PSV in speciale shirts tegen FC Twente: De Jong, Salcido en Beasley werken mee
PSV speelt in de thuiswedstrijd tegen FC Twente in speciale shirts. Met deze actie probeert de club aandacht te vragen voor Brainport, de benaming waarmee de toptechnologische regio rond Eindhoven wordt aangeduid.
Niet alleen de huidige spelers van PSV zijn bij de actie betrokken, ook Luuk de Jong, Carlos Salcido en DaMarcus Beasley werken er aan mee. Tijdens de wedstrijd tegen Twente speelt PSV eenmalig in het aangepaste shirt.
De metropoolregio Brainport Eindhoven besloot aan het begin van dit seizoen hoofdsponsor te worden van de Eindhovense club. VDL, ASML, Philips, de High Tech Campus en Jumbo maakten het mogelijk dat de naam van de metropoolregio drie jaar op het shirt van PSV te zien is. Met deze sponsoractie proberen de bedrijven verantwoordelijkheid te nemen richting de voetbalclub, die wordt gezien als een belangrijk deel van het vestigingsklimaat in Zuidoost-Nederland.
PSV speelt zondagmiddag om 16:45 uur in de aangepaste tricots. In het Philips Stadion wordt er dan afgetrapt tegen Twente.
In de regio @brainporteindhoven pakken ze het net iets anders aan. Trots om ambassadeur van @PSV te zijn. In voor- en tegenspoed. #eendrachtmaaktmacht pic.twitter.com/UZJx5wim69
— Luuk de Jong (@LuukdeJong9) January 25, 2020
Juntos por el club, juntos por la región @brainport_ehv ¡El @PSV me hace sentir orgulloso! #embajador 💪 pic.twitter.com/xiU35WK0AW
— carlos salcido (@carlossalcido7) January 25, 2020
What a great story! Thanks for sharing this @PSV . Great things are going on in Eindhoven. @Brainport_ehv pic.twitter.com/8Q1cSnr53Q
— DaMarcus Beasley (@DaMarcusBeasley) January 25, 2020