'Geweldig' gevoel bij Feyenoord-held na terugkeer in De Kuip: 'Fantastische dag'

Update: 13 oktober 2025 om 11:11
6Reacties

Feyenoord Legends speelde zondagmiddag tegen de Celtic Legends om de Wim Jansen Cup in De Kuip voor het goede doel. Feyenoord won de wedstrijd met 2-1. Dirk Kuyt keerde terug in De Kuip, waar hij in 2017 kampioen werd. De oud-aanvaller genoot van de sfeer in De Kuip.

"Geweldig, het is altijd mooi om terug te zijn in De Kuip", vertelt het clubicoon van Feyenoord in gesprek met VoetbalPrimeur. “Het was een fantastische dag om mee te maken."