Van Persie hint op apotheose met Feyenoord: 'Zou hoogtepunt in mijn carrière zijn'
Robin van Persie kijkt uit naar een potentieel hoogtepunt als Feyenoord zich voor de Champions League kwalificeert. De hoofdtrainer van de Rotterdammers is niet helemaal tevreden over zijn eerste volledige seizoen als Feyenoord-coach. Dat vertelt hij tijdens de persconferentie voorafgaand aan het duel met AZ aankomende zondag. En zoals elke week, was VP erbij.
Van Persie is niet tevreden met zijn seizoen. "Nee, dat niet. Als je kijkt naar het hele seizoen en hoe dat verlopen is, dan is onze ambitie kampioen worden, dat hebben we niet gehaald. Uiteindelijk is het fantastisch als wij wel de Champions League halen. We hadden ook verder in de beker willen komen, maar als je alles meeneemt, dan voelt dat wel heel erg goed. We moeten nog een hele belangrijke stap zetten."


















