'Er is nog niks gekomen, misschien zet ik wel snel mijn krabbel bij ADO'

'Er is nog niks gekomen, misschien zet ik wel snel mijn krabbel bij ADO'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 15:55ma 15-04-2019 om 15:55

Sheraldo Becker weet nog niet of hij ook komend seizoen bij ADO Den Haag speelt. De vleugelaanvaller beschikt over een aflopend contract - en er is nog geen overeenstemming bereikt over een nieuwe deal. 

Becker (24) presteert sinds de winterstop prima in Den Haag. Zaterdag tekende de rechtspoot in de slotsecondes van het uitduel met AZ voor de winnende treffer. Of Becker over een paar maanden nog actief is in de Hofstad, weet hij niet. "Ik wil niet zeggen dat we heel dicht bij de krabbel zijn, maar we zijn ook niet heel ver weg", liet de voormalig Ajacied voor de camera van Omroep West blijken.

"Natuurlijk heb je als speler ambities, maar het juiste moet wel komen voor mij. Tot nu toe is er nog niks gekomen. Wie weet zet ik wel zo snel mogelijk mijn krabbel. Wanneer? Dat moet ik nog overleggen."

Trainer Fons Groenendijk signeerde vorige week een nieuw contract bij ADO. Hij hoopt van harte dat Becker zijn voorbeeld volgt. "Ik ken hem al vanuit de jeugd van Ajax en heb ook een klik met die jongen."

Poll

Is Becker goed genoeg voor een club uit de subtop?

(774 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 15 april 2019 om 15:57
Leuk voor Ado die verdienen zo jongen... Ga zo door Ado Den haag
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 15:59]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:58
...wat sneu
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:00
Waarom Sneu is toch een goede voetballer?
Vind ik leuk
PRICE +8166
maandag 15 april 2019 om 16:49
Feyenoord grijp je kans
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:15
Niet goed genoeg voor Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:57
Lekker bij ADO blijven...daar mag gewoon domme fouten maken die je met regelmaat maak
Vind ik leuk
NorthSide +1456
maandag 15 april 2019 om 16:23
Daar mag ie ook geen domme fouten maken! Jij moet niet zo dom lullen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 17:07
Net zoals bij Gio mag? Lul niet zo stom man.
Vind ik leuk
JosdeGraaf +334
maandag 15 april 2019 om 16:01
Hij doet het laatste weken inderdaad erg goed, zou lekker zijn voor ADO als Becker langer vastgehouden kan worden!
Vind ik leuk
zwollie +9918
maandag 15 april 2019 om 16:05
Kom maar weer terug naar PEC Zwolle
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:38
Hij wil graag een stap vooruit
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 16:07
Heeft een soort haat/liefde verhouding met de ADO aanhang ... bij een misstap is die al snel het kind vd rekening bij hun....in potentie 100% hun gevaarlijkste speler maar ook al vaak verguist n het Car Jeans stadion.
Vind ik leuk
NorthSide +1456
maandag 15 april 2019 om 16:19
En dat ligt gelukkig niet aan Becker zelf.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 16:21]
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 16:24
Zeker wel maar sommige spelers hebben nu eenmaal weinig krediet waarschijnlijk door zijn Ajax verleden....in potentie jullie beste speler alleen straalt iets uit als het niet loopt wat men daar niet waardeert....hij zou een klein beetje gif van Beugelsdijk moeten hebben en Beugelsdijk zou een hoop voetbal van Becker moeten hebben 🤪
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 16:38
Het is inderdaad zijn houding en arrogantie, maar zijn verleden bij Ajax heeft er totaal niets mee te maken.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 16:51
Je hebt het over houding en arrogantie maar het heeft niks met zijn Ajax verleden te maken .....nou snap ik het niet meer 🤔😊
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 17:18
Je merkte in het begin zeker dat hij dacht van ik heb bij Ajax gespeeld en ik ben het mannetje. Dit is dus ook door spelers bevestigd en die hebben hem ook laten weten dat ze er niet van gediend waren en hij lekker normaal moest doen.
Vind ik leuk
NorthSide +1456
maandag 15 april 2019 om 16:49
Bij vlagen zie je Tommie zeker leuke dingen doen en hij kan ook prima zijn mannetje voorbij dribbelen. Nooit geen Tommie gezien die solo op de aanval gaat en zijn trukendoos opent?😂
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 16:56
Hahaha zeker wel...ik zit er af en toe met een thuiswedstrijd en kan genieten van Tommie(echt een pracht vent) ...ik heb een zoon op de aftrap lopen vandaar dat we af en toe gaan kijken.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 17:00
Haha Tommie kan zeker aardig ballen en verdedigend een prima speler. Had iedereen de mentaliteit van Tommie.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 17:11]
Vind ik leuk
NorthSide +1456
maandag 15 april 2019 om 17:03
Ok leuk man! Dan hoef ik je weinig uit te leggen-:) welk team speelt je zoon dan als ik vragen mag?
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 17:10
014 zit die nu en heeft het prima naar zijn zin...wij ook trouwens als ouders 👍
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
maandag 15 april 2019 om 17:22
Sorry op verkeerde gereageerd.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 17:25]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 17:30
Leuk man, komen jullie uit Amsterdam?
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 17:45
Nee dat niet maar wil zo op internet daar ook niet te diep op in gaan als je begrijpt wat ik bedoel 🙏

We zijn wel trots op Ado en de begeleiding 👍
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 17:49
Ik snap je helemaal man.

Top, ik vind het ook leuk en je zal waarschijnlijk niet uit Den Haag komen. Dat was de insteek, leuk dat Den Haag spelertjes ook buiten Den Haag halen. Lekker opgehaald worden door een busje met het mooiste logo uit Nederland.
Vind ik leuk
NorthSide +1456
maandag 15 april 2019 om 17:33
Leuke lichting 014 en ze doen het best aardig in de competitie. Hoop dat ie ooit het eerste haalt en wens hem heel veel succes bij onze trots👍
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 17:42
Zaterdag gewonnen bij de koploper Utrecht...zware pot geweest maar punten waren hard nodig 👍
Vind ik leuk
elmagico070 +23688
maandag 15 april 2019 om 21:11
Top man en O13 gaat ook wel lekker... 4-1 uitgehaald tegen FC Utrecht.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 17:48
Thanks...ik laat het je weten als die het haalt 🤗
Vind ik leuk
NorthSide +1456
dinsdag 16 april 2019 om 17:49
Prima👍
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 17:50
Sluit ik me bij aan.
Vind ik leuk
Fcdhfc +120
maandag 15 april 2019 om 17:33
Leuk man welk 11 tal
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 16:57
Wat heeft zijn verleden er nou mee te maken? Slaat nergens op, er zijn er wel meer met een Ajax verleden. Totaal onbelangrijk.

Weet je wat zijn probleem is, hij denkt het te zijn maar het is vaak net niet. Ik hoop wel dat hij gaat bijtekenen want dit seizoen zet hij stappen.
Vind ik leuk
NorthSide +1456
maandag 15 april 2019 om 17:04
Precies dit dus!
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 17:07
Dat heb ik niet gemerkt bij wedstrijden voor de winterstop bij sommige mede supporters van je.

Jij denkt er zo over en terecht maar er zijn ook van die hersenloze die dat wel erbij halen als je niet presteert!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 17:09
Dus jij denkt echt dat Danny Bakker meer kan maken dan Becker dat kan? Iedereen die zo speelt krijgt het te horen, dat is logisch. Als Hakim bij Ajax als een natte scheet speelt dan krijgt hij klappen.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 17:11
Nou Beugelsdijk en Immers kunnen volgens mij wel wat meer veroorloven als een ander toch?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 17:15
Die gooien er nooit met de pet naar. Die geven altijd 100%, Becker niet. Ik gaf al aan dat Becker te makkelijk is. Dat is het probleem.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 17:22
Heel gemakzuchtig dat klopt ..zag je ook bij de 2-2 tegen Az....maakt die het uiteindelijk nog goed met de 2-3 anders had die niet zo met zijn phone voor het uitvak gestaan 👍
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 17:27
De gemakzuchtigheid past niet bij ons. Gewoon de mouwen opstropen en dan zal je minder geklaag horen.

Deze Becker willen we zien en dan mag hij altijd met zijn telefoontje staan. Thuis de belangrijkste man en hij staat regelmatig aan het einde van de wedstrijd met de vlag in de hand voor Midden Noord. Ik hoop 't.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 17:13
En eerlijk gezegd denk ik dat bij Becker dat lijntje idd dunner is als bij een ander althans zo beleef ik dat in het stadion.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 17:17
Maar dat heeft 0,0 met een Ajax verleden te maken. Onze keeper heeft ook een Ajax verleden.

Het heeft echt met zijn instelling te maken. Bij ons is het gewoon mouwen opstropen en keihard werken. Dat is wat wij willen zien!
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 17:25
Dat klopt en dat wordt al in de jeugd meegegeven!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 17:28
Dat is wat hij heeft gemist in zijn opleiding. Bij Ajax speel je altijd op de helft van de tegenstander.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 17:38
Bij Ado in de jeugd moet je ook fouten maken om te kunnen leren maar moet je ten eerste heel bereidwillig zijn en nooit verzaken in je instelling.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 17:42
En dat laatste wat je zegt dat geldt voor alle elftallen tot aan het eerste.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 17:46
100% waar
Vind ik leuk
NorthSide +1456
maandag 15 april 2019 om 17:31
En terecht-:)
Vind ik leuk
Fcdhfc +120
maandag 15 april 2019 om 17:31
Das onzin hij speelt al 3 jaar bij ado maar pas 2 maanden speelt hij goed en komt er rendement van zijn voet daarvoor voetbalde ze met 10 man als die mee deed liet vaak ze man lopen kwam nog geen pion voorbij maar als die zo blijft voetballen als de laatste 2 maanden mag die van mij blijven
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 16:59
Potentie ja, meer niet. Hij is ongelooflijk slecht in afmaken en zijn rendement moet flink omhoog. Hij kan vaak het verschil maken, maar doet het te weinig. Dan krijg je gezeik, maar hij is gewoon onderdeel van de ploeg en even belangrijk als de rest.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
maandag 15 april 2019 om 17:20
Zeker waar....Als hij daarin verder stappen gaat maken gaat die ook geld opleveren voor ADO....dus snel bijtekenen moet Becker 🤗
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 17:22
100% eens, als Becker zo speelt als nu dan is het echt een meerwaarde. Dan zal je ook niemand horen, hij is aan het strijden en dat willen we zien.
Vind ik leuk
Argento8523 +7458
maandag 15 april 2019 om 16:10
NAC?
Vind ik leuk
Snappi +321
maandag 15 april 2019 om 16:13
Even off-topic, maar hoe is het nou met Kishna? Nog aan het revalideren of is al bijna hersteld?
Vind ik leuk
NorthSide +1456
maandag 15 april 2019 om 16:20
Terugslag en denk niet dat ie nog dit seizoen minuten gaat maken in het eerste.
Vind ik leuk
Snappi +321
maandag 15 april 2019 om 16:25
Doodzonde joh, zal wel weer terug naar Lazio gaan dan
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 16:54
Ze zijn weer bezig voor volgend jaar. Daarna loopt zijn contract af en kunnen we hem gratis binnenhalen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:17
zou mooi zijn, als hij zijn niveau tenminste weer haalt na zo'n lange blessure periode.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 17:19
Zeker weten man, bij ons krijgt hij die tijd en het is een vertrouwde omgeving. Ik zie het wel gebeuren.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:28
Ik hoop het want het was een groot talent, maar vaak zie je helaas dat spelers na dit soort blessures toch een stuk minder terug komen. En ook bij clubs waar ze wel de tijd krijgen. Hopelijk krijg je gelijk.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 17:29
Hoop ik ook.
Vind ik leuk
elmagico070 +23688
maandag 15 april 2019 om 18:34
Hey mate, alles goed?. Dacht ff reageren-;) Zijn contract loopt nog een jaar door bij Lazio.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
dinsdag 16 april 2019 om 11:32
Yoooo maat, zei ik toch. Nog een jaar en daarna kunnen we hem transfervrij vastleggen. ;-)
Vind ik leuk
elmagico070 +23688
dinsdag 16 april 2019 om 12:56
Klopt maar, nog een jaartje onder contract en denk niet dat Lazio nog met hem verder wil gezien zijn blessuereleed. Kan best zijn dat we hem volgend seizoen al overnemen?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
dinsdag 16 april 2019 om 13:01
Ik hoop 't maat, is wel een risico waard. Zal jij doen dan?
Vind ik leuk
elmagico070 +23688
dinsdag 16 april 2019 om 14:31
Zou het wel doen, maar dan iets in de vorm van prestatiecontract ofzo?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:18
Die blijft
Vind ik leuk
NorthSide +1456
maandag 15 april 2019 om 16:21
Denk het ook. Heeft het goed naar zijn zin bij Den Haag.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:18
Is ook een goede speler voor Den Haag, al zou hij wat minder kansen moeten missen.
Vind ik leuk
NorthSide +1456
maandag 15 april 2019 om 17:28
Klopt.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:22
ADO is zijn top, dus of hij gaat voor het geld voetballen in Kazachstan of hij hobbelt een beetje rond in de eredivisie.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:38
Is alleen erg snel aan bal. Heeft weing techniek maar zijn grote manko is dat hij helemaal niet mee verdedigt m.a.w. een mooi weer voetballer met slechte mentaliteit.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 16:53
Dat ligt ook aan de opdracht van de trainer. Jij weet de opdracht?
Vind ik leuk
NorthSide +1456
maandag 15 april 2019 om 17:07
Laatste tijd doet ie verdedigend wat meer zijn best, maar het kan beter en zeker bij balverlies geeft ie op.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 17:12
Of het opgeven is weet ik niet want met zijn snelheid kan een counter belangrijk zijn. Dat soort wapens moet je benutten en daarom denk ik dat mee verdedigen iets minder belangrijk is. Ik denk zelf uit opdracht van Fonsje.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:19
Daarom vind ik het ook geen speler voor een top ploeg omdat hij beter tot zijn recht komt vanuit de counter.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 17:21
Daar heb je gelijk is, hij mist voetballend vermogen voor de top. Daarvoor is hij te weinig beslissend. Nu gaat dat rendement omhoog, nu hopelijk vasthouden en tekenen.
Vind ik leuk
bennings +360
maandag 15 april 2019 om 17:56
Voor jullie een hele leuke speler ,van mij mag hij naar Utreg komen
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 17:59
Als hij weg zou gaan dan is zo'n stapje wel aan te raden.
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 16:41
Die goser moet lekkur bij ADO blijven. Daar speelt hij leuk en ook voor het ADO publiek zou het fijn zijn dat deze goser nog wat langer blijft.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
maandag 15 april 2019 om 16:52
Ik hoop het wel en als hij slim is tekent hij gewoon. Sinds dit seizoen maakt hij echt stappen maar hij kan nog veel beter. Hij mist nog teveel kansen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:20
Helemaal mee eens, hopelijk voor jullie kan hij dan nog wat stappen maken.
Vind ik leuk
bennings +360
maandag 15 april 2019 om 17:55
Kom maar naar Utreg op de plaats van Kerk
Vind ik leuk
Andreh +1203
maandag 15 april 2019 om 18:08
Speelt nu de laatste wedstrijden goed, maar niet vergeten dat de meeste wedstrijden bagger waren dit seizoen van Becker.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:41
Ik verdien elke week $ 7546 tot $ 9284 voor eenvoudig werk thuis. Vorige maand heb ik $ 29746 van deze baan gemaakt. Het is verbazingwekkend en eenvoudig om regelmatig inkomsten te genereren met dit geweldige ding. Ik stel voor dat jullie nu allemaal lid worden van dit bedrijf als onderdeel van de tijd en meer verdienen dan volledige inkomsten door dezze link te volgen. Succes

>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m
Vind ik leuk
4everfcu +5487
maandag 15 april 2019 om 19:25
leuke speler voor vitesse az utrecht of gewoon bij ado blijven ook geen straf toch.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 00:19
Hoe gaat het eigenlijk met Barbie?
Vind ik leuk
NorthSide +1456
dinsdag 16 april 2019 om 17:53
Wat heeft dit met het artikel te maken dan?
Vind ik leuk
allround +1830
woensdag 17 april 2019 om 15:33
Wanneer Becker de instelling en rendement zou hebben, over het gehele (of overgrote deel) seizoen zoals de laatste twee wedstrijden, dan kan hij zeker naar de subtop. Maar wel vreemd dat hij de laatste weken wel de sloffen van zijn poten rent, nu zijn contract binnenkort eindigt. Maar blijf maar in de mooiste stad van Nederland.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws