Borst rekent af met 'malloot' De Mos: 'Hij is al een jaar of 20 uitgerangeerd'

Borst rekent af met 'malloot' De Mos: 'Hij is al een jaar of 20 uitgerangeerd'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 16:57ma 15-04-2019 om 16:57

Hugo Borst neemt Aad de Mos totaal niet serieus. De Mos, voormalig trainer van onder meer Ajax, PSV, Vitesse en Sparta, zei eerder deze maand dat het huidige Ajax beter is dan de ploeg die in 1995 de Champions League won in Wenen. 

"Hoor wie het zegt hè...", reageert Borst maandag, geconfronteerd met de uitlatingen van De Mos, bij De Ochtendshow van het Algemeen Dagblad. "De man die al een jaar of twintig is uitgerangeerd."

Lees ook: Lofzang De Mos op Ajax-spelers: "Na Johan Cruijff het grootste talent ooit"

"Ik zie die malloot op Instagram-filmpjes wel voorbijkomen, ja. Het is heel erg camp. Ik heb een lichte aversie tegen Aad de Mos. Niet omdat-ie een beroerde trainer was, want hij heeft een Europa Cup gewonnen, met KV Mechelen. Hij acteert een beetje als een clown sinds hij niet meer aan de bak komt."

"Aan de andere kant: ach, iedereen heeft recht op z'n mening. Als hij dit Ajax beter vindt dan de ploeg uit '95, dan nemen we dat maar van hem aan." 

Lees ook: 'Ik zeg niks lelijks over Ten Hag, maar zo uitzonderlijk als Van Gaal is hij niet'

Lees meer over:Champions LeagueAjax

Plaats een reactie

maandag 15 april 2019 om 17:01
Leeft Borst nog?
Vind ik leuk
Biennie +3337
maandag 15 april 2019 om 17:02
Jij ook nog zie ik.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:41
Altijd he😉
Vind ik leuk
Enden +5042
maandag 15 april 2019 om 17:12
De Mos hoef je inderdaad niet serieus te nemen. Het is alleen een beetje hypocriet van Borst. Wat kan hij dan???
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:14
De pot verwijt de ketel
Vind ik leuk
M477Y +1540
maandag 15 april 2019 om 17:53
Meer dan Aad ;-) Misschien eens leuk om te proberen, lezen. Hugo schrijft leuke stukjes ;-)
Vind ik leuk
Tarcotsira +920
maandag 15 april 2019 om 18:11
Zeiken en flink ook ….
Vind ik leuk
PRICE +8126
maandag 15 april 2019 om 17:14
Ai dat vind AADJE niet leuk deze opmerking
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:28
Nauwelijks zo te zien.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:01
Ik heb ook een aversie tegen Hugo, maar dat terzijde
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 17:02
In ieder geval beter dan het Sparta van zure Hugo. Kunt ze niet vergelijken team verschillende tijden en teams


🛠
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:03
Ik heb al jaren een aversie tegen Borst met zijn oeverloos gelijkhalende gelul.
Vind ik leuk
M477Y +1540
maandag 15 april 2019 om 17:53
Is dit het forum om iedereen op te geven die je niet leuk vindt?
Vind ik leuk
Spiegel +11608
maandag 15 april 2019 om 18:07
Heb je even? ;)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:12
Door Borst luister ik nooit meer naar 'Langs de Lijn'.
Vind ik leuk
M477Y +1540
maandag 15 april 2019 om 18:57
dan mag je hem wel bedanken ;-)
Vind ik leuk
Muscles +2091
maandag 15 april 2019 om 17:03
Borst heeft gelijk en is eigenlijk best leuk met uitzondering dat hij Rotterdamse roots heeft😎
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:20
Dat heb ik nou met alle (import) Amsterdammers.
Vind ik leuk
Ehv-er +1589
maandag 15 april 2019 om 17:06
Beide zijn het clowns 🤡🤡
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:12
Aad zit in de meno-pauze .
Vind ik leuk
De Goffert +961
maandag 15 april 2019 om 17:12
Hugo heeft gelijk. Mos is een clown die vooral onzin verkoopt. Hugo moet alleen ook zelfreflectie hebben en inzien dat ook hii al jaren uitgerangeerd is en eigenlijk een grotere nul is dan de Mos!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:12
Zegt HUGO BORST! De pot verwijt de ketel….
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:19
A.H. de Morst!!!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:20
Borst is nog steeds boos dat De Mos Sparta liet degraderen. Journalisten/columnisten zingen hun eigen liedje, altijd. Zie ook Van Hanegem, die nu zijn vriendje Clasie de hand boven het hoofd houdt...
Vind ik leuk
M6-zammel +18
maandag 15 april 2019 om 17:21
Klopt deze Ajax is veel beter dan de Ajax van 1995. Toen had je maar een paar goede topploegen in Europa, namelijk AC Milan, Bayern, Barcelona en Real Madrid. Toen had je nog geen topcompetitie in Engeland. De champions league van 1995 had geen 1/8e finales.
Vind ik leuk
Tarcotsira +920
maandag 15 april 2019 om 18:22
Heeft Ajax dan een top ploeg uit Engeland ontmoet nee toch, indertijd was Juventus ook een topploeg en Inter ook beetje simpele reactie dit...
Vind ik leuk
RenW +5757
maandag 15 april 2019 om 18:42
Nee die hebben de clubs die Ajax heeft verslagen al gehad.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2980
maandag 15 april 2019 om 17:22
Aad de Mos is natuurlijk niet de favoriet bij Sparta maar vind hem altijd wel leuk op tv of in een van zijn voorspellingen op instagram. Laat gaan die man.
Vind ik leuk
Shelbourne +6201
maandag 15 april 2019 om 17:25
Niemand neemt de Mos serieus maar hij doet niemand kwaad. Als er iets geanalyseerd moet worden kan je altijd Aad bellen. Heerlijk toch, deze beroepsanalyst.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:25
2 keer kampioen van Nederland , 2 keer van België de Europa cup II , en wat heb jij gewonnen Hugo ??
Vind ik leuk
komoanFC +3094
maandag 15 april 2019 om 17:53
Als ik google 'hugo borst gewonnen' krijg ik geen resultaten.
Vind ik leuk
Benniewies +6153
maandag 15 april 2019 om 19:25
Google ff opnieuw....
Iets met alzheimer. Of was je dat vergeten...

Grapje
Vind ik leuk
Humberto01 +970
maandag 15 april 2019 om 18:49
De Mos ( Aadje afkoopsom, ben je dat vergeten?) moet gewoon normaal doen. Dat onzin gelul op Instagram met die schijtlollige filmpjes van hem moet hij mee ophouden. Hiermee zet hij zichzelf voor aap en wordt hij zolangzamerhand een parodie van zichzelf De man heeft prijzen gewonnen ja, maar door schijtlollig te blijven doen neemt niemand hem op voetbaltechnisch vlak serieus.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:06
Ik neem Aad ook niet echt heel serieus , maar wat voetbal betreft nog net iets serieuzer als Hugo .
En hij had ook gewoon kunnen zeggen dat ie het niet eens is met de Mos , hij hoeft hem niet meteen uitgerangeerd te noemen omdat Aad dit team beter vind als het team van 95 .
Vind ik leuk
Humberto01 +970
maandag 15 april 2019 om 19:14
Aadje is toch ook uitgerangeerd! Welke club/land wil hem nog? Dat hij nog gevraagd wordt om zijn mening te verkondigen verbaast mij. Maar Aadje zit ook nog wel zo in elkaar dat als hij niet gevraagd wordt, dan zoekt hij zelf wel de aandacht🤔
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 19:15]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:18
Maar dat heb ik met Hugo Bost dus eigenlijk precies hetzelfde .
Ik vind hem wel gewoon aardig , al vind ik zijn uitspraken hierboven wat overdreven , maar als analist bij Fox bij de Eretribune zit ik eerlijk gezegd niet op hem te wachten , op Aad ook niet trouwens ;-)
Vind ik leuk
Humberto01 +970
maandag 15 april 2019 om 19:22
Borst is columnist en daarin ligt zijn kracht.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:31
Ik dat moet borst zeggen,die man is al jaren niet op iets goeds te betrappen als het over voetbal gaat ,hij lult altijd maar wat zelf .
Vind ik leuk
Monnikehuize +1951
maandag 15 april 2019 om 17:34
Ik schaar deze heren toch echt in het zelfde rijtje
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:37
Hugo Borst, wat ben je toch een naar Irritant in zichzelf gelovend mannetje, je vind jezelf wel altijd heel erg goed. Nou geef mij Aad de Mos maar. Misschien dat ie 't allemaal niet meer zo scherp ziet maar hij blijft gewoon een aardige vent.
Jij mocht willen dat je ook maar een klein beetje van zijn charisma had. Maar ja jij acteert altijd dat je de man met de kennis van zaken bent maar eigenlijk ben je een zielige flapdrol.
Vind ik leuk
Lebowski +709
maandag 15 april 2019 om 17:37
Ik sprak de Mos laatst bij een stoplicht. Op de fiets naar de fitness was hij. Super aardige man. En hij had zijn voorspelling voor de eerstkomende wedstrijd, dat doet hij graag, nog goed ook.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
maandag 15 april 2019 om 17:39
Ik waardeer zijn eerlijkheid maar het zijn beide gewoon sukkels. Ze zijn beide niet serieus te nemen. Al denken ze wel dat men ze serieus neemt.

Lekker laten lullen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:47
Wel mee eens, maar uit de mond van Hugo Borst neem ik het ook niet serieus. Dat vind ik echt helemaal niks!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:59
Nou, aad kan zn borst nat maken na zo’n opmerking!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:59
Aadje afkoopsom, matige trainer maar vriendje van Derksen dus veel publiciteit voor Aadje, echter gebaseerd op niks.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:06
Borst is wel de laatste die recht van spreken heeft. Gek genoeg mag ik hem wel, maar zijn kennis laat te wensen over
Vind ik leuk
Andreh +1203
maandag 15 april 2019 om 18:06
Aad de Mos geeft analyses, van zaken die iedereen al weet. Overbodig en vaak slaat zijn commentaar nergens op, idd uitgerangeerd
Vind ik leuk
Linke loe +2367
maandag 15 april 2019 om 18:14
Nee maar Hugo vind zichzelf wel heel goed hoor..pfff ik word ook zo moe van deze meneer Hugo.. hypocriet
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:24
wat heb jij Hugo borst voor het voetbal betekent ik denk niks
Vind ik leuk
Friend +400
maandag 15 april 2019 om 18:25
Hugo Borst is de vlees geworden mening in voetballand , alleen de eerste die hem serieus neemt moet nog geboren worden !
Vind ik leuk
ajaksiet +1341
maandag 15 april 2019 om 18:28
Volgens mij heeft hij meer voetbalverstand in zijn teen, dan jij in je bovenkamer.
Vind ik leuk
Friend +400
dinsdag 16 april 2019 om 09:57
Kleine teen bedoel je natuurlijk !
Vind ik leuk
Ajacied61 +209
maandag 15 april 2019 om 18:32
En wie neemt nou nog die Hugo Borst langer serieus met dat slappe gelul van hem.
Vind ik leuk
Cookee +12988
maandag 15 april 2019 om 18:37
Onzin van Borst, dan zou het dus zijn als iemand een keer iets doms zegt, dat je hem nooit meer serieus kan nemen.
Ik laat me graag verrassen op het moment dat de Mos weer iets helders zegt, ik lees al jaren dat de Mos overal geweldige talenten ziet lopen. Ik verheug me er op dat hij gelijk krijgt.

Ik hoef Sjakie nu ook even niet te lezen, maar ooit wel weer.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:45
De degradatie zit hem nog steeds hoog
Vind ik leuk
leozao +2691
maandag 15 april 2019 om 18:50
Een lichte aversie tegen Aad de Mos, maar een zware aversie tegen Hugo Borst...
Vind ik leuk
munkikiii +688
maandag 15 april 2019 om 18:55
Nee Hugo jij bent helemaal lekker , met die dooie bever op je tetsie
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:16
En jij hebt nog nooit wat gepresteerd flapdrolletje borst. Aad tenminste wel!!!!
Vind ik leuk
Salah +77
maandag 15 april 2019 om 19:18
Hugo = Spartaan = AJAX

Soort van landverrader.
Want als ie voor Feyenoord was geweest hadden we m natuurlijk nooit op TV gezien.
Vind ik leuk
Aart +303
maandag 15 april 2019 om 19:28
Die Borst is ook rijp voor het verpleeghuis. Niet meer serieus nemen.
Vind ik leuk
JanTa48 +9393
maandag 15 april 2019 om 19:51
Dit Ajax is helemaal niet te vergelijken met die van 95. Het huidige voetbal is nog professioneler (meten is weten) geworden en daarom nog sneller. Dat verschil had je ook met de jaren 70 en 90. Hou dus op met die vergelijkingen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:54
De mos heeft iig nog ooit meegeteld.
Borstje nog nooit, zelfs niet bij een knikkerpotje op t schoolplein.
Vind ik leuk
RR12 +804
maandag 15 april 2019 om 19:56
Nou heeft Borst gelijk hoor, mja de boodschapper zelf is ook niet onbevlekt.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:08
Die Hugo had beteren voor zijn moeder kunnen zorgen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:09
De Mos is een kanjer en hij heeft gelijk:dit Ajax is 10 keer beter als die jeuzels van toen
Vind ik leuk
Guust +6757
maandag 15 april 2019 om 21:03
Zegt de ene malloot over de andere malloot. De arrogantie van die Borst, verschrikkelijke vent die totaal geen zelfkennis heeft.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 21:05]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:17
Aadje Afkoopsom, overal weggeschopt.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:53
Borst is een narcistische querulant.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:31
Hoho Malloot?! Dat is een titel die niet voor iedereen is weggelegd!
Vind ik leuk
Windhoos +140
maandag 15 april 2019 om 22:53
Kan er dan gelijk iemand ook even met Borst afrekenen? Daar komt ook alleen nog maar onzin uit.
Vind ik leuk
Leenard +3
maandag 15 april 2019 om 23:07
Ik vraag me af of de heer Borst wel eens gevoetbalt heeft laat staan of hij ooit een prijs gewonnen heeft.
Over voetbalverstand gesproken!!!!
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 23:20
Wat een wijvenland is het toch met al die zogenaamde ''sportjournalisten''. Iemand uitschelden omdat iemand ambities heeft over ''niveau'' gesproken.
Vind ik leuk
El Cazador +9346
maandag 15 april 2019 om 23:39
Hugo is een redelijke onafhankelijke Rotterdammer met een uitstekende nuchtere kijk op het spel. Mediageile Aad de Mos krijgt een erectie als die wederom in de media verschijnt, ik neem hem al bijna twintig jaar niet meer serieus.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2839
dinsdag 16 april 2019 om 00:05
Serieus VP. Als je een bericht verwijdert, geef dan op z’n minst een reden. Is het omdat ik hem een eikel noemde?
Vind ik leuk
Linders +41
dinsdag 16 april 2019 om 00:12
En hoelang jij al ????
Vind ik leuk
kees ee +1079
dinsdag 16 april 2019 om 00:57
. . de mos ??, . . maar toch ruim hoger in de pikorde bij mij dan borst !?
Vind ik leuk
Wijsneus +24
dinsdag 16 april 2019 om 01:03
Borst lelijk respectloze over het paard getilde kloothommel, ga op de dementie afdeling je woord verkondigen daar snappen ze jou tenminste
Vind ik leuk
Romarioo +874