Hoofdsponsor Feyenoord maakt in Europa League plaats voor andere sponsor
Feyenoord speelt in de Europa League met een andere sponsornaam op het shirt. Niet Droomparken, maar EuroParcs is in Europese wedstrijden te zien op het shirt van de Rotterdammers.
Dat meldt het Algemeen Dagblad. EuroParcs is het nieuwe moederbedrijf van Droomparken, de huidige hoofdsponsor van Feyenoord. EuroParcs wil echter internationaal en om die reden wil het zichtbaar zijn als Feyenoord aantreedt in de Europa League. Vanaf donderdag (als Feyenoord tegen Dinamo Zagreb) speelt Feyenoord al in de nieuwe shirts. Jan Boskamp kreeg tijdens Veronica Inside het nieuwe shirt uitgereikt.
EuroParcs zal in ieder geval zes keer te zien zijn op het shirt van Feyenoord. De ploeg speelt in de Europa League twee keer tegen Dinamo Zagreb, Wolfsberger AC uit Oostenrijk en CSKA Moskou. Feyenoord begint donderdag met een uitwedstrijd in Kroatië bij Dinamo Zagreb.
Feyenoord krijgt een andere sponsornaam op het shirt in de Europa Leaguehttps://t.co/Lqz6DYZg7u pic.twitter.com/KnuhLakZ2M
— AD.nl/sportwereld (@ADSportwereld) October 19, 2020