Vitesse presenteert 'best kept secret of Arnhem': nieuw shirt mét nieuwe sponsor
Vitesse heeft dinsdag het 'best bewaarde geheim van Arnhem' gedeeld. De nummer vier van het vorige Eredivisie-seizoen heeft zijn nieuwe thuisshirt gepresenteerd, inclusief nieuwe hoofdsponsor.
Waterontharder.com debuteerde vorig seizoen op het Vitesse-shirt, maar maakt na één jaar plaats voor het sociale investeringsplatform eToro. Dat bedrijf werkt ook al samen met clubs als AS Monaco, Slavia Praag en CFR Cluj, maar wil nu meer naamsbekendheid op de Nederlandse markt vergaren. "We zijn zeer verheugd met de samenwerking met Vitesse", laat Nir Smulewicz weten namens de marketingafdeling van het bedrijf.
De Arnhemmers hebben ook onthuld hoe de shirts eruit zien waarmee ze binnenkort gaan debuteren in de Conference League, tegen het Ierse Dundalk of het Estse Levadia Talinn. Vitesse spreekt van een tricot met 'een moderne twist'. 'Met trots kunnen we zeggen dat het een volledig geel-swert shirt is, inclusief de sponsornamen', klinkt het. 'En omdat de schoudersponsoren verplaatst zijn naar de mouwen, is het vooraanzicht van het tricot een stuk aantrekkelijker geworden.'
🔓 𝑩𝒆𝒔𝒕 𝒌𝒆𝒑𝒕 𝒔𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕 𝒐𝒇 𝑨𝒓𝒏𝒉𝒆𝒎
— Vitesse (@MijnVitesse) July 27, 2021
💛🖤 Ons nieuwe thuisshirt en hoofdsponsor voor 21/22#Vitesse pic.twitter.com/wtFypkNnAN