Swart: Het is een toneelspeler, iedere scheidsrechter trapt er weer in

Swart: "Het is een toneelspeler, iedere scheidsrechter trapt er weer in"

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 16:35ma 15-04-2019 om 16:35

Sjaak Swart ziet perspectief voor Ajax in de Champions League-return tegen Juventus. De Amsterdammers spelen dinsdag om een plek in de halve finale. Zijn inschatting: fifty fifty. Mister Ajax zegt dat bij Alles op Swart van AjaxPrimeur.

Swart verwacht dat Ajax dit seizoen niet de Champions League wint, maar wel de landstitel en KNVB Beker in de wacht sleept. Verder laat hij zich uit over Giorgio Chiellini, Cristiano Ronaldo, PSV en 'toneelspeler' Hirving Lozano.

Plaats een reactie

maandag 15 april 2019 om 16:41
Sjakie is weer op dreef
Vind ik leuk
PRICE +8126
maandag 15 april 2019 om 16:45
Sjakie, druk maken op jouw leeftijd is niet slim.
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 17:32
tog knap dat iemand op zo leeftijd het goed ziet
Vind ik leuk
Don en Ad +649
maandag 15 april 2019 om 17:52
Een n籀g grotere Feyenoord-fan dan Boskamp.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:48
sjakie is een beetje jaloers op de beste aanvaller van de ED.
Vind ik leuk
KCP +1469
maandag 15 april 2019 om 21:30
Haha vooral blijven opstellen het maakt ons blij
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:39
Jij hebt net zo veel verstand van voetbal als van de Nederlandse taal, zie ik.
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 19:40
不不不het boeit mij zo weinig wat jij of iemand anders vind van mij typen
Vind ik leuk
buddha +10756
maandag 15 april 2019 om 22:35
uut ?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 06:39
Jo nait in moar uut
Vind ik leuk
john52 +590
maandag 15 april 2019 om 18:50
Komt door zijn pilletjes van alzheimer
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 19:41
不不heb jij je gemokuur al gehad tegen die tumor in je bovenkamer
Vind ik leuk
john52 +590
dinsdag 16 april 2019 om 09:21
Kan zien eelke school jij gehad hebt. Ga zo door. Gemokuur. Analfabeet
Vind ik leuk
roma1900 +674
dinsdag 16 april 2019 om 09:55
不不不不verzin is wat nieuws kk patient
Vind ik leuk
john52 +590
dinsdag 16 april 2019 om 12:26
Lekker zon grote pipo als jij. Ga gauw terug naar school man. Je kunt nog niet fatsoenlijk nederlands
Vind ik leuk
Breezer4u +2496
maandag 15 april 2019 om 22:30
Alzheimer deelt geen pilletjes uit, of bedoel je misschien pilletjes voor Alzheimer?
Dat zou dan nog niet kloppen, het zijn dan pilletjes tegen alzheimer.

Maar ach, tegen de tijd dat je zelf alzheimer hebt ben je dat allang weer vergeten!
Vind ik leuk
john52 +590
dinsdag 16 april 2019 om 09:20
Tja, zelfde domme humor als Swart. Vanavond horen we hem weer zeuren. Al begint aardig op een oud wijf te lijken
Vind ik leuk
roma1900 +674
dinsdag 16 april 2019 om 09:56
不en de tumor in jou hoofd is uit gezaaid he
Vind ik leuk
Breezer4u +2496
dinsdag 16 april 2019 om 10:39
Euthanasie is voor jou uitgevonden! Die gewoon en reageer normaal, deze ziekte kan iedereen raken. Op iedere leeftijd..spotten daarmee doen we niet lijkt mij
Vind ik leuk
roma1900 +674
dinsdag 16 april 2019 om 11:44
ik spot er niet mee zo als die maloot over een held van Ajax praat sorry maar dan heb je toch echt een tumor in de hooft hoor
Vind ik leuk
john52 +590
dinsdag 16 april 2019 om 12:30
Spotten doe ik niet maar is realiteit in amsterdam. Swart is dat. Achterlijke pipo
Vind ik leuk
john52 +590
dinsdag 16 april 2019 om 12:24
Kan.....let maar op dat jij ook geen celletje krijgt.
Vind ik leuk
KCP +1469
maandag 15 april 2019 om 21:30
En nog voetbalt..
Vind ik leuk
El Cazador +9346
maandag 15 april 2019 om 23:41
tog=toch mag ik aannemen!!!!
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 23:42
ik vind tog mooier
Vind ik leuk
El Cazador +9346
maandag 15 april 2019 om 23:44
als jij af wilt gaan vind ik het prima
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 23:45
dat zeg jij met zo naam kom op zeg el frikandel
Vind ik leuk
Zekers +85
dinsdag 16 april 2019 om 17:34
Weet hij nog uit eigen ervaring
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:58
Het gaat over Tadic toch?
Vind ik leuk
WilcoS64 +4822
maandag 15 april 2019 om 17:27
Helemaal niet, het gaat over die vervelende maatennaaier Lozano, die tegenstanders een kaart of pingel aan naait.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:32
Net zoals sommige Ajacieden op deze site droomt Sjaak schijnbaar van Lozano .
Ajax staat bovenaan en spelen morgen 1/4 finale cl , en dan ga je jezelf druk maken om Lozano .
Echt een lachertje dit ....
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 17:34
en jou natte droom is zeuren over ajax met niks inhoudelijks en zo draa iemand maar wat over psv durf te zeggen roep jij als een klein kind de meest rare dingen er bij om maar je gelijk te halen die je nooit heb
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:40
Vraag jij maar eerst aan jufrouw Annie of ze je een keer fatsoenlijk Nederlands leert voordat je komt praten .
Jouw Nederlands is nog slechter dan het Nederlands van een Ethiopische asielzoeker .
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 17:44
hahahaha jij moet echt gepest zijn door een ajax fan dat je zo zuur reageer op ajax
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:53
Ik reageer zuur op jou knulletje , ik laat me namelijk hierboven nergens negatief uit over Ajax .
Ik vind het alleen raar dat sommige Ajacieden zich zo druk maken over PSV terwijl het zo goed gaat met Ajax .
Jij kunt niet alleen geen Nederlands schrijven , je kunt het ook niet lezen .
Ik snap nu ook de naam Roma .
Italie is natuurlijk het eerste land waar jij bent opgevangen toen je met de boot uit Afrika kwam .
Heb je het wel een beetje naar je zin in Nederland , en dat Nederlands lezen en schrijven komt wel hoor .
Zolang je maar goed je best doet op taalles , en netjes je huiswerk maakt .
Succes .
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:38
Wat een Paard geschreven heeft kan een Ezel niet lezen !
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 18:41]
Vind ik leuk
John Garp +5433
maandag 15 april 2019 om 18:39
Wel typisch dat jij je dan druk maakt over mensen die zich druk maken.

Het kinderlokkerlokker-principe.

Daar kan ik me echt druk over maken.
Vind ik leuk
Nilsinno +979
maandag 15 april 2019 om 18:55
En PSV ers hoor je eigenlijk nooit over Ajacieden
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:09
Ook , maar die hebben wel een reden om zich druk te maken over Ajax , die moeten namelijk hopen dat Ajax punten verspeeld om kampioen te worden .
Ajax moet zich alleen druk maken dat ze zelf geen punten verspelen , dat is een vrij groot verschil lijkt mij .
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 19:12]
Vind ik leuk
Nilsinno +979
maandag 15 april 2019 om 21:22
Geld voor beide kampen speculeren heeft geen zin vier wedstrijden afwachten en degene die na 34 wedstrijden bovenaan staat heeft het verdiend waarbij ik uiteraard hoop dat het Ajax word
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 19:49
Hahahahaha jij doet niet anders kneusje 不ik snap het nu jou vader heeft jou misbruikt en die was voor Ajax daarom de haat na Ajax 不不je heb daar praat groepen. Voor hoor je hoef je niet zo aantestellen over Ajax 不不不geen zelfmoord plegen he dat zou ik zielig vinden
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:39
Hij heeft wel gelijk, ik denk dat jij een echte roma bent.
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 17:48
echte psv fan he niet over voetbal praten maar iemand op zen typen willen aanspreken en wanneer kom je net als jetten uit de kast je reageert als een valse relnicht
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:42
Een Ezel dus of een relnicht .
Vind ik leuk
Spiegel +11608
maandag 15 april 2019 om 23:28
49Hahahahaha jij doet niet anders kneusje 不ik snap het nu jou vader heeft jou misbruikt en die was voor Ajax daarom de haat na Ajax 不不je heb daar praat groepen. Voor hoor je hoef je niet zo aantestellen over Ajax 不不不geen zelfmoord plegen he dat zou ik zielig vinden

Ja deze reactie gaat natuurlijk wel over voetbal....
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 23:43
soms niet
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:50
Wellicht is Roma lysdectisch!
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 19:53
不nee hoor ik doe het om mensen te ergeren
Vind ik leuk
Brijk +1395
maandag 15 april 2019 om 18:24
Als je iemand wijst op zijn Nederlands. Schrijf dan de '.' direct achter de zin aan, daar hoeft geen spatie tussen.

Vermoeiend dat soort mensen weet je dat?!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:28
Weet ik , maar als je mij perc矇 wil stalken zoals Roma , doe dat dan in ieder geval in een beetje fatsoenlijk Nederlands , dat maakt het voor mij wat makkelijker om te lezen .
Vind ik leuk
CR.17 +314
maandag 15 april 2019 om 18:37
Geloof dat het "per s矇" is hoor;)
Vind ik leuk
Boeyakasha +270
maandag 15 april 2019 om 18:48
Touche
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 19:51
不不stalken hahahahahahahahah maak het nog mooier hahahahahahaha 不不不不不不不不不不不ga na je praat groepje
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:25
Heb je de smiley's ontdekt, of is het om al die taalfouten te camoufleren?
Vind ik leuk
DeanJayden +13709
maandag 15 april 2019 om 17:50
Toch weer een gratis doelpunt terwijl ze niet scoren en kans op kans verkloten!Dus Ajacieden maken zich daar druk om he! Lijkt me logisch gezien de stand! Als je dat niet snapt Dik Lip
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:53
Dik Lip? Bedoel je soms mongool?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:59
https://youtu.be/UGt_ZjRhzic
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:54
Stoer hoor , misschien ooit gehoord van dat het leven doorgaat en je niet constant bij het verleden stil moet blijven staan .
Als Ajax hun wedstrijden wint maakt dat doelpunt ook geen fuck uit .
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 17:58]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:41
Maar ze voelen zelf aan dat dat niet gaat lukken SC. Daar zit het m in.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:22
Dat gevoel hebben wij al van af de tweede wedstrijd van jullie tegen VVV doelpuntje afkeuren van VVV en een gratis strafschopje. Kan je nagaan hoe lang dat al is
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:12
Gewoon met een korreltje zout nemen joh..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:15
Klopt , maar de competitie word echt niet beslist op doelsaldo , dus of Lozano nu wel of niet een schwalbe heeft gemaakt gisteren maakt geen fuck uit .
Lekker vast genieten van morgen zou ik als Ajacied doen .
Je hebt het kampioenschap helemaal in eigen hand , dus ik zou echt totaal geen aandacht besteden aan PSV als ik Ajacied was .
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:19
Mee eens, ik begrijp dat ook niet.
Soms vind ik Lozano ook te snel duikelen, maar dat vind ik soms ook van sommige Ajacieden.

Totaal onbelangrijk om achteraf steeds over te miepen, vind ik.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:23
Die duikt ook bij elk contact , maar fuck it Ajax gaat morgen Juventus uitschakelen ;-)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:26
Hahaha, ik hoop het! :)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:22
weet je waar om lozano een strafschop krijg om dat de scheidsrechter en de far niet naar de beelden keken net als de doelpunt van Luuk de jong Luuk duwden eerst met zijn rechter hand zijn tegen stander weg en scoorden toen en weer geen far te erkennen !!! SJAKIE HEEF 100% GELIJK!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:47
Misschien moet je eerst maar eens mijn reactie lezen , ik zeg namelijk helemaal nergens dat het een strafschop was of dat Sjaak geen gelijk heeft .
Maar als ik Ajacied zou zijn zou ik lekker vast gaan voorbereiden op de wedstrijd van morgen , en mezelf totaal niet druk maken om Lozano of PSV
Vind ik leuk
KCP +1469
maandag 15 april 2019 om 21:32
Net als sommige psvers blijf jij denken dat city en Ajax het verkeerd zagen... brands dacht toch niet dat hij het beter zag dan 2 grotere clubs?不不不
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:51
En waar zeg ik dat Sjaak geen gelijk heeft dan ???
Waar zeg ik dat Lozano zich niet makkelijk laat vallen ???
Ik snap alleen waar Sjaak zich druk om maakt als je morgen 1/4 finale van de cl speelt tegen Juventus .
Ik had als Ajacied dan namelijk in Turijn gezeten , en echt totaal niet aan PSV of Lozano gedacht of er over gesproken .
Vind ik leuk
KCP +1469
maandag 15 april 2019 om 21:57
Ajax en City waren eerst concreet..

Conclusie van beide te licht en te duur... een jaar later betaalde PSV meer dan wat zijn club van Ajax en city verwachte不不不不
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 17:33
nee lozano tadic maakt geen swalbes lozano wel
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:40
Kijk jij wel eens voetbal, Roma? Let eens op Tadic. Hij kan zo naar de Toneel-, en filmacademie. Hilarisch dat hij bij de wedstrijd tegen Feyenoord tegen de 4e man schreeuwde, met zijn jankstem:" They are killing us".
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 17:43
ik kijk voetbal echt alles en ik kijk neutraal dat jij met een feyenoord bril kijk vind ik best maar als je ziet wat tadic te verwerken krijg in een potje moet jij je schamen dat jij het swalbe noemt
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:46
Onder andere schwalbes .....
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 17:50
ik snap jou wel het is niet leuk om te zien als feyenoorder dat ajax veeeeeel beter is
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:52
Fijn dat je me snapt!
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 17:54
ja ik snap jou zuuren blik wel hoor en ook van al die psv zuur pruimen ajax word sterker en de rest blijft achter
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:59
Gelijk heb je, Roma. Ik heb een hoop augurken in een zuuren blik.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:22
Roma gaat je stalken als je niet lief bent geweest tegen hem , dat weet je h矇 .
Dat doet ie bij mij ook , en ik kom dan niet meer bij als mijn tolk zijn reactie's heeft vertaald .
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:35
We kunnen nu wel even over Roma praten. Hij ligt toch op bed. Morgen gaat hij weer naar de inburgeringscursus. Zijn mama heeft gezegd: " Telefoon inleveren, tanden poetsen en naar bed ".
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:27
Feyenoord zien we de komende 10 jaar niet meer in de top van de eredivisie met de leeg loop bij Feyenoord
Vind ik leuk
rexxo +16783
maandag 15 april 2019 om 18:29
Net als de Ajax en PSV jankers hier, waar maak jij je druk om?

Kan je onze laatse dicussie nog herinneren?
Jij maakt je zelf schuldig aan hetgeen je anderen verwijt.

Die haat naar de rivaal is nergens voor nodig, lighten up.


Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:42
Dat kwam nog opborrelen uit zijn herinneringen aan Srebrenica.
Vind ik leuk
klick +1390
maandag 15 april 2019 om 18:22
kan samen met Lozano op een toneelclubje hahahaha
Vind ik leuk
rexxo +16783
maandag 15 april 2019 om 16:41
Sjaak is conservatief vandaag, ik had verwacht die zegt 5 prijzen ook al is 3 het maximale
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 16:59]
Vind ik leuk
pietprecies +12534
maandag 15 april 2019 om 16:51
Maar drie?? Ik hoop dat jij degradeert 不
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1891
maandag 15 april 2019 om 16:42
Wat zou ie elke maandag drinken?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:43
ik vermoed een koffie zwart..
Vind ik leuk
Evo +383
maandag 15 april 2019 om 16:45
De tranen van iedere PSV fan
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1891
maandag 15 april 2019 om 16:47
Welke psvfan dan? Ik denk dat de Graafschap ons dit seizoen weer kan helpen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:50
Ik denk dat Willem II en AZ ons gaan helpen. Dan kunnen we de wedstrijden bij Groningen en graafschap zelfs laten varen....
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1891
maandag 15 april 2019 om 16:51
Ik denk dat groningen utrecht en vitesse ons ook kunnen helpen
Vind ik leuk
pietprecies +12534
maandag 15 april 2019 om 16:52
Waarmee? Spelersbus uitlenen? Lijnen krijten? Vertel
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1891
maandag 15 april 2019 om 16:54
Odegaard gaat zijn visitekaartje afgeven. En Bazoer gaat ajax voor schut zetten.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:59
Hahahahahaha.. Jullie zijn het in Eindhoven echt helemaal kwijt h癡?
Vind ik leuk
pietprecies +12534
maandag 15 april 2019 om 18:14
Dat visitekaartje hoeven we niet, zn telefoonnummer hebben we al..

Gaat Bazoer dan op live TV moonen en laten zien dat hij een Ajax tattoo op zn bil heeft?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:59
Stickers verwijderen van de bus!
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
maandag 15 april 2019 om 17:07
Podium afgebroken!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:19
?
Vind ik leuk
gerhard +167
maandag 15 april 2019 om 16:54
Word er ook weer een mini vakantie ingesteld als Ajax tegen Groningen moet.Zou zomaar kunnen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:21
Ja dat zouden we wel verdienen Hennas al die geweldige prestaties..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:58
Dat zou kunnen, maar heb je gezien hoe PSV de laatste tijd speelt? Die gaan echt niet alles winnen.. Ajax speelt op 60% al bijna iedereen zoek
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1891
maandag 15 april 2019 om 17:00
Psv speelde na de winterstop op 10 procent zodat het spannend blijft de laatste rondes.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:01
Helemaal goed, Ajax wint gewoon alles..
Vind ik leuk
gerhard +167
dinsdag 16 april 2019 om 18:10
Werd ook eens tijd na 5 jaar. Het bank saldo is al jaren belangrijker dan de fans.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 18:11
Wat een poepopmerking zeg...
Vind ik leuk
Emnu +8289
maandag 15 april 2019 om 17:36
Het enige correcte in deze is natuurlijk dat PSV tien keer zo slecht speelt als voor de winterstop.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:51
Niemand gaat ook maar iemand van jullie helpen.. gewoon op eigen kracht doen luitjes
Vind ik leuk
PRICE +8126
maandag 15 april 2019 om 16:49
Sjaak moet gewoon druk maken om zijn ajax, niet om PSV. Ajax is in zijn ogen/gedachten de beste dus waarom die stress over PSV steeds.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1891
maandag 15 april 2019 om 16:49
Ze zijn bang van de grote concurrent.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:50
Wordt een spannende wedstrijd morgen inderdaad...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:44
Ik schenk hem met liefde een bakkie accuzuur.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:42
Lozano is inderdaad een duikelaar 1e klas. Weliswaar een slimme, maar hij is er wel 1tje. Ik kan mij daar echt aan dood irriteren.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:00
Wat zou Sjaak van Suarez gevonden hebben destijds?
Vind ik leuk
035 +1104
maandag 15 april 2019 om 17:09
Zou hij niet goed keuren maar wel blij mee zijn.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:22
Fantastisch vond hij hem hoezo?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:30
Hahahaha, hoezo?
Vind ik leuk
Lebowski +709
maandag 15 april 2019 om 17:42
.. en van Toivonen? De grootste duikelaar en ellebogen uitdeler die er op de velden heeft rondgelopen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:48
Toivonen ook zo'n verschrikkelijk mannetje.
Vind ik leuk
Bertus +7819
maandag 15 april 2019 om 17:20
Was gewoon een strafschop, VAR bekijkt al dat soort situaties. Die van de Ligt was zelfs gemakkelijker gegeven. Luc de jong had er ook een moeten krijgen want zijn shirt werd ongeveer over zijn kop uitgetrokken. Dus hou met die hetze tegen Lozano,
Vind ik leuk
Leedz +7984
maandag 15 april 2019 om 17:24
De Ligt werd eerder ook aan zijn shirt getrokken en toen werdt er geen penalty gegeven dus tis maar wat je wilt zien... btw als Neymar zo valt als Lozano vindt een ieder verschrikkelijk om maar aan te tonen hoe een ieder met 2 maten meet
Vind ik leuk
WilcoS64 +4822
maandag 15 april 2019 om 17:29
Dat zegt alles over de mentaliteit van PSV spelers en supporters.
Vind ik leuk
gerhard +167
dinsdag 16 april 2019 om 13:12
Wij zijn die acrobaten van Ajax wel gewent alleen van de Light valt niet soepel Dit zal wel aan zijn bouw liggen Sinds Ajax gevaarlijk is met zijn vrije trappen lijkt het wel een slagveld rondom de 16 Onze goden zonen vallen als zoete broodjes over de toonbank.
Vind ik leuk
rexxo +16783
maandag 15 april 2019 om 16:43
.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 16:43]
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6736
maandag 15 april 2019 om 16:43
ja inderdaad 3 is overdreven denk niet dat we de KNVB beker winnen, die laten we lopen want 2 daten laten spelen we in de halve finale
Vind ik leuk
14forever +9231
maandag 15 april 2019 om 16:48
De Beker heeft toch totaal geen waarde.... Gewoon Jong Ajax sturen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:44
Sjaak vandaag op tijd zn pilletje ingenomen. Klasse!
Vind ik leuk
Mari +13312
maandag 15 april 2019 om 16:49
Jij had ze al ingenomen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:01
Klopt, en ik vergeet ze ook nooit!
Vind ik leuk
Mari +13312
maandag 15 april 2019 om 17:16
Een zwaardere dosis kan je helpen
Vind ik leuk
De Goffert +961
maandag 15 april 2019 om 16:46
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 16:55]
Vind ik leuk
Mozes24 +1166
maandag 15 april 2019 om 16:48
Nou nou...... Er zijn wel meer duikelaars en zelfs de jeugd neemt het over.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:53
Als ze dat kinderachtige getrol van jou maar niet overnemen.
Vind ik leuk
Mozes24 +1166
maandag 15 april 2019 om 16:58
Ik ben net ontslagen uit de TBS kliniek en dan reageer je zo? Jezelf de 4e naam noemen wekt wel bepaalde gedachtes op.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:02
Die gedachten zeggen dan ook weer heel veel over jou. Weer 矇矇n te vroeg vrijgelaten uit een instelling.

Volgend Ajax-onderwerp weer lekker trollen of hebben ze je toch wat geleerd in de instelling?
Vind ik leuk
Mozes24 +1166
maandag 15 april 2019 om 17:05
Ze hebben me geleerd mensen te negeren die je niet serieus kan & moet nemen. Daarom reageer ik niet meer op jou......4e mannetje.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:06
Kijken hoe lang je dat volhoudt kneusje.
Vind ik leuk
035 +1104
maandag 15 april 2019 om 17:11
Als eenieder hier op VP dit ook leert is er gelukkig minder onzin te lezen.
Vind ik leuk
David +752
maandag 15 april 2019 om 16:49
Ik ben ook geen fan van het gedrag wat Lozano laat zien, maar invalide trappen gaat te ver.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:52
Neanderthaler. Zijn gedrag is irritant maar om hem dan invalide te willen schoppen, gaat veel te ver.
Vind ik leuk
Mozes24 +1166
maandag 15 april 2019 om 16:47
2 prijzen zou kunnen maar onderschat een ploeg nooit. Willem II kan ook verrassen en met Isak erbij weet je het nooit.
Vind ik leuk
Mari +13312
maandag 15 april 2019 om 16:50
Willem 2 pakt de punten van PSV
PSV uitgeschakeld. Ajax kampioen en de finale tegen Willem 2 laten ze (on) bewust schieten. Halve finale CL belangrijker
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:07
Als Willem 2 nou gewoon 3 punten in eigen huis houdt als ze tegen PSV spelen dan zullen we overwegen of we hun in ruil daarvoor de beker laten winnen.
Vind ik leuk
Mari +13312
maandag 15 april 2019 om 16:48
Ik ben het volledig met Swart eens
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:48
We pakken alles Sjaak, ga jij nou ineens bescheiden doen?
Vind ik leuk
Mozes24 +1166
maandag 15 april 2019 om 17:00
Vandaar dat ik ook eens redelijk positief reageer. Je kunt meer sympathie krijgen door bescheidenheid.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:06
Van sympathie kun je niet vreten, daarbij is dit een forum en dient niet alles zo serieus genomen te worden.

Maar dat neemt niet weg dat ik een goed gevoel heb bij dit team, de flow waar ze in zitten en de kwaliteiten die we beschikken.
Vind ik leuk
035 +1104
maandag 15 april 2019 om 17:14
Dat laastste ben ik met jou eens.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5686
maandag 15 april 2019 om 16:48
Lozano is d矇 smeerpijp van de eredivisie. Eng ventje. Sjaak heeft wat dat betreft gelijk.
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
maandag 15 april 2019 om 17:01
Ik blijf erbij.

Video compilatie van alle overtredingen op Lozano waarbij de tegenstander of geel, rood of penalty tegen kregen.

Ik zet 100 euro in dat 98% gewoon een overtreding of harde overtreding was.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5686
maandag 15 april 2019 om 17:12
Je komt niet aan de 25%. Iemand die jou serieus neemt, maakt je het geld afhandig.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13068
maandag 15 april 2019 om 17:16
Die ben je kwijt.....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:22
Ik vind 98% wat aan de hoge kant. Ik vind 75% realistischer.
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
maandag 15 april 2019 om 20:44
Hopelijk komt de compilatie er nog eens & mocht ik er naast zitten maak ik het over na een goed doel, laatst was het de week van aandacht aan zeldzame ziektes bij kinderen.

En weet u wat, mocht ik gelijk hebben dan maak ik het ook over.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:20
Goeie gozer ben je!
Vind ik leuk
Alaaf +435
maandag 15 april 2019 om 16:48
Kan ie dan ook ff terugpakken op suarez want die was nog tien keer erger? Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn
Vind ik leuk
Mari +13312
maandag 15 april 2019 om 16:51
Die discussie is al lang, heel lang geleden gevoerd.
Of ben jij een vrouw? Die halen altijd oude koeien uit de sloot
Vind ik leuk
Mozes24 +1166
maandag 15 april 2019 om 17:01
Maar de goede resultaten en daardoor prijzen van Ajax zijn ook jaren geleden. Dan begrijp ik de arrogantie van sommige niet met reacties als....ons aller Ajax. Het GROTE Ajax en etc etc.

Nu gaat het beter maar de afgelopen 4 jaar een stuk minder op de finale europa league na.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 17:02]
Vind ik leuk
Mari +13312
maandag 15 april 2019 om 17:15
Dus jij ontleent rechten aan wat een ander doet?

Los daarvan dit artikel gaat over de mening van Sjaak Swart, een icoon in de Nederlandse voetbalwereld, die het gedrag van een speler van nu aan de kaak stelt
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5686
maandag 15 april 2019 om 16:53
Suarez was een engeltje vergeleken bij Toivonen.
Vind ik leuk
Mozes24 +1166
maandag 15 april 2019 om 17:03
Bijten engeltjes zovaak dan不?
Vind ik leuk
Vrolijkje +2137
maandag 15 april 2019 om 17:07
Engeltje???
Man zet ff je bril af.
Tuurlijk gaat lozano teveel liggen.
Maar iedereen gaat tekeer over lozano,terwijl ze allemaal suarez terug willen bij ajax.

Die man zou nooit meer mogen voetballen.

Of vind jij mensen bijten normaal??
Vind ik leuk
Erik-Vites +1054
maandag 15 april 2019 om 16:50
Leuk sjakie en nu weer terug in je mand.....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:50
Die Sjakie, als de scheids of var van een schwalbe van de Ligt een penalty maakt, hoor je hem niet.

[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 16:52]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:54
Emily geeft haar mening kan je beter veranderen in Emily kent de regels niet.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:56
De regels volgens Ajax? Of de echte regels?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:59
Spelregels KNVB. Ben je blond, dom of kinderachtig?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:03
Die ken ik wel, maar niet iedere schwalbe van ajax is een penalty, net als iedere schwalbe van psv dat niet is.

Verder nog vragen?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:05
Ach nog slechtziend ook.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:10
Nee, ik ben reeel. Zou je een voorbeeld aan kunnen nemen.

Ik zie meerdere kanten, jij maar een kant.

Dus... wie is er blind?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:18
Ik ken de spelregels en ben re禱el. Een bijzonder goede combinatie in dit soort gevallen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:24
Jij kent de spelregels en al die scheidsrechters niet? Whahaha, waarom fluit jij daar niet dan?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:14
Hoogstwaarschijnlijk alledrie
Vind ik leuk
035 +1104
maandag 15 april 2019 om 17:16
Misschien alle drie?
Vind ik leuk
De Liefhebber +13068
maandag 15 april 2019 om 17:17
Alledrie...
Vind ik leuk
Mozes24 +1166
maandag 15 april 2019 om 17:06
Jij zal ze wel kennen 4e mannetje
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:07
Je zou niet meer op mij reageren. Heb je lekker lang volgehouden haha.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:03
Klopt, ik zat te wachten tot hij daar iets over zou zeggen. Dan houdt Sjakie zijn bekkie dicht.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13068
maandag 15 april 2019 om 17:21
Welke schwalbe bedoel je nu? Want de laatste penal die Ajax kreeg was officieel niet een penal maar een indirecte vrije trap. Een schwalbe was het echter niet want hij werd wel degelijk geraakt. Door Koolwijk, die in 1 wedstrijd vijf gele kaarten verdiende maar er maar 矇矇n kreeg....in de eerste helft had Ajax w矇l een penal moeten hebben voor de overtreding op de Ligt. Feijenoord krijgt hem namelijk wel en die overtreding was veel minder zwaar!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:27
Die bedoelde ik, zulke contacten heb je heel de wedstrijd.

Twee verschillende wedstrijden kun je nooit met elkaar vergelijken.
Ik vond het beide geen penalty, en dat ajax eerder een penalty verdiende, maakt niks uit. Dan ga je compenseren en das fout.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13068
maandag 15 april 2019 om 18:00
Dus het is normaal om met je noppen naar de bal te gaan met gestrekt been, in de 16?? Ok矇....en twee wedstrijden vergelijken kan idd zelden. Maar Feijenoord heeft dus onterecht een penal gekregen en daarmee dus gewonnen 矇n Heracles benadeelt!?! Dan is de arbitrage dus behoorlijk inconsequent en niet alleen voor Ajax, da's wat je wilt zeggen?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:18
Juist.
Vind ik leuk
035 +1104
maandag 15 april 2019 om 16:51
Geweldig, wat een fan in hart en nieren.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:51
Hoe noem je 4 Lozanos die vast zitten in drijfzand? Quatro sinko
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
maandag 15 april 2019 om 16:51
Gelukkig viel en beet Suarez nooit.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 16:57]
Vind ik leuk
De Liefhebber +13068
maandag 15 april 2019 om 17:22
Robben en Toivonen deden ook nooit wat...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:27
Klop maar dat ziet die ouwe teringlijer niet
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:53
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 16:57]
Vind ik leuk
Hazelnoot +194
maandag 15 april 2019 om 16:57
En Sjaak is een karikatuur van zichzelf geworden.
Vind ik leuk
Muscles +2091
maandag 15 april 2019 om 16:57
Sjakie for president! Realistisch en vol humor
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:04
Haal realistisch en humor maar weg. Blijft er eigenlijk niks meer over van Sjaak.
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 17:00
Sjaak ouwe dibbes wij trappen niet in Ronnie. Een gewaarschuwd mens telt voor 2. En dat heb jij net gedaan. Sjaak heeft hem 3 x gewonnen hoor die tijger


Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
maandag 15 april 2019 om 17:07
Sjaak heeft gelijk.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:22
Mag ook wel weer een keer in 4 jaar tijd dat ze kampioen worden en als ze zo goed zijn en psv zo slecht waarom staan ze dan in punten gelijk dan en staan ze op doel saldo voor en oja en ze moeten die ouwe gek een spuitje geven zo dat die in slaap
Vind ik leuk
pos +9963
maandag 15 april 2019 om 17:23
Hehe ik krijg steeds meer en meer waardering voor objectieve eerlijke mensen als de vd Kerkhofjes. Die zijn echt inmiddels het niveau van Sjakie ver ontstegen.
Vind ik leuk
B H +461
maandag 15 april 2019 om 17:23
Bedoelt hij Tadic??
Vind ik leuk
Shelbourne +6201
maandag 15 april 2019 om 17:24
Lozano moet degraderen, net als de scheidsrechter en Chiellini. Ronaldo nacompetitie
Vind ik leuk
Mocro28aa +174
maandag 15 april 2019 om 17:38
Lozano doet er alles aan om te winnen is niet leuk om naar te kijken maar dat is wel de juiste mentaliteit die je moet hebben.. We zijn in NL veel te soft.. Als spelers harder moeten gaan trainen gaan ze janken.. We missen de Duitse mentaliteit en als we die wel hadden bij elke club dan zouden we altijd meedoen om de grootste prijzen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:53
Arjan Robben werd ook vaak bekritiseerd. De CL finale Atletico-Real (2014?) spande wel de kroon ... het grootste toneelstuk ooit. Met een uur theater en 30 minuten voetbal.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 17:53]
Vind ik leuk
Mocro28aa +174
maandag 15 april 2019 om 18:46
Het hoort er eenmaal bij doe je helaas niks aan.. Als Sjaak moest kiezen tussen zijn vrouw of Ajax dan weet k wel waar die voor zou kiezen...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:47
Haha.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:47
Het is een acteur ...

Zegt acteur Sjaak Swart op Ajax tv.

Doe nog eens een knipoog, met een mop over Sam en Moos. Daar kan ik ook ... wel om lachen.

Sjaak voert elke week een leuk toneelstukje op. In de hoop dat de scheidsrechters te beinvloeden zijn.

Leuk geprobeerd.

Knipoog ... grote schijnheil.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 17:51]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:02
Ik schaam me als ajacied voor sjaak! Zo ongelooflijk eenzijdig. Over mathijs zaterdag niets zeggen maar wel over lozano. Die wordt gewoon net onder de knie geraakt door lomp instappende jongen van graafscap. Die jongen protesteert ook niet. Ook zonder dit soort onsympathiek gedoe worden we echt wel kampioen Sjaak!!
Vind ik leuk
Spiegel +11608
maandag 15 april 2019 om 18:12
Vp, niet om het een of ander: Ajax wacht een geweldig affiche deze week en wat doen jullie? (Naast halfslachtig ingrijpen op uit de hand geslagen topics.) Jullie wakkeren de trollen hier op het forum nog ff aan met een lekker makkelijke titel van het topic. Zal vast sfeerverhogend werken.

Jullie zijn zelf gewoon mede verantwoordelijk voor de bende hier op de topics door het op deze manier in de hand te werken.
Vind ik leuk
Blindsy +20535
maandag 15 april 2019 om 18:18
En zelfs in de week dat Ajax in de kwartfinales CL speelt, moet hij sneren uitdelen aan concurrent PSV.
Lozano mag geen pingel uitlokken, maar een Ajax-speler mag wel Ronaldo omver beuken. Want dat hoort erbij. Aldus Sjaak.
Hij maakt zich weer lekker belachelijk.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:23
Saaaaaaaaiiiiiiiieeeeee Swart
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:37
Nou Sjaak, dan alvast gefeliciteerd met de CL en bekerwinst. Dat laatste potje tegen FC breekt ze op voor de trippel.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:57
HELD
Vind ik leuk
Vakkie D +4816
maandag 15 april 2019 om 19:10
Geeft vp nou toe dat het hier ajax primeur is?!
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
maandag 15 april 2019 om 19:54
Sjakie de meestertrol.
Vind ik leuk
Beste PSV +369
maandag 15 april 2019 om 21:01
Jank niet ouwe gek en was terechte penalty. Heeft hij geen vrouw of kinderen die hem even kunnen corrigeren?
Vind ik leuk
kees ee +1079
maandag 15 april 2019 om 21:19
. . sjaak gaat voor 矇矇n prijs en 矇矇n troostprijs dus !?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:31
Sjakie, demente dorpsgek....
Vind ik leuk
Sluisje +1213
maandag 15 april 2019 om 21:38
Grappig, er staat alleen toneelspeler en toch weet je meteen dat het over die duikelmexicaan gaat.......
Vind ik leuk
Isakson +700
dinsdag 16 april 2019 om 00:01
Sjaak wordt over een half uur weer vastgebonden.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1511
dinsdag 16 april 2019 om 01:16
Haha Sjaak moet zich niet zo druk maken slecht voor zijn歹
Vind ik leuk
nironi +150
dinsdag 16 april 2019 om 03:15
ik heb Swart destijds niet wekelijks horen zeiken over Suarez.Zijn aversie tegen PSV is nu wel duidelijk.Met een omweg geef hij alleen maar aan dat hij PSV als allergrootste rivaal ziet,die hem al zoveel keren heeft laten balen,dat ie er helemaal vol van zit.Het clublied van Feyenoord zingt ome sjaak zonder problemen.Eendracht maakt macht sjaak,zeg het eens zonder te kokhalzen,hij poept nog liever in zijn luier.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:47
Kunnen ze Sjakie niet wekelijks een kwartiertje geven bij AT5.
Ajax maakt een goede kans 50/50 zegt hij. Zo lus ik er nog wel een paar. Mijn flesje Bavaria is nog maar half vol, of is hij nu half leeg.

Lozano is een duikelaar, toneelspeler zegt Sjaak. Prima toch. Overtreding of niet dat beslist een scheidsrechter. En tegenwoordig met hulp van de VAR. Wil Sjakie nog wel eens horen als ze op deze wijze een prijs binnenslepen.
Vind ik leuk
ritje +787
dinsdag 16 april 2019 om 09:42
hallo Beste SJAAK zolang er steeds zwakke scheidsrechters achter de VAR zitten! Kun je alles verwachten! Ik pleit allang om gepensioneerde scheidsrechters achterv de VAR te zetten! Wat zou daar mis meezijn om hun ervaring te gebruiken voor de VAR!!! Dat zijn mensen met een enorme ervaring en niet club gebonden? Ik vind dat dat het overwegen waard is! Of speeld rancune een rol? mvg ritje
Vind ik leuk
Zekers +85