Arteta verklapt: 'Ik belde in de ochtend nog met Guardiola'
Mikel Arteta belde de woensdagochtend van de uitschakeling van Real Madrid nog met Pep Guardiola. Op de persconferentie na afloop geeft de Arsenal-manager aan dat hij hier staat vanwege zijn oud-collega en landgenoot.
"Ik sta hier vanwege hem", aldus Arteta. "Als speler en als trainer is hij een inspiratie voor me geweest."
Check hier de nieuwste aflevering van De Voetbalweek over de toverende Tillman, de indrukwekkende statistiek bij Ajax en mooie woorden voor Steijn en Slot!


















