Jörgensen én Clasie krijgen boete, Deense spits ook geschorst voor wangedrag

Jörgensen én Clasie krijgen boete, Deense spits ook geschorst voor wangedrag

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 13:44ma 15-04-2019 om 13:44

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 17:41ma 15-04-2019 om 17:41

Nicolai Jörgensen én Jordy Clasie hebben van Feyenoord een boete opgelegd gekregen. Het tweetal liet zich in negatieve zin gelden tijdens het competitieduel met Heracles Almelo. Jörgensen is bovendien geschorst door de KNVB. 

De Deense spits kreeg in de tweede helft een rode kaart omdat hij natrapte. De aanklager betaald voetbal deed de Rotterdammers een schikkingsvoorstel van drie wedstrijden schorsing waarvan één voorwaardelijk. Feyenoord is daarmee akkoord gegaan en heeft Jörgensen dus ook nog een geldboete opgelegd voor zijn wangedrag, meldt de club. Jörgensen mist door zijn schorsing de wedstrijden tegen AZ en NAC.

Ook Clasie moet de boetepot spekken voor zijn gedragingen van zondag. De middenvelder werd door Giovanni van Bronckhorst na rust naar de kant gehaald en was daar niet over te spreken. Hij uitte zijn onvrede toen hij de zijlijn passeerde en de trainer hem een handje wilde geven. Ondanks de rode kaart van Jörgensen won Feyenoord de wedstrijd overigens wel: 2-1. 

Eerder deze maand raakte Steven Berghuis ook al in opspraak. De aanvaller werd voor het competitieduel met FC Utrecht gepasseerd na een incident op de training. 

Plaats een reactie

maandag 15 april 2019 om 13:50
het is crisis
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18609
maandag 15 april 2019 om 13:52
Boeten pot maar wel spelen tegen AZ natuurlijk! En hoeveel is er de boetenpot in gegaan? €10,- €10.000,- makkelijk voor je geloofwaardigheid Gio, wees maar blij dat je weggaat!
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5829
maandag 15 april 2019 om 13:55
Als dat gebeurd...
Vind ik leuk
GaoYao +6021
maandag 15 april 2019 om 14:44
Kijken of de advocaat wat strafvermindering kan regelen..
Clasie gewoon terugsturen en Vente erin..
Vind ik leuk
Yung Lean +64
maandag 15 april 2019 om 14:57
Vente is geschorst
Vind ik leuk
GaoYao +6021
maandag 15 april 2019 om 15:00
Rvp in de spits en kokcu opstellen..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:32
De 1e normale inhoudelijke reactie is van jou, Gao Yao. Het zal wel weer een Feyenoord topic zijn.
Vind ik leuk
GaoYao +6021
maandag 15 april 2019 om 18:41
Dank u. Zullen meer moeten doen :)
Vind ik leuk
Smithsonian +45245
maandag 15 april 2019 om 13:56
Ik zou kocku er voor in de plaats zetten, clasie voegt echt geen kut toe.

Maar ja die speelt zaterdag weer gewoon.
Vind ik leuk
Bengelino +14631
maandag 15 april 2019 om 14:22
Philip Kocku? Die is gestopt
Vind ik leuk
Kramertje +1040
maandag 15 april 2019 om 14:43
Net of die andere 10 wel top zijn.



Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:58
De boete is al groot genoeg voor feyenoord zelf. hij kon weg voor 20 toen zie hem nu nog niet eens voor een derde vertrekken
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18609
maandag 15 april 2019 om 14:00
Hij is toch van Southampton!
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
maandag 15 april 2019 om 14:02
Gaat over Jorgensen
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18609
maandag 15 april 2019 om 14:04
Okay ging over Clasie op dat moment maar geeft niet Jorgensen is nu misschien nog €8mlj ben ik bang!
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
maandag 15 april 2019 om 14:06
Ik ben voor Feyenoord bang dat dat momenteel zelfs nog te hoog is ingeschat. Ze hebben duidelijk veel dingen fout gedaan en dreigen steeds verder af te haken van de top 2..
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18609
maandag 15 april 2019 om 14:07
Top 2 moet je voorlopig uit je hoofd zetten maar plek 3 is noodzaak!!
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 15 april 2019 om 15:20
Daar ben ik het niet mee eens. Oké, PSV en Ajax hebben financieel misschien meer te besteden en hebben meer landstitels. Maar Feyenoord doet het goed. Er is aardig wat bereikt qua prijzen en resultaten. Dit jaar wat minder, maar het is niet slecht. Feyenoord is juist aan het aanhaken. Er komt straks een frisse wind, er is een nieuwe hoofdsponsor, Van Geel geeft aan dat spelers meer waard worden, 1908 is gekomen, er komt een nieuw stadion en noem maar op. En zo slecht deed Feyenoord het vorig jaar niet in de CL, weliswaar was het tegen Trencin een blamage. Maar dit Feyenoord kan met een aantal versterkingen volgend seizoen net zo Europees overwinteren als Ajax dit jaar doet.
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
maandag 15 april 2019 om 15:26
Ik hoop het echt voor ze, maar ik heb een beetje het gevoel dat ze de boot hebben gemist, naar mijn idee hebben ze weinig te besteden, dus echt goeie versterkingen kopen lijkt me lastig voor ze..
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 15 april 2019 om 15:35
Van Geel heeft spelers meer waard worden. St Juste ligt goed in de markt o.a.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 15 april 2019 om 15:37
Bovendien kun je creatief zijn met je aan- en verkoopbeleid. We gaan het zien.
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
maandag 15 april 2019 om 15:40
Ik ben benieuwd wat ze er van maken in Rotterdam, ik heb zelf namelijk liever Feyenoord als grootste concurrent dan PSV
Vind ik leuk
Ruud1987 +6385
maandag 15 april 2019 om 15:28
Hoeveel punten had Feyenoord in de CL dan vorig jaar ?
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 15 april 2019 om 15:42
Gewonnen van Napoli, wat erg knap is. 3 punten dus, in een zware poule met een in vorm City, Shakhtar en Napoli. Feyenoord was verder gekomen als er wat geluk was geweest met de loting.
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
maandag 15 april 2019 om 16:44
Ik vindt persoonlijk dat je met die loting voor in de CL al redelijk gunstig hebt geloot..
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 15 april 2019 om 17:42
De destijds kampioen van de Engelse Premier League, kampioen van de Oekraïnische Premier League en de nr. 2 van Italië. Dat is niet redelijk gunstig vind ik.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:58
Met een Man City die alle andere EPL clubs het nakijken gaf, Liverpool met 5-0 wegstuurde 3 dagen voor ze naar de Kuip kwamen, en Watford tuis met 0-6 wegzette dat weekend er op, met Napoli dat nr 1 was in de Serie A op dat moment, en Shaktar dat bol stond en staat van de brazilianen. Wat je maar een gunstige loting noemt.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 17:59]
Vind ik leuk
Emnu +8289
maandag 15 april 2019 om 18:15
Mensen vergeten, -in hun haast erop te wijzen hoelang t geleden is dat Ajax overwinterde in de CL, of hun eigen prestaties te vergoelijken- dat Ajax in n poule met Real, City en Dortmund gewoon derde werd.
Vind ik leuk
Ruud1987 +6385
maandag 15 april 2019 om 17:05
Oke dat valt dan idd nog wel mee ja, was Napoli al geplaatst toevallig?
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 15 april 2019 om 17:38
Napoli eindigde vorig jaar 3e met 6 punten in de CL. Bedoel je dat?
Vind ik leuk
Ruud1987 +6385
dinsdag 16 april 2019 om 06:40
Nee ik bedoelde niets,.ik vroeg het me af.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
dinsdag 16 april 2019 om 15:17
Vragen mag altijd. Van harte welkom.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:35
Dit vind ik een te positief verhaal, FR Champ. Ik zou willen dat het echt gaat gebeuren. Ik wil ook wel weer eens trots zijn op mijn clubje.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 15 april 2019 om 16:37
Gaat goedkomen. Zeker. Het kan nu alleen maar beter gaan.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:39
Oooh, wat hoop ik dat!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:27
Haha, was je dat na de JC-schaal dan niet? Zo lang geleden is dat niet. Je hebt genoeg te genieten gehad. Meer dan (bijvoorbeeld) een gemiddelde ajacied. Alleen zijn die blij met een dooie mus, haha.
Vind ik leuk
henk1952 +312
maandag 15 april 2019 om 17:44
Clasie heeft kleine boete. Wordt berekend op lengte....
Vind ik leuk
roelio77 +616
maandag 15 april 2019 om 14:03
Jan bedoelde Jorgensen, jij bedoelt Clasie...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:18
Dat moeten we nog afwachten of Clasie speelt. Zoveel reserves heeft Gio niet op die plek. Dus bankzitter kan ook nog.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 16:18]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:36
Uhm, Ayoub? Kokcu?
Vind ik leuk
Mr. O +1712
maandag 15 april 2019 om 17:12
Best een aardige pot, na de gio periode 😏
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:17
Die Clasie is geen rest waard. Gewoon terug sturen
Vind ik leuk
Romo +1617
maandag 15 april 2019 om 19:18
Ik ben blij dat Gio weggaat!

Wekt bij iedereen irritatie op zowel bij spelers als het legioen!
Heeft werkelijk niet 1 speler beter gemaakt, eerder slechter
Laat jeugd niet instromen, en aankopen al helemaal niet.

En kom niet aan met 5 prijzen
Want dat kwam.door het collectief niet door Gio
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18609
maandag 15 april 2019 om 19:45
Okay duidelijk!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:54
Klopt , misschien dat Feyenoord ze beide moet gaan lozen . Dan zeggen we gewoon dat ze te klein zijn ofzo
Vind ik leuk
Kaar +4308
maandag 15 april 2019 om 14:31
Dat komt bij Jorgensen niet geloofwaardig over denk ik😉
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:32
Dat komt bij niemand geloofwaardig over maar het is een manier om iemand af te serveren is gebleken
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 15 april 2019 om 14:20
Valt toch mee. Dat het voortreffelijk gaat is wat anders. Maar Gio heeft mooie resultaten geboekt met deze selectie.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
maandag 15 april 2019 om 15:43
Tsja.... en toch mag ie gisteren al vertrekken.....
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 15 april 2019 om 15:44
Waarom als ik vragen mag?
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
maandag 15 april 2019 om 15:48
Nou.... daarover uit ik me op dit forum al twee jaar.... kan er een heleboel over zeggen. Laat ik het houden bij een notendop: veel te zacht, maakt spelers niet aantoonbaar beter, heeft NOOIT enige schijn gewekt de titel te willen verdedigen, smadelijke Europese campagnes.... nee, gewoon een prutser die beter na die lange serie verliespartijen aan de kant had moeten worden gezet.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 15 april 2019 om 16:07
Oké, dat is jouw mening. Niet helemaal netjes van je om je ook zo uit te laten over onze trainer. Maar, dat is jouw keuze, je hebt je punt gemaakt. Ik ben het in ieder geval niet met je eens. 5 prijzen in 4 jaar is waanzinnig knap. Gio verdient een waardig afscheid met zijn inzet en prestaties als trainer.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
maandag 15 april 2019 om 16:12
Hoezo niet netjes? Netjes levert de problemen op die we nu hebben..... omdat niemand het beestje bij de naam heeft genoemd..... GvB is een fatsoensrakker en heeft nooit de indruk gewekt een goede coach te zijn. Als je bijvoorbeeld niet zou zien dat de titel destijds VOLLEDIG aan de inbreng van Dirk is toe te schrijven....

GvB mag de boeken in, en daarna vergeten we heel erg snel zijn vermeende prestaties als trainer. Het is gewoon een hobbyist.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:21
Welke trainer heeft het beter gedaan bij Feyenoord?

Happel, van Marwijk en ... ?
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
maandag 15 april 2019 om 16:46
Wimke.... dat maakt me geen reedt uit.... ik irriteer me sinds zijn aanstelling al aan de spelopvatting, de afwezigheid van spelvreugde en de minachting voor het publiek. Ondanks de titel valt er verder bijzonder weinig te genieten in De Kuip.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:40
Dus jij ziet liever leuk voetbal? En dan 6e worden.

Als het voetballend niet loopt, dan zul je wat anders moeten bedenken. Anders verlies je heel vaak.

Creatieve goede spelers zijn zeldzaam en dus duur. Gustafson maakte het niet waar, Schuurman, Hansson.

Larsson dreigt af te haken.

Creatieve spelers moeten geholpen worden. De balans in een team moet goed zijn, zoals in 2017.

Maar met 8 geblesseerden en een hoop negativiteit ... wordt dat zeuren.

Voetbal is geen 1 plus 1. Gio wil niet weer 7x op rij verliezen, misschien is dat teveel in zijn hoofd gaan zitten.

Wat is wijsheid? Ik moet het de komende jaren nog maar zien gebeuren.
Want dat zie ik nu nog laaaaaaange niet.

Ook de spelers zelf zijn schuldig, want tegen Ajax en PSV kon het wel.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 17:42]
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
maandag 15 april 2019 om 20:39
Uiteraard zijn de spelers zelf net zo schuldig. Jongens als Larsson zijn extra gevoelig voor dit soort zaken, GvB en consorten laten hem blijkbaar zwemmen.... als klopt wat jij over hem zegt.

Overigens is je eerste opmerking een behoorlijke aanname: uiteraard wil ik geen 6e worden met leuk voetbal, maar als je toch al niet voor de bovenste twee plaatsen gaat spelen dan zie ik het als de verantwoordelijkheid van spelers en trainers dat wij, de fans die jaarlijks veel geld uitgeven aan Feyenoord, leuk voetbal te zien krijgen. Keertje verliezen is geen ramp dan.....

8 geblesseerden? Niet de juiste trainingsintensiteit.... het is geen hogere wiskunde, maar gewoon voetbal!
Vind ik leuk
G.Kopf +5793
maandag 15 april 2019 om 14:22
Crisis en tweespalt.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:45
Media en rook.
Vind ik leuk
PRICE +8121
maandag 15 april 2019 om 14:45
Oorlog in Rotterdam zuid
Vind ik leuk
Orphen89 +4025
maandag 15 april 2019 om 13:51
Eerst Berghuis, nu Clasie en een natrappende Jörgensen…
Ik zou dan eens stoppen met boetes schrijven en in gesprek gaan met de spelersgroep. Blijkbaar zit er iets niet helemaal lekker, dat moet je boven water krijgen als je AZ voor wilt blijven dit seizoen.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 13:51]
Vind ik leuk
Deck010 +10215
maandag 15 april 2019 om 14:03
AZ heeft ons niet nodig om het zichzelf moeilijk te maken lijkt me.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:39
Wij AZ ook niet op het moment.😅

Dat worden dus 2 ploegwn die tegen zichzelf spelen die avond.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 14:39]
Vind ik leuk
COYG +8525
maandag 15 april 2019 om 14:48
Haha mooie conclusie.
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
maandag 15 april 2019 om 14:03
Dit is wel een interessante manier om meer geld te verzamelen voor ''het nieuwe stadion''!
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
maandag 15 april 2019 om 15:45
Praten helpt al lang niet meer...... zachte heelmeesters maken stinkende wonden..... en dat cliché is door GvB maar weer eens bewaarheidt!
Vind ik leuk
Blindsy +20535
maandag 15 april 2019 om 13:52
Zo. En dan nu een PUNT er achter.
Shakespeare zei het al: much ado about nothing.
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
maandag 15 april 2019 om 14:04
Wat heeft ADO Den Haag hier nou mee te maken?
Vind ik leuk
JosdeGraaf +334
maandag 15 april 2019 om 13:52
Terecht, ik weet dat het voorbeeldfunctie argument niet populair is, maar daar moeten die jongens ook aan denken!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:52
Valt nog mee 2 wedstrijden voor Jorgensen.
Vind ik leuk
jari11 +5298
maandag 15 april 2019 om 14:08
Veel te weinig wat een dorpsidioot is dat zeg.
Vind ik leuk
Kramertje +1040
maandag 15 april 2019 om 14:47
Overdrijven is ook een vak
Ik keur het niet goed maar het was maar een klein tikkie. Becker van ADO de vorige keer tegen Groningen dan ben je een dorps idioot of Suarez bijten om een voorbeeld te noemen.
Vind ik leuk
jari11 +5298
maandag 15 april 2019 om 14:53
Suarez is gewoon niet helemaal in orde, wat eraan de hand is weet alleen zijn psycholoog. Natrappen is zeker begrijpelijk maar mag gewoon niet. 2 wedstrijden is daarom te weinig. Van mij had de KNVB hem de rest van het seizoen mogen schorsen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:38
Voor welke club ben jij, Jari11?
Vind ik leuk
Kaar +4308
maandag 15 april 2019 om 14:32
Was Clasie ook maar geschorst 😣
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:41
Ach, Beugelsdijk kreeg alleen geel. Dat valt pas mee. Lang leve de verschillende VAR's.....
Vind ik leuk
Smithsonian +45245
maandag 15 april 2019 om 13:52
Gio is compleet de controle kwijt, als hij die uberhaupt ooit heeft gehad de afgelopen 2 jaar.

Stel clasie aub niet meer op.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:52
, Bedankt, voor je onbezonnen actie Jorgensen.
Vind ik leuk
Kaar +4308
maandag 15 april 2019 om 14:32
Hopelijk doet van Persie het weer lekker in de spits.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:43
Ja Van Persie in de spits!! En dan lekker gewaagd met Kokcu op numm…

Ohhh wacht ff, Gio is er nog.
Nee sorry mensen, te vroeg gejuicht, dat word helaas toch weer Toornstra.
Vind ik leuk
Kaar +4308
maandag 15 april 2019 om 15:22
Neeee niet te gek doen he, natuurlijk gaat Kokcu niet spelen. Gewoon weer het gebruikelijke middenveld, uiteraard ook met Clasie. Berghuis zet je op de bank omdat hij stout is geweest maar bij een speler die het hele seizoen bijna niets laat zien, volsta je met een boete😡
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:08
Ik moet zeggen dat wat Toornstra de afgelopen wedstrijd liet zien ook niet echt best is.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:54
Een week skoefelen in Amsterdam.
Vind ik leuk
Snappi +321
maandag 15 april 2019 om 13:56
Terecht natuurlijk, wat Jorgenssen doet is natuurlijk oliedom. Langzamerhand lopen de irritaties binnen de groep nu wel op. Clasie gelooft er heilig in dat hij goed speelt, hij moet blij zijn dat de coach zoveel vertrouwen in hem heeft.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:57
Boete betaald. En vrolijk verder Clasie, tikkie breed en tikkie terug.
Vind ik leuk
Treenert +23
maandag 15 april 2019 om 13:59
Maar geen schorsing, hahaha. Jorgensen geschorst en hij is Clasie nodig. Einde geloofwaardigheid.
Vind ik leuk
Kaar +4308
maandag 15 april 2019 om 14:33
Nodig, waarvoor?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:03
Feyenoord heeft Kokcu!!
Vind ik leuk
Kaar +4308
maandag 15 april 2019 om 15:14
Daarom. Dat Gio Clasie nodig heeft is dus echt onzin.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:19
Wij begrijpen het. Gio maakt het uit en jammer genoeg niet wij dan hadden we wel een beter middenveld.
Vind ik leuk
Just Nuts +869
maandag 15 april 2019 om 13:59
Nog paar potjes pappen nathouden staan paar punten voor op AZ en dan op naar een nieuw seizoecn
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:00
Zou Gio misschien een heel klein tikkeltje de controle kwijt zijn?
Vind ik leuk
plein19 +3392
maandag 15 april 2019 om 14:00
Boete en streep eronder. Zoveel is er niet gebeurd
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:01
Gaat lekker daar, zure 'vedettes'
Vind ik leuk
El Cazador +9346
maandag 15 april 2019 om 14:04
De waarheid is nooit precies zoals je denkt dat hij zou zijn.
Er zit zo veel meer fout bij Feijenoord dan wij met z'n alle denken.
Ronald Koeman zei het bij zijn aantreden bij Feijenoord al, ik mis hier een optimale topsport klimaat en dat is nog steeds zo!!!!
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6424
maandag 15 april 2019 om 14:04
Dit gaat vast weer een heel genuanceerd topic worden.

Gouden tijden voor de zuivelindustrie want de kilos boter vliegen de deur uit

Vind ik leuk
Pds010 +1465
maandag 15 april 2019 om 14:08
Die boete pot is geloof ik al zo opgelopen dat ze de vuurwerk boete er van kunnen betalen..
Vind ik leuk
the saint +12
maandag 15 april 2019 om 14:08
Wat gaat het eigenlijk iedereen aan of ze er een boete voor krijgen of iets dergelijks,is gewoon een reaktie heeft de hele wereld last van
Vind ik leuk
Ryan82 +1088
maandag 15 april 2019 om 14:28
Goed bezig hoor, sfeer is nu helemaal verpest. Ipv gewoon uitpraten zodat we die 4 wedstrijden met een normale sfeer gaan spelen verpest Feyenoord het he-le-maal. Dit gaat doorwerken in de selectie. Meeste spelers willen nu zsm weg bij Feyenoord. Zij zullen nu bijna 0 inzet geven.
- Vermeer wilt weg
- Jorgensen wilt weg
- Vilhena wilt weg
- Clasie wellicht ook
- Berghuis wilt graag weg

Wat hou je volgend seizoen over? Stel je behoud deze spelers. Totaal ongemotiveerde voetballers. Een DRAMA. Wat een teringzooi laat Martin en Gio achter zeg. Ongelofelijk. Zij snappen totaal niet wat ze doen volgens mij.

Volgend seizoen wordt het vechten om plek 3. Boot met aansluiting naar de top vaart verder weg. Het was even in zicht.
Vind ik leuk
Kaar +4308
maandag 15 april 2019 om 14:29
Kom op Gio ‘schors’ Clasie ook maar voor minimaal 2 wedstrijden, voor zijn gedrag. Dan hoef je niet tegen hem te zeggen dat hij belabberd speelt, maar dat zal hij zelf ook wel weten hoop ik😏
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 15:24]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:33
WAT VOOR EEN MEERWAARDE ??
Heeft een speler wie 50.000.0p euro per maand verdiend een geld boette td geven van .. x bedrag ?? Voor mijn gevoel 0 meerwaarde .. ze betalen 25.000.00 kijken om en klaar en door ..het is mooi voor de clubkas maar thats it TOCH ??
Wie zou er een andere gepaste straf hebben ??
Vind ik leuk
Erik-Vites +1054
maandag 15 april 2019 om 14:34
Gaat goed daar in Rotjeknor!
Clasie en Jorgensen een geldboete geven, logisch. Alleen de hoogte hiervan zouden ze ook mogen geven, dan kom je geloofwaardig over...
Vind ik leuk
kees ee +1078
maandag 15 april 2019 om 14:34
. . en het zal toch niet zo zijn dat nico zich nu afvraagt waarom hij niet wordt opgesteld ??, . . dit is slecht voor hem, hij voetbalt niet !?, dus er zal ook niet zo naar hem worden gevraagd, . . maar wel beter voor de club, als stam hem kan motiveren, straks tenminste !?, want het blijft natuurlijk een capabele spits, . . en hopelijk krijgt hij dan nog wat meer concurrentie !?, . . en van clasie, maar geen zonde maken denk ik !?
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 14:36]
Vind ik leuk
broedkip +2229
maandag 15 april 2019 om 14:37
Zoals ik al zei v Bronckhorst is een mietje met zijn straffen. Stelt iemand gewoon weer op zondag die hem ten schande zet. Wat een trainer laat over zich heenlopen door een schoffie.
Vind ik leuk
JWK +846
maandag 15 april 2019 om 14:50
Wat een boefjes daar in Rotjeknor😊
Vind ik leuk
DeNeutrale +288
maandag 15 april 2019 om 14:50
Sommigen willen Kokcú op de plek van Clasie, maar een goede invalbeurt is niet zaligmakend! Dat zie je ook bij PSV; Ihatarren, Gakpo, Sadilek zijn te wisselvallig. Eiting is nu geblesseerd, maar toen hij speelde was hij ook wisselvallig. De jeugdigen kan je inbrengen als je op een ruime voorsprong staat in de wedstrijd.
Vind ik leuk
erikv78 +712
maandag 15 april 2019 om 15:06
Kansloze boetes, alsof ze wakker liggen van een paar K
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:10
Hahahahaha de frustratie komt goed door in 010. Beseffende dat ze het sportief en financieel gaan afleggen tegen het Grote Rijke Ajax met zijn mooie lange historie met een goed gevulde prijzenkast!
Vind ik leuk
Koekie1970 +1827
maandag 15 april 2019 om 15:15
Allebei een maandsalaris inleveren aan KiKa neem ik maar aan.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
maandag 15 april 2019 om 15:16
En dat zijn dan de volwassen gasten van de club..deed Kuyt ooit zo achterlijk of van Persie ..nee nooit dus dat zijn echte top gasten die juist alles geven voor hun club
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
maandag 15 april 2019 om 15:26
Nog even en de 400 miljoen is binnen, sponsoren de spelers zelf.
Vind ik leuk
Fred1975 +609
maandag 15 april 2019 om 15:33
Als ik Gio was dan mocht Clasie de rest van de competitie lekker vanaf het reservebankje toekijken. Wat denkt hij wel niet.
Vind ik leuk
linkspoot +773
maandag 15 april 2019 om 15:33
Feyenoord lijkt al een tijdje niet in de gaten te hebben dat er een wanbeleid wordt bedreven. Boetius weg, Tapia weg, Amrabat weg, problemen met Ayoub, problemen met Berghuis, problemen met Clasie, problemen met Jorgensen, Sam Larsson komt niet uit de verf, Vlhena is matig, het loopt allemaal dood bij Feyenoord. Feyenoord moet compleet op de schop, weg met Gio en de technische staf en het jeugdbeleid en een voorbeeld van Ajax of PSV aannemen. Vind je het gek dat Dick Advocaat geen zin in heeft. Wie weet dat Jaap Stam voor verassing kan zorgen met attractief voetbal.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 15:43
Clasie schorsen zou een optie zijn, hoeft hij ook niet bang te zijn dat hij gewisseld wordt ;)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:49
De frustaties begrijp ik wel van de voorhoedespelers. De afstanden zijn veel te groot om combinatievoetbal te spelen.

Als Feyenoord balbezit heeft, staan er 4 spelers achterin. Clasie er vlak voor en Jørgensen ergens ver weg voorin.
De overige 4 spelers, worden gedekt door 6 spelers. Terwijl de afstanden tussen die spelers 30 meter is.

Als Berghuis de bal heeft, duurt het 10 seconden eerdat de back aangesloten is.
En Toornstra staat dan dubbelgedekt.

De backs moeten verder naar voren staan in bal bezit. Net als Duitsland dat deed in 2014 en 2016. De afstanden moeten veel kleiner worden. Nu krijgt iedereen voorin ziekenhuisballen.
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 15:58
Klopt Wim. Kasdorp terug halen zou een geweldige zet zijn maar daarmee is Feyenoord er nog niet. Alle hoop gricht op Jaap Stam en de nieuwe TD van Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:02
Denk jij dat Stam meer risico durft te nemen dan?

Optimist.
Vind ik leuk
Mari +13312
maandag 15 april 2019 om 15:52
Slechts een boete voor wat Claasje heeft geflikt heeft?
Vind ik leuk
RGB +2033
maandag 15 april 2019 om 15:52
Feyenoorders, ik hoop oprecht voor jullie dat er nu eens iets positiefs gaat gebeuren. Op deze voet doorgaan kan niet, dan wordt het volgend seizoen ook niks.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:03
Dit gaat nog wel ff duren. Ik gok op 3 jaar.
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 15:56
Ayoub krijgt een basisplaats en Jordy mag even op de bank naast Gio zitten. Zo van wat ik met Berghuis kan doe ik ook met jou.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:07
Vilhena op de plaats van Clasie, en dat maar zo laten staan voor de resterende 4 wedstrijden. Toornstra loopt toch al voor 3 spelers.
Misschien volgend seizoen Larsson op de plek van Vilhena? Ik vind hem geen linksbuiten.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 16:10]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:40
Denk eerder cocku want ayoub staat er niet goed op bij de trainer.
Vind ik leuk
Teppie +133
maandag 15 april 2019 om 16:20
Wat gebeurt daar allemaal? En ik denk dat de bodem nog niet eens is aangetikt!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:39
Een zooitje daar geen respect voor elkaar en de trainer. Vandaar ook dat ze zo slecht presteren dit jaar. Willen niet werken voor elkaar
Vind ik leuk