga jij nou maar oefenen wat sfeer is met je tokkie jostiband!
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 09:17
De L staat duidelijk voor loser in jouw geval. Een heel vak vol hahaha.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 09:31
Vak vol losers stonden toch echt op jullie thuisvakken, wat een stel losers zijn dat zeg. SCHANDALIG gewoon man.
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 09:43
Wat een primitieve debiel ben jij zeg.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 09:52
Kijk eens in de spiegel sukkeltje☠
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 09:57
Tering jij bent echt niet de slimste 😂. Het is haast aandoenlijk.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 10:22
Zure mineola ben je toch ook he.
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 10:28
Is goed hoor pakkie L, ouwe snuifbuis 🤣
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 10:51
Ik snuif niet en nooit gedaan ook, misschien jij tokkie boer in je boerenschuur met je jostiband.
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 11:05
Tering dus je bent gewoon van jezelf zo dom ?! 🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 11:17
Kan nooit dommer zijn dan jij sukkeltje.
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 11:18
Jij bewijst dat dat wel degelijk kan..
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 11:21
Of jij kneusje🤣 want je blíjft maar dom lullen. Ik heb je weer te veel aandacht gegeven, voor mij is het duidelijk dat je nog te dom bent om te poepen.


Fijne dag junkie boer.
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 11:29
Voor iemand met een IQ van 60 is niet veel duidelijk vrees ik..
Doe de groeten aan je begeleider en vergeet niet... ook voor zwakbegaafden zoals jij is er een plek op deze wereld.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 11:50
Jouw iq is in de -60😁
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 11:57
Dat is serieus je comeback?! 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 12:40
Ja downie!
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 12:48
Geeft niks man. Sterkte.
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 10:03
En ik begon nog wel met een fatsoenlijke felicitatie aan alle ADO supporters . En vervolgens worden wij vergeleken met gehandicapten. Dan ben je gewoon een misselijk ventje bah.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 11:07
Wie is er begonnen dan?
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 11:10
Ehh jij . Met het beledigen van supporters terwijl daar geen enkele aanleiding toe was.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 11:27
Beter lezen dan dommie, want volgens mij was het lid Nietkoeroe die daar wat over zei en ik bevestigde het alleen maar dombo🤣 neem nog wat meer van die witte zooi misschien dat je dan opgewekter reageert sukkeltje.
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 11:30
Nee kneus, theaterpubliek is wat anders dan jostiband. Wat een kansarme knuppel ben jij hahaha.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 11:48
Oké jostibandlid 🤣
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 11:48]
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 11:52
Leer eens spellen. Maar goed , je probeert het tenminste. En met zo'n laag IQ is inzet heel belangrijk. Chapeau .
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 12:37
Wat is er fout gespeld dan, downie?
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 12:42
Het snel verbeteren en dan dat zeggen. Je bent nu wel erg aan het afglijden..
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 16:57
Jij weet niet eens wat ik gewijzigd had dombo. Heeft totaal niets met spelling te maken. Je bent ook nog eens bevooroordeeld ook. Triest zieltje ben je toch he, maar ja had ook niets anders verwacht van een beperkte downie.
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 17:04
Geeft niks. Jij kan er niks aan doen dat je zo bent. Met de juiste medicijnen en behandeling kan je over een tijdje misschien wel weer met de grote mensen meedoen. Groetjes van de jostband ehhh sorry bedoel jostiband natuurlijk.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 17:13
Ok downie...wens je heel veel sterkte in je trieste leventje.
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 17:27
Is goed neukfout bedankt.
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 17:12
Het syndroom van down belachelijk maken en over iemands familie beginnen.. dan ben je nog lager dan een triest zieltje.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 12:38
Je hebt niets te vertellen meer met je -60 IQ🖕🏿
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 12:46
Ik begin nu te vermoeden dat je serieus een beperking hebt. Ik bedoel het niet lullig maar ik hoop dat je genoeg begeleiding krijgt en medicatie uiteraard. En nogmaals gefeliciteerd met de overwinning.
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 11:53
Aha je begeleider was er op tijd bij zie ik 😂😂😂
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 12:39
Je zus was er op tijd hahaha stumpertje.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zondag 14 april 2019 om 13:49
Ja, eens.
Vind ik leuk
Mineola +639
zondag 14 april 2019 om 18:34
En jullie als het om intelligentie gaat.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5839
zondag 14 april 2019 om 20:18
Prima hoor, in een voetbalstadion is dat namelijk erg belangrijk.
Vind ik leuk
Mineola +639
zondag 14 april 2019 om 20:22
Helaas voor jullie ben je ook supporter buiten het stadion. En daar blinken jullie ook niet echt uit...
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5839
zondag 14 april 2019 om 21:34
Dat zal best. Jij kent mij namelijk het best
Vind ik leuk
Mineola +639
zondag 14 april 2019 om 21:38
Wie zegt dat ik jou daar specifiek mee bedoel.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5839
zondag 14 april 2019 om 22:05
Jullie is inclusief mijzelf toch? Maar ik ben klaar met deze kansloze discussie. Tot volgende week. Mag je de dombos feliciteren.
Vind ik leuk
Mineola +639
zondag 14 april 2019 om 22:30
Dombo's.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 08:54
Sukkeltje ben je toch ok he.🤣
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 09:15
Jij zegt het.... dus het komt niet echt over ..
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 08:53
Laat die tokkie boer gaan hii is het niet waard, wij weten gelukkig beter.
Vind ik leuk
Mineola +639
maandag 15 april 2019 om 09:19
Wist je maar beter... nitwit.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 09:27
Hahahahaha
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:36
Ik heb genoten van die gasten! Kreeg zelfs complimenten van de tegenpartij.
Gebbetje... ik had de toto goed.
Win ik nog een AZ bal ook :-)
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zondag 14 april 2019 om 13:46
Aanwezig geweest bij AZ?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:03
Yep. Business. Via de zaak
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zondag 14 april 2019 om 17:25
Ok mooi man. Uitvak was goed aanwezig ook en de baas in Alkmaar.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:31
ADO moet ook nog naar Eindhoven, die kunnen daar ook gewoon punten pakken.
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zaterdag 13 april 2019 om 21:37
Zal nooit vergeten dat ze in het seizoen met V.d. Brom en Bulykin bij aankomst in Eindhoven in de polonaise de bus uit kwamen. En volgens mij Verhoek die de winnende er in schoot. Mooi man, ADO.
Vind ik leuk
PeterAdo +379
zaterdag 13 april 2019 om 20:31
Waar is het feestje......
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zondag 14 april 2019 om 00:10
In het uitvak was het feestje. Respect voor de meegereisde fans.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:38
Die konden wel naar huis... de selectie niet.
De bus was kapot
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zondag 14 april 2019 om 01:36
Waren 2 partybussen gehuurd, dus konden ze zo mee terugrijden naar Den Haag.
Vind ik leuk
tikkietoe +6465
zaterdag 13 april 2019 om 20:32
Gefeliciteerd ADO.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:33
Juichen bij 2-2 en dan toch nog 2-3 bizar
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zaterdag 13 april 2019 om 20:54
Des te Lekkerder smaakt de overwinning toch🤣
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 00:09]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:38
Gierende hartkleppen
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6067
zaterdag 13 april 2019 om 20:33
#bromexit
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:34
Heb de westrijd niet gezien, maar AZ bijna 40 doelpogingen en alsnog verliezen🤔🤔
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zaterdag 13 april 2019 om 20:37
De meeste doelpogingen waren niet heel gevaarlijk. Een rollertje wordt ook mee gerekend als een doelpoging. Effectief zijn, dat is waar het om gaat. Cijfers zeggen niet altijd iets.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:49
Dat kan idd kloppen. Maar als ik AZ wel kijk zie ik sws dat ze moeite hebben met het afmaken van kansen. Als dat ze beter af zou gaan zouden ze die derde plek met 2 vingers in de neus hebben gepakt.

Maar knappe overwinning gefeliciteerd! Niet veel ploegen winnen van AZ in 2019.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 20:49]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zaterdag 13 april 2019 om 20:52
Ik kan je zeggen, de cijfers zijn geflatteerd. Met als hadden wij ook hoger op de ranglijst gestaan.

Dank je man, jij ook zie ik net bij de uitslagen. Makkie.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:39
Vorig seizoen hadden we ALLES mee... nu ff niet.
Maar deze is wel HEEL lekker
Vind ik leuk
Sooike1208 +6001
zaterdag 13 april 2019 om 23:50
In tilburg vinden we winnen van AZ niet zo speciaal meer dit seizoen 😉
Vind ik leuk
Busk +2145
zaterdag 13 april 2019 om 22:04
Falkenburg ruilen voor Johnsen?😁
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zaterdag 13 april 2019 om 20:53
Niet serieus nemen al die doelpogingen.
Vind ik leuk
Dicky +701
zaterdag 13 april 2019 om 20:34
Nou Pinkelmannetje is voorlopig even stil. Gefeliciteerd ADO. De laatste tijd zijn jullie lekkah bezig.
Vind ik leuk
Busk +2145
zaterdag 13 april 2019 om 22:06
Die is er alleen maar als AZ wint...
Vind ik leuk
Dicky +701
zaterdag 13 april 2019 om 22:23
Juist.
Vind ik leuk
Mineola +639
zaterdag 13 april 2019 om 20:36
ADO supporters gefeliciteerd. Wij hebben voorlopig ff nergens recht op.
Vind ik leuk
Bossie020 +6606
zaterdag 13 april 2019 om 20:36
Proficiat Hagenezen!
Vind ik leuk
AlbS +308
zaterdag 13 april 2019 om 20:36
Ga nu eens investeren AZ. Gooi er eens een beetje geld tegen aan. Gaat op deze manier nooit wat worden. Eindeloos rond tikken. Totaal geen scorend vermogen. En vaak op het einde dan pompen of verzuipen. Nogmaals gaat nooit wat worden. Leuke ploeg voor bij de eerste 10 maar dan heb je het ook wel gehad. Net zoals Utrecht, Groningen, Vitesse om er maar een paar te noemen. Investeren jongens.
Vind ik leuk
Dicky +701
zaterdag 13 april 2019 om 20:39
AZ heeft de 5e begroting van de Eredivisie. Dit seizoen en het afgelopen seizoen presteren dus eigenlijk heel goed.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:31
Heeft az noet de 4e begroting van de eredivisie dit seizoen? Normaliter had Twente de grootste begroting achter de top 3 maar je weet zelf ook waar die vertoeven dit jaar 😉
Vind ik leuk
Waagplein +986
zondag 14 april 2019 om 07:57
Vitesse heeft een iets hoge budget ;)
Vind ik leuk
Dicky +701
zondag 14 april 2019 om 10:33
Vitesse heeft de 4e begroting van Nederland. En presteert helaas weer ondermaats.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:02
Ik denk dat AZ, Vitesse en Utrecht echt wel willen investeren, maar dan moet het geld er wel zijn.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 21:02]
Vind ik leuk
Bossie020 +6606
zaterdag 13 april 2019 om 21:23
Bij AZ is dat er wel, maar superspits Boadu was al snel geblesseerd en stand-in Johnson voldoet nog niet.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:32
Johnson is niet het type spits wat bij het spel van az past. Iets wat ze hadden kunnen weten toen ze hem oppikten bij ons
Vind ik leuk
Bossie020 +6606
zondag 14 april 2019 om 06:46
AZ scout volgens het moneyball principe. Ik ken de exacte cijfers niet, maar hij zal met relatief weinig contacten veel goals hebben gehad. Bovendien laat AZ een speler altijd eerst een seizoen wennen. Weghorst en Jahanbakhs werden voor veel geld verkocht. Weghorst scoorde in zijn eerste AZ seizoen 13 goals en in zijn 2e jaar 18 maal. Jahanbakhs in zijn eerste jaar bij AZ 3 x, 2e 10 x en in zijn laatste AZ jaar 21 goals.

Met Myron Boadu had hij om een plek moeten knokken, maar inmiddels staat er een middenvelder in de spits. Willen jullie hem niet terugkopen?
Vind ik leuk
Bizzy +22862
zaterdag 13 april 2019 om 20:37
Geweldige prestatie van ADO. Hier kan ik van genieten.
Vind ik leuk
AFP +3723
zaterdag 13 april 2019 om 20:37
Reden te meer voor AZ om flink gas tegen PSV te geven op de laatste wedstrijddag.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:38
Oh oh Den Haag, wat een heerlijk onverdiende overwinning. 💚💛
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zaterdag 13 april 2019 om 20:52
Nou onverdiend echt niet...gestreden voor de volle buit.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:57
Nou een verdiende overwinning wil ik dit niet noemen. Maar ze hebben er idd wel voor gestreden.
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zaterdag 13 april 2019 om 21:11
Maar leg eens uit met onverdiend? Deze manier van spelen ligt ADO goed. Dat het niet mooi is om te zien dat snap ik, maar de keren dat ADO eruit kwam was het ook gevaarlijk en redelijk effectief.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:35
Ik denk dat er meer gedoeld word op het geluk wat mee zat in hoe az hun kansen (niet) afronden. Overigens hadden we vorig jaar wat vaker de wind mee dan dit seizoen en werden kut wedstrijden vaak in ons voordeel beslist (itt tot dit seizoen)
Vind ik leuk
voetbal@com +1094
zaterdag 13 april 2019 om 20:39
Knappe overwinning, Den Haag is weer safe. Zou mooi zijn als ze komend jaar eens in de top 5 komen.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13069
zaterdag 13 april 2019 om 20:51
Eerst dat ku(ns)tgras er uit!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zaterdag 13 april 2019 om 20:53
Zijn ze mee bezig, komt goed. Nog even en het zal bekend worden gemaakt.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13069
zaterdag 13 april 2019 om 21:05
👍🏻
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zaterdag 13 april 2019 om 21:11
2021 toch?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:38
In tegenstelling tot andere clubs is dat kunstgras ons geforceerd door de gemeente. De club is momenteel bezig om een andere trainings accommodatie te regelen. Waarschijnlijk zal in de zomer van 2020 de kunstgras mat de container in gaan en vervangen worden door een echte grasmat.

Dus 1 seizoen nog maar zoals het er nu uit ziet
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:41
A-z weer mijn toto verprutst, pffff
Vind ik leuk
DEWEE +2957
zaterdag 13 april 2019 om 20:42
AZ is echt een verhaal apart. Verval in resultaat is echt enorm. Heel apart.
Vind ik leuk
Sniper1 +1488
zaterdag 13 april 2019 om 20:47
Kom op AZ, blijf binnen de 3 punten van Fey tot ronde 34 aub.... 😁 😁 😁
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zaterdag 13 april 2019 om 20:50
Supah Den Haag!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:56
7 verliespunten in 3 wedstrijden waarin AZ 2x een voorsprong had notabene.
Dat is veel teveel.
Vanavond had het 7-3 moeten zijn of meer. Maar als je zulke grote kansen onbenut laat kun je nog niet winnen van balophetdak 6.
Vind ik leuk
Smithsonian +45252
zaterdag 13 april 2019 om 20:57
Dank ado!
Vind ik leuk
Pelemaradona +1841
zaterdag 13 april 2019 om 21:15
Az wannabee Ajax pff..
Vind ik leuk
pos +9963
zaterdag 13 april 2019 om 21:19
Gefeliciteerd ADO. Wat moet je hier over zeggen. Je hebt van die wedstrijden waar je met de rust 6-0 moet voor staan en dat het opeens 0-1 staat. Die bal wil er dan gewoon niet in en dan kan je ondanks iets van 35 doelpogingen wel blijven schieten. De voorhoede is al een hele tijd een probleemkindje. En dat na die 2-2 de 2-3 nog valt is logisch als Vlaar gewoon in de spits blijft staan. Helaas.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zondag 14 april 2019 om 13:50
Was het niet Becker die de eerste beste kans kreeg op 0-1?
Vind ik leuk
pos +9963
zondag 14 april 2019 om 14:49
Zo zomaar kunnen hoor. Je begrijpt vast wat ik bedoel. 5-1 vind ik ook prima.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zondag 14 april 2019 om 15:42
Mwah 5-1 is overdreven Den Haag heeft naast die goede eerste kans van de wedstrijd toch ook 2x gescoord of niet? En dat schot van Falkenburg in de 1e helft die Bizot er goed uithaalde?
Vind ik leuk
pos +9963
zondag 14 april 2019 om 18:09
Jawel maar je gaat nu echt alle kansen opnoemen die ADO heeft gekregen. Ik zeg toch niets raars als ik zeg dat AZ in de eerste helft een stuk of 5/6 100% kansen heeft gehad? Echt alleen op de keeper af of open schietkansen. En dat zijn dan nog maar de 100% kansen
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zondag 14 april 2019 om 18:37
Ik heb het ook alleen over de kansen van Den Haag in de eerste helft. Eerste helft had Den Haag ook 0.3 kunnen staan en dan noem ik niet alle kansen op in de eerste helft.
Vind ik leuk
pos +9963
zondag 14 april 2019 om 18:41
Hehe hier gaan we niet uitkomen. Ja als ADO alles wat op een kans leek had benut in de 1e helft had het 0-3 kunnen staan. Als AZ alles dat op een kans leek had benut was het 14-0. Die verhouding ongeveer gok ik.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zondag 14 april 2019 om 18:42
Eerste helft hebben we het over he, wel bij de feiten blijven😁
Vind ik leuk
pos +9963
zondag 14 april 2019 om 19:02
Ja vandaar dat er ook staat 1e helft.
Maakt niet uit verder. Gefeliciteerd met je cluppie.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 19:03]
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 08:48
Dank je wel hoor.

Alleen omdat je dit zei; Als AZ alles dat op een kans leek had benut was het 14-0, dus komt het op neer dat Den Haag geen enkele kans had?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:21
AZ stond 3de omdat Feyenoord vreselijk slecht voetbalde. Feyenoord heeft de goede weg weer ingeslagen Feyenoord hoort op de 3derde plaats te eindigen. Inmiddels 1-0 voor Feyenoord.
Vind ik leuk
pos +9963
zaterdag 13 april 2019 om 21:35
Feyenoord staat vooral 3e omdat AZ een hele beroerde 1e competitiehelft speelde. Niet zo dom lullen want dat kan ik ook.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:36
👎
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:37
AZ kan niet beter😂😂
Vind ik leuk
pos +9963
zaterdag 13 april 2019 om 21:55
Altijd aandoenlijk als mensen om zichzelf kunnen lachen.
Vind ik leuk
Justin Kees +3683
zaterdag 13 april 2019 om 21:25
Tijd geleden al voorspelt dat dit ging gebeuren. Altijd als John gaat blaten dat ze voor de 3e of 2e plek moeten gaan, stort de boel ineen na enkele weken. Derde jaar op rij nu...
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:36
Gefeliciteerd MN
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:40
Qua kansen zou de uitslag 12-5 moeten zijn, maar zoals zo vaak; als je zelf niet scoort krijg je de deksel op de neus,
Den Haag gefeliciteerd, ons rest niets anders dan de play- offs.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:42
Wel raar dat Van de Brom altijd als het erom gaat, het af laat weten...kijk maar eens terug.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:49
Zo onverdiend was het zeker niet als ADO naar de 0-2 de kansen af had gemaakt had het ook 0-5 kunnen staan
Vind ik leuk
Patje41 +1221
zaterdag 13 april 2019 om 22:05
dat i mooi, dan moeten ze tegen PSV vechten om de vierde plek te behouden (recht op EL voetbal als Ajax de beker wint) anders laten ze die wedstrijd lopen omdat hun publiek dat tegen Ajax is
Vind ik leuk
bert +701
zaterdag 13 april 2019 om 22:27
Met brom als trainer weet je dat het altijd net niet is met de prijzen
Vind ik leuk
AZVork +3065
zondag 14 april 2019 om 06:56
Gefeliciteerd met de punten alle Hagenezen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:00
Verdiend of niet, lekker boeiend. Volgend seizoen gewoon weer eredivisie. De sfeer in t uitvak was top. Was de Ben Side met vakantie? Ze waren er wel, maar je hoorde ze niet. Onee, Den Haag maakte 90 minuten lang de sfeer 💛💚
Vind ik leuk
De Hout +2039
zondag 14 april 2019 om 12:20
AZ maakt zichzelf belachelijk met het missen van 15 opgelegde kansen.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 11:20
Niet overdrijven met je 15 opgelegde kansen.
Vind ik leuk
Tof Yac +30
zondag 14 april 2019 om 16:28
Ik zie ze eerlijk gezegd wel winnen van Psv
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws