LIVE-discussie: PSV speelt opnieuw met ander middenveld tegen De Graafschap

LIVE-discussie: PSV speelt opnieuw met ander middenveld tegen De Graafschap

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 11:22zo 14-04-2019 om 11:22

Laatste update: zondag 14 april 2019 om 11:23zo 14-04-2019 om 11:23

Mark van Bommel kiest er tegen De Graafschap voor om opnieuw zijn middelveld om te gooien. Dat doet de PSV-trainer nu voor de derde keer op rij. Gastón Pereiro en Jorrit Hendrix moeten plaatsmaken voor Michal Sadilek en Mohammed Ihattaren.

Van Bommel koos twee weken geleden tegen Ajax voor een middenveld met Hendrix, Sadilek en Rosario. Een week later moest Sadilek plaatsmaken voor Pereiro. Nu begint zowel Pereiro als Hendrix op de bank. Voor de rest blijft de formatie van Van Bommel hetzelfde. PSV heeft al twee wedstrijden op rij niet gewonnen en staat drie punten achter op koploper Ajax. 

De Graafschap moet het in Eindhoven doen zonder de geschorsten Azor Matusiwa en Ted van de Pavert. Henk de Jong kiest in de verdediging voor Lars Nieuwpoort in plaats van Van de Pavert. Ook Fabian Serrarens staat in de basis. Furdjel Narsingh, Charlison Beschop en Delano Burgzorg formeren de aanval.

De opstellingen:

PSV: Zoet, Dumfries, Schwaab, Viergever, Angelino; Sadilek, Rosario, Ihattaren, Lozano, De Jong, Bergwijn

De Graafschap: Bertrams; Owusu, Straalman, L. Nieuwpoort, Tutuarima; Serrarens, El Jebli, Vet; Narsingh, Benschop, Burgzorg.

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

zondag 14 april 2019 om 11:08
S6 graafschap 🥰
Vind ik leuk
PRICE +7979
zondag 14 april 2019 om 11:10
Goals Mark goals, goals
Vind ik leuk
Speytuut +670
zondag 14 april 2019 om 11:12
Juist goals goals 4goals 2.2 uitslag
Vind ik leuk
Snapje? +9808
zondag 14 april 2019 om 11:28
Van Bommelding snapt het niet!
Vind ik leuk
GaoYao +6010
zondag 14 april 2019 om 13:43
Hoop dat de Graafschap minimaal een gelijkspel eruit trekt..
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27003
zondag 14 april 2019 om 11:13
ik zou hem eerder een goed draaiend team toewensen ... succes vandaag ... maar niet teveel graag ... 😂
Vind ik leuk
chicken +15087
zondag 14 april 2019 om 11:26
3 jonge gasten op het middenveld...succes.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 11:53
De Graafschap.....
Vind ik leuk
KCP +1447
zondag 14 april 2019 om 11:56
Ben je hun beker prestatie vergeten🤣
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 11:58
Ik zou daar als PSV'er niet al teveel waarde aan hechten. Is maar een momentopname.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 11:58]
Vind ik leuk
KCP +1447
zondag 14 april 2019 om 11:59
Ja en als deze moment was het 🤣🤣🤣


Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 12:01
Sorry, ik begrijp niet wat je bedoelt.
Vind ik leuk
KCP +1447
zondag 14 april 2019 om 12:50
Dat ze nu weer 0-1 tegen een vriendenploegje staan🤣🤣🤣
Vind ik leuk
chicken +15087
zondag 14 april 2019 om 12:13
En je moet winnen.

Je snapt wat aangehaald gaat worden bij puntverlies...verantwoordelijk is bommel.

Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 12:14
Het is De Graafschap maar.... ik zou er niet echt zenuwachtig van worden....
Vind ik leuk
chicken +15087
zondag 14 april 2019 om 12:45
Vooral de tegenstander niet te serieus nemen...0 1
Vind ik leuk
jochempje +4796
zondag 14 april 2019 om 12:48
En dan zeggen ze dat Ajacieden arrogant zijn...
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 13:26
Dat heeft niets met arrogantie te maken, ik ben gewoon realistisch.... heb je gezien waar ze staan op de ranglijst?
Vind ik leuk
jochempje +4796
zondag 14 april 2019 om 14:08
En heb je gezien hoe psv gespeeld heeft de afgelopen weken?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:17
Succes vandaag met je club.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:26
Je moet de concurrent nooit succes wensen. Zeker die boertjes niet.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 11:44]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:39
Waarom niet? Is sportief toch.

Ik wens heel PSV en de Graafschap succes.

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:45
We moeten in deze fase niet meer sportief zijn. De beuk erin. Niks sportief.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:50
Laat dat maar aan de spelers over.

Ik blijf lekker sportief en positief.
Vind ik leuk
Bruurke +1186
zondag 14 april 2019 om 12:20
Eindelijk het bewijs dat er ook normale Ajax supporters zijn. Jullie ook alvast succes voor dinsdag
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:46
Thx Bruurke, dat kennen wij zeker wel gebruiken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:51
Ajax ook heel weinig succes gewenst dinsdag. Verlies maar dik tegen Juve. Voelt goed hoor. Lekker onsportief zijn.
Vind ik leuk
Kees Bman +5391
zondag 14 april 2019 om 21:27
Ze zullen wel weer alle mazel van de wereld hebben.
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
zondag 14 april 2019 om 11:23
S6? S5 ken ik wel, daar hebben er veel last van (gehad) hier op dit forum
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:24
Haha, en nog
Vind ik leuk
Pietje2015 +17997
zondag 14 april 2019 om 11:37
4 spelers op scherp (4 gele kaarten)
hendrix - bergwijn - malen - dumfries

Ook niet geheel onbelangrijk.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 11:09
Wordt een zakelijke 1-0 vandaag voor de boeren
Vind ik leuk
Snapje? +9808
zondag 14 april 2019 om 11:29
Hoop dat de echte boeren winnen
Vind ik leuk
Speytuut +670
zondag 14 april 2019 om 11:34
Superboeren kom op boys🙏💪👊
Vind ik leuk
KCP +1447
zondag 14 april 2019 om 11:57
Welke boeren?
Vind ik leuk
Pluspot +168
zondag 14 april 2019 om 11:09
11-0 bommel?
Vind ik leuk
PRICE +7979
zondag 14 april 2019 om 11:11
12 mag ook
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 11:12
Als dat zou gebeuren, dan krijgen ze het benauwd in A’dam.
Blijkbaar zijn ze zo ie zo niet overtuigd van zichzelf, omdat ze allemaal succes zeggen tegen de Graafschap.
Op eigen kracht kampioen worden valt niet mee.
Vind ik leuk
DeanJayden +13694
zondag 14 april 2019 om 11:19
Haha andersom zie je dat ook nooit
Vind ik leuk
Futre +5378
zondag 14 april 2019 om 12:10
“Als dat zou gebeuren, dan krijgen ze het benauwd in A’dam”... aldus een volwassen man. Voor de duidelijkheid; hij refereert aan een overwinning van minimaal 11-0 van PSV 😂.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:20
Van Bommel is anders ook niet zo overtuigd , anders begin je niet met 2 controlerende middenvelders tegen de Graafschap .
Ik had van Bommel hoog zitten als voetballer .
Maar wat een laffe slappe zak is hij als trainer zeg .
Vind ik leuk
Futre +5378
zondag 14 april 2019 om 11:24
En gewoon die Guti blijven negeren....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:29
Inderdaad , totaal ongeschikt die van Bommel .
Je moet 13 doelpunten inhalen , en dan is de Graafschap thuis een wedstrijd waarin je doelpunten kan scoren , dan speel je toch niet met 2 controlerende middenvelders .
Laatste wedstrijd is uit bij AZ , en in die wedstrijd ga jij niet veel aan je doelgemiddelde doen , dus je hebt 4 wedstrijden om 13 doelpunten goed te maken op Ajax .
Vind ik leuk
Tuppo +22
zondag 14 april 2019 om 11:52
Downie, weet je wie ongeschikt was bij ajax?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:26
Sukkeltje , het interesseerd me geen fuck , want ik ben niet voor Ajax .
Ik weet wel dat jij ongeschikt bent voor de maatschapij , daarom hebben ze je waarschijnlijk ook ergens opgesloten voor de rest van je leven .
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 11:45
Hrb jij Guti al eens zien spelen. Hij zal het wel niet genoeg doen tijdens de trainingen. Tegen Emmen speelde hij ook niet overtuigend, volgend seizoen nieuwe kansen. Dan is hij er vanaf de voorbereiding bij.

En je moet open huis spelen, je speelt een bepaald systeem en dat gooi je niet zomaar overhoop. Hele seizoen, op Ajax na, met de punt naar voren spelen en nu opeens dat anders doen. Zie de meerwaarde niet.
Vind ik leuk
Futre +5378
zondag 14 april 2019 om 11:50
Sterker nog ik heb Guti meer dan 20 wedstrijden zien spelen. Hij is 100% zeker beter dan Hendrix, Rosario en die twee smurven die er nu in mogen. Van Bommel is gewoon een eigenwijze man die niet wil inzien dat hij een veilige voorsprong heeft verspeelt op een club die op alle fronten zware wedstrijden heeft moeten spelen terwijl PSV zich volledig op de ED kon focussen. Gewoon een wanprestatie van hem op Europees niveau en na de winterstop ook een wanprestatie in de ED geleverd.
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 11:54
Gaan we weer zeuren over wedstrijden.
Dan kunnen we ook zeuren over spelers die nu in de basis staan bij PSV, waar die vorig jaar nog speelde. Maar dat zal dan een eindeloze discussie worden.

Maar als je hem al 20 wedstrijden hebt zien spelen, kan je mij dan vertellen wat voor type speler het is en waar hij zou moeten spelen. En wat zijn manier van spelen is. Past hij wel in een 433 systeem met de punt naar voren?
Vind ik leuk
Futre +5378
zondag 14 april 2019 om 12:00
Zeuren over wedstrijden? Waar klets je nou, man. Ga lekker ergens anders lopen janken.
Vind ik leuk
MeAgain +7178
zondag 14 april 2019 om 11:52
Of zou het door de invloed van Bertje komen? Van Bommel ging zelf ook vaak naar voren.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27003
zondag 14 april 2019 om 11:20
Jezus wat een slecht lulverhaal heb jij Harrie ... pfff
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 11:49
Hoezo slecht verhaal.
Als Ajax gewoon alle wedstrijden wint heb je tegenstanders van PSV niet nodig. Dat doelsaldo is toch al goed genoeg.
Maar ja jij bent ook al zo’n afgeven op PSV, moet je zelf weten.
Mij zul je niet zo zien reageren over Ajax of andere clubs.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27003
zondag 14 april 2019 om 12:05
Je geeft aan “op eigen kracht kampioen worden valt niet mee”.

Dan zijn alle 24 kampioenschappen van PSV ook niet op eigen kracht behaald zeker? Daar heeft PSV namelijk nooit de maximale score behaald en dus was het afhankelijk van andere teams die punten afsnoepten van de concurrentie.

Maw een lulverhaal, dit is elke competitie zo dat je moet hopen dat je concurrentie vaker faalt dan dat jezelf doet.

Qua afgeven: volgens mij zat er toch een sneerderige ondertoon in je bericht ... je doet dus precies hetzelfde ...
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 12:13
Niets met ondertoon bedoeld in ieder geval. Maar als je bovenaan staat, heb je geen andere meer nodig. PSV had het in eigen hand tot vorige week. Nu zijn ze wel afhankelijk.
Ajax moet nu zijn ding doen en dan hebben ze geen andere clubs meer nodig.
En door gisteren weer +4 aan doelsaldo toe te voegen, denk ik dat dat wel aardig is gelukt. Helaas voor PSV.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27003
zondag 14 april 2019 om 12:18
Ik denk dat het niet klaar is en dat PSV vandaag gaat voor een hele hoge score ...
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 14:38
Ze hebben het geprobeerd. Maar wat was het weer een aanfluiting. Als Ajax blijft doen wat ze moeten doen zijn ze kampioen.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27003
zondag 14 april 2019 om 15:22
Ajax gaat ook niet alles winnen, het wordt gewoon close.
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 18:40
Waar zie je de problemen dan nog.
Uit Groningen, uit de Graafschap?
Thuis zie ik Ajax niet verliezen.
Al helemaal niet huis tegen Utrecht als dat het kampioenschap gaat beslissen.
PSV heeft Az nog, wat een zeer lastige is en Willem II vorige seizoen was een aanfluiting. Hoe PSV nu voetbalde zie ik ze nog 8/9 punten halen en niet meer.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27003
zondag 14 april 2019 om 18:48
Ik zie voor Ajax 4 wedstrijden waar ze kunnen struikelen bij een mindere dag, dat geldt ook voor PSV.

Grootste kans voor puntverlies bij Ajax lijkt me Groningen uit.
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 20:28
Ja die doen het op dit moment goed en spelen nog voor Europees voetbal.
We gaan het zien, 4 wedstrijden te gaan.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:21
PSV is nog nooit op eigen kracht kampioen geworden, altijd omdat Ajax het liet liggen... .. . Ajax is altijd het beste team geweest... .. . PSV heeft alleen maar strontmazzel... .. . past ook bij een schijtclub :)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:25
En bij een stront stad
Vind ik leuk
Snapje? +9808
zondag 14 april 2019 om 11:29
Strontkar!🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 11:47
Henkie pak nog een paar tissues, kan je je tranen afvegen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:00
.... en dan verwachten dat heel Nederland voor Ajax is aanstaande dinsdag. Hahaha, die Ajax mannetjes hier op VP zorgen ervoor dat ik echt hoop dat Ajax flink op zijn sodemieter krijgt dinsdag. Tot een paar jaar geleden was ik altijd voor Nederlandse clubs in Europa. Bij Ajax heb ik dat niet meer. Komt door die figuren hier met hun ongelooflijk grote waffels.
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 14:40
Je gaat er wel een hekel aan krijgen ja. Dat arrogante zo vaak. Kijk ons nou eens.
Zeer vervelend gedrag en daardoor niet normaal inhoudelijk reageren.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:38
Nou ja, Ajax kon destijds niet beter. Op beslissende momenten lieten ze het afweten, dat hoort er ook bij. Ajax is hierin gegroeid uiteindelijk is de kampioen altijd terecht kampioen
Vind ik leuk
ja_daarom +362
zondag 14 april 2019 om 11:37
Het is sowieso. Typische PSV supporter.

Vind ik leuk
KCP +1447
zondag 14 april 2019 om 11:57
Zzzzz
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:58
Wat is die 2e zin? Ze zo ie zo niet? Hehehehe kan het niet laten hoor 😅
Iedere keer die fabeltjes Hiero, niet alleen van jou hoor. We zien wel wat er vanmiddag gebeurt. Hoop voor PSV dat ze winnen anders denk ik dat hun seizoen verpest is, dat hebben ze dan ook op eigen kracht voor elkaar Harrie 😉
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 12:10
Seizoen is niks verpest, niet voor mij in ieder geval.
Met de veranderingen die er zijn geweest. Met aantal spelers die ingepast zijn en een nieuwe trainer en daarna kijkend naar de concurrentie. Had ik begin van het seizoen tevreden geweest met plek 2. Nu je zo dichtbij bent, zou mooi zijn indien PSV kampioen wordt, maar dit had ik niet verwacht.
Enige waar ik in teleurgesteld ben is dat we al zo snel uit de beker lagen. Rest niet.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 12:10]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:16
Als ze vanmiddag niet winnen, dan moet ik nog zien wat er van PSV overblijft. Heel het seizoen op de eerste plek, sinds de winterstop valt het in elkaar. Er is geen ontkennen aan. En het lag redelijk in de lijn der verwachting dat de strijd tussen PSV en Ajax zou gaan. De ontknoping zit er aan te komen en dan zullen we wel zien wie er kampioen is. PSV misschien niet in vorm, Ajax nog een druk programma, kan er nog van alles gebeuren.
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 14:39
PSV is zeer matig na de winterstop, is geen ontkennen aan. Indien Ajax blijft doen wat ze moeten doen, gaat kampioenschap naar A’dam
Vind ik leuk
vierde-ster +8784
zondag 14 april 2019 om 11:10
Nu met 4 verdedigende middenvelders???
Vind ik leuk
ErikAjax +3211
zondag 14 april 2019 om 11:10
Een kat in het nauw....
Vind ik leuk
roma1900 +672
zondag 14 april 2019 om 11:10
ik hoop op een mooi potje en is een x geen swalbes
Vind ik leuk
Jeroen Water +4497
zondag 14 april 2019 om 11:12
De Graafschap onze kampioenen Killer!
Alstublieft herhaal het kunstje vandaag even zodat Ajax wat spelers rust kan geven na we dinsdag Juventus in de verlenging er uit knikkeren :)
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 11:13
Deze reactie snap ik niet, spelers rust geven. Jullie hebben gisteren al gespeeld voor het geval je het nog niet wist.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:18
Na de wedstrijd tegen Juventus zegt hij toch.
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 11:43
Ja zo las ik hem niet. Excuses. Zal niet meevallen, alles is in Turijn gericht op de wedstrijd van dinsdag.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:46
Ja man zelfs kampioen feest uitstellen door met een B elftal te spelen. En bij ons beginnen de problemen ook te komen. Wordt spannend.
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 11:52
Ja dat is het voordeel dat ze zo ver voor staan. Ze weten dat het toch wel goed komt.
Van dinsdag zijn ze minder overtuigd.
Ajax maakt zeker kans met hun manier van spelen, maar kan net zo goed een dikke nederlaag worden.
Ben heel benieuwd of ze zelfde niveau kunnen als wat ze in Madrid speelde. En dat de eerste kans er meteen in vliegt dat helpt ook erg mee.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:54
Daar hoop ik ook op en met name dan Ziyech en Tadic. Ik vond beide tegen Juventus een stuk minder vooral Ziyech vond ik niet al te best spelen. Ik hoop vooral dat de Jong niet geblesseerd is maar gewoon kan spelen. Hoe dan ook het wordt wel een mooie en boeiende wedstrijd.
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 11:55
Heb de wedstrijd helaas niet kunnen kijken ivm werk. Dinsdag wel, dus ben benieuwd.
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
zondag 14 april 2019 om 11:26
Voor het geval je het nog niet wist, er staat NA de wedstrijd dinsdag....
Vind ik leuk
Harrie82 +4378
zondag 14 april 2019 om 11:42
Ja vooruit dan. Ga maar door en geef daarna maar spelers rust. Wordt het team niet beter van en zou zomaar de kop kunnen kosten.
En ben er bang voor dinsdag, Juventus focust zich volledig op dinsdag.
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
zondag 14 april 2019 om 11:44
Ik zeg niet dat ik het er mee eens bent maar alleen dat het er staat geschreven
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 11:12
Ja hij raakt een beetje in paniek die bommel. Heeft geen oog dicht gedaan afgelopen nacht(en). En op tv heel relaxed doen. Geweldig. Middenveld van het GROTE Ajax is om van te smullen
🛠

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:12
8-0
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
zondag 14 april 2019 om 11:24
4-4....ook 8 goals, wel zo leuk...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:29
Haha voor jullie wel ja
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
zondag 14 april 2019 om 11:30
Ja toch? En als je eerlijk bent voor Nederland ook...😬
Vind ik leuk
Gudoeman +405
zondag 14 april 2019 om 11:13
MvB weet niet wat hij wil, ik word als het zo verder gaat nog Ajax fan pffff wat een waardeloze coach
Vind ik leuk
Futre +5378
zondag 14 april 2019 om 11:28
Heb ik dit jaar ook gedaan. Ik begon als supporter van PSV maar switchte toe ze met dat afschuwelijke, laffe betonvoetbal 8 punten voorsprong konden pakken. Het is om je dood te schamen met die jankende aap op de bank. Bevalt me prima. Ben voetbal weer leuk en aantrekkelijk gaan vinden. Heerlijk!
Vind ik leuk
Lee +1103
zondag 14 april 2019 om 11:13
Met alle respect, maar denk dat het tegen de Graafschap niet veel uitmaakt wie er speelt, dat winnen ze makkelijk.
Vind ik leuk
ja_daarom +362
zondag 14 april 2019 om 11:34
Graafschap heeft toch wel een goede rede om er vandaag vol op te klappen.
Dit gaat een leuke wedstrijd worden

4de man gaat het druk krijgen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:14
Hij zet Hendrix op de bank, het is een wonder
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:10
En weer geen Guiti. Zou die nou zo tegen zijn gevallen tot op heden ? Of op de training zoveel minder zijn ? Vond dat in het begin toch een heel aardige speler. Heeft ook mindere momentjes gehad maar bedoel daarna echt geen kans meer gehad.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:14
Van Bommel zal wss zo zijn redenen hebben, was bij zen debuut geweldig en daarna paar goals meegepikt, maar toen die paar wedstrijden erin stond viel die ook niet echt op.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:22
Ja precies. Maar wat zouden die redenen zijn ? Krijgt echt geen enkele kans meer.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:45
Geen idee maar van mij mag die erin, ze spelen toch weer helemaal kut vandaag man man man
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:50
Geen creativiteit maar ook geweldig compliment aan de graafschap die spelen heel erg goed binnen hun mogelijkheden. Verder is dumfries natuurlijk nog niet helemaal wakker 🙈
Vind ik leuk
Testata +571
zondag 14 april 2019 om 11:14
Heb nu al medelijden met de Graafschap.
Vind ik leuk
Retweet +839
zondag 14 april 2019 om 11:15
Vol op de aanval! Scoren want er worden zeker een doelpunt of 2 afgekeurd door de VAR. .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:15
Verklaar je nader ? 🥴
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:15
Je kan toch beter een keer met Bergwijn op 10 beginnnen en Malen in de basis?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:17
Van Bommel is de weg kwijt!!!
Vind ik leuk
Roeptoeter +19225
zondag 14 april 2019 om 11:17
Zo, dat is aanvallend. Hopen dat de spelers nog weten wat dat is.
En raar dat Van Bommel maar blijft wijzigen itt begin van het seizoen. Hij weet het niet meer.
Vind ik leuk
MojoRisin +16274
zondag 14 april 2019 om 11:19
Aanvallend ? Valt nog wel mee, Sadilek en Rosario zijn controleurs..
Vind ik leuk
utreg1971 +2079
zondag 14 april 2019 om 11:18
Goed voor het vertrouwen dit. Niet dus
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:18
Bommeltje is de weg kwijt, je ziet aan alles dat het een beginnende coach die lang heeft geteerd op geluk. Nu het echte werk begint zie je één en al paniek
Vind ik leuk
MojoRisin +16274
zondag 14 april 2019 om 11:18
Tegen De Graafschap zou ik toch echt wel met Pereiro spelen, maar goed..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:18
5-1 let maar op
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:19
Hij moet gewoon 334 spelen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:19
Bommel lijkt het even ''kwijt'' met zijn middenveld..
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
zondag 14 april 2019 om 11:22
Paniek.....
Vind ik leuk
ja_daarom +362
zondag 14 april 2019 om 11:22
Wat zou het leuk zijn als Graafschap de laatste minuut de winnende maakt.
Vind ik leuk
Suck r +1033
zondag 14 april 2019 om 11:27
PSV gaat het verrekt lastig krijgen met de Superboeren.
Vind ik leuk
Benniewies +6144
zondag 14 april 2019 om 11:27
Dit word een heel aantrekkelijke pot om naar te kijken.
Nu ben ik realistisch... 3-1voor psv
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:27
Hij is de draad helemaal kwijt met ze wisselen haha die domme sukkel
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:29
Nog maar 5 potjes winnen en we zijn weer kampioen , vandaag de eerste van 5 zeges: 3-0
Vind ik leuk
ja_daarom +362
zondag 14 april 2019 om 11:32
Dan moet die schele er wel voor zorgen dat zijn jongens doelpunten maken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:35
het wordt niet op doelsaldo beslist , psv wordt kampioen met 2 punten verschil
Vind ik leuk
ja_daarom +362
zondag 14 april 2019 om 11:38
Nee hoor.
Tegen AZ gaan ze sowieso onderuit. Ajax heeft niks vervelends meer, behalve Juventus....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:39
de graafschap uit was destijds ook een appeltje eitje
Vind ik leuk
Bvv +114
zondag 14 april 2019 om 12:19
Je vergeet Groningen uit na de wedstrijd tegen Juventus! Groningen uit is sowieso al moeilijk voor Ajax. Niet arrogant gaan doen nu.... want anders vergeet je 2016 wat ik niet nog eens wil!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:32
Grapjas! De titel zijn jullie kwijt dankzij die lafaard van Bommel
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:34
is de schaal al uitgereikt dan?
Vind ik leuk
Mr bien +8954
zondag 14 april 2019 om 11:34
Jij bent stratum niet.
Je probeert hem na te doen en dat gaat je nog slecht af ook
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:37
no shit sherlock?

en dat concludeer jij uit......?
Vind ik leuk
Mr bien +8954
zondag 14 april 2019 om 11:39
Sws deze reactie.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:40
hahaha nou denk wat je wil denken mar ik ben ut toch echt wel
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:22
Je bent een grote kneus
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:25
ik ok van jou
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:34
Was het maar zo eenvoudig he? :)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:36
veul moeilijker is ut nie
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:46
Je vergeet alleen één ding, en dat is Ajax..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:00
wat vergeet ik?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:04
Hahaha, ik hoop jou daar na 34 wedstrijden nog even aan te herinneren.. ;)
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
zondag 14 april 2019 om 11:54
Ik zie PSV ook niet alles winnen. Vooral in Tilburg wordt het zeer lastig
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:59
Het word nog 5 keer lastig zelfs maar ja dat maakt t ook weer mooi
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
zondag 14 april 2019 om 12:00
Is het vandaag lastig?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:02
dat ligt eraan , er kan vanalles gebeuren.
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
zondag 14 april 2019 om 12:03
Waaraan ligt het dan?

Want PSV heeft toch op elke positie een betere spelers. En PSV begint toch met hun beste 11, toch?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:06
dat zeker en normaliter gaat dat ook in de uitslag duidelijk worden.
maar ik zal je een voorbeeldje geven: een jaar of wat terug kregen we tegen ado na een minuut of 20 een rode kaart tegen bij 0-0.
Desondanks waren we met 10 de betere en wonnen met 1-0 terwijl je zoiets op voorhnd niet verwacht.

Vandaag de dag met die 26 paar ogen die naar alles kijken met allemaal een verschillende mening weet je het nooit.

Ik ga uit van een 3-0 zege
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
zondag 14 april 2019 om 12:11
Er kan natuurlijk van alles gebeuren.

Er kunnen malloten het veld op rennen en vervolgens de scheids een knock-out slaan.

Kan binnen 20 min door je beide doelmannen heen zijn, waardoor je een speler op het doel moet zetten.

Er kan onder het veld een sinkhole opdoemen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:13
precies dat, het kan ook zijn dat het een makkie word , we gaan het zien.
Over een uur of anderhalf weten we meer
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 12:13]
Vind ik leuk
KCP +1447
zondag 14 april 2019 om 12:46
Haha graafschap haha
Vind ik leuk
rinirat +4194
zondag 14 april 2019 om 11:30
Hij pleegt zelfmoord zo
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:30
Angeliño linkshalf en de rest van het middenveld naar voren.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43466
zondag 14 april 2019 om 11:32
Zonder Ted zal het lastig worden ben ik bang.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:34
Wie is Ted?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:34
Zo speel je nooit op elkaar in en krijg je nooit een geoliede machine.
Echt een rookie mistake,geef ze schoonvader ook een knal voor zijn kop,had je moeten weten.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:38
Ik voorspel een 8-0 psv zal getergd zijn. Ik hoop natuurlijk op een 0-1.
Vind ik leuk
Dicky +651
zondag 14 april 2019 om 11:40
Nou hup PSV. Ga voor 15-0.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17997
zondag 14 april 2019 om 11:40
Poll:

Eindigt de Graafschap vandaag met 10 speelgerechtigde spelers?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:33
ik denk 9
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:41
Psv ik zou zeggen doe je best, want meer dan dat kunnen jullie niet doen. Al vrees ik dat je best doen niet meer genoeg is! Maar als ik eerlijk ben hoop ik gewoon op een gelijk spel of verlies van jullie kant. Dan kunnen wij ons nog meer concentreren op as dinsdag als we Juve gaan proberen te bestrijden. Mocht dst dan niet lukken hebben we de punten van jullie verlies alvast te pakken als we tegen Groningen moeten. Die altijd lastig is uit. iig succes.
Vind ik leuk
B H +461
zondag 14 april 2019 om 11:41
Kijken of Psv ook een Var krijgt
Vind ik leuk
Erik7494 +1498
zondag 14 april 2019 om 11:43
En nog steeds geen Gutierrez. Heeft Guti met de vrouw van Bommel geslapen of zo?
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
zondag 14 april 2019 om 11:57
Wie is gutierrez?
Was diegene die in februari voor het laatst heeft gespeeld?

Dat is zo lang geleden, die zie je niet meer terug.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:44
Ik wordt een beetje moe van van bommel .met dat gewissel op het middenveld. Tegen Ajax zo laf en nu weer de druk naar voren .hadden ze tegen Ajax moeten doen .
Vind ik leuk
Gerardovic +221
zondag 14 april 2019 om 11:45
Haha, hij is het nu helemaal kwijt zo te zien. Ik voel een klein stuntje aankomen😎✌🏼
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:48
Forza de graafschap. Gewoon voor dat puntje gaan. Mocht pisvee wel winnen. Niet met meer dan 4 goals. Vanwege het doelsaldo.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zondag 14 april 2019 om 12:01
Schrijf gewoon PSV, zijn al zat kleuters hier.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:02
Bepaal jij wat ik schrijf?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zondag 14 april 2019 om 12:03
Dan hoef je niet zo te reageren, je kan het ook netjes houden. Of niet? Het is geen verplichting, het is een tip. Doe ermee wat je wilt, dan weet ik direct in welk hokje ik je kan stoppen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:07
Ik hou het netjes. Ik gebruik geen enkel scheld woord en in wat voor hokje je mij plaatst. Het interesseert me niks
Vind ik leuk
Smithsonian +45183
zondag 14 april 2019 om 11:48
Die , El Jebli, kan wel een stap omhoog.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zondag 14 april 2019 om 12:00
Bommel is het helemaal kwijt. aan het einde van het seizoen zoekende. Dat is niet goed.
Vind ik leuk
Argento8523 +7456
zondag 14 april 2019 om 12:01
Nou go de Graafschap.....
Sleep er een gelijkspel uit
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6736
zondag 14 april 2019 om 12:04
leg de druk maar lekker bij de jonkies.
Vind ik leuk
pdavie +697
zondag 14 april 2019 om 12:06
Zorg voor een stunt superboeren! Minimaal een gelijkspel.
Vind ik leuk
Uncle Fester +2454
zondag 14 april 2019 om 12:07
Hoezo geen paniek? Ach, welk middenveld Van Bommel ook opstelt zonder Guti, over een tegenstander heenlopen zit er door het tactische concept met een centraal blok van 4 (zonder enig voetballend vermogen) niet in. Zo wordt je gewoon geen kampioen.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 12:08]
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
zondag 14 april 2019 om 12:09
Kom op superboeruuuuhhh jij!!! Er is maar één club met boeren!!!!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:13
Hopelijk wordt het een boerenruzie 😉
Vind ik leuk
Linke loe +2362
zondag 14 april 2019 om 12:14
Nou ik zit er klaar voor zal wel een easy win voor psv worden hoor
Vind ik leuk
Pindarots +1485
zondag 14 april 2019 om 12:14
Heeft Bergwijn smetvrees dat hij handschoenen aan doet bij 13 graden?
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zondag 14 april 2019 om 12:16
PSV gaat dit makkelijk winnen, zeker 5-0, waarschijnlijk 7-0 of 8-0. Ik zat me gisteren bij Ajax te irriteren op de tribune, zo veel kansen verprutst en dan Excelsior 2x laten scoren, dat was gewoon bedroevend slecht. PSV gaat vandaag inlopen op doelsaldo, helaas.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:42
25 minuten gespeeld en PSV heeft de bal net zo vaak als De Graafschap.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:16
Best wat lege stoeltjes ook
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1474
zondag 14 april 2019 om 12:17
Fijne wedstrijd toe gewenst aan alle PSV supporters op deze site.mogen de beste kampioen worden.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:39
Denk niet dat de PSV-supporters dát hopen 😉
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:17
Wat is het leeg in het stadion van PSV. Waar zijn de mensen ?
Vind ik leuk
Linke loe +2362
zondag 14 april 2019 om 12:24
Wat klapt psv er weer op zeg..je kunt wel zien dat ze de doelpunten nodig hebben...😴
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:29
Lekker al die overtredingen
Vind ik leuk
Pindarots +1485
zondag 14 april 2019 om 12:29
De scheidsrechter is alvast begonnen om PSV elk duel het voordeel te geven anders komen ze dalijk nog onder druk te staan.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 14 april 2019 om 12:30
Niks verandert,het is weer wachten op Luuk😉
Vind ik leuk
KvhZ +2777
zondag 14 april 2019 om 12:32
Hoor telkens MvB zeggen dat het niveau op de training zó hoog is. Zie er werkelijk niets van terug Mark! Ga verdomme eens naar hetzelfde kleur shirt spelen. Zelfs dat lukt niet
Vind ik leuk
DEWEE +2950
zondag 14 april 2019 om 12:33
gelijkwaardig tot nu toe..... Vraag me af of de graafschap dit vol kan houden.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:33
Lozano bakt er nog steeds helemaal niks van...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:33
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 13:05]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:33
We spelen ze weer van het kastje naar de muur
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 14 april 2019 om 12:36
Zoveel wedstrijden samen gespeeld en ze hebben moeite om elkaar te vinden.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:37
ze doen toch hun best de graafschap , veel meer kan je niet van ze verlangen
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 14 april 2019 om 12:38
Ik heb het over Psv😊
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:38
toch?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 14 april 2019 om 12:40
VBommel out😉
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
zondag 14 april 2019 om 13:06
Verstandige keuze om even op de achtergrond te blijven, dus....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:19
Kastje, muur? Dat ding met het witte net, dáár gaat het om ...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:34
Guti,guti,guti
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 14 april 2019 om 12:35
Kan Luuk wel voetballen🤔
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:37
Nou als ze 13 goals willen scoren, moeten ze toch maar eens gaan beginnen met score.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 12:37]
Vind ik leuk
pim4ever +1228
zondag 14 april 2019 om 12:42
De graafschap thuis altijd lastig..
Vind ik leuk
Wzawzdeb +167
zondag 14 april 2019 om 12:44
De Graafschap kon het niet meer aanzien 😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:39
PSV heeft gewoon geen kwaliteit.
Vind ik leuk
Linke loe +2362
zondag 14 april 2019 om 12:40
Ja hoor Rutte zit ook weer te kijken die is ook zo.n fan van psv..de appel valt nooit ver van de boom he
Vind ik leuk
KvhZ +2777
zondag 14 april 2019 om 12:41
Je weet dat je club veel goals moet maken. Met alle vertrouwen voor de tv. 25 minuten verder: meeste balcontacten: Jeroen Zoet. Waar zit ik naar te kijken? Mis de beleving!! En nu 0-1. Terecht ook nog
Vind ik leuk
AFC Ajax1900 +1294
zondag 14 april 2019 om 12:41
0-1
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:41
BAM lekker hoor
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
zondag 14 april 2019 om 12:41
Hoppaaaaah
Vind ik leuk
DEWEE +2950
zondag 14 april 2019 om 12:42
Goed elftalleke.... Is toch anders als nr 2.
Onverstoorbaar verder gaan zo!!
Vind ik leuk
Pietje2015 +17997
zondag 14 april 2019 om 12:42
Hahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:42
JAAAAAA JAAPIIIEEE hij zit er in!
Vind ik leuk
FCGrunn050 +1226
zondag 14 april 2019 om 12:46
Jaaaapie reageert voorlopig niet, ze hebben zijn dwangbuis strakker aangetrokken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:08
Hihi
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:42
Monsterscore ....?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:42
Lekker dit.....hahaha.....ik kan niet meer.
Vind ik leuk
Guust +6753
zondag 14 april 2019 om 12:42
Koekoek, monsterscore voor de Graafschap
Vind ik leuk
voetbal@com +1084
zondag 14 april 2019 om 12:42
Bedankt de graafschap, wellicht worden ze weer wakker.

Rosario man man...Zoet man man...

Terecht 0-1

Hopelijk dat Luuk er nog 2 inkopt.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 12:44]
Vind ik leuk
Wzawzdeb +167
zondag 14 april 2019 om 12:46
Hoop dat de Graafschap dat ook nog even doet
Vind ik leuk
Linke loe +2362
zondag 14 april 2019 om 12:52
Nou ze hadden al een paar weken geleden wakker moeten worden
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:42
PSV denkt in het belang van het Nederlandse voetbal, de eredivisie verdient maar 1 kampioen en hoe eerder die titel beslist is hoe beter Ajax zich kan focussen op de CL wedstrijden.

Top Mark, bedankt.
Vind ik leuk
KvhZ +2777
zondag 14 april 2019 om 12:44
Je hebt nog gelijk ook.
Vind ik leuk
TonS +61
zondag 14 april 2019 om 12:43
Deze topic ging toch over Psv tegen de Graafschap? 😂🤣
Vind ik leuk
Wzawzdeb +167
zondag 14 april 2019 om 12:43
Psv werkt lekker aan het doelsaldo 😂😂😂😂 FORZA DE GRAAFSCHAP
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 13:06]
Vind ik leuk
Linke loe +2362
zondag 14 april 2019 om 12:43
Hahahahaha
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:44
Nou, het wordt in ieder geval geen 8-0 xD, eerder 0-8 ;)
Vind ik leuk
KvhZ +2777
zondag 14 april 2019 om 12:45
Mark, wakker worden!! Ingrijpen verdomme.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:45
Ook al kan Hendrix niet voetballen, dom om hem eruit te laten.
Hij weet wat er gevraagd wordt, is niet mooi maar wel effectief.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 14 april 2019 om 12:50
Middenveld is gewoon te defensief en zo goed is Ihattaren ook niet,vind ik he!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:21
Wel de beste man bij PSV in deze wedstrijd.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 14 april 2019 om 13:26
Beste man is toch Taco Lozano👀
Vind ik leuk
KvhZ +2777
zondag 14 april 2019 om 12:51
Precies, wordt zwaar onderschat. Gewoon een harde werker die je nodig hebt
Vind ik leuk
sundaymanara +1444
zondag 14 april 2019 om 12:47
Psv ers, maak je niet druk. Jullie krijgen wel een penalty na een duikelpartijtje.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:47
Jaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaappppppieeeeeeee deze is voor jouw!!!!!!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:47
Na de 0-1 iig één met beleving bij PSV 😉
Vind ik leuk
psv1996psv +272
zondag 14 april 2019 om 12:48
Zoet pakt echt geen punten voor PSV. Wat was dit hij had gewoon uit moeten komen maar twijfelde mna man
Vind ik leuk
KCP +1447
zondag 14 april 2019 om 12:49
Waar zijn gvd de PSV wordt kampioen account naampjes?!
Vind ik leuk
Linke loe +2362
zondag 14 april 2019 om 12:50
Van Bommel moet echt even wat briefjes gaan uitdelen denk ik..😅
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:53
De Graafschap verdedigt zwak op hoge ballen van de zijkant , gelukkig nog niet afgestraft 😎
Vind ik leuk
KvhZ +2777
zondag 14 april 2019 om 12:54
Rosario eruit, ihattaren eruit. Gakpo en Malen erin. En gvd met Hendrix starten
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:57
Starten met Hendrix gaat vandaag niet meer lukken 😉
Vind ik leuk
KvhZ +2777
zondag 14 april 2019 om 13:02
Ja was bedoeld voor de volgende wedstrijden ;-) wat een drama is dit zeg.
Vind ik leuk
Linke loe +2362
zondag 14 april 2019 om 12:56
Man man man wat had psv daar weer een geluk zeg..dat had de 2 nul moeten zijn hoe kan je hem missen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:56
Genieten dit!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:56
lozaNOOOOOOOO !!!
Vind ik leuk
pim4ever +1228
zondag 14 april 2019 om 12:59
Ik weet niet of ze het bonnetje nog hebben van lozanoooooo..

Anders maar weer terug brengen..
Vind ik leuk
KCP +1447
zondag 14 april 2019 om 13:01
Ajax en City liepen lachend weg en PSV dacht yes we hebben messi🤣🤣
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:58
Pas op Graafschap de laatste minuutjes voor de rust ⌚
Vind ik leuk
pim4ever +1228
zondag 14 april 2019 om 13:00
Lucia is het ook helemaal kwijt...
Vind ik leuk
KvhZ +2777
zondag 14 april 2019 om 13:01
@Mark van Bommel: zullen we er gewoon mee stoppen? Van mij part in de rust al. De titel behoort dit seizoen Ajax toe, meer dan ooit. En bij de Graafschap staan we nog flink in het krijt. Gun die prachtige club de 3 punten! Als je zo voetbalt heb je nl. Nergens recht op.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:02
Sorry collega-PSVers, dit gaan we nog wel winnen maar we hebben het niet meer in eigen hand. Het lijkt wel of ze met een medicijnbal spelen. Mochten we nog alles winnen, dan moet Ajax punten laten liggen. Wel fijn, doelsaldo hoeven we niet meer naar te kijken. Alleen 3 punten nou. Forza PSV.
Vind ik leuk
KvhZ +2777
zondag 14 april 2019 om 13:09
Ik heb er 0 vertrouwen in. En eerlijk is eerlijk, er is maar een club die dit seizoen de titel verdiend.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:25
Weet ik maar dat wordt nog moeilijk zat voor ons 🤪
Vind ik leuk
KvhZ +2777
zondag 14 april 2019 om 13:37
Knap dat je zo positief blijft. Ik vreet mezelf helemaal op.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:30
Nooit opgeven. Alle hoop op Grunn
Vind ik leuk
KvhZ +2777
zondag 14 april 2019 om 14:58
Ja maar het is om je kapot te schamen na zo’n geweldige eerste seizoenshelft
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:02
Maar onze conncurrent haalt ook godnakend veel punten.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:02
Haha Van Bommel kan het niet aanzien.
Vind ik leuk
Linke loe +2362
zondag 14 april 2019 om 13:03
Terecht afgekeurd..was ook qua spelbeeld zeer onterecht geweest als dat de gelijkmaker was hoor
Vind ik leuk
psv1996psv +272
zondag 14 april 2019 om 13:06
hoezo qua spelbeeld, blijf objectief. De graafschap staat ook alleen maar te verdedigen.
Vind ik leuk
Linke loe +2362
zondag 14 april 2019 om 13:07
Die hebben het op papier aanvallender staan als psv
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:06
Toch weer die laatste minuut
Vind ik leuk
Hyena +30540
zondag 14 april 2019 om 13:04
Hahahahaha!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:04
En wasr zijn alle Japies nou. Juist die zitten allemaal onder een steen. 1 steen wel te verstaan!
Vind ik leuk
psv1996psv +272
zondag 14 april 2019 om 13:05
dubbele wissel hopelijk. Lozano en Rosario er uit. Pereiro en Gakpo erin.
Vind ik leuk
DEWEE +2950
zondag 14 april 2019 om 13:05
Tja PSV heeft genoeg kansen gehad, maar die helpen ze ook allemaal om zeep.
Sinds dat Bommeltje aan het schuiven is gegaan, draait het stroef.

De Graafschap uiterst effectief.

Al verwacht ik dat PSV dit wel over de streep gaat trekken. Nog eens 45 min kansen missen lijkt me sterk.
Vind ik leuk
Linke loe +2362
zondag 14 april 2019 om 13:12
2 kansjes waarvan 1 buitenspel..schandalig
Vind ik leuk
DEWEE +2950
zondag 14 april 2019 om 13:16
Iets meer maar het blijft schandalig. Bergwijn en Lozano hebben samen 3 dikke kansen gemist. En dat waren niet de minste.
Vind ik leuk
Linke loe +2362
zondag 14 april 2019 om 13:19
Ik zie psv dit nog wel gewoon winnen hoor..maar vind het tot nu toe wel geinig haha
Vind ik leuk
DEWEE +2950
zondag 14 april 2019 om 13:22
Ja ik ook;)
De Graafschap moet dit zolang mogelijk volhouden en dan op zijn PSV's de 0-2 in de 88e min. Meer mag ook....
Vind ik leuk
Linke loe +2362
zondag 14 april 2019 om 13:27
Wat zal ik lachen als dat gebeurd haha en dan luisteren naar wat van Bommel te zeggen heeft ..dan lig ik helemaal plat
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zondag 14 april 2019 om 13:05
Gelukkig buitenspel, da's best fijn.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:07
Wij benn`n de boertjes van het platteland.
We houden van het leven, een biertje in de hand.
En als het werk gedaan is op de boerderij.
Gaan we `s avonds naar de kroeg, want dan benn`n we vrij.

Ja, dat is mooi, mooi, mooi man.
Het leven dat is één groot feest.
Mooi, mooi, mooi man.
Zoepen als een grote en te keer gaan als een beest.

We trekken aan de belle, onze tonge is als leer.
We drinken dan een pilsie en praat wat over `t weer.
Dan nemen nog die letste en gaan al snel naar huus.
En net zoals gewoonlijk tegen werkenstied weer thuus.

Ja, dat is mooi, mooi, mooi man.
Het leven dat is één groot feest.
Mooi, mooi, mooi man.
Zoepen als een grote en te gaan als een beest.

`s Morgens word ik wakker en denk schiet mij maar lek.
Pien in de harses en een dreuge bek.
Stap ik op de trekker, scheur wat heen en weer.
Heur ik op de radio datzelfde deuntje weer.

Ja, dat is mooi, mooi, mooi man.
Het leven dat is één groot feest.
Mooi, mooi, mooi man.
Zoepen als een grote en te keer gaan als een beest.

Hooien, melken, gieren, dat doen wij met veel lol.
Maar Braks met al zijn quotals, die maakt het echt te dol.
De natuur en milieu dat gaat ons aan het hart.
Dus drinken wij alleen maar het zuiver gerstenat.

Ja, dat is mooi, mooi, mooi man.
Het leven dat is één groot feest.
Mooi, mooi, mooi man.
Zoepen als een grote en te keer gaan als een beest.

Ja, dat is mooi, mooi, mooi man.
Het leven dat is één groot feest.
Mooi, mooi, mooi man.
Zoepen als een grote en te keer gaan als een beest.

Ja, dat is mooi, mooi, mooi man.
Het leven dat is één groot feest.
Mooi, mooi, mooi man.
Zoepen als een grote en te keer gaan als een beest.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:52
🍻
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:08
0-1 tot dus ver 😀
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:11
Het zou 11-0 worden dacht ik?
Vind ik leuk
Jajem +828
zondag 14 april 2019 om 13:13
Met een 10 - 0 winnen grap 0 - 1 achter regen de Graafschap.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 14 april 2019 om 13:17
Guti is ook meer een Ajax speler!
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zondag 14 april 2019 om 13:17
Zou Bommel nog altijd vinden dat PSV beter speelt dan voor de winterstop? Toch gaan ze dit winnen. Zometeen Malen en Pereiro er bij en dan houdt De Graafschap het niet vol, wordt het toch nog 5-1.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:19
Deze trekken de Psvers niet meer over de streep. Dat hebben ze vaak genoeg wel gedaan maar het houd een keer op. Laat het vandaag nou net die dag zijn dat dat gebeurd. 😁
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:23
Nou er kunnen er gemak nog wel 3 of 4 in , zo betrouwbaar oogt die verdediging van de Graafschap niet, maar ik hoop dat je gelijk hebt !
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:23
De iPhones zijn weer onderweg naar Doetinchem😉

Ik zie Psv nog wel winnen, maar qua
doelsaldo zit het wel goed bij Ajax😉

vBommel na de winterstop kan ik niet meer volgen, zijn keuzes, zijn uitspraken, die zelfde verwarring bij vBommel zie ik na de winterstop ook in het spel van Psv.
Het heeft niet alleen met kwaliteit te maken..
En waarom hij Guti gewoon negeerd?
de keren dat hij meespeelde vond ik hem niet onaardig, scoorde ook was naar voren gericht.
Als topclub in Nederland hoef je toch niet met twee verdedigende middenvelders te spelen waar weinig creativiteit in zit.
Lozano en Bergwijn willen combinatie voetbal spelen, willen toevoer hebben van het middenveld heel Psv verwacht van hun alles maar ze moeten voorin ook zowat alles alleen doen, ze zijn afhankelijk hoe de vorm is van de backs.
vBommel blijft na de winterstop aan tactieken vasthouden die het team geen goed doen, tegen Ajax sloeg hij daar in door met drie verdedigende middenvelders.

Maargoed complimenten aan De Graafschap, maar normaliter moet Psv nog wel winnen, maar vanzelfsprekend is het niet en gaat het niet.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 13:24]
Vind ik leuk
pim4ever +1228
zondag 14 april 2019 om 13:25
Waarom is Luuk de Jank nu weer aan het klagen?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:26
Lozano lozano doet niks goeds
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:30
Ik begrijp de wissel niet. Ihattaren heeft nog wel enige creativiteit in de ploeg gebracht. Je moet de wedstrijd vanuit het middenveld winnen. Alleen meer aanvalskracht? Ik weet het niet...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:27
Graafschap houd nog stand
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:28
😥😥😥😥😥😥
Vind ik leuk
KCP +1447
zondag 14 april 2019 om 13:30
Zou bijna denken dat ze met iPhones omgekocht zijn bij de graafschap


Alleen is Ajax veelste sportief daar voor
Vind ik leuk
Linke loe +2362
zondag 14 april 2019 om 13:30
De var zal psv dalijk wel weer helpen hoor
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:31
Lozano loopt zelfs ballen eruit
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:32
haal controleur eruit joh
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:32
vol op de aanval
Vind ik leuk
DEWEE +2950
zondag 14 april 2019 om 13:34
Hoeveel kansen heeft PSV nodig vandaag?Ongelofelijk, als zelfs Luuk ze begint te missen.....
Vind ik leuk
psv1996psv +272
zondag 14 april 2019 om 13:35
Zoooo zit PSV echt niet mee
Vind ik leuk
psv1996psv +272
zondag 14 april 2019 om 13:35
Echt jammer dat Lozano erin mag blijven staan.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 14 april 2019 om 13:36
Schwalbe,
Vind ik leuk
pim4ever +1228
zondag 14 april 2019 om 13:36
Goh, weer een versierde penalty..
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
zondag 14 april 2019 om 13:40
Echt hè, wat een duikelaar. De vrije trap waar dit uit voorkomt was een overtreding op nieuwpoort ipv andersom.
Vind ik leuk
Pindarots +1485
zondag 14 april 2019 om 13:36
Laat zn been weer staan, laat die VAR daar nou eens tegen optreden
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
zondag 14 april 2019 om 13:37
Lasagna heeft weer last van een vallende ziekte
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:40
😂😂
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
zondag 14 april 2019 om 13:48
He meid ben je wel? Vreemd dat je je niet liet horen...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:37
En weer duikt die Mexicaan. Pak dat nou 's een keer aan KNVB...
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 13:38]
Vind ik leuk
psv1996psv +272
zondag 14 april 2019 om 13:40
duikt dat noemen ze instappen jullie Ajaxdien hebben zo'n anti Lozano instelling echt niet normaal.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:43
Wees nou maar gewoon blij met dit cadeautje... En kijk vanavond nog maar eens goed naar de samenvatting. Dom uitgestapt, maar overduidelijk een schwalbe...
Vind ik leuk
psv1996psv +272
zondag 14 april 2019 om 13:56
hoe kan een terechte penalty een cadeautje zijn. Als de speler hem niet aanraakt loopt die naar open goal. Cadeautjes zijn diegene die Neres tegen PSV heeft gekregen of gisteren de Ligt bij een duel waarbij 2 voeten elkaar raken HAHAHAH
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:15
Dat kan niet, een cadeautje is geen terechte penalty, lijkt mij vrij simpel allemaal. Hij speelt de bal te ver voor zich uit en laat zijn been staan en gaat liggen zonder enig contact. Bij Neres werd zijn standbeen onderuit geveegd, bij De Ligt tikt de tegenstander zijn voet aan nadat de bal net weg was (ook makkelijk gegeven, maar er was iig contact en geen fopduik).
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:38
Dit was een schwalbe
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:39
donder op met aandachtsgeile Rutte
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
zondag 14 april 2019 om 13:39
Lozano ging voor penalty, wat een jankbal.. Serrarens raakte hem amper of zelfs niet
Vind ik leuk
DEWEE +2950
zondag 14 april 2019 om 13:39
Lozano is de laatste tijd wel belangrijk met het krijgen van strafschoppen.

Nu gaat PSV er ook wel wat meer scoren....
Vind ik leuk
psv1996psv +272
zondag 14 april 2019 om 13:39
stevieeeeeeee lekker man en nu door
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:41
Stevie is de enige voetballer waar ik respect voor heb! De rest zijn zielige jankballen eerste klas, inclusief trainer
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:42
Stevie ging weet lekker naar het gras net
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:45
Ja, het varken heeft honger, honger naar goals! Die wil ook weg, al is het welbekend dat er niet meer dan 25 betaald gaat worden
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zondag 14 april 2019 om 13:39
Gadverdamme, wat een smerige schwalbe was dat!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:39
Wat een theatrale clowns in eindhoven. Vrije trap was kadootjr, strafschop kadootje. Kunnen niet winnen zonder de 12e man en de var. wat een losers....
Vind ik leuk
pim4ever +1228
zondag 14 april 2019 om 13:41
Philips swalbe verein..
Vind ik leuk
psv1996psv +272
zondag 14 april 2019 om 13:43
LOL de Jong had al een penalty moeten hebben. Ajax en Feyenoord kregen gisteren cadeautjes van de VAR en Ajax ook al tegen PSV dus wat jank je nu?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:56
Wat heb ik met ajax te doen. Wat heeft ajax met deze circus wedstrijd van de clowns te maken. Geen eene malle moer.
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
zondag 14 april 2019 om 13:50
Inderdaad, ze krijgen alles mee.
Vind ik leuk
Suck r +1033
zondag 14 april 2019 om 13:40
Lachwekkend weer die pingel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:40
Hahahahahaha wat een zielige jank Calimero’s! ALWEER worden ze in het zadel geholpen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:40
Ach je kunt hem geven. Maar dat ie versierd is wel duidelijk. Alleen jammer dat er weer zo'n toneelspel van maakt. Je hebt hem versierd sta dan gewoon op en juich. Dit is gewoon misselijk, eigenlijk erger dan de versierde panel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:41
Dat die maar alles afscheurt de eikel
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:48
Nou dat gaat mij dan weer even te ver!
Vind ik leuk
Suck r +1033
zondag 14 april 2019 om 13:43
Dit soort gedoe, janken, penalty's versieren is hun enige kans. Voetballen kan PSV niet.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:48
En dat gaat dus niet gebeuren.
Vind ik leuk
pim4ever +1228
zondag 14 april 2019 om 13:44
Ik dacht dat opzichtige penaltys bestraft zouden worden..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:50
Ja we denken wel meer dat zou gebeuren in wedstrijden. Maar blijkbaar bestaan er regels buiten de regels! Geld ook voor Ajax trouwens. Bekijk de pingel vam gisteren nog een keer. Was ook zwaar on terecht.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:42
Psv word kampioen vrij worstelen...
Vind ik leuk
Suck r +1033
zondag 14 april 2019 om 13:52
Kampioen janken en kampioen dunne poep in de broek.
Vind ik leuk
Wzawzdeb +167
zondag 14 april 2019 om 13:42
Volgens mij werd huilzano niet eens geraakt. VAR(MOEDE)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:42
Hahaha ze vallen bij de bosje neer. PSV moet zich schamen als ze zo willen winnen. Je speelt met alle respect tegen de Graafschap!
Vind ik leuk
sundaymanara +1444
zondag 14 april 2019 om 13:43
En daar is de duikelpartij.
Vind ik leuk
Hyena +30540
zondag 14 april 2019 om 13:43
En weer hebben ze een versierde strafschop nodig. Wat een verschrikkelijke aansteller is die Mexicaanse ballerina.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 13:44]
Vind ik leuk
Suck r +1033
zondag 14 april 2019 om 13:59
Lozano 👠👜
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:44
Het is wel apart dat bij elk Ajax VAR moment 20+ berichten in de wedstrijd topic te lezen is over KNVB en VAR pro Ajax. En nu van diezelfde mensen lees ik niks, ook tegen Vitesse niet😉
achja...zo gaat dat...
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 13:45]
Vind ik leuk
pim4ever +1228
zondag 14 april 2019 om 13:59
Wat een armoede en niet alleen kwa voetbal..
Vind ik leuk
Suck r +1033
zondag 14 april 2019 om 14:26
Het was niet veul, dat P.svee.
Vind ik leuk
Vak-DD +12915
zondag 14 april 2019 om 13:44
Een penalty, zal weer eens niet. Vorige week ook al twee, zo kunnen wij zelfs kampioen worden.
Vind ik leuk
KvhZ +2777
zondag 14 april 2019 om 13:48
Vitesse kampioen? Keuken Kampioen Divisie misschien
Vind ik leuk
Vak-DD +12915
zondag 14 april 2019 om 13:56
Heb je guzubukbuk al bedankt voor vorige week.
Vind ik leuk
KvhZ +2777
zondag 14 april 2019 om 14:59
Waarvoor? Waren zuivere penaltys. Dat jullie de handen niet thuis kunnen houden is niet de fout van de scheids.
Vind ik leuk
Vak-DD +12915
zondag 14 april 2019 om 16:10
Hans Anders alleen de prijs is anders.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:54
Indrdaad kijk maar de pingel van gisteren, die klopte ook van geen kant. Dus zeik er niet over wil je, we hebben allebei dubieuse pingels gehad dit seizoen.
Vind ik leuk
DEWEE +2950
zondag 14 april 2019 om 13:46
Dit was te verwachten...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:47
Er komt weer iets van psvitisme in de ploeg dankzij een duikelpartij, varmoedig 😎
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:48
Winnen vandaag PSV, dat is veel belangrijker.
Vind ik leuk
Dee79 +2706
zondag 14 april 2019 om 13:48
Het zou je trainer maar zijn...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:48
Haha, dit was inderdaad wel te verwachten hoor. Ilussies hoeft je niet te maken😂
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zondag 14 april 2019 om 13:50
Jezus, wat is dat PSV toch een rattenploegje, maar goed, 11-0 is het niet.
Vind ik leuk
KvhZ +2777
zondag 14 april 2019 om 13:54
Gun de Graafschap ontzettend punten. Wie weet tegen Ajax weer
Vind ik leuk
markie +3201
zondag 14 april 2019 om 13:55
Belachelijke penalty
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:56
Ok ik had het mis, ze trekken het toch weer over de streep. Maar wat is het toch een scheid manier van voetballen wat ze laten zien. Wat een droevig zooitje bij elkaar!
Vind ik leuk
markie +3201
zondag 14 april 2019 om 14:12
Lozano met zijn gebruikelijk schwalbe... Daar had de var tegen moeten optreden
Vind ik leuk
LaPulga +618
zondag 14 april 2019 om 13:57
Lekkers aan het doelsaldo aan het werken jongens?
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 13:57]
Vind ik leuk
Suck r +1033
zondag 14 april 2019 om 14:04
Ja gaat toppie. Wat een worsteling is dat PSV. Echt een grafploeg. Alleen maar janken en duikelen. En dan schijnen er ook nog mensjes te zijn die daar eens in de 14 dagen voor hun plezier naar gaan kijken.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 20:15]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:38
Een tip Suckie: Er schijnt een website te zijn voor Ajax supporters: Ajax Showtime heet dat. Daar kletsen ze allemaal hetzelfde als jij. Zoek daar maar je forum vrienden. Hier lukt het maar niet!
Vind ik leuk
Suck r +1033
zondag 14 april 2019 om 19:56
Als ik kijk wat voor onzin jij her en der spuit, dan kunnen die paar dingetjes van mij er ook wel bij. En ja. Ik heb een mening over PSV. Of mag jij dat alleen hebben?
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 19:57]
Vind ik leuk
Suck r +1033
zondag 14 april 2019 om 19:59
Jij hebt ervan genoten. Nou prima. Bij mij doet het pijn aan mijn ogen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:59
Zelfs clowns met gele kasrten op de tribunr. Wat een circus
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:01
klote Schwaab
Vind ik leuk
pim4ever +1228
zondag 14 april 2019 om 14:03
Leuke pot, erg slecht voetbal maar de spanning maakt veel goed.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:03
Dumfries liet zich makkelijk aftroeven lol
Vind ik leuk
pim4ever +1228
zondag 14 april 2019 om 14:06
Arme dumbfreeze, wat die man een trappen..

Hahaha, wat een nicht..
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zondag 14 april 2019 om 14:07
Wildebras
Vind ik leuk
Wzawzdeb +167
zondag 14 april 2019 om 14:04
Ik had Swaab dat eigen kop doelpunt wel gegund. Je zal dat maar hebben staan in je verdediging 😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:07
Vies laf schijtbakken voetbal. Bah wat een pokke club dat pisvee.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:09
3 punten met dank aan de scheids !
Vind ik leuk
markie +3201
zondag 14 april 2019 om 14:27
En de var. Op volle snelheid lijkt het er een maar de var had hem terug moeten draaien
Vind ik leuk
JoeyC +4426
zondag 14 april 2019 om 14:09
Nou, in ieder geval gewonnen. Wel terecht qua kansenverhouding.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:10
Blijft toch ern degradatie voetbal niveau van psv die met behulp mag winnen. Dat word helemaal niets in eindhoven. Matig team.
Vind ik leuk
markie +3201
zondag 14 april 2019 om 14:11
Ach, psv toch weer 3 puntjes om nu eindelijk uit de degradatiezone te komen. Gefeliciteerd psvers..

Wat? Was het geen degradatie kraker tegen de directe concurrent?
Vind ik leuk
henkj +14
zondag 14 april 2019 om 16:03
Mark je bent nu toch wel overtuigd dat het middenveld zonder Hendrikx en Pereiro niks is toch en vaker over de flanken spelen en dan voorzetten op de jong gebeurd te weinig je moet coals maken en anders cuiterez er in brengt misschien iets meer is naar mijn weten een goeie middenvelder ism met lozano gewoon doen want zoals vanmiddag was het ook veeeel te weinig Toch toi toi toi
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws