VP-voetbalkantine: ‘Ajax stunt weer, wint in Italië en bereikt de halve finale'

VP-voetbalkantine: ‘Ajax stunt weer, wint in Italië en bereikt de halve finale'

Gepubliceerd: dinsdag 16 april 2019 om 17:00di 16-04-2019 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Ajax moet in de zomer vól voor Martin Odegaard gaan'

Stelling 2: ‘Mazraoui op links is de beste optie nu Nico geschorst is’

Stelling 3: 'Ajax stunt weer, wint in Italië en bereikt de halve finale'

Plaats een reactie

dinsdag 16 april 2019 om 11:01
Stelling 1: ehhm een poging wagen natuurlijk, maar koste wat het kost? Nee dat niet.
Vind ik leuk
SPRKY020 +1223
dinsdag 16 april 2019 om 11:03
Dit! Er komt genoeg geld binnen ca 300 mil (CL+Frenkie+De Ligt+Ziyech+Neres) dus kan er makkelijk 15 tot 20 miljoen gespendeerd worden maar meer is die ook niet waard.
Vind ik leuk
lars Utrecht +1515
dinsdag 16 april 2019 om 11:07
Ajax moet natuurlijk niet met geld gaan smijten, maar die Odegaard zie ik wel heel graag bij Ajax spelen volgend seizoen. Hij past perfect in de speelstijl, hij past perfect in de filosofie en is de enige perfecte vervanger voor Zyiech.
Vind ik leuk
SPRKY020 +1223
dinsdag 16 april 2019 om 11:13
Ik denk ook wel dat hij past! Maar wat ik zeg meer dan 20 miljoen is het op dit moment ook niet.
Vind ik leuk
lars Utrecht +1515
dinsdag 16 april 2019 om 11:15
Dat ben ik wel met je eens ja. Hoop gewoon dat Ajax en Real eruit komen.
Vind ik leuk
dhrwobo +45681
dinsdag 16 april 2019 om 14:09
Odegaard naar Ajax zou voor Ajax een mooie move zijn.

Stelling 2: Mazraoui op links wordt de doodsteek voor Ajax vanavond.
Vind ik leuk
Jozef +44995
dinsdag 16 april 2019 om 15:10
Vind Odegaard wat te flegmatiek eigenlijk. Weet niet of hij past in het Ajax spel met veel druk zetten.
En Mazraoui op links lijkt me een onzalige gedachte eigenlijk. Speelde er nooit volgens mij, dus een te groot risico. Had het dan lig uitgeprobeerd tegen Excelsior...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 20:25]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:26
Dat gaat ook het probleem worden het transferbedrag. Bij Madrid is hij uitgerangeerd en zal hij ook niet meer aan spelen toe komen of in de toekomst voorkomen. Dus zal hij verkocht worden. Van wat hij in de Eredivisie laat zien is hij niet meer dan 10 miljoen waard, maar als Ajax hem wil hebben zal Real Madrid de absolute hoofdprijs vragen omdat ze weten dat Ajax redelijk veel geld heeft voor nederlandse begrippen en de hoofdprijs die ze gaan vragen is hij absoluut niet waard dus zonde van al het geld. Dan kan Ajax beter een jeugdspeler zoeken die bijna net zo goed is als Odegaard nu is en nog beter kan worden in de toekomst
Vind ik leuk
SPRKY020 +1223
dinsdag 16 april 2019 om 12:36
En dat is ook een beetje wat ik wil zeggen. Ondanks dat we zoveel geld hebben straks (is nog niet 100% zeker maar denk dat we er wel een beetje vanuit mogen gaan) moeten we niet veel te veel spenderen voor een speler die max 20 miljoen (is nog veel maar gezien de huidige markt...) waard is in mijn ogen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:42
Ja alleen ga ik er vanuit dat Real Madrid veel meer gaat vragen dan 20 miljoen voor Odegaard. Wat in mijn ogen dan al veel te veel gaat worden voor zijn kaliber speler
Vind ik leuk
SPRKY020 +1223
dinsdag 16 april 2019 om 14:04
Yup.. Ben het met je eens.
Vind ik leuk
DeanJayden +13630
dinsdag 16 april 2019 om 17:40
Verhuren aan clubs niveau Vitesse is niet meer dan 20
Vind ik leuk
Eddy T67 +2541
dinsdag 16 april 2019 om 12:59
Ajax wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Odegaard gaat uiteindelijk veel meer opleveren dan die 20 miljoen. Klasse beter dan Ziyech. En dat al op deze jonge leeftijd.
Vind ik leuk
SPRKY020 +1223
dinsdag 16 april 2019 om 14:05
Dubbeltje op de eerste rang? Klasse beter dan Ziyech?
20 miljoen voor een Odegaard is op dit moment veel. Elke euro meer is gekkenwerk.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2541
dinsdag 16 april 2019 om 14:18
Nee hoor. Maar dat zal de tijd leren.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 15:40
Hij heeft nog steeds de potentie om ooit meer waard te worden dan 20 miljoen. Daarom kan het ook een verstandige investering zijn voor Ajax. Hij heeft de laatste jaren maar af en toe laten zien wat ie kan. Niet constant goed gepresteerd naar mijn mening. Als hij die stap zou kunnen maken, kan ie wellicht beter worden dan Ziyech, maar zover is ie nu absoluut nog niet. Als real Madrid meer wil ontvangen dan 20 miljoen, kunnen ze hem weer uitlenen en hopen dattie beter wordt. Maar wellicht maakt hij die stap nooit, en is 20 miljoen een mooie cashback voor nu.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:06
Ben jij wel normaal
In je hoofd Eddy ? Is odegaard werkelijk beter dan Ziyech of ben je dronken ? Ach het maakt mij niet uit maar serieus nemen doe ik jou niet.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2541
woensdag 17 april 2019 om 08:44
Hoeft ook niet. Het is nu nog niet te meten met 6 jaar verschil. Maar ik weet zeker dat Odegaard dan bij een grotere club het verschil maakt dan Ajax. Die jongen is zo goed. Maar goed. Ziyech is natuurlijk ook een geweldige speler. Maar ik denk echt dat Odegaard beter is/wordt. Als Ziyech echt zo'n topper was speelde hij op zijn 26e niet meer in de eredivisie. Zie de Jong en De Ligt. Die gaan met 20 en 21 al naar een echte topclub.
Vind ik leuk
woensdag 17 april 2019 om 09:05
Niet mee eens! En De Ligt is jog niet weg he. Ziyech is in mijn ogen beter en ook ervaren.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2541
woensdag 17 april 2019 om 09:10
Tuurlijk ben je meer ervaren als je al 26 bent. Ik denk alleen dat Odegaard beter is/wordt. En die is net pas 20. Maar we hoeven het niet eens te zijn hoor. Geen enkel probleem. Ik denk alleen serieus dat het plafond van Odegaard hoger ligt. Ik hoop echt voor Ajax dat ze de kans krijgen hem binnen te halen. Al lijkt hij voor zijn kans bij Madrid te gaan.
Vind ik leuk
DeanJayden +13630
dinsdag 16 april 2019 om 17:42
Ziyech was de smaakmaker bij Twente en scoorde en gaf heel veel assist dus die was veel beter
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 18:00
Ook bij Heerenveen
Vind ik leuk
Eddy T67 +2541
woensdag 17 april 2019 om 09:11
We hoeven het ook niet eens te zijn. Zoals ik al eerder aangaf verwacht ik (mijn persoonlijke mening) dat het plafond van Odegaard hoger ligt dan die van Ziyech. Die is inmiddels toch al 26 en speelt nog steeds in de eredivisie. De echte toppers spelen hier dan niet meer hoor. Neemt niet weg dat ik Ziyech ook een geweldige speler vind hoor.
Vind ik leuk
Dani82 +3800
dinsdag 16 april 2019 om 11:17
Maar wat nou als ziyech weer blijft? Dan is hij overbodig..
Vind ik leuk
SPRKY020 +1223
dinsdag 16 april 2019 om 11:18
Dat is idd zo maar Ziyech heeft nog steeds de wens om een stap te maken. Heeft dit vorig jaar niet gedaan om dat de juiste klik er niet was en het gevoel met Ajax goed was maar in theorie is het zijn plan om nog in het buitenland te voetballen en ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren.

Persoonlijk hoop ik dat ie blijft. Ziyech is iemand waarvoor ik naar het stadion ga!
Vind ik leuk
DeanJayden +13630
dinsdag 16 april 2019 om 17:44
Idd geef die 20 aan Hakim en maak hem mister Ajax
Vind ik leuk
leozao +2564
dinsdag 16 april 2019 om 13:29
16 miljoen max
Vind ik leuk
kloakatv +231
dinsdag 16 april 2019 om 17:30
Denk juist wel dat ze dat geld moeten gaan uitgeven als ze volgend jaar een nog beter team hebben en weer serieus aan de CL willen doen. Zoiets moet je elk jaar willen en niet eens in de 20 jaar. Elk jaar landskampioen en ver komen in de CL lijkt me een mooie ambitie, maar daar kom je niet als je al dat geld op heb bank laat staan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 17:31]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:03
Het gaat waarschijnlijk niet lukken om volgend jaar weer zo’n goed team te hebben. Het is zaak om een aantal (jonge) hoogwaardige vervangers te halen die zich hopelijk binnen 1-3 jaar weer kunnen ontwikkelen tot een vergelijkbare lichting. Aangevuld met ervaren spelers, zoals Ajax dit jaar gedaan heeft met Blind en Tadic.

Tadic was (toevallig) een schot in de roos, maar met zulke spelers en investeringen kun je ook pech hebben. Dat ze niet zo goed uit de verf komen. Dus verstandig investeren is belangrijk. Met de huidige financiële stand, kan Ajax wel een (paar) keer een risicootje nemen...
Vind ik leuk
lars Utrecht +1515
woensdag 17 april 2019 om 00:48
Ze moeten zeker geld uitgeven, maar niet lukraak over de balk smijten. Ik hoop dan ook niet dat Ajax inderdaad nu weer opnieuw wilt gaan bouwen zodat ze over 3 of 4 jaar dit niveau misschien weer halen.. Je moet dit als standaard willen.

Dan heb je dus meer aan Odegaard kopen voor 20 miljoen dan Doan voor 10 bijvoorbeeld. Of meer aan een Weigl dan aan een Ekkelenkamp doorschuiven om maar wat te noemen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:16
Bruto welteverstaan maar dan is het nog veel
Vind ik leuk
rinirat +4115
dinsdag 16 april 2019 om 11:03
Mits voor redelijke prijs
Vind ik leuk
ReneAjax +10710
dinsdag 16 april 2019 om 11:04
Hou toch op met je Odegaard, afgeschreven speler van Real Madrid is geen 20 miljoen waard. Destijds voor 3 miljoen gekocht, Real mag blij zijn als ze er nog 5 miljoen voor krijgen.
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
dinsdag 16 april 2019 om 11:13
Real gaat sowieso meer dan 12 miljoen voor hem vangen, is nog steeds erg jong zit zeker potentie in..
Vind ik leuk
ReneAjax +10710
dinsdag 16 april 2019 om 11:21
De laatste drie jaar is ie niet veel vooruit gegaan, hij is al 20 jaar, van het supertalent is weinig meer over. Geen wonder als je onder de jeugdopleiding van Real valt, die lenen spelers alleen maar uit en doen er zelf niets aan.
Niet verstandig gekozen door Odegaard, hij ging voor het geld en moet nu op de blaren zitten.
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
dinsdag 16 april 2019 om 11:25
Mee eens, maar in de huidige transfermarkt is een bedrag rond de 15-20 miljoen voor een voormalig supertalent, waar je altijd nog de kans hebt dat hij zich plots heel snel gaat ontwikkelen in de juiste omgeving best een redelijk bedrag, er worden gekkere bedragen betaald voor spelers deze tijd..

Maar inderdaad niet slim van hem om op die leeftijd al naar Real te gaan..
Vind ik leuk
ReneAjax +10710
dinsdag 16 april 2019 om 11:35
Het wordt max. 10 miljoen als je het mij vraagt.
Ajax zal niet ver gaan, de club heeft z'n trots.
4 jaar geleden wilde Ajax hem graag hebben en toen koos hij voor Real Madrid. Dat vergeet Overmars niet.
Hij hoeft nu niet meer met hangende pootjes terug te komen.
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
dinsdag 16 april 2019 om 11:43
Maar buiten Ajax zijn er wel clubs die bereid zijn verder te gaan dan 10 miljoen denk ik..
Vind ik leuk
Donnygo +6137
dinsdag 16 april 2019 om 12:01
Dan gaat hij daar toch heen, Ajax moet gewoon een grens stellen niet meer dan wil een andere club dat wel betalen is dat hun keuze.

Ik zou ook max 15 neerleggen voor hem zo veel speciaals laat hij ook niet zien.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2541
dinsdag 16 april 2019 om 13:02
Ik denk dat hij niet met hangende pootjes terug komt maar dat Ajax blij mag zijn als ze hem alsnog te pakken kunnen krijgen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:44
Sowieso veel meer dan 20 miljoen als ze weten dat Ajax interesse heeft omdat Ajax veel poen heeft voor Nederlandse begrippen. Wat hij dan al helemaal niet waar is en zonde van het geld word
Vind ik leuk
Eddy T67 +2541
dinsdag 16 april 2019 om 13:01
Ik denk dat jij hem niet wekelijks ziet spelen. Ziyech is goed. Maar Odegaard is uitzonderlijk. Die gaat een grotere carriere tegemoet dan Ziyech. Odegaard is net 20 hè...Ziyech is alweer 26. Als Ajax de kans krijgt hem te halen moeten ze dat absoluut doen. Ik ben blij dat wij hem een seizoen in het geel en zwart hebben mogen zien. Ben bang dat er bij Vitesse lang geen speler van dat niveau gaat komen.
Vind ik leuk
Mbikkem +59
dinsdag 16 april 2019 om 11:05
helemaal mee eens , pure ajax voetballer en zal zich bij ajax enorm ontwikkelen ! Dit soort spelers heeft ajax nodig .
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:06
Kunnen beter voor Vlap gaan, scoort vaak en is stuk goedkoper
Vind ik leuk
Lucky Kes +7917
dinsdag 16 april 2019 om 11:06
Toen Odegaard naar Heerenveen ging was het toch een overschatte jeugd speler die nooit in Ajax zou passen?
Dit als rancune omdat hij Heerenveen boven Ajax verkoos?
Hoe raar kan het lopen.
Vind ik leuk
Molletje +4010
dinsdag 16 april 2019 om 11:10
Het ligt iets anders, het was omdat hij destijds voor Real koos en niet voor Ajax dat hij voor geldwolf werd gezien.

Destijds wilde hij naar Ajax, maar daar kon hij geen garantie krijgen op speeltijd omdat Ajax met v/d Beek en Nouri spelers had voor die posities... en die kregen de voorkeur.

Dus hij wilde naar Ajax, maar Ajax wilde hem niet meer.

En nu wel.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7917
dinsdag 16 april 2019 om 11:45
Oke, ik dacht juist omdat hij verhuurt werd aan Heerenveen maar jouw verhaal klinkt aannemelijker.
Sorry voor mijn foutieve argument
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:45
Mijn relatie is er niks bij..
Vind ik leuk
Molletje +4010
dinsdag 16 april 2019 om 12:01
Mijn medeleven heb je
Vind ik leuk
Molletje +4010
dinsdag 16 april 2019 om 11:08
Vol is wat overdreven, maar ik denk dat het wel een aanwinst voor de basis zal zijn, mocht Ziyech weg gaan.
Vind ik leuk
vierde-ster +8660
dinsdag 16 april 2019 om 11:10
De markt is op hol geslagen dus odengard zal ook een paar losse centen kosten
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 11:12]
Vind ik leuk
Hans Worst +1718
dinsdag 16 april 2019 om 11:12
Odegaard en Doan zijn prima spelers voor Ajax, ondanks de mindere fase nu van Doan is hij een geweldige middenvelder.
Vind ik leuk
Orphen89 +3944
dinsdag 16 april 2019 om 12:12
Doan kan je nog steeds oppikken maar van die 12 miljoen waar eerst over gesproken is zou nu nog maar 8 - 10 miljoen over mogen zijn met zijn huidige vorm.
Vind ik leuk
Henkings +1007
dinsdag 16 april 2019 om 11:15
Stelling 1: Zeker niet ten koste van alles. In de huidige markt is 10 a 15 miljoen geen raar bedrag voor hem. Wellicht met een terugkoopgarantie voor Real. Iedereen tevreden
Vind ik leuk
Donnygo +6137
dinsdag 16 april 2019 om 12:04
Nooit die terugkoop doen, daardoor kan je miljoen mislopen, ze kopen hem van jouw terug voor bijvoorbeeld 30 miljoen en verkopen hem een week later voor 60 miljoen, volgens mij deed Real zoiets ook met Morata als ik me niet vergis.
Vind ik leuk
Johan59 +1242
dinsdag 16 april 2019 om 11:15
Ik zie wel overal talenten vandaan komen, maar er zullen toch echt dragende spelers bij moeten komen, zeker als het rijtje wat genoemd word weg gaat, dat zijn op Neres na allemaal dragende spelers
Vind ik leuk
Bubba +76
dinsdag 16 april 2019 om 11:17
Stelling 1: Neen, een poging wagen is prima. Maar zeker niet voor de hoofdprijs. Te wisselvallig om een absolute meerwaarde te zijn.

In 2015 heeft Ajax al genoeg moeite ondernomen om hem te halen. Ik ben niet onder de indruk van de progressie die hij heeft geboekt. Dus als hij wil komen laat hem dan nu maar eens de concessies doen.

Stelling 2: Mazraoui heeft op die positie in de jeugd ook wel eens gespeeld: Maarja dit is wel even ander niveau natuurlijk (al kan het zelfde gezegd worden voor iedere andere keuze voor die positie)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 14:24]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:20
Stelling 1: Niet tegen iedere prijs aub. Ajax wilt graag zaken doen met Real maar niet als Real een bedrag van € 50 miljoen vraagt.

Stelling 2 : Nog 9 uurtjes in spanning wachten

Stelling 3: Nog maar 4 uurtjes wachten .....
Vind ik leuk
3-0achter +1529
dinsdag 16 april 2019 om 11:29
Odegaard heeft een prijskaartje van 20 miljoen. Real gaat hem zeker voor die prijs verkopen. Ze gaan veel geld uitgeven dus moet er ook wat terug vloeien in de Madrileens kas.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:49
Voor dat bedrag denk ik dan ....... ja waarom niet ?
Vind ik leuk
3-0achter +1529
dinsdag 16 april 2019 om 11:27
Stelling 1: 'Ajax moet in de zomer vól voor Martin Odegaard gaan'
voor de volle 100% gaan.

Stelling 2: Komt het ooit goed met Mark van Bommel
ooit maar nu en de komende jaren niet.

Stelling 3: PSV moet in de zomer vol voor Jordy Clasie gaan.
Hij is beter dan Rosario dus PSV moet hem zeker halen.
Vind ik leuk
plein19 +3378
dinsdag 16 april 2019 om 11:42
Tenminste 1 Zuid-Amerikaanse moordenaar voor in de defensie. Odegaard is met zijn hoofd (en hart) teveel bij Real. Isak zou leuk zijn maar waarschijnlijk onbetaalbaar.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
dinsdag 16 april 2019 om 11:58
Geld zat in Amsterdam 25 miljoen moet voldoende zijn of anders een jaar huren en hopen dat Dolberg zijn klasse laat zien Afgelopen zaterdag zag je even een glimp van zijn klasse.
Vind ik leuk
plein19 +3378
dinsdag 16 april 2019 om 12:06
Huren moet je alleen in nood of voor een hele bijzondere speler doen. Dat vind ik nu niet nodig
Vind ik leuk
Donnygo +6137
dinsdag 16 april 2019 om 11:59
1. Nee, 15 miljoen echt de max voor hem alles boven die 15 is weggegooid geld.

2. Ja, je kunt altijd nog schuiven door Magallan te brengen of Schuurs en Blind naar links.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 14:04]
Vind ik leuk
Bhj +2520
dinsdag 16 april 2019 om 12:01
Het wekelijkse onderwerp.
Vind ik leuk
Linke loe +2278
dinsdag 16 april 2019 om 12:18
Als ziyech weggaat wat ik dus echt niet hoop..dan vind ik dat ze vol voor hem moeten gaan idd..en dan mogen ze van mijn best 25 mil voor hem betalen dat vind ik hem zeker wel waard ja
Vind ik leuk
El Cazador +9344
dinsdag 16 april 2019 om 12:33
1. eerst maar eens kijken wie er vertrekken om geen overschot aan middenvelders te krijgen.
Vind ik leuk
El Cazador +9344
dinsdag 16 april 2019 om 12:35
Stelling 2. moet Ajax aanvaller Bertrand Traoré terug halen om Dolberg beter te laten renderen????
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1033
dinsdag 16 april 2019 om 12:41
Als ziyech vertrekt zie ik deze jongen graag komen als zijn vervanger.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:04
Kopen.......................
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:11
Als PSV fan zie ik hem ook graag komen, maar financieel Ajax overbieden lukt toch niet :-P
Vind ik leuk
fcu1997 +787
dinsdag 16 april 2019 om 14:03
Stelling 2: Zeker een oplossing, heeft alleen veel minder gif dan Nico in zijn spel en verdedigend veeeeeeel zwakker.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1033
dinsdag 16 april 2019 om 14:06
Ajax had wober niet moeten laten gaan in de winter.had je nu prima kunnen gebruiken tegen Juventus
Vind ik leuk
Mr.Dee +615
dinsdag 16 april 2019 om 14:14
Ik houd mijn hart vast met de twee back van vanavond.
Vind ik leuk
linkspoot +768
dinsdag 16 april 2019 om 14:35
Stelling 2: hangt van af of de tegenstanders op die plek links of rechtsbenig is. Een linksbenige tegenstander heeft de neiging om op die plek naar binnen te bewegen. Dan kan Mazraoui wel op linksback staan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 14:35]
Vind ik leuk
Ikkuh +2494
dinsdag 16 april 2019 om 15:01
Stelling 1: 'Ajax moet in de zomer vól voor Martin Odegaard gaan'

Who gives a fuck....?

Stelling 2: ‘Mazraoui op links is de beste optie nu Nico geschorst is’

Ja want die kan dat helemaal niet aan, perfecte keuze dus.
Vind ik leuk
Kaar +4187
dinsdag 16 april 2019 om 17:08
En 3 dan? ;)
Vind ik leuk
Gerardovic +215
dinsdag 16 april 2019 om 15:33
1. Jazeker, honderd procent!!!
2. Absoluut niet. Dan Veltman maar op links (heeft aanvallend toch weinig waarde en ook een rechterbeen voor die linkspoot) Mazraoui sws gewoon rechts en zie zelf het liefst een voetballende en aanvallende back op de linksback in de persoon van Daley Sinkgraven.
3. Nnb.
Vind ik leuk
Snappi +312
dinsdag 16 april 2019 om 17:02
We hebben nu genoeg punten verzameld en de 11e plek in handen op de lijst. Bedankt Ajax, maar genoeg is genoeg. 3-0 Juve!
Vind ik leuk
Kaar +4187
dinsdag 16 april 2019 om 17:08
Haha, inderdaad goed is goed he, anders denken ze straks nog echt dat ze kunnen voetballen ;)
Vind ik leuk
Gelukshand +1481
dinsdag 16 april 2019 om 17:02
Wou 3x Ajax:D
Vind ik leuk
Kaar +4187
dinsdag 16 april 2019 om 17:06
3. nee gaat niet lukken, het wordt denk ik 3-1 met 2 goals van Ronaldo.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:09
Wow, alleen Ajax vandaag he? Aight.

Stelling 1: oneens, als het te veel duurder wordt dan wat hij waard zou moeten zijn, dan niet.

Stelling 2: ligt aan het spel dat ze willen spelen, als ze willen aanvallen is dat inderdaad een goede optie. Of Blind linksback en Magellan linker CV.

Stelling 3: op dit soort stellingen zeg ik nooit eens of oneens, kun je pas achteraf zeggen. Aan de ene kant wil ik dat Ajax wint, omdat dat goed is voor het Nederlandse voetbal, en het is dan zeer knap gedaan. Aan de andere kant wil ik dat Juve wint, omdat ik als PSV’er gruwelijk jaloers ben op wat Ajax dit seizoen presteert. Als ik alles tegen elkaar afweeg, hoop ik uiteindelijk dat Ajax wint. Veel succes!
Vind ik leuk
Cookee +12954
dinsdag 16 april 2019 om 17:10
1. Als Ziyech blijft dan gaat Ode echt niet spelen, het is wel een speler zoals Ajax die nooit meer heeft, doet denken aan het Ajax van Olsen, Arnesen, Ling.

2. Armoedig dat Ajax geen alternatief voor Taglia heeft.

3. Voorspellen... vraag dat maar aan het polletje dat vanavond scoort of de VAR die ingrijpt.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:14
Stelling 3: Die beker is van ons, niemand die hem meer verdient dan wij en niemand die beter is als eenheid dan wij. #DwarsDoorZeHeen
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:14
Nee zou mooi zijn 5-0 juve
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 18:07
Jaloers!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:15
1. Nee
2. Ja
3. Laten we het hopen. Ik zeg 2-2!
Vind ik leuk
ToniQued +116
dinsdag 16 april 2019 om 17:19
1. Nee, gewoon nee.
2. Veltman op links.
3. Ajax wint
Vind ik leuk
Delfie +124
dinsdag 16 april 2019 om 17:37
Come on gasten
Vind ik leuk
Jandieze +973
dinsdag 16 april 2019 om 17:41
Wellicht winnen van een tegenstander die vier basisspelers mist. Is dat ‘stunten’? Stel dat Ajax vier spelers mist en verliest van Utrecht of Vitesse, hebben we het dan over een stunt of over de invloed van vier basisspelers die ontbreken?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:46
Laat ajax maar in die waan, het wordt gewoon 3-1 voor Juve.
Vind ik leuk
Neusje +279
dinsdag 16 april 2019 om 17:52
Ik zeg 3x ja. Maar kijk vooral vanavond. Ik trek nog een Hertog Jannetje open. Staan er genoeg koud. Morgen vrij dus zal heerlijk genieten zonder schuldgevoel. Heb er zin in. Heb vertrouwen in het GROTE Ajax.
🛠

⚒ prettige avond 👃🏻neuzenvrienden
Vind ik leuk
Meastro +474
dinsdag 16 april 2019 om 18:02
Ik vrees dat het avontuur eindigd vanavond.. wat hoop ik dat ik mis zit! Kan mij 23-04-2003 nog herrineren. Die dekselse Jon dahl Tomasson.. 3-2 bah, trauma ervan! Wat was Ajax dichtbij.. hoop niet op een herhaling zeg.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 18:02]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 18:17
Ben jij wel goed? Dat was PSV?? Pfff, kenner 😂!
Vind ik leuk
Meastro +474
dinsdag 16 april 2019 om 18:34
Ja zeker zit ik goed, ik heb het dan wel over de match AC Milan -Ajax.

Hou jij bij PSV komt, is mij een groot raadsel 😂

Waar jij bedoeld was in het jaar 2005, kenner! 😉
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 18:36]
Vind ik leuk
Smithsonian +45036