ADO-spelers 2,5 uur lang 'opgesloten' in spelershome AZ: De tap vloeide

ADO-spelers 2,5 uur lang 'opgesloten' in spelershome AZ: "De tap vloeide"

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 10:22zo 14-04-2019 om 10:22

De spelers van ADO Den Haag hebben een paar uur lang 'opgesloten' gezeten na de wedstrijd tegen AZ. De spelersbus van de Hagenaars was defect, waardoor de mannen van Fons Groenendijk zich vermaakten in het spelershome van AZ.

"Het busje ging kapot. De stroom viel uit. We hebben er een feest van gemaakt. We hebben eerst in de bus gezeten. Toen kwam er een kratje bier binnen. Dat is altijd leuk als je bij AZ wint. Als je verliest is het minder leuk als de bus uitvalt", zegt Lex Immers bij De Tafel van Kees op FOX Sports. Naar verluidt hebben de ADO-spelers 2,5 uur lang in het spelershome van AZ gezeten. "Het was gezellig. De tap vloeide."

ADO stond met 0-2 voor in Alkmaar, maar kreeg in de slotfase twee goals tegen. Sheraldo Becker maakte een fout, waardoor Albert Gudmundsson de gelijkmaker maakte. Diezelfde Becker bezorgde ADO in de blessuretijd de winst. "We weten allemaal wat Becker kan. Hij vervloekte zichzelf bij de 2-2, maar hiermee poetste hij het weg. We zijn voor 99,9% zeker veilig in de Eredivisie. We hebben het een poosje moeilijk gehad."

Plaats een reactie

TottenhamHOT +18628
zondag 14 april 2019 om 10:24
Die gingen lam de bus in! Hahaha
Vind ik leuk
Benniewies +6176
zondag 14 april 2019 om 10:29
Zolang de bob maar nuchter blijft
Vind ik leuk
PRICE +8166
zondag 14 april 2019 om 10:41
ADO speelt 't seizoen onbevangen uit
Vind ik leuk
firewire2 +845
zondag 14 april 2019 om 10:50
nog ff stunten tegen PSV ;)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zondag 14 april 2019 om 10:54
We hebben de flow te pakken, kan zo maar gebeuren.

8 voor en 2 tegen de laatste twee potjes. Iedereen moet uitkijken. ;-)
Vind ik leuk
Enw02 +684
zondag 14 april 2019 om 11:37
Nou nou niet meteen overdrijven, psv is te vaak kansloos. Heeft ikkuh zijn kaart inmiddels verlengt ??
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zondag 14 april 2019 om 11:44
Nee, ik ga mijn kaart niet verlengen volgend seizoen...
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zondag 14 april 2019 om 13:54
Haha, en uiteindelijk koop je toch maar een halve seizoenkaart of losse kaarten. Het bloed kruipt waar het gaan kan.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zondag 14 april 2019 om 11:45
Dachten we tegen AZ ook. Ik ben gematigd positief.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:42
Dat lukt Fred nooit !
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zondag 14 april 2019 om 10:25
Hahaha, lekker man om zo een feestje te vieren.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:03
2,5 uur verplicht aan ut bier wat een straf....
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zondag 14 april 2019 om 12:04
Het is een zegen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:07
haha zoist maat , ik denk dat die van jullie veel lol gehad hebben gisteren
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zondag 14 april 2019 om 13:53
Zeker maat, vorige week ook al. Ik hoop dat we dat volgende week ook gaan doen. Zal voor jullie betekenen dat het kampioenschap is verspeeld. We kunnen het linkerrijtje nog halen, dus alles op alles.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:00
ik hoop het natuurlijk niet en dat wij winnen maar we gaan het zien
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zondag 14 april 2019 om 14:04
Zeker man, snap ik ook. Voor jullie een hele belangrijke wedstrijd. Alleen de vorm bij jullie is wat minder op dit moment. Bommel wisselt te veel op het middenveld. In deze fase van 't seizoen moet je toch vastigheden hebben. Hoop op een leuk potje, maat.
Vind ik leuk
vierde-ster +8836
zondag 14 april 2019 om 10:25
Top als je bij AZ kan winnen 👍 dat doen er niet veel
Vind ik leuk
Busk +2145
zondag 14 april 2019 om 10:27
Nou, in de huidige vorm waarin AZ verkeert, is het niet zo'n moeilijke opgave meer.
Vind ik leuk
Benniewies +6176
zondag 14 april 2019 om 10:30
We spelen de laatste tijd Ids droevig
Vind ik leuk
Busk +2145
zondag 14 april 2019 om 10:37
2 punten uit de laatste 3 wedstrijden....
Dit wordt een akelig slot van de competitie.
Met waarschijnlijk play off wedstrijden.
En dan weet je al wat er gaat gebeuren. Met lege handen naar huis.

En je zit nog 4 wedstrijden langer aan vd Brom vast.
Ook dat nog.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 10:43]
Vind ik leuk
Benniewies +6176
zondag 14 april 2019 om 10:41
Helaas wel.
we begonnen slap dit seizoen en zo eindigen we ook. Blij dat brom weg gaat
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:22
De vlag gaat hier uit als hij voor de laatste de parkeerplaats af rijd in dienst van Az.
Vind ik leuk
Benniewies +6176
zondag 14 april 2019 om 11:23
Zo is het Jurgen
Vind ik leuk
Busk +2145
zondag 14 april 2019 om 11:36
Ik vrees echter wel, dat vd Brom afscheid neemt in stijl.
Met helemaal niets.

Het lukt gwn niet meer.
Misschien dat Boadu in de spits nog iets vh seizoen kan maken.
Maar die moet je ook niet geforceerd brengen.

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:56
Dat is dan pech, ik hoef die vent nooit meer te zien.......als we de pl moeten spelen lekker door Slot laten doen en John op vakantie.
Vind ik leuk
Magniet +27
zondag 14 april 2019 om 13:17
Hij heeft toch prima resultaten gehaald met az, verwende snotapen zijn jullie. Altijd rond 4 a 5e plek.
Vind ik leuk
Enw02 +684
zondag 14 april 2019 om 11:38
Met de rust moet het 5-1 staan toch?? Az goed gespeeld alleen niet snel genoeg gescoord
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:37
Wij en dat is hard nodig ook.
Vind ik leuk
vierde-ster +8836
zondag 14 april 2019 om 10:39
Jullie zijn save nu dus dat word vlammen volgende week
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zondag 14 april 2019 om 10:51
Thanks vierde- ster, en dat na de 5-0 tegen Utrecht.

2 potjes, 8 voor en twee tegen.

Waar is dat feestje, hier is dat feestje 😎
Vind ik leuk
vierde-ster +8836
zondag 14 april 2019 om 10:55
Dat hoor je ook te vieren👍 ...hik
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
zondag 14 april 2019 om 12:36
🍻💚🍺💛🍻
Vind ik leuk
Dekaasbaas +1603
zondag 14 april 2019 om 14:26
Een Amsterdammer en Hagenees die in elkaars kont kruipen , bijzonder!
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:27]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zondag 14 april 2019 om 14:28
Nee hoor, open en eerlijk over voetbal praten moet kunnen. Ongeacht clubvoorkeur. Daarvoor ben ik hier juist. Ik hou niet zo van dat kinderachtige gedoe. Ben ik te oud voor.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 11:49
Nou.... dat is voor de meeste clubs niet zo'n uitdaging meer.....
Vind ik leuk
Geer-dh +276
zondag 14 april 2019 om 10:26
Sexi lexi net als vd brom tijd polonaise en sikkâh de bus in topp💚💛
Vind ik leuk
Busk +2145
zondag 14 april 2019 om 10:28
Heeft die koekenbakker van Johnsen ook nog meegefeest met z'n ADO-maten?
Vind ik leuk
Janzijnvader +17425
zondag 14 april 2019 om 10:36
Misschien kan hij wel voetballen als hij een krat bier op heeft...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:22
Miskoop van het jaar!!!!!!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zondag 14 april 2019 om 11:28
Was ook bij ons in het begin zo, uiteindelijk bleef hij staan en kwamen de goals. John heeft hem nou ook niet meerdere wedstrijden de kans gegeven. Zo op die manier is het een miskoop, Johnsen heeft vertrouwen nodig.
Vind ik leuk
Busk +2145
zondag 14 april 2019 om 11:54
Ik denk wel dat je gelijk hebt.
Hij wordt bij AZ verkeerd gebruikt.
Johnsen is een afmaker,geen meevoetballende spits.

Maar dat is ook het grootste manco van AZ. Ze kunnen niet overstappen op plan B. (Ballen in de 16 pompen, en Johnsen ze erin laten lopen)
Het moet met eindeloos getik en gebrei,over 88 schijven.

In het begin is wel geprobeerd Johnsen mee te laten voetballen, dat werdt 'm niet. Alles springt van z'n voeten af.
En zo kwam men na de blessure van Boadu uit op Seuntjens.
Verder heeft Johnsen wel invalbeurten,en zelfs nog een aantal basisplaatsen gehad. Maar het werd niks.
Gister probeerde AZ het wel met hoge voorzetten voor het ADO doel.
Maar je zag duidelijk,dat AZ dit niet goed beheerst.

Ik ben van mening dat Johnsen voor genoeg ED clubs een spits kan zijn.

Maar bij AZ kan het wel eens de achterdeur worden.
En zal dus als miskoop worden bestempeld.
Maar dat ligt dus ook aan AZ zelf.
Halsstarrig weigeren af te stappen van tik-en brei voetbal.
Met daarbij tactisch onbenul vd Brom aan het roer. En dan krijg je dit.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zondag 14 april 2019 om 13:51
Ze moeten hem gebruiken zoals wij hem gebruikte. Dan is hij van waarde, nu niet. Heel goed uitgelegd van je want dat is het hele probleem.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:54
Volgend seizoen komt hij niet meer aan de bal. Boadu is dan terug en ik hoop dat Max er een spits bij haalt.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zondag 14 april 2019 om 11:57
Dan heeft AZ zichzelf in de voet geschoten. Ik weet zeker dat hij slaagt, mits je hem het vertrouwen geeft. Die jongen heeft het nodig. Maar het is AZ die de keuze maakt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:24
Ongetwijfeld, maar ik het niet gebeuren met hem. Zeker niet met de met oogkleppen spelende idrissi en stengs. Misschien als er meer voorzetten komen waardoor hij zijn goals gaat pakken......
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zondag 14 april 2019 om 13:50
Je geeft zelf het probleem aan, als je met Johnsen speelt dan moet je hem wel bedienen. Dat zal niet gaan met die andere twee voorin.
Vind ik leuk
BS +1394
zondag 14 april 2019 om 10:31
De selectie van ADO kan je wel een uurtje aan de tap laten staan, denk dat het reuze gezellig is met die klanten.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:36
Bus kapot ? Die hebben gewoon de accu losgegooid voor dat feestje 😂
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
zondag 14 april 2019 om 12:38
Hahahaha echt hè
Vind ik leuk
Blindsy +20548
zondag 14 april 2019 om 10:41
Mooie kroon op een spannend voetbalavondje. 👍
Vind ik leuk
Argento8523 +7458
zondag 14 april 2019 om 10:42
Netjes gedaan van ADO den Haag
Ajax kan niet winnen bij AZ maar hun lukt het wel

Knap gedaan
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:45
Satudarah te tap!🍻
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:47
Az lijkt het een beetje kwijt te zijn.. Leuk voor Ado, gefeliciteerd Hagenezen!
Vind ik leuk
Fc uuuuu +467
zondag 14 april 2019 om 12:07
Ik zie de fc nog wel eens 4e worden achter Feyenoord. Moet er vandaag wel gewonnen worden.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:43
We zullen zien vanmiddag..
Vind ik leuk
Gerardovic +221
zondag 14 april 2019 om 10:56
Lekker man, wel verdiend👍🏼
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zondag 14 april 2019 om 10:57
Hahah, mooi man, het is ze gegund 🍻🍻🍻
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 10:58
Kun je je voorstellen hoeveel bier er vloeit als het GROTE Ajax straks kampioen, bekerwinnaar en bij de beste van europa ( of de beste) hoort. Krijg er nu al dorst van.
🛠

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:26
Of een jeukende neus☁️
Vind ik leuk
De Haan +698
zondag 14 april 2019 om 11:38
ADO speelt een prima seizoen. El kayati is goud waard momenteel
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zondag 14 april 2019 om 11:44
Ik vind het iets tegenvallen. Had meer in gezeten. Ik ben tevreden als we het linkerrijtje halen. Het is mogelijk.
Vind ik leuk
De Haan +698
zondag 14 april 2019 om 11:48
Snap ik. Direft Na de winterstop hebben ze toch het een verlaten hangen. Zonde, flow zat er goed in. Linkerrijtje is zeker niet onmogelijk. Maar het midden van de competitie is wel erg bewegelijk puntje meer of minder scheelt zo een aantal plekken
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zondag 14 april 2019 om 11:47
Het is duidelijk dat jij Den Haag niet volgt lol
Vind ik leuk
De Haan +698
zondag 14 april 2019 om 11:49
Wel hoor . Zoals ik hierboven al zei hadden een prima eerste seizoenshelft. Daarna wel te veel weggeven
Vind ik leuk
Gilze +1324
zondag 14 april 2019 om 12:22
Komende week ook ff de volle buit in Eindhoven pakken
En daarna nogmaals lam de bus in
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
zondag 14 april 2019 om 12:32
Klinkt gezellig!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws