De Jong 'geraakt': 'Daarom is het ook humor dat PSV nu tijd gaat rekken'

De Jong 'geraakt': 'Daarom is het ook humor dat PSV nu tijd gaat rekken'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 14:38zo 14-04-2019 om 14:38

Laatste update: zondag 14 april 2019 om 15:14zo 14-04-2019 om 15:14

Een van de hoogtepunten van PSV-De Graafschap (2-1) was voor trainer Henk de Jong een moment in de absolute slotfase. De oefenmeester zag hoe PSV tijd aan het rekken was. Vòòr de wedstrijd in Eindhoven werd juist nog gesproken over een monsterscore. 

In de doelsaldorace met titelconcurrent Ajax had de ploeg van trainer Mark van Bommel namelijk veel goals nodig. "Wij hebben terecht verloren, laat dat duidelijk zijn", zei De Jong na de wedstrijd, voor de camera van FOX Sports

"Maar: vier minuten voor rust hadden wij nog een hele dikke kans. Die moet je gewoon maken, dan is het 0-2 en wordt het een heel ander verhaal. De manier waarop we verliezen is zonde. Die verhalen over doelsaldo, 8-0, 9-0, 11-0..."

"Weet je wat ik het mooiste vond? Op het laatst, dat PSV alles terugzet bij een corner, en dan gaat tijdrekken om geen goal tegen te krijgen. Dat vond ik het allermooiste van deze middag. Dat wilde ik graag even kwijt. Het doet namelijk pijn, als mensen zulke dingen zeggen. Een beetje respect voor elkaar."

De Jong neemt zijn collega overigens niets kwalijk. "Van Bommel doet dat niet, ik heb het er met hem over gehad. Het komt niet bij hem vandaan. Ik was er door geraakt. Daarom is het ook humor dat PSV nu tijd gaat rekken. Dat is toch mooi?'

Lees ook: PSV zwijnt, wint nipt van De Graafschap en ziet verschil met Ajax verder oplopen

Poll

Wie wordt kampioen?

(5197 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 14 april 2019 om 14:45
😂😂😂😂😂
Laf en angstig ploegje 😂😂😂😂
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:46]
Vind ik leuk
Snapje? +9855
zondag 14 april 2019 om 14:46
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:49]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:44
We gaan het meemaken tegen Groningen komend weekend..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:05
En volgende week Willem II-PSV. De laatste speelronde Az -PSV. Willem II heeft nog een incentive ook. Als ze winnen van PSV krijgen ze de beker cadeau...
Vind ik leuk
Don en Ad +649
maandag 15 april 2019 om 02:36
Ik gun het Ajax, na zoveel jaren zonder titel.
Vind ik leuk
PRICE +8113
zondag 14 april 2019 om 14:49
Hoera psv wint💪
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:54
PRICE de hele week!

Ajax Excelsior 2-0
PSV De Graafschap 7-0

😂😂😂😂
Vind ik leuk
Psv_joee +125
zondag 14 april 2019 om 14:58
Ajax-Pec 2-1. Psv-Pec 4-0, dus wat is je punt? Iedereen heeft soms een mindere dag!
Vind ik leuk
Kleutje +402
zondag 14 april 2019 om 15:03
Hij bedoelt dat meneer Price liep te verkondigen dat PSV een monsterzege zou neerzetten vandaag en dat Ajax een krappe zege zou boeken. Weer een les voor mensen dat ze beter hun mond kunnen houden.
Vind ik leuk
AVDV +1631
zondag 14 april 2019 om 15:27
Dan moeten Ajacieden ook niet zo hoog van de toren blazen.
Vind ik leuk
Jeroen Water +4497
zondag 14 april 2019 om 15:40
Maar mamma hij deed het eerst😭😭😭
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:42]
Vind ik leuk
AVDV +1631
zondag 14 april 2019 om 21:56
Gelukkig ben ik niet zo 😉
Vind ik leuk
Ajax1980 +18
zondag 14 april 2019 om 15:48
Maar wél het mooiste en beste voetbal spelen plattekar druiloor
Vind ik leuk
Kleutje +402
zondag 14 april 2019 om 16:14
Ik blaas nooit hoog van de toren. Het zijn nog 4 finales, alles is mogelijk. Maar sommige mafkezen scheren iedereen over 1 kam. Kijk zelf eens hoeveel Psvers er hoog van de toren blazen dan en als er op gereageerd word janken ze.
Vind ik leuk
AVDV +1631
zondag 14 april 2019 om 21:57
Het is ook niet specifiek voor jou bedoelt.
Vind ik leuk
Smash +4331
zondag 14 april 2019 om 15:27
En jullie hebben inmiddels weer een grote mond. Tot een aantal weken eigenlijk niemand gehoord. Ajax staat weer bovenaan en de grote bekken zijn week volop aanwezig.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:27]
Vind ik leuk
Alex Koopman +1738
zondag 14 april 2019 om 15:30
Doe normaal kerel, alsof de psv'ers de bescheidenheid zelve waren toen jullie eerste stonden.
Vind ik leuk
Smash +4331
zondag 14 april 2019 om 15:53
Heb ik het niet over. Is ook triest. Het is echter wel frappant, dat jullie nu weer als eerste reageren op PSV onderwerpen.
Vind ik leuk
Ajax1980 +18
zondag 14 april 2019 om 15:50
Het hele seizoen al onder welke mesthoop komt gij vandaan druilboer?
Vind ik leuk
Smash +4331
zondag 14 april 2019 om 15:53
Leer eerst eens Nederlands en kom dan terug met een inhoudelijke reactie.
Vind ik leuk
Ajax1980 +18
zondag 14 april 2019 om 16:41
Kún jij uberhaupt wel lezen of wordt je voorgelezen....
Vind ik leuk
Smash +4331
zondag 14 april 2019 om 17:18
Het is kan.
Het is überhaupt.
Het is word je.

Probeer het eens opnieuw!
Vind ik leuk
Ajax1980 +18
zondag 14 april 2019 om 17:35
Het is verloren
Vind ik leuk
AVDV +1631
zondag 14 april 2019 om 21:58
Vent van bijna 40 en dan hier zo zijn.
Vind ik leuk
Kleutje +402
zondag 14 april 2019 om 16:15
Die hebben een aantal PSVers al het hele seizoen hier, vind je het gek dat er dan nu gereageerd word.
Vind ik leuk
Smash +4331
zondag 14 april 2019 om 16:25
Is ook niet goed.
Vind ik leuk
Ajax1980 +18
zondag 14 april 2019 om 17:36
Het is uitgeschakeld
Vind ik leuk
Ajax1980 +18
zondag 14 april 2019 om 17:37
Leraar nederlands?😩
Vind ik leuk
PRICE +8113
zondag 14 april 2019 om 15:49
Ik laat me nu ook nog zien😁📢
Vind ik leuk
Kleutje +402
zondag 14 april 2019 om 16:18
En dat siert je jongen, sommige kruipen onder een steen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:30
Klasse dat zou die lafbek van een holadijee ook moeten doen. Hij kan een voorbeeld aan jou nemen.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 16:31]
Vind ik leuk
PRICE +8113
zondag 14 april 2019 om 16:02
Mijnheer Price was is en blijft optimistisch. Mocht ajax kampioen worden dan felicitaties aan hun.
Wordt het PSV dan vier ik feest.
Vind ik leuk
Z020 +16
zondag 14 april 2019 om 15:13
@Psv_joee PSV - De Graafschap 2-1 en Ajax - De Graafschap 8-0. PSV heeft wel vaker een mindere dag!
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:13]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:15
Hahahahahaha . Ben jij dat Dumfries?
Vind ik leuk
DeanJayden +13708
zondag 14 april 2019 om 15:22
PSV heeft na de winterstop enkel slechte dagen! Wees gewoon eerlijk dat het kut gaat in Eindje
Vind ik leuk
PRICE +8113
zondag 14 april 2019 om 16:03
Het gaat stroef. Nieuwe olie in de motor en filters vervangen voor de wedstrijd tegen ADO
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:32
ADO gaat het psv lastiger maken dan de graafschap.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:24
Die mindere middagen zijn niet meer op een hand te tellen, het ziet er niet uit wat psv laat zien.
Vind ik leuk
PRICE +8113
zondag 14 april 2019 om 16:08
Juist kan nog alle kanten op. Nog 12 punten in 't spel te halen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:59
Het punt is dat PSV heel veel doelpunten moet goedmaken tov Ajax. Dat gebeurt nu helemaal niet
Vind ik leuk
PRICE +8113
zondag 14 april 2019 om 15:49
Klopt toto verkeer ingevuld😁
Vind ik leuk
PRICE +8113
zondag 14 april 2019 om 20:30
Price zijn voorspellingen komen Niet uit maar ben wel blij met 3 punten
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:57
Erg knap, had ik niet verwacht 😎
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:46
Groningen doet niet voor PSV onder, dat speelt ook als een stel nietsnutten.
Vind ik leuk
PRICE +8113
zondag 14 april 2019 om 16:05
Groningen gaat punten pakken thuis volgende werk(mag ik toch op hopen) en als ajax die wint dan is het wel gespeeld en is ajax kampioen. Zo zie ik het. Groningen Ajax laatste moeilijke op papier voor Ajax.
Bij winst ajax kampioen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:06
Vergeet dat maar, bevriende club die maakt het Ajax niet moeilijk anders halen ze hun verhuurde spelers terug.

Ajax win in Groningen en PSV moet het nog maar zien tegen ADO.
Vind ik leuk
PRICE +8113
zondag 14 april 2019 om 21:12
Zeg toch Groningen laatste obstakel bij winst felicitaties aan jullie
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:22
Die winst is vrij zeker als bevriende club. Als ik ADO tegen AZ zie dan kon PSV weleens de deksel op de neus krijgen en helemaal als ze met de instelling van vandaag het veld in gaan....wat was dat slecht.
Vind ik leuk
B H +461
zondag 14 april 2019 om 14:54
Ben benieuwd dinsdag
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:06
Ik ook en vlieg morgen naar Turijn.
Vind ik leuk
LukaB +640
zondag 14 april 2019 om 15:03
Wat hoop ik dat jullie kampioen worden🙏
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:32
Ajax kampioen, wint de beker en Willem II Europa in met de groeten van Frenkie.
Vind ik leuk
Wim Horst +1236
zondag 14 april 2019 om 15:05
en dit wil net als Ajax het goed doen in de CL volgend jaar! ja en ik wil de Lotto winnen, en ik denk dat ik meer kans maak
Vind ik leuk
Kleutje +402
zondag 14 april 2019 om 15:12
Echt he, thuis met 2-1 winnen van de nr. 16. Erge is nog dat ze denken dat Ajax nog wel een keer punten gaat verspillen, zou best kunnen hoor maar dit armoedig PSV minimaal nog 1x.
Vind ik leuk
PRICE +8113
zondag 14 april 2019 om 16:07
PSV krijgt er wel van iedereen van langs. 't jonge ze zijn gewoon totaal uutvorm. That's all, heeft niks met laf te maken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:34
Uit vorm is een overtrokken conclusie, spelers als Viergever, Schwaab, Hendriks maar ook Rosario en Zoet hebben niet het niveau. Rosario tegen de Graafschap vandaag stond naar kabouters of zo te kijken. Er zit totaal geen creativiteit in PSV.
Vind ik leuk
PRICE +8113
zondag 14 april 2019 om 21:38
Ben eerlijk naar jouw, ik was vandaag in 't stadion het was DRAMATISCH.
De Graafschap supporters zongen constant was echt 't leukste van de wedstrijd.
PSV per week slechter. Dramatisch 😬😬😬
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:40
Sommige spelers hebben niet het niveau wat je na moet streven.
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1486
zondag 14 april 2019 om 15:26
Moet je weer provoceren! #kut voetbalorimeur pak ajacieden ook eens aan! Deze reactie is totaal niet inhoudelijk en alleen provocerend bedoelt
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:37
Gaan we nu ook al schelden tegen VP. Eerst je eigen spelers uit fluiten en nu een website uitschelden. Frustratie ziet diep calimero. Weet je hoe dat komt? Het loopt niet, ze voetballen laf en vermaken jullie totaal niet en ze hebben geen zelfkritiek. Want zelf als het publiek ontevreden is zeggen jullie spelers het zijn een paar die aan het zeiken zijn.
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1486
zondag 14 april 2019 om 17:21
Schrijf je dit soort onnozele inhoudsloze provocatieve teksten voor likes want die krijg je ook al niet eens?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:35
Zielig verhaal knul, eerst volwassen is een optie hoor!
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7214
zondag 14 april 2019 om 14:47
Ja lachen, heeft hij ook verteld dat PSV veel meer kansen had en een penalty voor de Jong had verdiend?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:49
Penalty voor de Jong?

😂😂😂
Vind ik leuk
RodeKaart +587
zondag 14 april 2019 om 15:03
Partijdige varjax was wel heel duidelijk vandaag, als je ziet waar feyenoord gister een penalty voor krijgt... en dan dit geen penalty vinden ?? Leg het mij maar uit.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:11
je noemt het varjax en haalt dan aartsrivaal Feyenoord als voorbeeld 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
Vind ik leuk
RodeKaart +587
zondag 14 april 2019 om 15:16
De arbitrage was wel heel erg duidelijk tegen psv vandaag, of heb jij een andere wedstrijd gezien ?

Je kan de situatie waarin luuk de jong wordt vastgehouden vandaag uit 16 hoeken bekijken, en in alle hoeken zie je overduidelijk dat dit onregelementair vasthouden is en dus een panalty. Veel duidelijker wordt het niet, we kunnen die var net zo goed opdoeken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:19
Voor het gemak even de niet gegeven penalty toen de ligt werd vastgehouden vergeten??? Kansloos.....
Vind ik leuk
Eenbanaan +68
zondag 14 april 2019 om 15:25
Zeikerd
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:16
Die gasten worden helemaal leip hahahaha
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:37
Bijzonder verhaal, Lozano wordt niet eens geraakt en krijgt een strafschop en als hij toch geraakt is, is dat op zijn bovenbeen hoe kan hij dan last van zijn enkel hebben?
Vind ik leuk
Wim Horst +1236
zondag 14 april 2019 om 15:12
de penalty van lozano was al niet verdient, maar versiert!
Vind ik leuk
RodeKaart +587
zondag 14 april 2019 om 15:18
De speler had zijn 2e gele kaart verdient , lindhout heeft er vandaag alles aan gedaan om de graafschop in de wedstrijd te houden. 5 minuten extra tijd, waar die die vandaan haalt weet niemand.
Vind ik leuk
Wim Horst +1236
zondag 14 april 2019 om 15:26
zoals zo vaak voor PSV, die thuis fluiter heeft alles wat omviel van PSV beloont met een vrije trap, belachlijk
Vind ik leuk
RodeKaart +587
zondag 14 april 2019 om 15:54
Jij hebt de wedstrijd niet gekeken, of je snapt het niet helemaal.
Vind ik leuk
Wim Horst +1236
zondag 14 april 2019 om 16:13
neem jij jezelf wel serieus, heb jij wel gekeken? dan alleen met een PSV bril op, want die PSV spelers vielen als rijpe vruchten, en weer een vrije trap voor die prima donna s
Vind ik leuk
RodeKaart +587
zondag 14 april 2019 om 16:17
Kijk de eerste 20 minuten even terug en beweer dan nogmaals dat de graafschop geen gele kaart had moeten krijgen voor de 3 overtredingen gemaakt op bergwijn. Met je ajax bril .
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 16:17]
Vind ik leuk
Wim Horst +1236
zondag 14 april 2019 om 19:58
nee dat vindt ik niet
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:07
Juist Wim
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:50
Hoeft hij niet te zeggen. Hebben jullie ze overlopen? Alsnog op zoek naar smoesjes om zo n ploeg als de Graafschap niet met een dikke nederlaag naar huis te sturen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:55
Huilie huilie. En jullie een onterechte penalty hebben gehad... Jezus was psv slecht eerste helft en dat maar met 1 wedstrijd in de week. En dan die commentator nog zeggen jah rosario heeft ook al 24 wedstrijden gespeelt in de basis. Zozo
Vind ik leuk
John Garp +5427
zondag 14 april 2019 om 14:55
Je hebt gelijk hoor, PSV is gewoon een fantastische club en verdient het om met dit ijzersterke, maar vooral o zo aantrekkelijk voetbalspel, ieder jaar weer afgetekend kampioen te worden.
Het is jammer dat de Nederlandse tak van de maffia, genaamd de KNVB, er toch dikwijls een stokje voor steekt.
En ook deze wedstrijd zal weer de hele wedstrijd over gaan, het gerucht gaat dat Messi en co-auteur Ronaldo een boek gaan uitbrengen met als titel 'had ik maar voor Eindhoven gekozen'.

Echt, Tjoep, het was weer een jaloersmakende wedstrijd, en natuurlijk werd je ploeg alweer veel te kort gedaan.
Vind ik leuk
Ajax1980 +18
zondag 14 april 2019 om 21:29
Whoehaha ik ga stuk!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:00
Knappe prestatie hoor tjoeppie .
PSV had meer kansen tegen de Graafschap ,en wint tegen deze europese topclub met 2-1 .
Ik denk dat PSV de champions league kan winnen , want als je van de Graafschap kan winnen , kun je van iedereen winnen .....
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7214
zondag 14 april 2019 om 15:04
De hoofdstedelingen winnen natuurlijk altijd van de Graafschap. Nou ja, bijna altijd 😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:08
Ik ben niet voor de hoofdstedelingen , dus mij heb je niet met deze opmerking .
Ik ben wel heel blij dat ik niet voor PSV ben in ieder geval , je zou maar elke week naar dat laffe anti voetbal moeten kijken .
Bijna elke ploeg in de ED speelt aantrekkelijker voetbal als PSV .
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7214
zondag 14 april 2019 om 15:15
Je komt gefrustreerd over, zit er iets dwars? Droom je snachts ook over PSV?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:18
Haha, JIJ bent gefrustreerd. Lees eens terug, je gaat als een gek tekeer. Overal happen.

Nee, de rest is gefrustreerd. Man, man man.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:20
Waarom zou ik ???
Ik ben voor Leeds United , en die spelen in de championship .
En daar is het gewoon elke wedstrijd genieten , niet goed maar wel leuk om naar te kijken .
Toch droom ik wel eens van PSV hoor knul .
Als ik niet kan slapen zet ik een wedstrijd van PSV op , dan val ik binnen 10 minuten in slaap ....
Vind ik leuk
RodeKaart +587
zondag 14 april 2019 om 15:56
Eerst psv uitmaken voor anti voetbal en dan vervolgens je favoriet club leeds united noemen... ik waardeer je clubliefde maar het voetbal van leeds is natuurlijk nog verschrikkelijker om aan te zien.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:09
Heb jij ooit een wedstrijd van Leeds gezien , of baseer jij jouw stelling op het feit dat ze in de Championship spelen ???
Het zal wel weer het laatste zijn .
Leeds united speelt in ieder geval niet met 2 of 3 controlerende middenvelders , en proberen in ieder geval aan te vallen .
En misschien moet je eens een keer een wedstrijd uit de championship bekijken voordat je komt praten , die wedstrijden zijn vaak een stuk aantrekkelijker als de wedstrijden uit de ED
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:40
Ook alweer zo een standaard reactie. Wees blij met die topwedstrijd van je club. Was de mooiste wedstrijd van het jaar.
Vind ik leuk
John Garp +5427
zondag 14 april 2019 om 15:16
Dat iemand van de voetbalhoofdstad zo ver moet graven in de tijd om op een dag als vandaag een glimlach op je eigen hoofd te toveren, doet bij mij vooral medelijden opkomen.

Geniet nou maar gewoon van je zwaarverdiende overwinning, drink er nog eentje op!
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7214
zondag 14 april 2019 om 15:17
Ik geniet van belangrijke dingen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:41
Zoals je frustratie hier in de reacties de vrije loop geven. 😂😂
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7214
zondag 14 april 2019 om 17:54
Ja, omdat we gewonnen hebben. Heel frustrerend.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:16
Hey Tjoepie...

Heerlijk, gewoon heerlijk.
Vind ik leuk
Ajax1980 +18
zondag 14 april 2019 om 17:46
Ga toch heen met je pana
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:47
De Jong heeft helemaal gelijk.

Is eerlijke vent. En terechte opmerking. zwakte van PSV
Vind ik leuk
PRICE +8113
zondag 14 april 2019 om 14:50
Zwak helaas maar hoera psv wint 💪
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:16
Prima toch. Wij staan bovenaan💪
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2611
zondag 14 april 2019 om 14:47
Dus dat was Henk zijn hoogtepunt van de wedstrijd. Hij beseft wel dat hij verloren heeft toch?
Tja, je moet ergens je kick uit halen heh.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:48
De Graafschap gozer... tegen de oh zo goeie club uit Eindhoven.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:48]
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2611
zondag 14 april 2019 om 14:51
Echt joh???
Met alle respect als je hiermee komt als verliezende trainer, toch een heel klein beetje sneu.
Ongeacht welke club je trainer van bent.
Maar hey, what ever floats your boat gozer.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:52
Meer sneu om als nr 2 tijd te rekken tegen de nr 16.
Vind ik leuk
John Garp +5427
zondag 14 april 2019 om 15:00
Anders haal je even iets totaal uit de context en ga je vervolgens lekker verontwaardigd zitten doen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:05
Als je tegen de Graafschap met 2 controlerende middenvelders start , dan ben je pas echt sneu .
Ik heb het nog nooit gezegd hier , en ik ben ook niet voor Ajax , maar ik vind het jammer dat PSV niet verloren heeft .
Het zou pas heel erg triest zijn als deze laffe trainer van PSV , kampioen zou worden .
Vind ik leuk
Kleutje +402
zondag 14 april 2019 om 15:06
Als je dat niet snapt moet je misschien de tekst nog een keer lezen, geeft niet hoor, kwartje valt bij sommige iets later.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 14:54
Wat had dan zijn hoogtepunt moeten zijn? Dat ze verloren hebben?
Vind ik leuk
Vak-T +1946
zondag 14 april 2019 om 14:49
Ik vond de 3 punten het mooiste (en het mooie weer en het bier)....
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
zondag 14 april 2019 om 14:52
Oh het is blijkbaar geen festival om bij PSV te zijn. Anders zou er wel festival bier worden geschonken. Of vind je dat lekker?
Vind ik leuk
Vak-T +1946
zondag 14 april 2019 om 15:15
Festivals houden ze op aqua best..... misschien moet je een keer van je zolderkamertje komen, dan kom je erachter wat een festival Is....
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
zondag 14 april 2019 om 15:41
Sorry maar ik betaal niet mij scheel voor watertje met een uiterlijk van een biertje.

Voor een echte feest dat geef je uiteraard zelf.
Vind ik leuk
Testata +573
zondag 14 april 2019 om 14:51
Fluitend word PSV kampioen, mits de KNVB er alles aan gaat doen om de schaal in Amsterdam af te geven, zoals ze nu al op die weg bezig zijn.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:51
Wat was Psv, vooral in de eerste helft slecht zeg, niet om aan te zien.. Maar goed, gefeliciteerd Psv supporters..
Vind ik leuk
Unitas'59 +86
zondag 14 april 2019 om 15:23
Nou ja gefeliciteerd, ik zat in het stadion. Die tijd krijg ik niet meer terug.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:51
De fans hadden het over een monsterscore. En dat is niet gek, toch? Om Ajax bij te blijven moest er ook met grote cijfers gewonnen worden. Dus dan is het niet gek dat ze het daar over hebbenm
Vind ik leuk
Babelagtig +2659
zondag 14 april 2019 om 14:56
Van bommel had t zelfs over 11-0
Vind ik leuk
Roodbergen +10242
zondag 14 april 2019 om 14:58
Niet gek? In de fase waar psv in zit met slecht voetbal 11-0 winnen? Ja dat is wel gek
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 14 april 2019 om 14:52
Wat moet dat psv zich schamen zeg wat een zwak en treurig voetbal
Vind ik leuk
pos +9963
zondag 14 april 2019 om 14:53
Ach loze kreten als we gaan aan ons doelsaldo werken komt zelden van trainers, spelers of normale supporters af. Dat soort suffe kreten is vooral voor een bepaald slag supporters of analisten. Moet De Jong zich niet zo aantrekken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:53
Tja Henkie tis nou eenmaal niet de fase in de competitie voor gallery play , de keiharde punten tellen nu .
Zorg ervoor dat je dat door hebt als je straks thuis tegen ajax moet , je hebt ze namelijk nog hard nodig
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
zondag 14 april 2019 om 14:55
Je hebt daarvoor nog 2 wedstrijden. De graafschap kan dan al zich veilig hebben gespeeld. Niet echt nodig om dan de punten te pakken
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 14:54
Echt een prachtige vent 👍
Vind ik leuk
JoeyC +4440
zondag 14 april 2019 om 14:54
Het mooiste is dat PSV heeft gewonnen en nog steeds goede kans maakt kampioen te worden. Terwijl afgelopen zomer plek 3 PSV door velen werd gezien als hoogst haalbare.
Ajax gaat minimaal nog 1x punten laten liggen. Aan PSV om daar optimaal van te profiteren.
Vind ik leuk
Roodbergen +10242
zondag 14 april 2019 om 14:57
Jij denkt dat psv met dit spel tegen de nr 16 alle wedstrijden nog wint? 😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:59
Ik lees een paar keer je posts in verschillende topics beste Joey. Natuurlijk kan ajax een keer punten laten liggen, daar heb ik het zelf ook al meerdere keren over gehad. Maar jij ziet dit Psv alle 4 de wedstrijden winnen ? Met Willem2 en Az uit beiden nog op het programma ?
Vind ik leuk
JoeyC +4440
zondag 14 april 2019 om 15:00
99% kans 😉
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:03
Haha je laat me in elk geval lachen. Kan je vertellen dat ik vrij zeker ben dat beiden niet alles gaan winnen. Dan kan ik me bij ajax kant nog een aantal excuses voorstellen maar dit psv word met de week minder. Of mijn ogen moeten liegen maar heb verschillende psv-ers in mijn vriendenkring en hun commentaren, zeker op de behouden tactiek van heer van Bommel, zijn niet mals. We gaan het zien, het worden nog spannende weken
Vind ik leuk
JoeyC +4440
zondag 14 april 2019 om 15:35
Als er slecht wordt gespeeld en er zelfs puntverlies geleden wordt, dan is de trainer nogal vlug de gebeten hond.
Al snap ik de keuzes van Van Bommel vaak ook niet, hij en zijn team zullen er vast een betere kijk op hebben dan degenen die hier op deze site reageren.
Dat het spannend wordt, dat zeker. Gelukkig heeft PSV goede ervaringen met spectaculaire ontknopingen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:58
Niet alleen hier word er gereageerd, heb ook al verschillende analisten gehoord die zich openlijk afvragen waarom bijvoorbeeld Guti geen minuten meer krijgt
Vind ik leuk
JoeyC +4440
zondag 14 april 2019 om 16:06
Vraag ik me ook af. Ik snap ook niet waarom Rosario er nog steeds instaat bijvoorbeeld.
Maar dat is bij elke club zo. Vooral als er niet gewonnen wordt. Gio en Ten Hag zijn ook al vele keuzes verweten.
Vind ik leuk
Kleutje +402
zondag 14 april 2019 om 15:09
Goede kans?? Heb je de wedstrijd gezien, denk je nou echt dat PSV geen punten meer laat liggen. Spelen thuis tegen de nr. 16 en winnen net met 2-1. Maak je niet druk om Ajax, maar om dat armoedig PsV.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4727
zondag 14 april 2019 om 15:24
PSV gaat ook nog minimaal 1x punten laten liggen.
Vind ik leuk
Mari +13312
zondag 14 april 2019 om 14:54
Heel mooi.
In een posting op een ander artikel refereerde ik hier ook aan.
Wat een genot.
Het is toch niet over, want hij kreeg geel. Ik weet niet op hoeveel gele kaarten hij nu zit, maar straks krijg hij er nog een en dan
en dan is het over en uit.
Vind ik leuk
Roodbergen +10242
zondag 14 april 2019 om 14:55
Goed zo Henk, laat ze maar ff voelen hoe zielig ze aant 'voetballen' waren. Comedy capers met Lozano, de Jong en Dumfries in de hoofdrol
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:55
Top kerel, vandaag genoten van hoe moeilijk we het PSV hebben gemaakt. Resultaat is er niet maar voor het moraal is dit gewoon prima.
Vind ik leuk
leozao +2689
zondag 14 april 2019 om 14:56
Je moet een doelsaldo wegwerken, en gaat tijd rekken. Dan ga je niet meer van je eigen krachten uit, maar hoop je alleen de concurrent punten verspeeld... (boy van bommel was toch een echte "winnaar", heb ik hier zo vaak gelezen)
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:08]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:56
Zolang Bommel blijft vast houden aan twee controleurs op het middenveld, zelfs tegen met alle respect de graafschap thuis dan hoef je geen flitsende wedstrijden te verwachten met grote uitslagen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:01
Maar als wij de kansen afmaken was het alsnog 6-2 geweest zanikkut. In Nederland moeten we eens leren dat als iemand de naam de Jong heeft, het geen god is.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5686
zondag 14 april 2019 om 15:04
Tijd rekken tegen De Graafschap. Deden de lafbekken in Amsterdam, bij 1-1 tegen 10 man, ook al. En dan na afloop huilen dat Ajax met een man minder hetzelfde deed.
Vind ik leuk
Mari +13312
zondag 14 april 2019 om 15:05
Volgens de Jong moest Graafschap met rust 2-0 voorstaan
Volgens de Jong moest PSV met rust 3-1 of zelfs 4-1 voorstaan.
Haha,
die de Jong toch
Vind ik leuk
Degier +2048
zondag 14 april 2019 om 15:06
Goeie vent, Henk de Jong. Zo zouden er veel meer rond moeten lopen in de voetballerij.
Vind ik leuk
Wally g +593
zondag 14 april 2019 om 15:24
Tjadat is het verschil tussen PSV en de graafschap toch met 2-1 winnen al had het ook makkelijk 2-2 kunnen zijn inplaats van 11-0
Vind ik leuk
Marco S +7093
zondag 14 april 2019 om 15:27
Ik vind het ook mooi..
Vind ik leuk
Oud Fluks +1232
zondag 14 april 2019 om 15:37
Jammer dat de Jong zijn ploeg niet langs PSV speelde maar wat een armoe zeg het spel van PSV en wanneer grijpt inderdaad de KNVB niet in bij Lozano met zijn zogenaamde overtredingen op hem want het word echt eens tijd dat alleen al de valpartijtjes met geel worden bestraft want dit slaat echt nergens op en als PSV zo blijft spelen lopen ze echt nog wel tegen verliespartijen op want dit voetbal is niet om aan te zien van Bommel en jou uitspraak van gisteren nou dat was het lachertje van de eeuw !
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:38
Ik zeg altijd al, arrogantie zie je overal.

Als je Psv ziet na de winterstop, en ik zie dan veel Psvers voor de wedstrijd praten over 6-0, 7-0, 8-0, 11-0 enz op wat baseren ze dat? Het spel? de ontwikkeling van het team? Dit zijn dingen waar ze Ajax werkelijk waar om haten, maar ik zie toch echt vaak dezelfde en zelfs nog meer arrogantie bij veel Psv supporters, nu ook weer in topics lees ik dat de platte kar komt en dat de titel al eigenlijk al binnen is🤦‍♂️ echt ooit meer de arrogantie kaart trekken naar Ajax.

Ik zie ook veel supporters van andere clubs op sites op Social media dat de sympathie aangaande een titel naar Ajax gaat, als je Ajax ziet spelen op eigen kracht tegen de top in Europa en dan Psv met drie verdedigende middenvelders naar Ajax ziet komen, tot en met praten over een monsterscore maar dan moeten tijdrekken tegen De Graafschap, daar win je geen voetballiefhebbers voor je mee.

En verder moet Ajax naar zichzelf kijken, wedstrijd per wedstrijd hier geen praatjes over dat de titel al binnen is, nee die is pas binnen als die word uitgereikt...
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:40]
Vind ik leuk
Beukenbv +398
zondag 14 april 2019 om 15:52
Henkie Huilebalk was weer geraakt. Begint een beetje op een act te lijken. Het lijkt wel of hij in de overgang is.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
zondag 14 april 2019 om 15:54
Dat was inderdaad vermakelijk....de angst om te verliezen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:09
Tegen ajax durfde psv niet te voetballen, tegen vitesse en de graafschap kon psv niet goed voetballen. En dan zijn er nog steeds mensen die beweren dat psv het meer verdient dan ajax....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:19
Nee, mooier Henk, jij bent een mooi mens, in alle facetten, buiten deze wedstrijd om, gewoon Henk, mensenmens, jij bent in je eentje al warmer dan menig club.
Vind ik leuk
munkikiii +688
zondag 14 april 2019 om 16:26
Pisvee gaat nog punten verspelen bij willem2 en az
Vind ik leuk
leozao +2689
zondag 14 april 2019 om 16:50
Onzin: Bommels kennen geen humor!
Vind ik leuk
Gyrosregime +2758
zondag 14 april 2019 om 17:01
Het is inderdaad niet PSV dat dit soort dingen zegt.. die jongens zijn vrij realistisch en sportief.. ook vind ik dat PSV onterecht veel kritiek krijgt, terwijl men zich moet beseffen dat PSV met dit spelers materiaal het toch bizar goed heeft gedaan en dan helemaal in de eerste seizoenshelft.. vergelijk eens hoeveel geld PSV heeft uitgegeven aan spelers afgelopen seizoen t.o.v. Ajax..
Vind ik leuk
Watzijnwij +291
zondag 14 april 2019 om 17:09
Alle reacties het blijft oorlog tussen Amsterdam ven Eindhoven. Kammer eigenlijk dat er over en weer niet ieys meer respect getoond kan worden. Neem nu Ajax, dat is toch ern wereldprestatie om met zo'n krappe begroting bovenaan te staan...;-) Nee dit is flauw. Alle respect voor Ajax, ma vorig jaar toen niks lukte heeft ten Hag het goed voor elkaar. Mijn club leek op weg nasr ern wat avontuurlijker speelwijze, ondanks de "twer controleurs", maar het spel is echt te voorspelbaar, te weinig variatie en ik zie weinig ontwikkeling in het team. Dit zijn dimgen die nioset geld te maken hebben. Het wachten is op iemand met een duidelijke voetbalvisie en dan heb ik het niet over vn Bommel. Ik weet eerlijk gezegc niet over wie ok het wel heb. Hij hoeft uit Eindhoven of de PSV stal te komen.
Vind ik leuk
Watzijnwij +291
zondag 14 april 2019 om 17:10
O die klote tekst hapert echt om de haverklap.
Vind ik leuk
Caniggia +1264
zondag 14 april 2019 om 17:17
Inderdaad al die To(bb)ppers roepen dat ze me dikke cijfers over de Graafschap heen gaan lopen.En uiteindelijk druipen ze met de staart tussen de benen af jammer genoeg komen ze dan nog net met 3 punten weg.Tegen een ploeg als de Graafschap moet je minimaal voluit gaan.Als dat al niet meer kan dan is het niet best met Psv gesteld.
Vind ik leuk
Geerzz +9
zondag 14 april 2019 om 17:41
PSV word met de week leuker wat een triest clubje is het toch .eerst van Bommel wij kunnen in een wedstrijd 9 keer scoren wat een idioot .dan krijg je een of andere mongool in het publiek in beeld die gele kaart steeds laat zien 😂. Eindhoven koek koek wat een volk 🙈🙈🙈
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:43
Luizenploeg weet heel Europa !
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:08
Gewoon een ploeg uit vorm, waarbij niks lukt en uit angst voor balverlies alles op safe gaat. Dat is tenenkrommend om naar te kijken, maar dat gebeurt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:14
Dumfries gaat een brug te ver, dit kwam niet wel eens voor🙈 Dit is al weken aan de gang en daar kan ook Dumfries niet onderuit. Onder ogen zien heet dit.
Vind ik leuk
Blije +139
zondag 14 april 2019 om 21:29
Dat doen ze al van minuut een die kut club
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws