Bodyguards De Ligt en Van der Sar redden Halsema van bierdouche

Bodyguards De Ligt en Van der Sar redden Halsema van bierdouche

Gepubliceerd: donderdag 16 mei 2019 om 16:56do 16-05-2019 om 16:56

Laatste update: donderdag 16 mei 2019 om 17:05do 16-05-2019 om 17:05

Geheel volgens traditie wordt de toespraak van burgemeester Femke Halsema bij de Ajax-huldiging begeleid door een striemend fluitconcert van de supporters. Ajax-directeur Edwin van der Sar vangt ondertussen een biertje, terwijl aanvoerder Matthijs de Ligt ook handelend optreedt.

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

donderdag 16 mei 2019 om 16:59
Ik zag het al op tv inderdaad. Dit had ze kunnen weten!
Dit gedonder krijg je er dus van als je GL'er met de scepter laat zwaaien in je stad. Hopelijk drukt dit de Amsterdammers met de neus op de feiten en worden partijen als GL en D66 bij de eerstvolgende verkiezingen afgestraft.
Vd Sar en de Ligt waren nota bene alleen maar geconcentreerd op rondvliegend pils en hebben geen woord meegekregen van Halsema. Beschamend!

Mare.. even wat anders..
Toen die vader van Appie met die schaal op het podium stond had ik serieus waar het kippenvel op mijn rug.
Wat een mooi moment man!

Aan alle Ajacieden, nog gefeliciteerd! Dit jaar toch zeker met kop een schouders de beste!
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 mei 2019 om 17:13]
Vind ik leuk
Wemberly +754
donderdag 16 mei 2019 om 17:00
Edje had m klemvast ;)
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:02
Het blijft een wereld keeper die van de Sar!!! 😁
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:07
Misschien moet hij ook maar eens met Famke Louise, Lil Kleuter of Boef mee naar een optreden.
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:05
Edje is het keepen nog niet verleerd en Matthijs kan je blijkbaar dus ook gewoon op goal zetten!
Vind ik leuk
Ajax +995
donderdag 16 mei 2019 om 17:49
De Ligt was het hele jaar al de blikvanger.
Vind ik leuk
Spiegel +11994
vrijdag 17 mei 2019 om 00:06
Netjes.
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:06
De Ligt heeft kan ook altijd nog keeper worden 😂
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:42
Gouden wissel bij strafschoppenserie...
Vind ik leuk
RenW +7044
donderdag 16 mei 2019 om 17:21
Edje had de neiging om terug te gooien.
Had het maar gedaan, schorum.
Vind ik leuk
Alex Koopman +1932
donderdag 16 mei 2019 om 17:28
Mooi om te zien idd, deed ie nog erg netjes ook!
Vind ik leuk
Koekie1970 +2144
vrijdag 17 mei 2019 om 19:26
Mathijs plukte hem met een hand en gooide hem direct weer door en dat zonder bierverlies.
Want Bier mu'j zoep'n en doar mu'j niet met gooi'n.
Vind ik leuk
Jakob289 +599
donderdag 16 mei 2019 om 17:14
Zullen we het hier over voetbal hebben ipv politiek?
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:17
Zal ik dat zelf maar eens even bepalen?

Dit artikel gaat over Halsema en is dus politiek getint.
Dat jij niets van de politiek af weet kan ik toch niks aan doen?
Vind ik leuk
Jakob289 +599
donderdag 16 mei 2019 om 17:34
Zo vijandig en onnozel dit. Spring van je spreekgestoelte en lul over voetbal.
Vind ik leuk
vrijdag 17 mei 2019 om 15:34
Ga toch fietsen met je kut politiek
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:23
Meen je nu werkelijk wat je zegt?

Wie daar ook staat, die mongool die dat blikje gooit is niet goed in zijn bovenkamer.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 mei 2019 om 17:24]
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 18:18
Ik meen alles wat ik zeg.
Ik heb het toch nergens over de actie van de blikgooier?
Dat lijkt uiteraard nergens op! Wat je ook van iemand vindt.
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 18:22
Je hebt het over; het gedonder
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 18:29
Ja, klopt!
Daarmee bedoel in het algemeen de ellende die er van de beslissingen van Halsema komt.
Het halve plein staat daar 'boe' te roepen op het moment dat Halsema opkomt. Anderen beginnen voorwerpen te gooien.
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 19:21
Het gedonder begint imo met die dwaas die een blikje gooit. Graag gestrekt het plein laten verlaten.
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 18:48
Onder het Rood-wit zal wel een geel hesje zitten....
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:30
Helemaal mee eens met elk woord!
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:37
Henkie lul niet zo slap uit je nek. Bierblikjes gooien slaat nergens op ongeacht je politieke voorkeur. Is gewoon dom achterlijk gedrag van halve zolen en daarbij ook echt gevaarlijk. Als je wil dat de feestjes voortaan helemaal niet worden gevierd op het Museumplein, dan moet je dit vooral goedpraten en ok vinden.
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 18:20
Maar ik praat het toch helemaal niet goed?
Ik zeg toch ook niet dat ik het 'ok' vind?

Je moet mij geen woorden in de mond leggen.

Ik zeg alleen maar dat Halsema de hoofdstad van ons land naar de bliksem helpt.

Die blikgooier mag van mij betreft met de harde hand worden aangepakt. Achterlijke actie.
Vind ik leuk
De fries +2164
donderdag 16 mei 2019 om 18:36
Jij hebt zoveel verstand van politiek...
In welk opzicht helpt Halsema de stad naar de bliksem?
Wees eens duidelijk of is het opportunistisch geneuzel ...
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 18:48
Ze is veel te veel van de regeltjes, behalve wanneer het haar zelf uitkomt.
Zo heeft ze vorige week het beleid voor de pleziervaart nog op zijn kop gezet. Maxima per boot, verhoging ligplaatskosten, en een vaarverbod in de nacht.
Ze wil zelfs alcohol verbieden op het water. Nou, erg gezellig. Laat die mensen lekker een biertje drinken op hun bootje.
Ander voorbeeld, het weigeren van dieselmotoren in de binnenstad.
Regels, regels en nog eens regels. Behalve als mevrouw het er zelf niet mee eens is. De regering legt een boerkaverbod op, en wie lapt de nationale regelgeving doodleuk aan de laars, juist; Femke.

Halsema is enorm bekrompen en denkt de wereld te kunnen verbeteren vanuit Amsterdam. Die groene gedachte slaat veel te ver door.

Vind ik leuk
De fries +2164
donderdag 16 mei 2019 om 21:32
Ik begrijp je mening/ standpunt .
Ben wel benieuwd welke rechtse partij jou het goede gevoel geeft.
Vind ik leuk
vrijdag 17 mei 2019 om 13:17
Extreemrechts ben ik niet hoor.
Ik stem meestal CDA maar heb toch ook wel een lichte sympathie voor Thierry.

En hoe zit het bij jou?
Vind ik leuk
De fries +2164
vrijdag 17 mei 2019 om 20:34
Ik vind Thierry niet echt de christelijke normen en waarden verkondigen...
Vind ik leuk
bits +5973
vrijdag 17 mei 2019 om 14:38
Dat is beide beleid van Dijksma (PvdA). Je hebt nou eenmaal een linkse gemeenteraad zitten, maar ik vermoed dat op sommige onderwerpen ook vanuit rechts voor gestemd word. Halsema bashen voor al het (onzin) beleid dat gevoerd word is makkelijk, maar ze is niet de enige die beleid voert natuurlijk. Wat heb jij overigens met Amsterdam?
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 18:39
Je zegt dat het te verwachten is als iemand van GL of D66 daar staat. Kortom, het is volgens jou niet gek en het lijkt bijna of je het een logisch gevolg vindt. Ik vind dat nogal raar. Ben wel blij dat je je er alsnog van afkeert.
Vind ik leuk
Spiegel +11994
vrijdag 17 mei 2019 om 00:10
Dus omdat je burgermoeder (door de meeste stemmen van de lokale bevolking, een aantal linkse maatregelen neemt, gooi je maar gewoon met ongeopende blikken bier naar haar?

Ik ben het absoluut niet eens met haar politieke standpunten hoor, maar ergens bewijst ze hier wel gewoon haar punt dat de “feestjes” in de hand gehouden moeten worden door de plaatselijke handhaving, want blijkbaar zelfs als er wat te vieren valt, lopen er nog een stel agressieve idioten rond.

Je kunt wel boos doen over en tegen Halsema, maar het VOLK, heeft op haar en haar partij gestemd. Kun je beter boos op hun worden.
Vind ik leuk
Koekie1970 +2144
vrijdag 17 mei 2019 om 19:29
Blikjes waren geopend, kijk maar terug als Sar en de Ligt ze vangen en weer weggooien. Een gesloten blikje produceert geen schuim.
Vind ik leuk
Kremmidt +268
vrijdag 17 mei 2019 om 13:50
Dus dan staat de burgemeester, die toevallig van Groenlinks is, een speech te houden op het kampioensfeest van Ajax. Voor het eerst sinds jaren weer op het Museumplein, dan gooi je als volwassen man een alcoholische versnapering in haar richting en dan kom je even later op voetbalprimeur en dan lees je dat 'Alle ballen op Henkie' je gedrag aan het goedpraten is. Want 'Alle ballen op Henkie' houdt net als jij niet van Groenlinks. Ook niet van de D'66, trouwens.

Wat een topdag heb je dan!
Vind ik leuk
Mari +14728
vrijdag 17 mei 2019 om 20:12
Hoezo?
Landelijk heb ik niets met GL
Maar lokaal kunnen we wel veel meer Groen Links hebben hoor.
Amsterdam is te vol te druk, geen inwoners wel veel bedrijven en werknemers en gebouwen.

Mare...
ben ik effe blij dat je dit schrijft,
ik heb dit soort momenten ook.
Maar ik ben een slappe lul
Vind ik leuk
14forever +9351
donderdag 16 mei 2019 om 16:59
:)
Vind ik leuk
Wemberly +754
donderdag 16 mei 2019 om 16:59
Femke, blijf toch gewoon lekker thuis meisje!
Vind ik leuk
Wemberly +754
donderdag 16 mei 2019 om 17:00
Zit niemand op te wachten
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 mei 2019 om 17:00]
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:00
Man man kansloos figuur weer degene die dat gooide!
Vind ik leuk
Midden-Noord +96436
donderdag 16 mei 2019 om 17:00
Geef haar lekker met z'n alle een golden shower. Wat een engnek is dat wijf!

Gefeliciteerd met het kampioenschap.
Vind ik leuk
#Keizerout +53273
donderdag 16 mei 2019 om 17:03
Wat een tekst.
Vind ik leuk
Midden-Noord +96436
donderdag 16 mei 2019 om 17:09
Dat valt toch wel mee. Ik wens haar een golden shower toe, beter dan andere dingen roepen. Femke is een extremist, ik keur alles af wat extremisme is.
Vind ik leuk
#Keizerout +53273
donderdag 16 mei 2019 om 17:21
Mensen oproepen over iemand heen te pissen is in mijn omgeving vrij extreem, maargoed, ik weet natuurlijk niet hoe jij leeft.
Vind ik leuk
Midden-Noord +96436
donderdag 16 mei 2019 om 17:23
Dat neem je dan wel erg letterlijk. Weet niet hoeveel supporters er zijn maar denk je dat mijn bericht er invloed op heeft?
Vind ik leuk
#Keizerout +53273
donderdag 16 mei 2019 om 17:26
Nee, ik ben niet bang dat ze het nu ineens allemaal gaan doen.
Alleen dat lijkt me voor de strekking niet zo belangrijk.
Vind ik leuk
Midden-Noord +96436
donderdag 16 mei 2019 om 17:29
Het was Cynisme, ik zelf vond het niet erg wat ik schreef. Lees maar eens om je heen wat er is geschreven. Dan is mijn bericht nog normaal en weet ook dondergoed hoever ik kan kan gaan. Zij maakt Nederland kapot, en aan de andere kant die blonde pisnicht van een Wilders. Beide extremisten, daar moet je overheen schijten.
Vind ik leuk
#Keizerout +53273
donderdag 16 mei 2019 om 17:53
Ik vind het wel heel gek en ongepast om te zeggen dat mensen over iemand heen moeten pissen.
Ook als het cynisch is bedoeld.

En dat extremisme verhaal is gewoon gek.
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 18:50
ik begrijp nu wel beter waarom het GELE hesjes zijn.
Raar volk, overal tegen.
Vind ik leuk
Emnu +8909
donderdag 16 mei 2019 om 19:26
T volk krijgt wat t verdient.

Ze waren de pluche zitters beu, er moest wat anders “te kiezen” zijn.

Maar ook de extreem linker en rechter vleugel zitten aan dezelfde vogel.
Vind ik leuk
Midden-Noord +96436
donderdag 16 mei 2019 om 20:36
Precies.

The same masters.
Vind ik leuk
Barbaar013 +798
donderdag 16 mei 2019 om 17:54
Jezus Midden-Noord, zijn we het gewoon weer met elkaar eens.
Vind ik leuk
Midden-Noord +96436
donderdag 16 mei 2019 om 21:19
🍻 De vlag kan uit ;-)
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:01
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
PRICE +16290
donderdag 16 mei 2019 om 17:02
Domme K🤔🤔??
Kan ook anders lijkt me
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:04
Nee, sorry. Deze vrouw is een drama.
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:02
Hahaha klasse de ligt
Vind ik leuk
Rodajc +19652
donderdag 16 mei 2019 om 17:47
Persoonlijk had ik het mooier gevonden als ie het blikje na de vangst over haar leeg had geschud.
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:03
Op dat Halsema nog jaaaaaren mag blijven zitten daar!
Vind ik leuk
lovop +125
donderdag 16 mei 2019 om 17:03
Top van DeLigt. Mooie onderschepping en door.
Vind ik leuk
cody123 +315
donderdag 16 mei 2019 om 17:03
de regering en al hebben ze mee .dat wissen ze al toen de var zijn intrede deed.
Vind ik leuk
#Keizerout +53273
donderdag 16 mei 2019 om 17:04
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 mei 2019 om 17:06]
Vind ik leuk
Midden-Noord +96436
donderdag 16 mei 2019 om 17:11
Je beticht mij ergens van maar jouw bericht wordt verwijderd?
Vind ik leuk
#Keizerout +53273
donderdag 16 mei 2019 om 17:22
Ja, kennelijk. Is voor mij ook nieuw hoor.
Vind ik leuk
wattenstaafje +25182
donderdag 16 mei 2019 om 17:06
Zoek hulp
Vind ik leuk
Donnygo +6906
donderdag 16 mei 2019 om 17:07
Zakdoekje leggen
Niemand zeggen
Ik heb de hele nacht gewaakt
Twee paar schoenen heb ik afgemaakt
Een van stof en een van leer
Hier leg ik mijn zakdoekje neer
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:06
Jammer....
Vind ik leuk
Bizzy +23477
donderdag 16 mei 2019 om 17:07
- verplaatsen I amsterdam letters naar Zuid Oost ($$)
- parkeertarieven naar Eur 7,50 p.u. centrum Amsterdam
- 10.000 minder parkeerplekken in Amsterdam
- avondklok voor de pleziervaart
- verbod zwarte piet
- einde positie Amsterdamse haven als wereldmarktleider op het gebied van benzine- en kolenoverslag
- verhoging van de toeristenbelasting en maximaal dertig dagen Airbnb-verhuur per jaar
- stijging onroerendezaakbelasting
- MISHANDELING VOETBAL SUPPORTERS

Dit mens is een vloek voor Amsterdam !
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 mei 2019 om 17:08]
Vind ik leuk
The Iceman +19862
donderdag 16 mei 2019 om 17:33
Sinds ze burgemeester is is Ajax elk jaar kampioen geworden ;-)
Vind ik leuk
Bizzy +23477
donderdag 16 mei 2019 om 17:50
Je zou zeggen dat ze op koers ligt. Nieuwe seizoen, nieuwe kansen. Hoop dat mijn club weer kan aan haken
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:44
Met airbnb en de avondklok ben ik zielsgelukkig. De stad gaat heel rap naar de klote door al die dronken eikels. Woon nu in Noord maar daar werd het zelfs te gek, mijn buren woonden op een camping en er zat elke keer een andere debiel in haar huis. Soms zelfs hele Chinese families die midden in de nacht thuis kwamen. Go Femke!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
jamesquinn +4296
donderdag 16 mei 2019 om 17:51
Je snapt vrij weinig van het verschil tussen de gemeenteraad, het college en de positie van de burgemeester, hé?
Vind ik leuk
Bizzy +23477
donderdag 16 mei 2019 om 17:54
Dit is een groenlinks burgemeester die de agenda van haar partij met volle overtuiging uitvoert. Je zou verwachten dat ze een burgemeester voor iedere amsterdammer is. Ze loopt aan de leiband van Dhr Groot Wassink. Je hoeft mij niks te vertellen over de Amsterdamse politiek.
Vind ik leuk
jamesquinn +4296
donderdag 16 mei 2019 om 17:59
Ik probeer je ook niets te vertellen over de Amsterdamse gemeentepolitiek. Ik vraag me alleen af of je snapt wat de rol van de burgemeester is binnen een gemeente. Er zijn namelijk vrij weinig beleidskeuzes die de burgemeester neemt. Die rol heeft de burgemeester in Nederland namelijk helemaal niet. Maar dat wist je natuurlijk al láng...
Vind ik leuk
Bizzy +23477
donderdag 16 mei 2019 om 18:14
Amsterdam is een aparte republiek binnen Nederland. Deze burgemeester maakt zeker beleidkeuzes. Handhaving boekaverbod is zo'n voorbeeld. Deze burgemeester maakte haar eigen beleid daar op. Amsterdam vaart haar eigen koers
Vind ik leuk
jamesquinn +4296
donderdag 16 mei 2019 om 22:02
Maar van je lijstje klachten valt alleen die laatste onder de bevoegdheden van de burgemeester, dus waar heb je het over? Getuigt niet van enige kennis over de taken van een burgemeester. En toch klagen. Knap. Maar het is natuurlijk makkelijker om ongehinderd door kennis te wijzen en roepen.
Vind ik leuk
Bizzy +23477
donderdag 16 mei 2019 om 22:24
Beste man, als deze vrouw in de media roept dat zwarte piet symbool staat voor racisme, hoe moet een deel van de Amsterdamse burger die het sinterklaasfeest viert dan wel niet voelen. Zijn het dan allemaal racisten ?
We weten allemaal hoe deze mevr denkt over de rechtse partijen in Nederland. Zijn deze stemmers dan ook racisten ? Nogmaals zij bediend een bepaald deel van de Amsterdammers en het klopt wat je zegt niet alles valt onder de burgemeester. Maar het is overduidelijk dat deze mevr een groene agenda voorrang geeft. Als een Syrische vluchteling zijn volkstuintje moet oogsten is mevr als de kippen bij, voorop gestelt dat een echte vluchteling altijd plaats moet hebben in een veilige land. Vrees dat wij het niet eens gaan worden over Mevr Halsema.
Vind ik leuk
jamesquinn +4296
donderdag 16 mei 2019 om 22:32
Je mag alles van haar vinden wat je wil, maar je verweet haar een lijstje Amsterdamse besluiten waar ze niet verantwoordelijk voor is. Dat vond ik gek. Dus zei ik er wat van. Verder kan ze inderdaad wat pedant zijn. Klopt.
Vind ik leuk
Rayo +31
donderdag 16 mei 2019 om 18:00
Weet je wel wat de bevoegdheden van een burgemeester zijn?
Vind ik leuk
Bizzy +23477
donderdag 16 mei 2019 om 18:23
Zoals eerder gezegd we hebben het over Republiek Amsterdam en niet over Nederland. Deze burgemeester vaart haar eigen groene koers.
Vind ik leuk
mcmodd +29446
donderdag 16 mei 2019 om 18:01
“Dit mens” is benoemd door de kroon, daar ga je niet over. En GroenLinks, daar ga je wel over. Blijkbaar heb je niet zoveel medestanders met je rare standpunten, want de meerderheid van de inwoners heeft gezorgd voor deze gemeenteraad, met als grootste partij GroenLinks. Als je een beetje democratisch gevoel in je donder hebt, pak je dit heel anders aan als je wat wil beranderen. Dom kreten, hoe verstandig soms ook, naar buiten brengen is nogal inproductief. Het laat zien dat je de weg niet kent, misschien wel kwijt bent. Bizzy, je weet volgens mij veel beter dan je nu laat zien. Populisme, dat past jou helemaal niet.
Vind ik leuk
Bizzy +23477
donderdag 16 mei 2019 om 18:21
Amsterdam moest en zou een vrouwelijke burgemeester krjjgen. Zij is benoemd op grond van positieve discriminatie.
Maar je hebt gelijk een meerderheid van de Amsterdammers hebben Groenlinks op de troon gehesen. Maar dat Mw Halsema geen burgemeester is van iedere Amsterdammer lijkt me duidelijk. Dat heeft niks met populisme te maken maar met haar (groene) idealen die maar al te graag laat zien.
Vind ik leuk
mcmodd +29446
donderdag 16 mei 2019 om 18:26
Halsema is een burgemeester voor alle Amsterdammers. Ik weet niet in welk dorp jij je zetel hebt gevestigd, waar je doorgaans poept, mogelijk ook hebt leren praten? Daar heb je een paar dingen geleerd, maar die haal je nu door elkaar. Respect begint bij jezelf, maar eindigt altijd daar waar jij het van mag verwachten.
Vind ik leuk
Bizzy +23477
donderdag 16 mei 2019 om 18:35
Beste Mcmodd ik woon en werk in Amsterdam. Zie iedere dag die dingen gebeuren, als burger maar ook als werkgever voor mijn personeel. Halsema gedraagt zich als the queen van Amsterdam.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 mei 2019 om 18:36]
Vind ik leuk
mcmodd +29446
vrijdag 17 mei 2019 om 08:53
Door deze woorden zie ik waar ik aan voorbij ging. Jij hebt gewoon een ander politiek standpunt en dat respecteer ik graag. Dat je dan haar ‘gedrag’ typeert met de houding van ‘the queen of Amsterdam’ is beter te begrijpen. Maar ik durf je rustig te zeggen dat dat komt omdat ze zich niet door iedereen geaccepteerd weet. Het is een houding, gewoon een kwestie van (veel) tijd om dat beeld kwijt te raken, als het al zal lukken. De tijd zal het leren.
Vind ik leuk
RWB013 +2642
donderdag 16 mei 2019 om 17:07
Gruwelijk enge vrouw. Volgende keer met een vat gooien misschien een plan?
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 mei 2019 om 17:24]
Vind ik leuk
cody123 +315
donderdag 16 mei 2019 om 17:36
waarom ik vond haar altijd goed nee die rutte en die andere bende daar .bahhh
Vind ik leuk
TheRedMen +4154
donderdag 16 mei 2019 om 17:08
Weer lekker primitief. Dat je het niet eens bent met iemand betekent niet meteen dat je met bier hoeft te gaan gooien. Helaas zullen sommigen dat nooit leren.
Vind ik leuk
Donnygo +6906
donderdag 16 mei 2019 om 17:09
Erg jammer weer. Even fluiten oke maar dit is gewoon jammer van het geld.
Vind ik leuk
Geer-dh +303
donderdag 16 mei 2019 om 17:09
LEKKÂH wêf
Vind ik leuk
pietprecies +13135
donderdag 16 mei 2019 om 18:19
Ik zou haar nog niet met een riek te vreten geven maar da’s mijn mening 😶
Vind ik leuk
Come on Utreg +31265
donderdag 16 mei 2019 om 17:12
Tja, Femke.. dacht je dat ze de waterkanonnen van laatst al vergeten waren? Niet dus. En terecht!
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 22:14
Idd. Ik walg van dat vrouwmens.
Vind ik leuk
Come on Utreg +31265
donderdag 16 mei 2019 om 23:54
Je mag achteraan sluiten. De rij is heel lang..
Vind ik leuk
cody123 +315
vrijdag 17 mei 2019 om 11:23
ze wil het weer werken invoeren in amsterdam teveel opvreters zitten er.
Vind ik leuk
Nielsk +2513
donderdag 16 mei 2019 om 17:14
Zielige figuren die dit doen! Zal wel uit de hand lopen daar
Vind ik leuk
MojoRisin +16770
donderdag 16 mei 2019 om 17:15
Hoe je ook over Halsema denkt, dit doe je niet..
Ze is wel vrouw genoeg om er te gaan staan, terwijl ze weet dat ze niet erg lekker ligt bij velen.. Ik heb daar respect voor..
Vind ik leuk
scorpion82 +195
donderdag 16 mei 2019 om 17:16
Ik had trouwens het idee dat van der Sar even een seconde dacht om hem terug te gooien. Zo keek hij in ieder geval wel.
Vind ik leuk
MojoRisin +16770
donderdag 16 mei 2019 om 17:17
Bovendien liet ze de huldiging weer toe op het Museumplein heh, ipv zo dom bij de Arena.. Geef die vrouw even wat credits zeg..
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:28
Credits???? Amahoela!!! Eerst amsterdam uit, dan krijgt ze alle credits die jij haar wilt geven. Domme Kut!
Vind ik leuk
MojoRisin +16770
donderdag 16 mei 2019 om 17:35
Zo zeg, volwassen reactie..
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:18
Beetje lullig van vdSar, kan ze eindelijk eens nat worden, mag t niet....
Vind ik leuk
mcmodd +29446
donderdag 16 mei 2019 om 18:21
Een zieke geest, daar zal noot iets verstandigs uitkomen. Misschien moet ke eens een gesprekje hebben met iemand die jouw “preoccupatie” kan behandelen. Daar wordt je ook volwassen van.
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:18
Ze gooien niet hard genoeg
Vind ik leuk
tikkietoe +6613
donderdag 16 mei 2019 om 17:23
Halsema verdiend respect dat ze de huldiging toestaat en er heen gaat om haar functie van burgemeester uit te dragen.
Vind ik leuk
lovop +125
donderdag 16 mei 2019 om 17:24
Gelukkig , het was een groen blikje Heineken. Even was ik bang dat het Frank Lammers was die een Bavaria gooide.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 mei 2019 om 18:12]
Vind ik leuk
lovop +125
donderdag 16 mei 2019 om 17:25
Dacht ik
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 mei 2019 om 18:12]
Vind ik leuk
Nietkoeroe +7064
donderdag 16 mei 2019 om 17:27
Ook niet erg verstandig om zon onpopulair iemand uit te nodigen..
Vind ik leuk
Jeroenv +258
donderdag 16 mei 2019 om 17:31
Triest, GL en Halsema hebben niet mijn stem maar de meeste biergooiers weten niet eens wat ze doet en waar ze voor staat. Tokkie volk 1e klas
Vind ik leuk
KvhZ +2807
donderdag 16 mei 2019 om 17:34
Lekker dan, bier richting de eigen spelers gooien. Ik snap ook wel dat ze ergens anders op mikken, maar hoe achterlijk kun je zijn
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 17:38
Triest volk! Gelukkig heeft iedereen zich gisteren in Doetinchem wél prima gedragen. Niet één incident! Het kan dus wel!
Vind ik leuk
Salih +6
donderdag 16 mei 2019 om 17:53
Volgens mij hoorde ik Femke zeggen: He, gooi eens een biertje!! Maar goed kan mijn eigen vergissen.🍻
Vind ik leuk
Staaijman74 +1479
donderdag 16 mei 2019 om 18:16
Haha. Kijk die sar na zijn vangst. Hij staat gelijk op scherp
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 18:20
Ik miste scheidsrechters knvb en dick advocaat
Vind ik leuk
sammie +86
donderdag 16 mei 2019 om 19:20
Ze had haar boerka ook op / aan moeten doen
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 19:21
Ja, je zou maar in Mokum wonen met die mafketels van GL aan de.macht... Wie zou dat hebben geregeld? Oh ja, alle andere idioten in Amsterdam. Hahahahahaha....
Vind ik leuk
Emnu +8909
donderdag 16 mei 2019 om 19:31
T is maar goed dat Klaas Jan er niet naast stond.

Die had haar in n reflex zomaar n elleboog gegeven.
Vind ik leuk
Pds010 +1523
donderdag 16 mei 2019 om 20:32
De burgermoeder die past bij de stad ;) heel de stad lekker klimaat vrij maken en lekker schoppen tegen voetbalsupporters.

Raar dat je dan bierblikjes kan gaan koppen..
Vind ik leuk
donderdag 16 mei 2019 om 22:12
Jammer dat ze niet werd geraakt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 mei 2019 om 22:12]
Vind ik leuk
Hent +5
donderdag 16 mei 2019 om 23:23
Behoorlijk schokkend dat Voetbalprimeur zoveel reacties toestaat die geweld goedpraten. Er wordt gemodereerd, maar er wordt wel heel veel doorgelaten... Dit is jullie site he! Je oogst wat je zaait.

Kom op mensen, beschaving is een enorm groot goed. Als de politie te ver gaat moet dat worden uitgezocht (en dat gebeurt dus ook, want dit is een redelijk beschaafd land), maar dat is geen excuus om ander geweld goed te praten. Als je dat doet, ben je geen haar beter, en heb je geen recht van spreken. Je voelt je dan beter thuis in Pakistan of Saoedi Arabie, maar hier kunnen we je niet gebruiken. Doei.
Vind ik leuk
vrijdag 17 mei 2019 om 11:13
Volgens mij wilde Edwin hem terug gooien..
Vind ik leuk
vrijdag 17 mei 2019 om 13:08
Ja en terecht mensen moeten normaal doen en de eer aan hunzelf houden dat wat van de sar uiteindelijk dus deed.
Vind ik leuk
vrijdag 17 mei 2019 om 13:07
Jammer dat sommige mensen de eer niet aanzichzelf hielden.
Ja ze heeft fouten gemaakt maar doe normaal je maakt alleen de supporters en jezelf ten schande 🤷🏼‍♀️
Zij slaapt gewoon weer hoor.
Vind ik leuk
vrijdag 17 mei 2019 om 14:26
Dit gedrag valt op geen enkele wijze goed te praten. Ben zelf alles behalve fan van haar en snap best dat na de entrada tegen Juve alle sympathie voor haar wel is verdwenen. Maar had het feestje behoorlijk kunnen verstoren als de Ligt niet had opgelet.

Denk ook dat Femke die middag ook liever was gaan macrobiotisch koken met een vriendin die wss Lidewei heet of zo, maar ja ze moest act de présence geven als burgemeester.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 mei 2019 om 14:27]
Vind ik leuk
Koekie1970 +2144
vrijdag 17 mei 2019 om 19:36
Verdomme nog eens aan toe met bier gooi je niet, dat drink je op.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws