Taylor reageert op uitspraak Kroes: 'Wij gaan elke wedstrijd wel in om te winnen'

37Reacties

Kenneth Taylor reageert op de uitspraken van Alex Kroes, die afgelopen week in de media vertelde dat hij had voorspeld dat Ajax zou verliezen van Marseille en Inter. De 23-jarige middenvelder maakt duidelijk dat het team altijd met één doel voor ogen speelt. 

"Wij gaan elke wedstrijd wel in om te winnen, laat dat wel duidelijk zijn", vertelt Taylor op de persconferentie. "Ik heb het niet gelezen, maar wel gehoord."