'PSV zou wel even met 8-0 winnen. Ik dacht: flikker op man, doe niet zo arrogant'

'PSV zou wel even met 8-0 winnen. Ik dacht: flikker op man, doe niet zo arrogant'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 10:24ma 15-04-2019 om 10:24

Nigel Bertrams nam het zondagmiddag met De Graafschap op tegen zijn oude liefde PSV, waar hij liefst veertien jaar lang actief was. De sluitpost groeide uit tot kwelgeest van de Eindhovenaren, maar kon een 2-1 nederlaag uiteindelijk niet voorkomen.

Een 'zure' nederlaag, zo liet Bertrams na afloop weten aan de Gelderlander. "Man, ik baal echt enorm van deze uitslag. We waren dicht bij een stunt", aldus de doelman, die in elk geval blij was dat zijn ploeg erin slaagde om PSV het leven zuur te maken. "Vooraf had iedereen het erover dat PSV wel even met 7 of 8-0 zou winnen. Ik dacht: flikker op man, doe niet zo arrogant."

De Graafschap heeft nu nog vier wedstrijden om de degradatiezone achter zich te laten. De wedstrijden tegen VVV-Venlo en concurrent FC Emmen, dat op drie punten afstand staat, zijn van cruciaal belang. "Ik ben ervan overtuigd dat we beide duels kunnen winnen. Dan staan we er heel goed voor", blikt Bertrams vooruit.

De Graafschap neemt het in de laatste twee wedstrijden nog op tegen Ajax (thuis) en Vitesse (uit).

Plaats een reactie

maandag 15 april 2019 om 10:26
Bertrams, die had ik nog liever bij nac als van leer. wat een drama is dat zeg.
Vind ik leuk
LukaB +640
maandag 15 april 2019 om 10:32
Van Leer zal wel mee getrokken worden met het niveau van nac, was bij Roda echt wel een goede keeper.
Vind ik leuk
Dani82 +3808
maandag 15 april 2019 om 13:35
Mee getrokken in niveau? Daar had hij bij roda toen anders geen last van, toen hun degradatie voetbal speelde.
Gewoon goed gekeept afgelopen weekend die van Leer
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 10:36
Van Leer heeft een punt gepakt afgelopen weekeinde. Beetje meer respect aub.
Vind ik leuk
Castromann +9604
maandag 15 april 2019 om 10:40
De ex keepers van psv spelen potverdorie beste pot tegen hun ex werkgever.
Vorige week pasveer vitesse -psv en nu bertrams.
Desondanks moet psv natuurlijk wel dikker winnen vd Graafschap.
Vind ik leuk
076Mike +370
maandag 15 april 2019 om 11:21
1 punt gepakt? Of 2 verloren? Wat ie moet pakken laat ie door.. Wat wij op de tribune al als tegengoal tellen houd ie er met meer geluk dan wijsheid uit..
Vind ik leuk
Wittepiet +243
maandag 15 april 2019 om 12:13
Wat verwacht je dan? Hij heeft ooit 1 aardig seizoen gekeept bij roda. Was bij Ajax ook afgezakte naar 3de keeper. Is gewoon een matige keeper
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:03
Beetje meer respect? Hij doet zijn best, maar is niet in beste vorm. Laten we het daarop houden. Zo beter?
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 12:05
Veel beter en ook respectvoller.
Vind ik leuk
Spiegel +11606
maandag 15 april 2019 om 12:28
En dat al een seizoen lang.
Vind ik leuk
Baksteen95 +452
maandag 15 april 2019 om 10:47
Past goed bij psv, die kunnen ook niet voetballen. Als die een lange bal kan geven is het genoeg voor de lampen
Vind ik leuk
Gini +380
maandag 15 april 2019 om 12:34
Toch knap, niet kunnen voetballen en wel gelijk staan met het alom geprezen geweldige Ajax. Stel je niet aan, Psv is momenteel zeker niet in goeden doen maar 4 wedstrijden voor het einde nog steeds niet op afstand gezet!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:47
Van leer is gewoon te klein zeggen we dan in Amsterdam
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 10:50
Lieke denkt daar anders over.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:52
Die is niks gewent
Vind ik leuk
Benniewies +6151
maandag 15 april 2019 om 12:23
van leer staat gewoon in elftal van de week
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:26
Arrogantie bij PSV? Kan ik mij niet voorstellen...

EDIT: ah goeie verandering van titel, VP. Dit scoort meer clicks...
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 10:35]
Vind ik leuk
PRICE +8121
maandag 15 april 2019 om 10:34
Ach 2-1 scheelt naar 6 goals minder.
Vind ik leuk
mcmodd +28783
maandag 15 april 2019 om 10:36
Ik denk dat Bertrams hier niet de PSV-spelers exclusief bedoet, maar meer de entourage, inclusief opportunistische PSV-fans. Zijn gedachte erbij: “flikker op man, doe niet zo arrogant”, is wellicht meer een uiting om zichzelf te motiveren knap tegengas te geven. Wel, dat heeft hij met zijn team voortreffelijk gedaan.
Vind ik leuk
kees ee +1078
maandag 15 april 2019 om 10:45
. . kijk, dit wil de amsterdams georiënteerde pers graag horen !?, vooral van een ex psv-man, . . anders had dit natuurlijk totaal géén nieuwswaarde !?
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4344
maandag 15 april 2019 om 11:11
Ach gossie knul, het is allemaal de fout van Amsterdam, boe hoe.
Vind ik leuk
Jozef +45146
maandag 15 april 2019 om 12:53
😁
Vind ik leuk
Realist1892 +1626
maandag 15 april 2019 om 20:30
Wie het laatst lach het best.
Met hoeveel man zal jullie tegen 22.45 nog op VP zitten?
IK schat dat jullie tegen die tijd.
Jankend op bed liggen en de Scheids de schuld geven.
Vind ik leuk
Jozef +45146
maandag 15 april 2019 om 22:27
Ja hoor.

Als je gelukkig wordt van deze gedachte, dan moet je die gewoon uitspreken...
Vind ik leuk
Realist1892 +1626
dinsdag 16 april 2019 om 00:33
Ach jullie en jullie Cluppie denk ook aan hun zelf.
Zie maar weer wat Twente vroeg.
Nee wij moeten plaats maken voor o zo grote Ajax.
Die ons gered zou hebben om de 11 de plaats in de wacht te slepen.
Hoe stom en zielig zijn jullie wel niet omdat uit te spreken.
Als PSV die punten niet gepakt hadden in de Groepfase CL.
Hadden we ook niet de 11de plaats bemachtigd.
Iedereen moet maar aan Ajax denken.
Zie verschuivingen Competitie.
En dat noemen ze Landsbelang.
Lachwekkend verhaal.
Eigen belang dat is het.
En daar moest PEC de Graafschap.
En heel misschien W2 als Ajax prompt doorgaat in de CL ook aan geloven.
Ik heb Real en nu Juventus niet de wedstrijden in hun Competitie zien verschuiven.
Dat zijn de echte Topclubs.
En niet die Jank Club uit Amsterdam.
Maar veel plezier vanavond.
Hoop voor jullie dat Ronaldo niet op 60 % speelt.
Want dan loop Ajax weer een Prijs mis.





Vind ik leuk
Jozef +45146
dinsdag 16 april 2019 om 08:00
Zoveel frustratie ...

Zoek hulp joh.

Juve was vooraf al op zaterdag gepland tegen SPAL. Dan hoef je ook niet te schuiven...
Vind ik leuk
kees ee +1078
maandag 15 april 2019 om 14:43
. . mocht 't anders lopen dan gaat de pers gewoon weer mee om !?, . . zo trouw is de amsterdamse aanhang niet hoor !!, . . de meesten "huilen met de wolven in de wind" !? boe-hoe !?
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 14:57]
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4344
maandag 15 april 2019 om 19:18
Je hapt wel lekker knul. Hap hap hap. 😂
Vind ik leuk
kees ee +1078
maandag 15 april 2019 om 21:15
. . die fijne dag gun ik jou best !!
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4344
maandag 15 april 2019 om 21:43
Ga door, ga door.
Vind ik leuk
Beste PSV +369
maandag 15 april 2019 om 10:58
Kijk eens dat zijn de juiste woorden idd. Media en fans van Ajax en PSV hadden over zo een uitslag en geen PSV selectie of trainer. Het is spannend iig en Utrecht kan Ajax pijn doen in de Arena dat zal lekker zijn
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4344
maandag 15 april 2019 om 11:36
Utrecht gaat geen risico nemen met het oog op de play offs 😂
Vind ik leuk
Guust +6757
maandag 15 april 2019 om 11:43
Van Bommel zei dat het dit weekeinde wel rechtgetrokken kon worden, hij gaf de wedstrijd San Marino als voorbeeld 50 jaar geleden, dus wel degelijk een uitspraak van een trainer.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:27
PSV is toch niet arrogant, alleen Ajax is dat..
Vind ik leuk
PRICE +8121
maandag 15 april 2019 om 10:34
Heey AllAdln jij weet de waarheid
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:38
Tja, de wijsheid komt met de jaren merk ik.. ;)
Vind ik leuk
PRICE +8121
maandag 15 april 2019 om 10:40
Prima kerel
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:43
Je mag wel arrogant zijn maar dan moet je t ook waar maken zoals Ajax dat altijd doet 😉
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:45
Arrogant moet je nooit zijn vind ik, maar een positieve denkwijze vind ik prima.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:46
Arrogantie is een teken van zelfvertrouwen, niks mis mee zolang je het waar maakt.
Vind ik leuk
isnake +2835
maandag 15 april 2019 om 13:38
Arrogantie is misplaatst zelfvertrouwen.
Als je echt zo goed bent, dan heb je het niet nodig om arrogant te zijn.

Volgens mij riep PSV ook niet dat ze even dik zouden winnen. Alleen waren er wat mensen die dat riepen omdat Ajax ook met dikke cijfers had gewonnen van de Graafschap.
Vind ik leuk
mcmodd +28783
maandag 15 april 2019 om 12:39
1990, arroganter uitspraak kan je niet maken. Bovendien is keer op keer gebleken dat ook Ajax niet altijd kan winnen. Je mag het hopen, soms mag je terecht grote verwachtingen hebben, maar vooraf weet je meestal geen donder over hoe het gaat aflopen
Vind ik leuk
Realist1892 +1626
maandag 15 april 2019 om 20:32
Haha altijd gaan we morgen zien.
Met Ronaldo op 60% misschien 40 % slaap lekker.
Vind ik leuk
Suck r +1036
maandag 15 april 2019 om 13:04
Dat is in Amsterdam geen arrogantie, dat is gewoon zelfbewustzijn en weten dat je de beste bent.
Vind ik leuk
Realist1892 +1626
maandag 15 april 2019 om 20:34
Waarin er is nog geen 1 prijs binnen.
Hoezo arrogant?
Vind ik leuk
Suck r +1036
maandag 15 april 2019 om 23:21
In fierljeppen, nou goed?
Vind ik leuk
Lochuckyo +37
maandag 15 april 2019 om 10:28
Als je PSV de laatste weken gezien hebt dan weetje dat dat nooit meer zal gebeuren dit seizoen dat we nog mee doen om de titel is nog best knap.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 10:31]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:31
Jullie doen gewoon verdiend nog mee om de titel hoor, vind ik.
Al hebben wij meer geld, dat zegt niks.
Geld zegt niet alles, kijk maar naar ons in de CL.
Vind ik leuk
19AZ82 +2021
maandag 15 april 2019 om 11:14
Ze hebben toch ook wel heel veel geluk gehad. Niet dat een van de andere clubs er dan overheen was gegaan, maar vooral dat ze zolang nog eerste hebben gestaan.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:27
Ben ik gedeeltelijk met jou eens, alleen geluk kan dat toch niet zijn? Zoveel geluk kan toch niet?
Dat PSV zo lang eerste stond heeft ook te maken met de wisselvalligheid van Ajax. Ajax te wisselvallig, goede wedstrijden afwisselen met hele slechte, terwijl PSV ondanks hun slechte spel wel stabieler waren.
En nog steeds winnen ze slechte wedstrijden, vraag mij niet hoe maar ze doen het wel, en doen daardoor nog steeds mee om de titel.
Vind ik leuk
19AZ82 +2021
maandag 15 april 2019 om 14:52
Goed spel is het niet geweest, maar de laatste 10 minuten alles het strafschopgebied inpompen en dan hopen op Luuk of een afvallende bal die er dan alsnog in werd geschoten door Steven of Hirving. Dit seizoen op basis van voetbal is er maar 1 terechte kampioen en dat is Ajax. En ja ik zeg dat als AZ'er. Mooi aanvallend voetbal waar mensen graag naar kijken.
Vind ik leuk
isnake +2835
maandag 15 april 2019 om 13:42
De reacties nu zijn mede gekomen omdat PSV de eerste helft zo veel beter presteerde dan men verwacht had in de eredivisie (of in ieder geval qua resultaat).
Nu in de tweede helft de doelpunten niet meer zo gemakkelijk vallen, er wat scherpte mist en dat het zelfvertrouwen mogelijk wat is aangetast, zie je dat het elftal toch wat probleempjes krijgt. Door die eerste seizoenshelft waren de verwachtingen heel erg hard opgeschroefd en nu is het moeilijk om daar aan te voldoen.
Aan de andere kant, als een bal even net wel goed valt dan scoort PSV eerder en lopen ze wel over de clubjes heen waar ze nu gelijk tegen spelen of van verliezen.
Het zijn soms hele kleine dingen die het verschil kunnen maken. En net wel of net niet kan ook doorgaan in de kopjes. Zeker als het vaker net niet is.
Vind ik leuk
Teetje +447
maandag 15 april 2019 om 10:28
De Graafschap speelt na de winterstop echt goed. Jammer dat ze de kansen zo moeilijk benutten, want dan had je tegen Excelsior, Groningen en Heracles 9 punten gehaald waar ze er nu 0 hebben. Dan waren ze al veilig geweest. Tegen Emmen zie ik ze sowieso winnen. Leuke ploeg dat Emmen (wel jammer van het kunstgras), maar De Graafschap moet ze het gevoel gaan geven dat er niets te halen valt in Doetinchem.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:30
Denk ook wel dat de Graafschap erin blijft,spelen redelijk goed voetbal laatste tijd.
Vind ik leuk
aartstyle +2038
maandag 15 april 2019 om 10:30
Heeft iemand van PSV gezegd dat het 8-0 zou worden? Volgens mij alleen de media, maar misschien heb ik wat gemist?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:32
Dit is idd weer zo een artikel waar de trollen boven water zullen komen.
Ik heb ook niemand over een 8-0 horen praten maar goed.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:45
Nee, niemand. Alleen zei van Bommel vrijdag dat hij wel vaker met 11-0 had gewonnen, dus dat het wel mogelijk was. Achteraf niet zo’n handige uitspraak geweest.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:48
8-0,11-0
Ik zie en hoor de gekste uitslagen voorbij komen.
Alles is mogelijk ,net zoals t mogelijk dat Ajax de CL wint,maar of t lukt is een 2e.
En Oranje San Marino vind ik totaal niet vergelijkbaar.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:53
Dat is het punt toch ook niet of die uitslagen er komen? Maar zeg het niet van tevoren, dan motiveer je de tegenstander onbedoeld.
Vind ik leuk
Jozef +45146
maandag 15 april 2019 om 12:56
Het voorbeeld kwam van Van Bommel om te staven dat grote uitslagen wel degelijk mogelijk zijn.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:03
Die vraag werd m gesteld idd,hier zegt ie toch niets verkeerd lijkt me.
Vind ik leuk
Jozef +45146
maandag 15 april 2019 om 15:28
Nee, totaal niet, maar het prikkelde De Graagschap blijkbaar wat.
Vind ik leuk
pietprecies +12534
maandag 15 april 2019 om 10:49
Neuh maar vooraf waren er hier zat te vinden die het er over hadden dat PSV wel ff met een doelpunt of 4 verschil zou gaan winnen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:50
Dat is iets anders,gezien de kansen had dit er eig ook wel ingezeten maar 11-0,is wat overdreven.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:06
Gezien de kansen? Man, je zou je moeten schamen voor de vertoning van PSV. En noem jij naast gekopte voorzetten kansen? Ik niet. Wat een verschrikkelijke vertoning weer van PSV. 90 minuten lang heeft het publiek de longen uit zijn lijf gefloten en jij komt hier praten over 4 goals verschil. Ze hebben gewoon geluk gehad dat ze überhaupt punten hebben gepakt gister.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:09
Dan lees mijn reacties maar eens terug,en volgens mij heb je de wedstrijd niet gezien,op de lat 3 kansen 1 op 1 voor de goal.
Dat t slecht is is ook gewoon zo.Maar geluk is gewoon overdreven,Psv had de 3 punten gewoon verdiend hoor.
Dat jij t graag anders had gezien snap ik,maar overdrijven is ook een vak.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 11:09]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:14
Ik heb 90 minuten lang zitten kijken en die 1 op 1 kansen moet ik gemist hebben. Die bal op de lat is een kopbal vanaf de 16. Een beetje fatsoenlijke keeper had die bal klemvast gehad. Dat was geen kans.

Daarbij had je bij een goede pass van Burgzorg gewoon met 0-2 gaan rusten. Dus ja, je hebt geluk gehad.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:16
Dan heb je toch echt niet gekeken of niet goed opgelet,was zelfs 2x de lat.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 11:17]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:20
Niet goed opgelet kan inderdaad. Is oprecht moeilijk om je 90 minuten lang te focussen op jullie tenenkrommend slechte voetbal. Utrecht, Feyenoord AZ en Vitesse voetballen oprecht veel beter dan PSV. Eigenlijk moeten wij ons schamen dat we niet mijlenver voorstaan.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:21
Eerder schamen dat je na 5 jaar nog niet zeker bent of je kampioen word.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 11:22]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:22
En hoelang hadden jullie 4 jaar geleden gewacht? Juist, even lang.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:23
Nogmaals,wij beweren niet iedere keer de beste te zijn,daar zit t verschil.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:28
Niet waar. Dat doen jullie sinds 2 weken niet meer. Hiervoor heb ik het hele seizoen lang alleen maar Eindhovense galblazers langs zien komen hier. De arrogantie spat er bij jullie net zozeer vanaf als bij ons. Dat Ajax de arrogantste club van NL is, valt tegenwoordig te betwisten. Kijk maar naar De Jong en Lozano. Zo verschrikkelijk arrogant.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:31
Ik zie al 5 jaar Ajax galblazers voorbij komen,hoe denk je dat ik me dan voel.
Maargoed,dat is jou mening en ik heb de mijne,Dat vind ik namelijk van Tadic en Shone.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:32
Schöne arrogant? Really? Why?

Had eerder Ziyech verwacht. Tadic kan ik me in vinden.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:37
Uitspraken van m gemist zeker,luister ik ben hier om over voetbal te praten.Dus laten we t hier maar bij houden.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:57
Schone is toch een voetballer?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:02
Ja dat hoop ik wel voor je,zou wat zijn als een golfer op t middenveld hebt staan.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:09
Alles beter dan die prutsers die jullie er hebben lopen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:11
Wat hebben jullie dan al 4 jaar echte prutsers rondlopen als je niet boven deze prutsers eindigt.
Dappere prutsers dan.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:51
Hebben jullie al 4 jaar dezelfde selectie dan?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:54
Heb even een vraag,of ja meerdere.
vraag 1.Wil je zo door blijven Gaan?
2.Zullen we elkaar respecteren?
3. Elkaar negeren?

Aan u de keuze want dit heeft geen zin zo doorgaan.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:56
Ik kan hier prima mee doorgaan hoor. Ben nog lang niet moe. Dus:

1. Ja
2. Kan
3. Kan ook.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:12
Sterker nog ik heb 4 weken vrij dus zeg t maar.
Vind ik leuk
Suck r +1036
maandag 15 april 2019 om 13:07
Dat kan je ook niet beweren want dat is PSV ook niet. Simpel zat, dus......
Vind ik leuk
Guust +6757
maandag 15 april 2019 om 11:46
Er zijn twee echte kansen geweest, 1 op de paal van Lozano en 1 van Luuk die de keeper goed pakt, voor de rest kon het ook zomaar 2-0 gestaan hebben.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:38
Van Bommel zei volgens mij dat oranje ook weleens met 11-0 had gewonnen van San Marino.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 10:48
Is toch ook zo?
Bommel zei niet dat PSV met 11-0 of zoiets zou winnen.
Natuurlijk gaf hij wel aan dat het niet onmogelijk was.
Het was ook een antwoord op een vraag of je wel met 11 goals verschil kunt winnen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:39
Volgens mij heeft van Bommel alleen gezegd dat dit wedstrijden waren om aan je doelsaldo te werken.
Niet het beste voetbal van PSV, maar ze weten toch steeds wel die punten over de streep te trekken. Dat is echt wel de grote kwaliteit van PSV en mogelijk zelfs wel het geen wat ze het kampioenschap oplevert.
In tegenstelling tot een hoop Ajacieden hier op de site ben ik er nog niet zo zeker van dat Ajax na de laatste wedstrijd nog bovenaan staat. Het blijft spannend!
Vind ik leuk
aartstyle +2038
maandag 15 april 2019 om 10:41
het voetbal ziet er niet uit! ondanks dat hebben ze idd genoeg kansen gehad gisteren en het het ook 6-2 kunnen zijn. Maar het blijft zorgelijk dat ze vanuit de opbouw niks kunnen creëren. Als luuk zijn duels niet zou winnen is het helemaal niks.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:55
Klopt, Luuk is wel echt de aanjager van dit team. Ik moet zeggen dat ik me afvraag wat er overblijft van PSV als bergwijn en Luuk zouden vertrekken. Lozano valt me eerlijk gezegd erg tegen, had een vliegende start maar daarna is hij behoorlijk weggevallen.
Al vraag ik me af of Luuk niet lekker bij PSV in de eredivisie zijn jaartjes moet slijten.
Vind ik leuk
aartstyle +2038
maandag 15 april 2019 om 11:00
Luuk doet het in zijn rol fantastisch. Echter als je als PSV meer wil gaan voetballen zal je het toch anders moeten invullen denk ik. Bij PSV heb je Piroe nog lopen en heb je Lammers nog bij Heerenveen. Zeker Lammers is wel een voetballer, maar of hij goed genoeg is voor PSV is dan de vraag. Bergwijn zal opgevangen moeten worden door Malen of Gakpo. Die zijn nog niet stabiel genoeg. Vind het wel erg leuk dat PSV het steeds meer met jeugd probeert, ook al doorlopen ze natuurlijk niet allemaal de gehele jeugdopleiding.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:43
Zo is t maar net.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:14
als ze zo tegen AZ en Willen 2 voetballen dan keren ze 2 x naar huis met 0 punten
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:48
Idd vp zit weer op de stemmingsmakerijstoel
Ajaxsite
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:47
Ga dan weg als het je niet bevalt
Vind ik leuk
Cappie +7989
maandag 15 april 2019 om 10:58
Ik had op mijn interne collega toto-tje 7-0 ingevuld. Maar dat was meer wishfull thinking dan dat ik echt het idee had dat dit PSV van na de winterstop wel eventjes van De Graafschap zou winnen. Een 1-1 had ik meer verwacht.
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 10:34
PSV en arrogant. Hoe alles ineens kan veranderen. Van Bommel dacht aan 11-0. Het werd 2-1.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:37
Waar heeft van Bommel dat gezegd dan?
Heb je een link?
Zo niet dan loop je dus ook maar wat te roeptoeteren en onzin te verkondigen.
Vind ik leuk
MojoRisin +16280
maandag 15 april 2019 om 10:45
Van Bommel had gezegd dat hij ook wel eens met 11-0 van San Marino had gewonnen.. Tja, dat is een beetje dom, motiveer je de tegenstander juist extra..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:46
Oranje is toch geen PSV?
Alles had gekund,maar vaak loopt t ietwat anders dan je zou willen.
Vind ik leuk
MojoRisin +16280
maandag 15 april 2019 om 10:50
Nee, maar zo insinueer je wel dat dat ook wel 'ff' kan tegen De Graafschap.. Geloof me dat dat De Graafschap extra heeft gemotiveerd.. En tegelijk leg je je eigen team extra druk op..
Hij had gewoon moeten zeggen: winnen en als het kan met veel doelpunten verschil..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:51
Klopt enigzins wat je zegt.Maar ook de Graafschap heeft zijn puntjes nodig zo tegen t einde van de rit.
Zelfs de kleineren zijn lastig te bespelen einde van comp.
Vind ik leuk
MojoRisin +16280
maandag 15 april 2019 om 10:55
Ja die spelen ook vrij aardig voetbal en gisteren waren 2 van hun beste spelers er niet eens bij.. Wij moeten ook nog naar Doetinchum, het zal toch niet ? :)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:56
Als Ajax ongeschonden uit de CL komt zie ik Ajax gewoon kampioen worden,afgaande laatste paar wedstrijden dan.
Vind ik leuk
DeanJayden +13708
maandag 15 april 2019 om 11:09
Dat heeft hij ook vast gedaan
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 10:45
VTBL jongen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:17
Jonge lul niet trolletje
Van bommel heeft niks gezegd
Dat maken jullie ervan
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 12:30
Kijk jij wel TV Anna de trollenkoninging. Zit je weer in je moeilijke week of zo. Wat een zuurpruim ben je zo nu en dan.
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 10:36
Die grootheidswaanzin alleen al. Denken zeker dat ze het GROTE Ajax zijn. Bommel met zn rotzooi.


🛠
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:02
@(k)neusje: jij praat over grootheidswaanzin?? Je bent een lachertje hier! Met je grote ajax bullshit. Ze doen het echt wel heel goed hoor, maar een beetje minder arrogantie zou je sieren. Benieuwd of je daar capabel voor bent....
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 11:06
Wat jij wil knul. Helaas maak jij de dienst niet uit.En het GROTE Ajax rules. Noem jij het Bullshit ook goed. Ben lekker aan het genieten. Zou jij ook moeten doen "treurwilg". Ik ben graag het lachertje deze dagen. All we here from you is blablabla
Vind ik leuk
vanGobbel12 +1162
maandag 15 april 2019 om 12:14
Is Ajax groter voor jou als je groot telkens met hoofdletters moet schrijven?
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 12:36
Ja zeker. Het GROTE Ajax
Vind ik leuk
vanGobbel12 +1162
maandag 15 april 2019 om 12:42
Fijn voor je, ziet eruit alsof je wat te compenseren hebt.
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 12:44
Ja idd heb een heel klein ...... maar daar kan ik goed mee leven. Jou hoofd is zeker net zo groot als die lelijke van Gobbel destijds. Toen je clubje nog redelijk kon spelen
🛠

Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:08
Get a life of a job
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:44
Wat een creativiteit. Chapeau!
Nu nog zorgen dat de dingen die je zegt ergens op slaan. Vrees dat dat voor jou niet mee gaat vallen kneusje aan je eerdere reacties hier af te lijden!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:07
Weer ern nieuw accountje
Je was zeker weer gebant neusje
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 13:15
Nee hoor Anaatje.Net gewerkt ga nu naar huis. Wat een leven. Was lekker rustig. Dus alle tijd om te reageren op alles

🛠
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:40
De kop getuigt onder andere van redactionele zelfbevlekking en slaafse self-fullfilling prophecy, aangestuurd, geëntameerd en gepropagandeerd door schoolkranten en andere vk-media.

Inmiddels is de oorspronkelijke kop na mijn subliminale dienstbevel en geslaagde 'soufflage' veranderd.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 10:43]
Vind ik leuk
RGB +2033
maandag 15 april 2019 om 10:52
Kan deze kansloze would-be-Baudet een ban krijgen? Ik word echt horendol van die persoon. Op wie denk je nou indruk te maken? Ik hoop echt voor je dat je niet ouder dan twintig bent want anders is het diep triest. Bovendien geniet, volgens het Genootschap Onze Taal, propageren de voorkeur boven "propaganderen".
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 10:55]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:07
Fi donc et tiens! Smeken om een rode kaart. Hilarisch! Ik heb overduidelijk een open zenuw getoucheerd nadat je je netjes en gedwee hebt voorgesteld als 'opgezwollen hamster'. Je mag van mij iets opschrijven over je ongenoegen. Gewoon voor je therapeutische opluchting en de statistiek. Beschouw het maar als je huiswerk van mij voor vandaag. Het mag van mij in braille want uiteraard leest niemand mee.

Fijne dag nog!
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 11:42]
Vind ik leuk
HanV +5732
maandag 15 april 2019 om 11:21
Hij is in ieder geval geen imitator, want hij was veel eerder.
Als het al een voorspelling van van Bommel zou zijn, dan is die niet bepaald uitgekomen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:44
Heerlijk, en dan nog ff op zijn plek zetten met propageren.
Beste reactie van de dag.

Meneer vind het zelfs interessant om op de dramatische gebeurtenis toen der tijd met Sala en het vliegtuigongeluk op deze manier te reageren. Vooral sneu, triest en interessant willen doen, het is maar net waar je genoegen uithaalt. Iets fatsoenlijks over voetbal heeft hij in ieder geval nog nooit gezegd.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:02
Parbleu! Wat moedig dat je iets over mijn symbiotische liefdesrelatie met taal en het organische en uiteraard correcte gebruik ervan hier propagandeert!. Uiteraard lees jij alles van mij en volgt mij op de voet! Leuk en onderhoudend voor je! En vooral leerzaam!

Dit is het eerste postje dat ik van je lees op vp en het stemt mij onder andere nieuwsgierig. Waar op vp schrijf jij 'in ieder geval iets fatsoenlijks over voetbal'? Dan beoordeel ik wel of je ' in ieder geval iets fatsoenlijks over voetbal schrijft'. Gewoon voor de statistiek. Make my day!

Fijne dag nog!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 09:12]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:54
Als je nou ff gewoon fatsoenlijk reageert zal ik dat ook doen.
Wat er leerzaam aan jouw reacties zou moeten zijn moet ik nog achter komen, maar denk vooral wat je wilt denken dan bepaal ik vervolgens zelf wel of jouw reacties leerzaam voor mij zijn.

Dat het mijn eerste postje is wat je leest is klinklare onzin want in het verleden hebben we al vaker een vergelijkbare discussie gehad.
Dat je je eigen onzin niet onthoud begrijp ik dan weer wel.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 10:54]
Vind ik leuk
woensdag 17 april 2019 om 11:29
Wat leuk voor je dat qua jouw leereffect onze vermeende 'discoursen 'nog vers in je herinnering zijn gebleven! Ik sluit uiteraard uit dat van jouw kant sprake was van enige diepgang, een ' eigenschap' die pedante, competitieve primeurhaantjes zichzelf graag toedichten, VP bloedserieus nemend. Werkelijk kostelijk! Niets van bijgebleven, uiteraard vrij van dementie en andere aandoeningen. Hoera!


Het is een wijdverbreid misverstand dat een herhaling van zetten bij zou dragen een overtuiging van enige omvang of zelfs aan beklijving. Opnieuw een leerzame post voor je! Hoera!
Vind ik leuk
woensdag 17 april 2019 om 13:39
Wederom is deze tekst met dure woorden vooral een bevestiging van je arrogante houding.
Waar overigens heel veel forumleden hier zich aan irriteren.

Maar nogmaals geloof vooral wat je wilt geloven, als jij denk dat jij me wat bij brengt proficiat, als je het mij vraagt gewoon arrogant.
Maar blijf vooral denken dat je leuk bent, geloof mij het is vooral triest en zinloos, ik zou zeggen ga je dure woordjes op een forum gebruiken waar het wel gewaardeerd word, maak hier een fatsoenlijk account aan en probeer een keer een voetbaldiscussie te voeren.
Vind ik leuk
woensdag 17 april 2019 om 16:27
Illustratief als door ondergetekende een polemiek wordt geëntameerd over voetbalefficiency versus voetbaleffectiviteit zwijnenpaarlen blijken te zijn geworpen richting de toffe primeurboys. Men druipt comfortabel op zijn of haar stokpaardje af om het gewenste kleffe beeld van kantineniveau niet te verstoren. Self-fulfilling prophecy. Kostelijk!

Selectieve verontwaardiging, gepaard aan dito perceptie. Over onder andere arrogantie en zelfvoldaanheid gesproken...



Fijne wedstrijd!



[Reactie gewijzigd op woensdag 17 april 2019 om 16:43]
Vind ik leuk
Emnu +8289
maandag 15 april 2019 om 13:51
Mijn subliminale dienstbevel...

Arrogante lul.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 10:45
Ik dacht ook 8-0?
En ik zag de uitslag 2-1.
Maar toen ik de samenvatting zag had het net zo goed dezelfde uitslag als Ajax tegen Excelsior kunnen zijn.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:47
PSV was slordig met afmaken anders had makkelijk zoveel kunnen worden maar gaat om winnen en Ajax keer gelijkspel of verlies heeft moet je profiteren
Vind ik leuk
Smithsonian +45245
maandag 15 april 2019 om 10:49
Zonde, de graafschap had de 3 punten verdiend.

Maar de puf was eruit.
Vind ik leuk
RGB +2033
maandag 15 april 2019 om 10:49
Ik had nou toch niet het idee dat er vanuit PSV - ik bedoel de club, niet de supporters - gezegd is dat ze wel even met 8-0 zouden winnen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:54
Als ze 6 penaltys hadden gehad wel
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 11:00
Nigel Bertrams, uitstekende keeper van De Graafschap zei:

@'PSV zou wel even met 8-0 winnen. Ik dacht: flikker op man, doe niet zo arrogant'"@

Ajax wordt vaak onterecht door jaloezie als arrogant omschreven, maar Bertrams heeft gelijk. Dit PSV (Van Bommel, Schwaab, Dumfries, De Jong o.a.) leeft in een Utopia en denkt boven alle clubs te zijn verheven, maar qua prestaties loopt het kilometers achter op Ajax.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:00
Was uit zijn verban getrokken. Vraag was of psv met groot verschil van de graafschap kon winnen. Ja, zei van Bommel, en refereerde aan nederland- San Marino. Niet meer, niet minder
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:01
Ik heb van Psv spelers, trainer, supporters teksten gelezen en gehoord, dat als dat bij Ajax gebeurd dan word er weer weken geroepen arrogant enz bla bla, zelfs om onze enthousiasme in de CL worden we uitgemaakt voor arrogante dit en dat.
Beetje hypocriet dat nu naar hun eigen club niet geroepen word arrogantie zus en zo, daarmee zie je dat het hun niet gaat om arrogantie dat ze daar zo'n hekel aan hebben maar gewoon het hoort bij hun dagelijks mopperen op Ajax.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 11:01]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:17
p had genoeg kansen, maar maak je ze niet verdien je ook niet om te winnen, dus een gelijkspel had was eigelijk al te veel geweest voor psv.. Maar wel lekker zo voor Ajax, dan houden ze in eindhoven nog het idee dat ze vcl gaan ontlopen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:53
Ik verdien elke week $ 7546 tot $ 9284 voor eenvoudig werk thuis. Vorige maand heb ik $ 29746 van deze baan gemaakt. Het is verbazingwekkend en eenvoudig om regelmatig inkomsten te genereren mmet dit geweldige ding. Ik stel voor dat jullie nu allemaal lid worden van dit bedrijf als onderdeel van de tijd en meer verdienen dan volledige inkomsten door deze link te volgen. Succes

>>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­8.C­­o­­m
Vind ik leuk
Anzar +3
maandag 15 april 2019 om 11:59
PSV heeft dringend hulp nodig van JOHN TROOST
Vind ik leuk
hydrowear +42
maandag 15 april 2019 om 11:59
Helaas voor PSV, ze hadden eigenlijk moeten en kunnen verliezen
tegen de Graafschap, met hun bogonia voetbal. Lozano ligt meer
op de grond dan hij loopt, wat een maten naaier is dat. Maarja had
een van de spelers van de Graafschap hem echt goed had aange-
pakt, hadden ze geen last meer van hem gehad !!!
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 12:00]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:14
Niemand heeft gezegd dat het 8-0 zou worden. Er werd door psv zelf juist gezegd dat winnen alleen telt en de score maakt niet uit
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1510
maandag 15 april 2019 om 12:27
Respect voor de Graafschap gestreden voor wat het waard was👍
Vind ik leuk
Markus80 +3083
maandag 15 april 2019 om 12:29
Helemaal gelijk. Psv wint door weer een versierde penalty van Lozano en winnen met de hakken over de sloot. Inderdaad vrij arrogant.
Vind ik leuk
Retweet +846
maandag 15 april 2019 om 12:31
Net zo je best doen tegen de Amsterdammers hè!

Maar man , wat was hij de scheidsrechter aan het uitlachen zeg .. steeds maar weer bal neerleggen , naar achter lopen, bidon pakken , slokje dronken, bidon terugleggen, naar het doel lopen, bal rechtleggen, sokken optrekken en bal trappen....
Gelijk heb je als de scheidsrechter het toe laat maar man oh man wat liet de scheidsrechter met zich sollen daar. Totaal geen overwicht.. een goede scheidsrechter had na een keer waarschuwen geel gegeven...

De Graafschap ging er steeds harder in omdat de scheidsrechter het ook toe liet. Gelijk hebben ze trouwens.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:36
-_-Vind Naa'kt Dames in jouw buurt hier op: Ej.Uz/Dames
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:42
Ze zijn in Eindhoven niet arrogant, dat noemen ze daar zelfverzekerd. Als wij van Ajax zoiets roepen, dan is het arrogant 😉.
Vind ik leuk
Smithsonian +45245
maandag 15 april 2019 om 12:45
De 4de man wanneer hij van bommel ziet: flikker op man.
Vind ik leuk
Salah +77
maandag 15 april 2019 om 13:29
Vreemd dat spelers hun motivatie uit dat soort zaken moeten halen.

Je moet toch in principe altijd ervoor gaan.

Zeker als je bij de Graafschap speelt, want hoe moet je anders ooit een wedstrijd winnen
Vind ik leuk
Mari +13312
maandag 15 april 2019 om 13:39
Zorg dat je team geen blessures noch schorsingen kent.
Gun het de trainer wel om in de eredivisie te blijven
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:51
Bizar hoe dit nu neergezet wordt alsof PSV dit heeft geroepen. Iedereen bij PSV heeft juist gezegd dat er eerst gewonnen moet worden, en er daarna pas naar een eventuele grotere uitslag kan worden gekeken.

Kwalijk dat de media eerst zo over De Graafschap praat alsof het 7-0 of 8-0 wordt en nu het niet zo blijkt te zijn, het neer wil zetten alsof PSV zich er zo op heeft verkeken. Slechte journalistiek.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:15
Ik verdien elke week $ 7546 tot $ 9284 voor eenvoudig werk thuis. Vorige maand heb ik $ 29746 van deze baan gemaakt. Het is verbazingwekkend en eenvoudig om regelmatig inkomsten te genereren met dit geweldige ding. Ik stel voor dat jullie nu allemaal lid worden van dit bedrijf als onderdeel van de tijd en meer verdienen dan volledige inkomsten door deze link te volgen. Succes

>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m
Vind ik leuk
fritsie +1231
maandag 15 april 2019 om 17:16
Nou de score had wel veel hoger uit kunnen vallen. PSV kreeg goede kansen maar het vizier stond duidelijk niet op scherp. Of ze beginnen te bezwijken onder de druk. Dat kan natuurlijk ook.
Vind ik leuk
Smash +4331
maandag 15 april 2019 om 17:31
Wat een sukkeltje! Niemand heeft het hier over gehad. Misschien een aantal supporters, maar Van Bommel en de spelers zeker niet.

PSV speelde niet goed, maar bij De Graafschap zat alles mee. Bal op de paal, bal op de lat, geen tweede pingel (overtreding op De Jong).
Vind ik leuk
Joey_S +164
maandag 15 april 2019 om 17:50
Nee nee, ajacieden zijn altijd arrogant.. psv’ers zijn dat toch nooooooooit???! 🙄
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:17
ajax wordt kampioen van nederland
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws