Sky Sport Italia: Allegri kiest voor Dybala en ziet middenvelder weer terugkeren

Sky Sport Italia: Allegri kiest voor Dybala en ziet middenvelder weer terugkeren

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 23:33ma 15-04-2019 om 23:33

Volgens Sky Sport Italia moet Ajax er serieus rekening mee houden dat Paulo Dybala dinsdagavond in de spits staat bij Juventus. De blessure van Mario Mandzukic, die in de punt van de aanval werd verwacht, noopt Juve-trainer Max Allegri tot keuzes.

Juventus verloor zaterdag met een B-team met 2-1 van SPAL, waardoor de Scudetto nog niet binnen is voor de ploeg uit Turijn. Het is de bedoeling dat de belangrijke spelers tegen Ajax de halve finale van de Champions League veilig stellen, waarna thuis tegen Fiorentina met diezelfde grote namen de titel kan worden binnengehaald.

Juventus zal tegen Ajax wel een aantal spelers moeten missen, weet Gianluca Di Marzio, journalist van Sky Sport Italia. Zo zullen Giorgio Chiellini en Mario Mandzukic zeker niet aan de aftrap staan. Volgens de vooraanstaande journalist zal Paulo Dybala de plek van zijn Kroatische collega in de spits innemen en krijgt Daniele Rugani wederom de taak om Chiellini te vervangen.

Op het middenveld verwacht het Italiaanse medium een terugkeer van Emre Can, die in Amsterdam niet mee kon spelen. Dat zou dan ten koste gaan van Rodrigo Bentancur.

Vermoedelijke opstelling Juventus: Szczesny; Cancelo, Bonucci, Rugani, Alex Sandro; Can, Pjanic, Matuidi; Bernardeschi, Dybala, Ronaldo.

Plaats een reactie

maandag 15 april 2019 om 23:36
Hopelijk is Frenkie fit!

Gaat weer een prachtige Wedstrijd worden!!!
Vind ik leuk
erikv78 +708
maandag 15 april 2019 om 23:55
Als Ten Hag morgen de opstelling maakt : Blind / De Jong / De Ligt / Mazraoui

Dan mag hij direct ontslagen worden!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:59
Gebeurt nooit. Als blind al linksback speelt, dan staat Veltman of Magallan centraal
Vind ik leuk
Nashua +7242
dinsdag 16 april 2019 om 00:09
Hoezo ? Juventus heeft geen aanvallende aspiraties
Vind ik leuk
Boeyakasha +269
dinsdag 16 april 2019 om 00:40
Nou met dybala heb je veel meer beweging voorin bij juve. Die gaat makkelijk combinaties aan met cristiano en anderen. Niet perse een verzwakking het uitvallen van mandzukic.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 06:12
Dybala is in mijn ogen zelfs beter dan Mandzukic.
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 00:03
Zin in!!!!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:37
11 poppetjes tegen 1 eenheid. Succes!
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 00:02
Precies, wordt lastig voor Juve 😉
Vind ik leuk
Mr bien +8954
maandag 15 april 2019 om 23:37
Word heel lastig morgen helaas.
En de scheids zal ook een thuisfluiter zijn
Vind ik leuk
PRICE +7965
maandag 15 april 2019 om 23:39
Waar baseer jij dat op Bien, thuisfluiter??
Vind ik leuk
Mr bien +8954
maandag 15 april 2019 om 23:40
Al 3 wedstrijden van Ajax gefloten en on die wedstrijden hadden ze hem bepaald niet mee.vooral tegen Bayern maakte die er een potje van
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:41
Was dat Bayern thuis? In die wedstrijd is er in de eerste helft niet 1 goede beslissing genomen en was werkelijk alles in het voordeel van Bayern.
Vind ik leuk
Mr bien +8954
maandag 15 april 2019 om 23:42
Een drama die scheids.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:47
Blijft maar fluiten. Zo krijgen we nooit een wedstrijd... komt maar niet op gang
Vind ik leuk
Mr bien +8954
maandag 15 april 2019 om 23:48
Zal mij niks verbazen als Juventus om die scheids heeft gevraagd bij de Uefa
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +310
dinsdag 16 april 2019 om 06:53
idd, juve heeft em omgekocht.
ik hoor de excuses al voor straks moest ajax verlieze...
Vind ik leuk
PRICE +7965
maandag 15 april 2019 om 23:41
OK, wist ik niet. Thanks
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26989
maandag 15 april 2019 om 23:42
Tis een ongelofelijke pietlut ... niet zeiken scheelt een paar kaarten.

Hij moet zich gaan irriteren aan die spaghetti-vreters ... dan heb je hem mee.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 23:51]
Vind ik leuk
Mr bien +8954
maandag 15 april 2019 om 23:44
Net als die wedstrijd Feyenoord tegen Roma.
Ook alles is het voordeel van die Italianen
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26989
maandag 15 april 2019 om 23:50
Eens ... die andere Fransoos die ons floot, volgens mij heette die Bukkis, die was nog dramatischer.
Vind ik leuk
Mr bien +8954
maandag 15 april 2019 om 23:51
Kan wel kloppen ja ook zn Franse stokbrood die er niks van kon
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:58
En Skomina kan er ook wat van
Vind ik leuk
Mr bien +8954
dinsdag 16 april 2019 om 00:00
Hoe zuidelijker de scheids hoe partijdiger ze zijn
Vind ik leuk
AjaxRio +154
dinsdag 16 april 2019 om 03:46
Tjezus we gaan nu toch niet al over de scheids zeiken. Lekker ballen morgen en Juve op waarde kloppen. Voor Real-uit waren er ook al allemaal van die cowboy-verhalen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 06:38
Kijk, dit zijn de reacties die ik graag lees ipv dat gejank. De ene keer heb je de scheidsrechter ( of var ) mee en de andere keer heb je hem tegen.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
dinsdag 16 april 2019 om 07:01
Spaghettivreter?

Niet normaal dat racisme en discriminatie bij ajacieden hier.

VP, mag dit, dan maak je je als site erg belachelijk.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26989
dinsdag 16 april 2019 om 07:15
Natuurlijk mag dit, heeft niks met racisme te maken.

Kijk naar jezelf, wat jij af en toe uitkraamt vind ik dan weer te ver gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:33
Sinds wanneer ben je als spaghettivreter minder waardig?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26989
dinsdag 16 april 2019 om 08:56
Inderdaad, ik eet zelf regelmatig spaghetti ... begrijp niks van Jantje ...
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 12:41
Lekker man, spaghetti. Niks mis mee.
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 12:43
Precies, bekkies dicht en vooral veeeeel respect tonen. Dan fluit hij in je voordeel.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:56
Als Bennie (Turpin) fluit, wordt het een slapstick!. Te lachwekkend voor woorden.
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 00:00
Ik vertrouw hem ook niet. Maar gelukkig is er nog een VAR.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:22
Een Ajacied die dat roept... verrassing !
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 12:47
Gaat mij meer om die scheids. We winnen ook wel zonder VAR. Maar vooral bij deze scheids heb je er graag een VAR bij. Doet nog wel eens rare dingen die een ander nooit zou verzinnen. Wel kijken hè vanavond! Mandzukic en Emre Can durven ook al niet meer. Dat wordt gewoon weer genieten vanavond.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 12:48]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:50
Ik kijk op zeker vanavond. Sluit me op in de cave en af en toe naar de kantine voor een Juupke.
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 12:51
Sportief. Veel plezier man!👍🏻
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 00:01
Dat heeft de ervaring uitgewezen.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2027
dinsdag 16 april 2019 om 05:58
Altijd wijzen na andere terwijl men al alle hulp krijgt in Amsterdam
Vind ik leuk
Olfie +5783
dinsdag 16 april 2019 om 06:49
pff triest geval
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:04
Hoe triest kan je zijn!
Vind ik leuk
PRICE +7965
maandag 15 april 2019 om 23:38
Misschien een geluk voor Ajax. Omzettingen kan een voordeel zijn. Word zeer interessant duel.
Vind ik leuk
gerard.. +996
maandag 15 april 2019 om 23:40
ajax moet ook omzetten helaas is ook geen voordeel
Vind ik leuk
PRICE +7965
maandag 15 april 2019 om 23:45
't is maar net bij wie van de 2 dit het beste uitpakt.
Vind ik leuk
phritzzz +4449
maandag 15 april 2019 om 23:47
Dat is inherrent aan de fase in het seizoen. Iedereen loopt met pijntjes. Ik geef Ajax een goede kans als ze zo voor elkaar blijven knokken als in de thuiswedstrijd.

Ik vind het gemis van Tagliafico wel ècht een aderlating. Wat was die goed de eerste wedstrijd
Vind ik leuk
El Cazador +9344
maandag 15 april 2019 om 23:40
Allegri kan kiezen wat die wilt, maar zijn ploeg gaat er aan!!!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
maandag 15 april 2019 om 23:40
Ook niet makkelijk... Maar we gaan er voor 💪
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:47
Zal jullie supporten.
Vind ik leuk
Mirkoff! +852
maandag 15 april 2019 om 23:44
Weet iemand waar Stratum is?
Vind ik leuk
Mr bien +8954
maandag 15 april 2019 om 23:47
Die laat zich alleen zien als Ajax verliest dat staat die bovenaan.
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
dinsdag 16 april 2019 om 02:31
Misschien heeft Stratum wel een interventie gehad en werkt hij nu aan zijn alcoholprobleem. Nuchter is dat voetbal van Psv niet om aan gluren, dus die kijkt niet meer joh.
Vind ik leuk
phritzzz +4449
maandag 15 april 2019 om 23:48
Wtf.... wat heeft dat er nou mee te maken?
Vind ik leuk
Mirkoff! +852
maandag 15 april 2019 om 23:49
Gewoon offtopic, heb hem al lang niet gezien op de forum.
Vind ik leuk
phritzzz +4449
maandag 15 april 2019 om 23:50
Het waren niet de leukste weken voor een PSV'er dus ik kan begrijpen dat hij zich even gedeisd houdt en een Bavariaatje in zijn eentje drinkt
Vind ik leuk
El Cazador +9344
dinsdag 16 april 2019 om 01:04
San Miguel, woont in Spanje
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 01:05]
Vind ik leuk
Paulhuynh +2027
dinsdag 16 april 2019 om 05:59
Altijd naar andere kijken de calimero’s Uit amsterdam
Vind ik leuk
wattenstaafje +23980
dinsdag 16 april 2019 om 06:07
Boehoe
Vind ik leuk
Mirkoff! +852
dinsdag 16 april 2019 om 08:24
Ik weet niet of je het weet maar ik ben voor PSV.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:49
Ajax gaat knallen morgen! Met opgeheven hoofd gaan ze van het veld, winst of verlies!
Vind ik leuk
phritzzz +4449
maandag 15 april 2019 om 23:50
Hoop op winst
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:52
Zie hier onder.
Vind ik leuk
erikv78 +708
maandag 15 april 2019 om 23:58
Dik gelijk spel is ook goed. Het veld in gaan om minimaal 2 x te scoren!! Maak er 2 en we zijn door!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 00:10
Dan hoop je toch op winst? Winst in deze, is in zijn gehele context! ;-)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:51
Dan ben jij niet de enige! ;-)
Vind ik leuk
Will024 +176
maandag 15 april 2019 om 23:57
Dybala Ronaldo
Costa Bernadesci

Zou niet heel best zijn maar hopelijk zweept Tadic de boel weer op en wordt het 2-2!
Vind ik leuk
Paulhuynh +2027
dinsdag 16 april 2019 om 05:59
Altijd na andere kijken typisch Calimero gedrag
Vind ik leuk
Will024 +176
dinsdag 16 april 2019 om 11:45
Volgens mij heb je de nacht doorgehaald aan je reactie te zien
Vind ik leuk
Suck r +1033
maandag 15 april 2019 om 23:59
Lullig voor die jongen. Is hij straks ook medeplichtig voor de uitschakeling.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 00:04
Maakt allemaal niet uit wie er spelen ,wij hebben niks te verliezen ,zij wel hun gezicht tegenover onze puppy power machine Ajax wij zijn de beste !
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
dinsdag 16 april 2019 om 00:11
Dan wint Ajax,kansenmissers(Dybala-Guardado)daarom staan ze ernaast!!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 00:20
60 40 is de kans morgen en we gaan het zien
Vind ik leuk
Lamzia +169
dinsdag 16 april 2019 om 00:22
'k vertrouw het niet eerlijk gezegd, de kalmte van Allegri is heel frappant, deugt gewoon niet, wat voert juventus uit in hun schild, omgekochte arbitre en VAR?, doping?, sensor in bal waneer ajax aan de bal is?
Wat is het!!??
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 00:33
Net als de maanlanding?
Vind ik leuk
Paulhuynh +2027
dinsdag 16 april 2019 om 06:00
Kijk eens naar jezelf man ga eens van eigen kracht uit
Vind ik leuk
Lamzia +169
dinsdag 16 april 2019 om 12:44
Kun je dat beter formuleren?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 00:33
Prima we hebben er zin in
Vind ik leuk
DumBfries +108
dinsdag 16 april 2019 om 03:49
Mijn zin in deze wedstrijd is wel afgenomen, sinds Tagliafico zijn 2e gele kaart pakte. Met Veltman op rechts zie ik het niet gebeuren. Ik eet mijn schoenen op bij een overwinning van Ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 06:51
Gewoon kijken joh.
Vind ik leuk
JohanLeo +807
dinsdag 16 april 2019 om 03:55
Stel maar op die Dybala!
Hij is tweede keus, daar weten Daley en Matthijs wel raad mee, ze gaan hem gewoon slopen!
Ik ruik die overwinning al de hele week...
Oude Dame tegen de Godenzonen: 1 - 3
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 06:00
Eindelijk Dybala in de basis
Vind ik leuk
Neusje +279