Barça-interesse in Reis slaat in als een bom: 'Ze noemen namen van spelers'

Barça-interesse in Reis slaat in als een bom: 'Ze noemen namen van spelers'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 08:56ma 15-04-2019 om 08:56

Het nieuws dat FC Barcelona bezig is met de komst van Ludovit Reis is bij de spelersgroep van FC Groningen ingeslagen als een bom. De achttienjarige middenvelder merkt dat er de nodige grapjes worden gemaakt.

"De jongens maken wel geintjes natuurlijk, beginnen ze ineens namen op te noemen van Barcelona-spelers", vertelt Reis aan De Telegraaf. "Dat is voetbalhumor en daar kan ik alleen maar om lachen. We zullen zien of het echt gaat gebeuren. Ik ben nu bezig met FC Groningen. Alles wat op de achtergrond gebeurt, daar houd ik me niet mee bezig."

Deze week praten Groningen en Barcelona waarschijnlijk verder over Reis, die in Catalonië kan aansluiten bij het tweede elftal. De jeugdinternational kan er niet veel over zeggen. "Ik wil me alleen maar bezighouden met FC Groningen, over Barcelona ga ik me verder niet uitlaten. Maar of het me wel wat doet? Ja, natuurlijk. Als zo'n grote club langskomt en ik daar in de belangstelling sta, dan is dat een mooi compliment en kan ik alleen maar trots en blij zijn."

Lees ook: Barcelona kijkt rond bij Groningen: "Dit is de absolute top van de wereld"

Plaats een reactie

Smithsonian +45244
maandag 15 april 2019 om 08:58
Ik zou lekker bij groningen blijven, lijkt me een hoger niveau dan barca 2.
Vind ik leuk
Moa +3916
maandag 15 april 2019 om 10:58
Hij zal een keuze maken op basis van het salaris strookje, en dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt. De kans om naar Barca te gaan krijg je bovendien maar 1 keer.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 10:58]
Vind ik leuk
Linders +41
dinsdag 16 april 2019 om 00:43
Zal het wel doen ook is het Barça 2 en idd voor salaris strookje, de club ,het leven !wie doet je wat (hij is nog jong )als hij maar niet denkt miss over een paar jaar in het echte Barça dan kan je daar prima leven als je je aanpast.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:24
Onzin natuurlijk wat je daar zegt, als hij via Barca 2 bij een club in de Primera División terecht komt speelt hij op een hoger niveau dan bij Groningen. Spelen met Xavi Simmons en Puig wordt je dan ook echt minder van.


Zo en nu klaar maken voor Turijn.
Vind ik leuk
Smithsonian +45244
maandag 15 april 2019 om 12:27
Meningen verschillen gelukkig.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:45
Topper!!
Vind ik leuk
Alex Koopman +1738
maandag 15 april 2019 om 11:36
Wat gebruik je en waarom deel je niet uit?
Vind ik leuk
Smithsonian +45244
maandag 15 april 2019 om 12:27
Ik gebruik mijn mening :)). En ben niet zo van het uitdelen nu, ben verkouden.
Vind ik leuk
Guntherr +1860
maandag 15 april 2019 om 08:58
Kom maar op met de grapjes over de reis naar Barcelona.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:43
De vraagprijs Reist de pan uit!
Vind ik leuk
Alexk87 +32
maandag 15 april 2019 om 11:17
Enkele Reis Barca.

Die is natuurlijk al genoemd :)
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 11:18]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:40
De ene Reis is de andere niet, die PSV trollen en hun chemische Reis vs. een nuchtere Groningen speler ach ja!
Vind ik leuk
2-1 +1636
maandag 15 april 2019 om 08:59
Als hij vertrekt gaan we daar niets meer van horen...
Vind ik leuk
Nova +2079
maandag 15 april 2019 om 09:20
Als hij vertrekt dan wordt het een enkele reis.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:31
Hij maakt ‘m gewoon!
Vind ik leuk
Nova +2079
maandag 15 april 2019 om 09:38
Hahaha hij vraagt erom.
Vind ik leuk
Hoekie89 +522
maandag 15 april 2019 om 10:37
Een vluchtreis naar een mooi warm land.
Vind ik leuk
Meastro +474
maandag 15 april 2019 om 09:00
Hebben ze ook interesse in Padt en in Mahi?
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12587
maandag 15 april 2019 om 09:41
Als Padt naar Barcelona vertrekt pakt hij een andere trein 😂😂😂
Vind ik leuk
Jappy +136
maandag 15 april 2019 om 09:00
Komt nog erg te kort voor Barcelona. gewoon lekker basis speler zijn in Groningen. Is zeker niks mis mee.
Vind ik leuk
Itsese +6263
maandag 15 april 2019 om 10:16
Je moet het ook niet al te serieus nemen he, Barca gaat eigenlijk de Chelsea kant op nu, alles wat gewoon lekker goedkoop is, opkopen, redden ze het of niet maakt niet uit. Er zitten er vast wel 2-3 tussen die het gaan maken over 5-6 jaar. Die verkoop je dan voor 80 Miljoen, nah daar kun je dus 20-30 spelertje zoals dit voor kopen.
Vind ik leuk
Bosmeister +1196
maandag 15 april 2019 om 19:08
Jij denkt serieus dat een speler als Reis voor 4 miljoen weg mag?!
Vind ik leuk
Itsese +6263
dinsdag 23 april 2019 om 08:15
Nou...Uiteindelijk verkocht voor 2.5 miljoen.
Vind ik leuk
Bosmeister +1196
dinsdag 23 april 2019 om 11:33
Volgen een Catalaans radiostation ja, Nijland, en die gaat er over heeft al aangegeven dat dat niet klopt.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:02
Het zou een leuke reis kunnen worden naar Barcelona.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:08
Als ze hem kopen en eerst nog een jaar verhuren aan Groningen jaar erop aan een grotere club lijkt me een betere constructie dan een paar jaar in het 2e elftal laten spelen.
Vind ik leuk
Fok58 +226
maandag 15 april 2019 om 09:39
Het 2e van Barçelona speelt moeiteloos mee in de eredivisie.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:43
Het gaat ook om de tegenstand die je krijgt, niet in welk team je speelt/traint.
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 09:19
Deze week praten Groningen en Barcelona waarschijnlijk verder over Reis, die in Catalonië kan aansluiten bij het tweede elftal

Wat ik al zei. Barcelona B
Vind ik leuk
MojoRisin +16279
maandag 15 april 2019 om 09:30
Veel mensen hier onderschatten hem, goede speler hoor..
Prima gescout door Barca, de Nederlandse top ligt wat te slapen imo..
Vind ik leuk
Cappie +7987
maandag 15 april 2019 om 11:02
Ingeslagen als een bom?
Ze maken wat grapjes... oké... overdrijven is ook een vak.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:07
Als ze hun grootste talenten inmiddels bij ons willen stallen (wat niet gaat gebeuren), wat denkt dit ventje dan dat ze met hem van plan zijn? Hoe kun je dan denken dat jij daar wel gaat doorbreken?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws