Voormalig PSV'er over kampioenschap vieren op Ibiza: 'Alle remmen los en door'
De PSV-selectie was vorige week op Ibiza om het kampioenschap te vieren. Hoewel er veel kritiek was op deze vakantie, was het niet voor het eerst. In 2015 ging de PSV-selectie namelijk ook naar het Spaanse eiland om het vroege kampioenschap te vieren.
"Toen zijn we ook naar Ibiza gevlogen... Alle remmen los. Iets meer gedronken dan normaal en terugkomen en tóch winnen tegen ADO Den Haag", begint oud-psv'er Jeffrey Bouma in VP's Studio Oranje. "We wisten dat we een weekje gingen feesten, maar daarna gaan we het seizoen goed afsluiten. Dat lukte prima."
PSV won de wedstrijd tegen ADO uiteindelijk met 2-3, dankzij een doelpunt in de 94e minuut van Georginio Wijnaldum.
Check nu Studio Oranje met 25-voudig international (en eenmalig Oranje-aanvoerder) Jeffrey Bruma!


















