Oliedomme rode kaart voor Jörgensen: Feyenoord-spits trapt naar tegenstander

Oliedomme rode kaart voor Jörgensen: Feyenoord-spits trapt naar tegenstander

Gepubliceerd: zaterdag 13 april 2019 om 22:10za 13-04-2019 om 22:10

Laatste update: zaterdag 13 april 2019 om 22:15za 13-04-2019 om 22:15

Feyenoord moet bij een 1-1 stand met tien man verder tegen Heracles Almelo. Nicolai Jörgensen krijgt een oliedomme rode kaart vanwege natrappen naar Tim Breukers. De aanvoerder van de Heraclieden vangt hem op en daar was de Deen duidelijk niet van gediend.

Feyenoord was via Steven Berghuis op voorsprong gekomen in De Kuip, maar Jesper Drost maakte kort na rust gelijk.

Plaats een reactie

zaterdag 13 april 2019 om 22:15
Lachwekkend.

En weeeeeer in het nadeel van Feyenoord.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 22:20]
Vind ik leuk
bert +693
zaterdag 13 april 2019 om 22:22
Was het dan geen donkere rode kaart,wat een waardeloze spits is het toch ook
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:23
Er blijft zo wel heel weinig transferwaarde over.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:26
900K
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:52
Als de KNVB zo blijft doorgaan, wel ja.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:53
Gewoon een domme reactie. De KNVB trapt hem toch niet.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:54
Hij reageert op een oliedomme duw.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:55
Op een nog dommere manier.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:57
Dat is maar net wat jij wilt zien.

En daar gaat het nou om. Wat ... wil ... een scheids zien?

Ik wil wat anders zien.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 22:59]
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:57
Dat ziet iedereen met verstand van de spelregels.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:00
Dat heeft daar niks mee te maken. Dat is vrije interpretatie. Wat wil jij zien, en wat wil ik zien.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:00
Jij je zin.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:01
Dat wil ik niet.

Ik wil alleen, dat iedereen dat ziet.

Zo is er niks aan.
Vind ik leuk
Bobo8484 +165
zondag 14 april 2019 om 08:02
Nou ik denk dat 11 Feyenoorders het niet zien, en nr 12 hier dus wel.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43466
zaterdag 13 april 2019 om 23:01
Schoppen is schoppen.Daar is echt geen enkele interpretatie aan. Rood.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:09
Duwen mag wel, als de bal weg is?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:54
Volgens die advocaat van Feyenoord waardoor al menig speler een schorsing bespaard is gebleven (weet zijn naam zo ffe niet) is dit een duw die zekers wel mag idd
Een schorsing ontlopen voor het natrappen van Jorgensen krijg je waarschijnlijk met geen enkele advocaat voor elkaar
Vind ik leuk
JWK +846
zondag 14 april 2019 om 08:31
Je hebt gelijk, de actie VOOR het nattrappen van Nico had bestraft moeten worden.
De VAR zit weer eens te slapen.
En zo heb je zoveel van die actie—->reactie gevallen.
Vind ik leuk
Nuance +10860
zaterdag 13 april 2019 om 23:10
Dit is zeker een rode kaart. Ook al vind ik die reactie ook weer zoooo overdreven.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:05
Het gaat mij er meer om, dat hij hem nu wel geeft.
Dat doet een scheids niet altijd.

En daar gaat het mij om.

En hij reageert op een duw. En dat mag ook niet. Een regel moet altijd gelden en niet soms.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43466
zondag 14 april 2019 om 11:30
De regel die er is dat duwen niet mag, is nogal wat anders als de regel dat schoppen niet mag.
De straf is ook fors anders.

Kom op man. Je slaan hier best wel door.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:47
Schoppen? Of een tikkie?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:58
Helemaal waar. Natrappen is rood.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:07
Niet zo dom lullen wim. Dit is gewoon rood. Klaar. Dom van die Deen. Moet hij zich maar inhouden.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:10
Hij reageert op een reactie, en beide mag niet.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:11
Ach je frustratie moet er even uit hé. Na zo'n klote seizoen.
Vind ik leuk
Deck010 +10215
zondag 14 april 2019 om 01:50
Net zo dom als dat natrappen van Tagliafico bedoel je. Verschil is alleen dat die er niets voor kreeg. Niet alleen naar anderen kijken en oordelen.
Vind ik leuk
#SchaalNr34 +1212
zondag 14 april 2019 om 02:28
piep piep
Vind ik leuk
HJR +9146
zondag 14 april 2019 om 08:57
Dus als weg komt met, extreem voorbeeld, moord. Dan mogen wij ook een moord plegen op dezelfde manier? Je situaties niet met elkaar vergelijken. Heeft geen nut.
Vind ik leuk
Suck r +1033
zaterdag 13 april 2019 om 23:11
Jij je zin. Maar met interpretatie heeft dit niets te maken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:06
Duwen mag ook niet.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 01:15
Laten we eerlijk zijn dit is rood en olie dom van Jorgenson!

Wel vind ik dat deze jongen van Heracles net zo bestraft mag worden. Je ziet hem kijken waar Jorgenson is draait zich bewust om! Ik vind dit net als die trap na ernstig gemeen spel en absoluut niet nodig op een voetbal veld
Vind ik leuk
ArieBombarie +43466
zaterdag 13 april 2019 om 23:01
Kom op zeg; als je nu zelfs na zo'n schop wil beweren dat je club benadeeld wordt....
Waanzin.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:10
Het is geen voordeel.

Wat beide doen mag niet.
Vind ik leuk
bert +693
zaterdag 13 april 2019 om 23:47
Is de knvb het nu weer schuld omdat hij schopt,of is de knvb het ook schuld dat jullie een pingen krijgen met dank aan de scheids,wat een smeerlap he om jullie een pingel te geven ,foei scheids
Vind ik leuk
vierde-ster +8784
zaterdag 13 april 2019 om 22:25
De frustratraties na zo belabberd seizoen moesten er een keer uitkomen
Vind ik leuk
PRICE +7974
zaterdag 13 april 2019 om 22:26
Frustratie bij heel die Jorgensen, Hij heeft 't helemaal gehad bij Feyenoord
Vind ik leuk
bert +693
zaterdag 13 april 2019 om 22:29
Waardeloze spits als je geld uit krijgt strik erom heen schop onder de kont en wegwezen,je kent Feijenoord toch na een paar jaar halen ze je weer terug voorbeelden zat
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zaterdag 13 april 2019 om 22:31
Iedereen heeft het gehad met GVB, de enige die het niet ziet is GVB.
Vind ik leuk
PRICE +7974
zaterdag 13 april 2019 om 22:34
GvB telt zelf heus ook wel af.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zaterdag 13 april 2019 om 22:34
Niet zo hard als ik 2 jaar terug gehoopt had.
Vind ik leuk
PRICE +7974
zaterdag 13 april 2019 om 22:36
Dan zit 't diep bij jouw Barry
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zaterdag 13 april 2019 om 22:39
Je titel op geen enkele manier geloofwaardig verdedigen.... dan heb je voor mij afgedaan. En ik heb helaas mijn gelijk gekregen, GvB is gewoon een hele slechte trainer gebleken. Na die slechte reeks, toen Dick hem moest komen helpen, had ie er al uit gemoeten.
Vind ik leuk
BassieN +11449
zaterdag 13 april 2019 om 22:42
Inderdaad, verschrikkelijk hoe er na het kampioenschap NIETS is gedaan. Nu is het nog maar zien of we uberhaupt nog een keer tot de top 3 gaan behoren met hoe AZ bezig is.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 11:28
Ik zou me over die smeerkaasklotskoppen niet al te druk maken. Die winnen nooit een belangrijke wedstrijd.... zeker met die hele slechte coach van ze. Hoop dat ie binnenkort bij Ajax aan de slag gaat....
Vind ik leuk
RenW +5743
zaterdag 13 april 2019 om 22:36
Was Gio aan het trappen?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:56
Gio speelt wel met 6 verdedigers.
Daar wordt je wel moedeloos van, als je voorin speelt.
Vind ik leuk
Suck r +1033
zaterdag 13 april 2019 om 23:12
Inderdaad. Gefrustreerd, chagrijnig. Dom ook. Het mooiste beroep hebben dat er is en er dan geen plezier aan beleven. Jammer toch?
Vind ik leuk
The Iceman +18143
zaterdag 13 april 2019 om 22:23
Weer blij?
Vind ik leuk
bully302 +143
zaterdag 13 april 2019 om 22:25
Dus jij wil zeggen dat dit niks was?
Donker rood en minimaal 3 wedstrijden
Vind ik leuk
PRICE +7974
zaterdag 13 april 2019 om 22:26
De kans o. 3 punten uit te lopen op AZ, ga je nu misschien verpesten
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zaterdag 13 april 2019 om 22:34
Ik zou me over die kaasvreters geen zorgen maken.

Zeer mager ploegje.... winnen eens in de 5 jaar van een Ajax, Feyenoord en PSV.....
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:33
En dan nog zeuren ook zo van ik reageer op dat en dat...achterlijk figuur die Jörgensen
Vind ik leuk
Dezeun +6247
zaterdag 13 april 2019 om 22:38
Einde seizoen voor Jorgensen vrees ik
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:42
Lachwekkend? Hij laat zich gewoon uitdagen. Ik zeg stomme reactie van hem.
Vind ik leuk
Rabarber +8910
zaterdag 13 april 2019 om 22:43
Jij bent echt compleet geschift. Begin je dement te worden Wim?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:51
Ik tel gewoon door ... de 24e keer dit seizoen een nadeel, tegen 4 voordelen.
Vind ik leuk
Rabarber +8910
zondag 14 april 2019 om 00:29
Natrappen is rood. Als je dit onterecht vindt moet je een hockeystick kopen en nooit meer in de buurt van een voetbalveld komen.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
zaterdag 13 april 2019 om 22:48
Het was belachelijk maar ook Clasie was ook helemaal belabberd helemaal niet voorbeeldig hoop dat hij gauw z'n biezen pakt en vertrekt naar Engeland goh was was die minderwaardig dit hele seizoen.
Vind ik leuk
Kramertje +1040
zaterdag 13 april 2019 om 22:54
Willem hij moet dat gewoon niet doen of het nou hard of zacht is er zit gewoon frustratie in maar de punten zijn weer in de pocket en dat is toch weer positief
Vind ik leuk
Suck r +1033
zaterdag 13 april 2019 om 23:09
Het gedrag van Jörgensen was lachwekkend inderdaad. Maakt altijd een gefrustreerde en chagrijnige indruk. Dat kan op zich, en het was ook geen doodschop, maar je kan zoiets natuurlijk niet doen. Dus niet de scheids heeft Feyenoord benadeeld, maar Jörgensen zijn eigen ploeg. Wel een prima overwinning natuurlijk met 10 tegen 11. Gefeliciteerd. Want Heracles is toch altijd lastig, daar weten wij helaas alles van.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:30
Ach Wim, het wat was natuurlijk wel rood, maar er ging wel een overtreding aan vooraf en natuurlijk viel hij theatraal. En met de pingel hebben ze het weer een beetje goed gemaakt:)
Vind ik leuk
JanvdLisme +1511
zondag 14 april 2019 om 09:56
Ik heb hier wel respect voor. Duidelijk signaal dat hij klaar is met dit seizoen en klaar is voor een lange vakantie. +1 voor Nicolai
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:15
Ik heb je een like gegeven.

Maar bedoel je dat sanctie onterecht was en hierdoor lachwekkend en tevens in het nadeel van Feyenoord?
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4759
zaterdag 13 april 2019 om 22:15
Haha schitterend, hij word bijna niet geraakt maar valt harder dan de trap is.
Vind ik leuk
LukaB +640
zaterdag 13 april 2019 om 22:16
Is gewoon natrappen dus rood.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:19
Is gewoon duwen ... dus rood. Waarom zou je duwen, als de bal weg is?
Vind ik leuk
LukaB +640
zaterdag 13 april 2019 om 22:20
Duwen ? Hij blokt hem ja. Maar dat lijkt me geen reden iemand zo te trappen. Dus verdiend rood.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zaterdag 13 april 2019 om 22:33
Was lang niet hard genoeg... irritante reserve Tukker.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:52
Waarom blokt hij hem dan als de bal al weg is?

Dat moet je ook niet doen.
Vind ik leuk
LukaB +640
zaterdag 13 april 2019 om 22:57
Klopt, maar voor blokken zou ik geen rood geven. Natrappen wel.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:38
Het is in principe een overtreding in het strafschopgebied kan de scheids zomaar een pingel voor geven. Het is gek dat de VAR de schop wel beoordeeld , maar het blokkeren niet? Overigens heb ik Stuntelaar en Tagflikzo al tig van dit soort schopjes zien uitdelen zonder dat de VAR iets doet. Maar goed, die pingel was er ook geen een, dus ik zal niet klagen vandaag:)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:33
Natrappen of een tikje?

Dus dan moeten we daar ook weer regels voor gaan opstellen?

Iets mag wel of niet. Punt.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 00:34]
Vind ik leuk
Nuance +10860
zaterdag 13 april 2019 om 22:52
nou nou “zo” na te trappen? Hij gaat liggen alsof zn kuitbeen is gebroken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:35
De scheids moet eerst dan ff de dokter bellen, of het dan wel of geen rood is.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:21
Duwen rood? Dat is pas lachwekkend. Gewoon een domme reactie van Jörgenson.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:27
Lul niet zo dom
Die pingel die ze krijgen
Dan had luuk de jong er al 20 moeten hebben
Vind ik leuk
Bep Slatter +12040
zaterdag 13 april 2019 om 22:29
Het is een, toch wel dom kleinigheidje maar we staan weer voor. Wat doet Clasie nou raar bij die wissel, dat vind ik helemaal niets die reactie.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4759
zaterdag 13 april 2019 om 22:30
Fijn dat je me dat nog even duidelijk wilt maken.. ik wist natuurlijk helemaal niet dat dit een rode kaart was.🤷‍♂️
Vind ik leuk
Lucatonio +2389
zaterdag 13 april 2019 om 22:19
Daar gaat het niet om!.. dat je je zo uit de tent laat lokken door een simpel verdedigertje van Heracles. Maar goed ik zie bij Feijenoord op dit moment ook alleen maaf beperkte voetballers!
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4759
zaterdag 13 april 2019 om 22:31
Dus ik mag niet lachen om de reactie van de verdediger omdat het daar niet om gaat?
Vind ik leuk
PRICE +7974
zaterdag 13 april 2019 om 22:15
Gewoon oliedom
Vind ik leuk
Mari +13307
zaterdag 13 april 2019 om 22:16
Damned, ik schreef net dat Koolwijk wel de stomste was, hij ging voor rood.
Blijkt het nog stommer te kunnen
Vind ik leuk
Il Gordo +21236
zaterdag 13 april 2019 om 22:32
Je zit er dus weleens naast? ;-)
Vind ik leuk
SCH Fan +225
zaterdag 13 april 2019 om 22:16
Olie oliedom...
Vind ik leuk
Bossie020 +6595
zaterdag 13 april 2019 om 22:16
Dan ben je toch niet serieus met je vak bezig
Vind ik leuk
ErikAjax +3211
zaterdag 13 april 2019 om 22:17
Lachwekkend seizoen voor die gozer
Vind ik leuk
RUSLAND +35
zaterdag 13 april 2019 om 22:17
Jorgensen had gewoon geen zin meer
Vind ik leuk
Hoppert +157
zaterdag 13 april 2019 om 22:17
Die Jörgensen loopt elke wedstrijd met zo'n geargiteerde kutkop rond. Denkt dat ie alles is terwijl die niets presteert. Misselijk ventje.
Vind ik leuk
Il Gordo +21236
zaterdag 13 april 2019 om 22:32
Mwoah, vind het best een aardige spits. In dit elftal zou ik als aanvaller (Berghuis, Jorgensen) ook aardig gefrustreerd raken.
Vind ik leuk
Rabarber +8910
zaterdag 13 april 2019 om 22:48
Precies, Feyenoord had zn kampioenschap te danken aan Jørgensen die weergaloos was. Heeft dit seizoen door blessures en weinig ritme nooit zn vorm te pakken gehad maar als hij die terugvindt is het een prima spits.
Vind ik leuk
Il Gordo +21236
zaterdag 13 april 2019 om 22:49
Jorgensen, El Ehmadi, Elia, af en toe Kuyt op beslissende momenten, een Toornstra-in-vorm. Maar vooral Karsdorp en Kongolo. Nauwelijks gevaar vanaf de vleugels maar juist gevaar brengen vanaf de vleugels.
Vind ik leuk
Biennie +3336
zaterdag 13 april 2019 om 22:17
samenvattend voor feyenoord dit seizoen.
Vind ik leuk
Neusje +279
zaterdag 13 april 2019 om 22:17
Heee Jurgie man wat doe je nou man? Nog meer zorgen. En die waren al zo groot. Ik baal hier echt van. Gelukkig heeft az ook verloren. Anders echt vervelend


🛠
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:40
Gelukkig heeft AZ OOK verloren?
Vind ik leuk
Neusje +279
zaterdag 13 april 2019 om 22:54
Ja voor hun. Maar az wint van psv.


🛠
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:56
Feyenoord heeft gewonnen. Dan klopt het dus niet. Dan is het niet ‘ook’.
Vind ik leuk
Neusje +279
zaterdag 13 april 2019 om 22:59
Wat wil je nou zeggen knul?
🛠

⚒ ajax wordt toch wel kampioen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 23:00]
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:00
Dat je opmerking niet klopt. Je kan toch lezen?
Vind ik leuk
Neusje +279
zaterdag 13 april 2019 om 23:01
Pfff kan mij nou verotten dat het niet klopt. Als we maar feestjes vieren straks


🛠
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:03
Verotten haha...
Vind ik leuk
Neusje +279
zaterdag 13 april 2019 om 23:06
Als jij maar lol hebt ben ik ook blij. Jij bent gelukkig een heel slim mannetje. Schrijf ik het helemaal verkeerd. Ooh wat stom he? Ach wat maakt het uit. Mijn dagen/weken zijn top. En jij heb een leuke avond. Dat gun ik jou wel hoor.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zaterdag 13 april 2019 om 22:18
Oh gelukkig als het maar Berghuis niet is 🔝
Vind ik leuk
Mari +13307
zaterdag 13 april 2019 om 22:18
Claasje opsodemieteren achterlijke lul.
Schorsen en meteen terug sturen naar waar hij vandaan kwam.
Koolwijk schuift weer een plekje op
Claasje de achterlijkste, dan Jorgenson dan Koolwijk
Vind ik leuk
Il Gordo +21236
zaterdag 13 april 2019 om 22:33
Claasje?
Vind ik leuk
Mari +13307
zaterdag 13 april 2019 om 22:44
Als dit je gedrag is als je gewisseld wordt dan ja, Claasje
I" ik wil niet gewisseld worden. Ik wil geen hand van je "
donder op Claasje
Vind ik leuk
Il Gordo +21236
zaterdag 13 april 2019 om 22:48
Eens.

Overigens is dit wel een teleurstelling wat mij betreft. De Clasie uit z'n eerste periode heerste op het middenveld, althans in de eredivisie. Helaas niet terug gezien.
Vind ik leuk
Feye1908 +9267
zaterdag 13 april 2019 om 22:19
Kolere, boor dan je elleboog tussen ze ruggengraat. Daar heb je meer aan dan aan zo’n opvallende aai met je voeten. Gio is nu tenminste wel van zijn dilemma af.
Vind ik leuk
henk1952 +311
zaterdag 13 april 2019 om 22:19
Wat een dombo. Heeft ie xijn 3e basisplaats en naait die zijn ploeg. Kom op jongens. T kan nog..
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:20
Dat was dan de laatste wedstrijd van Jorgensen voor Feyenoord reactie uit frustratie....maar welke frustratie voert de boventoon bij hem 🤔
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 22:26]
Vind ik leuk
Equin +18
zaterdag 13 april 2019 om 22:20
Hm, die klep is net een afvoerputje als er 1 speler van het veld moet.
Vind ik leuk
DEWEE +2950
zaterdag 13 april 2019 om 22:22
Natrappen is rood.
Maar als een stervende zwaan vallen mag wat mij betreft ook bestraft worden. Wat een naaijerij
Vind ik leuk
Romo +1617
zaterdag 13 april 2019 om 22:23
Jørgensson sukkel!
Maak het Gio nog makkelijker
Dit kost je 3 wedstrijden

En dan gaan die dombo s hier in de Kuip nog fluiten omdat Clasie kwaad is dat hijj gewisseld word!
en TERECHT dat hij kwaad is, die Vilhena heeft nig geen bal.goed geraakt, verdedigd niet en doet aanvallend niks.
Haal.die er gvd eens uit Gio
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5760
zaterdag 13 april 2019 om 22:31
Nee je hebt jezelf niet boven de club te stellen wie denkt hij dat hij is?! Speelt zelf ook niet goed. Nog op zon laag tempo naar de kant lopen ook. Wat een mafkees
Vind ik leuk
Romo +1617
zaterdag 13 april 2019 om 22:46
Clasie speelt totaal niet slecht, maar hij moet al een jaar lang het vuile werk voor Vilhena opknappen.
Als jij dat niet ziet! of niet wil.zien... sorry hoor
Dat hij daarom teleurgesteld is begrijp ik heel goed!

Gio maakt gewoon een heel team naar de klote

Maar Gio weigert om hem te wisselen,
Vind ik leuk
Koekie1970 +1824
zondag 14 april 2019 om 00:36
Clasie speelt het hele seizoen al ruk. Vilhena had ook al lang weg moeten zijn en Gio had na de titel moeten stoppen. En Feyenoord's nieuwe stadion blijft ook gewoon een droom.
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 00:49
Ik vind Clasie na de winterstop echt niet slecht
En wie speelt er wel goed onder Gio
Vind ik leuk
bert +693
zaterdag 13 april 2019 om 22:25
De jurist zal wel zeggen,heeft last van de ogen dacht dat daar de bal lag,wat is het toch ook een waardeloze spits,als je geld uit krijgt meteen strik erom heen ,schop onder de kont en weg wezen
Vind ik leuk
Mozes24 +1162
zaterdag 13 april 2019 om 22:25
Als Frenkie dit overkomt moet de brancard eraan te pas komen en is hij 6 maanden uit de roulatie.
Vind ik leuk
Mari +13307
zaterdag 13 april 2019 om 22:30
Pleister erop jongen?
Vind ik leuk
Rabarber +8910
zaterdag 13 april 2019 om 22:51
Je hoeft echt niet 5x per dag aan te tonen hoe dom en gefrustreerd je bent, dat is inmiddels echt wel duidelijk.
Vind ik leuk
Suck r +1033
zaterdag 13 april 2019 om 23:27
Jij bent overduidelijk een Frenkie fan. En terecht natuurlijk.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:26
Wat een schwalbe maakt die kerel zeg😂
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zaterdag 13 april 2019 om 22:26
Goed bezig die Nicolai.... geeft alleen maar aan hoe giftig de sfeer onder deze trainer is.

Niks door de voordeur, gewoon wegwezen.... het is een structurele aanfluiting!
Vind ik leuk
tikkietoe +6448
zaterdag 13 april 2019 om 22:26
Jorgensen trekt echt van leer om zijn transferwaarde tot een minimum te beperken.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:26
Rode kaart voor Jorgensen is natuurlijk terecht, moet ie maar niet natrappen, maar die speler van Heracles mag wat mij betreft ook wel geel hebben voor dat overdreven vallen.
Vind ik leuk
Mari +13307
zaterdag 13 april 2019 om 22:29
Wat is de overeenkomst tussen PSV en Heracles?
of
Wat is de overeenkomst tussen Feyenoord en Ajax
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5760
zaterdag 13 april 2019 om 22:32
Provincieclubs versus grote clubs
Vind ik leuk
Il Gordo +21236
zaterdag 13 april 2019 om 22:34
De één speelt wat noordelijker, de ander wat zuidelijker.



Maar, wat rook jij?
Vind ik leuk
Mari +13307
zaterdag 13 april 2019 om 22:43
fout.
Heb jij een probleem, jongen?
Vind ik leuk
Degier +2046
zaterdag 13 april 2019 om 22:51
Het zijn allemaal Eredivisieclubs.
Vind ik leuk
Mari +13307
zondag 14 april 2019 om 12:42
Psv en heracles verliezen van 10 man
Ajax en Feyenoord winnen met 10 man
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:36
Kijk ff naar beugelsdijk vandaag...
Ik begrijp er geen klote van.
Vind ik leuk
Degier +2046
zaterdag 13 april 2019 om 22:51
Ik snap wel dat Jorgensen rood krijgt, ook al is het een klein tikkie. Maar Beugelsdijk geen rood begrijp ik dan weer niet.
Vind ik leuk
Suck r +1033
zaterdag 13 april 2019 om 23:26
Het is overduidelijk beide een rode kaart. Grove fout van Kuipers, zijn assistenten en de VAR in het geval Beugel. Een wanprestatie noem je zoiets.
Vind ik leuk
Il Gordo +21236
zaterdag 13 april 2019 om 22:38
Mooi. Jorgensen, terecht rood overigens, voor een tikkie rood geven. En vervolgens Beugelsdijk niet met rood bestraffen.


Nee, Dick van Egmond. Je hebt je kuikentjes in Zeist echt onder controle.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:41
Terecht rood, maar kijk eens naar de hoek van de rechterarm (elleboog) van die Heraclied.
Vies ventje.
Geen Feyenoord-fan overigens.
Vind ik leuk
Marko +1
zaterdag 13 april 2019 om 22:43
wat een sukkel. 8 wedstrijden schorsen dan leert ie het wel af. Deze jongen wilt gwn weg bij feyenoord.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:45
Doei Jorgensen! Lekker 3 wedstrijden op de tribune kneus
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:46
Terecht rood, ik vind die jorgensen zo matig die jongen heeft één seizoen gepresteerd en denkt al dat die in de spits kan staan bij Barca... te hoge dunk van zichzelf...
Vind ik leuk
Mari +13307
zaterdag 13 april 2019 om 22:47
Mooi, ik ben niet de enige die het gedrag van Claasje richting de trainer afkeurt.
Goed zo Borst
Vind ik leuk
Degier +2046
zaterdag 13 april 2019 om 22:49
Gewoon rood. Maar minder erg dan Beukelsdijk.
Penalty kan je gewoon geven. Dat het niet altijd gebeurt is natuurlijk geen reden om hem niet te geven. Als dat nou consequent gedaan wordt, wordt er ook niet meer constant vastgehouden en getrokken.
Clasie moeten we echt niet verlengen. Brengt weinig en die houding klopt ook niet natuurlijk. Cuco ook maar gelijk mee terugnemen naar Engeland, want je ziet bij de 1-1 dat hij niet kan verdedigen en niets beter is dan Van Beek of Baco.
Vind ik leuk
Akela +395
zaterdag 13 april 2019 om 22:50
Klootzak.
Vind ik leuk
Suck r +1033
zaterdag 13 april 2019 om 23:22
Wie vind jij precies niet aardig? Clasie, Jörgensen, de scheids.... Heel Ajax, heel de wereld? Kom gooi het er maar uit, dat helpt!
Vind ik leuk
Akela +395
zaterdag 13 april 2019 om 23:42
Ik reageer op het artikel. Begrijpend lezen is te hoog gegrepen?
Vind ik leuk
Suck r +1033
zaterdag 13 april 2019 om 23:52
Soms best lastig inderdaad. Maar in dat geval ben ik het met je eens. Het is een domme, chagrijnige, gefrustreerde verveel. Die zijn eigen ploeg enorm benadeelt. Het is dat ze nog winnen door een kadootje. Lachwekkend natuurlijk.
Vind ik leuk
kees ee +1078
zaterdag 13 april 2019 om 22:52
. . stel nou dat jorgensen een tijdje buitenspel is en van persie kan ff niet (vente geschorst), . . wie is er dan spits !?
Vind ik leuk
FCGrunn050 +1226
zaterdag 13 april 2019 om 22:57
Dan heb je er nog niet veel van begrepen! Wat dom met alles en iedereen die meekijkt.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:58
Had de cash maar genomen toen het moment daar was, gaat waarschijnlijk nooit meer zoveel waard worden.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:02
Hypocriet dit. Tagliafico trapte ook na tegen AZ en kreeg niks en hier geven ze dan weer rood voor
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:09
Klopt, maar die speelt dan wel voor Ajax, hè!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:08
Wat een aansteller. Krijgt Jorgensen hier serieus een rode kaart voor. Mijn hemel ...... die arbitrage in Nederland.
Vind ik leuk
Suck r +1033
zaterdag 13 april 2019 om 23:17
Je bent niet alleen verschrikkelijk lastig, maar je hebt ook een hele creatieve kijk op voetbal. Oftewel dit is gewoon rood en in de verste verte niks anders. Fijn voor jou is dan wel dat jullie een mooi kadootje kregen. Die penalty was lachwekkend.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:58
Hahahaha, ik heb vanavond inderdaad een belachelijke penalty gezien. Wat werd de Ligt toch verschrikkelijk hardhandig aangepakt. Ongelooflijk, lang leve de VAR.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:08
Ben ik met je eens👍
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 01:08
Vergelijk de actie van Jorgensen eens met die overtreding van Beugelsdijk. Ook die overtreding is toch door de VAR beoordeeld? De anti-Feyenoord trollers laten zich trouwens op een Feyenoord topic weer aardig gelden. Ga genieten van jullie eigen club.
Vind ik leuk
kdekorte +90
zaterdag 13 april 2019 om 23:28
De beweging van natrappen is helaas gewoon rood. Alleen die Heracles verdediger maakt er een toneelstukje van hahaha. Maar ja jammer joh. Punten blijven gewoon in Rotterdam.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:08
Heeft Heracles al 13 pingels tegen gekregen dit seizoen?

Zeker omdat ze 2x van Ajax hebben gewonnen dan?
Vind ik leuk
kdekorte +90
zaterdag 13 april 2019 om 23:25
Aii zie het al, een snoeiharde lowkick waar Rico Verhoeven nog neer op zou gaan...
Vind ik leuk
Smithsonian +45183
zaterdag 13 april 2019 om 23:29
100 % terecht.

Nicolai grow up!
Vind ik leuk
HupHolland +4462
zaterdag 13 april 2019 om 23:44
Duidelijk obstructie. Ook al geef je Jorgensen een kaart, het blijft een vrije trap voor Feyenoord.

Vervolgens naar je verkeerde been grijpen. Ook al maakte Jorgensen een trappende beweging, dat blijft een 'schwalbe'. Van mogen ze daar een kaart voor geven.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:07
Als je zo trapt ga jij het over iets anders hebben? Zeker supporter van Fajax?

Ze mogen jou een kaart geven..
Vind ik leuk
HupHolland +4462
zondag 14 april 2019 om 20:14
Nee, ik vond de houding van die verdediger heel eng. Ik begrijp Jorgensen zijn reactie daarom ook wel. Volgens mij raakte hij hem ook niet of nauwelijks.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:27
Zijn reactie begrijp ik wel.

Maar ik denk niet dat we het moeten hebben over raken of niet.

Want dat is een makkelijke discussie.

Jij weet toch ook dat het rood is en dat hij Feyenoord, zeker in deze fase(eigenlijk altijd), in z'n hemd laat staan?
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zaterdag 13 april 2019 om 23:45
Ja hahahaha waarom doet zon succesvolle spit als Jorgensen dat!!!!
Vind ik leuk
Cantona +1412
zaterdag 13 april 2019 om 23:57
Wat een oliedomme reactie , gewoon rood.....
Niks meer en niks minder
Vind ik leuk
Come on Utreg +30185
zondag 14 april 2019 om 00:04
Domme actie.. Rood is wel terecht. Het blijft natrappen ook al was het een tikkie.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1824
zondag 14 april 2019 om 00:32
Wie dit goed gaat praten is een droplul eerste klas.
Jörgensen dient niet te reageren op...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 01:00
Zo zo stoere praat, Koekie.
Vind ik leuk
nironi +149
zondag 14 april 2019 om 01:19
Waarom is dit oliedom,en tagliafico bij AZ niet gevaarlijk genoeg,is dit gevaarlijk dan?Hier zie je waarom de Var meet met 2 maten.Je kan nu ook zeggen,dit is niet gevaarlijk genoeg,doorspelen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 07:05
Ik heb ergere dingen gezien die niet eens een kaart kregen.
Blijft staan dat het een domme gefrustreerde actie is.
Maar zie ik het nou goed? Die speler van Heracles...hoe heet hij...Schwalbe? Krijgt tegen zijn linkerbeen een minimaal tikje en vervolgens gaat hij zittend vallen en grijpt naar zijn rechterbeen.

Kan de VAR (wat volgens sommigen 'Volgens Amsterdamse Regels betekent) dit niet zien?
Joris van Benthem, de huis-jurist kan hier wel wat mee. En verder drie punten erbij. Iets belangrijker.

Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6736
zondag 14 april 2019 om 07:09
ben ajacied

maar ik vind dit wel overdreven. goed hij mag het niet doen,

maar hij schopt hem niet onderuit. hij tikt hem een beetje aan. domme reactie.

maar rood vind ik heel zwaar gestraft. geel had voor mij ook gemogen. ( maar dat zullen de regels wel niet zijn)

Vind ik leuk
WibedePibe +161
zondag 14 april 2019 om 07:32
Hij kon zich beter laten vallen.
Vind ik leuk
Blindsy +20513
zondag 14 april 2019 om 07:48
Tjonge, al die Feyenoord-items... Wat heeft Ajax gedaan?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:03
Dat verhaal over Ajax is eentonig 😉
Vind ik leuk
Blindsy +20513
zondag 14 april 2019 om 13:07
Maar wél wat men hier op VP het liefst wil horen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:11
Ik hou van de waarheid. Jij toch ook? Maakt niet uit om welke club het gaat.
Vind ik leuk
Blindsy +20513
zondag 14 april 2019 om 13:41
Zeker. Maar al die Feyenoord-aandacht, het is echt even wennen, hier op VP.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:09
Nu wel te begrijpen, toch?

Feyenoord is een grote club. En als dan bepaalde dingen gebeuren is het uiteraard hot....en terecht.
Vind ik leuk
Blindsy +20513
zondag 14 april 2019 om 17:14
Nou, ik zit er niet op te wachten. Alleen maar negativiteit. Laat deze Amsterdamse site het maar lekker over Ajax hebben, hoor...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:21
Ik ben ook voor Ajax. Maar Feyenoord verdient meer dan respect. En, ik vind dat je in ieder geval normaal redeneert. Dat is een vereiste als je ergens je mening over wil geven.
Vind ik leuk
Blindsy +20513
zondag 14 april 2019 om 19:42
Ik ben voor Feyenoord. En ik kan niet wáchten op winst op AZ, lekker 3e worden.
En op de zomer, transfers.
Oftewel, positief nieuws!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:21
Het is jullie van harte gegund.
Vind ik leuk
Blindsy +20513
maandag 15 april 2019 om 07:49
Een voordeel. Er is nu zoveel gedoe, dat elk goed nieuwtje dankbaar wordt ontvangen. 👍
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 08:58
dom van Jorgense Verdient een rode kaart en moet er uit.
Vind ik leuk
ritje +787
zondag 14 april 2019 om 09:23
hallo het ergste is de reactie van meneer? Van Persie, het was maar een veegje! Ik wil van persie er op wijzen dat heeeel NED heeft gezien dat jorgensen Tim breukers gewoon ordinair! Een rot schop gaf! Hij moet minstends 3 wedstrijden krijgen! Anders is de tuchtcommissie ongeloofwaardig! maar ze zullen het wel aanvechten met hun slimme advokaat? zodat jorgensen mee kan spelen tegen AZ. Ik zou het schandalig en!! competitie vervalsing vinden! mvg ritje
Vind ik leuk
Roel Boeli +492
zondag 14 april 2019 om 10:17
Dat NOS commetaar hier en vooral bij de terechte pingel. SCHANDALIG

Tijd om afscheid te nemen van deze commetator. Wat een debiel
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:01
Typisch Feyenoord. Heb je elkaar keihard nodig, flikt iemand dit. Bij Ajax willen wij dit soort dingen niet zien.
Vind ik leuk
ritje +787
maandag 15 april 2019 om 08:37