Hagi ziet miljoenentransfer naar Ajax zitten: Hij is de Xavi van Roemenië

Hagi ziet miljoenentransfer naar Ajax zitten: "Hij is de Xavi van Roemenië"

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 08:06ma 15-04-2019 om 08:06

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 09:18ma 15-04-2019 om 09:18

Als het aan de Roemeense legende Gheorghe Hagi ligt, speelt zijn zoon in de toekomst voor Ajax. De Amsterdamse club werd zondag in verband gebracht met de twintigjarige Ianis Hagi.

Hagi was in het gewonnen competitieduel van FC Viitorul met Universitatea Craiova goed voor een fraai doelpunt en een assist, tot blijdschap van zijn vader én trainer. "Ik denk dat hij een zeer hoog niveau kan halen. Hij is slim en heeft persoonlijkheid. Hij is de Xavi van Roemenië", aldus Gheorghe tegen Telekom Sport over Ianis.

Een transfer naar Ajax, zoals landgenoot Razvan Marin onlangs verdiende, behoort volgens Hagi tot de mogelijkheden. "Het zou heel bijzonder voor Ianis zijn om daar te komen. Ik denk dat hij het in zich heeft. Ik geloof in hem."

De twintigjarige Hagi maakte zondag - voor het oog van de Braziliaanse legende Rivaldo - zijn negende competitietreffer voor Viitorul. Daar had hij 33 wedstrijden voor nodig. Naar verluidt staat de middenvelder ook in de belangstelling van Anderlecht, Standard Luik en Sevilla.

Lees ook: 'Ajax wil twintigjarige Hagi': "Als er interesse is, zal ik dat serieus overwegen"

Plaats een reactie

TottenhamHOT +18602
maandag 15 april 2019 om 08:11
Hij is wel bescheiden over zijn zoon?!
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4919
maandag 15 april 2019 om 08:16
Bojan krkic was de nieuwe messi.. wil het eerst wel eens zien.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:17
Wij ajacieden zijn ook altijd bescheiden 😉
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:10
Maar dan anders.....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:37
😎
Vind ik leuk
PRICE +8101
maandag 15 april 2019 om 08:22
Waar rook is,..... Is Hagi????
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:30
Promotiewerk omdat pa ook weet dat Ajax spelers altijd goed terecht komen, als Anderlecht interesse heeft direct laten lopen gelet op Anderlecht en waar ze nu staan.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:49
Een stap naar Ajax zou voor zowel club als speler beter zijn dan direct naar Real Madrid of Barcelona te gaan, zoals zijn vader indertijd heeft gedaan.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:47
Hij zal het zelf heus wel weten, want hij wordt niet voor niets de Maradona van de Karpaten genoemd. Ik denk ook zijn zoon er meer uit kan halen dan de zonen van Cruijff en Maradona zelf.
Vind ik leuk
Orphen89 +4022
maandag 15 april 2019 om 08:13
Als die jongen net zoveel talent als zijn vader heeft dan mag hij best naar Ajax komen! Mooi goaltje ook maar moet bekennen dat ik verder nog helemaal niks van hem gezien heb, dus kan niet echt oordelen.

Begint er wel sterk op te lijken dat Ajax volgend seizoen met een compleet nieuw elftal moet gaan spelen, nog niet heel veel verkocht maar als ik zie waar ze allemaal mee bezig zijn kwa aankopen dan denk ik dat er ook nog veel weg gaat.
Vind ik leuk
vierde-ster +8819
maandag 15 april 2019 om 08:14
Staat die ook op de radar van Ajax? Of solliciteert die zelf?
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 08:19]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:14
Niet doen want met Cherny is het nog steeds niks geworden.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 08:15]
Vind ik leuk
benny-boys +2056
maandag 15 april 2019 om 08:44
Dus net zo goed als Kluivert?????
Dat is ook de zoon van?
Vind ik leuk
Gijsie +2149
maandag 15 april 2019 om 08:17
Kom maar. Kan vast niet slechter dan Labyad zijn
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 08:18]
Vind ik leuk
Molletje +4088
maandag 15 april 2019 om 08:20
Knap schot uit stand.
Vind ik leuk
DQA +126
maandag 15 april 2019 om 08:29
Wij van WC Eend
Vind ik leuk
Meastro +474
maandag 15 april 2019 om 08:31
En ik ben de Maradona op de Nederlandse velden....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:36
Wegens je stofzuig kwaliteiten of je voetbal kunsten ?? 😅
Vind ik leuk
Meastro +474
maandag 15 april 2019 om 08:41
Ach zolang ik tegen een bal kan schoppen, ben ik de Messi of Ronaldo uit Nederland..

Ontopic: Ken hem niet, maar volgens mij wil de media dat Ajax 200 spelers haalt aankomende zomer.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:43
Whahahaha ja echt hé ze willen een team laten mee doen in elk land ofzo !! Ook manier om Europa te veroveren 😌😌😜
Vind ik leuk
Meastro +474
maandag 15 april 2019 om 08:44
Man.city 2.0 en Chelsea 2.0 haha
Vind ik leuk
MagicFeeling +4726
maandag 15 april 2019 om 09:02
Straks zijn er geen lijnen meer over
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
maandag 15 april 2019 om 08:32
Leuke voetballertje, maar als het hard waait kunnen ze beter het dak van De JC Arena even sluiten........
Vind ik leuk
Fentas +890
maandag 15 april 2019 om 08:44
Wij van Robijn...
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 08:46
Toppers altijd welkom hoor. Warm bad


🛠
Vind ik leuk
Erik-Vites +1054
maandag 15 april 2019 om 08:48
Was in de wedstrijden tegen Vitesse in de Europa League samen met Dragus de beste van Viitorul. De rest daar is niet heel best...
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 09:20
Groot talent en zeker van waarde voor Ajax. Ik zou zeggen, DOEN
Vind ik leuk
DuWijk +396
maandag 15 april 2019 om 09:42
Georghe is lekker objectief gelukkig.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:45
Als hij maar een fractie van het talent van zijn vader heeft, dan zou ik hem maar wat graag bij Ajax willen zien spelen.
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
maandag 15 april 2019 om 09:52
Kopen aub, Tadic salaris.

Dank u wel.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:45
Gewoon halen . niet om dat het moet maar om dat het kan! als Ajax de komende 10 jaar kampioen is!!!!!!!!!! in Nederland. heb je 2 sterke elftallen nodig in Nederland
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:12
Ik hoop dat ze Gravenberch niet vergeten bij Ajax, dit is een speler die nog speelt met het echte Ajaxbravour en kind van de club is. Maar deze wonderkid moet Ajax niet kwijt gaan raken aan een barcelona of zo
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:34
Dit is zoooo waar. Met recht een wonderkind. Alles moet Ajax gaan doen om hem te behouden. Uniek talent.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 23:34]
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1504
maandag 15 april 2019 om 14:45
Labyad verkopen en hem kopen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws