'PSV wil De Jong nog één jaar houden en accepteert alleen 'enorm hoog bedrag''

'PSV wil De Jong nog één jaar houden en accepteert alleen 'enorm hoog bedrag''

Gepubliceerd: dinsdag 16 april 2019 om 07:05di 16-04-2019 om 07:05

Laatste update: dinsdag 16 april 2019 om 07:14di 16-04-2019 om 07:14

PSV hoopt dat Luuk de Jong ook na dit seizoen in Eindhoven speelt. De club ziet de 28-jarige spits het liefste nog één jaar blijven, tenzij er een partij is die een 'enorm hoog bedrag' op tafel legt, schrijft het Eindhovens Dagblad dinsdag.

De Jong heeft bij PSV nog een contract tot de zomer van 2021. Vorig jaar kon hij al de stap naar het buitenland maken, maar dat ging niet door. Onder meer een club uit Mexico was in hem geïnteresseerd. De Jong is met 26 doelpunten hard op weg naar de topscorerstitel, waardoor de belangstelling in hem ongetwijfeld op gang gaat komen.

Het is voor PSV de vraag wat er gaat gebeuren met De Jong. De club hoopt hem dus nog een jaar in Eindhoven te houden, maar is ook bereid mee te werken aan een transfer als het juiste bedrag wordt geboden. Hoeveel PSV wil is niet duidelijk.

De kans is groot dat de volledige aanvalslinie van PSV na dit seizoen uit elkaar valt. Steven Bergwijn staat in de belangstelling van clubs uit het buitenland en ook aan Hirving Lozano wordt getrokken. Rond De Jong is het vooralsnog stil, maar de spits heeft nooit onder stoelen of banken gestoken graag nog eens naar het buitenland te willen.

De buitenlandse avonturen van De Jong waren tot nu toe geen succes. Na een productieve periode bij FC Twente (25 goals in 33 wedstrijden) mislukte bij bij zowel Borussia Mönchengladbach als Newcastle United.

Plaats een reactie

Gijsie +2125
dinsdag 16 april 2019 om 07:08
Hopelijk neemt ie Ligzano mee
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:09
Lekker janken. 17 goals al!? Geweldige speler.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:10
Alleen staat hij er nooit als het moet Haha.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:13
Haha oh nee?


Tegen Vitesse, Barca (thuis) inter (zowel uit als thuiz), AZ en Ajax (thuis en uit) was hij 1 van weinige die een voldoende haalde.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 07:13]
Vind ik leuk
GaoYao +6011
dinsdag 16 april 2019 om 07:25
De Jong haalt zijn hoogste rendament bij psv en is overal verder geflopt.. Nu verkopen zou psv nog wat kunnen opleveren. Als Bergwijn en Lozano weg zijn dan is het met de Jong ook gebeurd..
Vind ik leuk
Klopper456 +3088
dinsdag 16 april 2019 om 08:39
Nee hoor. Luuk presteerde eerst prima bij de Graafschap en Twente. Zo heeft hij zijn transfer naar het buitenland verdiend, waar hij wel flopte.
Vind ik leuk
dhrwobo +45727
dinsdag 16 april 2019 om 09:09
Luuk is qua constantheid in zijn prestaties en inzet echt één van de meest volwassen spelers dit seizoen in de eredivisie. Hij is qua persoonlijkheid veel verder dan toen hij de vorige keer richting het buitenland vertrok. Hij moet alleen een club uitkiezen met traditionele buitenspelers en/of continu opkomende backs. Hij had gewoon de verkeerde clubs uitgekozen.
Vind ik leuk
ReneAjax +10862
dinsdag 16 april 2019 om 11:16
Luuk heeft weinig te kiezen, de clubs staan niet bepaald in de rij voor een speler die al in de Premier League en in de Bundesliga is mislukt.
Hij mag alleen weg voor een enorm hoog bedrag ?
Hoeveel is dat ? het bedrag wat Bordeaux en Club America boden was 7 miljoen.
Als het meer is, ziet het ernaar uit de Luuk nog wel 10 jaar bij PSV gaat blijven.
Vind ik leuk
voebtalie +3831
dinsdag 16 april 2019 om 15:04
Luuk moet bij psv blijven, dat is zijn plafond. En elk jaar strijden om plek 2 is toch ook mooi!
Vind ik leuk
MeAgain +7178
dinsdag 16 april 2019 om 18:08
Strijden om plek 2?
Kleuter.
Vind ik leuk
voebtalie +3831
dinsdag 16 april 2019 om 18:40
Ja strijden om plek 2 vanaf nu voor Lucky Luuk. Dat is logisch.
Vind ik leuk
Sucrates +248
woensdag 17 april 2019 om 13:07
Denk dat de Jong weinig zin heeft om naar Ajax te gaan voebtalie.

Die wordt liever kampioen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 15:59
Luuk moet je contract voor het leven geven

Zonder hem verandert psv in een Feyenoord
Vind ik leuk
Goo..Jari! +193
dinsdag 16 april 2019 om 09:59
2 goals in 14 wedstrijden bij de Graafschap ;)
Vind ik leuk
InternetHeld +4593
dinsdag 16 april 2019 om 10:09
17 jaar oud....
Vind ik leuk
Goo..Jari! +193
dinsdag 16 april 2019 om 10:11
Tja.. sorry, vind ik het nog steeds niet prima. Maar dat is mijn mening.
Vind ik leuk
Klopper456 +3088
dinsdag 16 april 2019 om 15:30
Als 18 jarige 3 doelpunten in 19 wedstrijden, waarvan de meeste als invaller. Met zijn spel wekte hij de interesse van PSV, Ajax, Twente, Groningen en Utrecht :)
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:05
De Jong werd bij newcastle gebruikt als nummer 10. achter de aanvaller. Daar is hij niet zo geschikt voor.

Frenkie de Jong was tegen PSV ook slecht als verdediger.
Vind ik leuk
Always PSV +17368
dinsdag 16 april 2019 om 11:13
Als Bergwijn en Lozano weg zijn komt er natuurlijk niemand voor in hun plaats!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 18 april 2019 om 06:15
De backs van psv geven meer voorzetten geen enkel probleem,romero en malen en gakpo achter de hand.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:28
Juist in de CL wedstrijden had hij het verschil moeten maken. Maar jullie stonden nog met lege handen!
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 07:38
Tja we hadden niet allemaal een makkelijke poule...
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
dinsdag 16 april 2019 om 07:53
Niet weer die kaart maat... elke volgende wedstrijd die Ajax moest spelen zou het gebeurd zijn. Tot aan Real Madrid uit aan toe. En maar heeeeel weinig PSV fans hier die daar ook maar iets van respect en waardering voor kunnen opbrengen. Nu zou Juve Ajax wel van de mat blazen... Inter was sowieso te pakken geweest, en ja het was geen eenvoudige poule. Uiteraard hoop ik dat Ajax vanavond door komt maar aan de andere kant hoop ik nog meer dat Ajax met overmacht de schaal en de beker wint!! Want op dit moment moet je ook niet hopen dat PSV Europa in gaat......
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 08:03
Ik wordt gewoon een beetje moe van al dat sneren naar elkaar.. heb gewoon eens respect voor elkaar ipv al dat afzeiken... Nergens heb je mij horen zeggen dat ajax zou verliezen of kansloos is.
Al PSV's tegenstanders spelen nog europees, dat zeg wel wat over de poule lijkt mij...

PSV heeft ook gewoon wat te zoeken in europa en dat laatste is precies waarom heel nederland ajax uitkotst... (ik niet hoor hahaha)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 08:48]
Vind ik leuk
Nilsinno +978
dinsdag 16 april 2019 om 08:22
Inter niet
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 08:47
heb je gelijk in ja, excuus ;)
Vind ik leuk
Mirkoff! +852
dinsdag 16 april 2019 om 08:34
Mooi gesproken Krom.
Vind ik leuk
Pindarots +1485
dinsdag 16 april 2019 om 09:01
De tegenstanders van PSV hadden idd een makkelijke loting.
Vind ik leuk
dhrwobo +45727
dinsdag 16 april 2019 om 09:15
Ga terug naar je rots, aap
Vind ik leuk
Pindarots +1485
dinsdag 16 april 2019 om 09:20
Omdat ik bruin ben?😆 je weet dat dat tegenwoordig heel gevoelig ligt.
Vind ik leuk
dhrwobo +45727
dinsdag 16 april 2019 om 09:23
Ach, met dit weer met pasen is volgende week iedereen bruin... so what
Vind ik leuk
Pindarots +1485
dinsdag 16 april 2019 om 09:25
Ik voel me zwaar gediscrimineerd maar omdat ik geen bekende voetballer ben krijg ik nu geen eigen artikel. Wordt ik weer gescrimineerd. Volgende week zakynthos 👌🏾 lekker bijbruinen
Vind ik leuk
Groen +4560
dinsdag 16 april 2019 om 09:39
Nooit van witte chocola gehoord zeker? ;)
Vind ik leuk
Pindarots +1485
dinsdag 16 april 2019 om 09:44
Zijn er ook witte pindarotsen ??😟😟
Vind ik leuk
Groen +4560
dinsdag 16 april 2019 om 09:47
En of!
Vind ik leuk
Pindarots +1485
dinsdag 16 april 2019 om 09:54
Witte chocola is geen chocola 😋😜
Vind ik leuk
Goo..Jari! +193
dinsdag 16 april 2019 om 10:01
wel hoor :P
Witte chocolade is chocolade die geen cacaopoeder bevat, maar suiker, cacaoboter, melkpoeder en vanille. Het is doorgaans gebroken wit qua kleur.
Vind ik leuk
Pindarots +1485
dinsdag 16 april 2019 om 10:06
Haha nee witte chocolade is geen chocolade maar "witte chocolade". Het mag niet alleen de naam chocolade dragen 🤣 wat maken we het onszelf toch ook best lastig zo he😆
Vind ik leuk
Groen +4560
dinsdag 16 april 2019 om 13:24
Kan zijn, maar je hebt wel witte pindarotsen..!
Vind ik leuk
2cents +64328
dinsdag 16 april 2019 om 09:33
Heb je een punt Korm, alleen werd er hier juist weer op een sneer van jou gereageerd en eindig je ook weer met een sneer. Jammer.
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 10:15
Wat was mij sneer dan? dat ajax in ene makkelijkere poule zat? daar is toch niks raars aan?
Vind ik leuk
2cents +64328
dinsdag 16 april 2019 om 10:26
Behalve dat het onzin is...
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 10:30
Dat mag jij vinden, ik vind het niet :)

Zie alleen al de spurs en Barca die gewoon nog in de CL zitten en die met een voorsprong de 2de wedstrijd in gaat. Daar had PSV onmogelijk van kunnen winnen. Inter schat ik hetzelfde in als Benfica waar PSV meer resultaat had moeten halen. (zeker thuis)
Vind ik leuk
2cents +64328
dinsdag 16 april 2019 om 10:49
Wat je nu doet is huidige resultaten/vorm gebruiken voor wedstrijden van een half jaar geleden. Dat slaat sowieso al nergens op.

Moeten Ajacieden dan de vorm van Bayern aanhalen tegen Dortmund laatst om te laten zien hoe goed ze waren ondanks dat iedereen hen slecht vond?

De Spurs waren in die periode heel matig, wonnen hij wedstrijden in de PL veelal met de hakken over de sloot, zelfs tegen 10 man.

Barcelona had ook de vorm niet in die maanden.

Dat PSV kansloos was was te begrijpen hoor. Niets mis mee. En de poule was ook zeker zwaarder dan die van Ajax.

Maar die van Ajax makkelijk noemen terwijl je eigen team het ook tegen de mindere in de poule laat afweten is nogal een zwaktebod.

Bayern is en blijft een topploeg. En Benfica en Ajax waren gelijkwaardig. Dan moet je er nog steeds boven eindigen.

Tegelijkertijd moet je toeslaan als een ploeg wat minder draait. Dat deed Ajax tegen Bayern en dat deed het ook tegen Real. Dat is precies waar PSV het juist liet liggen.

Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 10:51
kan mij wel in je punt vinden alleen niet in alles maar dat is een meningsverschil :)
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:32
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal snap wat je bedoelt. FC Barcelona staat al het hele seizoen bovenaan in Spanje, Tottenham stond rond de ontmoetingen met PSV maar 3 punten achter Liverpool en Inter was destijds zelfs de nummer 2 van Italië.

FC Bayern maakt gewoon een minder seizoen door, dat weet jij ook wel denk ik. Veel meer moeite om het kampioenschap binnen te halen en al uitgeschakeld in Europa. Vond Ajax overigens niet gelijkwaardig aan Benfica, maar duidelijk beter. Ajax was tegen Benfica duidelijk de betere ploeg en ze zijn dan ook verdiend doorgegaan.

Wat Ajax dit seizoen laat zien is eigenlijk ongekend. Daar mag jij ook trots op zijn. Dan maakt het verder niet zoveel uit dat FC Bayern en Real Madrid een minder seizoen doormaken. De manier hoe Real Madrid is verslagen, door over 2 wedstrijden duidelijk sterker te zijn, is waanzinnig. Geef Ajax vanavond ook een redelijke kans om door te gaan, zeker wanneer ze zelf het eerste doelpunt maken.
Vind ik leuk
2cents +64328
dinsdag 16 april 2019 om 14:47
Puur naar de stand kijken van dat moment doet geen recht aan hoe de vorm van Barcelona en Tottenham op dat moment was. Dat was namelijk matig. Maar als er steeds net aan wordt gewonnen wordt er blijkbaar nogal eens gedacht dat een ploeg in vorm is.

Maar ja, je moet wel wedstrijden bekijken om dat door te hebben. Al kun je ook in de verslagen nog terugvinden hoe de vorm was destijds.

Ajax en Benfica zijn gelijkwaardige clubs met gelijkwaardig materiaal. Dat zie je ook nu weer nu het seizoen langer loopt.

Destijds was Ajax wel beter in vorm. Net als tegen Bayern en Real, maar dat maakt Ajax niet in de basis beter.

Kijk je naar de poule van PSV dan had PSV nationaal gezien misschien wel de beste vorm...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:24
Verschil is dat psv beduidend minder is Dan de ploegen die zij Loten. Ajax was gelijkwaardig en beter Dan 2/3 ploegen. Dan is de Kans natuurlijk groter. Neemt niet weg dat het een toppreststie is van ajax, maar laten we nou niet doen alsof psv inter en/of spurs aan de Kant hadden moeten schuiven. Zoals voor de kleuren, de club en stad hieronder zegt waren zij toen gewoon in topvorm en hebben zij minstens 4x de betroting van PSV.

Ik hoop exht dat Ajax wat moois vandaag Kan neerzetten en ik heb ook zeker geen gevoel van afgunst, maar laten we wel realistisch blijven. Het is jammer van PSV en er was zeker meer te halen, maar het is niet raar dat het zo is geeindigd.
Vind ik leuk
2cents +64328
dinsdag 16 april 2019 om 14:42
Jij draait het om. Ik reageer op het feit dat de poule van Ajax makkelijk werd genoemd. Jij praat alsof ik reageer dat er makkelijkER gezegd werd.

Daarover is geen twijfel. En welke ploegen waren in topvorm? Barcelona en Tottenham sowieso niet als je ziet hoe zij nationaal speelden. En dan moet je verder kijken dan alleen uitslagen. Helaas wordt het 1 en het ander nogal eens door elkaar gehaald.

Vind ik leuk
MagicFeeling +4694
dinsdag 16 april 2019 om 11:06
Vlak nadat de loting bekend werd gemaakt was PSV een kanshebber voor de 2e plek volgens menig PSV supporters. Nu Barca en de Spurs er nog inzitten had PSV er onmogelijk van kunnen winnen? Wat een onzin man..
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 11:22
Nou dan zijn het supporters die erg optimistisch zijn. Tuurlijk is PSV de mindere ploeg van die 4. Als je dat niet ziet dan kan je beter een andere hobby zoeken. Ben wel van mening dat we zeker thuis tegen Inter een beter resultaat hadden moeten behalen maar tegen persoonlijke blunders valt niet tegen op te boxen..
Vind ik leuk
alffie +2109
dinsdag 16 april 2019 om 10:13
Heel Nederland behalve jij krom 🤔, iets klopt hier niet dan zou jij stiekem de enige zijn die ajax in zin hart heeft.

Mooi weer een Ajax fan er bij.
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 10:17
ik heb niks tegen Ajax, ik kan ook genieten van het spel van Ajax. Het is alleen niet de club die ik in NL support omdat ik meer heb met een andere club maar zeker europees ben ik gewoon ajacied of feyenoorder als 1 van die clubs spelen.
Vind ik leuk
alffie +2109
dinsdag 16 april 2019 om 10:24
Goed bezig krom ;)
Vind ik leuk
Emnu +8289
dinsdag 16 april 2019 om 10:28
Ik ben daarentegen van mening dat de loting wel bijzonder wordt uitgemolken.

Het is niet zo lang geleden dat Ajax derde werd in n poule met Real, Dortmund en City.
Er wordt vooral lacherig gedaan dat Ajax in die jaren nooit overwinterde in de CL maar nu PSV n vergelijkbare (of moet ik zeggen makkelijkere) loting heeft gehad, is dat volop excuus voor de abominabele prestaties?
Sorry hoor, maar 2 punten kan ik niet anders noemen dan bar slecht en dat heeft niets met PSV te maken.
Had Ajax dat ooit neergezet in n CL campagne, had ik me de ogen uit de kop geschaamd.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 10:29]
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 10:38
heb je deels gelijk in, kan het nu denk ik niet bewijzen maar zeker in de artikelen over f.de boer zijn ontslag heb ik altijd gezegd dat ik ajax in de CL erg goed vond, sterker nog tegen mij "eigen" supporters verdedig ik ajax nog want ik heb zeker respect voor hoe ajax altijd presteerd europees! ja kritische noten als tegen rosenburg waren er ook van mij kant maar dat heb ik ook zeker geuit bij oszjek die psv eruit knikkerde.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 10:43]
Vind ik leuk
Emnu +8289
dinsdag 16 april 2019 om 10:42
T blijft ook lastig, ik polariseer zelf ook geregeld met de bedoeling de discussie op scherp te zetten en verlies mss uit t oog dat t ook provocerend over kan komen.
Iig zijn er nog genoeg mensen die zowel kritisch op andere als hun eigen club kunnen zijn, kan ik meestal de discussie wel mee aan.
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 10:44
lastige met teksten is dat het op meerdere manieren over komt. het was in ieder geval niet bedoeld als sneer of provocerend :)
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:07
PSV heeft niks te zoeken in Europa.
Wie haalt de punten binnen door de jaren heen AJAX
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 11:20
Ook zonder de punten van PSV dalen we af, je kan het niet alleen. Ik denk dat PSV wel wat te zoeken heef in europa, zeker de EL! PSV doet namelijk helemaal niet veel onder van Ajax
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:16
Precies dit. Niet zo zanike Ajax doet het geweldig Europees en gaat hopelijk door. Psv heeft het ondanks de poule gwn laten liggen.
Vind ik leuk
dhrwobo +45727
dinsdag 16 april 2019 om 09:14
Je leest wat je wilt lezen. Er was genoeg waardering, ook vanuit Eindhoven, voor de prestaties van Ajax in de CL. En nog steeds. Maar hier op VP smulden Ajax-supporters van ons mislukte CL-seizoen, zonder enige nuance aan te brengen dat PSV in de moeilijkste poule zat en in veel wedstrijden het geluk niet aan z'n zijde had. Er werd gewoon ongenuanceerd gezegd dat PSV gewoon waardeloos was bla bla bla. Logisch dat je dan ook over de prestaties van Ajax hier de reacties leest die je supporters zelf hebben uitgelokt.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:05
Statistieken zeggen heel veel. Ik zie heel veel reacties hier die vanuit onderbuik gevoelens zijn geplaatst. Als je puur naar de cijfers kijkt is PSV gewoon terecht als 4e geëindigd en Ajax terecht door:

Barca (4)- PSV (0): balbezit 68/32 schoten 21/14
PSV (1)- Barca (2): Balbezit 40/60 schoten 22/21
Spurs (2)- PSV (1): Balbezit 67/33 schoten 29/8
PSV (2)- Spurs (2): Balbezit 35/65 schoten 10/24
Inter (1)- PSV (1): Balbezit 60/40 schoten 23/6
PSV (1)- Inter (2): Balbezit 44/56 schoten 14/24

PSV het geluk niet aan haar zijde ? Tegen spurs thuis mazzel en uit tegen Inter ook.
Thuis tegen Barca was een puntje wel verdiend geweest, dus daar hadden ze wat pech.

Ajax (3)- Bayern (3): Balbezit 55/45 schoten 17/14
Bayern (1)- Ajax (1): Balbezit 57/43 schoten 16/15
Ajax(1)- Benfica (0): Balbezit 58/42 schoten 17/14
Benfica(1)- Ajax (1): Balbezit 42/58 schoten 11/10
Ajax (3) - AEK (0) : Balbezit 62/38 schoten 18/4
AEK (0) - Ajax (2) : Balbezit 38/62 schoten 5/16

Ajax had thuis tegen Benfica een beetje mazzel met die late goal, daar had een gelijkspel beter op zijn plaats geweest.

Voor de rest kloppen de statistieken volledig met de uitslagen.
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
dinsdag 16 april 2019 om 10:13
Ajacieden hoopte dat Psv het ook zou flikken, het waren juist de Psv-ers die het Ajax niet gunnen en vol afgunst hier reageren. Ik denk dat jij dat zelf niet hebt willen lezen, ook jij zat bij die calimero reacties.
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 10:18
Nou ik denk dat beide kanten "schuldig" zijn..
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
dinsdag 16 april 2019 om 13:31
Er werd vanuit Eindje ook gesmuld van het puntverlies in de Eredivisie en er werd geprotesteerd door PSV toen het wedstrijdschema werd aangepast! Pas toen de onnozelaars in de gaten kregen wat Ajax aan het neerzetten is en dat ze er zelf ook wel eens voordeel van zouden kunnen hebben draaide men als een blad aan de boom! Ik mag hopen dat Ajax het haalt vanavond, en dan de finale haalt (die we natuurlijk niet winnen van Barca...), en vervolgens landskampioen wordt en de beker wint!! De arrogantie die Ajax verweten wordt nesteld zich bij PSV met je "we gaan het doelsaldo wel eveen inlopen" tegen de Graafschap....en dan zo'n draak van een wedstrijd op de mat leggen en dankzij de zoveelste schwalbe net winnen... elke volgende wedstrijd van Ajax wordt er hiet geroepen "nou, dit is het eindstation " en nog steeds zijn er verrekte weinig PSV aanhangers hier na weer een goed resultaat! Nuance en respect werkt twee kanten op! Er zijn een paar goeien hier zoals jij (meestal) Korm, Spiegel en Dimitri. Plattekar begint ook al een beetje te draaien... we gaan het zien. Sneren ovet en weer is prima, haten en over Nouri beginnen niet!!
Vind ik leuk
Nistel +3888
dinsdag 16 april 2019 om 10:38
Of Ajax of PSV nu kampioen wordt, ze gaan allebei al gegarandeerd Europa in (minimaal voorronde CL), dus dat argument doet niets. Je kunt je wat dat betreft beter richting op de bekerfinale en voorkomen dat je met Willem II weer een waardeloze deelnemer krijgt.

Verder kun je moeilijk ontkennen dat Real een crisisjaar heeft. Het voetbal is daar dramatisch, evenals de resultaten. Dat mensen Ajax geen kans gaven is enkel vanwege de grote naam van Real en de prijzenregen daar van de laatste jaren. Niet gebaseerd geweest op de slechte vorm en het los zand voetbal dat Real dit seizoen op de mat legt. Zonder Ronaldo is het een stuurloos schip gebleken. Neemt niet weg dat Ajax in Madrid echt heel goed speelde en daar verdienen ze ook alle lof voor.

PSV heeft in de poule uiteindelijk aan het kortste eind getrokken en dat volledig door de beide spitsen van de 2 concurrerende ploegen die gewoon te goed waren: Kane en Icardi. Die hebben het verschil gemaakt. PSV mist in dat opzicht power in de verdediging om op een hoger niveau ook goed mee te kunnen. Maar Inter is ook gewoon een miljoenenploeg met de nodige sterren en daar heb je als Nederlandse ploeg hoe dan ook een enorme kluif aan. Het had ook anders kunnen lopen, maar details hebben de wedstrijden beslist.
Vind ik leuk
Bertus +7795
dinsdag 16 april 2019 om 10:50
Ajax draait een mooie CL campagne maar vergeet even een paar feiten niet: Bayern op het best mogelijk moment, Real op het best mogelijke moment. En nu ook Juve zonder een paar sterkhouders. PSV had tegen Inter meer moeten laten zien maar verder was het logisch dat er tegen clubs als Spurs en Barca niet veel te halen viel. Staan ook beide in kwartfinale en zijn allebei op weg naar de halve. Dan is het dus absoluut geen schande dat daar niet van gewonnen is.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:58
Ehh Bayern 1 in Duitsland. Benfica 1 in Portugal. Oké AEK was prettig.

Jullie hadden Inter gewoon moeten verslaan. Zijm helemaal niet zo goed. Alleen kent VB alleen plan A en plan B heeft hij niet. Spurs staat nu 3e in PL. Alleen Barca staat nu op 1. Wij daarna Madrid uitgeschakeld. En nu Juve op 1-1 gehouden.

Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 08:07
uhh benfica stond 5de in de comp toen ajax er tegen speelde en was alles behalve in vorm, wat lekker is voor ajax. Bayern hetzelfde verhaal in stond ook 5de in de comp. dat die clubs de vorm weer hebben gevonden is wel weer mooi. Ajax heeft een geweldige campagne en ook vanavond ben ik 90 min ajacied! latenwe nou eens respect hebben voor andere ipv alleen maar dat afzeiken...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:10
Begint bij je zelf.

Ik zeik niemand af, noem alleen de feiten op. Moment dat jullie tegen Spurs speelde deden ze het niet goed in de competitie. Inter stond ook niet goed ervoor.

Alleen Barca valt niks over te zeggen. Met een een beetje betere instelling hadden jullie een beter resultaat behaald. Minimaal de EL, maar zelf dat was te hoog gegrepen.

[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 08:28]
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 08:51
wat een onzin, spurs stond derde en inter tweede :)

Ja PSV had misschien derde kunnen worden al blijft PSV gezien de poule gewoon de 4de club. dus dat afzeiken gaat nergens over. spurs en barca zitten zelfs nog in de CL. Inter had misschien gekund maar we verloren thuis door persoonlijke blunders daar kan je niks aan doen.

Volgens mij ben ik altijd respectvol toe naar de tegenstanders dus ben er allang mee begonnen. nu jij nog ;-)
Vind ik leuk
dhrwobo +45727
dinsdag 16 april 2019 om 09:22
Precies Korm, precies dit slap gelul van sommige Ajacieden zorgt voor de ruzies hier. Ajacieden roepen alleen maar dat PSV het waardeloos deed en dat hun tegenstanders net zoals die van Ajax uit vorm waren (wat zoals jij al benoemd feitelijk onjuist is).

Helaas heb je figuren die echt niet sympathiek kunnen zijn. Sonde. Als Ajacied moet je gewoon trots zijn op hoe je ploeg het doet, maar ook respect hebben voor andere ploegen die het met minder materiaal en minder geld de laatste jaren gewoon heel goed gedaan hebben. Maar vanuit Amsterdam is er helaas weinig respect voor PSV merkbaar. Hopelijk verandert dat hier.

In ieder geval mijn respect voor Ajax hoe ze dit seizoen spelen. Mooi voetbal, goede resultaten, niks op aan te merken. En dat je dan soms geluk hebt, dat heb je dan nodig om prijzen te winnen.
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
dinsdag 16 april 2019 om 10:16
Jaren lang is Psv in makkelijke poules terecht gekomen, nu zit je een keer met Barca, zoals Ajax al jaren zit, en dan meteen janken. Als je als Psv zijnde niet van Inter en Tottenham kan winnen, dan win je ook niet van Bayern en Benfica, in de poule van Ajax was Psv ook laatste geworden, misschien een puntje tegen AEK. En voor je denkt dat Psv wel zou winnen van AEK, AEK speelt verdedigend, Psv kan niet voetballen en zelf het spel maken, zou hoogstens een gelijkspel zijn geworden...
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 10:21
Hahaha dit bedoel ik nou, hoe weet je dat? ik weet niet of PSV laatste zou worden net zoals ik niet kan weten dat PSV in deze poule wel door zou gaan. Het is allemaal gissen...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:53
Ja zo kan alles recht lullen wat krom is. Jullie presteren al jaren niet Europees. Erken het gewoon en ga geen rare smoesje verzinnen.
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 10:41
we presteren zeker minder dan ajax in de CL maar ook PSV behaald gewoon punten die andere niet eens halen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:17
Joh dat “niet iedereen had een makkelijke poule” en “iedereen was niet in vorm” is ook gewoon een vorm van sneren hypocriet..
Vind ik leuk
Pindarots +1485
dinsdag 16 april 2019 om 09:23
Ja ze proberen hier "de neutrale " te spelen en zij doen dan allemaal niet, maar vervolgens toch nog een sneer uitdelen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:30
Exact!
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 10:26
Het is zeker niet bedoeld als sneer. Maar waar bayern altijd al los staat van de rest stonden ze nu 4de, dat zeg dat wel wat of niet? Spurs en barca zitten er nog steeds in.. ook dat zegt al iets. PSV zat in ene poule waarvan je sportief en financieel al de 4de club bent dus dan is het niet raar dat je ook 4de wordt toch? In de poule van ajax was AEK de zwakste en benfica en ajax gelijkwaardig...
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
dinsdag 16 april 2019 om 10:14
Inter stond 11e toen het tegen Psv aantrad, Tottenham 5e, wat is je punt Korm? Psv stond zelf eerste trouwens, of gaan jullie niet uit van eigen kracht? Onee...
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 10:22
lul niet, Inter stond gedeeltelijk 2de en de spurs stond 3de en barca stond 1ste..
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:47
Inter stond in de eigen competitie er slecht voor. Los vandat het gaat om welke beleving je hebt. Budget hier budget daar. Je kan altijd winnen als je je best doet en laat zien dat je kan voetballen. PSV heeft dit niet gedaan. Ook in de poule van Ajax was PSV waarschijnlijk 4e geworden met deze instelling.
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 12:41
Zeker niet, PSV heeft gewoon naar behoren gespeeld..
Vind ik leuk
Mirkoff! +852
dinsdag 16 april 2019 om 08:35
Hij had het over de CL niet over hun eigen competitie. De helft speelt nog CL.
Vind ik leuk
Mr.Dee +669
dinsdag 16 april 2019 om 09:38
Je kunt alles op alle mogelijke manieren belichten. Vooropgesteld dat AJAX echt een bijzondere prestatie heeft neergezet en aan het neerzetten is. Toen AJAX in de poulefase actief was stond Bayern 7e, Benfica 5e en over AEK was natuurlijk de zwakste ploeg in de Champions League. PSV had er absoluut meer uit moeten halen en sowieso 3e moeten worden in de poule. Aan de andere kant zat het inderdaad niet erg mee. Laten we hopen dat AJAX vanavond weer boven zichzelf uitstijgt.
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
dinsdag 16 april 2019 om 10:18
Psv had de handdoek al gegooid toen het de namen in de poule zag. Vanaf dag 1 was het janken met tuiten en waren ze zich al aan het indekken. Zit in de clubcultuur blijkbaar...
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 10:23
dit bedoel ik nou, zo kinderachtig
Vind ik leuk
Emnu +8289
dinsdag 16 april 2019 om 10:36
Hij stelt t wat scherp maar ik verbaasde me over het gemak waarmee men zich schijnbaar laafde aan n 4-0 nederlaag tegen 10 man, omdat ze zo lekker meegespeeld hadden.
Getuigt niet van veel ambitie in mijn optiek.
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 10:39
tja we verliezen zelfs tegen 10 man van ajax...
Vind ik leuk
Mr.Dee +669
dinsdag 16 april 2019 om 23:18
Want?
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 10:40
ik heb zeker waardering voor ajax dit seizoen ;)
Vind ik leuk
PRICE +7982
dinsdag 16 april 2019 om 07:50
Ze willen geen kant op hier H Lozano. Prima laat ze 'trollen. Wij zijn tevreden met de Jong.
Vind ik leuk
Dani82 +3807
dinsdag 16 april 2019 om 07:57
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Zwaar overschatte speler.
Ligt vaker op de grond dan dat hij op zijn benen staat
Vind ik leuk
PRICE +7982
dinsdag 16 april 2019 om 08:38
Ja natuurlijk Dani82. Als jij 't zo wilt. Niks mis met Luuk.
Vind ik leuk
Dani82 +3807
dinsdag 16 april 2019 om 09:18
Ik had het over lozwaano...
Over luuk ga ik nog niet eens beginnen
Vind ik leuk
Hyena +30540
dinsdag 16 april 2019 om 08:31
Tegen Vitesse? In plaats van er toen staan, lag hij zoals gewoonlijk alleen maar weer op de grond.

Maar jullie zijn blijkbaar al tevreden als engnek weer goedkope strafschops versierd, verder raakt hij geen bal.
Vind ik leuk
PRICE +7982
dinsdag 16 april 2019 om 08:38
Engnek??? Triest hoor.
Vind ik leuk
Hyena +30540
dinsdag 16 april 2019 om 09:01
Iemand die constant bezig is met het aannaaien van kaarten en versieren van strafschoppen valt onder de noemer engnek inderdaad.
Vind ik leuk
Korm +40099
dinsdag 16 april 2019 om 10:27
Goh maar als Robben of Suarez het doet dan staan we op de banken te juichen... moet niet gekker worden
Vind ik leuk
Hyena +30540
dinsdag 16 april 2019 om 12:02
Ook bij Robben en Suárez erger ik mij er kapot aan. Ik heb nooit gejuicht als Robben weer iets had versierd voor het Nederlands elftal. Om te kotsen is het.

Verschil is alleen wel dat zij naast al het vallen een hele hoop mooie dingen laten zien, Lozano doet dat dit seizoen zelden.
Vind ik leuk
Mr.Dee +669
dinsdag 16 april 2019 om 14:12
Daar heeft Tadic trouwens ook een behoorlijk handje van. Vragen om kaarten, duikelen en verongelijkt doen.
Vind ik leuk
Pindarots +1485
dinsdag 16 april 2019 om 09:00
Vitesse en Ajax kun je wegstrepen toen stond hij vooral niet.
Vind ik leuk
phritzzz +4449
dinsdag 16 april 2019 om 07:18
Ik heb geen zin om op te zoeken hoe vaak hij daadwerkelijk beslissend is geweest. Het klopt dat hij momenteel niet in de beste fase van zijn carrière zit maar zelfs dan blijft hij scoren en acties maken. Zou het liefst zien dat hij nog een jaartje in Eindhoven blijft.

Vind ik leuk
Evo +383
dinsdag 16 april 2019 om 07:24
Hij staat er nooit omdat hij altijd ligt.
Vind ik leuk
PRICE +7982
dinsdag 16 april 2019 om 07:48
Evo, flauw kerel, de beste kopspecialist
Vind ik leuk
Hyena +30540
dinsdag 16 april 2019 om 09:02
Hij heeft het, net als ik, over Lozano.
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
dinsdag 16 april 2019 om 10:19
Luuk kan er ook wat van...
Vind ik leuk
Fce9091 +3450
dinsdag 16 april 2019 om 07:27
Lozano is idd gehypte middelmaat.. Speler zonder enig overzicht.. Pakken wat je er voor krijgen kan en door!
Vind ik leuk
Merdocs +230
dinsdag 16 april 2019 om 09:03
Bij jullie zijn de spitsen zongoed dat er een middenvelder staat die in Engeland is geflopt.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:23
Middenvelder hahaha . Tadic is nooit een middenvelder geweest. Als je een sneer wilt uitdelen, weet dan wel waar je over praat. Daarnaast is hij niet geflopt daar. Check alle Engelse media maar in de tijd dat hij daar speelde.
Vind ik leuk
Merdocs +230
dinsdag 16 april 2019 om 17:38
Ja daarom is hij met jullie andere topper de Blinde ook uit Engeland vertrokken. Hahahah niemand wilde deze twee.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 18:47
Als je zo ook op werk conclusie trekt. Kijk even naar de feiten voor dat je wat roept. Je zet je nu namelijk heel dom weg.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:34
Nee dan gaat ie liggen
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:14
Geweldig is wat overdreven.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:16
Totaal niet. Beste speler van PSV, Snelheid (zowel aan de bal als zonder), diepgang, uithoudingsvermogen, inzicht, mentaliteit en hij heeft een geweldig schot. Het enige wat hij mist is de bal controle van een Bergwijn/Neres.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:20
Zoals PSV speelt, is het geen gave om de beste speler van PSV te zijn.

Lozano heeft te veel kansen nodig om tot een doelpunt te komen en het ontbreekt hem aan techniek om met snelheid de bal onder controle te houden.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
dinsdag 16 april 2019 om 07:57
Diepgang en inzicht.......toen ben ik maar opgehouden. Als er iets is wat hij niet heeft is het inzicht! En techniek..... en zijn snelheid gebruikt hij alleen om tegen keeper of verdediger aan te lopen!
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
dinsdag 16 april 2019 om 07:59
Beste speler van PSV, dat zegt wat over de rest...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:38
Je bedoelt de rest van de eredivisie. Toch prachtig na al die jaren nog steeds geen prijs 😆
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 08:39]
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
dinsdag 16 april 2019 om 08:55
4 1/2 jaar lang schijtbakkenvoetbal, ha ha gefeliciteerd met je schaaltjes....
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:00
Heerlijk schijtbakkenvoetbal waaronder kampioen worden thuis tegen jouw jankclubje totale vernedering kampioen geworden😆
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
dinsdag 16 april 2019 om 09:08
Geniet maar van dat verschrikkelijke PSV voetbal ha ha, het is elke week frustratie bij de PSV aanhang en ze zijn stront jaloers op Ajax......
Voetbal is amusement, Ajax vermaakt het publiek in binnen en buitenland met sprankelend voetbal terwijl die PSV schaaltjes in de prijzenkast staan te verroesten.......Veel plezier...ha ha
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 09:09]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:07
Heerlijk je frustatie kerel😂😂😂PSV heeft het gewoon goed gedaan. Jouw jankclubje moet zich schamen. Zo veel uitgegeven de laatste jaren en nog niks winnen. 😆
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
dinsdag 16 april 2019 om 10:20
Oh wat waren ze aan het fluiten tegen de graaschap, voetbal was niet om aan te zien, wat een frustratie in Eindhoven. De dag dat Ajax kampioen wordt komen er rellen in Eindhoven van frustratie.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:27
Leek wel op de 1-1 van de Graafschap tegen Ajax 😆
Vind ik leuk
Mr.Dee +669
dinsdag 16 april 2019 om 14:10
Je hebt volkomen gelijk, AJAX vermaakt het publiek in het buitenland en met regelmaat ook binnen de landsgrenzen. Maar houd de eer aan jezelf en focus je op je eigen club. PSV heeft de eerste helft van het seizoen uitstekend en behoorlijk attractief gespeeld. Momenteel is het vaak niet fraai wat ze laten zien maar schijtbakkenvoetbal, dat is zo meepraten met de mede supporters en bepaalde media. Als jij in op één na alle wedstrijden tot nu toe (ruim) meer balbezit hebt dan de tegenstander, meer kansen creëert en doelpogingen onderneemt, dan kun je iets vinden van de speelwijze maar dan is het een absoluut zwaktebod om dat schijtbakkenvoetbal te noemen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
woensdag 17 april 2019 om 08:04
Ik bepaal wel of ik wel of niet over PSV schrijf ja dan nee.
Jij schrijft toch ook over Ajax.

PSV speelt al 5 jaar lang schijtbakkenvoetbal, met uitzondering van de 6 maanden voor de winterstop.
Dat schrijf ik en dat zijn de feiten.

De PSV supporters zijn ook helemaal niet tevreden met het kijkspel als amusement, ze winnen dan dat schaaltje, maar dat is het dan ook.

Daarom is het ook zo fijn dat Ajax met positief voetbal deze resultaten haalt en feitelijk een inspiratie bron zou moeten zijn voor alle clubs in de ED !!

Hoort, zegt het voort !

Vind ik leuk
Mr.Dee +669
woensdag 17 april 2019 om 21:16
Daar sluit ik me toch helemaal bij aan! Ik vind het alleen zinloos om het bij een magistrale prestatie van AJAX over PSV, Feyenoord of welke club dan ook te hebben. Het gaat hier om de fantastische prestatie van AJAX, niet over het slechte spel van PSV, dat is namelijk compleet irrelevant. Maar als jij dat leuk vindt en je waarschijnlijk hoopt reacties uit te lokken, lekker doen!
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
donderdag 18 april 2019 om 07:05
Nee, als je kijkt waar het begon..... dan ging het in eerste instantie over Lozano, de beste speler werd er gesteld.....
Dan reageerde ik met "dat zegt wat over de andere spelers van PSV"
Dan komt er een plagerige opmerking van; " jullie hebben niks gewonnen etc etc" ( prima hoor ha ha )
En dan reageer ik daar weer op met "schijtbakkenvoetbal".
Dus oorspronkelijk ging het over PSV/Lozano, dus het e.a. is wel degelijk relevant.
Nou ja "relevant".......het is allemaal vermaak, ik maak me er niet zo druk om ;)

Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:22
Het is voor de Nederlandse competitie te hopen dat PSV en vooral Ajax niet verder uitloopt.

Ik gruwel van een competitie als de Franse of Schotse.
Vind ik leuk
PRICE +7982
dinsdag 16 april 2019 om 07:47
Top seizoen voor de Jong. Nu nog de kers op de taart de schaal. Maar dat is zeer onzeker
Vind ik leuk
roma1900 +672
dinsdag 16 april 2019 om 10:02
🤣🤣🤣toch wel mooi hoe PSV fans denken over lozano hij kan er geen kloote van in hun ogen wel na depay gaat geen 1 club veel geld uit geven aan een PSV speler
Vind ik leuk
FRChamp +2526
dinsdag 16 april 2019 om 10:31
Ik vind het ook een geweldige speler. De kritiek van sommigen op hem vind ik zwaar onterecht.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4694
dinsdag 16 april 2019 om 11:01
Een geweldige speler heeft die duikelpartijen niet nodig, toch? Menig voetballiefhebber walgt er van.
Vind ik leuk
Always PSV +17368
dinsdag 16 april 2019 om 11:11
17 goals, en dan neemt hij geeneens de penalty's waarvoor ze hem onderuit geschopt hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:27
Jankerd Tadic kan er ook wat van toneelspeler 1e klas
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:46
Gijsie, prutser nu je boterham met hagelslag opeten en naar de kleuterklas goed opletten wat de juffrouw zegt 👍
Vind ik leuk
Vak-T +1945
dinsdag 16 april 2019 om 07:54
De frustratie loopt weer op Gijs...... begrijpelijk in jou geval.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
dinsdag 16 april 2019 om 11:11
Als hij verkocht wordt, zou ik écht een poging wagen voor Vincent Janssen. Heb ik wel een zwak voor en gaat in de eredivisie gewoon mee als topscorer. Lekker sleuren en knokken en kan misdadig de trekker overhalen. Gakpo en malen naast hem.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:24
Ligzano. Gevalletje pisvee, ajakkes etc. Grow up.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:09
Enorm bedrag Haha. Hij blijft dus ,z niemand gaat meer dan 5 a 7M voor hem bieden.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:13
Als hij op 30+ doelpunten uit gaat komen, gaat er wel een hoger bedrag komen. En dat kan hij wel halen.
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
dinsdag 16 april 2019 om 08:10
spurs baalt nog altijd dat ze de topscoorder van nederland heeft gehaald.
waar is de topscoorder van vorig jaar?

droom verder als je denkt dat ze dat doen.
zeker als je weet dat hij ook nog een slechte periode bij psv heeft gehad. in het buitenland niet is geslaagd.
Vind ik leuk
woensdag 17 april 2019 om 07:10
Vergelijken met een andere topscoorder? Dat kun je totaal niet vergelijken. Slechte periode gehad, ja dus? Die heeft iedereen wel eens. Je had er alleen maar dingen bij uit het verleden. Ooit gedacht, dat iemand zich nog kan ontwikkelen?

Maar goed, dan blijft hij toch lekker? Ik klaag niet met een spits die er 30 in knalt in een seizoen.
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
woensdag 17 april 2019 om 08:15
Hoelang speelt hij al bij PSV, dit is toch pas zijn 1ste seizoen dat hij er veel heeft gescoord. Nadat hij er veel heeft gescoord bij Twente.

Hoezo kan ik met andere topscoorders niet mee vergelijken?
Als spits weet je namelijk hoe makkelijk het is om een doelpunt te maken hier in NL. Het is niet 1 spits die in het buitenland niets heeft gepresteerd!

Laatste is Suarez.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:16
Zie graag die Ligzano deze zomer gaan. Hij brengt te weinig en word met de week irritanter. Domme duikelaar
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:17
Beetje rare reactie 🤣. Je hebt een enorme hekel aan hem en vindt dat hij niet presteert? Maar als hij bij de concurrent zit is dat zogenaamd toch juist fijn??
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:46
De manier van doen kan me niet bekoren. Als liefhebber van de sport (niet eens al ajaxcied) erger ik me aan hem. Hij kan veel meer dan hij laat zien hij is gewoon niet scherp. Hij speelt nonchalant en laat daarmee zijn ploeg in de steek naar mijn mening. Als je wilt horen dat ik dat fijn vind omdat hij bij de concurrentie speelt....tsja dan zal ik niet liegen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:18
Dat vind menig ook van Tadic met ze irritante gedrag? Heb je de Ligt afgelopen weekend niet zien rollen om een penalty te forceren? Lozano valt snel maar word ook kneiter veel geraakt!
Vind ik leuk
phritzzz +4449
dinsdag 16 april 2019 om 07:21
Precies dat punt probeer ik vaak duidelijk te maken. Ze moeten m vanwege zijn manier van spelen vaak hebben.

Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:49
Van mij mag hij zijn hele carrière in Eindhoven blijven spelen hoor. Graag zelfs.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:53
Dat zal ongetwijfeld maar iedereen mag ook hier zijn/haar mening geven. Dat met de Ligt zag ik ook niet aankomen was eigenlijk een extraatje. Dat ie pijn had en dat liet zien was toch wel terecht? Was nou niet echt geforceerd, maar gewoon pech voor Koolwijk dat dit de beslissing was van de VAR. En ja, word vaak hard aangepakt maar zoekt dit toch ook gewoon vaak echt op.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:39
Maar het opzoeken ervan word door iedereen altijd afgeschilderd als iets heel erg negatiefs. Neem het voorbeeld met Pasveer vorige week komt Pasveer als een malloot uit? Ja! Had Lozano hem kunnen ontwijken? Ja! Maar waarom zou je het doen? Lozano straft fouten van verdedigers af door er op in te gaan!

Het punt dat hij vervolgens laat overkomen alsof die neergeschoten is dat is een ander verhaal en daarin snap ik de irritatie! Maar dat is denk ik iets van deze tijd. Veltman doet het standaard zelfs de Ligt dus afgelopen weekend! Bij Feyenoord zie je ze ook hoor Berghuis heeft er een handje van en St Juste is er ook 1!
Vind ik leuk
Mirkoff! +852
dinsdag 16 april 2019 om 08:39
Ah joh, laat ze lullen. Het zijn kleine kinderen die maar zo wat zeggen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:22
Dan moet je hopen en bidden dat hij blijft, heb je een klein kansje om ook eens kampioen te worden na 5 jaar!..........................
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:24
Top reactie! Fijne dag👍
Vind ik leuk
Mirkoff! +852
dinsdag 16 april 2019 om 08:38
Je mocht willen dat die Lozano bij Ajax voetbalde.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:10
Dat blijkt ook uit mijn reacties:-)
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:20
PSV heeft centen nodig dus zetten ze De Jong weer in de etalage. Blijkbaar is er 0 interesse voor de veelscorende spits. Maar ze waarschuwen nu al dat hij niet zomaar weg mag.
Vind ik leuk
phritzzz +4449
dinsdag 16 april 2019 om 07:23
Al vangen we niets meer voor hem dan nog is hij voor ons goud waard geweest. Heeft ons met zijn goals veel gebracht.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:28
Gewoon houden dan, toch? Hij gaat nog wel een paar jaar mee.
Vind ik leuk
phritzzz +4449
dinsdag 16 april 2019 om 07:28
Vandaar ook die hoge vraagprijs
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:30
Als er interesse zou zijn dan begreep ik dit. Nu lijkt het erop dat ze willen vangen.
Vind ik leuk
phritzzz +4449
dinsdag 16 april 2019 om 07:31
Integendeel. Ze leggen de prijs zo hoog dat niemand hem wil
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:33
Lijkt me nogal overbodig als niemand het vraagt.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:23
Voorhoede van 100 miljoen !!!!..........................
Vind ik leuk
Mirkoff! +852
dinsdag 16 april 2019 om 08:40
Waarom hebben ze centen nodig dan?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:00
Nee, er is genoeg maar meer is atijd welkom,Toon heeft vast nog wel ergens n plaatsje...............
Vind ik leuk
Futre +5378
dinsdag 16 april 2019 om 08:28
Vind ik nog veel. Die clown doet Europees niks, is geen volwaardig international en heeft al twee buitenlandse flops achter zijn naam staan. Creërt zelf niets en loopt altijd te janken. Max 1.5 miljoen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:20
Net als Tadic, Ongelofelijk geflopt in Engeland.
De jankbal die alleen maar loopt te zeiken op de scheids.Met zijn gedrag zou hij zelfs in het damesvoetbal uitgelachen worden.

Neemt niet weg dat het een schot in de roos was voor Ajax, net als de Jong voor PSV.

Dus kappen met dat gezeik op iedere psv speler
Vind ik leuk
Futre +5378
dinsdag 16 april 2019 om 10:45
Je begrijpt zelf ook wel dat de periode van Tadic in het buitenland niet echt lijkt op die van De Jong, mag ik hopen. Je klinkt als een kind en dat ben je waarschijnlijk ook dus no hard feelings. Jij bent fan van Luuk en dat is helemaal okay.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:55
Klink ik als een kind?
Volgens mij ben jij degene die op ieder PSV nieuws loopt te zeiken.

De Jong is de beste spits in de Nederlandse eredivisie. Hij is de huidige topscorer zonder een penalty te hebben genomen.

Als jij jou verdiept zou hebben in zijn buitenlandse avonturen, zou je weten dat hij als 10 gebruikt werd in Engeland en als counterspits in Duitsland.
Messi zou ook hopeloos falen als doelman.
Vind ik leuk
Futre +5378
dinsdag 16 april 2019 om 19:52
Nogmaals; ik gun jou je eigen waarheid. No problemo
Vind ik leuk
Mirkoff! +852
dinsdag 16 april 2019 om 08:38
Jij kan in de toekomst kijken? Moet je wat mee doen.
Vind ik leuk
Radaje +1671
dinsdag 16 april 2019 om 07:10
Denk dat het wel mee zal vallen met die enorm hoge bedragen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:10
Aan de ene kant, hij is met Bergwijn onze beste speler (Pereiro en Lozano in potentie maar wat zij dit jaar doen lijkt nergens op) en hij brengt zo ontzettend veel voor het team! Hij is een fan favorite, en er zullen veel mensen hem missen, blijft bij ons een legende. Van mij mag hij zeker blijven.

Aan de andere kant, ik zie toch wel graag een Sam Lammers of een Piroe spelen, die zullen toch echt wat minuten moeten maken bij PSV!

We zullen t zien, hopelijk komt De Jong goed terecht, hij verdient het!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:14
Man man man. Lozano heeft gewoon een redelijk seizoen achter de rug, 17 goals.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:16
Doelpuntrijk is ie zeker, maar wat hij in zijn spel laat zien ten opzichte van vorig jaar kwa acties en frisheid, is ver onder de maat. Daar was hij vorig seizoen toch echt de beste in, nu moet hij het hebben van z’n goals.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:50
Doelpuntrijk was hij zeker. Na de winterstop slechte statistieken.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:16
Hahaha ben blij dat die duikelaar tenminste 1 fan heeft
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:17
Een schande hoe sommige mensen over hem praten.
Vind ik leuk
phritzzz +4449
dinsdag 16 april 2019 om 07:25
Schitterende voetballer. Hoop dat hij nog een seizoen blijft 'duikelen' in Eindhoven (en dat is fan nr2! ).
Vind ik leuk
wypy +853
dinsdag 16 april 2019 om 08:30
Ik heb het idee dat jij niet heel objectief bent maar je kan me toch niet vertellen dat lozano het team draagt ofzo? Terwijl je dit wel zou verwachten nu.

Ik vind het een speler voor subtop Duitsland ofzo meer zit er niet in.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:10
Hoog bedrag? Geduld is een schone zaak, maar dan kunnen ze lang wachten
Vind ik leuk
isnake +2835
dinsdag 16 april 2019 om 07:15
Ze willen hem niet kwijt, dus vragen ze veel.
Als ze hem graag zouden verkopen dan zou het wel anders zijn.
Iets van wet van vraag en aanbod.
Vind ik leuk
T. Henry +462
dinsdag 16 april 2019 om 07:13
Een spits die mist in 5 meter gebied in een 1 op 1. Kan zich niet waar maken in een wedstrijd tegen de Graafschap. Zou hem van de hand doen voor 6 tot 10 mil en de kans geven aan Lammers.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:15
Luuk, jongen, blijf nu maar gewoon bij ons.
Denk niet dat ze in het buitenland zitten te wachten op een spits die op 2 meter van de goal de bal tegen de keeper schiet of struikelt over zijn eigen voeten bij dat balletje op Bergwijn afgelopen zondag.
Accepteer dat Psv je plafond is want wij zijn blij met je.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:16
15 miljoen en huilie de jong is weg!!
Vind ik leuk
Mirkoff! +852
dinsdag 16 april 2019 om 09:47
Beetje respect voor de topscorer van de eredivisie.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:16
Behouden; prima...net zoals Ajax Huntelaar houdt.
Hoog bedrag; complete onzin.
Vind ik leuk
Bennamari +299
dinsdag 16 april 2019 om 07:18
Is allemaal leuk en aardig deze negatieve commentaar maar zonder Luuk waren ze nergens dit seizoen en ik ben er van overtuigd dat ze dan nu met Feyenoord en az om de tweede plaats aan het vechten waren 26 goals en alle 26 waren ze gewoon echt belangrijk speelde dit seizoen beter dan bergwijn en lozano zowel in decompetitie als in de championsleuge ik denk dat hij hier door sommige word onderschat kan makkelijk voor 15 tot 20de deur uit!
Vind ik leuk
Morris +24185
dinsdag 16 april 2019 om 07:32
dat hij belangrijk is, wil niet zeggen dat PSV niet zonder hem kan. Hij heeft ook zo zijn beperkingen.
Hij rendeert alleen als hij hoge ballen krijgt. En hij rendeert alleen in de NL competitie.

Maar laten we wel wezen, als PSV zijn hoop vestigt op Luuk de Jong dan is het wel triest gesteld.

Vind ik leuk
2cents +64328
dinsdag 16 april 2019 om 09:37
Lammers, Piroe en Romero (ondanks de enorme transfersom), er wordt voor komend seizoen blijkbaar nog niet op gerekend.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1594
dinsdag 16 april 2019 om 07:58
Wil je dat bedrag ontvangen dan zul je of clubs moeten vinden die met een echte nummer 9 voetballen ( dat zijn er niet meer zoveel) en het voetbal moet op hem zijn afgestemd. Hij zou misschien wel een goede pinchitter zijn bij een topclub voor het laatste kwartiertje als ze met hoge ballen iets willen forceren.
Vind ik leuk
Sambal +71
dinsdag 16 april 2019 om 07:40
Het op deze manier stellen willen ze de indruk wekken dat ze niet hoeven te verkopen , maar de financiele nood ligt alweer op de loer in eindhoven nu titel en kampioenen route CL niet meer zo zeker lijken te zijn
Vind ik leuk
Mo +13250
dinsdag 16 april 2019 om 07:43
Blijft dus gewoon. Eerlijk is eerlijk voor Luuk de Jong betaal je niet meer dan 6/7 miljoen. 10 miljoen ofzo gaan ze echt niet krijgen.
Vind ik leuk
Xienix +192
dinsdag 16 april 2019 om 07:44
Is best lulllig, heeft hij slechte seizoenen weinig belangstelling, heeft ie een goed seizoen mag hij niet weg.....,
Tja......
Vind ik leuk
Blindsy +20514
dinsdag 16 april 2019 om 07:47
Dan denk ik dat Luuk nog blijft. Op de een of andere manier zie ik een club niet snel n groot bedrag neertellen voor onze topscorer.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1594
dinsdag 16 april 2019 om 07:52
Een geweldige spits voor PSV, echter wil PSV stappen maken is het denk ik verstandiger om hem te verkopen. Het spel is nu veel te voorspelbaar met de Jong in de spits. Je moet tegenwoordig spitsen hebben die veel kunnen wisselen van positie. De echte nummer 9 spits bestaat niet meer bij de topclubs en meevoetbalend komt de jong te kort.
Vind ik leuk
rinirat +4195
dinsdag 16 april 2019 om 07:54
Hij is in het buitenland onbekend, allen om zijn falen in Engeland.
Verder hebben we niets van hem gezien in het europeesche seizoen.
Waar moet hij nou heen Belgie?
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6046
dinsdag 16 april 2019 om 07:58
Er gaat toch geen serieuze club 10 miljoen voor De Jong op tafel leggen?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:03
Hij is goed genoeg om ajaks van het kampioenschap te houden.........
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:01
De Jong staat nu in de etalage. Alles combinerend lijkt dat het meest logische. Sam Lammers, Joel Pirou en Romero is te veel voor 1 positie. Benieuwd hoe ze de doelpunten van Lozano en Luuk de Jong gaan compenseren.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1266
dinsdag 16 april 2019 om 08:07
Ook al scoort hij er 100, clubs betalen niet meer dan 20 miljoen denk ik
Vind ik leuk
leozao +2626
dinsdag 16 april 2019 om 08:10
De Jong heeft er het meest in liggen, dus wat dat betreft is het logisch dat ze hem willen houden. De strategie is op afgestemd op hem. Nationaal komt hij er bovenuit met koppen, maar dat voordeel vervalt internationaal. Hem niet verkopen houdt in dat er volgend jaar weer om de titel op ED gefocust wordt.
Vind ik leuk
plein19 +3391
dinsdag 16 april 2019 om 08:11
Een behoorlijk bedrag is op zijn plaats. Maar bij een idiote transfersom zou De Jong gewoon zijn contract uit moeten dienen. En transfervrij cashen
Vind ik leuk
Smithsonian +45185
dinsdag 16 april 2019 om 08:11
Voor de eredvisie een prima spits.
Vind ik leuk
markie +3201
dinsdag 16 april 2019 om 08:22
Dus 5 miljoen en hij is weg..
Vind ik leuk
Ossenaar +38
dinsdag 16 april 2019 om 08:29
Voor PSV is het te hopen dat blijft. Omdat de verdedigers in de Eredivisie meer moeten kunnen voetballen dan kunnen verdedigen, presteert Luuk de Jong prima ondanks dat hij een matige en zeer statische voetballer is. Ik verwacht dat de Jong dit zelf ook wel begrijpt aangezien hij in Engeland en Duitsland niets heeft gepresteerd.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 08:29]
Vind ik leuk
B. Alrond +1891
dinsdag 16 april 2019 om 08:39
Lammers.
Piroe.
Romero eventueel.
Malen.

Lekker laten gaan. Heeft de club veel moois bezorgd.
Vind ik leuk
Watzijnwij +290
dinsdag 16 april 2019 om 08:39
Logisch en niet logisch. Lammers en Piroe gaan te lang moeten wachten. Je moet ook door durven selecteren.
Vind ik leuk
DEWEE +2950
dinsdag 16 april 2019 om 08:43
Hopen? De Jong blijft gewoon. Waar moet hij anders naartoe?
Hij wil dat een club z'n tactiek voor een gedeelte op hem afstemt.... Dat doen ze nergens.

Lekker blijven, je zit prima.
Vind ik leuk
ritje +787
dinsdag 16 april 2019 om 08:52
hallo In lampegat willen ze de transferwaarde van de Jong gewoon opschroeven! vorig jaar konden ze hem voor 3miljoen niet aan de straatstenen kwijt ! maar van Bommel moest met hem gokken! En dat is eerlijk is eerlijk de verdienste van van Bommel! Die nog in hem geloofde! dus nu de beloning? voor de jong na zijn mislukte avonturen in Duitsland en engeland! kan hij het beste bij de lampjes blijven? Of CHINA of de Zandbak of misschien naar zijn broer in Australie? Anders moet hij gewoon blijven? mvg ritje
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:08
Wat een nepartikel weer, iedere scout met een beetje voetbalverstand ziet dat Losano en Bergwijn totaal niet goed genoeg zijn.
Vind ik leuk
Mirkoff! +852
dinsdag 16 april 2019 om 09:50
Ja joh, gelukkig zie jij dat wel.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:12
Niet behouden! We zijn toe aan vernieuwing. Nu kunnen we Luuk nog verkopen tussen de 15 en 20 miljoen. Romero/Lammers/Piroe mogen volgend seizoen de strijd aangaan. Concurreren met elkaar en elkaars niveau omhoog brengen!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:28
Ben wel benieuwd wat ze dan een heel hoog bedrag vinden, hij is immers al 28 en staat nog 2 jaar onder contract dus niemand die echt veel gaat betalen voor zo'n spits, ook niet als hij een goed seizoen draait.

Ook lijkt me toch dat PSV wel van alles kan willen, maar ze toch niet zo zeker kunnen stellen dat hij ook echt blijft, hij is al aan zijn 5e seizoen bezig en kon vorig jaar al weg, dus moet je hem nog wel ten kosten van alles willen behouden, dadelijk is hij niet meer gemotiveerd als hij weer niet wegkomt en is hij straks helemaal niks meer waard.
Vind ik leuk
Blije +139
dinsdag 16 april 2019 om 09:33
Een fatsoenlijke club zit niet op Luuk te wachten en een hoog transfer bedrag zit er niet in.
Dan wordt je hem aan de straatstenen niet kwijt
Vind ik leuk
Snappi +312
dinsdag 16 april 2019 om 09:42
enorm hoog bedrag zal er waarschijnlijk niet komen. Hij heeft al aangetoond een ander niveau in het buitenland niet aan te kunnen
Vind ik leuk
AFP +3712
dinsdag 16 april 2019 om 10:14
Dom van PSV. PSV moet een nieuw beter systeem spelen dan het voorspelbare "alle ballen op Luuk" saaie voetbal, dat in de ED steeds minder vruchten afwerpt. In het verleden behaalde "sucessen"geven geen garantie voor de nabije toekomst. Er moet een ander voetbalfilosofie bij PSV komen met de daarvoor geschikte spelers en train komen. Meer aanvallender, technischer, betere middenveld, betere opbouw, beter CV. De keepers zijn al goed genoeg. PSV moet ook een andere uitstraling hebben.
PSV moet uit die vicieuze cirkel van local hero komen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:27
Vlug met pensioen sturen en jeugd (Lamners, Piroe, Romero, Gakpo en Mahlen) in brengen. Hoop ook dat Bergwijn, Lozano, Hendrix, Rosario, Schwaab, Zoet en Viergever verkocht worden. Hoop dat Van Ginkel terug komt .
Vind ik leuk
hollister +1306
dinsdag 16 april 2019 om 11:08
Van Ginkel? Die moet nog eerst voor de zoveelste keer geopereerd worden en moet zeker een half jaar revalideren... dan zou hij pas na de winterstop weer wedstrijdfit zijn maar er wel anderhalf jaar eruit geweest... bovendien voor het 5e jaar huren? Zal hem dan ook maar weer meteen aanvoerder maken... pfff
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:16
Ja was eerder al aanvoerder van PSV. Overdrijven is trouwens ook een vak.
Vind ik leuk
hollister +1306
dinsdag 16 april 2019 om 11:30
Op welke wijze overdrijf ik dan? wordt dan toch de 5e keer dat ze hem gaan huren?
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 16 april 2019 om 10:30
Dan kunnen ze hem nog wel behouden denk ik voor een enorm hoog bedrag komen ze niet uit bij De Jong ben ik bang.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:46
Spotief gezien mooi bij PSV blijven.
De grotere europese clubs zullen niet in de rij staan denk ik.
Bij PSV sowieso kans op Champions League.
Of hij moet voor een grote zak geld buiten europa kijken.
Vind ik leuk
hollister +1306
dinsdag 16 april 2019 om 11:06
Hoezo bij PSV grote kans op CL? Als PSV 2e wordt wat best aannemelijk is op dit moment, moeten ze wel 3 voorronden spelen.. dat is zeker geen eitje.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:56
De kans lijkt mij voor de Jong groter bij PSV op Champions League dan dat er een andere club komt waar je op een redelijk europees niveau kan spelen.
Ik denk ook dat ze 2e worden.
Vind ik leuk
hollister +1306
dinsdag 16 april 2019 om 12:11
Dat ligt eraan welke club natuurlijk komt.. als hij bv wordt aangetrokken als 2e spits om iets te forceren.. wat dat betreft zou hij bij Ajax passen als een soort van stormram... maar ik denk niet dat hij zo n functie ambieert... in Mexico speelt hij sowieso geen CL.. LOL
Vind ik leuk
hollister +1306
dinsdag 16 april 2019 om 11:05
Als alle berichten over de spelers van PSV in de media kloppen zien we dus dit zelfde team vrijwel compleet volgend seizoen.. want is het niet PSv dat zegt dat Bergwijn, Lozano en De Jong alleen mogen vertrekken tegen de hoofdprijs??? Geen club gaat een bedrag van 45-50 miljoen neerkleggen voor Lozano en Bergwijn, Lozano max 25/30 en Bergwijn 30/35... en dan De Jong... ik heb geen idee wat ze voor hem willen hebben maar ondanks zijn doelpunten vrees ik dat het buitenland niet specifiek op hem zit te wachten.. ja misschien een Mexicaanse club, maar die betaal niet meer dan 6 tot 8 miljoen... Spelers als Zoet en De Jong rroepen al jaren dat ze graag eens een stap hogerop willen maken, gezien hun leeftijd zou dat dan ook wel dit jaar moeten gebeuren... lekker dus.. want ook voor Zoet wordt geen 10 miljoen betaald.. dat gebeurde de afgelopen jaren niet dus waarom nu wel...houdt dus in dat bijna het hele team intact blijft... misschien dat een Guti, Pereiro nog gaan vertrekken.. Thomas komt volgend jaar er wel bij...
Vind ik leuk
michelhx +4684
dinsdag 16 april 2019 om 12:21
Objectief gezien kan de Jong best nog wel een bedrag van rond de 10 miljoen opbrengen als topscorer van de Eredivisie. Ik denk alleen dat Luuk de Jong niet moet denken dat de top 8 in Engeland en Duitsland voor hem zullen komen. Wellicht dat een Engelse promovendus iets voor hem is, of een Duitse promovendus of middenmotor. Bij HSV, Köln, Watford zoiets. PSV moet hem wel verkopen, vind ik. Anders staat hij de ontwikkeling in de weg van 3 jonge spitsen.
Vind ik leuk
AFCA024 +152
dinsdag 16 april 2019 om 14:02
Geen enkele club betaald de hoofdprijs voor spelers uit Eindhoven....kijk naar het transferbedrag van Depay, en hoe hij op dat moment bekend stond in de eredivisie (de beste speler). Dan ga je voor geen enkele PSV-speler (Bergzwijn en Ligzano) meer krijgen dan het bedrag dat Depay heeft opgeleverd. Luuk max 10 miljoen.

Sorry Metropool Brabant...misschien willen er nog een paar sponsoren zichzelf aan jullie belachelijke sponsorproject binden. Op een andere manier verdienen jullie de komende jaren niet voldoende geld om ook maar enigszins in de buurt te komen van de 100 miljoen omzet. Wat nodig is om de concurrent bij te blijven.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 14:06
Hele matige speler. Denk dat een buitenlandse club wel twee keer nadenkt voor ze hem weer voor een avontuurtje uitnodigen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 14:07]
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1474
dinsdag 16 april 2019 om 14:54
Prima spits voor PSV zie Lozano en Bergwijn eerder vertrekken.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 14:54]
Vind ik leuk
DeNeutrale +288
dinsdag 16 april 2019 om 15:44
Logisch dat PSV Luuk de Jong wil behouden! Heb je al zeker 25 tot 30 doelpunten van 1 speler! Overigens vonden ze opeens bij Veronica Inside dat de overtreding op Luuk (in de wedstrijd tegen de Graafschap) een penalty had moeten opleveren. Maar dan had Luuk de Jong in 5 andere wedstrijden ook een penalty moeten krijgen vanwege een soortgelijke overtreding op hem (onlangs tegen Emmen, Heerenveen, Utrecht, Feyenoord wuifden de scheidsrechters het appél van Luuk gewoon weg, maar shirt vasthouden en vervolgens het shirt tot over de oren van Luuk trekken, is gewoon een pingel)
Vind ik leuk
Caniggia +1264
dinsdag 16 april 2019 om 19:29
Hahah even serieus die belangstelling uit Mexico was nooit serieus.En nog geen seizoen geleden moest hij vertrekken en er was geen enkele club geinteresseerd. En geloof me dat gaat ook nu niet gebeuren de Jong is net goed genoeg voor de Eredivisie. Hoger kan hij absoluut niet aan dat heeft hij meerdere malen bewezen.Met dit laffe voetbal wat Psv nu speelt kan hij redelijk meekomen als het sneller moet dan kan hij het niet meer bijbenen.
Vind ik leuk
ritje +787
vrijdag 19 april 2019 om 09:59
hallo De jong moet lekker naar zijn broer in australie gaan! mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws