'Aderlating voor Juventus: Chiellini mist ook returnwedstrijd tegen Ajax'

'Aderlating voor Juventus: Chiellini mist ook returnwedstrijd tegen Ajax'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 21:08zo 14-04-2019 om 21:08

Laatste update: zondag 14 april 2019 om 21:15zo 14-04-2019 om 21:15

Volgens berichten uit Italië hoeft Ajax ook dinsdag geen rekening te houden met Giorgio Chiellini. De Juventus-captain is onvoldoende hersteld van zijn kuitblessure en lijkt opnieuw toe te moeten kijken vanaf de zijlijn.

Chiellini raakte twee dagen voor de eerste wedstrijd tegen Ajax geblesseerd. Hij werd in Amsterdam vervangen door Daniele Rugani, die ook in Italië naast Leonardo Bonucci zal staan, zo is de verwachting. Dat is een grote meevaller voor Ajax, want Chiellini is de aanvoerder van Juventus. Vorige week woensdag werd het 1-1 in de Johan Cruijff Arena.

Tegenover de afwezigheid van Chiellini staat de absentie van Nicolas Tagliafico (geschorst) en mogelijk die van Frenkie de Jong. De middenvelder raakte zaterdag geblesseerd aan zijn hamstring en is voor dinsdag nog een twijfelgeval. Wel reist de middenvelder met Ajax mee naar Italië. Daar zal worden besloten of hij kan spelen.

Plaats een reactie

Testata +573
zondag 14 april 2019 om 21:09
Ojee dat is een aderlating.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
zondag 14 april 2019 om 21:17
Zonder hem wordt het ook 2-2.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:18
Dat is gunstig, die verdediging was niet best in de JCA.
Vind ik leuk
PRICE +8108
zondag 14 april 2019 om 21:31
Okee dat is een aderlating. 2
Vind ik leuk
AFCA9 +786
zondag 14 april 2019 om 21:09
Fantastisch nieuws voor Ajax!, minder voor Chiellini ofc!
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 21:10]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:15
Dinsdag pizza dag. :)
Vind ik leuk
vierde-ster +8822
zondag 14 april 2019 om 21:24
Eetze👍
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:25
ja jullie ook,dat is waar ik bedoel :)
Vind ik leuk
PRICE +8108
zondag 14 april 2019 om 21:30
Wordt macaroni dinsdag
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:32
Ik vind je wel erg vaak op mij reageren ?
Vind ik leuk
PRICE +8108
zondag 14 april 2019 om 21:35
Puur toeval, ik zoek er niks achter, jij misschien. Koekkoek komt wel vaak koekkoek om de hoek gekoekkoekt. Mooi toch.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:37
koekkoek
Vind ik leuk
1313 +13073
zondag 14 april 2019 om 21:35
Love in the air?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:25
Juve kan niet afwachten die moeten ook, wachten ze wel af en Ajax scoort vlak voor tijd dan moet je als Juve alles opgooien met alle gevolgen van dien.
Vind ik leuk
AjaxSneek +350
zondag 14 april 2019 om 21:09
Top
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:10
Kan een slok op een borrel schelen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:38
Die borrel krijg ik wel na afloop, morgen naar Turijn en donderdag pas terug.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:52
Zekers. Supervet, heel veel plezier!!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:54
Zal wel lukken, dank u!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:58
Lijkt me ook ja. Ach, ik ben de beroerdste niet.
Vind ik leuk
SantiagoErik +2444
zondag 14 april 2019 om 23:37
Goede reis, veel plezier en succes⚽👍😀
Vind ik leuk
BBB +47
zondag 14 april 2019 om 21:11
Zou mooi zijn !
Vind ik leuk
Pindarots +1485
zondag 14 april 2019 om 21:11
Verstandige jongen 😁
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:13
Hij heeft de ziekte v Ramos.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zondag 14 april 2019 om 21:13
Dat is jammer voor 'm, fenomenale verdediger.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:53
Eens. Ongekend deze vent. Kan verdedigen als de allerbeste. Na De Ligt en Tagliafico uiteraard.
Vind ik leuk
Mr bien +8961
zondag 14 april 2019 om 21:16
Goed nieuws Hopelijk is het zo.
Zeiden ze ook over Ronaldo en die deed ook gewoon mee
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
zondag 14 april 2019 om 21:22
Cr7 gewoon wat harder aanpakken dit keer misschien valt ie dan geblesseerd uit
Vind ik leuk
Mr bien +8961
zondag 14 april 2019 om 21:24
Maar die scheids is nogal tegen nl clubs. Zagen we laatst tegen Bayern wedstrijd las die totaal niet. .
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
zondag 14 april 2019 om 21:25
Klopt eng ventje die scheids
Vind ik leuk
Mr bien +8961
zondag 14 april 2019 om 21:26
Zal mij niks verbazen als Juventus om die scheids heeft gevraagd bij de uefa
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
zondag 14 april 2019 om 21:28
Niet naar jou bedoeld hoor maar de echte mr bien
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
zondag 14 april 2019 om 21:27
Als hij fluit moet ik eerlijk gezegd altijd aan jou naam denken.hij heeft zo'n mr bien face
Vind ik leuk
Mr bien +8961
zondag 14 april 2019 om 21:28
Hahaha mr bean fluit nog beter dan deze Franse stokbrood
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
zondag 14 april 2019 om 21:30
Bean idd door jou naam raak ik in de war hahaha😁
Vind ik leuk
Mr bien +8961
zondag 14 april 2019 om 21:31
Hahahaa vernoemd naar Bientje
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:16
Mooi meegenomen. Ik volg die competitie niet maar als ik de verhalen moet geloven is het een eenmanstanker
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 21:19
Nou we staan al met een been in de halve finale. Smerig voetballertje. Kan ie op Ronnie zn schouder straks uithuilen. Voor 150 miljoen gehaald (toch?) om CL te winnen. Huh de arrogantie. Kijk dat het GROTE Ajax nou arrogant overkomt. Eindhoven huilt waar het eens heeft gelachen. Zonnige tijden zijn in de hoofdstad weer aangebroken voor de komende jaren.


🛠
Vind ik leuk
Jandieze +1192
zondag 14 april 2019 om 21:26
Het GROTE Ajax wint alleen van real of Juve als die hun big players missen? Het blijven verknipte resultaten.
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 21:28
Wat jij wil Jantje. Kan ik mee leven hoor. Soms zit het mee. We don't care


🛠 jou waarschijnlijk wel😀
Vind ik leuk
Nilsinno +978
zondag 14 april 2019 om 21:35
😂😂😂goeie grap
Vind ik leuk
Gilze +1324
zondag 14 april 2019 om 23:55
Jantje pak nog een borreltje azijn
Vind ik leuk
jochempje +4803
maandag 15 april 2019 om 00:38
Ziehier de Calimero waarvan je wist dat hij op zou duiken.
Vind ik leuk
Jandieze +1192
maandag 15 april 2019 om 07:44
Jood Jochempje en zijn eeuwige gevecht tegen feiten.
Vind ik leuk
jochempje +4803
maandag 15 april 2019 om 10:03
Nee hoor. Het is geen geheim dat jij een echte Calimero bent.
Vind ik leuk
Emnu +8289
maandag 15 april 2019 om 08:18
Zoals PSV alleen maar kon winnen van Ajax zonder De Ligt, bedoel je?
Vind ik leuk
Jandieze +1192
maandag 15 april 2019 om 08:23
Dat scheelde idd veel. Zo zie je maar, het ontbreken van 1 of 2 bepalende spelers maakt wel degelijk een verschil. Al ligt dat feit erg gevoelig in Amsterdam
Vind ik leuk
Boeyakasha +270
maandag 15 april 2019 om 09:00
Kijk als je verliest en dat zonder de Ligt dan kigt het daaraan logisch. Win je en ontbreken er 1 of meerdere toppers bij je tegenstander heb je gewoon fantastisch gespeeld.
Vind ik leuk
Emnu +8289
maandag 15 april 2019 om 09:54
Het leuke in deze echter, is dat je Ajacieden eigenlijk nooit hierover hoort en half Nederland (geloof me, niemand daarbuiten) loopt te piepen dat Ajax het zo makkelijk heeft in de CL.

Afgunst is zo kleinzielig.
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 21:20
Die is er gewoon bij.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:24
Heb je hem gesproken?
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 21:41
Jazeker ze willen jullie van de wijs brengen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:31
Chielini non parla Olandese
Vind ik leuk
Emnu +8289
zondag 14 april 2019 om 21:25
Ja, tribune.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:20
Hoppa
Vind ik leuk
Het Brein +4908
zondag 14 april 2019 om 21:20
Ik hoop dat Frenkie kan spelen, veel belangrijker!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:23
Dat kan inderdaad een grote meevaller zijn
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:25
Het zit ook niet echt tegen dit seizoen. Dan volgend seizoen maar weer.

Ik blijf hoop houden.
Vind ik leuk
Emnu +8289
zondag 14 april 2019 om 21:26
😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:25
Juve-Ajax 1-1. Ajax wint na strafschoppen
Vind ik leuk
Blueman +1122
zondag 14 april 2019 om 21:26
Straks wint Ajax van geluk door alle blessures bij de tegenstanders nog de Champions League ook!
Vind ik leuk
Jandieze +1192
zondag 14 april 2019 om 21:27
Kan. Tot nu toe nog geen serieuze topclub in goeie doen getroffen of zonder blessures van bepalende spelers. Feit.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
zondag 14 april 2019 om 21:30
Krijg je straks misschien wel Tottenham. Missen die Kane... Zo kan je door blijven gaan :)
Vind ik leuk
Jandieze +1192
zondag 14 april 2019 om 21:33
Is toch waar? Tottenham met of zonder Kane is nogal een verschil. Real zonder Ramos en Vinicius is nogal een verschil .
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
zondag 14 april 2019 om 21:34
Ja. Bij Ajax speelt Nico niet mee. Is ook een sterkhouder. :)
Vind ik leuk
Jandieze +1192
zondag 14 april 2019 om 21:38
Emre Can doet ook niet mee. En Chielini is toch net iets groter dan Tagliafico
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
zondag 14 april 2019 om 21:40
Maar voor Ajax wel een hele belangrijk schakel. Juve heeft nog steeds veel meer kwaliteit op het veld en al helemaal op de bank.
Vind ik leuk
RenW +5756
zondag 14 april 2019 om 22:59
Dat je die galbak nog antwoord geeft.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:32
Niet met elkaar te vergelijken
Vind ik leuk
jochempje +4803
maandag 15 april 2019 om 00:40
Ajax heeft alle topwedstrijden (op Juventus na) het zonder Veltman moeten stellen. Feit. Jouw stompzinnig verhaal doodeenvoudig met een stompzinnig verhaal gecounterd.
Vind ik leuk
Jandieze +1192
maandag 15 april 2019 om 07:43
Veltman afficheren als topper. Dat is pas stompzinnig.
Vind ik leuk
Emnu +8289
zondag 14 april 2019 om 21:35
Is dit de grootste preventieve Calimero opmerking van t jaar?

Hier, hij’s voor jou.
Gefeliciteerd, je hebt m verdiend.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
zondag 14 april 2019 om 21:29
Prima
Vind ik leuk
Cruise +79
zondag 14 april 2019 om 21:29
Ik vond die vervanger , Rugani, het afgelopen woensdag i.t.t de verwachting helemaal niet slecht doen dus of dit nu meteen een meevaller is valt nog te bezien; Ronaldo die moet afhaken voor a.s dinsdag zou wel een slok op een borrel schelen is maar is helaas niet aan de orde !
Vind ik leuk
Gerardovic +221
zondag 14 april 2019 om 21:29
Ik had liever Chielini gezien voor het Ajax spel, die rugani kon zich meer dan prima staande houden tegen snelle spelers. Bonucci had ook problemen met de snelheid en het druk zetten, zou van hetzelfde laken een pak zijn met Chielini dus voor juve goed dat hij er niet bij is en voor Ajax kut. De Jong wordt ook lastig denk ik, ook al zegt iedereen uit voorzorg / stelt niet zoveel voor blabla; die kan echt nog niet spelen dinsdag. Ook al was het nog zo licht, onmogelijk. Niet gerouleerd kost je de halve finale CL, erg jammer allemaal. Zaterdagavond voetballen, zondag beetje herstellen - maandag vliegen en dan verwachten fit aan de aftrap te staan? Zonder Nico maar verder wel compleet en volledig fit hadden we echt een goede kans gehad. Nu zie ik het alles bijelkaar allemaal erg somber in. Halve finale champions league zo weggegooid door gewoon niet te rouleren. Snap het echt niet, met een gemixte a en b garnituur had je Excelsior ook verslagen. Jaja, wss kampioen ik weet het wel; halve finale - finale of miss zelfs wel winnaar CL was een zoveel grotere prestatie geweest.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1505
zondag 14 april 2019 om 21:29
Ajax moet er vol voor gaan as dinsdag.en dan zien we wel of we door gaan of niet.
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 21:30
Die chiellini heeft wel echt een GROTE Ajaxneus he? ✡
🛠

Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 21:30
Die chiellini heeft wel echt een GROTE Ajaxneus he? ✡
🛠

⚒ net als ik👃🏻
Vind ik leuk
Pelemaradona +1816
zondag 14 april 2019 om 21:32
Achteraf gezegd liever Chiellini dan CR7..
Vind ik leuk
Franciscus +218
zondag 14 april 2019 om 21:33
Heerlijk voor jullie, maar het garandeert niks, maar dat begrijpen de spelers ook wel.
Vind ik leuk
Spiegel +11606
zondag 14 april 2019 om 21:34
Goed nieuws voor Ajax. Vond zijn vervanger woensdag een van de slechtste op het veld.
Vind ik leuk
Gerardovic +221
zondag 14 april 2019 om 21:55
Achterstevoren gekeken of zat er een spiegel voor?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:36
Maakt niet uit, al pak je de beste 11 spelers ter wereld, dit spelletje speel je met een team en als ik heel eerlijk ben zie ik niet 1 ander team bij de laatste 8 die net zo goed functioneert als team, als geheel, zoals wij doen.

Kortom, die 5e zit praktisch al in onze pocket! ;-)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:39
Niet om het een of ander maar.. Tagliafico en de Jong gaan jullie missen.. Zijn dat dan geen aderlatingen..
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1505
zondag 14 april 2019 om 21:47
De jong gaat het redden.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
zondag 14 april 2019 om 21:42
Rookgordijn
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:44
Wat sneu. Dat wordt uren woelen in bed.
Vind ik leuk
Sonneillon +964
zondag 14 april 2019 om 21:52
ik ben toch heel erg benieuwd wat voor geheime dienst ajax heeft dat telkens de aanvoerder van de tegenstander niet mee doet??
Vind ik leuk
Isakson +700
zondag 14 april 2019 om 21:56
Opa Chielini
Vind ik leuk
Gerro +9595
zondag 14 april 2019 om 22:00
Met of zonder chiellni hoop ik dat het een een abslolute top wedstrijd word waar de klasse er van twee kanten van afdruipt maar dan uiteindelijk wel met Ajax als winnaar.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 14 april 2019 om 22:37
Mooi klote als die chiellini niet meedoet die ouwe gek
Vind ik leuk
Tjeentje +297
zondag 14 april 2019 om 22:43
Al die afwezige, ik voorspel een eenvoudige 4-0 overwinning voor juve, oorzaak - onderschatting en Amsterdamse arrogantie...
Vind ik leuk
BT410 +438
zondag 14 april 2019 om 23:00
Hoort dit geen breaking news te zijn?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1816
zondag 14 april 2019 om 23:02
Tagliafico is bijna bij alle goals van Ajax in de Cl betrokken,Al is het geen directe pas maar een of andere gewonnen duels waardoor Ajax kon scoren...
Hij is Superbelangrijk,Belangrijker dan De Jong..
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
zondag 14 april 2019 om 23:02
Nou prima, misschien heeft Ronaldo nog een zere teen?
Vind ik leuk
AFP +3717
zondag 14 april 2019 om 23:11
Ajax moet gewoon Ajax zijn als altijd met mooi voetbal en veel druk dan komt het wel goed met of zonder Chiellini.
Vind ik leuk
JohanLeo +807
zondag 14 april 2019 om 23:34
Lullig voor de Oude Dame, maar een geweldige opsteker voor onze Godenzonen!
De rematch zou nu wel eens een walk over kunnen worden.
De halve finale ligt nu voor het grijpen want Ronaldo is ook uit vorm en was gezien zijn frustratie duidelijk behoorlijk geschrokken van het (hoge) niveau van ons AJAX!
Vind ik leuk
Tarcotsira +916
maandag 15 april 2019 om 00:02
Welke frustratie ? Juventus was gewoon content met deze uitslag hoor….
Vind ik leuk
Gilze +1324