
Nieuwe sponsordeal 'levert PSV bedrag met zeven cijfers voor de komma op'
PSV heeft een volgende sponsor weten te strikken. Ctac heeft zich voor drie seizoenen verbonden aan de club uit Eindhoven en wordt onder meer zichtbaar op de trainingskleding van de club. Het levert PSV een bedrag van ongeveer 2,5 miljoen euro op, meldt het Eindhovens Dagblad.
PSV doet in de officiële bevestiging van de deal vanzelfsprekend geen uitspraken over de financiële voordelen van de overeenkomst, maar het Eindhovens Dagblad weet meer. De samenwerking met Ctac levert PSV over de drie jaar ongeveer 2,5 miljoen euro op. Een flinke financiële meevaller voor de club in coronatijden.
PSV bindt met Ctac nieuwe sponsor die via de naam op de trainingskleding veel geld inlegt. Gaat ruimschoots om een bedrag met zeven cijfers voor de komma. Zie: https://t.co/rKS8rtC32a
— Rik Elfrink (@RikElfrink) April 15, 2021
Ctac was een 'kleine sponsor' van PSV, maar wil in de toekomst 'meer zichtbaar zijn'. "Onze naamsbekendheid in de regio willen we verder uitbreiden. We kunnen een zetje gebruiken op de arbeidsmarkt en denken hiermee ons voordeel te kunnen doen", stelt topman Henny Hilgerdenaar van Ctac in een reactie op de clubwebsite van PSV.
Frans Janssen, commercieel directeur van PSV, is blij met de deal. "Dit is een mooie stap vooruit voor beide partijen. Ctac is sinds het seizoen 2011-2012 lid van PSV Business en deelt dezelfde kernwaarden als PSV. We weten dat we samen meer kunnen bereiken dan alleen, resultaatgericht en bewust van de rol die we in de maatschappij spelen."
PSV heet @CTACNV welkom in de sponsor- en partnerpiramide van de club! 🤝
— PSV (@PSV) April 15, 2021
Het bedrijf, dat al jaren een lidmaatschap van @PSVBusiness heeft, verbindt zich tot en met 2024 als 𝐎𝐟𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐏𝐚𝐫𝐭𝐧𝐞𝐫 aan PSV.
Lees hier alles over de overeenkomst: https://t.co/P2VaEEOmg1 pic.twitter.com/6GFGgBQyPu