'Het is belangrijk dat De Ligt lief is voor mijn dochter, de rest zie ik wel'

'Het is belangrijk dat De Ligt lief is voor mijn dochter, de rest zie ik wel'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 14:39ma 15-04-2019 om 14:39

Keje Molenaar 'bemoeit zich helemaal niet' met de sportieve toekomst van Matthijs de Ligt. De negentienjarige captain van Ajax heeft sinds enige tijd een relatie met de dochter van Molenaar, oud-prof van onder meer Ajax, Feyenoord en FC Volendam. 

De Ligt wordt gelinkt aan tal van buitenlandse topclubs. "Ik bemoei me daar helemaal niet mee", zegt Molenaar voor de camera van Veronica Inside. "Wat voor mij belangrijk is, is dat-ie lief is voor mijn dochter. De rest zie ik wel. Hij heeft een uitstekende zaakwaarnemer. Ik voel me niet geroepen om me daar tegenaan te bemoeien."

Een voorkeur heeft Molenaar wel, als het gaat over de volgende club van De Ligt. "Ik heb de eer gehad om vroeger met Johan Cruijff te mogen voetballen en als ik Matthijs was, zou ik er voor kiezen om een paar jaar met Lionel Messi te mogen voetballen."

"Dat is toch het ultieme wat je ziet op dit moment? Als je dat nog een paar jaar mee kan maken, dan zou ik daar voor kiezen. Dat is dus mijn persoonlijke voorkeur."

Frenkie de Jong, teamgenoot en vriend van De Ligt, heeft al in Barcelona getekend. Voor hem betaalde de kampioen van Spanje een slordige 75 miljoen euro.  

Poll

Is Barcelona de ideale club voor De Ligt?

(2513 stemmen)

Plaats een reactie

TottenhamHOT +18605
maandag 15 april 2019 om 14:45
Schoonvader??? Hij mag blij zijn als het in Barcelona zijn schoonzoon blijft hahaha
Vind ik leuk
rexxo +16780
maandag 15 april 2019 om 14:48
19 is idd wel erg jong om je te binden zeker in een stad als Barcelona.
Als ik hem was had ik het wel geweten 😁

Afezien daarvan Keje lijkt me een goede opvolger voor van de Sar mocht die gaan wieberen op termijn.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18605
maandag 15 april 2019 om 15:29
VP heeft voor de verandering de kop aangepast waardoor mijn eerste tekst vreemd lijkt nu?!?
Vind ik leuk
Arvin +7840
maandag 15 april 2019 om 15:41
Haha speciaal om jou te pesten 😉😂.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18605
maandag 15 april 2019 om 15:43
Is niet de eerste keer en ook niet de laatste denk ik!
Vind ik leuk
Don en Ad +649
maandag 15 april 2019 om 16:15
Die interviewer is wel een GI-GAN-TI-SCHE lul.

Zo, dat moest er even uit.
Vind ik leuk
1+1= +865
maandag 15 april 2019 om 16:16
Jij bent toch ook een beetje vreemd



Ik ken je niet 😁
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:48
Tja als hij als een flierefluiter door het leven wil, komt er veel minder terecht van zijn voetbalcarrière.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:05
Alle jonge voetballers binden zich jong zodat de bloed naar voetbal focus kan IPV piemel ;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 16:05]
Vind ik leuk
HardSchot +164
dinsdag 16 april 2019 om 09:40
Maar als je sommige van die voetbalvrouwen ziet denk ik dat het bloed constant naar hun piemels gaat 😉 👍
Vind ik leuk
Cookee +12981
maandag 15 april 2019 om 18:05
Ik vind Spaanse vrouwen niet zo. Alleen die van Pique gaat wel, maar zij vist in een andere league.
Vind ik leuk
HardSchot +164
dinsdag 16 april 2019 om 09:39
Piqué gooit z'n hengel ook graag in haar 😉
Vind ik leuk
Cookee +12981
dinsdag 16 april 2019 om 19:25
Piqué heeft beet... maar op de Ligt bijt ze niet vermoed ik.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 14:51
Ze zijn niet allemaal hetzelfde als Andy vd Meijde....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:58
Hahaha ik geef Andy groot gelijk. Je leeft maar 1 keer. Ik wil daarmee overigens niet zeggen dat alles wat hij heeft gedaan goed te praten is.
Vind ik leuk
rexxo +16780
maandag 15 april 2019 om 15:20
De Ligt lijkt meer hersencellen te hebben in zijn linkerteen dan Andy in zijn hele hersenpan.

Alhoewel Andy lijkt mij een eerlijke gezellige topgozer.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 15:25
Zulke gasten heb je ook nodig in de voetbalwereld...grappen en grollen en niet al te serieus.

De Ligt en De Jong zijn de serieuze profs en zullen mits blessure vrij blijvend aan het einde van hun carrière iig op 100+ interlands staan.
Vind ik leuk
RGB +2033
maandag 15 april 2019 om 15:46
heel erg eerlijk is hij nou ook weer niet als hij een dame ligt te rolbezemen terwijl hij getrouwd is en een kind heeft.
Vind ik leuk
rexxo +16780
maandag 15 april 2019 om 16:26
Dat telt voor sommige niet mee 😜

Ik heb het niet over mezelf..
Vind ik leuk
jari11 +5296
maandag 15 april 2019 om 14:58
Haha alle vrouwtjes zullen wel achter de Ligt aan gaan ja.
Vind ik leuk
HardSchot +164
dinsdag 16 april 2019 om 09:42
Aardige, getalenteerde, leuke jongen, ik kan het begrijpen 😄
Vind ik leuk
1+1= +865
maandag 15 april 2019 om 15:14
Hoezo Tottenham?
Zo bijzonder zijn de Spaanse vrouwtjes niet hoor
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18605
maandag 15 april 2019 om 15:18
Hij hoeft ook geen vrouwenelftal! Loopt genoeg rond heb er een jaartje gewoont en idd de standaard Spaanse vrouw is niet super maar er lopen genoeg toppers!! En 3x raden wat op hem afkomt, en er zullen ongetwijfeld ook andere nationaliteiten rond lopen die met smart op hem zitten te wachten in Barcelona;-)
Vind ik leuk
1+1= +865
maandag 15 april 2019 om 15:29
In Barcelona misschien wel dan
Maar hier waar ik zit zie ik ze niet .
Maar.ik heb gelukkig mijn eigen toppertje😉
Vind ik leuk
HardSchot +164
dinsdag 16 april 2019 om 09:44
Z'n lul kan vele landen bezoeken :P
Vind ik leuk
Bizzy +22859
maandag 15 april 2019 om 15:22
Pilar Rubio, Sara Carbonero, Nuria Cunillera. De Ligt gaat in die categorie zoeken.

Ga maar eens het nachtleven in Madrid of Barcelona verkennen. Onze Hollansche schoonheden verbleken daarbij.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 15:31
Ik kan me vergissen maar De Ligt lijkt mij meer het type huisje,boompje, beestje....zoiets als Dennis Bergkamp!

Vind ik leuk
Bizzy +22859
maandag 15 april 2019 om 15:38
Die heb je ook tussen zitten. That piece of red meat can drive you crazy....
Trouwens niks mis met huisje boompje en beestje. Hij is nog vrij jong. Op die leeftijd ging ik alle kanten uit.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 15:49
😂😂

ik vind het juist heel knap hoe volwassenen en verstandig hij overkomt en mede daarom gaat hij het zeker redden.

Ik was op die leeftijd ook al aardig van god los maar ben uiteindelijk toch ook keurig opgedroogd 🙏
Vind ik leuk
1+1= +865
maandag 15 april 2019 om 15:32
Dat zou goed mogelijk kunnen zijn Bizzy maar als jij alle Spaanse en Nederlandse vrouwen op een rij zou zetten weet ik wel zeker welke het mooiste zijn 😊
Vind ik leuk
Bizzy +22859
maandag 15 april 2019 om 15:36
Vertel eens 😁
Vind ik leuk
1+1= +865
maandag 15 april 2019 om 15:37
Hahahaha volgens mij kan je het raden😉
Maar ik zeg het niet
Ben geen verrader
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 15:38]
Vind ik leuk
Bizzy +22859
maandag 15 april 2019 om 15:39
Voor mij is dat mijn moeder.
Vind ik leuk
1+1= +865
maandag 15 april 2019 om 15:44
Dat is het mooiste compliment wat je aan je moeder kan geven 👍
Mits je een vriendin/vrouw hebt natuurlijk
Dan zou er iets niet kloppen😁
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 15:55
Vooral die Spaanse gipsy vrouwen die je op de ramblas ziet lopen/liggen zijn heel lekker 😬
Vind ik leuk
1+1= +865
maandag 15 april 2019 om 16:19
Met hun lipleesbroeken aan ?
Want een andere broek hebben ze niet die gitanos
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 16:30
Ik weet niet hoe je die bende van ellende noemt....smerig zijn ze iig!
Vind ik leuk
1+1= +865
maandag 15 april 2019 om 16:38
Ja gitano's (zigeuners)
Aso volk en krijgen alles voor elkaar hier .
Moet je op scholen kijken ze flikken van alles en scholen durven niets te doen .
Maar ze hebben allemaal een uitkeringtje en vandaar die strakke broeken om die dikke konten 🤢
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 18:44]
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 16:46
Hahaha bedankt voor de uitleg....het zijn ook echt G-acteurs met hun bedel praktijken.
Vind ik leuk
imho +2365
maandag 15 april 2019 om 16:43
als ze een jaar of 25 zijn wel ja, maar boven de 50 rent het heel hard achteruit.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:47
🐸
Vind ik leuk
ihvmmdk +7222
maandag 15 april 2019 om 14:46
Keihard ketsen Matthijs, want je bent nog jong en de wereld ligt voor je voeten.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 14:46]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:48
Zak over de kop, vlag in de hand en .......... voor het vaderland 😁
Vind ik leuk
Orphen89 +4023
maandag 15 april 2019 om 14:56
Weet niet hoe jij het met je vrouw doet, maar ik denk dat het bij de meiden die de Ligt kan krijgen alleen maar zonde is om een zak over dr kop te trekken...
Vind ik leuk
robertus +2487
maandag 15 april 2019 om 15:02
Ik ging vroeger vanuit de kroeg wel 's naar huis met een 9. Maar vervolgens werd ik wakker naast een 3 en was een zak toch prettig geweest.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 15:02]
Vind ik leuk
Koekie1970 +1827
maandag 15 april 2019 om 15:17
Moet je niet zoveel zuipen en voor een 3 gaan, kan je nog wel eens naast een 6 wakker worden.
Vind ik leuk
RGB +2033
maandag 15 april 2019 om 15:47
en zelf ben je een ....?
Vind ik leuk
Koekie1970 +1827
maandag 15 april 2019 om 17:27
Weet ik veel, ik ga mijn mannelijkheid toch niet in een cijfer uitdrukken!
Vraag dat maar aan de vrouwen daarnaast, huldig ik de uitspraak: "De lelijkste vrouw (lelijk is relatief dames) is altijd nog knapper dan de knapste man.
Vind ik leuk
ihvmmdk +7222
dinsdag 16 april 2019 om 10:08
Dan heb je niet veel lelijke vrouwen gezien.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1827
woensdag 17 april 2019 om 22:09
Lezen... een lelijke vrouw is nog altijd beter dan een knappe man.
Vind ik leuk
robertus +2487
maandag 15 april 2019 om 18:53
Krappe voldoende. Vooral andere kwaliteiten.
Vind ik leuk
ArieB +71
maandag 15 april 2019 om 17:40
Je had je zak dr af geketst?
Vind ik leuk
HardSchot +164
dinsdag 16 april 2019 om 09:46
Ja ik hoop dat Matthijs lekker veel neukt!
Gun ik hem
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:48
Hij was altijd bij Barca terechtgekomen na dit seizoen, snap niet dat er zelfs nu nog gespeculeerd wordt over clubs als Juve, Bayern en City etc.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 14:50]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:48
O dan is t goed. Who's next ? De SRV-man van de Ligt ?
Vind ik leuk
#Keizerout +50393
maandag 15 april 2019 om 14:49
Kunnen we De Ligt jr. alvast een plek aanbieden in de opleiding?
Vind ik leuk
Gerro +9595
maandag 15 april 2019 om 14:49
Deze mix levert straks een aanvallende middenvelder op die ook nog een goes kan koppen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:52
Barcelona is in verval, Messi stopt er spoedig mee en als dit gebeurt dan is het over met die club, dan is het geen ongenaakbaar team meer, want er is geen enkele opvolging voor Messi.

Ja, met de Ligt en de Jong kopen ze twee spelers die nog vele jaren aan de top spelen, maar die jongens kunnen niet zomaar even de rol van Messi overnemen, bij Madrid spelen ook voldoende goede spelers, maar ook dat team heeft moeite om het vertrek van Ronaldo op te vangen.

Het punt is dat beide teams volledig om die twee gasten heen gebouwd werden en dit een proces is van meer dan 10 jaar is geweest, dat is strak in een klap volledig weg en moeten ze dus weer opnieuw beginnen.

Mijn advies aan hun is dus om ook direct te vertrekken als Messi stopt!
Vind ik leuk
jari11 +5296
maandag 15 april 2019 om 15:00
Nou nou, ik denk dat Frenkie de komende jaren Barca echt wel bij de hand kan nemen. Messi zal ook nog wel een aantal jaartjes doorgaan denk je niet? Bij Barca zullen ze vast nu al nadenken wat te doen als Messi stopt.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:35
Het bouwen van een team neemt jaren in beslag en de huidige voorzitter laat zien niet echt over visie te beschikken, ze doen maar wat, lukraak her en der wat spelers halen en dan denken dat wij hun talenten voor hun gaan opleiden.
Vind ik leuk
1+1= +865
maandag 15 april 2019 om 15:36
Kijk naar Madrid zonder Ronaldo idem
Vind ik leuk
aartstyle +2038
maandag 15 april 2019 om 14:52
Op deze leeftijd al met Messi spelen. Dan ben je daarna meteen verpest.....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:55
Nou, als dit voetbal nieuws is...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:10
Zou ik ook zeggen Keje. En dan volgend jaar lekker in Camp Nou op de tribune naar je schoonzoon kijken.
Vind ik leuk
leozao +2689
maandag 15 april 2019 om 15:18
Volgend mij is Bert van Marwijk wel jaloers op Keje Molenaar :-)
Vind ik leuk
1+1= +865
maandag 15 april 2019 om 15:35
Hahahahaha🤣👌
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1267
maandag 15 april 2019 om 15:18
3 x raden wie de advocaat van mathijs is....
Vind ik leuk
1+1= +865
maandag 15 april 2019 om 15:41
Maar sta je toch vaak 1-0 achter bij de rechtbank
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 15:51
soms met 3-0 achter
Vind ik leuk
1+1= +865
maandag 15 april 2019 om 16:21
Hahaha sorry zie het nu pas 3-0😊
Hij is leuk
Vind ik leuk
Koekie1970 +1827
maandag 15 april 2019 om 15:18
Ik neem het met liefde van Matthijs over hoor!
En ik ben me lief....
Vind ik leuk
pdavie +697
maandag 15 april 2019 om 15:41
Forza Barca! Lekker genieten in Barcelona Matthijs....
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 15:50
We hebben het wel over voetballen en niet over liefdesrelaties. Topic van lik me vessie.
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 16:09
De ligt is een lieve knul. En na het kampioenschap beker en wie weet meer gaat ie op zn kniën en zegt:Wil je met me trouwen. Hij zegt ik heb alles gewonnen + een mooi contract bij Barca. Als je met mn trouwt kan mijn jaar niet meer kapot. Zij begint te huilen en tranen rollen over haar wangetjes van geluk. Oooh Thijsje toch. Ik was al zo gelukkig met alles wat jij en het GROTE Ajax mij hadden laten zien. Wat zullen we gelukkig worden. En ze leefden nog lang en gelukkig. En volgend jaar Thijsje jr. Nou ik gun het ze hoor. Die tijger. Bedankt jongen voor het (nu al) mooie jaar
🛠

Vind ik leuk
imho +2365
maandag 15 april 2019 om 16:45
leuk koppie, maar voor de rest vind ik het maar een zak met botten. persoonlijke mening.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:35
Er was al een Ronaldo-duwer, nu is er ook een Molenaar-duwet
Vind ik leuk