NAC Breda strikt nieuwe hoofdsponsor: "Een grote landelijke partij"

13 juni 2019 om 17:19

NAC Breda heeft OK tankstations weten te strikken als nieuwe hoofdsponsor. Dat maakt de Keuken Kampioen Divisie-club donderdagmiddag bekend. De naam van OK tankstations is minimaal voor één seizoen op het shirt van NAC te zien. 

OK neemt het stokje over van CM.com, de Bredase communicatieprovider. CM.com blijft als partner echter wel verbonden aan NAC, aldus de club. "Het zong al een tijdje rond dat we op zoek moesten naar een nieuwe hoofdsponsor. Het vinden van een geschikte partij die aansluit bij de club is geen eenvoudige opgave en kost dan ook tijd", legt algemeen directeur Luuc Eisenga van NAC uit op de clubsite.

"OK is een grote landelijke partij met kernwaarden als toewijding en ambitie, dat sluit naadloos aan op hetgeen NAC sterk maakt en wij van onze spelers en organisatie verwachten", vervolgt Eisenga. "Ik ben trots dat wij ze aan ons hebben weten te binden. Daarmee hebben we weer een belangrijke pion ingevuld."

Jan Willem Westerhuis en Rik de Leeuw den Bouter, directeuren van OK, zijn blij met de deal. Zij hopen bij te dragen aan de wederopstanding van NAC, dat uit de Eredivisie degradeerde. "Voor het komend jaar staat bouwen centraal bij NAC. Er ligt een goed plan waar wij ons prima mee kunnen identificeren. Ook OK is altijd aan het bouwen aan haar organisatie. NOAD is tevens van onze lijfspreuken."