Van de Beek pakt biertje erbij en zingt clublied uit volle borst mee met Ten Hag

Van de Beek pakt biertje erbij en zingt clublied uit volle borst mee met Ten Hag

Gepubliceerd: donderdag 16 mei 2019 om 07:57do 16-05-2019 om 07:57

Laatste update: donderdag 16 mei 2019 om 08:08do 16-05-2019 om 08:08

Fraaie beelden uit de spelersbus van Ajax, die gisteravond op weg was van Doetinchem naar Amsterdam: Donny van de Beek pakt er een biertje bij en zingt uit volle borst mee met het clublied. Trainer Erik ten Hag is ook te zien én te horen in de video!

Ajax won woensdagavond met 1-4 bij De Graafschap en verzekerde zich definitief van zijn 34ste landstitel.

Plaats een reactie

donderdag 16 mei 2019 om 07:58
Ik zie een carrière switch aankomen
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 08:05
De schaaleksters cirkelen al rond.
De schalentellers gaan zich vandaag weer eens verzamelen.
Want de nieuwe VARschaal wordt uitgereikt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 mei 2019 om 08:05]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +31678
donderdag 16 mei 2019 om 08:07
Wij zijn er trots op! 👍🏻
❌❌❌
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 08:09
⚙⚱⚙
Vind ik leuk
Bert2012 +360
donderdag 16 mei 2019 om 08:20
Hihi Hup Wim Jansen, je weet je frustraties creatief te brengen. Kusje erop? Ajax is dit seizoen gewoon de beste en meest constante gebleken, heeft de meeste punten en doelpunten behaald, face it.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +4285
donderdag 16 mei 2019 om 10:33
Idd Ajax is de verdiende kampioen
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 15:29
Maar het zat ook wel lekker mee allemaal.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +31678
donderdag 16 mei 2019 om 08:25
🏆❌❌❌🏆
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 08:36
🔋🔋🕯🕯📗

Waar toveren jullie al die dingen vandaan?
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 10:13
Aaaaah, Minderwaardigheid Wim is weer zijn hol uitgekomen. Volgend seizoen weer opnieuw proberen!
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 08:32
doe eens lief
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 08:35
Alweer?

Ik blijf niet bezig.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +5627
donderdag 16 mei 2019 om 08:08
Ach wim, het zit vrij diep bij sommige supporters dat er een VAR is gekomen. Ze vermelden het aantal VAR incidenten VOOR de club, helaas vermelden ze niet dat de tegenpartij ook weleens een VAR had mogen krijgen. Ajax is meer dan terecht kampioen gezien de wedstrijden/programma. Je wil of kan het niet geloven maar helaas voor jou is het toch wel echt zo. Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik zal er vanmiddag 1 drinken op je, niet uit vreugde maar voor het verdriet.
Vind ik leuk
jari11 +7164
donderdag 16 mei 2019 om 08:32
Lekker janken en jaloers zijn jalalalala
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 08:37
Daar is het echt zo'n dag voor.
Vind ik leuk
PRICE +15981
donderdag 16 mei 2019 om 08:49
Oei Wim,..... Als je dat maar in dank wordt afgenomen.
Sorry maar AJAX is terecht kampioen en PSV heeft 't tegen IA Emmen en in Amsterdam laten liggen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14875
donderdag 16 mei 2019 om 09:16
Het is allemaal zo simpel, na alle VAR momenten, de buitenspel gevallen, de schwalbes, de blessures, de KNVB aanpassing van de wedstrijd schema's etc etc
Als de kruitdamp is opgetrokken, het einde is daar, dan kijk je gewoon koel en nuchter naar de cijfertjes.
Marktwaarden: AZ 59 miljoen, Feyenoord 93 miljoen, PSV 204 miljoen en Ajax 420 miljoen.
Daar heb je ze....de nummers 4 t/m 1.....logisch toch ?

Vind ik leuk
Swout +2655
donderdag 16 mei 2019 om 13:04
Wim Jansen heeft zelfs zijn eierdopje in Ajaxkleuren geschilderd!
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 mei 2019 om 13:05]
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +5627
donderdag 16 mei 2019 om 08:06
Ik zie hem toch liever op de velden rinus.😋
Vind ik leuk
Mr bien +10809
donderdag 16 mei 2019 om 08:00
Lekker blijven feesten.
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 08:07
Dit dreigt toch wel serieus uit de hand te lopen zo te zien.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23374
donderdag 16 mei 2019 om 08:44
Helden!
Vind ik leuk
WillyAfca026 +4285
donderdag 16 mei 2019 om 10:34
Dat zijn ze zeker
Vind ik leuk
rinirat +4908
donderdag 16 mei 2019 om 08:50
kijk die ten Hag dan... geweldig!
Vind ik leuk
satesaus +1723
donderdag 16 mei 2019 om 10:13
Als Feyenoorder zijnde, heb ik helemaal niks met ajax, erger zelfs.
Maar zo'n gast die alles voor zijn club geeft en oprecht mee 'krijst', kan ik zeker respect voor opbrengen. Proficiat.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +4285
donderdag 16 mei 2019 om 10:31
Mooi om te zien,de verdiende kampioen ❌❌❌
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws