Verbijsterde Farioli: 'Wow, dat maakt me echt verdrietig. Onacceptabel'

Update: 16 maart 2025 om 15:52
74Reacties

Francesco Farioli is 'verdrietig'. Niet om de Europese uitschakeling van Ajax, maar om de reacties van het Nederlandse journaille in de perszaal. "Om deze groep spelers een B-team te noemen... Wow", stamelt de Italiaanse trainer.

"Het maakt me echt verdrietig, onacceptabel", verduidelijkt Farioli, nadat hij in Frankfurt voor tien andere namen koos dan een week geleden. Ajax verloor met 4-1.