Ten Hag bekijkt De Jong-situatie 'van uur tot uur': Nóg een afhaker bij Juve

Ten Hag bekijkt De Jong-situatie 'van uur tot uur': Nóg een afhaker bij Juve

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 19:04ma 15-04-2019 om 19:04

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 19:30ma 15-04-2019 om 19:30

Ajax-trainer Erik ten Hag weet nog steeds niet of hij dinsdagavond kan beschikken over Frenkie de Jong. De controleur uit Arkel is maandag met een lichte blessure op het vliegtuig naar Turijn gestapt.

Of hij ook mee kan spelen tegen Juventus, moet dinsdag blijken. "We bekijken het van uur tot uur, de training straks (maandagavond, red.) is geen echte test", liet hij maandagavond weten tijdens de persconferentie. De trainer is eventueel bereid om risico's te nemen met De Jong. "Maar het moet wel een verantwoord risico zijn. Als het inderdaad een risico is, dan niet. De speler moet daarin altijd zijn eigen keuze maken. Hoe hij er zelf in staat? Ik kan niet in zijn lichaam kijken, wat hij voelt. Maar hij is positief gestemd."

Ook Juventus heeft enkele vraagtekens in de selectie. Giorgio Chiellini moest de heenwedstrijd in Amsterdam missen en moet ook voor de returnwedstrijd passen. Trainer Massimiliano Allegri heeft inmiddels bevestigd dat ook Mario Mandzukic niet van de partij zal zijn. De beschikbaarheid van Emre Can en Douglas Costa is nog onzeker, hoewel de twee wel in de wedstrijdselectie op zijn genomen.

Juventus en Ajax trappen dinsdag om 21.00 uur af in Turijn, met een 1-1 stand als vertrekpunt.

Lees meer over:Champions LeagueAjax

Poll

Gaat Ajax zich ten koste van Juventus plaatsen voor de halve finale van de Champions League?

(12790 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 15 april 2019 om 19:06
Als hij niet helemaal fit is, kan je hem beter niet opstellen. Iedereen moet top fit zijn. Of je geeft hem 45 minuten speeltijd.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 19:06]
Vind ik leuk
PRICE +8104
maandag 15 april 2019 om 19:10
Ajax gaat absoluut kans maken.
Juventus is er niet gerust op.
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +310
maandag 15 april 2019 om 19:59
Overdrijf anders... jullie ajaxfans doen alsof dit juve hun eerste cl match is. Djeezes....
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 20:02
Juventus is niet meer zo goed als dat van Nedved tijd
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 20:15]
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +310
maandag 15 april 2019 om 20:04
???

Juve niet gerust. Price denkt dat de juve spelers niemeer slape van de zenuwe en stress....
Vind ik leuk
fier&koen +2967
maandag 15 april 2019 om 20:12
Dat zal wel mee vallen. Maar ze nemen Ajax zeker serieus net als de rest van Europa.
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 20:13
🤣sorry ik bedoel in de tijd van Nedved waren ze heel goed ik vind ze heel erg tegen vallen
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +310
maandag 15 april 2019 om 20:27
Hahaha ok. Duidelijk nu. Ja nedved... wat een held toch. Als je de mentaliteit van vroeger ziet. Zowel juve ajax etc.. dat kom je niet meer tege
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:38
Die was rond met PSV maar nam ineens zijn gegeven woord terug en ging naar Juventus. Slappe zak dus. Maar wel een goeie voetballer.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:51
Toen ging hij naar Lazio Roma i.p.v. Juventus 😉
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:40
Wel ?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:53
Jazeker, eerst Lazio Roma, daarna Juventus.

Opvolger van Zidane.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:06
Ok, wist ik niet.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:21
Dan kan je wel meteen zo reageren maar Price heeft gewoon een punt. En voor de heenwedstrijd waren de Juve fans ook niet gerust, stond hier nog een interview op Vp.
Vind ik leuk
PRICE +8104
maandag 15 april 2019 om 22:40
PRICE,.... die denkt niks.
Ik heb 't idee dat er voor beide partijen absoluut kans is. Dus fifty fifty.
Kan wel eens een potje op 't scherpst van de snede zijn. Is niet te voorspellen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:41
Gozer alleen Ronaldo is al duurder dan de hele ajax selectie, Juventus heeft al behoorlijk voor lul gestaan in Amsterdam door tegen de jonkies met een klein budget voor Europese begrippen redelijk voetballend te kijk zijn gezet door dit ajax.
Tuurlijk is dat Juventus er niet gerust op met al hun miljoenen.
Maar dat begrijp jij zelf ook best wel, alleen je zal wel te eigenwijs zijn om dat toe te geven.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:59
Hij bedoelt gewoon dat dit geen makkelijke wedstrijd wordt voor Juventus. Ajax was bij Real uit ook uitstekend, ondanks de vorm van dat team. Hopelijk is Frenkie erbij. Als hij erin staat zie ik ze echt winnen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:06
Price is geen Ajax fan
Vind ik leuk
PRICE +8104
maandag 15 april 2019 om 22:42
Klopt Price is geen ajax fan. Maar ik ben toch happy als ajax weer een rondje door gaat dat is toch gewoon top.
Vind ik leuk
AFP +3717
maandag 15 april 2019 om 21:36
Ach laat ons toch, dan vallen wij jou ook niet lastig, kleine moeite vriend.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:07
Ajax speelde met Juventus in Amsterdam, Ajax creërde veruit de meeste kansen. Ajax haalde de trekker alleen te weinig over. Ajax gaat in Italië hetzelfde voetballen als in Amsterdam. 0-3 mijn voorspelling, 3x Neres.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 22:08]
Vind ik leuk
Bosmeister +1196
maandag 15 april 2019 om 22:36
Ik ben geen Ajaxfan. Toch ben ik er zeker van dat Juventus er niet gerust op is. Dat zou ook nergens op slaan want het is een dubbeltje op z'n kant. Maar even anders wat, hoe kun je nou voor Juventus zijn? "Djeezus!"
Vind ik leuk
Bosmeister +1196
woensdag 17 april 2019 om 08:41
Het was in elk geval hun laatste 😂
Vind ik leuk
1+1= +865
maandag 15 april 2019 om 19:55
Ik zou hem sparen voor de competitie dan
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:22
Maar ten Hag heeft niets gezegd over zijn fitheid. Niet dat hij fit is en niet dat hij niet fit is, net als dat hij besloten trainingen houdt om tegenstanders niets wijs te maken gaat hij ook de fitheid van Frenkie niet prijs geven. Dus er zit gewoon niks anders op dan te wachten tot dinsdag avond in plaats van allemaal theorieën erop los te laten
Vind ik leuk
Bengelino +14630
maandag 15 april 2019 om 19:06
Die speelt gewoon joh
Vind ik leuk
PRICE +8104
maandag 15 april 2019 om 19:08
Frenkie in de basis, heus zeker
Vind ik leuk
Kuip +10228
maandag 15 april 2019 om 19:09
Om er vervolgens na 10 minuten uit te gaan.
Vind ik leuk
Degraaf +2798
maandag 15 april 2019 om 19:29
Precies, geen risico's nemen!
Vind ik leuk
jari11 +5295
maandag 15 april 2019 om 19:39
Ik denk wel een risico nemen graaf, in de cl heb je hem nodig in de ED kan je hem wel een potje missen denk ik!
Vind ik leuk
1+1= +865
maandag 15 april 2019 om 19:56
Ja en dan het risico lopen dat hij klaar is voor dit seizoen?
Vind ik leuk
erikv78 +712
maandag 15 april 2019 om 23:41
Als je van Juve niet wint of gelijk speelt met 2-2 of beter.. heb je hem niet meer nodig de rest van het seizoen. Donny/Tadic/Schone is goed genoeg op het middenveld in de comp en beker. Kan klaas ook nog wat wedstrijden spelen.
Vind ik leuk
1+1= +865
dinsdag 16 april 2019 om 08:12
Dat zijn jou woorden
Denk dat je iedereen nog nodig hebt om kampioen te worden dus ook Frenkie
Er komen nog genoeg moeilijke potjes aan
Ik denk ook dat het kampioenschap ook het belangrijkst is nu voor Ajax sowieso financieel 😁
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:39
Dat zou het slechtste scenario zijn, ook mentaal gezien
Vind ik leuk
+40 +416
maandag 15 april 2019 om 19:07
Die Italianen weten De Jong wel te vinden als hij toch speelt. Meteen even "testen".
Vind ik leuk
Harremans +1523
maandag 15 april 2019 om 19:09
Ja klopt. Maar hoort er ook bij he
Vind ik leuk
Olfie +5783
maandag 15 april 2019 om 19:17
Gaan ze zn hamstring uit elkaar trekken?
Vind ik leuk
Dr. PA +918
maandag 15 april 2019 om 19:27
Inderdaad ja, spierblessure kun je nou niet echt verergeren, staat ook zo raar om de jong elke keer een schop net onder zn kont te geven 😂
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
maandag 15 april 2019 om 19:29
Beetje knijpen af en toe tijdens de corners
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:57
Beugelsdijk inhuren?
Vind ik leuk
035 +1104
maandag 15 april 2019 om 20:16
Sneue reactie.
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
maandag 15 april 2019 om 19:08
Word gek van die naaktdames bullshit elke topic! Pleur toch op joh
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 19:19
Waren het nog maar naakte dames dan was het niet zo erg
Vind ik leuk
Roffel1998 +3600
maandag 15 april 2019 om 19:20
Jij bent niet zo van de dames? 😋
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
maandag 15 april 2019 om 19:27
Jawel hoor maar niet op een voetbal app je er mee lastig vallen.als ik naakt wil zien roep ik me vrouw wel of zoek ik zelf een website met naakte(dames)mokkels.

Je gaat mij niet vertellen dat ook maar één persoon gaat kijken naar die link van ze...waarschijnlijk gelijk je laptop of tele gehacked lol..of naakte wijfen met een snor😁pfff vermoeiend gewoon.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
maandag 15 april 2019 om 19:30
Snor onderop :p
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
maandag 15 april 2019 om 19:31
Vind ik ook niks hahaha
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:12
Wilde onlangs nog zeggen dat juist wel veel imbecielen ronddwalen op deze site. Waarom zou een persoon anders nog op dit forum tijd nemen om oproepen te plaatsen.
Moeten genoeg mensen zijn die er toch op hebben geklikt.
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
maandag 15 april 2019 om 21:28
Zou kunnen maar behoorlijk irritant vind ik het.ieder ze ding..
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 21:15
Hahaha met een snor. Je weet dat dat de enige keer is dat je een vrouw in der gezicht mag spugen. Als der snor in de brand staat....
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
maandag 15 april 2019 om 21:26
Ik spuug vrouwen niet in hun gezicht,zou ik wel graag doen bij die eikels die deze onzin op VP gooien Naakte dames blablabla
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 21:29
Achja het is net als Japie Trekhakie. Zonde van de energie om je druk over te maken. Heeft weinig zin ook verder.
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
maandag 15 april 2019 om 21:31
Meestal zeg ik ook niks maar soms zie je ze voorbij vliegen aan de lopende band en dan ben ik ze wel even spuug zat.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 21:40
Ja ik moet ook toegeven dat ik me soms niet kan inhouden hahaha. Stelletje zuigers
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
maandag 15 april 2019 om 21:44
Volgende keer zet ik wel achter hun reactie een reactie van mij.....lelijke vent schaars gekleed bekijk mij niet doet pijn aan je ogen🤣👍
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 21:50
Trouwens. Je zei spuugzat. Dat komt dan toch weer van pas bij die brandende snor 😉
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
maandag 15 april 2019 om 21:51
Daarom zei ik dat ook.hahaha goed opgelet😁
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 22:05
Hahaha juist late reaktie haha maar goed
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 21:51
Ow en bedankt he. Ik denk in plaatjes....😲
Vind ik leuk
DuWijk +396
maandag 15 april 2019 om 19:09
Mandzukic er (eventueel) niet bij is eerder een aderlating voor Ajax dan een pluspunt. Moise Kean is veel gevaarlijker, vooral in de counter, dus als Ajax (weer) het spel gaat maken verwacht ik met snelheid en bewegelijkheid Kean een beter Juve.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:10
Daar doe je Mandzukič echt wel te kort mee grote vriend. Die man heeft maar 1 kans nodig en loert op een fout van de tegenstander. Een silent killer is het, die zijn veel gevaarlijker dan een Kean.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 19:11]
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4919
maandag 15 april 2019 om 19:17
Maar die kean ben ik echt niet op gerust polska.. die is zo gretig om als voorkeur in de basis te staan, dat kan nog weleens een groot gevaar opleveren voor Ajax. Ik hoop dat ik er compleet naast zit.
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
maandag 15 april 2019 om 21:58
Na morgen weten we meer man ik hoop gewoon op minimaal nog 2 mooie voetbal avondjes
Vind ik leuk
erikv78 +712
maandag 15 april 2019 om 23:45
Doe maar 4 😁
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
maandag 15 april 2019 om 23:50
Da's lastig 3 max na morgen.als ze het halen.maar ik begrijp je👍
Vind ik leuk
erikv78 +712
maandag 15 april 2019 om 23:52
Juve, 2x Spurs en 1x Barca
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
maandag 15 april 2019 om 23:57
Ja ok maar ik zei na morgen weten we meer,en dat ik hoop op minimaal nog 2 mooie wedstrijden.juve niet mee gerekend.tuurlijk 3 na juve zou geweldig zijn maar elke ronde is al mooi mee genomen.vind dit al onwijs knap waar Ajax nu staat.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 23:57]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:42
Je zou gelijk hebben wanneer deze wedstrijd in A'dam werd gespeeld, maar in een thuiswedstrijd is hij een voortreffelijke spits
Vind ik leuk
DuWijk +396
maandag 15 april 2019 om 19:09
De Jong gaat spelen, dat komt wel goed hoor!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:11
Tuurlijk die laat dit niet schieten..
Vind ik leuk
Staaijman74 +1413
maandag 15 april 2019 om 19:15
Laten we hopen dat mandjukic fit is. Die is minder dan diabala
Vind ik leuk
MojoRisin +16278
maandag 15 april 2019 om 19:16
Als hij zelf aangeeft dat hij kan spelen gewoon opstellen.. Vooral nu Tagliafico er niet bij is heb je hem juist nodig in die zone..
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 19:18
Even spannend houden. Hoort bij het spelletje. Over zo'n 24 uurtjes trappen we af. Spanning en sensatie in Turijn. Vanaf 21.00 bij veronica. Ga dat zien beste voetbal vrienden
🛠

Vind ik leuk
ToniQued +117
maandag 15 april 2019 om 19:37
Veronica? Gewoon lekker ziggo sport
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:42
In t geval van neusje snap ik wel dat ie t met Veronica moet doen.
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 19:49
Zit ik straks helemaal verkeerd👍🏻😂
Vind ik leuk
Romo +1617
maandag 15 april 2019 om 19:21
Die speelt gewoon hoor... loopt als de brandweer let maar op!
Vind ik leuk
Slayerized +2339
maandag 15 april 2019 om 19:29
Ik zou hem nooit elk uur wakker maken, dan staat ie gaar in t veld.

Vanaf 23:00 alleen aan zijn deur luisteren.
Wel het personeel van het hotel inlichten anders denken ze dat je een goorlap bent die opgewonden raakt van seks geluiden.
Vind ik leuk
twentegoal +925
maandag 15 april 2019 om 19:39
3-0 juve kansloos
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:44
Net als jij, een kansloos figuur
Vind ik leuk
Groen +4561
maandag 15 april 2019 om 20:07
Ik ben het gedeeltelijk met je eens: Juve kansloos
Vind ik leuk
035 +1104
maandag 15 april 2019 om 20:20
Is Juve kansloos?? Vreemde post van jou.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:39
tis geen Twente he ... ouwe reus
Vind ik leuk
jari11 +5295
maandag 15 april 2019 om 19:54
Nu wordt ik wel nerveus, hij moet spelen!!!! Hoop echt dat het een rookgordijntje is
Vind ik leuk
Slayerized +2339
maandag 15 april 2019 om 20:12
Even serieus: ik kijk nu jong Ajax go ahead en zie lege tribunes. Waarom kan Twente ( mijn club) hier geen gebruik van maken?

Succes morgenavond !
Vind ik leuk
jari11 +5295
maandag 15 april 2019 om 20:38
Haha ik snap je punt, thanks en een fijn kampioenschap gewenst!
Vind ik leuk
Isakson +700
maandag 15 april 2019 om 19:58
Mijn dag is weer goed als la Grande Juve doorgaat naar de halve finale; hoe maakt niet uit. Un bombardimente de pantalone 1😜
Vind ik leuk
Mari +13311
maandag 15 april 2019 om 20:01
Toen Costa erin kwam kreeg Veltman en daarmee Ajax het moeilijker.
Wel gek, want tegen Lozano, ook een behendig en snel mannetje kon Veltman het wel aan
Mazraoui moet anders maar op hem staan, of hij op links begint of niet.
Vind ik leuk
sjakieeee +23
maandag 15 april 2019 om 21:52
ik ben voor magallan!!
Vind ik leuk
Mari +13311
maandag 15 april 2019 om 22:24
Heeft te weinig met het team samen gespeeld denk ik.
Ten Hag ziet op de training of het wel kan.
Denk het niet
Vind ik leuk
Pipita +57
maandag 15 april 2019 om 22:41
ja want lozano is net zo goed als lozano
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:03
Kean dus waarschijnlijk in de spits.
Vind ik leuk
Jandieze +1192
maandag 15 april 2019 om 20:08
Na een zwaar gehavend Real mazzelt Ajax opnieuw met een zwaar gehavend Juventus.
Vind ik leuk
035 +1104
maandag 15 april 2019 om 20:22
Jan, wat een sneue reactie weer van jou. Heb jij echt niets anders te melden?
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 20:23]
Vind ik leuk
Jandieze +1192
maandag 15 april 2019 om 20:26
Kun jij niet inhoudelijk reageren op de realiteit? Of wil je graag vasthouden aan het waanidee dat Real in topvorm was en dat Juve niemand mist?
Vind ik leuk
035 +1104
maandag 15 april 2019 om 20:30
Mijn reacties zijn altijd inhoudelijk Jan. Jouw reacties, daarintegen, zijn altijd snerend en niet inhoudelijk. Jammer Jan.
Vind ik leuk
Jandieze +1192
maandag 15 april 2019 om 20:38
Dus inhoudelijk klopt mijn bewering dat zowel Ajax als Juve gehavend waren/zijn niet? Serieus?
Vind ik leuk
035 +1104
maandag 15 april 2019 om 20:45
Zoals gezegd: Jouw reacties zijn niet inhoudelijk maar snerend Jan.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 20:46]
Vind ik leuk
Jandieze +1192
maandag 15 april 2019 om 21:21
Typerend: feiten als snerend ervaren. Er is een bevolkingsgroep die elke vorm van kritiek als leugen, aanval of sneer wegzetten. Jij mag 1 keer raden welke.
Vind ik leuk
035 +1104
maandag 15 april 2019 om 21:25
Laat mij weten welke bevolkingsgroep dat is Jan. Ik zou het even niet weten, maar ik wil graag leren, ook al is dat van jou.Ik lees het graag.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 21:18
Hahaha wat een kansloos figuur ben jij toch hahaha. Die Jandieze... om je dood te lachen....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:15
juventus-ajax 1-2 voor ajax
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1504
maandag 15 april 2019 om 21:16
Hoop het
Vind ik leuk
Andreh +1203
maandag 15 april 2019 om 20:15
Op zeker , Ajax gaat winnen minimaal 1-2
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 20:16]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:33
Kom op juve een nulletje of5 zou mooi zijn
Vind ik leuk
Watzijnwij +291
maandag 15 april 2019 om 20:52
Ook tijdens de wedstrijd bekijken we de ditusie van de Jong, minuut na minuut, op de bank? Op de tribune? Hooelijk voor Ajax in het veld. Dat scherlt toch wel iets.
Vind ik leuk
Stranger +7052
maandag 15 april 2019 om 21:08
Hij is bereid risico's te nemen, maar het moet wel een verantwoord risico zijn,maar als het een risico is dan niet!
Volgens mij is een verantwoord risico toch gewoon een ridico.
Alleen op hoop dat het goed gaat.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 21:10]
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1504
maandag 15 april 2019 om 21:16
De jong gaat morgen gewoon spelen onmisbaar onze motor op het middenveld.
Vind ik leuk
gustare +782
maandag 15 april 2019 om 21:33
Juve gaat de bus parkeren en gokken op counter.
Vind ik leuk
sjakieeee +23
maandag 15 april 2019 om 21:50
niks parkeren!
ze gaan vollop aanvallen!
net als tegen atletico!!
Vind ik leuk
erikv78 +712
maandag 15 april 2019 om 23:50
Dat gaan ze echt niet doen!! Tegen Atleti moest het omdat ze minimaal 2 goals moesten maken. Nu zijn ze door als ze de 0 houden! Die gaan echt niet aanvallen, 10 man achter de bal en lange halen op Ronaldo
Vind ik leuk
sjakieeee +23
dinsdag 16 april 2019 om 07:07
je gaat vanavond zien!
Vind ik leuk
sjakieeee +23
maandag 15 april 2019 om 21:49
gewoon magallan!
net zo goed!
en bovendien....
dan hebt hij ook wat te doen.......
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:59
Echt jongens deze Italiaanse trainer zit vol trucjes ,niet er in trappen hij probeert alleen maar te manipuleren zag je al aan zijn uitspraak de jong een kaart aan te willen naaien gaat over lijken zoals Ronaldo .het zou toch een blamage voor Juve zijn en Ronaldo te verliezen van deze jongens , hij ziet het al voor zich te worden ontslagen trainer van Madrid ook over komen na Ajax , maar zelf leve water kan hem hierbij niet meer redden want we gaan er voor en J-C is onze leidsman voorop ,Ajax als een turbo speedboot
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 22:09]
Vind ik leuk
Pipita +57
maandag 15 april 2019 om 22:43
wow
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:59
Morgen pas een WOW .
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:35
er is helaas geen vergelijkbare vervanger in de Ajax selectie, zonder Frenkie gaat het heel lastig worden, al zeg ik dan ook niet dat het onmogelijk is
Vind ik leuk
sjakieeee +23
dinsdag 16 april 2019 om 07:10
hoi!
als je 8 miljoen betaalt voor magallan
moet hij vergelijkbaar zijn!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws