Van Hanegem lyrisch over Ajax-spits: 'Van de Beek liep hem in de weg'

6Reacties

Kasper Dolberg mocht weer in de basis starten voor Ajax. Afgelopen weekend was dat de eerste keer sinds eind februari. Van Hanegem vindt dat Dolberg een goede spits is. Dat vertelt hij in VP's Willem & Wessel van VoetbalPrimeur.

"Tien miljoen gekost", zo begint De Kromme. "Hij is een aardige speler. Dat (weinig basisplaatsen, red.) begrijp ik ook niet. Ik heb die gozer een hele tijd zitten bekijken. Iedereen zat te schelden tegen hem, want hij scoorde maar niet. Die jongen die toen naar Manchester (Donny van de Beek, red.) is gegaan kwam naar binnen, maar dan blokkeerde hij Dolberg."

Check de nieuwste aflevering nú op Spotify!