Van Persie blikt terug op incident rondom St. Juste: 'Met allebei gesproken...'

Update: 8 mei 2026 om 16:50
8Reacties

Na de nipte zege van Feyenoord bij Fortuna Sittard was er veel te doen om het incident tussen Jeremiah St. Juste en de clubarts. Robin van Persie heeft met beide betrokkenen gesproken, zo geeft hij aan op de persconferentie in aanloop naar de wedstrijd tegen AZ.

Het incident vond plaats tijdens de laatste wedstrijd, tegen Fortuna Sittard. "Ik heb met beiden na die wedstrijd gesproken. Afgelopen week heb ik ook nog met beiden apart gesproken en dat was prima. Ze zitten er ook gewoon positief in. Ik snap ook wel dat het er voor de beeldvorming niet lekker uit zag. Dat snap ik ook wel, maar uiteindelijk heb je met twee mensen te maken die de beste intenties hebben. In alle emotie maken ze daarin een keuze en dat is menselijk."

Bekijk de video hierboven!