Kraay en Immers verbaasd na Feyenoord-zege: Hij zat 300 procent fout

Kraay en Immers verbaasd na Feyenoord-zege: "Hij zat 300 procent fout"

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 14:42zo 14-04-2019 om 14:42

Hans Kraay en Lex Immers staan perplex door de reactie van Jordy Clasie op zijn wissel tegen Heracles Almelo. In de tweede helft maakte de Feyenoord-middenvelder in woord en gebaar duidelijk dat hij het niet eens was met trainer Giovanni van Bronckhorst.

"Voetballers verdenk ik er heel vaak van dat ze met zichzelf bezig zijn. Daar had ik Clasie nou niét van verdacht", aldus Kraay bij De Tafel van Kees. Clasie werd bij een 1-1 tussenstand in De Kuip gewisseld voor Robin van Persie. "Een uitstekende wissel", aldus Kraay. "Dan moet je je niet zo gedragen. De Kuip verwachtte het ook niet van Clasie."

De Feyenoorder ging na de 2-1 zege op Heracles diep door het stof. Kraay denkt er het zijne van. "Goed dat hij dat doet, maar hij moest ook wel. Hij zat 300 procent fout."

ADO Den Haag-routinier Lex Immers herkent Clasie niet. "Nee, ik ken Jordy niet op deze manier. Ik heb een aantal seizoenen met hem samengespeeld. Hij is zeker een emotionele jongen, maar zo is hij niet. Dat hij nu zijn excuses maakt, doet hij goed."

Lees ook: 'Ik heb me echt kapot geërgerd aan Clasie, respectloos'

Plaats een reactie

Tjoep Cola +7214
zondag 14 april 2019 om 14:45
Slechte reactie, maar niet het einde van de wereld. Gewoon ff uitpraten en excuses naar het publiek.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:49
Uitpraten??? Gewoon van Bronckhorst weer lief aankijken en hij staat volgende week gewoon, net zoals altijd, weer in de basis hoe slecht hij ook speelt.
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 14:50
Net als Vilhena al een heel seizoen.
Man man wat is die gast bagger
Vind ik leuk
TheDish +67
zondag 14 april 2019 om 16:42
Volgens IS ons middenveld. Een rots in branding. Clasie daarentegen speelde deze wedstrijd (tegen Stercules) alles terug. Vreselijk als t totaal niet nodig is.
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 16:47
Dat is onzin...ons middenveld is al jaren zwak
Tegenstanders lopen er zo doorheen.
3 middenvelders waarvan er 1 overal loopt behalve opt middenveld
Die loopt iedereen in de weg.

Daarom.kan Clasie ook niet opbouwen.
Achterhoede is traag en de aanspeelpnt ver te zoeken
Clasie is na de winterstop gewoon goed bezig
Dat mensen dat niet WILLEN zien is hun goed recht
Vind ik leuk
TheDish +67
zondag 14 april 2019 om 16:52
Klopt middenveld bestaat alleen uit een beulende afjagende Vilhena Gelukkig dat v Persie en Net thuis een handje meehelpen want de rest doet geen ruk! Alleen maar terug spelen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:00
Sateprikker in je bips nep-Feyenoorder
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:03
Daarom is gio niet geschikt het is n zeer zachte man
Vind ik leuk
G.Kopf +5793
zondag 14 april 2019 om 14:51
Wel het einde van de wereld.
Economische crisis is hierdoor terug en intenser dan ooit.
Genocide van de westerse mensheid zit er aan te komen.
Volledige anarchy in de geloofsgemeenschap, beeldenstorm 2.0.
Drinkwater is niet meer zuiver, medicatie onbetaalbaar, leerkrachten, en zorgmedewerkers onbekwaam.
Vind ik leuk
Quareck +7564
zondag 14 april 2019 om 15:06
Om nog maar te zwijgen over die dode mier die ik vanochtend op de stoep zag liggen! Toeval bestaat niet!
Vind ik leuk
Moa +3916
zondag 14 april 2019 om 16:32
Vandaag graag, heb nog een verkeersboete liggen.
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 14:54
Ik zag gisteren bij een andere wedstrijd nog een speler heel boos het veld verlaten, was vader geworden en net terug uit Zweden....
Maar daar is geen ophef over
Vind ik leuk
G.Kopf +5793
zondag 14 april 2019 om 15:53
Ja ik maakte mij daar ook druk om.
Ik heb zo een zwaar leven, al die ergernissen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:05
Denk dat hij boos was omdat sam hem vertelde ik ben de vadet van jou zoon😌
Vind ik leuk
Smithsonian +45244
zondag 14 april 2019 om 14:46
Hoop van harte dat hij weer oprot.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zondag 14 april 2019 om 14:46
Toekomstig trainer Lex aan het woord.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:46
Niet te zwaar aan tillen. Prachtig ventje Clasie. Heb een keer een interview van hem gezien over Van Hanegem, toen bleek dat hij ziek was... nou daar krijg je een brok van in je keel. Prachtig om te zien
Vind ik leuk
Akela +397
zondag 14 april 2019 om 14:46
Clasie had een gouden toekomst maar die is het in Engeland aardig kwijtgeraakt helaas.
Ronduit belachelijk dat wij een huurling reserve-aanvoerder laten zijn. Gauw terug op de boot, dramaseizoen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:49
Zo enorm gelachen om een (overigens dramatisch) artikel waarin hij 'The Dutch Xavi' werd genoemd en toen ik wat later op het forum van Southampton keek waren talloze mensen dolenthousiast dat ze hem hadden weten te contracteren.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6424
zondag 14 april 2019 om 15:27
Dat is ook aardig uit verband getrokken.
In de Feyenoord jeugd werden hij en Ricky van Haaren Xavi en Iniesta genoemd omdat ze klein waren, op het middenveld liepen en iedereen scheel tikten met zijn 2'en.

En natuurlijk waren ze bij Southampton blij. Hoe vaak contracteren die een speler die om de 3de en 4de plaats op het wk heeft gespeeld en uitblonk in die pot?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:29
Zeker uit z'n verband getrokken en natuurlijk een schandalige vergelijking, maar veel Southampton-fans waren logischerwijs amper bekend met Clasie en dachten iets heel bijzonders in huis gehaald te hebben, terwijl het slechts een heel modaal werkertje betreft (dat dus zwaar tekort voor de competitie waarin ze actief zijn).
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:43]
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6424
zondag 14 april 2019 om 16:31
Gelukkig dan maar dat ze zonder hem een stuk beter zijn gaan presteren.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:33
Hoop niet dat je suggereert dat hij van toegevoegde waarde zou zijn geweest?

Overigens wordt er meer dan behoorlijk gepresteerd sinds ze december eindelijk weer een fatsoenlijke coach hebben.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 16:39]
Vind ik leuk
TheDish +67
zondag 14 april 2019 om 16:44
Clasie heeft ook heel goed gedraaid een paar seizoenen en op zn hoogtepunt haalde koeman m niet voor jan lul
Maar jij weet het beter dan Koeman he? Nitwitt
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:46
Ja zeker in De Eredivisie, de cruciale fout die Ronald Koeman maakte, is dat hij dacht dat hij iets soortgelijks in een A-competitie kon doen, hij heeft naderhand ook erkend dat dat een forse miscalculatie was en dat is geen schande, het is zelfs echt grote managers als Sir Alex wel eens gebeurd.. Ik had dat in dit geval natuurlijk op voorhand al gezien, maar inmiddels is het iedereen duidelijk dat Clasie nooit wat te zoeken had in de Premier League.

De door jou zo bewierookte Ronald Koeman haalde Davy Klaassen ook naar de PL voor tientallen miljoenen, een andere kapitale fout.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 16:48]
Vind ik leuk
TheDish +67
zondag 14 april 2019 om 16:50
Draaide gewoon goed mee dar. Niet lullen. Jullie praten alleen Telegraaf Foxen andere op Bilversums clubjes hand zijnde media na.
Geen eigen mening meer.
Napraters.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:51
Ik lees zelden tot nooit Nederlandse media, kijk wel veel Engels voetbal en wij zagen dan natuurlijk ook al direct bevestigd dat Clasie helemaal niets toe te voegen had aan Southampton en inmiddels volkomen uit de gratie is geraakt, ik snap dat het voor leken als jij wat langer duurt om tot dat besef te komen.
Vind ik leuk
TheDish +67
zondag 14 april 2019 om 16:54
Leek he? Is goed hoor, Miss. zelden media vogende aartsleugenaar.
Het ga je goed.
Lol
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:55
Weinig inhoud weer, zo mogelijk nog minder in te brengen dan Clasie had bij Southampton.
Vind ik leuk
TheDish +67
zondag 14 april 2019 om 16:57
Wow
Scherp hoor...
Tjonge jonge.
Nee .jij bent verfrissend
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:59
Dat ook, fijn weekend nog. 👌
Vind ik leuk
TheDish +67
zondag 14 april 2019 om 17:00
Ja hoor ik wel
Jij ook hè? 😘
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:38
Overdrijven is ook een vak hoor.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:46
Gewoon opzouten, dit is kapitaalvernietiging.
Vind ik leuk
Testata +573
zondag 14 april 2019 om 14:48
Uitpraten en 2 wedstrijden schorsen.

Daarna weer opstellen en eind van het seizoen zien te verkopen.
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 14:51
Verkopen hij is gehuurd
Vind ik leuk
Testata +573
zondag 14 april 2019 om 14:53
van Gobbel verkocht ook zijn leaseauto.
Vind ik leuk
OverdOse +1930
zondag 14 april 2019 om 14:56
Alsnog proberen te verkopen 🤣
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 15:00
Een gehuurde speler verkopen...knap
Vind ik leuk
OverdOse +1930
zondag 14 april 2019 om 15:01
Gewoon doen, zijn zat spelermakelaars die dat voor elkaar krijgen. Komt hij alleen wel buiten de EU te spelen
Vind ik leuk
#Keizerout +50394
zondag 14 april 2019 om 14:52
Hij is gehuurd, ik denk niet dat je er veel voor krijgt.
Vind ik leuk
Testata +573
zondag 14 april 2019 om 14:52
Dan kunnen ze er beter afscheid van nemen na dit seizoen.
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 14:52
Clasie is een echte Feyenoorder, en gefrustreerd dat het niet loopt,

Maar dat is ook niet gek met Gio als trainer, die laat niet 1 speler beter spelen en laat 1 grote puinzooi achter!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:57
Maar ook opzoeken, Gio is ook een echte Feyenoorder, en ook gefrustreerd misschien, een 13 in dozijn voetballer als Clasie is moet gewoon accepteren, niet meer, niet minder.
Arrogant om dit te doen, zouteloze voetballer met eigendunk.
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 14:59
Dat zie jij zo!
Ik niet....
Als v Persie dit zo zou doen, staat iedereen op de banken, dat is het verschil, dat was vroeger ook n vervelend mannetje
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:18
flauwekul, v.Persie heeft heel wat meer bereikt.
Dat is en was geen omhooggevallen stofzuigertje....
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 15:22
Nee maa wel een heel vervelend ventje toen hij jong was.
Stofzuigen moet hij om puin te ruimen
Vind ik leuk
G.Kopf +5793
zondag 14 april 2019 om 16:41
Laat ie doen denk ik.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:13
niks mis met ballen veroveren, juist heel nuttig.
Maar wel daarbij blijven, als hij de grote jongen kan of wil
uithangen bij Feyenoord, dan gaat het niet goed.
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 22:22
Vilhena laat juist steeds zijn middenveld in de steek en daarbij zijn vent....!
Let maar eens op vlgd keer zujn vent loopt altijd vrij weg
Vind ik leuk
TheDish +67
zondag 14 april 2019 om 16:47
Boerelul ben je met je stofzuigertje.
Moet je in zijn gezicht zeggen mietje. Dan zal Clasie even je tanden wisselen voor je
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:11
en nog weinig vermogen ook, meer een kruimeldiefje....
Vind ik leuk
Connie Veren +5761
zondag 14 april 2019 om 16:39
Gio moet daar überhaupt al niet staan om hem op te vangen. Dat softe gedoe! Gio wil hem bijna knuffelen om zijn wissel wat te verzachten. Wat een kut coach. Je gaat op een afstand staan en laat die wissel gewoon gebeuren. Met een 1-1 stand zou je wel meer aan je hoofd moeten hebben dan je bekommeren om een wissel
Vind ik leuk
MojoRisin +16279
zondag 14 april 2019 om 14:54
Begrijp niet waarom ze hem uberhaupt nog opstellen.. Voetballend middelmatig en ze hebben wel een betere (jeugdige) optie met Kokcu imo..
Vind ik leuk
#Keizerout +50394
zondag 14 april 2019 om 14:55
Ayoub opstellen lijkt me ook zinvoller.
Vind ik leuk
MojoRisin +16279
zondag 14 april 2019 om 14:58
Die heb je ook nog inderdaad..
Laat je Vilhena controlerend spelen, kan hij prima..
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 14:57
Omdat als hij niet speelt
Het slechte spel van Vilhena nog meer opvalt.
Die loopt nl overal waar hij niet wezen moet, en verdigd zijn vent niet
Loopt alleen als n blinde draver in de rondte
Vind ik leuk
MojoRisin +16279
zondag 14 april 2019 om 14:59
Dat is aan de trainer om dat eruit te halen.. Want Vilhena heeft bij Oranje zelfs wel eens linksback gespeeld, nog vrij aardig ook..
Maar bij Feyenoord denkt hij dat hij de ster is en Gio laat het allemaal maar toe.. Lieve man hoor die Gio, maar doortastend verre weg van..
Vind ik leuk
TheDish +67
zondag 14 april 2019 om 16:58
Blind?
Is dan is dat de reden waarom hij in Oranje zit....
Ik dacht al?

Wat een nono ben jij zeg.
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 17:08
Dat hij bij Oranje zat was ook een onterechte keuze...!
Maar dat jij een Vilhena fan bent...prima
Ik vind het een zwaar overschatte voetballer
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:55
Die Claasje kan er niks van.
Als ze consequent zijn sturen ze die gewoon weg net als die andere verloren zoon
Vind ik leuk
MojoRisin +16279
zondag 14 april 2019 om 15:02
Martina bedoel je waarschijnlijk.. Ja, dat slaat ook nergens op.. Die Nieuwkoop is 10x beter..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:16
Ik bedoelde eigenlijk Boetius
Vind ik leuk
FRChamp +2526
zondag 14 april 2019 om 14:56
Excuses is gemaakt, gesprek houden, 1/ 2 wedstrijden aan de kant en een boete betalen.
Vind ik leuk
Testata +573
zondag 14 april 2019 om 15:01
Geen toegevoegde waarde gebleken.
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 15:10
Zuigen, zoeken. Zoeken, zuigen. Blij als het straks weer gewoon over Ajax zal gaan.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:25
Ik zou ook klagen als ik gewisseld zou worden voor een slome oude van dage genaamd van Persie😏😉
Vind ik leuk
Humberto01 +970
zondag 14 april 2019 om 15:45
Los even van het gedrag van Clasie en Jorgensen, Heracles is wel bestolen door die eikel van een Kamphuis. Had hij hem ook op de stip gelegd als het aan de andere kant gebeurd zou zijn? Ik weet 100 procent zeker van niet. En heeft Kamphuis wel eens naar de wedstrijden in de CL gekeken? Als ze daarvoor zouden fluiten eindigde elke wedstrijd in een monster score! Wat een lamlul is dat. Hij zal in de Feyenoord bestuurskamer na de wedstrijd wel goed gefêteerd zijn.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:46]
Vind ik leuk
TheDish +67
zondag 14 april 2019 om 16:56
Ja natuurlijk doe die dat, hij trekt echt 3 tellen lang aan zijn shirt toen dat niet werkte gaf hem een rotzet. Scheiiii uit man!
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 16:59]
Vind ik leuk
Humberto01 +970
zondag 14 april 2019 om 17:01
Jij kijkt blijkbaar geen internationaal voetbal Onze verdedigers kunnen en mogen niets meer, daarom doen we o.a. internationaal niet meer mee. Omdat we als watjes verdedigen en als watjes omvallen bij het minst of geringste. Omgekocht is die vent. We hebben hier de mond vol over omgekochte scheidsrechters in andere landen, hier zijn ze niet beter omdat we het niet willen geloven. Jij hebt ook boter op je hoofd, want Feyenoord moet gewoon 3e worden, met een beetje hulp van Zeist natuurlijk.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:04]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:48
Gewoon die lilliputter uit de selectie flikkeren en direct op de boot naar Engeland zetten..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:08
Hij is gewoon even chagrijnig,lekker boeiend. Dit is helemaal geen probleem,maar blijkbaar hebben de media wereld geen andere gespreks onderwerpen. Een klein kind is ook wel eens boos,dan ga je niet gelijk schreeuwen of een klap op de billen geven,die laat je gewoon even boos zijn.
Vind ik leuk
Justin Kees +3659
zondag 14 april 2019 om 16:29
Nou, vorige week viel iedereen over Letschert. Neem aan dat Clasie nou ook uitgekotst wordt?
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 16:32
Nee hoor...
Jammer heh
Vind ik leuk
Justin Kees +3659
zondag 14 april 2019 om 17:25
Nee, niet jammer... maar gewoon willekeur... 😉
Vind ik leuk
TheDish +67
zondag 14 april 2019 om 16:40
Lekker weer de boel op opblazen.
Let liever eens op de schandalige varbeslissingen! Ipv Feyenoord proberen kapot te schrijven. Dat doet niemand goed
Ook jullie stomme site niet.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:47
ik wil niet zeggen dat ik het goed vind van Clasie, maar waar blijft de spreuk ) "voetbal is emotie" volgens mij heb je daar de lading mee gedekt.
Vind ik leuk
Salah +77
maandag 15 april 2019 om 00:07
Hans Kraaij is de grootste hypocriet op aarde, deed vroeger alles wat god verboden had.
Weet goed wie hij te vriend moet houden.

En die gaat helemaal los op een speler die ook een keer over de schreef gaat.
Het was niet handig van m en niet, goed, maar dat het niet goed zit bij Feyenoord is al langer duidelijk

Gio is gewoon n jaar te lang gebleven.

En ook die rode kaart van Jorgensen, ja dat was stom, maar die gozer was ook wel super irritant.
Alleen tegenwoordig mag er helemaal niks meer, als je die penalties ook ziet.
Vroeger werd er veel meer toegelaten, kreeg je veel meer wedstrijden op het scherps van de snede.

Johan Derksen is ook zo;n dominee , waar hij trouwens anderen van beschuldigd.
Die schopte vroeger ook naar alles wat bewoog en nu loopt hij de (schijn) heilige uit te hangen.

Beide heren konden er trouwens zelf geen ene kloten van.....
Vind ik leuk
D.J +22
maandag 15 april 2019 om 10:12
kan wel begrijpen dat Clasie boos is als je martina ziet stuntelen en larson alles verkloot en hij dan gewisseld word voor een oude slaap wandelaar waar je geen moer meer aan heb maar zijn tournee als grootte speler door eredivisie moet afmaken wat grote onzin is niets is groter als de Club roepen ze dan hij wel zeker heeft alleen punten gekost met zijn oudelullen voetbal alles op slakken gangetje weg met die sentimenten punten moeten we hebben met fris en snel voetbal geen vertraagde opname jeugd er in
Vind ik leuk
Andreh +1203
maandag 15 april 2019 om 18:18
Wat had Feyenoord Immers nog goed erbij kunnen hebben, goed dat hij mij mijn ADO zit ;-)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws