PEC Zwolle-plan na 94 (!) seconden de prullenbak in: 'Zij waren angstig voor ons'

Praat mee!

Kaj de Rooij heeft het gevoel dat PEC Zwolle zondag de IJsselderby kon winnen van Go Ahead Eagles (0-2). De Zwollenaren moesten echter al na 94 seconden verder met tien man na een rode kaart voor Jamiro Monteiro. De Rooij baalt voor de camera bij VoetbalPrimeur.

"Ik denk dat we van te voren een goeie kans maakte om te winnen, maar dat slaat nu natuurlijk helemaal nergens meer op", vertelt De Rooij.

Bekijk het gehele fragment hierboven!