'Memphis en Van Persie kregen ruzie met elkaar: er was helaas echt veel wrijving'

21Reacties

In de tijd dat Jeffrey Bruma bij Oranje speelde, was er een grote generatiekloof. Dat onthult de 25-voudig international bij de podcast VP's Studio Oranje. Dit resulteerde onder andere in een ruzie tussen Memphis Depay en Robin van Persie en was volgens de oud-verdediger te zien op het veld.

"De ouderen hadden een mening over hoe dingen gedaan moesten worden en de jongere gasten hadden hun eigen mening", begint Bruma aan tafel met oud-profs Kaj Ramsteijn, Luis Pedro en VP-hoofdredacteur Dennie van Laar. "Op een training speelden we elf tegen elf. Memphis en Van Persie gingen met z'n tweeën op goal af en Memphis schoot gewoon. Van Persie wilde dat hij ging passen en toen ging het woord tegen woord. Dat was een teken dat de kloof best groot was, op het veld was dat ook te zien. Achteraf is dat jammer, want die hechte band die er nu is, heb ik nooit meegemaakt."

Check nu Studio Oranje met 25-voudig international (en eenmalig Oranje-aanvoerder) Jeffrey Bruma!