Nijland: Ik hoop dat de supporter die dit gedaan heeft wordt opgepakt

Nijland: "Ik hoop dat de supporter die dit gedaan heeft wordt opgepakt"

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 21:51zo 14-04-2019 om 21:51

Bas Nijhuis dreigde de wedstrijd tussen sc Heerenveen en FC Groningen in het Abe Lenstra Stadion te staken vanwege onrust rond het uitvak. Een supporter gooide voorwerk in een vak met Heerenveen-supporters, waar ook kinderen aanwezig waren.

Er ontstond vervolgens onrust op de tribune, waardoor Nijhuis de wedstrijd dreigde te staken, vertelt Groningen-directeur Hans Nijland aan RTV Noord. De algemeen directeur kreeg mee wat er speelde en haaste zich vanaf de tribune naar beneden. "Vlak voor rust zag ik dat het helemaal misging. Daarop besloot ik naar beneden te gaan", zegt hij.

"Scheidsrechter Bas Nijhuis vertelde me dat als het nog een keer zou gebeuren, de wedstrijd definitief gestaakt zou worden. De KNVB zal hier nog wel op terugkomen en dat is ook terecht. Ik hoop dat de supporter die dit gedaan heeft wordt opgepakt."

Heerenveen-persvoorlichter Marco Heerschop laat aan RTV Noord weten dat de supporter geïdentificeerd is. De beelden die zijn gemaakt liggen bij de politie. 

Lees meer over:EredivisieFC Groningen

Plaats een reactie

zondag 14 april 2019 om 21:52
Wat een idioot met dat vuurwerk. Poging tot moord, opsluiten die handel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:54
Straffen KNVB, doen jullie bij Feyenoord tenslotte ook.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:55
Los daarvan is het gewoon een of andere deb*** die gewoon lekker achter het tralies moet worden gezet.
Vind ik leuk
Toppert +1903
zondag 14 april 2019 om 22:04
Daar kan je ook wel vanuit gaan, want Groningen heeft al een voorwaardelijke straf te pakken voor een thuiswedstrijd vanwege vuurwerk afsteken, dus het zou mij niet verbazen als er nu een uitwedstrijd zonder publiek volgt.
Vind ik leuk
Mr. O +1712
zondag 14 april 2019 om 22:12
Feyenoord moet altijd extra gestraft worden, hoe dan ook.
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 22:18
Nog meer?
Vind ik leuk
Mr. O +1712
zondag 14 april 2019 om 22:32
En meer... 😄
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 22:46
Ongelofelijk!
Ik voel een heksenjacht aan komen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:43
Is al een straf om naar 010 te moeten kijken
Vind ik leuk
RenW +5757
zondag 14 april 2019 om 22:29
Daarom wordt vuurwerk dus verboden.
Vuurwerk kan leuk zijn, maar is jammer genoeg altijd in handen van doorgesnoven randdebielen.
Vind ik leuk
Slayerized +2343
zondag 14 april 2019 om 22:46
Ik zou het op prijs stellen als je m’n moeder er buiten laat.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 06:29
Lijkt mij niet dat dit vuurwerk uit de supermarkt is.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:55
N mega donder in z’n donder douwen en aansteken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:55
Als je brandbare kleding aan hebt is het levensgevaarlijk, sowieso levenslang een stadion verbod.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:58
als extra straf:elke wedstrijd van zijn club in heerenveen kleding{verplicht} de straten in grunn of waar hij dan ook woont laten schoonmaken trekt hij iets uit van de kleding 1jaar verbod erbij op.
Vind ik leuk
Bossie020 +6603
zondag 14 april 2019 om 22:04
Wat een primitieve sanctie.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:11
wellicht maar voor wie dan ook een helse straf haha stel dat jij in een shirt van je rivaal een straf moest doen..
Vind ik leuk
komoanFC +3094
maandag 15 april 2019 om 07:35
Dat kan je iemand niet aan doen. Dan kunnen we beter de doodstraf weer invoeren. 😉
Vind ik leuk
Jef Stam +88
zondag 14 april 2019 om 23:45
Alle kleding is brandbaar
Vind ik leuk
OverdOse +1930
maandag 15 april 2019 om 00:27
Ook een adamskostuum🤪
Vind ik leuk
FC Treurwilg +8542
zondag 14 april 2019 om 21:58
Werden die van die Groningse ventjes uit een Heerenveen-vak gehaald, waarop uit het uitvak een brandende fakkel werd gegooid. Echt zeldzaam debiel.
Vind ik leuk
Gerro +9595
zondag 14 april 2019 om 22:39
VP rept van voorwerk?
Vind ik leuk
Balls +377
zondag 14 april 2019 om 23:32
Poging tot moord is wat overdreven he... poging toebrengen zwaar lichamelijk letsel zal t wel worden. En uiteraard niet meer dan terecht. Aanpakken die gestoorde!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 23:35
Was misschien wat overdreven idd, maarja helemaal kleine kinderen kunnen er wel van omkomen.
Vind ik leuk
OverdOse +1930
maandag 15 april 2019 om 00:26
Moord is overdreven, poging tot zware mishandeling is wel mogelijk
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6058
zondag 14 april 2019 om 21:56
Voorwerk ook echt. Allemachtig.
Vind ik leuk
Eimersweide +9630
zondag 14 april 2019 om 21:58
Vuur ik naar bed ga neem ik nog een pilsje
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 22:19
Ik ook😊
Vind ik leuk
phritzzz +4449
maandag 15 april 2019 om 06:41
Toch niet voor t werk?!
Vind ik leuk
Me! +353
zondag 14 april 2019 om 22:55
Gelukkig liet ie achterwerk thuis!
Vind ik leuk
TonS +61
zondag 14 april 2019 om 21:57
Die kerel opsluiten, Tbs met dwangverpleging, das geen supporter maar een zwakzinnige idioot
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1506
zondag 14 april 2019 om 22:01
Gelijk levenslang stadionverbod geven ben je er gelijk van af.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:02
Zal wel een behoorlijke straf worden

Ajax mocht toen na de bekerfinale tegen pec ook geen fans meneren naar Urk uit 😂😂😂
Vind ik leuk
Tarcotsira +917
zondag 14 april 2019 om 22:02
Ze moeten niet zo overdrijven vroeger gebeurde dit wekelijks toch, net zoals kwetsende spreekkoren we zijn de goede weg op wat dat betreft...
Vind ik leuk
Bosmeister +1196
zondag 14 april 2019 om 22:51
Naja, ik ben supporter van de Grumneger FC en voor dit soort akkefietjes en het baggitaliseren ervan schaam ik me kapot! Je moet er toch niet aan denken, ga je lekker een potje voetbal kijken met je kinderen, krijg je dergelijk idioterie op je dak. Je zus man, ik had liever 3-0 om de oren gehad dan dit soort onsportief gedonder. Ik hoop vooral maar dat er geen gewonden zijn gevallen. En voor degene die het nodig vond überhaupt vuurwerk mee te nemen en vervolgens aan te tonen waarom het verboden zou moeten worden: Dikke domme sjomp, ik hoop dat je er spijt van hebt.
Vind ik leuk
Slayerized +2343
zondag 14 april 2019 om 23:06
Er zijn 182 doden gevallen. En 7 miljoen gewonden. Er was in Friesland nog nooit zo’n hoge ambulancedichtheid geweest.
Vind ik leuk
Bosmeister +1196
maandag 15 april 2019 om 08:46
Beste Slayerized, normaal ben ik groot liefhebber van jouw bijdragen op dit forum. Je hebt een gezonde dosis humor en gezond verstand.

Op dit onderwerp vind ik een meerjarig stadionverbod echter op z'n plek. Ik begrijp dat je vind dat het overdreven wordt. Ik vind daarentegen dat het in gevaar brengen van je medemens, in dit geval ook nog eens kinderen, weerzinwekkend is en niet goed te praten valt en serieus aangepakt moet worden.
Vind ik leuk
Slayerized +2343
maandag 15 april 2019 om 09:11
Ik druk mij verkeerd uit, ik vind het namelijk walgelijk om met vuurwerk te gooien.
Vind ik leuk
Koeien +4223
maandag 15 april 2019 om 08:56
euhww? misschien wat minder metal luisteren?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 18:57
ik had liever ook gewonnen zondag.. maar gelukkig was het maar een Groninger die hopelijk zijn seizoenskaart de komende tijd niet kan gebruiken. De duels tegen Groningen en Cambuur zijn "de wedstrijden". Zonde dat enkele idioten nu voor een buscombi zorgen, dat gun ik de 1190 echte Groningers niet.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 22:03
Waarom ben je bij Groningen een gek en is het bij Feyenoord lachen als er vuurwerk is?
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7214
zondag 14 april 2019 om 22:04
Of in het uitvak in Eindhoven, vorig jaar.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 22:05
Was daar ook zoiets of gewoon vuurwerk aanwezig?
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7214
zondag 14 april 2019 om 22:07
In de kampioenswedstrijd. Vuurwerk gooien doe je niet, maar gekken heb je bij elke club. Ja, ook bij mijn club.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 22:10
Ja, maar ik vraag me af waarom het in zo'n situatie erg is, terwijl gewoon vuurwerk afsteken in het stadion volgens heel veel mensen leuk is.
Dat is juist verboden omdat zoiets ook per ongeluk mis kan gaan.
Vind ik leuk
RenW +5757
zondag 14 april 2019 om 22:33
Per ongeluk, het gaat fout omdat dat vuurwerk in het bezit is van doorgesnoven debielen. Die weten niet wat ze er mee doen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 22:37
Dan is het toch een ongeluk?
Vind ik leuk
RenW +5757
zondag 14 april 2019 om 22:40
Klopt, maar je moet ongeleide projectielen niet in handen geven van ongeleide enz. enz.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 22:57
Vind ik ook. Daarom snap ik het enthousiasme ook niet.
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 22:20
Ik snap hem niet.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 22:30
De reacties bij 'sfeerverhogend' vuurwerk zijn heel positief, terwijl dat net zo goed mis kan gaan. Dat vind ik vreemd.
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 22:43
Oké, kijk ik heb geen moeite met fakkels in de fanatieke vakken. Meestal staan die mensen er allemaal achter.
Ik vind het anders worden als ze die fakkels brandend in andere vakken zouden gooien of vuurpijlen af zouden steken.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 22:48
Ik wel. Het hoeft maar één keer verkeerd te gaan en je hebt een potentiële ramp. Het is 2019, doe maar een leuke lichtshow.
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 23:06
Dat kan ieder zijn mening.
En als je bang bent voor een ramp, dan moet je heel veel zaken gaan verbieden.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 23:31
Zoals?
Vind ik leuk
Stranger +7052
maandag 15 april 2019 om 17:18
Autorijden.
Giftreinen.
Roken.
Drinken.
Moshen
Stagediven.
Crowdsurfen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
maandag 15 april 2019 om 17:21
Vind je dat serieus vergelijkbare dingen?
Vind ik leuk
Stranger +7052
maandag 15 april 2019 om 17:42
Het kunnen allemaal rampen veroorzaken.
De ene meer dan de ander, maar toch.
Ik denk dat iemand in een auto zwaardere en bij meerdere personen letsel kan veroorzaken dan een wat fakkels in een fanatiek vak.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
maandag 15 april 2019 om 18:01
Oke, ik vind het echt op geen enkele manier vergelijkbare dingen.
Vind ik leuk
Stranger +7052
maandag 15 april 2019 om 20:27
Ik ook niet maar het levert wel levensgevaar op.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
maandag 15 april 2019 om 20:32
Toch vind ik het risico van iemand die rookt niet vergelijkbaar met het afsteken van brandbare dingen in gebouwen met veel mensen en kans op brand.

Dat auto's gevaarlijk zijn vinden we trouwens als samenleving ook. Daarom hebben we beperkende regels zoals dat je een rijbewijs nodig hebt. Of dat elke auto aan bepaalde eisen moet voldoen.
Daarnaast vind ik het heel discutabel of je met een auto snel meer schade aanricht dan met brand in een voetbalstadion.
Vind ik leuk
Stranger +7052
maandag 15 april 2019 om 20:36
Hoeveel keer is er brand in een voetbalstadion ontstaan door fakkels en hoeveel doden vallen er door auto's?
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
maandag 15 april 2019 om 20:39
Dat lijkt me geen eerlijke vergelijking.
Dan zou ik toch gaan voor hoeveel doden in totaal door branden in voetbalstadions door fakkels tegenover hoeveel verkeersdoden door auto's.
Vind ik leuk
Stranger +7052
maandag 15 april 2019 om 20:42
Ook goed, maar ik kan me weinig branden in een stadion door fakkels voor de geest halen.
Er is ooit brand geweest in de euroborg maar dat was toiletpapier.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
maandag 15 april 2019 om 20:49
Ja, het was heel flauw, want ook dan zijn de verkeersdoden waarschijnlijk ruim in de meerderheid. Alleen vond ik de groepen nergens op slaan :p

Ik denk alleen dat bij auto's ook een soort afweging gemaakt wordt voor hoe belangrijk ze zijn. Zonder auto's valt Nederland een beetje stil.
Maar daarom vond ik het ook allemaal niet echt vergelijkbare dingen en daarom vind ik ook niet dat ze, ondanks dat ze allemaal gevaarlijk zijn, allemaal dezelfde regels zouden moeten hebben.
Vind ik leuk
Stranger +7052
maandag 15 april 2019 om 21:04
Mijn lijstje was/is ook flauw.
Je kunt namelijk al die zaken niet met elkaar vergelijken.
Het is net welke prioriteiten ieder voor zich belangrijk vindt.
Ik vind de fakkels wel leuk en sfeerverhogend en zie of wil geen nadelen zien.
Iemand de het niets vind ziet meer nadelen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
maandag 15 april 2019 om 21:17
Ik vond het al vrij onredelijk voor iemand die mensen heel beleefd om een degelijke argumentatie vraagt :p

Ik vind het op zich best leuk, maar met pech breekt er brand uit en dan heb je meteen een groot probleem. Het is 2019, doe een leuk lichtshowtje, doe buiten het stadion iets met vuur in een open ruimte, maar binnen met vuur spelen vind ik onverantwoord.
Vind ik leuk
Stranger +7052
maandag 15 april 2019 om 22:40
Zelfs de meest beleefde mensen,zijn soms irritant onredelijk ;-)
Dus daar ben ik met al mijn fouten echt geen uitzondering op.

En ik begrijp je argumentatie volledig en als ik verantwoordelijk zou zijn, zou ik het ook misschien wel niet willen.
Vind ik leuk
RenW +5757
zondag 14 april 2019 om 23:01
Daarom, verbieden en optreden.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:24
Bij Feyenoord ben je ook een debiel. Alleen de zogenaamde ‘’echte’’ supporters vinden het leuk. Het overgrote deel zit in de rook en ergert zich dood.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 22:30
Oke, gelukkig. Dat bleek niet uit de reacties op VP.
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 22:45
Huhm bij mij in het vak. Wat rond mij heen zit is vind het wel mooi en ergeren zich niet😊
Maar wij zitten dan ook op D.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7214
zondag 14 april 2019 om 22:03
Schandalige actie. Het stadion uittrappen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:05
Waarom zou het erger zijn als er ook vrouwen en kinderen in het vak aanwezig waren? Zijn wij mannen dan echt helemaal niet belangrijk? Emancipatie werkt maar 1 kant op?

Vuurwerk in een vak met mensen gooien is gestoord, wie er in dat vak zitten veranderd werkelijk niets aan de zaak.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2028
zondag 14 april 2019 om 22:08
Eens
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 22:09
Ik denk dat je het verkeerd ziet. Vrouwen en kinderen worden hier gezien als zwakker en kwetsbaarder. Eigenlijk nog steeds als dat ze 100 jaar geleden al zeiden 'vrouwen en kinderen eerst'.
Hier is dus eerder sprake van weinig tot geen emancipatie dan doorgeslagen emancipatie.
Relax, jij bent ook gewoon belangrijk :p
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 22:23
Nou ik moet zeggen, terwijl ik je toch wel aardig vind, in een noodsituatie zal ik toch eerder een vrouw van 20+ redden dan jou of zo,n snotneus van een jaar of 10.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 22:33
Ik ben ook voor vrouwen en kinderen eerst. Ik vind het alleen gek dat er sprake zou zijn van doorgeslagen emancipatie als er juist op dat vlak hetzelfde wordt gedacht als voordat die emancipatie begon.
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 22:47
Zwakke geslacht en sterke mannen😂
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 22:49
Alsof mannen tevreden zouden zijn als de dames riepen 'mannen en kinderen eerst' :p
Vind ik leuk
Stranger +7052
maandag 15 april 2019 om 17:44
Sommige wel😊
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 23:23
Het punt is dat emancipatie maar 1 kant op werkt. Mannen en vrouwen zijn anders en hebben daardoor hun eigen voordelen en nadelen.

Echter emancipatie is wel degelijk door aan het slaan, geen vrouw die dit soort voordelen van het vrouw zijn wil opgeven. Ook zijn er een hoop problemen die puur mannelijke problemen zijn waar ik geen vrouw ooit voor heb zien opkomen.

Emancipatie is een vrouwen dingetje, wij mannen moeten alles maar accepteren.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook voor vrouwen en kinderen eerst, maar tegenwoordig kun je als man niks goeds meer doen. Kijk eens naar reacties onder dat spuit filmpje van de politie tijdens Ajax - Juve, het meeredeel vindt het terecht, want een man die naar het voetbal gaat is per definitie een hooligan en dus verdient ie het om nat gespoten te worden.

Probeer alleen even aan te geven hoe hypocriet deze wereld aan het worden is.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 23:31
Dat het op sommige punten doorslaat kan heel goed kloppen.
De reacties heb ik niet gezien, maar reacties onder filmpjes zijn nooit doordacht, dus dat geloof ik ook direct.

Alleen dit geval, waar vrouwen en kinderen de zwakke en te beschermen groep zijn, net als lang geleden al het geval was, lijkt me een bijzonder slecht voorbeeld van doorgeslagen emancipatie.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 23:34
Nee, je begrijpt het niet, dat is een oude, traditionele waarde waar ik ook voorstander ben.

Daar ligt niet de doorgeslagenheid in. Het is alleen wel hypocriet als je steeds roept om gelijkheid dat je dan je eigen privileges (zoals vrouwen en kinderen eerst) niet wilt opgeven.

Maar goed, never mind, haha.
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
zondag 14 april 2019 om 23:39
Oh, als je dat bedoelt zou ik daar nog wat meer over nadenken. Ik snap de gedachte, maar het is niet zo dat alle vrouwen dat eisen. Of vrouwen dat überhaupt eisen. Vrouwen en kinderen eerst wordt geroepen door mannen, niet door vrouwen.
Bovendien heb je tegenwoordig genoeg vrouwen bij de politie, het leger, allemaal vrouwen die absoluut niet zitten te wachten op het 'privilege' vrouwen en kinderen eerst. Dus ik denk niet dat je gedachtes daarover helemaal terecht zijn.

En als je er voorstander van bent, waarom zou het dan opgegeven moeten worden?
Vind ik leuk
Slayerized +2343
zondag 14 april 2019 om 22:54
20+? Dus ook een incontinent omaatje?

Perverseling....
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 23:08
👍
Alleen de selectie doe ik ter plekke.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 23:18
"Vrouwen en kinderen worden hier gezien als zwakker en kwetsbaarder."

Van kinderen kan ik het deels nog begrijpen, zeker als ze heel jong zijn, maar vrouwen zwak en kwetsbaar? Dat geloof je zelf niet toch?
Vind ik leuk
#Keizerout +50395
maandag 15 april 2019 om 00:15
Ik bedoel met 'worden hier gezien' in het voorbeeld.
In het voorbeeld worden ze als zwakker en kwetsbaarder gezien.

Ik denk wel dat mannen over het algemeen fysiek steviger zijn dan vrouwen.
Vind ik leuk
Slayerized +2343
zondag 14 april 2019 om 22:52
Je hebt gelijk. Zeg maar in welk vak je zit met vrouw en kind dan gooi ik heel genderneutraal naar jou een knettererwt en naar moeders en kindlief een paar emmers ongebluste kalk.

Ik ben fan van Sunny Bergman.
Topkerel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 23:33
Ik ben niet van de genderneutrale shit, dat maak jij er van. Ik vind dat hypocriete gedoe van wijven alleen een beetje genoeg geweest.

Emancipatie gezeik, vrouwen die wel de privileges willen die mannen hebben, maar hun eigen privileges niet willen opgeven, dus wel de lusten van emancipatie maar niet de lasten.

Want wees eerlijk, als je echt vindt dat mannen en vrouwen gelijk zijn en gelijk behandeld moeten worden dan zou je toch ook moeten vinden dat vrouwen een klap van een man moeten kunnen krijgen als ze iets doen waarvoor een man wel gewoon een klap verdient?

En nee, ik ben niet een voorstander van het slaan van vrouwen, tuurlijk niet, ik ben juist voor de oude waardes waar vrouwen en kinderen inderdaad eerst gaan, maar ik wil alleen maar even aangeven hoe hypocriet het allemaal is, want gelijkheid willen ze helemaal niet.
Vind ik leuk
Slayerized +2343
zondag 14 april 2019 om 23:35
Het was maar een grapje. Je hebt ergens een punt.
Vind ik leuk
phritzzz +4449
maandag 15 april 2019 om 07:04
Ik snap je redenering niet. Je vult in en veralgemeniseert gigantisch door te stellen dat vrouwenemancipatie betekent dat vrouwen meer rechten willen en hun eigen reeds verworven priveleges niet willen opgeven.
Hoe weet je dat? Ik vind dat nogal een aanname die je verder nergens op baseert.

De meeste feministen die ik ken vinden het niet erg om het oude privelege "vrouwen en kinderen eerst" op te geven.

Maar dit ter zijde hè ;) Het gaat gewoon over voetbal hier.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 07:05]
Vind ik leuk
phritzzz +4449
maandag 15 april 2019 om 07:07
Ik snap je redenering niet. Je vult in en veralgemeniseert gigantisch door te stellen dat vrouwenemancipatie betekent dat vrouwen meer rechten willen en hun eigen reeds verworven priveleges niet willen opgeven.
Hoe weet je dat? Ik vind dat nogal een aanname die je verder nergens op baseert.

De meeste feministen die ik ken vinden het niet erg om het oude privelege "vrouwen en kinderen eerst" op te geven.

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:11
van vrouwen en kinderen blijf je af! Ongeacht welke club ze supporten! Die Idioot die dit aangesticht heeft levenslang verbannen van alle stadions!
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 22:24
Ik vind het anders wel lekker om aan een vrouw te zitten. Wel na toestemming , dat dan weer wel😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:30
Hahaha😂 schriftelijk, mondeling?:p
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 22:35
Mondeling is voldoende.
Maar als ze zelf het initiatief neemt ga ik niet moeilijk doen😊
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:36
Hahaha pas op dat ze niet minderjarig is controleer wel even de ID!
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 22:49
Kut! Maar ik kan je gerust stellen.

Die mij aantrekkelijk vinden zijn veel ouder dan de minderjarige leeftijd.😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 23:00
Dan is het goed!
Vind ik leuk
Slayerized +2343
zondag 14 april 2019 om 23:04
Kut is geen net woord. Voorbips wel. Zo heeft onze geslepen trainer Marianne Pusic van ons mooie fc fraude altijd voorbipssmoesjes als we weer eens naar een voorbipswedstrijd hebben zitten kijken.

Doos kan ook, maar dat klinkt gek: ‘ mijn collega was weer eens te laat, hij had weer een doossmoes, het regende en hij moest fietsen door dat doosweer’.

Dat klinkt niet, vind ik.
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 23:10
Ik bedoelde
Kwalitatief
Uitermate
Teleurstellend
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 23:10]
Vind ik leuk
Slayerized +2343
zondag 14 april 2019 om 23:12
GODDANK!!

Ik was bang dat je het over een zinderende vulva had.
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 23:11
Voorbipsweer ook niet .
Vind ik leuk
Suck r +1036
zondag 14 april 2019 om 22:11
Dat moet je niet hopen. Je moet hem er gewoon uit pikken en nooit meer in een stadion laten.
Vind ik leuk
luccerd +3077
zondag 14 april 2019 om 22:12
Ik hoop van harte dat die kerel een pak slaag heeft gekregen van mede supporters...
Vind ik leuk
Stranger +7052
zondag 14 april 2019 om 22:25
Denk het niet. Die vinden het over het algemeen ook wel weer leuk.
Vind ik leuk
Gerardovic +221
zondag 14 april 2019 om 22:14
Niet opsluiten, zou die held even kennis laten maken met de grootste-sterkste en meest gewelddadige vader uit dat familievak.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:41
Zou eigenlijk een beter aanpak zijn idd.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:58
dombo enkele reis veenhuizen op water en stoet
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 23:02
Die supporter is geen supporter. Maar een waanzinnige idioot en kort eindje verstand. Zwaar straffen met TBS. Hij is het niet waard.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +1227
zondag 14 april 2019 om 23:06
Kijk, dat zijn berichten. De dader is herkenbaar in beeld! Nooit, maar dan ook echt nooit meer een stadion binnen laten komen. De beroepsidioot!
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4108
zondag 14 april 2019 om 23:36
Hij gooide voorwerk? Lijkt me beter dan vuurwerk
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
maandag 15 april 2019 om 00:23
Keihard straffen de idioot die vuurwerk heeft gegooid.. Ook het fouilleerbeleid doornemen!
Vind ik leuk
OverdOse +1930
maandag 15 april 2019 om 00:29
Als ik m'n ex bij de supporters van de tegenpartij in de tribune slinger,ben ik kan ook strafbaar? Ze is nog iets erger dan licht ontvlambaar
Vind ik leuk
JohanLeo +807
maandag 15 april 2019 om 03:24
Vuurwerk en voetbal is altijd al.een gouden combinatie geweest, vuurwerk hoort er echt bij!
Ik begrijp eerlijk gezegd die vaders niet die met hun kinderen op een plek gaan staan waarvan je weet dat er vuurwerk gegooid kan worden.
Ik ga met mijn zoontje van vijf ook niet op de F side staan!
Ik zeg heus niet dat je vuurwerk naar kinderen moet gooien maar ik vind wel dat de vaders ook een verantwoordelijke hebben. Ik bedoel: je neemt je kinderen ook niet mee naar de hoeren, toch???
Vind ik leuk
FCGrunn050 +1227
maandag 15 april 2019 om 11:11
Laten we wel zijn. Deze debiel gooide een brandende fakkel in de menigte die in hun eigen vak zaten.
Vind ik leuk
Camacho +211
maandag 15 april 2019 om 06:53
Maar hij gooide geen vuurwerk maar ‘voorwerk’ volgens het artikel 🤣
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws