Lozano vind ik waar-de-loos de laatste maanden, niet om aan te zien

"Lozano vind ik waar-de-loos de laatste maanden, niet om aan te zien"

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 20:41ma 15-04-2019 om 20:41

PSV kampt met een serieus probleem, vindt Jeroen Grueter. De NOS-commentator vindt dat vrijwel alle aanvallend ingestelde spelers na de winterstop hun niveau niet hebben gehaald.

Volgens Grueter liep PSV tijdens de eerste seizoenshelft, waarin het alleen tegen Feyenoord punten liet liggen, al op 'de toppen van de tenen'. "De klad kwam er voor de winterstop al in, maar daarna is het alleen maar minder geworden. Er zit een rem op de ploeg", vertelt hij in de NOS Voetbalpodcast.

De commentator meent dat de gehele voorhoede van PSV met een vormcrisis kampt. "Met name Lozano vind ik waar-de-loos de laatste maanden, niet om aan te zien. Het enige wat hij nu kan toevoegen, is gretig over tegenstanders heen duikelen en penalty's afdwingen. Bergwijn is het ook helemaal kwijt. De Jong doet in ieder geval wat hij moet doen, maar hij is ook niet zo goed als voor de winterstop."

Het grootste probleem ligt volgens Grueter echter in de middellinie. "Omdat je daar juist iets mist, zou ik Bergwijn achter de Jong zetten en dan met één controleur te spelen. PSV zal echt iets moeten doen aan het scorend vermogen."

Lees ook: 'Als Frenkie de Jong wel speelt en fit is, dan zet ik mijn geld op Ajax'

Poll

Kan PSV de achterstand op Ajax nog goedmaken?

(3589 stemmen)

Plaats een reactie

Importbrabo +2429
maandag 15 april 2019 om 20:44
Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben om tot die conclusie te komen.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
maandag 15 april 2019 om 20:45
Heb nog niet gestudeerd en kan het bevestigen
Vind ik leuk
PRICE +7961
maandag 15 april 2019 om 20:47
Werken is beter brengt geld op dan steeds studeren🤔👌
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
maandag 15 april 2019 om 20:48
Ik word toch liever dokter straks dan dat ik voor een stel eikels constant friet moet gaan bakken..

Levert ook meer op trouwens, als je het eenmaal bent
Vind ik leuk
JanTa48 +9382
maandag 15 april 2019 om 20:49
Hangt er van af hoe goed je als kok bent.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
maandag 15 april 2019 om 20:49
Als kok goed zijn en dan in de frietzaak werken?


Vind ik leuk
JanTa48 +9382
maandag 15 april 2019 om 20:50
Lijkt mij sterk.
Vind ik leuk
Guust +6752
maandag 15 april 2019 om 20:53
Je eigen frietent kan aardig wat opleveren..
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
maandag 15 april 2019 om 20:54
Als het je eigen zaak is wel ja..
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
maandag 15 april 2019 om 21:35
5 euro voor een zak bij de ArenA. Ik schat dat er een paar 1000 verkocht werden.
Vind ik leuk
Magni Ajax +304
maandag 15 april 2019 om 21:40
Ja, dat is leuk op wedstrijddagen. Maar wat verkoop je op een dinsdagavond nou bij de Arena? Kun je beter ergens in het centrum zitten hoor.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
maandag 15 april 2019 om 21:43
Is een losse kraam die er alleen met wedstrijden staat, anders geen klote te beleven natuurlijk.
Vind ik leuk
Settler11 +308
maandag 15 april 2019 om 21:41
Ook als dokter kan je voor eikels werken. Tevens letterlijk én figuurlijk. :P
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
maandag 15 april 2019 om 21:43
Maar het salaris is wel mooier ;)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:49
Uiteindelijk niet als het goed is.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:00
als doctor al he le maal niet
Vind ik leuk
Nr14always +5567
maandag 15 april 2019 om 22:22
Niet waar, er is significant verschil.
Vind ik leuk
AjaxRio +154
dinsdag 16 april 2019 om 01:10
Bedoel je uberhaupt studeren of onophoudelijk te studeren. Ik ben bijna 38 en zou eigenlijk wel een nieuwe studie naast mijn werk op willen pakken. Heb tot mijn 26e gestudeerd en betaal al mijn geleende geld netjes terug.
Vind ik leuk
PRICE +7961
maandag 15 april 2019 om 20:46
Lozano vlamt de laatste 4 wedstrijden, opgelost
Vind ik leuk
035 +1099
maandag 15 april 2019 om 20:48
Beetje afgefikt lijkt mij een betere weergave Price. :-)
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 20:49]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:48
Haha ging het maar zo makkelijk. ;p
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:55
Verassing?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:05
Had je ook over L de Jong gezegd die 5 goals maakt tegen de Graafschap
Vind ik leuk
PRICE +7961
maandag 15 april 2019 om 21:49
Klopt, heeft met hoop te maken. Ooit van sarcasme gehoord? 🤔😉
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:07
Sarcasme? Wat is dat? Ken ik helemaal niet 😂
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
maandag 15 april 2019 om 22:13
Er zijn anders vele die het ontkennen...
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
dinsdag 16 april 2019 om 02:39
Tja zo gaat zon selectie met een waarde van 80 miljoen ineens hard naar beneden. Lozano 10miljoen en Bergwijn 20 miljoen, Luuk misschien nog 5 tot 10 miljoen en dan heb je het wel gehad. Worden zware tijden voor Psv als ze de miljoenen van het kampioenschap en CL mislopen, de gemeente Eindhoven zal dan de belastingpot weer moeten aanbreken om ze opnieuw aan de top van de Eredivisie zien te houden.
Vind ik leuk
JWK +846
dinsdag 16 april 2019 om 07:44
Nee inderdaad, dat heeft mijn schoonmoeder zelfs opgemerkt.
En die heeft niet eens verstand van voetbal.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:46
Met al dat gekraak op PSV denk ik steeds meer het zal toch niet ...
Vind ik leuk
Mari +13305
maandag 15 april 2019 om 20:48
Niets veranderen. Sjwaab heeft gezegd dat Ajax punten gaat verspelen
Er is geen druk. Gewoon de laatste wedstrijd vol op de aanval.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:58
Schwaab gaat komende wedstrijden toch niet met Ajax meedoen?

Schwaab is de PSV-er met de meeste dreiging. Helaas voor PSV uitsluitend in de eigen 16.
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
maandag 15 april 2019 om 23:06
Gelukkig hebben jullie Tagliafico en Onana met hun fratsen...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 01:01
Tagliafico is gewoon een top verdediger. Dom dat hij een schorsing opliep voor de return tegen Juve. I.t.t. Schwaab gevaarlijk in de 16 van de tegenstander.

Onana is een goede keeper die af en toe, bij hoge ballen van de zijkant wat ongecontroleerd uitkomt. In tegenstelling tot Zoet heeft hij nooit een periode gehad dat ieder schot op goal een doelpunt was.

Onana en Tagliafico kunnen/ gaan de stap naar de absolute top maken. Schwaab en Zoet absoluut niet.
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
dinsdag 16 april 2019 om 02:41
Ik heb Zoet anders de laatste weken flink zien blunderen. Die wordt straks niet eens meer opgeroepen als 3e keeper van oranje.
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 06:32
Wij zijn in ieder geval waanzinnig blij met die twee. Daar gaat het toch om?
Vind ik leuk
StoneyTony +2565
maandag 15 april 2019 om 20:48
Kan me het ook wel begrijpen hele jaar 1ste staan en nu op het einde 2de met een veel minder doelsaldo,dat gaat in je koppie zitten.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:49
Terechte tweede plaats voor PSV op dit moment.
spelen al weken dramatisch.
Vind ik leuk
Importbrabo +2429
maandag 15 april 2019 om 20:51
Kan je geen ongelijk geven helaas...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:01
Onervarenheid is het probleem bij PSV, enerzijds bij de coach die zowel tactisch als op menselijk vlak fouten maakt (teveel wisselen met het middenveld, 3 controleurs tegen Ajax en Gutierrez volkomen negeren wat vast ook een beetje impact heeft op Lozano) en onervarenheid bij de spelers, Dumfries, Angelino, Rosario en misschien ook nog wel Bergwijn, jonge jongens die nog niet veel meegemaakt hebben en nu wel al veel te belangrijk moeten zijn.

PSV zit nu in het traject waarin Ajax enkele jaren geleden zat, teveel jeugd moeten inpassen, want ook de bank is vooral jeugd, Ihattaren kan je toch niet ineens het spel laten dicteren als het niet loopt?

Voor PSV en voor Nederland is het te hopen dat PSV dan in ieder geval ook de trend van Ajax volgt dat ze er financieel baat bij hebben, want dat verjongen is toch niet perse een doelbewuste keuze maar ook deels uit nood.
Vind ik leuk
rinirat +4194
maandag 15 april 2019 om 22:33
probleem zit hem meer in de opstelling die wekelijks veranderd.
met kids van 17 haal je geen punten
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 06:33
Ja, psychologisch is dat toch allemaal net even anders.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:48
Wie zit hier nou godverdomme op de mening van Jeroen Grueter te wachten. Dat is werkelijk waar de grootste zaadbal die er rondloopt. Met zijn zachte stemmingmakende stemmetje en zijn hupje. Bah.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
maandag 15 april 2019 om 20:50
Kunnen we ook van jou zeggen....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:51
Van ene Iotio niet zeker 😉
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
maandag 15 april 2019 om 20:51
Zeker niet. Mijn mening is godsbelangrijk en iedereen die het er niet mee eens is is gewoon niet zo slim
Vind ik leuk
035 +1099
maandag 15 april 2019 om 20:56
Niet slim om zoiets te beweren Timmio.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
maandag 15 april 2019 om 21:00
Niet te serieus nemen ;)
Vind ik leuk
035 +1099
maandag 15 april 2019 om 21:17
Ik neem jou altijd serieus.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
maandag 15 april 2019 om 21:19
Zoals het hoort. Goedzo jongeman
Vind ik leuk
035 +1099
maandag 15 april 2019 om 21:22
Ben al 70 knulletje. :-)
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
maandag 15 april 2019 om 21:26
Goedzo oudeman
Vind ik leuk
035 +1099
maandag 15 april 2019 om 21:26
Mag jij zeggen knulletje. :-)
Vind ik leuk
035 +1099
maandag 15 april 2019 om 20:52
Waarom vloeken kerel?
Vind ik leuk
De fries +2053
maandag 15 april 2019 om 20:53
Voetbalkenner Grueter; Bergwijn achter de Jong ?
Maar wel spelen met een nr 6 ( 1 controleur)
Grueter , met de punt naar achteren spelen betekent 2 aanvallende middenvelders ...
Vind ik leuk
Guust +6752
maandag 15 april 2019 om 20:55
Hoho we hebben Valentijntje Driessen ook nog he.
Vind ik leuk
rinirat +4194
maandag 15 april 2019 om 22:34
het raaktje merk ik, en het is realiteit.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 06:52
Dankjewel dat je me gelijk geeft.
Vind ik leuk
RW1913 +3018
maandag 15 april 2019 om 20:50
En iedereen heeft zijn/haar eigen mening. Ondanks Lozano's "Vorm crisis" pakt hij punten voor PSV. Dat is ook een klasse. Ma goed, sommige gasten zijn zeikers eerste klas in dit land.
Vind ik leuk
Guust +6752
maandag 15 april 2019 om 20:57
Hij pakt geen punten, hij valt punten.
Vind ik leuk
RW1913 +3018
maandag 15 april 2019 om 21:24
Jij wilt volgens mij alleen likes scoren. Dus ga niet met je in discussie.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17997
maandag 15 april 2019 om 21:56
Maar "Guust" heeft wel 100% gelijk.
Vind ik leuk
Guust +6752
dinsdag 16 april 2019 om 18:54
Zeg toch niets geks, alleen de PSVers vinden dat het elke keer (doodschoppen ook) echt is, man hij is een acteur.
En likes, lekker belangrijk. Hoeveel strafschoppen heeft hij al versiert die het ook echt waren, zet je bril af. Je moet je schamen voor hem, zo een talent en dan jezelf zo tentoon stellen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 18:56]
Vind ik leuk
Vak-DD +12913
maandag 15 april 2019 om 21:20
Ja met hulp van de VAR, schwalbe koning.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
maandag 15 april 2019 om 21:38
Hij naait alleen maar pingels en kaarten aan, de ultieme matennaaier is het. Snel verkopen!
Vind ik leuk
nick140 +219
maandag 15 april 2019 om 20:50
Het scorend vermogen is nog niet eens zo het probleem bij PSV. Het probleem is dat het (let wel: ik zeg dit als PSV'er) geen voetbalelftal is, maar een doelpuntenmaak- en doelpuntentegenhoud-elftal (want voetbal zit er nauwelijks in), en als het saldo tussen die twee in orde is, blijf je winnen. Maar op een gegeven moment hebben andere ploegen dat door en raakt bovendien het beste ervan af door een lang seizoen, en dan moet je uit een ander vaatje tappen, en dat vaatje heeft dit PSV niet. Het is een godswonder dat ze evenveel punten hebben als dit Ajax, maar de titel is niet meer realistisch en daar heb ik vrede mee. Maar er moet heel serieus geanalyseerd en opnieuw opgebouwd worden in de zomer.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 20:57]
Vind ik leuk
RW1913 +3018
maandag 15 april 2019 om 21:24
Ben met je eens, maar als Ajax plotseling gelijk speelt in Groningen en PSV overheen gaat, zal ik het niet onverdiend vinden vanwege minder voetbal. PSV heeft bij een heel seizoen goed gedaan, maar heeft het puur aan zichzelf te danken en natuurlijk ook aan Mark dat het in de achtervolging moet.

Waarom het aan Mark ligt? Je gaat toch niet spelers als Ramselaar waar PSV afserveren en Perreiro, Guti op de bank houden? Zelfs Swaab kan echt niet meer, maar Mark is eigenwijs en weet het vast beter.
Vind ik leuk
nick140 +219
maandag 15 april 2019 om 21:59
Dat is waar, maar ik zie PSV niet nog twee lastige uitwedstrijden winnen.. Ik weet het niet, Schwaab heeft het lange tijd goed gedaan, heerste de eerste seizoenshelft in de defensie zonder maar een overtreding te hoeven maken, en er is niet echt een alternatief voor, Guti zal het wel heel matig doen in de trainingen als je wordt voorbijgestreefd door een legioentje jeugdspelers. Ik heb het gevoel dat PSV een maand of wat geleden ergens mentaal de draad is kwijtgeraakt, dat Van Bommel ondertussen a la Theresa May zegt dat er niks aan de hand is maar dat de leiders in de kleedkamer niet sterk genoeg zijn om te zeggen: jongens, we moeten nu de koppen bij elkaar want anders gaat dit kaartenhuis in elkaar storten. Misschien heeft de situatie Guti ook wel zijn weerslag op Lozano, hoe dan ook: ik heb het gevoel dat er niet meer alleen positieve, gefocuste energie in de selectie is, zoals ik dat vorig jaar wel had.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 22:01]
Vind ik leuk
pim4ever +1228
maandag 15 april 2019 om 20:50
Stuitend zwak, ondanks dat blijft de VAR in zijn duikelingen trappen.

Wat misschien nog wel zwakker is.
Vind ik leuk
Smash +4328
maandag 15 april 2019 om 20:59
Er zal wel weer een hoop commentaar komen, maar in de meeste gevallen wordt hij geraakt. Dat hij dan theatraal valt is niet nodig.
Dat hij ook schwalbes er tussen heeft zitten, zal ik niet ontkennen, maar daar is hij echt niet de enige mee.
Vind ik leuk
pim4ever +1228
maandag 15 april 2019 om 21:28
We krijgen wel een bijzonder spelletje als we allemaal zo hard mogelijk tegen de keeper aan rennen.
Dat is feitelijk het enige wat Lozano nog lukt..
Vind ik leuk
Smash +4328
dinsdag 16 april 2019 om 17:07
Als je niet inhoudelijk kunt reageren, reageer dan niet.
Vind ik leuk
Benniewies +6143
maandag 15 april 2019 om 21:07
Logisch.
Luuk en lozano aan het janken, mark bij de 4e man
Lijkt een kleuterklas
Vind ik leuk
LuckyLuuk +348
dinsdag 16 april 2019 om 06:43
Als het over een kleuterklas gaat, ben jij daar vast de klassenvertegenwoordiger....is een doordenkertje....
Vind ik leuk
Smash +4328
dinsdag 16 april 2019 om 17:11
Tip; Kijk eens goed wat er allemaal gebeurd bij Luuk de Jong in het strafschopgebied. Ze hangen aan hem, ze trekken aan hem, ze duwen hem, etc. Geen enkele strafschop, terwijl er in de spelregels staat dat dit niet mag.

Lozano mag inderdaad af en toe wat minder, maar ook hij wordt veel vaker geschopt en geduwd, dan dat hij schwalbes maakt.

Van Bommel is gewoon bloedfanatiek. Vlak echter meneer Ten Hag ook niet uit. Die staat ook bij het minste geringste bij de 4e man.
Vind ik leuk
voetbal@com +1084
maandag 15 april 2019 om 20:50
Laat voorop staan dat ik vind dat PSV het compleet zelf heeft weggeven na de winterstop.

Echter heel af en toe denk ik bij dit soort topics, normaal met dit aantal punten en doelsaldo van ons PSV sta je dik bovenaan...en toch voelt het, en vind ik het, superslecht.

Ik heb het van de week al geschreven, zie Klaas Jan zijn 100 goals overzicht en denk goh wat een goede spits in de zestien eigenlijk en toch herinner ik hem als Klaas Jan “Lee Towers” elleboog en verschrikkelijk juichen en ruziemaker bij oranje op eindtoernooien.

Ik ga maar eens nadenken om anders te gaan denken, denk ik.

Vind ik leuk
StoneyTony +2565
maandag 15 april 2019 om 20:52
Vreemd topic titel veranderd ineens in paar seconde na me eerste reactie
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6046
maandag 15 april 2019 om 20:52
Luistert er daadwerkelijk iemand naar podcasts?
Vind ik leuk
Roeptoeter +19222
maandag 15 april 2019 om 20:54
Lozano is al heel het seizoen belabberd. Hij had 1 leuke wedstrijd tegen de slechtste Duitsers ooit op het WK en ging daardoor ook echt denken dat hij goed was. Zijn optredens in de CL waren waardeloos. Puur bezig met zijn eigen transfer in plaats van in dienst van PSV.
Voor Lozano moet je eigenlijk Wedden Dat weer op tv brengen. Hij kan aan met een blinddoek om al rollend voelen in welk stadion hij zich bevind.

Bergwijn deelt gewoon mee in de malaise die in het team zit. Wordt natuurlijk enorm in de steek gelaten door Lozano. En ook de aanvoer op hem is erg weinig. Bergwijn zou eigenlijk een jaartje bij Ajax moeten komen voetballen als tussenstap voordat hij in het buitenland gaat spelen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:55
Er staat een spelfout in de tekst, het moet zijn 'penalty's versieren'...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:57
Weer een Ajax fanboy geïnterviewd wat een verassing zeg zijn conclusie 🙈
Vind ik leuk
jari11 +5244
maandag 15 april 2019 om 21:08
😑
Vind ik leuk
Benniewies +6143
maandag 15 april 2019 om 21:04
Lozano 160 miljoen....
Vind ik leuk
bert +693
maandag 15 april 2019 om 21:05
Die jongen is maar met EEN ding bezig,zijn transfergeld drukken,
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:09
Het grappige is die van ons zijn zo waardeloos zo slecht en zoveel minder dan de o zo geprezen godenzonen en toch staan ze slechts een paar doelpuntjes voor , meer nie.....

Je zou zeggen dat het verschil toch al lang 10 punten of meer zou moeten zijn
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 21:17]
Vind ik leuk
Wilex +3223
maandag 15 april 2019 om 21:24
Ik snap er ook niks van dat die buitenlandse clubs niet 80 en 90 miljoen komen bieden op die super talenten uit de voetbalhoofdstad, ze doen immers idd amper onder voor de gehypte godenzonen.
Jullie morgen trouwens ook succes tegen City in de 2e kwartfinale wedstijd na die mooi 1-1 heenwedstrijd thuis.
Oh wacht in Eindhoven doen ze niet aan extra belasting in nutteloze cuptoernooien.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:33
Waarom jezelf moe maken voor niks zeg ik altijd maar
Vind ik leuk
Mirkoff! +852
maandag 15 april 2019 om 21:51
Waar is de echte Stratum eigenlijk?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:46
Hier
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:12
Zag die pingel moment nog een keer bij vi, echt nooit meer KNVB en VAR pro Ajax noemen 😂😂
Vind ik leuk
Windhoos +138
maandag 15 april 2019 om 21:19
Jeroen wie?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:20
Neus Omroep Stichting zegt genoeg😆
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 21:21
Kan ik goed mee leven hoor. Iedereen in Amsterdam die het GROTE Ajax een goed resultaat gunt
🛠

[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 21:22]
Vind ik leuk
dst +230
maandag 15 april 2019 om 21:49
Niemand vindt lozano om aan te zien buiten eindhoven en helmond.... (en links en rechts een paar onderontwikkelden buiten brabant....:)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:36
Maar in Amsterdam en omstreken is ie tegenwoordig schijnbaar het gesprek van de dag .
Belangrijker dan de 1/4 finale cl morgen tegen Juventus te merken aan het aantal Ajacieden wat hier reageert .

Dat PSV-ers op elke Ajax topic reageren is nog wel te begrijpen , die hebben door de weeks niet veel anders te doen , dan traint hun ploeg alleen maar .
Maar Ajax heeft morgen een mooie en belangrijke wedstrijd ,dus ik zou me dan niet al te druk maken over de vorm van Lozano ...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 06:35
👍🏾
Vind ik leuk
Mirkoff! +852
maandag 15 april 2019 om 21:49
Ja dat weten we nou al wel, dat wordt door iedereen al weken geroepen.
Vind ik leuk
Jorg Vde +633
maandag 15 april 2019 om 22:08
17 doelpunten 8 assists erg slecht voor een buitenspeler :) kan die luioog uit Brazilië niet aan tippen.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 22:12]
Vind ik leuk
rinirat +4194
maandag 15 april 2019 om 22:30
drama dat PSV spel niet om aan te gluren..
Vind ik leuk
Bizzy +22843
maandag 15 april 2019 om 23:32
Altijd fijn dat er nog mensen zijn die zich bekommeren om Psv.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 06:36
Lekker pilsje bintang ,heb er genoeg van achterover gegoten op Bali !
Vind ik leuk
Bizzy +22843
dinsdag 16 april 2019 om 09:31
Ahaa eindelijk een kenner hier op VP. Onder pilseners is Bintang een topper. Smaakt perfect bij het warme weer.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:16
Ja precies ,heerlijk in het warme weer
Vind ik leuk
Bizzy +22843
dinsdag 16 april 2019 om 14:34
Zojuist een kratje Hertog Jan ingeslagen. Bintang blijft mijn favoriet. Helaas slecht verkrijgbaar in Nederland
Vind ik leuk
Isakson +699
maandag 15 april 2019 om 23:56
Jeroen Grutter tycoon van ........ ja van wat eigenlijk. Als nonsens zijn verhaald is er niemand die er om maalt. Holle frasen noemt men dat.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 02:22
Bergwijn op 10 roep ik al maanden. Ze willen maar niet luisteren. Ook prima!
Vind ik leuk
nironi +149
dinsdag 16 april 2019 om 02:51
Jeroen Grueter.................
Vind ik leuk
Smithsonian +45179
dinsdag 16 april 2019 om 07:23
Psv wordt gretig tweede.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2544
dinsdag 16 april 2019 om 09:25
Tja. En de scheids/VAR beloont hem wekelijks met een onterechte pingel. Zo is hij toch nog belangrijk voor PSV. Verschrikkelijk mannetje. Maar onbegrijpelijk dat de arbitrage erin blijft tuinen. Vooral die tegen Vitesse was zo overduidelijk een schwalbe. Maar dat ziet de VAR dan weer niet. 1 millimeter buitenspel denken ze wel te kunnen zien ook al staat de camera niet op 1 lijn en keuren zowel grens- als scheidsrechter de goal goed. Wat ben ik klaar met die tering VAR.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:44
Tjaaa zolang de Var zijn schwalbes beloond zal Mark hem blijven opstellen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 12:26]
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 17:01
Heeft hij gelijk aan maar mede door lozano en zijn makkelijk vallen is PSV nog in de race. Dus hij is toch belangrijk voor PSV.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws