Driessen in Turijn: 'Werd in vliegtuig aangesproken of ik niet thuis kon blijven'

Driessen in Turijn: 'Werd in vliegtuig aangesproken of ik niet thuis kon blijven'

Gepubliceerd: dinsdag 16 april 2019 om 07:40di 16-04-2019 om 07:40

Laatste update: dinsdag 16 april 2019 om 07:41di 16-04-2019 om 07:41

De Telegraaf-journalist Valentijn Driessen is naar Turijn afgereisd voor de wedstrijd van Ajax tegen Juventus in de kwartfinale van de Champions League. In Bernabéu tegen Real Madrid was de chef voetbal er niet bij, omdat hij niet in een stunt geloofde. Dat leverde een hoop reacties op.

Driessen kon naar Madrid, maar bleef expres thuis en zat een dag voor de wedstrijd bij Veronica Inside, daar waar zijn collega's in Spanje waren. "Het heeft wel wat losgemaakt", zegt Driessen met zelfspot voor de camera van Veronica Inside. "In het vliegtuig werd ik er ook op aangesproken, of ik niet thuis kon blijven. Dat levert Ajax veel meer op dan wanneer ik aanwezig zou zijn. Uiteindelijk volg ik m'n eigen weg en ben ik hier gewoon."

"Ik heb niet getwijfeld om te gaan, maar heb wel getwijfeld of ik dinsdag zou gaan. Er viel vandaag genoeg te doen, dus heb besloten om maandag te gaan. Anders had ik nog in de studio van Veronica Inside nog wat raars kunnen roepen."

De keuze tussen Veronica Inside en Turijn was ook snel gemaakt voor Driessen. "Dan ben ik liever hier, zeker morgen. Maar het is nu een beetje toeleven naar. Je kunt dan net zo goed op de stoel zitten, maar het begint wel te kriebelen. Als je je neus hiervoor ophaalt kun je beter stoppen."

Plaats een reactie

dinsdag 16 april 2019 om 07:42
Kwal
Vind ik leuk
Jaap Stam +117
dinsdag 16 april 2019 om 07:43
Wie?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:45
Valentijn ‘successupporter’ Driessen natuurlijk!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 07:45]
Vind ik leuk
Jaap Stam +117
dinsdag 16 april 2019 om 07:46
Oooh die, zeg dat dan.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:58
Succesreporter
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 15:39
Driessen de lijkenpikker !

Creëert zelf graag zelf onrust en chaos om er vervolgens een verhaal er over te kunnen schrijven
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:10
Denk dat Madrid niet de enige reden is waarom men hem liever niet in het vliegtuig ziet .
Maar goed in nederland zijn we weer een hele dag van hen af
Vind ik leuk
VanGoal +1312
dinsdag 16 april 2019 om 08:27
Haha echt hé, is er hier iemand die positief over Valentijn denkt? Wat een misselijk ventje zeg
Vind ik leuk
phritzzz +4449
dinsdag 16 april 2019 om 08:54
Niemand
Vind ik leuk
Nistel +3888
dinsdag 16 april 2019 om 09:53
Omdat hij niet altijd zegt wat je graag wilt horen? Zoveel mensen, zoveel meningen. Je hoeft het niet altijd met iedereen eens te zijn. En andersom hoeft iedereen het ook niet altijd met jou eens te zijn. Zou ook doodsaai worden..
Vind ik leuk
RenW +5743
dinsdag 16 april 2019 om 10:52
Nou dat is het niet met Valentijn, Valentijn moet als journalist feiten vermelden. Het is een grote geruchten/leugen machine. En ik weet niet of jij wel graag leugen hoort. Maar ik vind een waarheid wel fijner, Waarheden kan je iets mee, doorvertellen bijvoorbeeld.
Als je leugens vertelt moet je te veel onthouden en loop je vast.
Vind ik leuk
Nistel +3888
dinsdag 16 april 2019 om 11:06
Feiten en journalisten zijn inmiddels een combinatie van de vorige eeuw. Tegenwoordig zijn journalisten meer opiniemakers. En aangezien elk gerucht tegenwoordig als 'nieuws' gebracht wordt om niet achter te lopen in het mediacircus van vandaag de dag, lopen waarheden, halve waarheden en onwaarheden nogal makkelijk door elkaar.

Gewoon met een korreltje zout nemen en niet teveel waarde aan hechten. Je er zeker niet al te druk over maken.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:35
De zogenaamde betrouwbare bronnen van Valentijn
Vind ik leuk
PRICE +7966
dinsdag 16 april 2019 om 07:54
Boeien wie ligt er nu wakker van Valentijn Driessen. Maakt niks uit of hij er wel of niet bij is. Nul meerwaarde. Volgende next en DOOR.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:01
Nou, ik zou die zuurpruim ook niet in mijn omgeving hoeven hebben...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:11
Kunnen ze geen kilo coke in zijn tas stoppen dan zijn we wat jaartjes verlost van die knakker
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:38
Beste idee van de dag
Vind ik leuk
Smithsonian +45181
dinsdag 16 april 2019 om 08:42
doorzichtig, glibberig zeedier met een ronde of parachuteachtige vorm met tentakels die soms kunnen steken, behorende tot de biologische klasse van neteldieren
Vind ik leuk
Jaap Stam +117
dinsdag 16 april 2019 om 09:01
:)
Vind ik leuk
Pepper +310
dinsdag 16 april 2019 om 07:44
Goed onderbouwd ook.🤪
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:45
Is geen onderbouwing voor nodig.
Vind ik leuk
GaoYao +6007
dinsdag 16 april 2019 om 07:45
Snap niet dat ze deze pipo hier op VP steeds een podium geven. Nietszeggende journalist..
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:36
Inderdaad. En dit vindt ie gek? Wat een drol.
Vind ik leuk
Speytuut +670
dinsdag 16 april 2019 om 08:38
Das nog zacht uitgedrukt
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:37
Naar zoeken springen




Neteldieren

Kleine blauwe kwal
Kleine blauwe kwal
Taxonomische indeling

Rijk: Animalia (Dieren)
Onderrijk: Eumetazoa (Orgaandieren)


Stam
Cnidaria

Klassen

Anthozoa (Bloemdieren)
Cubozoa (Kubuskwallen)
Hydrozoa (Hydroïdpoliepen)
Scyphozoa (Schijfkwallen)
Staurozoa


Afbeeldingen Neteldieren op Wikimedia Commons Wikimedia Commons
Neteldieren op Wikispecies Wikispecies

Portaal Portaalicoon Biologie






De poliepvorm en de kwalvorm: de twee basisvormen die bij de Cnidaria voorkomen
De neteldieren (Cnidaria) vormen een stam van het dierenrijk. De stam omvat de schijfkwallen, de kubuskwallen, de hydroïdpoliepen en de bloemdieren. Neteldieren leven allemaal in het water, de meeste leven in zee, maar er zijn ook groepen die in zoet water leven. Vaak wordt in plaats van neteldier het woord holtedier (Coelenterata) gebruikt om deze stam der dieren aan te geven. Dit wordt echter ontraden, omdat de benaming holtedieren niet alleen voor de neteldieren wordt gebruikt, maar ook voor de ribkwallen en vroeger ook voor sponsdieren.


Maurits, jou omschrijving is niet helemaal correct, Driessen zou dat niet in een vliegtuigstoel kunnen zitten en ook geen interview kunnen doen
Vind ik leuk
Ajaxspurs +28
dinsdag 16 april 2019 om 07:44
Eng mannetje
Vind ik leuk
satesaus +1662
dinsdag 16 april 2019 om 07:44
Zielig publiciteitsgeil engnekje. Vindt zich belangrijker dan alle clubs en spelers.
Vind ik leuk
Blindsy +20513
dinsdag 16 april 2019 om 07:46
Dat 'stoppen' zal een hoop mensen aanspreken, Driessen...
Vind ik leuk
Meastro +474
dinsdag 16 april 2019 om 07:46
Dit gaat ongeluk brengen..
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:47
"Als je je neus hiervoor ophaalt, kun je beter stoppen". Nou Valentijn, dat gold ook voor Real-Ajax wat mij betreft.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:01
Wel komisch..je neus!

4-0 Juve graag. Ik wil genieten vanavond.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:02
Edit: 0-4
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:30
Jan waarom toch die korte broek? Heel klein piemeltje?

Kom, eet je bordje Brinta leeg.
Vind ik leuk
Orphen89 +3976
dinsdag 16 april 2019 om 11:14
Inderdaad dus hij is toch alweer een flinke maand te laat met stoppen. Hopen dat hij dat nog even corrigeert.
Vind ik leuk
Raziel +146
dinsdag 16 april 2019 om 07:50
Volgens mij heeft deze man niet echt veel fans. Haha.
Vind ik leuk
zoroman30 +202
dinsdag 16 april 2019 om 07:51
Heeft een foutje gemaakt tegen Madrid, maar dit lost ie wel goed op met wat zelfspot. Dat is gewoon toegeven dat ie fout zat, al zij hij die woorden niet in zijn mond nemen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:54
Zin in kipsate
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:59
Van de friettent of zo'n zakje van € 0,30 ?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:42
Ik ben fan van psv dus ik ga voor kwaliteit
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:34
👊
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:40
Tis gewoon een paardenl*l. Gaat ie nu zitten lullen over dat t wel begint te kriebelen.. rot toch op man. Die hele flapdrol is niet voor ajax, dus als er iets begint te kriebelen moet je ff naar de huisarts Valentijn!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:53
Voelt zich de denktank van voetbal Nederland. Nou van mijn part ga le garnalenpellen op Scheveningen met je arrogante houding.
Vind ik leuk
Futre +5378
dinsdag 16 april 2019 om 08:05
Garnalen worden tegenwoordig gepeld in Marokko. Is goedkoper.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:39
Dat is ook zo maar in Marokko verdwijnt hij zo in de kookpot als hij daar kritiek uit.
Vind ik leuk
Futre +5378
dinsdag 16 april 2019 om 10:46
😂
Vind ik leuk
Lippie80 +259
dinsdag 16 april 2019 om 07:55
Zelf ingenomen eikeltje
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:58
Niet alleen daarom vroegen ze of hij thuis kon blijven. Paparatti
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:01
Zijn er hier mensen die Valentijn wel mogen? SMS dan Valentijn is lief naar 3300
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:02
Hadden ze deze idioot niet het land uit kunnen zetten?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:03
Blijf lekker thuis bal gehakt
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:05
Misselijke kerel,altijd al gevonden
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:06
Zou goed in het ajax bestuur passen
Vind ik leuk
MokumXXX +759
dinsdag 16 april 2019 om 08:08
Hoop dat Italiaanse azijn hem beter zal smaken.
Vind ik leuk
markie +3201
dinsdag 16 april 2019 om 08:15
Thuisblijven en niks meer van je laten horen
Vind ik leuk
SantiagoErik +2432
dinsdag 16 april 2019 om 08:16
Nare, vervelende man😫
Vind ik leuk
Couto76 +1268
dinsdag 16 april 2019 om 08:18
Blijft een nietszeggende halve tamme die Driessen
Vind ik leuk
Vooruit +338
dinsdag 16 april 2019 om 08:29
Valentijn kan het best emigreren. Floortje weet wel een leuk eiland, zonder bereik, aan het einde van de wereld.
Vind ik leuk
voetbal@com +1084
dinsdag 16 april 2019 om 08:40
Zucht...Valentijn Triest-en.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6379
dinsdag 16 april 2019 om 08:42
"Anders had ik nog in de studio van Veronica Inside nog wat raars kunnen roepen."

Alsof hij zich ooit tegen laat houden door omstandigheden om iets raars te roepen.
Vind ik leuk
J Kiprich +18660
dinsdag 16 april 2019 om 08:50
Gelukkig is het geen zelfingenomen zak hooi........
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:51
Valentijn de succes supporter net als half Amsterdam nu ook is past goed bijelkaar
Vind ik leuk
renemar +840
dinsdag 16 april 2019 om 08:53
Lul eerste klas.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:59
Jaaa 4 1 omdat Driessen er is leverd pech op
Vind ik leuk
Come on Utreg +30185
dinsdag 16 april 2019 om 09:00
Succesjournalist..
Vind ik leuk
bergerac +84
dinsdag 16 april 2019 om 09:40
Die vraag had ik ook kunnen stellen...……………………...
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 16 april 2019 om 10:42
Blijf maar in Turijn, zonder internet en tv lekker op het platteland daar, mogelijk piss off een paar van de Maffia, hebben wij jouw onzin ook niet meer in de krant of op tv en internet.
Vind ik leuk
Il Gordo +21236
dinsdag 16 april 2019 om 10:45
Valentijn, ouwe feestneus. Sfeermaker pur sang.
Vind ik leuk
Mo +13250
dinsdag 16 april 2019 om 10:57
Boeit dit iemand?
Vind ik leuk
Henkings +1007
dinsdag 16 april 2019 om 11:13
Nou als hij dan mooi ín Turijn blijft na deze wedstrijd is iedereen tevreden (uitgezonderd de Italianen) Geen Driessen meer op de NL televisie zou een verademing zijn!!
Vind ik leuk
De Kleine +198
dinsdag 16 april 2019 om 12:58
Ik dacht dat valentijn een stadion verbod had gekregen
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 14:34
"Als je je neus hiervoor ophaalt kun je beter stoppen."

Tuurlijk.. Dat was bij Real Madrid-uit niet zo. Wat een ongelooflijk sukkeltje is dit.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
dinsdag 16 april 2019 om 15:45
Driessen gewoon niet toelaten in Turijn. Zet hem maar vast tussen die opgepakte hersonloze hooligans. Valentijn brengt ongeluk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws