'Op doelsaldo wordt het nu heel moeilijk, hopen dat Ajax punten laat liggen'

'Op doelsaldo wordt het nu heel moeilijk, hopen dat Ajax punten laat liggen'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 14:34zo 14-04-2019 om 14:34

Laatste update: zondag 14 april 2019 om 14:46zo 14-04-2019 om 14:46

Kans op kans kreeg PSV tegen De Graafschap, maar de Eindhovense ploeg scoorde slechts twee keer. Luuk de Jong baalt van de timing van de kleine zege (2-1).

De Jong scoorde zelf slechts één keer. De PSV-aanvoerder baalt er als een stekker van. "Het is zuur dat we precies vandaag zo'n dag hebben", verwijst hij bij FOX Sports naar de achtervolging op Ajax. De top-twee heeft evenveel punten (74), maar koploper Ajax kan bogen op een beter doelsaldo (+12).

"Nu wordt het op basis van doelsaldo moeilijk, maar niets is onmogelijk in het voetbal. We moeten telkens eerst gaan voor de drie punten en dan maar kijken hoe de wedstrijden verder lopen", aldus De Jong. "Er zijn nog vier wedstrijden te spelen en er kan nog van alles gebeuren, maar we hopen dat Ajax punten laat liggen."

De Jong wil niet zeggen dat PSV goed wegkwam tegen De Graafschap, dat bij rust nog aan de leiding ging. "Zoveel hebben ze niet gecreëerd. We hadden al 3 of 4-1 voor moeten staan bij rust."

Plaats een reactie

zondag 14 april 2019 om 14:35
Armoe troef in Eindhoven. Ajax 4 keer winnen en het kampioenschap is binnen. Geen team in Nederland hoeft angst te hebben voor de Eindhovenaren. Voorspelling Ajax gaat kampioen worden met een punten verschil, doelsaldo is niet eens meer belangrijk voor Ajax.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:37]
Vind ik leuk
Snapje? +9853
zondag 14 april 2019 om 14:37
Wat was dat De Graafschap slecht zeg, knappe overwinning PSV.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Mosquito +22505
zondag 14 april 2019 om 14:38
Succes dinsdag 🤥
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18604
zondag 14 april 2019 om 14:40
Dank je! 2-2💪🏼
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:44
Haha prachtig dit!
Zelf niks gepresteerd in Europa en dan dit zeggen over een club welke bij de beste 8 van Europa zit.
Vind ik leuk
Vowtar +7043
zondag 14 april 2019 om 14:52
Hij wenst je toch succes? Waarom moet je meteen zo vervelend reageren?

Enne, niks gepresteerd? Qua punten was het voor PSV nogal mager, maar de groep was natuurlijk niet te vergelijken met die van Ajax. Niet voor niks staan Barca en Tottenham nu virtueel in de halve finale. Die hebben het allebei toch erg lastig gehad tegen PSV.
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
zondag 14 april 2019 om 14:59
Waar is inter gebleven in EL?

Bayern werd uitgeschakeld door Liverpool, zo grote schande is dat nou ook weer niet.
Benfica staat er goed voor in de EL.
Barça is natuurlijk een goede ploeg.
Spurs had natuurlijk wel een makkelijke loting gehad.
Vind ik leuk
Vowtar +7043
zondag 14 april 2019 om 15:06
Spurs heeft het ontzettend makkelijk gehad. Heel ruim gewonnen van een Dortmund dat toen nog ver boven Bayern stond en daarna gewonnen van Manchester City terwijl hun eigen sterspeler al snel uitviel. Tsja, dat zou PEC Zwolle ook nog lukken...
Onzin natuurlijk.
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
zondag 14 april 2019 om 15:39
Volgens stond Dortmund al niet zo veel meer voor op Bayern.

Sane en de bruiyen komen 89 min het veld in. 1-0 Is natuurlijk niet veel.

Maar waar is inter gebleven?
Vind ik leuk
Vowtar +7043
zondag 14 april 2019 om 16:33
Inter had evenveel punten als Tottenham, die kunnen dus ook wel aardig ballen. Het gaat alleen iets moeizamer sinds de aanvoerder en sterspeler uit de selectie is gezet. Dan kan je je een keertje verslikken in de nummer 4 van de Bundesliga.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:03
Volgend jaar allebei zover mogelijk komen in Europa. En Feyenoord uiteraard ook. De punten zijn nodig en in Europa horen we (vind ik) elkaar te steunen! In de competitie is er al rivaliteit genoeg;)
Vind ik leuk
Vowtar +7043
zondag 14 april 2019 om 15:15
Helemaal mee eens!
Vind ik leuk
Breezer4u +2496
zondag 14 april 2019 om 16:36
Derde plek had el opgeleverd..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:09
Ik had je gelijk willen geven. Maar Inter is echt niet zo’n fantastisch team hoor.. Je had recht van spreken gehad als PSV door was gegaan in de EL. Ajax kwam ook een poule door met Manchester City, Dortmund en Real...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:09
Hij wenst succes? Zie je die Pinokkio neus niet of zo?
Vind ik leuk
PSVBoerehhh +1350
zondag 14 april 2019 om 15:12
Zonder Tagliafico en De Jong kan Ajax beter een pizzaatje eten bij de lokale Italiaan in Turijn i.p.v. een wedstrijd spelen tegen Juve.
Vind ik leuk
Jeroen Water +4497
zondag 14 april 2019 om 15:50
Mochten hun er beide niet zijn word het bijna niet te doen inderdaad, we hebben nou eenmaal niet zoveel toppers als Juventus.
Maar Ajax heeft zat flair om zelfs zonder die 2 te stunten het zal er alleen niet makkelijker op worden;)
Vind ik leuk
fritsie +1231
zondag 14 april 2019 om 14:46
Thanks! Jullie ook!
Vind ik leuk
Fritzie K. +2231
zondag 14 april 2019 om 14:48
Fritsie, ben jij het?
Vind ik leuk
Johnny Cash +10948
zondag 14 april 2019 om 14:57
Nou neef
Vind ik leuk
Fritzie K. +2231
zondag 14 april 2019 om 14:59
Nouuu neef al in Vegas?
Vind ik leuk
Johnny Cash +10948
zondag 14 april 2019 om 15:01
Ja zeker. Ga nu bedje in
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:04
Jullie tegen ADO thuis volgend weekend 🤓
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:38
Eindhoven hoopt..

Sitting with tight hands in a corner
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 16:06]
Vind ik leuk
Testata +573
zondag 14 april 2019 om 14:38
Voorspelling:

Utrecht pakt 3 punten af van Ajax.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:43
In de Arena? Dat is hopen tegen beter weten in 😉
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:44
Van Bommel: We kunnen het doelsaldo in wedstrijd goed maken. Oeps PSV ziet het doelsaldo na 1 wedstrijd met 3 goals verschil uitlopen in het voordeel van Ajax!

Nog een paar weken en de schaal is weer waar ie hoort, in Amsterdam!
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:47]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:46
Die man lult te veel uit zijn nek. Hij mag zoals ze laatst bij vi al zeiden, heel erg blij zijn dat hij met dit materiaal het zo lang heeft weten vol te houden
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:51
Hij zegt ook wel eens goede dingen, zoals dat Nederland met 11-0 heeft gewonnen van San Marino.
Vind ik leuk
Mosquito +22505
zondag 14 april 2019 om 17:09
Waar zegt hij dat dan?
Volgens mij zei Van Bommel dat men niet over doelsaldo moet praten, maar over winnen van wedstrijden.
Vind ik leuk
Gijsie +2149
zondag 14 april 2019 om 14:43
Voorspelling:

Willem II en AZ pakken 6 punten af van PSV
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:46
Je mag altijd hopen en bidden.
Vind ik leuk
Testata +573
zondag 14 april 2019 om 14:47
Dit is nu wat je noemt een zekerheidje.
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 14:57
Gaan we doen.
Vind ik leuk
Youri99 +10833
zondag 14 april 2019 om 15:54
Alsof psv bij AZ wint haha
Vind ik leuk
Patje41 +1221
zondag 14 april 2019 om 18:33
Klinkt goed maar groningen en graafschap uit en vitesse en utrecht thuis zijn echt lastige wedstrijden. Psv heeft alleen 2 lastige uitwedstrijden waarbij de laatste tegen az alleen lastig is als az zijn best doet en dat hangt af van het feit of ze nacompetitie moeten spelen of niet
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18604
zondag 14 april 2019 om 14:35
Hopen mag altijd, maar we gaan eerst even naar Turijn okay!?
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
zondag 14 april 2019 om 14:37
Hopen dat ajax punten laat liggen? Is het dat niet makkelijk dat zij met dat schijtvoetbal alles winnen?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:40
Luuk kan beter een kaarsje gaan branden en hopen dat PSV zelf geen punten gaat laten liggen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:36
PSV heeft bijna het hele seizoen al zo'n dag.. ;)
Slecht spelen maar toch winnen..
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:37]
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 14 april 2019 om 14:38
Precies
Vind ik leuk
Bruurke +1186
zondag 14 april 2019 om 14:40
Zeker de eerste seizoenshelft he...... jammer dit getrol maar goed. Het was slecht vandaag en het is idd sinds de winterstop erg matig. Het is goed dat ik geen coach ben maar zeker in deze tijd zou ik voorin eens wat proberen met de jeugd. Lozano draait als een zoutzak en vanaf het midden komt ook niet veel. Maar ja nog een paar wedstrijden en dan zit het er weer op. Ajax wordt leeg gekocht, kopen nieuwe spelers terug, maar je koopt geen team. Bij psv spelen ze zo slecht dat niemand ze hoeft, blijven bij elkaar, en wie weet zien ze het licht weer.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:42
Ik troll erop los joh! hahaha
Vind ik leuk
Youri99 +10833
zondag 14 april 2019 om 15:55
De spijker op zijn kop
Vind ik leuk
Smithsonian +45244
zondag 14 april 2019 om 14:36
Maak je maar geen zorgen luuk, ajax wordt toch wel kampioen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:37
Laten we het hopen, hebben we als Nederland nog enigzins een kampioen waar je mee voor de dag kan komen 😎
Vind ik leuk
Always PSV +17368
zondag 14 april 2019 om 14:39
Nog 4 finales en we weten het.
De laatste dag valt hopelijk de beslissing.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18604
zondag 14 april 2019 om 15:31
We hebben nog minimaal 6 finales!
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1506
zondag 14 april 2019 om 14:36
Nog 4wedstrijden te gaan blijft spannend zo
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:38
Blijft zeker spannend, al denk ik wel dat PSV ons niet meer in gaat halen wbt het doelsaldo..
Vind ik leuk
Wim Horst +1236
zondag 14 april 2019 om 14:36
nu nog 4 van zulke zure dagen en het is over, Ajax wordt kampioen, gezien het spel van vandaag
Vind ik leuk
vierde-ster +8822
zondag 14 april 2019 om 14:37
Ik hoor de kurken al knallen in Amsterdam
Vind ik leuk
buddha +10756
zondag 14 april 2019 om 14:46
zouden ze de bus ook al weer beplakt hebben ?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:49
Zijn zelfs al tattoos gezet ;-)
Vind ik leuk
buddha +10756
zondag 14 april 2019 om 15:00
Zie je wel dat er meer gekken zijn dan normale ;)
Vind ik leuk
Mr bien +8961
zondag 14 april 2019 om 14:37
Met de scheids en de Var achter PSV kan het niet meer misgaan dat bleek vandaag en vorige week wel weer
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 14 april 2019 om 14:37
Zonde dat ze precies vandaag zo.n dag hebben zeg Luuk??? Die gozer is echt compleet de weg kwijt wat een maf gelul
Vind ik leuk
Gijsie +2149
zondag 14 april 2019 om 14:38
Jullie hebben ieder weekend zo'n dag
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:38
"Het is zuur dat we precies vandaag zo'n dag hebben"

Vandaag zo'n dag?
Na de winterstop is het elke week matig tot slecht.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:39
Is ook het enige dat ze moeten doen. Eén keer per week spelen.
Vind ik leuk
JoeyC +4439
zondag 14 april 2019 om 14:38
De overwinning was ook terecht. Jammer van de gemiste kansen en slecht uitgespeelde mogelijkheden.
Nu hopen op een misstap van Ajax en zelf alles winnen. Kampioen op doelsaldo gaat em niet meer worden voor PSV.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:38
Van grootspraak naar hopen, het kan verkeren.

Het overigens nog wel een onrustig gevoel over het programma van Ajax. Niet zomaar binnen de resterende 12 punten.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:39
Precies vandaag? Al 10 wedstrijden op rij...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:03
Vreemd dat hij dat zei inderdaad. De uitspraken van de spelers komen ook helemaal niet overeen met het spel. ‘Er is niets aan de hand’, ‘We staan nog bovenaan’, ‘We staan in punten gelijk’. Gezien deze uitspraken is het dan vreemd hoe onzeker veel spelers spelen de laatste tijd. Bij bijna elke verdedigende actie kun je de onzekerheid zien, en dat geldt ook voor de passing van sommige.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:05
Jaa ik vond het ook erg vreemd! Als het niet loopt dan moet je verandering inbrengen. Als je van de 3 mogelijkheden er maar 2 gebruikt...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:07
Guti en Rigo om maar eens 2 goede opties te noemen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:10
Voetballend moet het inderdaad stukken beter. Sadilek voor Hendrix wisselen maakt dan ook geen verschil! Guti vind ik een goede speler, maar Mark is blind!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:14
Vind Sadilek opbouwend wel iets beter, maar inderdaad. Kijk, in de CL kan ik begrijpen dat je met 2 controleurs wilt spelen. Maar in de Eredivisie moet het ook gewoon met 1 kunnen. Rosario/Hendrix/Sadilek met daarvoor Guti en Pereiro, Guti en Rigo of Guti en Ihattaren.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:39
Te veel kansen gemist, maar gelukkig levert het doelsaldo zelf geen punten op. Dus bij een misstap van ajax, die er nog wel aan komt, dan moet het goedkomen. Zelf gewoo 4x winnen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:44
Ben benieuwd waar Ajax volgens jou die punten gaat laten liggen dan.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:49
Ik denk Groningen uit
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:53
En psv gaat met dit voetbal wel alles winnen? Ik zie hun eerder punten verspelen dan Ajax eerlijk gezegd
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:58
Die kans is ook aanwezig. Dus daarom dat ik ook aangeef, als psv alles wint., dat ik ervan uit ga dat psv kampioen wordt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:09
Als je er 34 wint, ben je ook kampioen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:13
Jij snapt hem!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:53
Lijkt me sterk. Groningen speelt beter in de 2de seizoenshelft maar zeker niet groots, wij verdiende daar ook de overwinning dus Ajax gaat de punten daar wel pakken. Laatste wedstrijd kon wel eens belangrijk worden, kijken wie er dan het beste met de druk om kan gaan. Ik zie Ajax in ieder geval wel kampioen worden dit jaar.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:00
Groningen is inderdaad niet groots. Maar na een verre uitwedstrijd van hoogniveau in de CL. Naar het hoge noorden om een stroeve pot te spelen. Ik zie het daar eventueel wel gebeuren. Ajax heeft al eerder laten zien daar moeite mee te hebben.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:03
Ajax heeft dit seizoen regelmatig tegenstanders dol gespeeld en Groningen lijkt mij een te nemen horde. Ik hou het op 0-5, jij zegt 1-1 ofzo dus?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:05
Ja ik denk dat het een gelijjspelletje wordt. Omdat ajax vermoeid is in combinatie met mentale omschakeling van wedstrijden. Maar als ajax daar vroeg scoort, dan gaan ze hem ook wel makkelijk winnen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:08
Ijdele hoop in mijn ogen. Ajax heeft juist bewezen dat het vrijwel iedere Nederlandse ploeg de wil op kan leggen. Daarnaast weten we niet hoe het dinsdag loopt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:09
Dat hebben ze inderdaad bewezen. Maar ook dat ze soms van die "domme" uitglijders te maken. En hier zie ik er ook een potentiële in, al moet ik zeggen als Groningen net zo speelt als nu tegen Heerenveen. Dan wordt het helemaal niks.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:11
Dat bedoel ik, Groningen heeft potentie maar is verre van groots.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:13
Klopt, laten we zeggen: hoop sterft als laatste. En met padt hebben ze een prima keeper
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:16
Ja je moet wat hè
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:38
Ik kijk al niet eens meer, Dit groningen is echt kansloos. Het is anti voetbal wat ze spelen, alleen maar op eigen helft verdedigen en kansloze lange ballen naar voren. Bah. Dan kijk ik liever een filmpie.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:39
Luukie klinkt hopeloos maar hij wil er toch de moed in houden. Lang ongeluk.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:40
Niet lullen Luuk, gewoon voetballen voor 3 punten, doelsaldo is history. Misstap Ajax en het is feest.
Vind ik leuk
markie +3201
zondag 14 april 2019 om 15:02
En jij denkt dat psv bij w2 en az even wint. 🤣
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:06
Yep. Nou is het geen doelsaldovoetbal meer maar driepuntenvoetbal.
Vind ik leuk
markie +3201
zondag 14 april 2019 om 15:15
Dat doet psv al het hele seizoen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:22
Met resultaat dan toch.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:43
3/4-1 voor bij rust? Die heeft teveel ballen op z’n kop gehad volgens mij. Toch maar die kids met een helm laten voetballen voortaan dan krijgen we minder van dit soort uitspraken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:24
De kinderen in jullie regio krijgen vanaf de geboorte met de zuignap toch al allemaal een helmpje op ? Grootste inteeltpercentage van Nederland. Heb jij vliezen tussen je vingers of tenen ?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:26
Ik ben geboren in Nijmegen, maar leuke poging hoor.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:37
Grote regio dus
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:39
Zeker
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:40
Skon. Ik hoop dat jullie erin blijven.
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 14:43
Ja de druk wordt er niet minder op. Publiek heeft er ook al geen vertrouwen meer in. Loopt allemaal volgens het GROTE Ajax zn wensen. Zijn weer een stap dichterbij. Zonnige tijden zijn weer terug in de hoofdstad. Zoals het hoort. Voor goed voetbal moet je niet in Brabant zijn. Daar kun je beter naar Guus met zn zachte G gaan. Ook in het gloeilampen stadion.
🛠

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:44
Zo ist Luuk gewoon 4 potjes winnen en de schaal gaat weer op een parkeerplaats op de terugweg van Alkmaar overhandigt worden aan je
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
zondag 14 april 2019 om 14:50
Jullie kunnen vast goedkoop een schaaltje pakken bij La Plache langs de snelweg.
Dat is denk ik de enige schaal die jullie dan kunnen krijgen
Vind ik leuk
035 +1104
zondag 14 april 2019 om 15:07
Woon jij in Nerja tegenwoordig?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:08
nee , een stukje verder richting portugal waarom?
Vind ik leuk
035 +1104
zondag 14 april 2019 om 15:10
Lees weinig van je laatste tijd. Dacht even dat je in de grotten zat.😊
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:11
druk druk druk gehad
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:25
En een ban 😂
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:25]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:51
nee hoor dat denkt iedereen maar dat was niet het geval
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:55
Giftnix gij zot al bij 50.000 stoppe wittenog ?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:56
ik ben blij dak van dat punten gezeik af ben witte da?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:58
Heb er ook ak eens 16.000 ingeleverd en heb echt niet slechter geslapen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:46
Suc6 daarmee.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:51
dank je
Vind ik leuk
DumBfries +108
zondag 14 april 2019 om 14:44
Niet alleen vandaag. Dat je vroegtijdig in de beker en CL bent uitgschakeld, zegt me dat het er voetballend gezien niet helemaal uitkomt. Wanneer je dan maar 1x pw een wedstrijdje hoeft te spelen en dat al moeite kost..dan ben je gewoon geen kampioenswaardige club.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:44
Ze hebben ook pech. Scheidsrechters moeten de Jong en Lozano zeker 5 strafschoppen geven. De Jong loopt maar om zijn moeder te roepen en die helpt ook niet.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:56
Zegt Henk en Ria Huilie
Vind ik leuk
Watzijnwij +291
zondag 14 april 2019 om 14:45
Hoezo vandaag zo'n dag? Het is al de hele tweede seizoenshelft inspiratieloos. PSV heeft een inspirator nodig. Van Bommel is dat niet.
Vind ik leuk
leozao +2689
zondag 14 april 2019 om 14:46
Ik zou hier kleinerend op kunnen reageren, hetgeen ik niet doe. Wanneer je beide clubs hebt zien voetballen, dan spreken de feiten voor zich
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:51
beiden 74 punten
Vind ik leuk
leozao +2689
zondag 14 april 2019 om 16:53
Maar wij hebben zoveel goeie doelpunten gemaakt!.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:56
heeft vooralsnog niet meer punten opgeleverd
Vind ik leuk
leozao +2689
zondag 14 april 2019 om 16:57
Zorgt er wel voor dat we bovenaan staan :-)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:58
kwestie van tijd .... kan volgende week zo maar weer anders zijn
Vind ik leuk
MagicFeeling +4727
zondag 14 april 2019 om 14:48
De Jong kopt teveel en dat blijkt wel uit het feit dat ie wartaal uit slaat. 3-1/4-1 voor? Het had ook makkelijk 0-2 kunnen staan..
Vind ik leuk
leozao +2689
zondag 14 april 2019 om 14:51
Gewoon goed weekend voor ons aller Ajax. (als je wilt mag je jezelf er toe rekenen, hoeft niet)
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:53]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:55
Iedereen die logisch nadacht, die wist wel dat PSV geen 7-0 of 8-0 score neer kan zetten na de winterstop. Dat de media daar dan ook de hele week over praat is leuk, maar dat heeft verder niets met PSV te maken.
Vind ik leuk
leozao +2689
zondag 14 april 2019 om 15:05
Dus de eerste seizoenshelft boven hun stand geleefd?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:11
Dat zou kunnen. Zou ook kunnen zijn dat ze nu ondermaats presteren. Ik denk een beetje van beide.

16 van de 17 winnen is misschien boven de stand. Hoe het na de winterstop gaat is dan weer eronder.

Wanneer je realistisch bent, dan is de enige reden dat PSV de titel verdient eigenlijk alleen maar omdat ze bijna het hele seizoen bovenaan staan. Dat is dan vervelend dat het vlak voor het einde dreigt mis te gaan. Maar op alle vlakken verdient Ajax de titel veel meer. Qua spel, kwaliteit en Europese prestaties.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:57
Ajax word kampioen denkik... PSV speelt ook niet als kampioenswaardig...
Vind ik leuk
Mari +13311
zondag 14 april 2019 om 14:58
Ajax laat niets liggen, maar dan ook niets.
Of het moet PSV zijn dat knock out gaat.
De Jong moet zich zorgen gaan maken of hij wel topscorer wordt.
In deze vorm zie ik hem een mooie tweede plaats behalen
Vind ik leuk
Patje41 +1221
zondag 14 april 2019 om 15:00
Wat een goedkope strafschoppen dit weekend, ajax en feijenoord hadden er allebei 1 maar die van psv was helemaal een schwalbe zeg!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:00
Dat daar nog over gesproken wordt verbaasd me. Ajax loopt al weken verder uit qua doelsaldo.
Vind ik leuk
markie +3201
zondag 14 april 2019 om 15:00
Ankomende 4 wedstrijden minimaal 5 verliespunten voor dit psv.. Daar heeft niemand een glazen bol voor nodig
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:03
Waarom moet Ajax punten verspelen
PSV die laten de punten liggen en Ajax wordt landskampioen
Tralalalala
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:05
Eigenlijk is het meer dan +12 voordat het op doelsaldo aankomt, laten we er vanuit gaan dat Ajax alles met 1-0 wint dan kom je op +16 dus dan moet Psv de komende 4 wedstrijden met minimaal 4 doelpunten verschil winnen
Vind ik leuk
markie +3201
zondag 14 april 2019 om 16:44
En 1 keer met 5 aangezien Ajax meer doelpunten voir heeft
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5685
zondag 14 april 2019 om 15:06
Laffe Luuk. Misselijk ventje.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1506
zondag 14 april 2019 om 15:08
Als Ajax as zaterdag wint uit bij het lastige Groningen dan zie ik ons aller Ajax kampioen worden.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:09
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:10]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:13
Wat meer zelfreflectie zou je sieren Luuk. We hadden met rust ook gewoon 2 of 3 tegengoals om de oren kunnen krijgen.

Zwakzinnige eerste helft, 2de helft voldoende. Conclusie: 3 punten, en vooral vandaag vergeten en op naar de volgende.

Ps: Mark stop is met dat vededigende gedoe, en speel is met wat meer durf. Het blijft frustrerend om “ het defensieve” blok om het middenveld te zien prutsen omdat het ze aan creativiteit ontbeerd...
Vind ik leuk
leozao +2689
zondag 14 april 2019 om 16:01
Dat zeg ik al heel lang. Ajax heeft soms onnodig punten verspeeld. Daar had PSV van kunnen profiteren. Als ze dit jaar niets winnen, is dat het loon van de angst. Ik had boy van Bommel als een hufter voor ogen, niet als een angsthaas.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:20
De kampioen krijgt de minste goals tegen en verliest de minste wedstrijden, DÁT is de enige echte kampioen...........
Vind ik leuk
Marco S +7093
zondag 14 april 2019 om 15:28
Er kan nog van alles gebeuren..Ajax kan de volgende pot met 2, 4 of 6 nul winnen
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
zondag 14 april 2019 om 16:16
Lekker tijdrekken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:17
Als PSV volgende week net zo speelt als vandaag geef ik ze weinig kans tegen Ado Den Haag. Die doen het goed de laatste weken.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 16:17]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:57
Het spijt me, maar Ajax zal geen punten laten liggen. De treble, wat heb ik er zin in!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws