Van Hanegem ziet unieke Nederlander: 'Hij is nog beter dan Van Basten was'
Willem van Hanegem heeft een favoriete speler allertijden: Dennis Bergkamp. In VP's Willem & Wessel van VoetbalPrimeur vertelt De Kromme over de wereldspeler.
"Die was wel goed, ja. Weet je wat nou zo raar is, daar heb ik al zo vaak aan gedacht. Als je ergens gaat zitten moet je het af en toe over hem hebben. Van Basten was ook wel goed, maar Bergkamp was écht goed."
Check de nieuwste aflevering nú op Spotify!



















