LIVE: Ajax meldt zich in halve finale na sensationele zege op Juventus (gesloten)

LIVE: Ajax meldt zich in halve finale na sensationele zege op Juventus (gesloten)

Gepubliceerd: dinsdag 16 april 2019 om 22:55di 16-04-2019 om 22:55

Het is zover: dinsdag om 21.00 uur beginnen Ajax en Juventus in Turijn aan de return in de kwartfinale van de Champions League. VoetbalPrimeur is ter plaatse en houdt je de hele dag op de hoogte van alle ontwikkelingen rond en tijdens de kraker.

In Amsterdam en Turijn gaat het al weken over haast niets anders: wie plaatst zich voor de halve finale van de Champions League? De eerste ontmoeting in de Johan Cruijff Arena eindigde in een 1-1 gelijkspel, waardoor in de return nog alles mogelijk is voor zowel Ajax als Juventus.

Ajax is met vertrouwen afgereisd naar Turijn. Rond het gelijkspel van vorige week wonnen de Amsterdammers met grote cijfers van FC Emmen, Willem II en Excelsior, waardoor de ploeg van trainer Erik ten Hag erin is geslaagd om concurrent PSV te passeren als koploper van de Eredivisie.

Ten Hag gaat tegen Juventus kiezen voor zijn inmiddels bekende 'Europese' formatie. Dusan Tadic staat dus in de spits, met David Neres en Hakim Ziyech naast hem. Ajax moet het door een schorsing zonder linksback Nicolás Tagliafico stellen. Daar staat de terugkeer van Noussair Mazraoui tegenover.

Opstelling Ajax: Onana; Veltman, De Ligt, Blind, Mazraoui; Schöne, De Jong, Van de Beek; Ziyech, Tadic, Neres

Juventus leeft met de nodige vraagtekens toe naar Ajax-thuis. Cristiano Ronaldo is weer fit, maar aanvoerder Giorgio Chiellini lijkt opnieuw te ontbreken. Daarnaast is reservedoelman Mattia Perin er niet bij door een schouderblessure en staat achter de namen van Emre Can en Douglas Costa een vraagteken.

Afgelopen zaterdag leed De Oude Dame een zeldzame nederlaag in de Serie A. SPAL stelde het titelfeest een weekje uit met een 2-1 zege, mede doordat Juve-trainer Massimiliano Allegri voor negen andere spelers koos. Juventus, dat al zeven keer op rij kampioen van Italië is geworden, kan komend weekend tegen Fiorentina alsnog de Scudetto veroveren.

Opstelling Juventus: Szczesny; De Sciglio, Bonucci, Rugani, Alex Sandro; Can, Pjanic, Matuidi; Bernardeschi, Ronaldo, Dybala.

Poll

Wie plaatst zich voor de kwartfinale van de Champions League?

(1956 stemmen)

Plaats een reactie

Johnny Cash +10942
dinsdag 16 april 2019 om 09:03
Ga de wedstrijd kijken vanuit los angelos om 12 uur smorgens ❌❌❌
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
dinsdag 16 april 2019 om 09:06
Veel plezier ouwe!
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
dinsdag 16 april 2019 om 10:07
Hoe weet je dat hij oud is?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
dinsdag 16 april 2019 om 10:07
Het is Johny Cash ouwe ;)
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
dinsdag 16 april 2019 om 12:13
Die is al ff ergens anders hoor...
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 12:55
Andere kant van het gazon😂😂
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 15:33
Niet te geloven eigenlijk als je onze selectie ziet naast die van hun

Lach me kapot als het wonder geschiedt 😎
Vind ik leuk
Jeroen Water +4497
dinsdag 16 april 2019 om 16:47
Whaha echt hè Ronaldo verdient in ze eentje al meer als de complete Ajax selectie
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 16:55
Juve gaat jullie omver blazen. Hebt jij juve atletico gezien? Dit juve is baas thuis
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:35
Heb jij Ajax-Juventus gezien , toen werd Juventus toch echt redelijk weggespeeld door Ajax .
Vind ik leuk
InternetHeld +4589
dinsdag 16 april 2019 om 19:13
Precies. Kansloze reactie door een kansloze username.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:50
Als Ajax met 0-5 wint vanavond geeft ie mama's telefoon weer terug en hebben we weer een weekje rust .
Sjakie is een stuk minder actief sinds PSV niet meer bovenaan staat valt me op .
Vind ik leuk
AFC Ajax1900 +1294
dinsdag 16 april 2019 om 20:04
Gewoon geen aandacht aan besteden
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:38
We gaan het zien...en wie wie omver blaast gaan we vanzelf zien toch..nutteloze opmerking...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:55
Wat een werk zo'n naam
Vind ik leuk
Muscles +2086
dinsdag 16 april 2019 om 20:32
Kansloze Calimero en relnicht. Forza AFCA
Vind ik leuk
dhrwobo +45727
dinsdag 16 april 2019 om 21:03
Succes alle Ajacieden! Geniet van het moment, ongeacht de uitslag! Dit zijn mooie momenten voor een supporter
Vind ik leuk
JanvdLisme +1511
dinsdag 16 april 2019 om 21:47
PSV had hier nu al met 4-0 achter gestaan. Er wordt heel weinig weggeblazen door Juventus.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 22:00
Ga lekker naar psv kijken kieken.... oo wacht...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 22:38
Ajax al bijna omver geblazen? Haha sukkeltje
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 22:57
Heb je gekeken? 🖕
Vind ik leuk
Sluisje +1209
dinsdag 16 april 2019 om 23:03
Hahaha, afgunuuuuuust......
Hoe zielig is deze reactie nu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Jaxie14 +286
dinsdag 16 april 2019 om 23:21
90 minuten lang voor onze club uit Amsterdam. Gekkehuis op de tribune NIEMAND die ons stoppen kan! Haha. Lekker onder de dekens liggen en er ff niet meer onder vandaan komen! WZAWZDB!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:16
Echt hè

Kijken wat de chemie vanavond doet !

Da's belangrijker dan individuen

En hoop dat Ziyech betere keuzes maakt wanneer hij erdoor is
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:37
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 19:20]
Vind ik leuk
Rentokill +44
dinsdag 16 april 2019 om 17:52
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 18:01
Zullen we je als vanouds gewoon maar weer negeren
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
dinsdag 16 april 2019 om 19:13
Zayech zit niet bij de selectie, die is geblesseerd....
Vind ik leuk
NikosMachlas +1844
dinsdag 16 april 2019 om 17:43
Ik gok een kansloos afstandschot binnen het kwartier helaas... Jongen wilt zich bewijzen dat snap ik, maar met dit soort kansloze keuzes telkens weer, dan speelt hij volgend jaar gewoon nog bij ons.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 18:02
En een ander die er op dat moment beter voorstaat...
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
dinsdag 16 april 2019 om 19:12
Dat was met Gareth Bale hetzelfde......
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
dinsdag 16 april 2019 om 19:09
😉
Vind ik leuk
Mari +13307
dinsdag 16 april 2019 om 19:29
Ja, onze selectie is beter en heeft de toekomst
Ik huil als het wonder geschiedt. Zou het Juve dan toch lukken?
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
dinsdag 16 april 2019 om 17:23
Idd en niet op het gazon..
Vind ik leuk
NikosMachlas +1844
dinsdag 16 april 2019 om 18:04
Sowieso op zeker geen kunstgras in elk geval haha. Dat moet je geruststellen toch?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 18:04]
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
dinsdag 16 april 2019 om 18:15
Kan je wel zeggen. Geweldige accountnaam btw, favoriete speler van mij
Vind ik leuk
Tfoe +3835
dinsdag 16 april 2019 om 19:49
Ik dacht Johny Camaro....
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:08
In je grafkist, Johnny? Netje man. Als je maar niet het nummer 'Hurt' gaat spelen als Ajax verliest.

Maar we gaan er natuurlijk met zijn alleen van uit dat Ajax wint.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 09:18]
Vind ik leuk
Mosquito +22444
dinsdag 16 april 2019 om 09:13
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 19:22]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:15
Wat is dit nou weer voor opmerking. Vind je het logisch dat je moeite hebt om iemand te vinden. Respect is ver te zoeken.

En ze lacht hartstikke vaak en heeft een mooie lach. Maar zij mag zelf bepalen wanneer ze lacht of niet, of bepaald ene gozer genaamd 'Mosquito' dat voor haar? Gekkie.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 09:19]
Vind ik leuk
Mosquito +22444
dinsdag 16 april 2019 om 09:18
Tis maar een vraag hoor.
Valt me op.
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 12:57
Ik snap dat het vandaag een zware dag voor je is, maar laat het dan niet zo merken hè?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 14:33
Ik heb er als PSV'er niet zoveel moeite mee. Maar dit soort volk als mosquito zorgt er wel voor dat het telkens zo knalt op VP. toch triest.

Hopen op een goed resultaat! PSV heeft zijn (stuk kleinere) steentje bijgedragen (ja, ze hebben beduidend minder punten maar dat is geen discussie voor nu) en nu hopen dat Ajax er wat bij Kan doen! Ik Kan lullen wat ik Wil maar zonder deze cl prestatie was het Nederlandse voetbal wel echt in de problemen. Halve finale zou echt bijzonder zijn.
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 14:35
Laten we hopen op een mooie pot vanavond met, als het even kan, een goede afloop. 2-2 zou geweldig zijn........... En dan mag Ronaldo ze allebei maken ook nog!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 14:39
Van mij part schiet Onana die 2 ballen Dr zelf in joh, zolang ze een resultaat boeken is alles prima toch! Geniet ervan vanavond Zou ik zeggen
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 15:53
Nou ja, toegegeven, ik zou dat vanavond niet heel erg vinden, maar wij in Amsterdam vinden het vaak toch ook wel fijn als het spel er goed uitziet, weet je...... Niet alles is zomaar prima hè? Cultuurverschilletje.....
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 16:01
Ahjoh voor beide kanten valt wat te zeggen vind ik. Als ze het vanavond maar over de streep trekken.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1844
dinsdag 16 april 2019 om 18:09
Haha stond net bij de kassa zegt die cassière tegen de gozer voor me, fijne avond meneer! Hij zegt het word alleen een fijne avond als ajax wint, waarop ik inhaak en zeg 2-2 of 8-8 is ook prima. Dikke lol bij de kassa, geniet van dit soort momenten dan zie je echt hoe erg het leeft. En dat alles op 20km van Eindhoven ook nog eens.
Vind ik leuk
Mozes24 +1162
dinsdag 16 april 2019 om 20:13
Wat een humor🙄.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:39
De bijdrage van PSV is helaas altijd een discussie hier .
PSV heeft natuurlijk ook zijn steentje bijgedragen , die hebben na Ajax de meeste punten gehaald .
De voorsprong op Oostenrijk is zo klein dat in principe elke Nederlandse club die de laatste 5 jaar punten heeft gepakt , een steentje heeft bijgedragen .
Dat word nog wel eens vergeten hier .
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 18:24
Nou oké een kiezeltje dan. Jij je zin😉
Vind ik leuk
AFP +3712
dinsdag 16 april 2019 om 20:04
Tuurlijk PSV heeft natuuuuurlijk ook een steentje bijgedragen.
Weer grappig dit.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:43
Precies ik kan me voorstellen dat je geen Ajax supporter bent maar een beetje voetbal liefhebber moet dit Ajax toch ook gewoon kunnen waarderen om hun wedstrijden en kwaliteit
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 16:01
Hij heeft tenminste een vriendin. Jij zeker niet. ;)
Vind ik leuk
mcmodd +28732
dinsdag 16 april 2019 om 16:22
Waarom zo persoonlijkMosquito? Zet jij eens een fotootje als avatar naast je naam, maar dan wel met je tanden bloot. Dit is wel heel goedkoop scoren, eigenlijk ook wel laf, toch?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:25
Jij vergist je met René en Willie.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:44
Laten gaan, geen aandacht aan besteden.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:12
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 16:16]
Vind ik leuk
PRICE +7978
dinsdag 16 april 2019 om 09:15
Beter kijken Mosquito
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:21
Een grapje mag toch wel .
Vind ik leuk
AFP +3712
dinsdag 16 april 2019 om 10:29
Mosquito 16 april 9:13
Mosquite heb jij die tandjes van René van der Kerkhof ooit gezien en die van zijn 1 minuut jongere broer Willy ?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:33
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 19:23]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:56
Zit je in Turijn Zlatan of sla je een keer over vandaag , ik heb wel het idee dat je echt iets mist als je thuis bent , want ik heb een paar filmpjes voorbij zien komen op you tube en via de app door mijn zwager , en het ziet er gezellig uit
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 18:19
Nee, vier jaar geleden mijn scc opgezegd. Ik had iets te veel hobby’s en was nooit thuis. Bezoek nog weleens los een wedstrijdje maar vanavond met vrienden thuis op de bank. Jij dan?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:18
Is dicht gestuukt
Vind ik leuk
RGB +2024
dinsdag 16 april 2019 om 21:55
Lullig voor je vriend.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
dinsdag 16 april 2019 om 19:15
Hoe zie je dat op zo'n klein klote plaatje...??
Vind ik leuk
Dw1708 +303
dinsdag 16 april 2019 om 19:19
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 19:23]
Vind ik leuk
PRICE +7978
dinsdag 16 april 2019 om 09:13
Come on ajax💪💪💪
Vind ik leuk
DQA +120
dinsdag 16 april 2019 om 10:10
Hier 11 uur 's avonds in Dubai.
Vind ik leuk
AFP +3712
dinsdag 16 april 2019 om 10:31
Tanden poetsen en naar bedje.
Vind ik leuk
AFP +3712
dinsdag 16 april 2019 om 10:27
Uit Los Angelos en niet uit Nashville Johnny "boy named Sue" Cash ?
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 12:55
Hoe lekker is dat! Veel plezier. Gaat een fantastische wedstrijd worden. En echt: Ajax heeft een veel grotere kans dan menigeen denkt.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:15
foutje je mist een kruis
❌❌❌❌
Vind ik leuk
SPRKY020 +1223
dinsdag 16 april 2019 om 14:13
ben je beetje scheel Brian?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 15:02
ajax heeft al 4 jaar niets gewonnen
Vind ik leuk
Fttt +0
dinsdag 16 april 2019 om 17:50
We hebben vorig jaar gewoon de schaal gepakt ik de eerste divisie hoor ;)
Vind ik leuk
Rentokill +44
dinsdag 16 april 2019 om 17:54
En nu helemaal niets in Nederland helemaal niets helemaal niets in Nederland 🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
DeanJayden +13694
dinsdag 16 april 2019 om 20:01
Jawel hoor we waren beurs bedrijf van het jaar met 400procent rendement
Vind ik leuk
Jaxie14 +286
dinsdag 16 april 2019 om 23:25
90 minuten lang voor onze club uit Amsterdam. Gekkehuis op de tribune NIEMAND die ons stoppen kan! We hoeven niks te winnen om de Koning van NL te zijn. Wij zijn de baas! WZAWZDB!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:12
Don't take your guns to town son ;-)
Vind ik leuk
Monnikehuize +1951
dinsdag 16 april 2019 om 17:20
Veel plezier in los angelooS
Vind ik leuk
Tuppo +22
dinsdag 16 april 2019 om 18:00
Ik hoop dat het 4-0 voor Juventus word.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 23:28
Jammer Tupperware. Maak maar nieuw account 😁😁
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2320
dinsdag 16 april 2019 om 19:49
al wakker johnny?
Vind ik leuk
DeanJayden +13694
dinsdag 16 april 2019 om 20:00
Grappig bij ons is het om 12 middag
Vind ik leuk
James655 +966
dinsdag 16 april 2019 om 20:04
Veel plezier dan daar in dat mooie Californië!
Vind ik leuk
JoeyC +4426
dinsdag 16 april 2019 om 20:11
Ik vanuit Nederland om 9 uur ‘s middags.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:22
Los Angelos is dat in Spanje ?
Vind ik leuk
Stranger +7051
dinsdag 16 april 2019 om 20:48
of 12 uur s'middags;-)
Vind ik leuk
Dharmpie +1153
dinsdag 16 april 2019 om 20:57
Als Feyenoorder om 03.00 uur in een bar in Hong Kong. Wel een vd weinige bars waar Juve - Ajax opstaat. De weinige bars die nog open zijn hebben alemaal Barcelona - Manu opstaan.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 22:45
Leven jullie nog? Ik red dit niet bijna
Vind ik leuk
Johnny Cash +10942
woensdag 17 april 2019 om 00:38
Ja wij leven nog. Ik heb samen met wat manchester fans zitten kijken die gaven de moed op na de 3-0 😂
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:03
Kom op ajax maak ons trots
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:05
Voor deze ene keer dan. Succes Ajax vanavond.
Vind ik leuk
Eimersweide +9624
dinsdag 16 april 2019 om 09:09
Onbewust is iedereen een Ajax fan. Sommige mensen weten het alleen nog niet.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 09:10]
Vind ik leuk
JanTa48 +9382
dinsdag 16 april 2019 om 10:29
Valt tegen hoor, ik wou dat ik de personen de kost kon geven die hopen op een pak slaag voor Ajax.
Vind ik leuk
Elohim +1863
dinsdag 16 april 2019 om 11:55
Alleen om het niet te doen, toch zeker?
Vind ik leuk
Mbikkem +62
dinsdag 16 april 2019 om 10:54
onbewust is iedereen met gezond verstand fan van Nederlandse clubs in Europa omdat ongeacht de club elk Nederlands Europees succes beter is voor de hele eredivisie en het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
Eimersweide +9624
dinsdag 16 april 2019 om 10:57
En waarom is succes voor Ajax goed voor de eredivisie? Voor meer plekken voor europees voetbal misschien, maar voor de rest worden de verschillen alleen maar groter. En dat zou ook goed zijn: psv en feyenoord die nooit meer wat winnen, heerlijk zou dat zijn.
Vind ik leuk
Mbikkem +62
dinsdag 16 april 2019 om 11:02
omdat door Europees succes van een Nederlandse club , het Nederlandse voetbal weer wat serieuzer Word genomen. spelers zich weer laten verleiden tot een transfer naar Nederland omdat de competitie hoger aangeschreven staat, er meer aandacht is van buitenlandse pers, scouts etc . zolang er geen Nederlandse club Europees presteerd kijkt niemand naar de eredivisie om. nu dit wel het geval is zullen alle clubs in de eredivisie hier van gaan profiteren. omdat ze zien hoe spelers van ajax zich ook in de eredivisie kunnen ontwikkelen tot Europese spelers. Nederland als mooi voetballend technisch opleid land Word weer interessanter voor spelers.
Vind ik leuk
Eimersweide +9624
dinsdag 16 april 2019 om 11:09
Een competitie staat hoog aangeschreven als er veel grote clubs zijn. Door het succes van Ajax wordt het mickey mouse gehalte alleen maar groter. Maar daar moet Ajax zich niks van aantrekken en gewoon lekker doorgaan waar ze mee bezig zijn. Ajax was, is, en zal altijd de enige club in NL zijn bij wiens wedstrijden je niet in slaap valt.
Vind ik leuk
PRICE +7978
dinsdag 16 april 2019 om 09:14
Feyenoord fan voor altijd, knap kerel deze uitspraak 😂
Vind ik leuk
Dharmpie +1153
woensdag 17 april 2019 om 08:57
Er zijn genoeg Feyenoorders die voetbalsupporters zijn. Deze supporters zijn geen mindere Feyenoorders maar er is niets op tegen om in internationaal verband ook voor een andere NL club te zijn. Dit zou niet bijzonder mogen zijn maar normaal. Er zijn heel veel normale supporters bij alle NL clubs. Helaas krijgen de mensen die schreeuwen of anti zijn de meeste aandacht. Het is hier in Hong Kong nu 15.00 uur. Ik ben nogaan het bijkomen van een mooie wedstrijd dat lokale tijd om 03.00 uur begon. Ajacieden gefeliciteerd, het was prachtig en mooi. Jullie mogen en zullen ook trots zijn, blijf alleen in jullie schoenen staan en lopen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:23
Bedankt! Ik hoop dat we vanavond weer wat punten, voor ons Nederland, mee kunnen sprokkelen.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5760
dinsdag 16 april 2019 om 09:52
Engerd
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
dinsdag 16 april 2019 om 10:54
Dit hebben we inmiddels vaker gehoord.. ;p
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:58
Screenshot gemaakt en opgeslagen:)
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:29
Zeer sportief :-)
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:00
Klasse pik👊🏼👊🏼
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
dinsdag 16 april 2019 om 19:11
Mooi braaf.....
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
dinsdag 16 april 2019 om 09:06
Jaaaaa gogogogogooooooo! ❌❌❌
Vind ik leuk
FR1908-1992 +1606
dinsdag 16 april 2019 om 09:07
Succes Ajax vrinden!!
Vind ik leuk
MojoRisin +16274
dinsdag 16 april 2019 om 09:08
Nog 12 uur wachten, damn it..
Vind ik leuk
Muscles +2086
dinsdag 16 april 2019 om 09:08
Hartslag al licht verhoogd en kijk vaak op klok, gewoon wat rommelen in huis en vanavond uit mijn dak gaan met ons aller Ajax, maak Nederland trots❤️
Vind ik leuk
PRICE +7978
dinsdag 16 april 2019 om 09:16
't zou zomaar kunnen het halen van de halve finales
Vind ik leuk
Strijp +14029
dinsdag 16 april 2019 om 09:10
Zet hem op Ajax, als je speelt als vorige week kan je ze zomaar verrassen! Ik juich vanavond voor Ajax.
Vind ik leuk
Lebowski +707
dinsdag 16 april 2019 om 20:01
Tof van je! Ik juich vanaf Stratum en morgen weer in Woensel.
Vind ik leuk
Pindarots +1485
dinsdag 16 april 2019 om 09:11
Vanmiddag lekker naar Amsterdam biertje doen en vanavond in de kroeg helemaal uit ons dak! Heb er zin in!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:12
Ik kan niet wachten.
Ik hoop zo dat Ajax wederom een kunstje kan flikken. Zou toch fantastisch zijn
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:13
Ik heb er zo veel zin in ongeacht het resultaat ben ik echt trots om supporter te zijn van dit ajax
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:16
Nou pas ? Ik had dit zondagavond om 21:00 uur al verwacht.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:17
Word een mooie dag voor juve dat ze die pot met een nulletje of 5 mogen winnen
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:19
Dan is het nog steeds een heel mooi seizoen tot nu toe !
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:20
Tuurlijk bij hun id mee doen belangrijke dan winnen
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:23
Dat zeg jij als Psv er ? Bij Psv was iedereen trots op de prestaties tegen Barca terwijl je verliest
Vind ik leuk
Elohim +1863
dinsdag 16 april 2019 om 11:59
Iedereen zou zich aan psv moeten spiegelen?
Dus na de CL miljoenen doen we liever niet mee want dat kost ons de competitie?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:27
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 15:40]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:45
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 15:39]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:51
@Psv3367
zou mooi zijn ja: 0-5... 😂
of is dat niet wat je bedoelde?

rare opmerking van je..
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:44
Nee 5-0
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:13
die "nederlandse" voetbalfans die hopen dat ajax onderuit gaat,wat een onsportieve, kinderachtige nsb-mentaliteit is dit !
psv is in eerste ronde 4de,heeft 't gewoon niet zo goed gedaan,
ajax speelt geweldig goed en mooi voetbal,met z'n allen achter ajax is wat je verwachten mag als echte Hollanders op z'n minst!
hoe kan je voor zo'n kutclub als juventus zijn met zo'n verleden? mafia, omkoping
Vind ik leuk
Lebowski +707
dinsdag 16 april 2019 om 23:17
Kut hè 1-2. En DIK verdiend. Heerlijk achteraf die voorspellingen. ♥️AJAX♥️
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:29
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 19:25]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:41
Mooi maakt me niks uit wat een dom oor vind
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:59
Dan hebben we altijd de beker en het landskampioen nog...
Vind ik leuk
James655 +966
dinsdag 16 april 2019 om 20:09
Zielig.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:18
Heel veel succes juve
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
dinsdag 16 april 2019 om 09:23
Hou ff op te trollen met je nieuwe acoountje joh. Beetje triest.
En doe het dan onder je eigen naam, niet die van PSV!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:25
Bemoei jij er nu maar niet mee heilig boontje
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
dinsdag 16 april 2019 om 11:08
Ik bid niet voor bruine bonen.
Vind ik leuk
Lebowski +707
dinsdag 16 april 2019 om 20:04
Mooi die zurigheid, zet je jezelf flink mee voor schut, mocht je dat nog niet beseffen. Hup Ajax!!!
Vind ik leuk
StoneyTony +2565
dinsdag 16 april 2019 om 11:09
Zielig hè zo'n jongentje die op ze zolder kamertje alleen zit te zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:25
En dat zegt een dom oor uit den haag
Vind ik leuk
StoneyTony +2565
dinsdag 16 april 2019 om 11:27
Deze dom oor maakt tenminsten geen nieuw profiel aan om mensen of een club af te zeiken.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:10
Bepaal ik toch zelf
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:30
verrader,ik hoop van juve keihard onderuit gaat, met die Ronaldo voorop,wat een kutclub...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:15
wat een zielige,kinderachtige voetbalsupporter ben je,wat een laffe houding,psv heeft niet veel gepresteerd europees,ontken 't maar. 2 puntjes,dat is alles. ajax speelt geweldig goed en mooi voetbal, de hele internationale pers is lovend,behalve een zielig clubje dat "Hollanders" uit eindhoven en omgeving
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:23
He droeftoetter mag ook wel een keer, na 13 jaar
Vind ik leuk
Elohim +1863
dinsdag 16 april 2019 om 12:06
Weer een keer na 13 jaar?!
Psv is de enige die maar 1x iets van een finale (uiteraard maar 1 halve) in de CL heeft meegemaakt.
Jouw uitspraak was toen van toepassing, niet nu je het over Ajax hebt.
Ja Ajax, je weet wel die club die meer finales in de CL heeft gespeeld als dat psv überhaupt de poulefase in de CL is doorgekomen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:12
Voor de oorlog
Vind ik leuk
Elohim +1863
dinsdag 16 april 2019 om 20:21
1995, 1996, 1997 over welke oorlog heb je het dan?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 20:22]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:22
Man kun je nog verder tetug
Vind ik leuk
Elohim +1863
dinsdag 16 april 2019 om 20:24
Haha toernooi bestaat pas sinds 1992.
Vind ik leuk
Lebowski +707
dinsdag 16 april 2019 om 20:10
Haha! PSV al 14 wedstrijden niet gewonnen in de CL, laatste uitwedstrijd gewonnen in het hoofdtoernooi.... 2007! Ajax..... dit jaar nog geen enkele uitwedstrijd verloren. Wat een ENORM Verschil!
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
dinsdag 16 april 2019 om 09:22
Mooi kloten dat Barça ook speelt.
Bijna geen kroeg hier te vinden die Ajax gaat uitzenden. En druk met al die processie kijkers hier.
Normaal kijk ik ook Barça maar als een NL club geschiedenis kan schrijven is het toch leuk om te kijken. Barça wint toch wel. Vind United echt niet geweldig spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:27
Waarmee geschiedenis schrijven
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
dinsdag 16 april 2019 om 11:10
Tja, deze reactie van jou zegt alles. Troll account dus van je!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:12
Ja waarmee geschiedenis
Vind ik leuk
StoneyTony +2565
woensdag 17 april 2019 om 00:13
Rey waar woon jij in Spanje?
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
woensdag 17 april 2019 om 08:38
Costa Tropical
Vind ik leuk
StoneyTony +2565
woensdag 17 april 2019 om 08:42
Ik iets verder...Canarische eilanden😎
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
woensdag 17 april 2019 om 08:52
Wij hebben jaar op Tenerife gewoond.
Maar met kids is vaste land toch lekkerder. Voor scholen en universiteit en familie komt iets vaker over omdat het iets beter aan te vliegen is.
Ik vlieg ook veel voor zaken door Europa en naar Canada dus is dit iets handiger.
Vind ik leuk
StoneyTony +2565
woensdag 17 april 2019 om 09:08
Ik woon op Tenerife👍
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
woensdag 17 april 2019 om 09:13
Supermooi eiland.
Wij hebben in El Medano gewoond. Aan het strand.
Maar dat is 15 jaar terug😂😂
Zitten hier nu 12 jaar.
Vind ik leuk
StoneyTony +2565
dinsdag 16 april 2019 om 11:12
VP moet jou uit de geschiedenis schrijven...eng nek kan je weer een profieltje maken en opnieuw kansloos doen en weer uit de geschiedenis verwijderd worden door VP.....en zo blijven je maar door gaan eenzaam op je zolderkamertje...naar je zin?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 18:18
All we ever hear from you is blahblahblah.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:22
Spannend.. hoop op een 1-2 :)
Vind ik leuk
jari11 +5248
dinsdag 16 april 2019 om 09:22
Het is bijna zover! Waar blijven de mooie filmpjea van het Ajax media team..
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:23
Ik ben nu al zo gespannen he. Kom op BOYSS!!! Iedereen alvast een fijne wedstrijd toegewenst. Hoop dat we om 23.00uur een dikke fissa met zn allen hebben. 🤞🤞🤞
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:27
Ik jullie niet
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:30
Maakt niet uit. Ik begrijp jou wel. Heb wel een beetje te doen met mensen die voor PSV zijn. Kut leven moeten jullie wel niet hebben de laatste tijd.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:45
Nee hoor in ieder geval geen 4 jaar zoals jullie
Vind ik leuk
Mbikkem +62
dinsdag 16 april 2019 om 10:57
wat laat jij je kennen hier elke keer zeg, een Europese zege van ajax is ook een indirecte zege voor jouw cluppie. denk daar maar eens overna
Vind ik leuk
Roeptoeter +19225
dinsdag 16 april 2019 om 09:32
Als we niet doorgaan is dat de schuld van Overmars. Die had Wober nooit moeten verkopen. Eerst beloven dat er geen belangrijke spelers weg zouden gaan in de winter en vervolgens de enige echte back-up wegdoen omdat je daar 2!! miljoen winst op kan maken.. Een fooi.
Nou is het de hele week onrust over de invulling van die positie omdat Magallan er gewoon niet klaar voor is.
Vind ik leuk
Leedz +7984
dinsdag 16 april 2019 om 10:28
Magallan is volgens mij ook gewoon helemaal niet goed genoeg voor dit Ajax, Max halverwege weg doen is echt een belachelijke keuze geweest, al wilde hij wel zelf weg omdat hij hoorde dat Ajax bezig was met Magallan...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:44
Wöber had je nu echt niks aan gehad. Net geopereerd 😁
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
dinsdag 16 april 2019 om 09:37
Ik hoop dat juve vanavond eindelijk los komt en Ajax met 5-0 van het veld trapt.
Vind ik leuk
Leedz +7984
dinsdag 16 april 2019 om 10:29
Succes met hopen
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:32
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 19:28]
Vind ik leuk
fr1963 +4713
dinsdag 16 april 2019 om 17:25
Doe ff normaal man! Je reageert als een gefrustreerde puber! Mag een ander niet iets anders hopen dan jij? Of anders hopen dan alle ajacieden? "Europees moet je voor ajax zijn"...want?? Moet iederen in Utrecht dan ook voor Utrecht zijn? Geen Rotterdamse ajacieden mogelijk? Erg bekrompen......ik hoop gewoon dat vanavond de club doorgaat die het het meest verdiend!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:03
Het is maar net waar jij je goed bij voelt, maar waarom hoop je dat? Is je afgunst naar ajax zo gigantisch? Ik zie een hoop mensen die niet voor ajax zijn, maar die wensen Ajax wel succes.. Zou je een voorbeeld aan kunnen nemen! Heb je nog wat te vieren na de wedstrijd
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 15:59
Hopen doe je op de WC.
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 16:01
Wat zal jij een kutleven hebben zeg.
Vind ik leuk
Lebowski +707
dinsdag 16 april 2019 om 20:14
Tja ook voor jou duurt het seizoen lang hè. Iedere keer weer die teleurstelling. Wachten tot de volgende ronde, weer niet, weer wachten....
Vind ik leuk
RGB +2024
dinsdag 16 april 2019 om 22:06
Ik hoop dat je moeder jou naar bed schopt.
Vind ik leuk
Leedz +7984
woensdag 17 april 2019 om 14:45
Dat gehoop van je heeft niet geholpen
Vind ik leuk
cody123 +46
dinsdag 16 april 2019 om 09:38
👌👌👌☺️☺️
Vind ik leuk
Cocoehv +25
dinsdag 16 april 2019 om 10:07
Bij ons hier thuis op de bank in eindhoven zitten wij vanavond ook op het puntje van onze stoel en hopen van harte dat ze het gaan redden!!!!!!! Na de wedstrijd hopen we toch weer op groningen zaterdag😜😜
Vind ik leuk
Roeptoeter +19225
dinsdag 16 april 2019 om 10:11
Even over een voorspelling nagedacht, 5-0 voor Juventus. Kom maar met de haat reacties, ik log voorlopig toch uit.
Vind ik leuk
Lebowski +707
dinsdag 16 april 2019 om 23:14
😭. 🙈. 🎉
Vind ik leuk
JanTa48 +9382
dinsdag 16 april 2019 om 10:26
Pffffffff wat kan een dag lang duren met zoveel spanning in je lijf.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
dinsdag 16 april 2019 om 10:29
Dit kan wel eens heel lang duren. Chips dat wordt een korte nachtrust. Ik hoop dat Ajax door gaat. Wat hebben die gasten veel gedaan voor het Nederlands voetbal. Hulde
Vind ik leuk
JanTa48 +9382
dinsdag 16 april 2019 om 11:37
Als Ajax doorgaat dan word het voor mij ook een hele korte nachtrust met al die adrenaline in m'n lijf.
Vind ik leuk
Neusje +279
dinsdag 16 april 2019 om 10:51
90 minuten lang.
Voor onze club uit Amsterdam.
Gekkenhuis op de tribune.
Niemand die ze stoppen kan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 19:28]
Vind ik leuk
Roffel1998 +3598
dinsdag 16 april 2019 om 11:12
Niemand die ons stoppen kan*
Vind ik leuk
rinirat +4194
dinsdag 16 april 2019 om 11:01
Er ligt een soort rookgordijn rond Juve, ineens hebben ze allemaal blessures...
Toverdoos tactiek ben ik bang
Vind ik leuk
Neusje +279
dinsdag 16 april 2019 om 11:30
Zou kunnen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 19:28]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:10
Ik ben de hele ochtend al onrustig.........Vanavond moet het gaan gebeuren
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 19:29]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:27
Heerlijk man, andermaal een grote dag! Wat is het heerlijk om Ajacied te zijn!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:35
Nou ajax supporters heel veel succes vanavond en hopen op een goed resultaat. Ik verwacht een slijtage slag eerlijk gezegd want ik denk dat deze pot ook 1-1 word. Echter in de verlenging slaat jullie aller ajax toe Neres scoort in de 117 de minuut. Deze psv supporter zal vanavond met jullie meejuichen, gewoon omdat het kan en ik het Ajax en zijn supporters gun!

Succes!
Vind ik leuk
Nec1964 +15
dinsdag 16 april 2019 om 11:43
Mooi man! Zo kan het dus ook👍
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:42
kom op ajax maak nl trots en pak die pasta vreters aan
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:47
Kan niet wachten ! Bier staat koud en hopelijk word het een avond om nooit meer te vergeten 😎
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:03
Bier staat koud....

Nee man, Champagne !!!!!!!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:16
Dat kan ook natuurlijk haha proost alvast
Vind ik leuk
Stewie89 +701
dinsdag 16 april 2019 om 11:48
Op bijna elke pagina staat al een week de poll: wie plaatst zich voor de kwartfinale. Alleen elke keer is de uitslag volledig anders. Veranderen VP lezers zo vaak van mening?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:58
Het wordt enorm spannend vanavond, Juve natuurlijk een sterk team met een hoop vedettes en Ronaldo in de gelederen.. Maar wij zijn AJAX ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:18
en winnen de laatste jaren geen prijzen
Vind ik leuk
fr1963 +4713
dinsdag 16 april 2019 om 17:16
Wie?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
dinsdag 16 april 2019 om 12:01
Ik heb er zin in, alles staat koud! Succes.......Forza Juve!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 14:46
Forza juve? Man ga toch weg.
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 16:05
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 19:29]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
dinsdag 16 april 2019 om 19:38
Heb ik die vrijheid niet dan? Moet ik gelijk anti Ajax zijn omdat ik fan van Juve ben. Rot ff gouw op.

Fijne wedstrijd!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 19:38]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:24
Pas op bro een eigen mening wordt niet gewaardeerd in communistisch amsterdom
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
dinsdag 16 april 2019 om 20:26
Het is een extremistisch bolwerkje.
Vind ik leuk
Sven! +2592
woensdag 17 april 2019 om 03:07
Je account is niks meer waard, dat cluppie van je werd er uit getrapt door onze godenzonen, en dan te weten dat ze bij Juventus speciaal Ronaldo hebben gehaald voor 100 miljoen om de CL te winnen haha!!!
Vind ik leuk
elmagico070 +23636
dinsdag 16 april 2019 om 21:09
Wat een stel gekken joh. Wat denken ze nou joh die malloten😂

FORZA JUVE!!!
Vind ik leuk
DEWEE +2950
dinsdag 16 april 2019 om 12:12
Ik vraag me af hoe fit Ajax is. Een fitte selectie geef ik een kans tegen Juve.
Juve gaat waarschijnlijk de backs van Ajax opzoeken. Die zijn op dit moment het meest kwetsbaar.

Als Ajax speelt zoals de 2e helft in de Arena met meer lef en pressie 1-2
Anders verwacht ik een overwinning voor Juve, 2-0.

Maar al met al trots op dit Ajax. Midden april nog mee doen om alle prijzen... chapeau!

[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 12:36]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:38
Ajax zit in een flow, dat geeft meer energy dan dat het kost. In de competitie is ook gas terug genomen, vandaar dat we 2 tegengoals kregen.

Ik denk dat we een hele mooie laatste fase van het seizoen in gaan.
Vind ik leuk
DEWEE +2950
dinsdag 16 april 2019 om 12:43
Laten we het hopen.
Vind ik leuk
Linke loe +2362
dinsdag 16 april 2019 om 12:33
Nog een uurtje en dan stopt deze jonge maar weer met werken..wat heb ik er weer een zin in ongelooflijk wat een mooie dagen dit 🇮🇱👌
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:37
We moeten die kut Italianen helemaal kapot maken vanavond, echt geen spaan heel van laten van die gasten.

Het zijn namelijk zulke arrogante figuren, er wordt zo laagdunkend gesproken over ons, dat ze een pakslaag verdienen.

Ciro Ferrara, een van de doorgesnoven Italianen die in 96 de CL van ons afpakte na doping gebruik roept dat wij hele goede kinderen hebben in ons team .

Fuck man, sla die Italianen vanavond volledig knockout AUB!
Vind ik leuk
fr1963 +4713
dinsdag 16 april 2019 om 17:14
3-1....Italianen zijn net Mokummers als ik jouw beschrijving mag geloven...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:18
Ik zou me schamen als ik zo'n Feyenoorders was als jij, dat je zo weinig kan genieten van je eigen club dat je je genot maar moet halen uit het kraken van de concurrent. Dat je zo weinig kunt genieten dat je statistieken gaat zoeken over de concurrent waar je war voldoening uit probeert te halen, zoals dat we 1000 dagen geen koploper waren, alleen een trieste kakkerlak kan zo'n statistiek boven tafel toveren.

Nee, liever een tikkeltje arrogant dan per definitie sneu zoals jij !
Vind ik leuk
fr1963 +4713
dinsdag 16 april 2019 om 17:30
Lees je eigen opgefokte stukje hierboven nog eens. Wat een haat richting Juve! Haal jij daar je genot uit?
Jouw quote:" Het zijn namelijk zulke arrogante figuren, er wordt zo laagdunkend gesproken over ons, dat ze een pakslaag verdienen".
Man, heel NL denkt zo over ajax....al 10 tallen jaren!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:37
Je bent niet bepaald intelligent, mijn reactie gaat over een zeer arrogante opmerking vanuit het Juve kant, dat ze ons team kinderen noemde.

Dat is een reactie op, dat is dus heel wat anders dan dat je al jaren niks te genieten hebt bij je eigen club en dus maar hatelijk gaat doen over de concurrent.

Maar goed, het is zinloos, je bent een hater, succes vanavond met het hopen dat Juve wint...
Vind ik leuk
fr1963 +4713
dinsdag 16 april 2019 om 17:45
Hahaha, 5 prijzen in 4 jaar. De laatste met een echte Europese beker...
Wzawzdb al 4 jaar droog. Laatste Europese beker was in het vorige millenium! Dit seizoen wel geweldig gepresteerd in Europa. Maar realistisch gezien houd het hier op. Mag ik dat vinden? Of ben ik dan een trol of kakkerlak of nsb-er? Of erger? Dat de beste mag winnen vanavond, ik wens je veel succes!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:51
Precies wat ik bedoel, figuren zoals jij gebruiken zinloze statistieken om nog enigzins lol te beleven. De laatste met een echte Europese beker, dat je zoiets uberhaupt durft te noemen als iets waar je plezier uit haalt...

Je hebt het over 2002, 17 jaar geleden.

Wij hebben 2 jaar terug in de EL finale gestaan en ontvingen daar veel lof voor, dit jaar zijn we de verassing van de CL en heel de voetbalwereld (buiten haters zoals jij) genieten van ons, omdat ze het zat zijn jaarlijks naar dezelfde clubs te moeten kijken.

Je mag van mij alles vinden, je laat alleen zien dat je zo'n sneue kakkerlak bent vanwege die zinloze statistieken en je gehaat richting Ajax.

Een Feyenoorder is realistisch en hoopt dat zijn eigen club het goed doet, een kakkerlak haat op Ajax en kan alleen daar nog zijn plezier uit halen.

Succes met je sneue leven, echt, 55 a 56 jaar oud en dan zo intens triest zijn, ik heb gewoon oprecht medelijden met je.
Vind ik leuk
fr1963 +4713
dinsdag 16 april 2019 om 23:41
Gefeliciteerd! Ajax terecht gewonnen. Juventus speelde werkelijk bagger.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 23:42
Klopt, Juve kwam er niet aan te pas! Bedankt voor de felicitaties.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:27
Misschien moet je even zoeken naar welke Ajax spelers toendertijd aan de nandrolon zaten
Stiekeme tip het waren er zeven
Succes verder met je juve doping verhaal wat niet te bewijzen was
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:30
Jij succes met je zuurheid, zelfs met die gestolen CL hebben wij er nog steeds 2 meer in de kast staan...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:37
Oké dan ik vertel het je wel gewoon
De boertjes allebei, Davids, Reiziger,Seedorf,van basten en musampa
Lekker man die nandrolon

Btw geniaal dat ik zuur bent terwijl jij iemand van a tot z probeert af te zeiken
Wat een twaalfjarige randdebiel ben jij zeg
Vind ik leuk
Elohim +1863
dinsdag 16 april 2019 om 20:46
Van basten.. hahahaha
Davids speelde bij Juve ten tijde van de nandrolon affaire.

De Boertjes speelden toen ook niet voor Ajax.

Reiziger, Seedorf en Musampa is niet een waar..

Het was prima te bewijzen, bloedmonsters lagen er gewoon.
In de rechtzaak tegen die doctor zijn die niet meegenomen en Juve is zelf nooit onderzocht.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:50
Jij probeert gewoon te bewijzen helemaal geen verstand te hebben
Het is je gelukt Einstein

Btw waarom denk je dat de gebroeders de boer opeens buiten Europa speelde
Ooh ja buiten bereik van de UEFA die ze wilden straffen voor het nandrolongebruik

Btw alleen bij de de boertjes kon men het bewijzen bij de rest een sterk vermoeden maar geen bewijs
Net zoals bij juve dus
Wat jij hier als waarheid claimt
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 20:53]
Vind ik leuk
Elohim +1863
dinsdag 16 april 2019 om 20:52
Ach gut, zijn de feiten je te machtig. psv'er zeker?!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:55
Ja man Einstein gaat mij uitleggen wat een feit is
Dit wordt lachen
Ik pak ff een biertje erbij dit wordt genieten
Vind ik leuk
Elohim +1863
dinsdag 16 april 2019 om 22:05
Drink jezelf maar moed in, ga je nodig hebben.
Vind ik leuk
JoeyC +4426
dinsdag 16 april 2019 om 12:57
Ik vrees voor een grote Ronaldo show. Dat Turpin in Turijn fluit zal ook niet helpen. 4-1.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:16
zou mooi zijn
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:20
Nee, wordt zeker geen Ronaldo show, was het ook al niet in Amsterdam omdat hij nog steeds niet 100% fit is.

Daarbij stopt Matthijs hem een paar keer onder het gras, raakt ie geirriteerd en pakt ie rood vanavond.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2544
dinsdag 16 april 2019 om 14:49
Ronaldo hoeft niet eens goed te spelen om de hoofdrol te pakken. Was in Amsterdam behoorlijk onzichtbaar. En dan toch die belangrijke uitgoal erin koppen met een geweldige actie.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:38
Ja, en toch gaan we hem nauwelijks zien vanavond. Hij pakt de hoofdrol niet wanneer ze er uit vliegen!
Vind ik leuk
Elohim +1863
dinsdag 16 april 2019 om 22:05
Welke belangrijke uitgoal?
Die doet er nu al niet meer toe!
Hoe goed is Maradonny dan wel niet.. ook die belangrijke uitgoal, toch?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:01
Vannacht gedroomd dat Ronaldo afdruipt met het shirtje van de Ligt om zijn schouders....

Soms kommen dromen uit.....
Vind ik leuk
Lebowski +707
dinsdag 16 april 2019 om 23:10
Indeed, dreams come trough Dude!! 😇
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:16
in de 74e minuut krijgt Ronaldo publiekswissel na zijn hattrick
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:33
Je foto van je avatar is in zijn geheel niet geloge, clown!
Vind ik leuk
Lebowski +707
dinsdag 16 april 2019 om 23:08
Ronaldo had Rood moeten hebben op het eind. Frustie, maar niet zo'n Frustie als jij.... Hahaha..😂😂😇 Schitterend Ajax! ♥️♥️DIK VERDIEND.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:32
Je foto van je avatar is in zijn geheel niet gelogen! Clown!
Vind ik leuk
xTronix +18
dinsdag 16 april 2019 om 14:18
FORZA AJAX GOGO!
Hopen op n superpot :D
Vind ik leuk
Eddy T67 +2544
dinsdag 16 april 2019 om 14:48
Succes Ajacieden. Een van de weinige keren dat ik ook eens voor Ajax zal juichen :) ;)
Vind ik leuk
Bhj +2520
dinsdag 16 april 2019 om 14:49
Lekker engels hoor die zanger hahaha
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1474
dinsdag 16 april 2019 om 15:00
Er vol op klappen vanavond.zo wat heb ik zin in de wedstrijd zeg.spanning word met de minuut erger 😃😃😃
Vind ik leuk
Smithsonian +45183
dinsdag 16 april 2019 om 15:09
Heel veel succes.

Vind ik leuk
Raziel +146
dinsdag 16 april 2019 om 15:15
Niet omdat het moet, maar omdat het Can.
Vind ik leuk
klapstok +119
dinsdag 16 april 2019 om 15:17
Dit seizoen denk ik iedere keer na zo'n Europese wedstrijd dat Ajax echt heel ver boven eigen niveau uit is gestegen, maar dat ze de volgende wedstrijd wel met beide beentjes op de grond worden gezet. Maar iedere keer maken ze het de wedstrijd er na toch weer waar. Daarom heb ik goede hoop dat het vanavond ook goed komt.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 15:50
Nog 5 uurtjes wachten en dan vlammen boyss
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 16:14
Veel plezier en succes Ajacieden, voor zover mogelijk ook vooral genieten van dit soort voetbalavonden, en wie weet tot.. 👌
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 16:58
Veel succes Ajax, ben oprecht ontiegelijk jaloers op jullie prestaties dit jaar, dus dit is moeilijk voor mij om te schrijven.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:00
DR'AN
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:03
Wordt er al gevochten ? Met andere woorden worden er al "onschuldige" Ajaxfans aangevallen ?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:11
Heerlijk oude tijden doen herleven om einde van het seizoen toe te leven naar een CL wedstrijd tegen de top waar je kansen hebt omdat je zelf ook een top niveau op de mat kan brengen!

Einde van het seizoen toeleven om kans te maken op de halve finale!

Ik zie al weer berichten hoe mensen hopen dat Juve ons omver blaast, maar ach wij leven lekker toe naar onze club op het allerhoogste niveau, ik snap de jaloezie.

Ajax Amsterdam ❌❌❌
Vind ik leuk
Lamzia +169
dinsdag 16 april 2019 om 17:13
Dan kijk ik terug naar die terugwedstrijd van atletico tegen juve, en moet toch zeggen de enigste reden dat atletico heeft verloren was omdat ze hunzelf tekort deden, die goals van juventus kwamen voornamelijk uit 'n dode spelmoment, slecht keepwerk en duiken in de box.
tsja, atletico had zelf ook kansen om het verder uit te breiden, dus al die gedoe met windkracht 13 tegen ajax, het waren typische dome fifa doelpunten die voornamelijk uit fouten kwamen.
Ajax zal dit gewoon kunnen winnen.
Gewoon goed goed dekken, en het aller aller belangrijkst, geconcentreerd blijven 90 minuten lang.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 17:14]
Vind ik leuk
voetbal@com +1084
dinsdag 16 april 2019 om 17:38
1-1 & strafschoppen 4-5

Ronaldo schiet zijn panenka tegen de lat of over.

Alle Ajax fans m/v, veel plezier en succes.
Vind ik leuk
TheLobster +1540
dinsdag 16 april 2019 om 17:41
75% is optimistisch. Ook best mooi.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 18:04
Kom op jongens laat ons dit seizoen nóg een keer juichen 😎
Vind ik leuk
JoeyC +4426
dinsdag 16 april 2019 om 20:21
Nog 1 keer? Ik teken ervoor 😉
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:32
Aan het eind van deze wedstrijd aub 😎
Vind ik leuk
JoeyC +4426
dinsdag 16 april 2019 om 20:34
Daar teken ik ook voor 😉
Vind ik leuk
Pjwl +30
dinsdag 16 april 2019 om 18:24
Hoop dat Ajax het redt, maar ben bang dat Juventus sluwer is en dit over de streep gaat trekken.. ik verwacht 2-0, maar hoop op 2-2
Vind ik leuk
derksen +8896
dinsdag 16 april 2019 om 18:58
Voor alle ajax supporters een mooie wedstrijd en veeg die Italianen maar in spampegheti
Vanavond eindelijk weer eens Nederlandse voetbal geschiedenis
Kwalnaldo 38 minuut rood want ja het staat dan al 0-2 Juventus eindigt met 9 man wedstrijd wordt tussen door nog gestaakt door maloten die teleurstelling niet kunnen verdragen einduitslag na 102 regelere speeltijd 1-4!
Vind ik leuk
+40 +416
dinsdag 16 april 2019 om 19:01
5-0. 4x Ronaldo, 1x Veltman en rood voor Veltman.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:06
Jaloers hè dat we zo ver zijn gekomen, en veel lof en complimenten krijgen uit heel de wereld, ow ow wat doet het jou zeer, dan maar 5-0! een pleister voor je wonden dan maar hopen op een dikke nederlaag want je kan het echt niet meer aanzien hè, haha wat sneu!
Vind ik leuk
+40 +416
dinsdag 16 april 2019 om 19:10
Nee, gewoon een voorspelling. Of mag dat hier alleen als je verwacht dat Ajax wint?
Vind ik leuk
Lebowski +707
dinsdag 16 april 2019 om 20:23
Mooi die jaloezie!
Vind ik leuk
Lebowski +707
dinsdag 16 april 2019 om 23:03
Ronaldo had rood moeten hebben op het eind!! 1-2. 😭😊🙈
Vind ik leuk
Lebowski +707
dinsdag 16 april 2019 om 23:09
😭😭😭😭😭😇
Vind ik leuk
Neusje +279
dinsdag 16 april 2019 om 19:04
Nog kleine 2 uurtjes. Nou nog maar een Hertog Jannetje openen maar. De mora party snacks kunnen straks het vet in. Hup Ajax.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 19:30]
Vind ik leuk
+40 +416
dinsdag 16 april 2019 om 19:05
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:07
Het zit je diep hè trolletje

Haters blijven haten, en wij genieten van Ajax!
Vind ik leuk
+40 +416
dinsdag 16 april 2019 om 19:13
Parodie op de reactie van derksen. Misschien de moeite nemen om ook andere reacties te lezen en niet alleen reacties waar je semi-stoer op kan reageren.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:15
Slap gelul naar andere wijzen, jij bent hier altijd afgunstig
Vind ik leuk
+40 +416
dinsdag 16 april 2019 om 19:19
En jij wordt altijd geband.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:31
Dat heeft geen waarde, ik vaak nooit andere clubs ik zeg alleen maar wat tegen het troll gedrag en dat mag niet want trollen leveren clicks en geld op dus daar mag je niks tegen zeggen, heeft dus totaal geen waarde....
Vind ik leuk
derksen +8896
dinsdag 16 april 2019 om 19:17
Dit slaag echt nergens op,als nederlander wil je toch gewoon dat ajax wint of je nou voor Feyenoord,willemII, Fortuna,az enz enz supporter bent
Vind ik leuk
+40 +416
dinsdag 16 april 2019 om 19:21
Ik hoop ook dat Ajax wint, ik verwacht het alleen niet.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
dinsdag 16 april 2019 om 19:19
All we ever ear is blah blah blaaaahhhh
Vind ik leuk
+40 +416
dinsdag 16 april 2019 om 19:24
Misschien een keer echt luisteren en niet zo arrogant blah blah blah blijven doen. Gewoon een tip. Want als jezelf alles met blah blah blah afdoet, zal je ook niets anders horen.
Vind ik leuk
Elohim +1863
dinsdag 16 april 2019 om 20:38
Blah blah blah
Vind ik leuk
Lebowski +707
dinsdag 16 april 2019 om 20:28
40-e is de stand van psv op de coefficientenlijst toch?? AU! Lekker met Ajax bezig zijn is wel oké hoor.
Vind ik leuk
Lebowski +707
dinsdag 16 april 2019 om 23:00
Oh, nondeju zit ik er weer naast! 1-2. NOG steeds ongeslagen buitenshuis en dat tegen Bayern Real en Juve. 🙃 KOEKOEK VOOR JOU😂
Vind ik leuk
Jaxie14 +286
dinsdag 16 april 2019 om 23:19
90 minuten lang voor onze club uit Amsterdam. Gekkehuis op de tribune NIEMAND die ons stoppen kan! Hahaha. Lekker huilen nu!
Vind ik leuk
Shelbourne +6191
dinsdag 16 april 2019 om 19:08
Ik blijf het wel apart vinden dat een grote club als Juventus in een relatief klein stadionnetje speelt met maar veertigduizend plaatsen. Clubs als Stuttgart, Newcastle en Betis spelen in vee grotere stadions.
Vind ik leuk
Sonneillon +964
dinsdag 16 april 2019 om 19:12
Hun oude stadion was veel groter, het was alleen nooit vol
Vind ik leuk
Mari +13307
dinsdag 16 april 2019 om 19:27
De coach van Ajax twijfelt
De coach van Juve twijfelt
Mari twijfelt: bier of baco
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
dinsdag 16 april 2019 om 19:32
Whisky........🥃
Vind ik leuk
voetbal@com +1084
dinsdag 16 april 2019 om 19:30
Zo nog 90 minuten, ik dacht laat ik nog even een reactie schrijven.
Vind ik leuk
mchollie +3691
dinsdag 16 april 2019 om 19:46
Blij als het morgen is in de wetenschap dat ajax verloren heeft en het weer rustig is in het land. Alle fans weer onder hun steen gekropen, heerlijk.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19225
dinsdag 16 april 2019 om 19:50
Daar is geen ruimte, daar zitten alle PSV-ers al..

En om AZ-ers te zien moet je op de 4de verstop plek zoeken..
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:51
Ik denk dat az moet hopen dat ajax wint van willem 2 in de beker. Anders hebben jullie volgend jaar geen europees voetbal als je 4e wordt. Een kwartfinale is niet niks dus laat ons ff genieten.
Vind ik leuk
mchollie +3691
dinsdag 16 april 2019 om 20:42
Wat heeft AZ hier mee te maken?
Vind ik leuk
Sven! +2592
woensdag 17 april 2019 om 03:10
Nog steeds blij dat het morgen is? 1-2 lullo !
Vind ik leuk
mchollie +3691
woensdag 17 april 2019 om 07:50
Nee ik baal als een stekker. Al die sukkels in hun ajax pyama vuurwerk afsteken. Trouwens terecht gewonnen, feli.
Vind ik leuk
Lebowski +707
dinsdag 16 april 2019 om 22:55
Het is onrustig....
Vind ik leuk
Sunil010 +328
dinsdag 16 april 2019 om 19:47
Ik wens alle Ajax fans en liefhebbers van Nederlands voetbal succes vanavond!
Vind ik leuk
Tfoe +3835
dinsdag 16 april 2019 om 19:48
Dankjewel!👍
Vind ik leuk
Mari +13307
dinsdag 16 april 2019 om 19:49
Mooi.
Weinig mutaties. Ajax te sterk voor Juve
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
dinsdag 16 april 2019 om 19:51
Komt goed 4-0 voor Ajax✌️
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:54
We moeten hopen op die snelle 0-1.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19225
dinsdag 16 april 2019 om 19:49
Op zich een logische opstelling. Wober was natuurlijk beter geweest, maar Overmars moest en zou die 2 miljoen winst maken.
Als Mazraoui vanavond een fout maakt geef ik de schuld aan Overmars.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:29
Blijft een vreemde transfer , zeker wanneer je naar het bedrag kijkt
Vind ik leuk
Roeptoeter +19225
dinsdag 16 april 2019 om 20:33
En ook omdat Overmars aangaf dat er niemand weg zou gaan. En omdat Magallan wel kwam, maar die weer eerst een half jaar moet wennen. Had die dan gewoon in de zomer gehaald.
Maar goed, nu even positief blijven. Fijne wedstrijd!!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:36
Zou het alleen wennen zijn?

Ik wens je héél veel plezier .......................



..heb ik het ook 😉
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 20:51]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:52
Wist ik wel dit was een spelletje zei zelf dat Frenkie ging spelen
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
dinsdag 16 april 2019 om 19:55
Net als jouw grote voorbeeld de vorige wedstrijd.....
Vind ik leuk
Roeptoeter +19225
dinsdag 16 april 2019 om 19:55
Beetje Ronaldo na-apen dus?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:54
Als we netzoals in Madrid die snelle goal(s) maken moet het goed komen/
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
dinsdag 16 april 2019 om 19:58
CR7 is een fenomeen😌
Vind ik leuk
DeanJayden +13694
dinsdag 16 april 2019 om 20:10
Maar tijd dat het stopt
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
dinsdag 16 april 2019 om 20:12
Hij maakt ze allemaal Kampioenen tot nu toe 😅
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:17
Can zou toch niet spelen?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
dinsdag 16 april 2019 om 20:18
Hoop het van niet✌️
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:19
Maar hij speelt wel. Was weer een streek van juve.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
dinsdag 16 april 2019 om 20:21
En Can wilt zich zo graag bewijzen pff.
Vind ik leuk
JoeyC +4426
dinsdag 16 april 2019 om 20:17
Hopelijk een positief resultaat voor Ajax, maar ik vrees het ergste (winst Juventus met minimaal 3 doelpunten verschil). Beste zou ik een overwinning voor Ajax na penalty’s vinden. Succes!
Vind ik leuk
renemar +840
dinsdag 16 april 2019 om 20:19
Als Mazraoui LB speelt is het over en uit. Helaas.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 20:19]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:23
1-2 vanavond en maak nl maar weer eens trots dat is sinds 2015 niet meer gebeurd. Iedereen een fijne avond gewenst
Vind ik leuk
renemar +840
woensdag 17 april 2019 om 08:42
Prima. Ik ben blij dat ik ernaast zat. Hoewel, Mazraoui begon wel maar moest snel vervangen worden. Hoe het anders was gelopen weten we niet.
Vind ik leuk
woensdag 17 april 2019 om 09:27
maar 1-2 heeft juve nog geluk mee gehad
Vind ik leuk
renemar +840
woensdag 17 april 2019 om 11:13
Klopt.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:23
Wij zijn geen Atletico. Ook in uitwedstrijden vallen we aan en durven we hoog druk te zetten. Kom op Ajax! Laat ze zien wat voetballen is!!
Vind ik leuk
JoeyC +4426
dinsdag 16 april 2019 om 20:37
Hopelijk na 45 minuten geen Mission Impossible.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
dinsdag 16 april 2019 om 20:29
Maz heeft geluk als Dybala meespeelt😀
Vind ik leuk
1+1= +865
dinsdag 16 april 2019 om 20:31
Su6 Ajacieden dat we er een mooie pot van kunnen maken .
En hoe de uitslag ook mogen zijn
Geweldig genoten deze Europesche campagne.
Of we nu winnen of niet ik ben trots op dit Ajax.

Laat de calimerootjes links liggen en negeer deze sukkeltjes
Vind ik leuk
DumBfries +108
dinsdag 16 april 2019 om 20:33
Nu ineens wel Can? Dat Juventus, beetje ondeugende leugentjes. Schijterds. 😆
Vind ik leuk
Sonneillon +964
dinsdag 16 april 2019 om 20:40
Ajax begon met een verhaaltje te verzinnen over frenkie de jong, Juventus dacht waarschijnlijk ‘dat kunnen wij ook’
Vind ik leuk
DumBfries +108
dinsdag 16 april 2019 om 20:49
Juve, heeft dat totaal niet nodig met zo'n ultra brede topselectie.
Frenkie is er daarnaast slechter aan toe dan Can, aangezien Frenkie...binnen afzienbare tijd toch wel ernstiger geblesseerd raakt.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:37
Ten Hag is lekker relaxt, vond ik gister al toen hij stond te knuffelen met de Pitbull!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:48
Dit wil ik horen vanavond: "Neres, Neres, jaaaaaaa Neres , 0-1 !!! 😎
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:49
Ik hoop echt dat Ajax 'm pakt, maar ben bang dat de Ajacieden hier op de site dan nooit meer terug op aarde komen haha
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:57
Allebei !!! Wat heb ik nu gewonnen??? Gewoon door blijven pittuh vp tis gvd al de kw.finale
Vind ik leuk
FCGrunn050 +1226
dinsdag 16 april 2019 om 20:58
Heb hier een beetje de reacties gelezen. Man, wat zitten er hier toch domme en vervelende gasten tussen. Als je zo'n hekel hebt aan Ajax, ga dan iets anders doen ipv de boel hier verzieken. Ook ik ben geen Ajax supporter, maar ben wel realistisch. Als Nederlandse voetballiefhebber moet je toch volledig achter alle Nederlandse clubs staan als ze internationaal spelen. Iedereen staat toch ook achter Oranje als die speelt, zeker op grote toernooien. Alle Ajacieden, heel veel succes en plezier. Ik hoop dat ik vanavond meer geniet van Ajax dan as zaterdag 😜
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 20:59]
Vind ik leuk
JoeyC +4426
dinsdag 16 april 2019 om 21:04
Als jij als Groningen supporter geniet van Ajax aanstaande zaterdag, dan doe ik dat als PSV supporter ook 😜
Vind ik leuk
FCGrunn050 +1226
dinsdag 16 april 2019 om 21:40
Ik denk dat jij bedoelt als ik van Groningen geniet😁
Vind ik leuk
JoeyC +4426
dinsdag 16 april 2019 om 21:44
Dan geniet jij als het goed is ook van de slechte tussenstand voor Ajax 😉
Vind ik leuk
FCGrunn050 +1226
dinsdag 16 april 2019 om 21:47
Zaterdag is het anders. Dan telt mijn eigen club weer en gaan we voor succes.
Vind ik leuk
JoeyC +4426
dinsdag 16 april 2019 om 21:52
Precies, daar hoop ik dan ook op.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
dinsdag 16 april 2019 om 21:12
Ik moet niks. Ik ben altijd voor Italiaanse clubs, tenzij ze tegen Feyenoord spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:58
Wat schattig, het publiek zingt uit volle borst 'the champions' mee uit de CL hymne...

En dat voor een club die meer finales verliest dan wint.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:59
Helemaal niks in Amsterdam!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:07
Klopt, er wordt in Turijn gespeeld.
Vind ik leuk
Mr bien +8954
dinsdag 16 april 2019 om 21:45
Helemaal niks in Rottedam.
Geen prijzen en geen geld
Vind ik leuk
Lebowski +707
dinsdag 16 april 2019 om 22:57
Haha Loser, 1-2 zuur voor je, welterusten.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:00
En nu maar hopen dat de spelers deze tweestrijd mogen beslissen en niet de scheidsrechter of de VAR 😎
Vind ik leuk
JoeyC +4426
dinsdag 16 april 2019 om 21:00
Hopelijk geen hel van Tur(p)in.
Vind ik leuk
karnisse +605
dinsdag 16 april 2019 om 21:00
Jeetje die Barzagli speelt nog steeds
Vind ik leuk
Friend +400
dinsdag 16 april 2019 om 21:03
Hoop voor het Nederlandse voetbal op een overwinning van Ajax !
Vind ik leuk
JoeyC +4426
dinsdag 16 april 2019 om 21:05
Oei Onana...
Vind ik leuk
JoeyC +4426
dinsdag 16 april 2019 om 21:07
Einde wedstrijd Mazraoui?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:11
Yep
Vind ik leuk
DEWEE +2950
dinsdag 16 april 2019 om 21:07
Kom op Mazraoui.... Geen Sinkgraven
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:07
Oh nee...Sinkgraven
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 21:07]
Vind ik leuk
voetbal@com +1084
dinsdag 16 april 2019 om 21:08
Zo 21.00 uur, kop koffie, koekje erbij, ziggo golf zender aan & fijn de indian open kijken of ze met name op baan 6 in staat zijn om under par te spelen.

Ontzettend spannend dus veel meer is er toch niet op tv vanavond.

Fijne woensdagavond allen.

Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:09
Succes mannen......En vrouwen, voor de vrouwen onder ons
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:10
Tegenslag..

Komop Sinkgraven!
Dit is jouw moment bijt jezelf vast in de wedstrijd!

Ajax Amsterdam ❌❌❌
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:10
Nou al tijdrekken ?
Vind ik leuk
Larrush +292
dinsdag 16 april 2019 om 21:10
Einde wedstrijd. Gvd zeg
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:12
Op Veronica spelen ze nog
Vind ik leuk
elmagico070 +23636
dinsdag 16 april 2019 om 21:14
Zo jij bent lekker positief😂
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
dinsdag 16 april 2019 om 21:11
Lekker. De eerste is er af.
Vind ik leuk
karnisse +605
dinsdag 16 april 2019 om 21:16
Zielig mannetje ben jij ook
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
dinsdag 16 april 2019 om 21:20
Dank je.

Als je maten hier Italianen gaan uitmaken voor spaghettivreter en vp staat het toe. Tja dan ben ik hier niet de meest zielige.
Vind ik leuk
karnisse +605
dinsdag 16 april 2019 om 21:32
En jou kuip vriendjes noemen ons neuzen? En wat is jou mening daarover?
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
dinsdag 16 april 2019 om 21:33
Zelfde als kakkerlakken.

Maar spaghettivreter is discriminatie.
Vind ik leuk
Smithsonian +45183
dinsdag 16 april 2019 om 21:11
Begin voorspelt weinig goeds.
Vind ik leuk
voetbal@com +1084
dinsdag 16 april 2019 om 21:11
Zo, dinsdag, eindelijk 21.00 uur, koffie, koekje, ziggo zender golf select erop, kijken of ze op baan 6 van de Indian open under par kunnen putten.

Verder is er toch niks op tv, dus iedereen zal net als ik deze Indian open van begin tot einde volgen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:13
Positief bekijken, beter Mazra dan Frenkie !
Vind ik leuk
DEWEE +2950
dinsdag 16 april 2019 om 21:13
Er wordt goed geschoffeld in ieder geval
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:13
De echte kerels moeten zich nu laten zien
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:15
Frenkie ziet er nog niet sterk uit
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:16
4x achter elkaar balverlies 😓
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
dinsdag 16 april 2019 om 21:15
Ik had veltman maar links gezet en kristensen erin. Beetje fysiek, Sinkgraven wordt overrompeld ben ik bang
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:15
Weet iemand dit toevallig?

Na deze ronde worden alle gele kaarten kwijtgescholden toch?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:18
Ja. Maar deze wedstrijd kan nog schorsingen opleveren
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:19
Ja precies, als je nu een gele pakt terwijl je op scherp staat dan wordt je geschorst.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:54
Precies. Gaat goed nog
Vind ik leuk
Pietje2015 +17997
dinsdag 16 april 2019 om 21:28
https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/117873/vijf-ajacieden-op-scherp-in-achtste-finales-cl
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:16
Heeft Tadic al een ⚽️ geraakt 🤔
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:19
Staan structureel 3 man achterin, dus nee.
Vind ik leuk
DEWEE +2950
dinsdag 16 april 2019 om 21:18
Sinkgraven nog geen kut verbeterd. Lijkt Boilesen wel altijd over de bal
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:20
Heb totaal geen vertrouwen in sinkgraven. Hou mijn hart vast.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:21
Donny mist teveel kansen in de CL! Kom op Don!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:21
Juventus probeert duidelijk de lijnen naar Neres goed af te schermen, duidelijk waar ze het meeste gevaar van verwachten 😎
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:22
Mooie combinaties goede aanval grote kans!

Pff wat een spanning!
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
dinsdag 16 april 2019 om 21:23
Ik zag Neres 'm er al in punteren zeg!
Vind ik leuk
pos +9955
dinsdag 16 april 2019 om 21:23
Na 20 minuten nog 0-0. Dus Ajax gaat het niet redden volgens Roy.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:24
Yes, we komen af en toe in de 16, de kansjes komen, ... afmaken nu 💪
Vind ik leuk
DEWEE +2950
dinsdag 16 april 2019 om 21:25
Jezus die Italiaanse regie laat meer herhaling zien dan wat anders.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:27
Komt omdat Italiaanse clubs alleen in het verleden succes hebben, vandaar die herhalingen...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:26
Jezus Joel, wat is dat? Geen voorzet, geen schot, gewoon helemaal ruk!
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
dinsdag 16 april 2019 om 21:27
Messi gaat voor zijn Hatrick,CR7 heeft nog moeite met Bernardeschi😁
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:28
Wat een goal
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
dinsdag 16 april 2019 om 21:28
Weer die kut Ronaldo gvd!
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
dinsdag 16 april 2019 om 21:28
Juve!!!!!!!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:28
Dat is toch gewoon een overtreding?

Ja van de Ligt zo te zien, wat staat Matthijs te doen, dekt helemaal niemand en laat Ronaldo lopen, de belangrijkste man om op te letten.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 21:31]
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
dinsdag 16 april 2019 om 21:33
De Ligt duwde Veltman, Ronaldo kan vrij inlopen. We scoren nog wel.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:35
Inderdaad, we scoren nog wel... ;-)

BTW die VAR na iedere goal is wel echt kut, 2x juichen is nu de norm!
Vind ik leuk
elmagico070 +23636
dinsdag 16 april 2019 om 21:29
Hahahah Ronaldo 1-0
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:31
1-4 tegen je spaanse club en 1-5 tegen je clubje. hahaha
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:52
En wij lachen, omdat je hier alleen maar laat zien hoe klein je bent en hoe zielig, maar je bent niet intelligent genoeg om te snappen hoe je jezelf alleen maar voor lul zet.
Vind ik leuk
elmagico070 +23636
dinsdag 16 april 2019 om 21:53
😂😂😂😂wat schattig
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:56
Nee, het is juist heel sneu, werkelijk iedere comment laat je jezelf kennen en iedereen ziet het.

Misschien moet je eens met Stoneytony praten, die kan tenminste wel normaal doen, jij bent er waarschijnlijk zo een die stoere verhalen over bakstenen gooien in het Zuiderpark verteld terwijl je op de kindertribune zat met je pakje Wicky!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 22:03]
Vind ik leuk
elmagico070 +23636
dinsdag 16 april 2019 om 21:59
Gast ik heb al ruim een maand niet gereageerd op een topic, dus praat aub geen onzin man.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 22:00]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 22:02
Ben hier wel langer dan een maand actief, dus ik lul geen onzin.
Vind ik leuk
elmagico070 +23636
dinsdag 16 april 2019 om 22:04
Ik ben zeker een tijdje niet op VP geweest, dus klopt echt niet wat je nu zegt.
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
dinsdag 16 april 2019 om 22:15
Houden zo dat niet reageren
Vind ik leuk
elmagico070 +23636
dinsdag 16 april 2019 om 22:21
Hey antikunstkoppie ben je er nog steeds😁 volgende keer graag in het Nederlands aub.
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
dinsdag 16 april 2019 om 22:40
Nederlands en dat zegt een ado supporter
Vind ik leuk
elmagico070 +23636
dinsdag 16 april 2019 om 22:44
Ja dat zeg ik engnek en het is niet de eerste keer dat ik het zeg. Je blijft maar dom reageren en ach ja wat wil je met een IQ van 60. Zelfs een ezel leert van zijn fouten.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 22:45]
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
dinsdag 16 april 2019 om 22:54
Sinds wanneer doe je dat?
Vind ik leuk
elmagico070 +23636
woensdag 17 april 2019 om 08:29
Hahaha wat ben jij toch triest zieltje zeg. Ga je schamen tokkie!!!
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
dinsdag 16 april 2019 om 23:07
En nu niet meer reageren. Op en top tokkie van het prins clausplein
Vind ik leuk
elmagico070 +23636