LIVE-discussie: Advocaat moet puzzelen en doet beroep op Letschert

LIVE-discussie: Advocaat moet puzzelen en doet beroep op Letschert

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 16:02zo 14-04-2019 om 16:02

FC Utrecht begint zondag met Timo Letschert aan de thuiswedstrijd tegen Vitesse. Vorige week ging de verdediger in de rust van het verloren uitduel met ADO Den Haag nog over de schreef, wat hem op een hoge boete kwam te staan.

Dick Advocaat doet zondag 'gewoon' weer een beroep op Letschert, die een plekje heeft gekregen in het centrum van de verdediging. Door het ontbreken van Riechedly Bazoer en Joris van Overeem (beiden zijn ziek) moet de Utrecht-trainer flink puzzelen. Mark van der Maarel en Rico Strieder hebben een basisplaats.

Bij Vitesse ontbreekt vandaag de geschorste Leonid Sloetski op de bank. De Rus wordt vervangen door een landgenoot. Assistent Oleg Yarovinsky is zijn vervanger in de dug-out van Vitesse. Danilho Doekhi heeft een basisplaats gekregen door de schorsing van Maikel van der Werff. Het duel in Utrecht begint om 16.45 uur.

De opstellingen:

FC Utrecht: Jensen; Klaiber, Van der Maarel, Janssen, Letschert, Gavory; Strieder, Gustafson, Van de Streek; Kerk, Bahebeck

Vitesse: Pasveer; Karavaev, Clarke-Salter, Doekhi, Clark; Serero, Bero, Büttner; Linssen, Buitink.

Poll

Wat wordt Utrecht - Vitesse?

(189 stemmen)

Plaats een reactie

InternetHeld +4771
zondag 14 april 2019 om 16:04
Dickie Dik moet gewoon beste 11 opstellen. Als Timo daarbij hoort, moet hij hem opstellen!
Vind ik leuk
OverdOse +1930
zondag 14 april 2019 om 16:12
Als je dickie dik typt krijg je gelijk de "vind naakt dames" troll als eerste reactie🤣🤣
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:05
Hup Vitas! Moeilijk een objectieve voorspelling te doen, hoop uiteraard op 3 punten mee naar Arnhem, we gaan het zo zien..
Vind ik leuk
The Iceman +18173
zondag 14 april 2019 om 16:05
1-3, 2 keer Buitink.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:06
Ik teken er direct veur..
Vind ik leuk
vierde-ster +8823
zondag 14 april 2019 om 16:06
Hup de Graafschap!!! Onee verkeerde topic🙄
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:08
Goed dat Dick de man opstelt die het werk deed in de rust wat hij en zijn staf voorafgaand aan Ado v Utrecht eigenlijk hadden moeten doen.
Vind ik leuk
twentegoal +925
zondag 14 april 2019 om 16:11
ALLE FC TWENTE SUPPORTERS ... proficiat met de terugkeer... wij zullen nooit verloren gaan
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:14
Zielig!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:17
Je mag alle burgers van Nederland wel bedanken, wij hebben allemaal meebetaald aan die terugkeer.
Vind ik leuk
twentegoal +925
zondag 14 april 2019 om 16:22
Wat een lulkoek
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:26
Dacht t niet
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:15
Die Venema hoor ik ook nog maar weinig van.
Vind ik leuk
Mozes24 +1166
zondag 14 april 2019 om 16:59
Als jij het voetbal volgt dan weet je dat Advocaat de jeugd (te) weinig kans geeft. Volgend jaar gelukkig aanvallender voetbal en een trainer die jeugd durft in te passen!
Vind ik leuk
Marco S +7093
zondag 14 april 2019 om 16:15
Goede voetballer die Jules de letschertourette
Vind ik leuk
mexicano +790
zondag 14 april 2019 om 16:19
Vitesse met 10 man vanaf de aftrap, gedurfd...
Vind ik leuk
tikkietoe +6456
zondag 14 april 2019 om 16:21
Ik ben tevreden over de beginopstelling van Advocaat. Dat was tegen ADO, zo zonder Bahebeck wel anders.
Vind ik leuk
twentegoal +925
zondag 14 april 2019 om 16:22
Ach ach
Vind ik leuk
Justin Kees +3659
zondag 14 april 2019 om 16:27
Makkie voor Utreg, tenslotte start Vitesse met 10 man. Toch VP??
Vind ik leuk
John M. +5134
zondag 14 april 2019 om 16:56
Bij VP zijn (is) Clark-Salter twee spelers.
Vind ik leuk
Dicky +687
zondag 14 april 2019 om 18:02
Als je met Büttner start, start je met 10.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1731
zondag 14 april 2019 om 17:23
Gewoon rood voor Janssen.
Vind ik leuk
Justin Kees +3659
zondag 14 april 2019 om 17:24
Nee, gewoon geel...
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1731
zondag 14 april 2019 om 17:28
Had best rood voor mogen geven. Alleen al hoe die inkwam was rood waard en raakte hem ook nog eens lichtjes.
Vind ik leuk
Justin Kees +3659
zondag 14 april 2019 om 17:30
Voor inkomen krijg je geen rood, voor lichtjes raken ook niet...
Vind ik leuk
Vak-DD +12927
zondag 14 april 2019 om 17:27
En toen was de verbinding met de VAR ineens verbroken 🤔
Vind ik leuk
Justin Kees +3659
zondag 14 april 2019 om 17:30
Heb ff de stekker losgetrokken, leek me wel wijs 😜
Vind ik leuk
HansVites +6771
zondag 14 april 2019 om 17:35
Geloof jij het? dat was toch rood.
Vind ik leuk
Justin Kees +3659
maandag 15 april 2019 om 05:27
Geen idee... ik zit in Amerika, niets gezien 😂
Vind ik leuk
pico323 +7887
zondag 14 april 2019 om 17:44
Wat een zuurpruimen bij fox. Vooral Verbeek jonge jonge wat een pessimist is dat. Fox gaat gewoon af met dat trio daar. Geen rode kaart voor Janssen kom op zeg. Triest die drie daar.
Vind ik leuk
Friend +400
zondag 14 april 2019 om 17:49
Waarom niet meteen Emanuelson zou je zeggen , Strieder is nog niet wedstrijd fit , dat zag je meteen .
Vind ik leuk
Friend +400
zondag 14 april 2019 om 17:54
Kerk efkes wisselen jongen .
Vind ik leuk
Dicky +687
zondag 14 april 2019 om 18:01
Duidelijk rood voor de grootste jankerd in Nederland. Maar ja. Vitesse en VAR.
Vind ik leuk
Vak-DD +12927
zondag 14 april 2019 om 18:29
In Zeist hebben ze een hekel aan Vitesse.
Vind ik leuk
pico323 +7887
zondag 14 april 2019 om 18:08
Toch wel triest om te zien dat Sturing niets meer te zeggen heeft. Twee Russen die geen diploma’s hebben leiden dit elftal deze wedstrijd. En waar is Hofs?
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 18:09]
Vind ik leuk