'Droomtransfer lonkt voor Diemers: Duitse en Belgische interesse in middenvelder'

'Droomtransfer lonkt voor Diemers: Duitse en Belgische interesse in middenvelder'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 20:49zo 14-04-2019 om 20:49

Mark Diemers maakt komende zomer mogelijk een toptransfer. De middenvelder van Fortuna Sittard staat in de belangstelling van clubs uit Duitsland en België.

Dat meldt Voetbal International. Diemers staat sinds vorig jaar zomer onder contract bij Fortuna, maar zijn Limburgse avontuur blijft mogelijk beperkt tot één seizoen. VI weet dat Duitse en Belgische clubs Diemers willen hebben. SC Freiburg zou belangstelling hebben in Diemers. Een afvaardiging van de nummer dertien van Duitsland was zaterdag aanwezig bij het duel met VVV-Venlo (1-1).

Diemers is met vijf doelpunten en zes assists bezig aan een sterk seizoen in Sittard. De club staat veertiende in de Eredivisie en gaat zich waarschijnlijk handhaven. Het aandeel van Diemers daarin is groot.

Diemers heeft bij Fortuna nog een contract tot de zomer van 2021. 

Poll

Is Diemers goed genoeg voor de Bundesliga?

(1008 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 14 april 2019 om 20:51
Niks bijzonders. Komt tenslotte niet uit de ajax school.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4315
zondag 14 april 2019 om 20:52
Als Fortuna kan cashen, is dat goed voor het Nederlands voetbal. Kunnen ze daarna een speler huren van Ajax.
Vind ik leuk
Pancev +1410
zondag 14 april 2019 om 21:21
En die speler is de zoon van Lambert, oud-handballer?
Vind ik leuk
GaoYao +6021
maandag 15 april 2019 om 07:46
Nee, ik ken zijn vader.
Lekker in de Duitse competitie spelen en verder ontwikkelen.
Vind ik leuk
pos +9963
zondag 14 april 2019 om 21:51
Net als Schuurs dus ?
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4315
zondag 14 april 2019 om 22:23
Die is Ajax nu aan het omscholen.
Vind ik leuk
Smithsonian +45243
zondag 14 april 2019 om 22:28
Wtf heeft ajax nou weer hiermee te maken?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:51
Lekker naar Freiburg. Leuke club, alles beter dan Belgie toch. Prima leven in Freiburg, beetje genieten ook van Oktoberfest in Duitsland. Allemaal niets mis mee.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 20:53]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:02
Johan, ik zweer 't uit de grond van me hart.
Vind ik leuk
RenW +5756
zondag 14 april 2019 om 21:08
Wat moet je daar buiten oktober dan?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zondag 14 april 2019 om 20:53
Ik kan de interesse begrijpen, doet het gewoon goed en is een van de smaakmakers. Vind ze sowieso wel een leuk elftal hebben.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 21:48
Zeker weten...paar jaar geleden waren ze ten dode opgeschreven...heel knap hoe die Turk het voor elkaar heeft daar...dikke 👍
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 21:48]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zondag 14 april 2019 om 22:06
Die heeft het heel goed voor mekaar.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
zondag 14 april 2019 om 20:58
Leuk voor die jongen. Prima competities.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1594
zondag 14 april 2019 om 21:04
Dat zou voor zo"n jongen natuurlijk geweldig zijn.
Vind ik leuk
mcmodd +28779
zondag 14 april 2019 om 21:04
Fantastisch, 60 % van de mensen hier denken dat Diemers in de Bundesliga mee zal kunnen. Toen hij bij FC Utrecht wegging werd hier nog gezegd dat hij slechts goed zou zijn voor de keukenkastjesstrijd, toen nog de bierliga, en dan nu dit. Dat noemen we een voorbeeld van groei. We leren ervan dat we mensen, ook en vooral jonge mensen, nooit moeten afschrijven. Ook elkaar wegzetten is zoiets, als je elkaar niet kent doe je dat al te makkelijk. Als je iemand zelf eens ontmoet, dan is vaak die diepgang er ineens wel. Oog in oog beledigen we minder, je kunt letterlijk je gezicht verliezen als dat daadwerkelijk een gezicht heeft gekregen.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 21:06]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:02
100% gelijk mcmodd. Wie is een ander om te zeggen wat je wel of niet kunt.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
maandag 15 april 2019 om 05:55
"Die ander "? : Johan Derksen en v.d. Gijp bijvoorbeeld, die worden massaal bekeken.....
Vind ik leuk
mcmodd +28779
maandag 15 april 2019 om 09:20
Die worden alleen maar massaal bekeken omdat ze erop uit zijn te beledigen, ofwel vooral een afwijkend standpunt in te nemen omdat afwijken zo grappig lijkt te zijn. Ik heb deze mensen nog nooit horen zeggen dat ze ergens even over na moeten denken, alvorens met een oordeel te komen. Daar zijn ze ook niet op uit.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
maandag 15 april 2019 om 09:28
Dat ben ik ook wel gedeeltelijk met je eens, maar frappant is natuurlijk wel dat het verreweg het meest populaire voetbal programma is.
Er is dus een gigantische behoefte aan dit soort amusement
bij voetbal minnend Nederland.......het zijn helden en de wereld vergaat als er 1 van de trap valt ha ha ha
Vind ik leuk
mcmodd +28779
maandag 15 april 2019 om 09:40
Het gevaarlijke van heldendom is veelal dat het gebaseerd is op verering van gewone mensen die iets uitzonderlijk presteren. Hier is die verering gebaseerd op borrelpraat en iedereen weet jeus wel dat het vaak gewoon anders zit dan wordt voorgesteld. Dat maakt het lachwekkend en dat valt altijd goed. Er zijn nog steeds te weinig programma’s die het lachen van de mensen als doel hebben.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:05
Doet het leuk bij Fortuna maar komt
absoluut te kort voor de bundesliga.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:06
Goed ingekocht van Fortuna, paar miljoentjes winst verkopen.
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 21:07
Leuk voor zo'n jongen. Jaartje eredivisie en dan wat hogerop. Net als het GROTE Ajax ook steeds hogerop gaat. Maar dan anders😉


🛠
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:11
Heeft zich afgelopen jaren goed ontwikkeld. De hand van Sandor.
Hoop dat voor een dik bedrag verkast want dan vangen wij nog wat aan opleidingsvergoeding 😉
Vind ik leuk
Wilhelmus +596
zondag 14 april 2019 om 21:20
Ik vind Diemers echt een goede voetballer.. zou prima passen bij clubs als AZ, Vitesse of Utrecht. Dat hij voor duitsland en de poen kiest snap ik wel
Vind ik leuk
Fc uuuuu +467
zondag 14 april 2019 om 21:27
Bij utrecht kwam hij juist te kort nu bij fortuna zit ie beter op zn plek.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:20
Ja als dit soort (goede) spelers de eredivisie ook al gaan verlaten, blijft er wel heel weinig over om van te genieten
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:38
3 miljoen euro is een goede prijs voor Fortuna Sittard!
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
maandag 15 april 2019 om 05:59
Ooooooh, die 3 miljoen is voor het hele team !? ik dacht al.......
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:54
Leuke goede speler voor middenmoot.
Meer ook niet hoewel ik verwacht dat hij nog beter kan met beter voetballende spelers om hem heen
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1504
zondag 14 april 2019 om 21:58
Mooie competitie de Duitse dus Freiburg gelijk doen.
Vind ik leuk
FSCeara +9570
maandag 15 april 2019 om 02:32
Strik erom en ik breng hem persoonlijk voor een goede prijs.leuke speler maar heeft zich met uitspraken niet gekiefd gemaakt bij ons. Hopelijk handhaven we ons en kan dit geld geinvesteerd worden komend seizoen
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
maandag 15 april 2019 om 05:57
Wie is er wel gekiefd dan bij jullie ?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:47
Jorrit is een Fortunees🔰
Vind ik leuk
JohanLeo +807
maandag 15 april 2019 om 03:28
Ik vind het een aardige speler, echt niet slecht maar... geen toonbeeld van talent en klasse.
Ik vind hem meer een type harde werker die niet te beroerd is om de mouwen op te stropen.
Past dus eigenlijk erg goed bij FEYENOORD!
Hij hoeft niet veel te kosten en Japie Stam schoolt hem wel bij.
Dan kunnen ze hem met winst verkopen aan een club als Anderlecht
Vind ik leuk
Couto76 +1268
maandag 15 april 2019 om 08:49
Die komt in de 2e Bundesliga nog niet mee ...
Vind ik leuk
Janste +405