Larsson geeft advies: 'Je moet eerst een tussenstap zetten bij Feyenoord'

Larsson geeft advies: 'Je moet eerst een tussenstap zetten bij Feyenoord'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 22:33zo 14-04-2019 om 22:33

Henrik Larsson raadt talenten uit het buitenland aan om hun tussenstap in Nederland te zetten bij Feyenoord. Dat vertelde de 47-jarige ex-prof uit Zweden zondagavond bij VTBL.

"Ik vind het een goede stap. Als je goed genoeg bent in je eigen competitie moet je eerst hier een tussenstap zetten", zegt Larsson over Feyenoord bij VTBL. "Ik raad het iedereen aan. Het is een goede competitie met goede spelers. A rich culture of goede spelers."

Larsson speelde zelf vier jaar voor Feyenoord, waar hij een transfer naar Celtic verdiende. Na zeven jaren in Schotland maakte hij een droommove naar FC Barcelona. Hij sloot zijn carrière na periodes bij Helsingsborg, Manchester United en Raa af bij Högaborg. "Het was een leuke tijd. Een moeilijke tijd, maar wel leuk. Als je kijkt naar m'n carrière heb ik veel geleerd in Nederland. Ik ben heel blij dat wat ik hier heb geleerd mee heb kunnen nemen naar andere clubs."

Poll

Eens met Larsson?

(1845 stemmen)

Plaats een reactie

Smithsonian +45243
zondag 14 april 2019 om 22:34
Was deze larsson maar zo goed....
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 22:36
Nou, wat een topper was Henrik he. ‘Deze’ Larsson komt niet in de buurt.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
zondag 14 april 2019 om 22:59
Zou larsson geen nieuwe TD kunnen zijn voor Feyenoord 😉
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 05:53]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:09
Ze mogen altijd bellen, ik zie de aanbieding wel verschijnen!
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 15 april 2019 om 21:01
Zeker weten!
Vind ik leuk
davidben +6956
maandag 15 april 2019 om 00:03
Hij werd steeds beter, maar bij Feyenoord werd hij niet echt als een succes beschouwd. Vertrok voor 800.000 gulden naar Celtic.
Vind ik leuk
buddha +10756
maandag 15 april 2019 om 00:26
guldens pfffff waren we nog maar in dat tijdperk ;)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 02:51
De merendeel van de mensen hier heeft de Gulden niet eens meegemaakt ben ik bang
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 02:51
Het merendeel*
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 06:15
Zo herinner ik het me ook.
Vind ik leuk
davidben +6956
maandag 15 april 2019 om 11:39
Volgens mij werd hij opgevolgd door Julio Cruz (en handjevol minder succesvolle Argentijnen (Tata Montoya geloof ik en eentje met rood haar). Cruz was bij Feyenoord uiteindelijk wel succesvoller dan Larsson. Verdiende zelfs een toptransfer naar Inter, maar werd daar vooral als pinchhitter gebruikt.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:33
Klopt! Ze hadden veel obscure Zuid Amerikanen toen. Pablo Sanchez of zo en nog een paar.
Vind ik leuk
Martinn +194
maandag 15 april 2019 om 08:11
Ook zo een flater van het Bestuur , en wie pikte hem op ? Wim Jansen die het al lang gezien dat die gozer wat kon
Vind ik leuk
Salah +77
maandag 15 april 2019 om 00:22
Henke vonden ze in de tijd dat hij bij Feyenoord speelde, ook niet zo goed.
Zelfs V.Persie vonden ze eigenlijk maar niks.

2 van onze beste spitsen ooit.
Vind ik leuk
McLovin +1911
zondag 14 april 2019 om 22:36
Die Lars heeft wel veel zonen he?.. Zoveel LarsSons. Moet een wilde zijn geweest in bed.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 22:37]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 23:14
Nee hij deed aan karate , Larsson
Vind ik leuk
Don en Ad +649
maandag 15 april 2019 om 02:48
Altijd lachen met jou.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:33
Met don en ad was het ook altijd erg gezellig hoor
Vind ik leuk
PRICE +8101
zondag 14 april 2019 om 22:45
Andere tijden sport zou je maar zeggen betreft Feyenoord
Vind ik leuk
Lochuckyo +37
zondag 14 april 2019 om 23:14
Feyenoord moet die andere zweed halen isak.
Vind ik leuk
OverdOse +1930
maandag 15 april 2019 om 00:32
Dacht dat je Ikea bedoelde..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 06:46
Een nieuw Ikea stadion.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
maandag 15 april 2019 om 06:56
Ikea is net als voetbal.

Het begint bij de opbouw maar je moet er wel aan blijven sleutelen.
Vind ik leuk
mortagon +1395
maandag 15 april 2019 om 00:44
Dan moeten ze eerst het stadion verkopen
Vind ik leuk
Olfie +5783
maandag 15 april 2019 om 03:15
staat de oud ijzerprijs zo hoog?
Vind ik leuk
mortagon +1395
maandag 15 april 2019 om 11:22
Misschien kunnen ze een paar 10tjes extra vragen als ze het aan excelsior verkopen
Vind ik leuk
Ryan82 +1088
maandag 15 april 2019 om 08:14
HAHA goeie !!
Vind ik leuk
McLovin +1911
zondag 14 april 2019 om 22:34
Ik zal het overwegen, Larsson.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:36
Als de spelers zijn raad op volgen is dat voor Feyenoord goed.
Vind ik leuk
Ove +4212
zondag 14 april 2019 om 22:45
Werder Bremen uit,wat een feest was dat
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:51
Blij dat ik daarbij was geweldig!!!!
Vind ik leuk
Ove +4212
zondag 14 april 2019 om 22:57
In die tijd gingen er minmaal 8000 supporters mee
Hoogtepnunt 1996 BMG uit met 23000 man in het stadion
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:40
Ik vond BMG uit geen hoogtepunt hoor, al die vechtpartijen, dus laten we het niet gaan verheerlijken
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:58
Inderdaad 3 - 4 Feyenoord hattrick Larsson. Geweldige pot voetbal.
Vind ik leuk
Kaar +4308
maandag 15 april 2019 om 07:16
Nou wat een wedstrijd was dat.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 22:36

We zoeken nog capabele scouts Henkie ....laten we daar eerst mee beginnen!
Vind ik leuk
Gerro +9595
zondag 14 april 2019 om 22:38
Probleem van vandaag de dag is dat ze denken dat ze na 1 seizoen eredivisie al goed genoeg zijn voor het buitenland en bij vele draait het dan uit op een deceptie.
Vind ik leuk
Thobar +4659
zondag 14 april 2019 om 23:38
Hetzelfde gaat dus ook op in Zweden na 1 seizoen Allsvenskan en geen zaakwaarnemer hebben die denkt in de trent van Larsson maar je wegzet bij een grote club waar je binnenkomt als een relatieve nobody met te weinig bagage en waar je in de anonimiteit je wedstrijdjes speelt. Gelukkig mag je dan een half jaar bij een fantastische club uit het zuiden des lands je kunsten vertonen zodat toch weer iedereen ziet wat je in je mars had.
Had natuurlijk beter geweest als Isak 2 jaar bij Ajax, Psv of Feyenoord had gespeeld maar zo gaat het vaak niet meer en hebben wij een keer geluk net als Heerenveen en Vitesse met Odegaard
Vind ik leuk
Just Nuts +869
maandag 15 april 2019 om 01:21
Probleem is dat iedereen om hin heen al vanaf jongs af aan zeggen hoe geweldig ze zijn voor ze kunnen lopen mogen ze al mee kiezen wat er gekocht wordt in de supermarkt. Ze denken met 14 echt dat ze wereld top zijn en in Engeland wel even doorbreken.
Vind ik leuk
vierde-ster +8819
zondag 14 april 2019 om 22:39
Misschien is deze jongen wel op te nemen in de trainersstaf van volgend seizoen
Vind ik leuk
Sytz +4329
zondag 14 april 2019 om 22:52
Zou prachtig zijn!
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2498
zondag 14 april 2019 om 23:05
Of heeft hij ook een zakelijke kant en is TD iets voor hem?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zondag 14 april 2019 om 22:40
Net zoals zijn zoon.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1813
zondag 14 april 2019 om 22:41
Glorietijden van Feijenoord,Respect!
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 22:47
Dan weet je in ieder geval dat je toekomst kapot is. Die volgt die ellende daar niet meer zeker. Snakken naar speler zoals uuuh Coen Moulijn of De kromme. Maar dat zit er niet meer in denk ik


🛠
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10467
zondag 14 april 2019 om 22:50
Anders pleur jij ff lekker van deze aardkloot af met je neus.
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 22:51
😂😂😂😂😂😂
Auw dat doet pijn. Sorry. Geintje niet zo stressen joh


🛠
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2498
zondag 14 april 2019 om 23:08
Typisch Ajax humor....Het elftal speelt heel leuk maar de supporters zijn dat absoluut niet...
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
maandag 15 april 2019 om 07:02
Het neusje van de zalm.

Maar voor ons gewoon rotte vis.

Je stinkt!
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 07:03
Die doos van je vrouw ook😂
🛠

⚒ fijne dag
Vind ik leuk
kees ee +1078
zondag 14 april 2019 om 23:04
. . "ed", één van de sterkste competities in europa, . . zo blijkt !?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 23:36
Was voor Feyenoord destijds een goede aanvaller. Overigens is de vrouw rechts op de foto een schattig dropje.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
maandag 15 april 2019 om 00:21
Sam Larsson is a different cookie.. Henke is een ander niveau.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 00:22
Springplank.

Henke was een schaduwspits. Die bestaan niet meer.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 00:45
Glenn Hoddle, wat een genie.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 03:24
Die is niet echt meer actueel op de hoogte van de huidige stand van zaken.
Vind ik leuk
JohanLeo +807
maandag 15 april 2019 om 03:33
Een tussenstap bij FEYENOORD???
Wie is daar beter van geworden dan? Ja ééntje, de hard werkende mouwen opstropen Dirrekie Kuyt. Verder niemand.
Van Persie is in Rotjeknor alleen maar verpest...
Nee, die Larsson praat poep.
Iedereen die vooruit wil gaat naar AJAX, af en toe Groningen of Utrecht, desnoods Heerenveen, maar nóóit naar FEYENOORD...
Vind ik leuk
rinirat +4201
maandag 15 april 2019 om 06:00
Als je echt niets meer wil bereiken ga je nog naar Feyenoord.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
maandag 15 april 2019 om 06:03
" A rich culture of goede spelers." Werkelijk....
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 06:32
Larsson wat een flauw advies. Wil jij jonge talenten kapot maken ofzo?


🛠
Vind ik leuk
henk1952 +312
maandag 15 april 2019 om 06:48
Rich culture yes, naar Feyenoord? Wat dacht je van Heerenveen, Utrecht, AZ?
Vind ik leuk
plein19 +3392
maandag 15 april 2019 om 08:14
Feyenoord als tussenstap naar Schotland misschien. Maar niet als tussenstap naar Barcelona.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:23
Of je nou blij moet zijn om als tussenstap te worden gezien voor de Schotse competitie weet ik niet hoor.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws