Afgang voor Go Ahead: 'We worden overhoop gespeeld door een paar jonge gastjes'

Afgang voor Go Ahead: 'We worden overhoop gespeeld door een paar jonge gastjes'

Gepubliceerd: dinsdag 16 april 2019 om 07:46di 16-04-2019 om 07:46

Go Ahead Eagles en beloftenteams, het is dit seizoen geen gelukkige combinatie. De nummer drie van de Keuken Kampioen Divisie ging dit seizoen al onderuit op bezoek bij Jong AZ en Jong PSV en had maandagavond niets in te brengen tegen Jong Ajax.

Spits Thomas Verheydt scoorde weliswaar twee keer, maar zag de bal ook vijf keer aan de andere kant van het veld tegen de touwen eindigen. De Haagse aanvalsleider sprak duidelijke taal na de 5-2 nederlaag op De Toekomst. "Ik schaam me voor deze vertoning. De manier waarop wij ons hier laten zien, voelt als een afgang", liet hij weten aan de Stentor. "We worden overhoop gespeeld door een paar van die jonge gastjes."

Volgens Verheydt stonden de linies van Go Ahead te ver uit elkaar. "We waren geen team, maar een stel losse flodders. Het was geen onwil, maar als je niet compact staat, vraag je tegen dit Ajax om problemen." Go Ahead mag zich vrijdagavond op de eigen Adelaarshorst revancheren tegen Jong PSV. "Voor eigen publiek zal het vrijdag veel en veel beter moeten. Dit was beschamend."

Plaats een reactie

dinsdag 16 april 2019 om 07:49
Ze doen hun clubnaam letterlijk eer aan: ''Ga jullie gang''
Maar dan moet je Eagles veranderen met Jong Ajax.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 07:52]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:47
wat slecht dit zeg.
Laten we alles in de wereld veranderen voor Ajax.
Vind ik leuk
voebtalie +3831
dinsdag 16 april 2019 om 11:21
Goed idee.
Vind ik leuk
Meastro +474
dinsdag 16 april 2019 om 07:50
Top jeugd!
Vind ik leuk
AVDV +1617
dinsdag 16 april 2019 om 08:30
Heb jij je naam bewust fout getypt?
Vind ik leuk
Meastro +474
dinsdag 16 april 2019 om 08:50
Yess!
Vind ik leuk
AVDV +1617
dinsdag 16 april 2019 om 10:26
Oke, apart.
Vind ik leuk
Meastro +474
dinsdag 16 april 2019 om 11:08
Is maar een forum 👍
Vind ik leuk
AVDV +1617
dinsdag 16 april 2019 om 11:22
Soms lijkt het voor sommige hier meer dan 'maar een forum'.
Vind ik leuk
Meastro +474
dinsdag 16 april 2019 om 11:58
Een slagveld haha.
Vind ik leuk
rinirat +4194
dinsdag 16 april 2019 om 07:52
Je speelt wel tegen Ajax jongen... dan moet je wel wat brengen.
Twente wint hier ook niet.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:53
Daarom, jong Ajax willen ook de champions league in.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 07:53]
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4746
dinsdag 16 april 2019 om 07:55
Finale CL jong ajax-ajax
Vind ik leuk
Mosquito +22443
dinsdag 16 april 2019 om 08:04
Beetje vroeg om te spelen op de PlayStation Tony.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4746
dinsdag 16 april 2019 om 08:12
Op de playstation kan je niet met jong ajax spelen haha, te vroeg voor een geintje is het niet.
Vind ik leuk
AVDV +1617
dinsdag 16 april 2019 om 08:31
Wel als je zelf een team maakt.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4746
dinsdag 16 april 2019 om 08:32
Dan zou je ook zelf de spelers moeten maken, in die tussentijd heb ik me playstation al uitgezet.
Vind ik leuk
AVDV +1617
dinsdag 16 april 2019 om 08:34
Je moet wat hè als je PES hebt 😂
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4746
dinsdag 16 april 2019 om 08:39
Ik heb FIFA?
Vind ik leuk
AVDV +1617
dinsdag 16 april 2019 om 10:30
Op Fifa kun je ook niet de teamnaam veranderen, dus het was je sowieso niet gelukt.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4746
dinsdag 16 april 2019 om 10:44
Dat is dus het punt van mijn eerste reactie op je...
Vind ik leuk
AVDV +1617
dinsdag 16 april 2019 om 14:51
Heb niet goed opgelet, mijn excuses!
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4746
dinsdag 16 april 2019 om 14:51
Is niet erg!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:51
Bij FIFA ‘99 wel...
Vind ik leuk
Kiderra +75
dinsdag 16 april 2019 om 07:52
'We worden overhoop gespeeld door een paar jonge gastjes' - Santiago Solari, 6 Maart, 2019.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 07:55]
Vind ik leuk
Mosquito +22443
dinsdag 16 april 2019 om 08:06
5 maart😉
Vind ik leuk
Kiderra +75
dinsdag 16 april 2019 om 08:16
AAAAA
Vind ik leuk
Hesses +1269
dinsdag 16 april 2019 om 08:57
We hebben die jonge gastjes overhoop gespeeld...

Allegri na de 5-1 van Juve tegen ajax vanavond ;-)
Vind ik leuk
FC CF +100
dinsdag 16 april 2019 om 10:34
We laten niets zien op het hoogste europese niveau...

Feyenoord de afgelopen 49 jaar :-)
Vind ik leuk
Hesses +1269
dinsdag 16 april 2019 om 11:03
Even vergeten welke nederlandse club de laatste europese hoofdprijs won zeker ?

Finale EL is leuk en kwartfinale CL ook maar gaat uiteindelijk om t zilverwerk want over 2 jaar is iedereen die kwartfinale plek alweer vergeten.

Mja zilverwerk hebben jullie niet zo heel veel verzameld de laatste 4jaar
Vind ik leuk
FC CF +100
dinsdag 16 april 2019 om 23:42
Oh je bedoelt de beker van de europese keukendivisie?
Selectief geheugen om maar 4 jaar terug te kijken. In de volledige historie kunnen jullie bij lange na niet tippen aan AJAX.
Maar bliif lekker trouw aan jouw/jullie Calimero inborst.
Vind ik leuk
zoroman30 +202
dinsdag 16 april 2019 om 07:53
Jong Ajax wisselt dit seizoen hele leuke en goed wedstrijden af met wanvertoningen. Getuige daarvan bijvoorbeeld cambuur maar gister was het weer leuk om te kijken
Vind ik leuk
GaoYao +6010
dinsdag 16 april 2019 om 07:54
Niks mis met Cambuur hoor. We winnen ook wel van Ajax1..
Vind ik leuk
Dani7 +400
dinsdag 16 april 2019 om 09:21
In je dromen, ja
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:21
Michael Reiziger kan na dit seizoen zijn koffers pakken denk ik.Het team speelde zeer wisselvallig en is geen schim van de Keuken kampioen van 2018
Vind ik leuk
Speytuut +670
dinsdag 16 april 2019 om 08:26
Gastjes?😂😂 die verheyd mag de veters nog niet strikken van deze ajacieden
Vind ik leuk
Smithsonian +45183
dinsdag 16 april 2019 om 08:47
Niet goed genoeg blijkbaar.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:31
Een belediging voor het PEC Zwolle uit tenue groen/wit. Blijkbaar willen ze toch gewoon PEC Zwolle zijn. 5-2 whahahahahaha
Vind ik leuk
El Cazador +9344
dinsdag 16 april 2019 om 12:25
Het was idd een beschamende vertoning, al vond ik
Noa Lang erg goed spelen!!!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 16:58
Die jonge gassies zijn ook veel beter dan GA Eagles. Lang, Schuurs, Danilo, Gravenbergh en Cerny. Man... die hebben in hun kleine teen meer talent dan Verheyt en zijn compagnons in hun hele lijf
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws